Jump to content

Επισκευή Nokia - που;


leosedf
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά καλησπέρα, 30.3.2011 παρέλαβα και εγώ το C7 μου. Το πρόβλημα ξεκίνησε απο την πρώτη ώρα κιόλας, είχα μπει μέσω wlan στο facebook και μου κόλησσε, έκλεισε και επειτα δεν άνοιγε. Την επομένη κιόλας το πήγα εδώ (Ξάνθη) σε ένα μαγαζί σέρβις της nokia. Μου είπε να περάσω το απόγευμα να το πάρω θα είναι έτοιμο (πρόβλημα λογισμικού ντεμέκ). Το παρέλαβα αλλά τα ίδια μετά απο λίγη ώρα χρήσης (όχι facebook). Το ξαναπήγα το πρωί και μου λέει επειδή έβαλες sd κάρτα μέσα για αυτό κόλλησε και να πάω σε 2 ώρες να το πάρω. Τελικά όταν πήγα μου λέει οτι "δεν μπορει να το ανοίξει με τίποτα δεν δέχεται κάτι αρχεία (δεν πολυ-κατάλαβα και εγώ) και με τα πολλά είπε οτι θα το στείλει στα κεντρικα. Περνάνε αρκετές μέρες, πέρνω τηλ. και μου λέει μόλις σήμερα 8.4.2011 το έστειλε εξωτερικό. Πέρνω σήμερα 14.4.2011 και μου λέει με ένα "υφάκι" νευριασμένο "σου είπα έφυγε εξωτερικό θα σε πάρω εγώ μόλις είναι έτοιμο"!! Και αφού του απάντησα και εγώ με το ανάλογο "υφάκι" τον ρώτησα το τηλ. απο κεντρικά για να πάρω και να μάθω τι συμβαίνει με την συσκευή μου, αλλά μου είπε δεν έχουμε κάποιο τηλ. για επικοινωνία απλά περιμένουμε (φυσικά έμεινα μ@λ@κ@ς)... Τέσπα, με τα πολλά μου είπε να ξανακαλέσω στο τέλος της άλλης εβδομάδας. Τι προτείνετε να κάνω; Edited by nuclear_21
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μια ερώτηση,στην ταμπέλα του καταστήματος έγραφε nokia care ή κάτι άλλο;Γιατί στην λίστα με τα επίσημα service δεν αναφέρεται ότι υπάρχει εξουσιοδοτημένο κατάστημα στην Ξάνθη,εκτός φυσικά εάν δεν είναι ενημερωμένος ο πίνακας.

[sIGPIC][/sIGPIC]

The only time I'm easy's when I'm Killed by death.

Link to comment
Share on other sites

Όχι φίλε μου, έγραφε κάτι άλλο αλλά από το μαγαζί που το πήρα, μου είπανε οτι αυτοί είναι υπεύθυνοι για νοκια. Και ο τύπος που δουλεύει μέσα το ίδιο μου είπε...
Link to comment
Share on other sites

Κανονικά έπρεπε να ζητήσεις αντικατάσταση

 

Υποθέτω πως το πήγες σε αυτό το κατάστημα.

Δυστυχώς ούτε εγώ είμαι ευχαριστημένος από το συγκεκριμένο κατάστημα. Μου είχαν πουλήσει κινητό παραεισαγωγής και το πήγα για αντικατάσταση. Πριν ένα χρόνο μου είχε παρουσιάσει πρόβλημα στην κάμερα, τους το είχα πάει και είχαν βρει υγρά στην πλακέτα. Όταν μου το είπαν έκανα ένα σχόλιο ότι πολύ ευαίσθητα τα κάνουν πλέον τα nokia και πετάγεται ο τεχνικός και μου λέει "το δικό μου πώς δεν έχει πάθει τίποτα? μάλλον δεν το προσέχεις καθόλου!". Μετά από ένα μήνα στο περίμενε με πήραν τηλ και μου λένε ότι δεν φτιάχνεται αλλά αν θέλω μπορώ να κάνω αναβάθμιση σε Ν85 δίνοντας γύρω στα 300+ ευρώ..

 

Γενικώς έχω ακούσει πολλά παράπονα για το συγκεκριμένο κατάστημα.

Εγώ στην θέση σου θα ζητούσα αντικατάσταση συσκευής, μιας και το πρόβλημα όπως λες παρουσιάστηκε από την πρώτη μέρα.

Link to comment
Share on other sites

Ζήτησα φίλε μου αντικατάσταση, αλλά μου είπαν οτι πρέπει να πάει πρώτα σε service και απο εκεί θα τους πούν για αντικατάσταση. Το πήρα απο electronet (βασικά δώρο απο την αδερφή μου είναι) και όταν το πήγα εκεί μου είπαν τα παραπάνω. Μήπως να πω την κοπέλα μου να πάρει τηλέφωνό (είναι δικηγόρος) :P
Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν έχω ιδέα από ΝΟΚΙΑ Care, μπορείτε να μου πείτε ένα κατάστημα στην Θεσσαλονίκη που τα παιδιά που θα δουλεύουν εκεί να έχουν μια ιδέα τι γίνεται; Μην πέσω σε τπτ αδαείς. Μένω κέντρο καμάρα.
Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι το κατάστημα για Θεσσαλονίκη:

Κώστας λέγεται ο ιδιοκτήτης του καταστήματος και ξέρει πολύ καλά τι κάνει.

 

Διεύθυνση:ΚΑΡΑΟΛΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 182

Πόλη:

ΕΥΟΣΜΟΣ

Ταχυδρομικός κώδικας:

56224

Τηλέφωνο :+302310587806

Φαξ:+302310587806

Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

nokiacareevosmos@ovi.com

Edited by ianekat
Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι το κατάστημα για Θεσσαλονίκη:

Κώστας λέγεται ο ιδιοκτήτης του καταστήματος και ξέρει πού καλά τι κάνει.

 

Διεύθυνση:ΚΑΡΑΟΛΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 182

Περιοχή:ΕΥΟΣΜΟΣ

Ταχυδρομικός κώδικας:56224

Τηλέφωνο :+302310587806

Φαξ:+302310587806

Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

nokiacareevosmos@ovi.com

 

Γι'αυτό το κατάστημα μιλούσα κι εγώ σε προηγούμενα posts.Εώς τώρα έχω εξυπηρετηθεί περίφημα.Το παλικάρι ασχολείται και του αρέσει πολύ αυτό που κάνει.Οπότε φίλε thsss συμβουλή μου είναι αν μπορείς να τραβηχτείς κατα 'κει

 

Θελω να παω το N8 μου για αλλαγη οθονης γιατι με ενοχλει η κοκκινιλα. ( Ουτε ενα θεμα δν μπορω να κατεβασω, τε περισσοτερα εχουν σκουρα χρωματα και υπαρχουν παντου κοκκινιλες!!:angry: )

 

Θα το αναγνωρισουν το προβλημα σε Nokia Care ? Εξωτερικο το στελνουν ? Και αν τυχον ερθει χτυπημενο πισω τι κανω?

 

P.S. Δεν πιστευω να μου διαγραξουν τπτ αρχεια? Eχω χυσει αιμα και ιδρωτα για να βγαλω 3 αστερια στις πιστες στο angry birds! :lol:

 

Από την στιγμή που είναι πρόβλημα από "μαμά" φυσικά και θα στο αναγνωρίσουν.Εσύ καλού κακού κάνε ένα back-up τα αρχεία σου πρίν το δώσεις εκεί

Edited by stendor
Συνεχόμενα μηνύματα-Για επεξεργασία/διόρθωση/προσθήκη στοιχείων σε υπάρχον πατάμε το κουμπί "Τροποποίηση"

OnePlus 6 Midnight Black 128 SC & 8GB RAM

OnePlus 3T Gunmetal

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έτσι κι έτσι...Το 5310 που δεν επισκευάστηκε στην Αλεξανδρούπολη ήταν ΟΚ (δεν άνοιγε στις 2 βδομάδες και ενώ ήταν Vodafone Live:down: επιστράφηκε χωρίς!:D)...Πρόσφατα πήγαμε το κινητό της αδερφής μου (X3) στο κατάστημα της Αλεξ/πολης (επίσημο Nokia Care και ΟΧΙ εξουσιοδοτημένο) για επισκευή επειδή έχανε σήμα και ο άνθρωπος είναι τόσο @#!$#@$#@%$ που ναι μεν το έφτιαξε, αλλά 1) Όταν πάει να μπει στην μουσική βγάζει μήνυμα ''Ανεπαρκής Μνήμη'', ενώ παίζει κανονικά μουσική στην ελαχιστοποίηση και ελέγχεται με τα κουμπιά στα πλαϊνα...:mad:

2) Δεν εμφανίζει τις εικόνες (πατάς για να τις δεις αλλά τζίφος)

3) Λείπουν ΟΛΕΣ οι εφαρμογές από τον φάκελο ''Συλλογή'' (Opera Mini, Flickr κτλ.)

 

Επίσης πριν 2 χρόνια, πάλι στον ίδιο, η καθηγήτριά μου πήγε το 5610 της για επισκευή (δεν θυμάμαι τι είχε) και ενώ ήταν κόκκινο, της πέρασε θέματα και αναπαραγωγή μουσικής του μπλε!:mad::wacko:Όπως επίσης έλλειπαν εφαρμογές όπως το Yahoo!Go και το κομπιουτεράκι...

Δεν θα έπρεπε να τους ελέγχουν εκεί στη Nokia;;;:protest::rocket:

Link to comment
Share on other sites

Έτσι κι έτσι...Το 5310 που δεν επισκευάστηκε στην Αλεξανδρούπολη ήταν ΟΚ (δεν άνοιγε στις 2 βδομάδες και ενώ ήταν Vodafone Live:down: επιστράφηκε χωρίς!:D)...Πρόσφατα πήγαμε το κινητό της αδερφής μου (X3) στο κατάστημα της Αλεξ/πολης (επίσημο Nokia Care και ΟΧΙ εξουσιοδοτημένο) για επισκευή επειδή έχανε σήμα και ο άνθρωπος είναι τόσο @#!$#@$#@%$ που ναι μεν το έφτιαξε, αλλά 1) Όταν πάει να μπει στην μουσική βγάζει μήνυμα ''Ανεπαρκής Μνήμη'', ενώ παίζει κανονικά μουσική στην ελαχιστοποίηση και ελέγχεται με τα κουμπιά στα πλαϊνα...:mad:

2) Δεν εμφανίζει τις εικόνες (πατάς για να τις δεις αλλά τζίφος)

3) Λείπουν ΟΛΕΣ οι εφαρμογές από τον φάκελο ''Συλλογή'' (Opera Mini, Flickr κτλ.)

 

Επίσης πριν 2 χρόνια, πάλι στον ίδιο, η καθηγήτριά μου πήγε το 5610 της για επισκευή (δεν θυμάμαι τι είχε) και ενώ ήταν κόκκινο, της πέρασε θέματα και αναπαραγωγή μουσικής του μπλε!:mad::wacko:Όπως επίσης έλλειπαν εφαρμογές όπως το Yahoo!Go και το κομπιουτεράκι...

Δεν θα έπρεπε να τους ελέγχουν εκεί στη Nokia;;;:protest::rocket:

 

Στα τηλέφωνα αυτά, όταν γίνεται αναβάθμιση λογισμικού, χάνονται όλα τα δεδομένα που υπήρχαν στο τηλέφωνο (εφαρμογές, τηλέφωνα, μηνύματα κλπ). Δεν φταίει ο τεχνικός.

ΕΠίσης το μήνυμα "μνήμη πλήρης" είναι πονεμένη ιστορία.... Είναι πρόβλημα του symbian εδώ και πολλά χρόνια. ΕΠίσης δεν φταίει ο τεχνικός.

Εκεί που φταίνε οι τεχνικοί είναι στο γεγονός ότι δεν τσεκάρουν αν πράγματι το πρόβλημα που αναφέρει ο πελάτης λύθηκε και ότι πολλές φορές συναρμολογούν τα τηλέφωνα πολύ πρόχειρα ή και λάθος μερικές φορές.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Καλυτερα το ελεγχουμε επι τοπου για να μην δινουμε δικαιωματα τυπου 'απο εμας εφυγε ΟΚ, εσεις κατι θα κανατε'

Αν εχει καποιο προβλημα δεν το παραλαμβαινεις και απαιτεις επιδιορθωση.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Λοιπον, το πηγα το κινητο στο Nokia Care στους Αγιους και πηρα σημερα τηλεφωνο και μου ειπαν θα το στειλουν στα κεντρικα και θα το παραλαβω γυρω στις 10 - 15 εργασιμες ημερες..Αντε να δουμε, ελπιζω να ερθει διορθωμενο.( Για αλλαγη οθονης το πηγα )
Sent from my iPhone 4S
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

εγω ακομα παντως με το δικο μου ΝΟΚΙΑ δεν εχω βρει ακρη με την WIND επεστρεψε για 6Η φορα απο το SERVISE και ενω μου ειπε το καταστημα οτι θα γινει αντικατασταση αυτη τη φορα,και αφου με προτετοιμασε να διαλεξω μια νεα συσκευη γιατι το μοντελο καταργηθηκε προσφατα,δεν εγινε φυσικα αλλα επεστρεψε ξανα επισκευασμενο.Οταν ρωτησα την υπαλληλο για πιο λογο δεν εγινε αντικατασταση αλλα ξαναεπισκευαστηκε(αντε να δουμε για ποσο θα κρατησει αυτη τη φορα) με ενημερωσε οτι οι αντικαταστασεις συσκευων ειναι θεμα της ΝΟΚΙΑ και οτι η wind δεν φερει καμια ευθυνη.

Οταν πηγα στο καταστημα της ΝΟΚΙΑ στην ξανθη(γιατι υποτιθεται εκει τα πηγαινουν απο το καταστημα της WIND) μου απαντησε με τα λυπης ο υπαλληλος οτι στη ΝΟΚΙΑ εχει παει 2 φορες και τις υπολοιπες 4 εχει παει στο service wind,και οτι αν πηγαινε 3 φορες συνολικα απο την αρχη σε αυτους θα γινοτανε αντικατασταση και οτι αυτο η WIND το γνωριζει.Μετα απο ολοκληρη ιστορια που εκανα στο καταστημα της WIND με πηραν τηλεφωνο και μου ειπανε οτι σαν λυση το καταστημα προτεινει να μου το αντικαταστησουν με ενα ιδιο που βρεθηκε σε ενα καταστημα της Αλεξανδρουπολης αλλα επειδη δεν μπορουν να μου το δωσουν δωρεαν θα επρεπε να τους πληρωσω και 80 ευρω.δηλαδη θα μου εδινα μια ιδια συσκευη που αποσυρθηκε απο την αγορα γιατι ειχε προβλημα και θα τους το πληρωνα απο πανω και 80 ευρω.το ερωτημα μου ειναι ο πελατης δικαιωνεται πουθενα η ειναι ερμαιο των μεγαλοεταιρειων που μας κοροιδευουν μεσα στα μουτρα μας????

Επισης θα ηθελα να ρωτησω πως καταλαβαινω αν το νοκια που εχω ειναι παραεισαγωγη?

και αν αγορασω ενα ΝΟΚΙΑ Ν8 απο αμερικη δουλευει στην Ελλαδα?

Ασ κανει ενα κοπο καποιος να μου απαντησει!!!

ευχαριστω εκ τον προτερον

THE TRUTH IS OUT THERE...
Link to comment
Share on other sites

Τι λένε ρε οι τύποι!:wacko::blink:Πάνε καλά;;; Ριξ' τους και κανένα εκβιασμό του στυλ ''αν δεν μου το αντικαταστήσετε εγώ την κάνω από εσάς''... Τουλάχιστον στην Vodafone με τις επιδοτήσεις πιάνει...:lol::)
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

εγω ακομα παντως με το δικο μου ΝΟΚΙΑ δεν εχω βρει ακρη με την WIND επεστρεψε για 6Η φορα απο το SERVISE και ενω μου ειπε το καταστημα οτι θα γινει αντικατασταση αυτη τη φορα,και αφου με προτετοιμασε να διαλεξω μια νεα συσκευη γιατι το μοντελο καταργηθηκε προσφατα,δεν εγινε φυσικα αλλα επεστρεψε ξανα επισκευασμενο.Οταν ρωτησα την υπαλληλο για πιο λογο δεν εγινε αντικατασταση αλλα ξαναεπισκευαστηκε(αντε να δουμε για ποσο θα κρατησει αυτη τη φορα) με ενημερωσε οτι οι αντικαταστασεις συσκευων ειναι θεμα της ΝΟΚΙΑ και οτι η wind δεν φερει καμια ευθυνη.

Οταν πηγα στο καταστημα της ΝΟΚΙΑ στην ξανθη(γιατι υποτιθεται εκει τα πηγαινουν απο το καταστημα της WIND) μου απαντησε με τα λυπης ο υπαλληλος οτι στη ΝΟΚΙΑ εχει παει 2 φορες και τις υπολοιπες 4 εχει παει στο service wind,και οτι αν πηγαινε 3 φορες συνολικα απο την αρχη σε αυτους θα γινοτανε αντικατασταση και οτι αυτο η WIND το γνωριζει.Μετα απο ολοκληρη ιστορια που εκανα στο καταστημα της WIND με πηραν τηλεφωνο και μου ειπανε οτι σαν λυση το καταστημα προτεινει να μου το αντικαταστησουν με ενα ιδιο που βρεθηκε σε ενα καταστημα της Αλεξανδρουπολης αλλα επειδη δεν μπορουν να μου το δωσουν δωρεαν θα επρεπε να τους πληρωσω και 80 ευρω.δηλαδη θα μου εδινα μια ιδια συσκευη που αποσυρθηκε απο την αγορα γιατι ειχε προβλημα και θα τους το πληρωνα απο πανω και 80 ευρω.το ερωτημα μου ειναι ο πελατης δικαιωνεται πουθενα η ειναι ερμαιο των μεγαλοεταιρειων που μας κοροιδευουν μεσα στα μουτρα μας????

Επισης θα ηθελα να ρωτησω πως καταλαβαινω αν το νοκια που εχω ειναι παραεισαγωγη?

και αν αγορασω ενα ΝΟΚΙΑ Ν8 απο αμερικη δουλευει στην Ελλαδα?

Ασ κανει ενα κοπο καποιος να μου απαντησει!!!

ευχαριστω εκ τον προτερον

φιλε εμπλεξες....

αλλα εδω ειμαστε να σε ξεμπλεξουμε...ατυχες το γεγονος οτι εχεις μπλεξει με wind πρωτον.....σαν εταιρεια,σερβις,εξυπηρετηση πελατων κλπ κλπ,ερχεται μακραν τελευταια και καταιδρωμενη..μιλαω ως παθων..και μαθων βεβαια...ακου λοιπον τι θα κανεις..θελει λιγο υπομονη και επιμονη,και αυστηρη συμπεριφορα απεναντι τους.....

 

1.μπορεις να εκφρασεις τα παραπονα σου,εγγραφως η με email s στο crm@wind.com.gr , καντο αναλυτικα,και περιμενε απαντηση...απο την μερια τους ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να σου απαντησουν μεσα σε 20 μερες το ανωτερο!!αν δεν σου απαντησουν τοτε η καταγγελια σου μπορει να διαβιβαστει αμεσα 1)στο συνηγορο του καταναλωτη,2) στο συνηγορο του πολιτη,3) στην ΕΕΤΤ. οπου ολοι αυτοι θα ερευνησουν το θεμα και θα απαιιτησουν μια απαντηση απο την εν λογω εταρεια...αν αποδειχτει οτι σε εχουν κοροιδεψει, η οτι το μαγαζι σου εχει δημιουργησει προβλημα,και θα λυθει το θεμα σου και προστιμο θα φανε....επιτελους πρεπει ολοι να ξυπνησουμε και να διεκδικουμε τα δικαιωματα μας,για να παψουν να μας θεωρουν προβατα και βλακες......

συνεχη τηλεφωνα στη εταιρεια για να τσεκαρεις που βρισκεται το θεμα σου,μην τους αφησεις σε χλωρο κλαρι!!!!!

 

αντε καλη επιτυχια και οτι θελεις εδω ειμαστε......

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

εγω ακομα παντως με το δικο μου ΝΟΚΙΑ δεν εχω βρει ακρη με την WIND επεστρεψε για 6Η φορα απο το SERVISE και ενω μου ειπε το καταστημα οτι θα γινει αντικατασταση αυτη τη φορα,και αφου με προτετοιμασε να διαλεξω μια νεα συσκευη γιατι το μοντελο καταργηθηκε προσφατα,δεν εγινε φυσικα αλλα επεστρεψε ξανα επισκευασμενο.Οταν ρωτησα την υπαλληλο για πιο λογο δεν εγινε αντικατασταση αλλα ξαναεπισκευαστηκε(αντε να δουμε για ποσο θα κρατησει αυτη τη φορα) με ενημερωσε οτι οι αντικαταστασεις συσκευων ειναι θεμα της ΝΟΚΙΑ και οτι η wind δεν φερει καμια ευθυνη.

Οταν πηγα στο καταστημα της ΝΟΚΙΑ στην ξανθη(γιατι υποτιθεται εκει τα πηγαινουν απο το καταστημα της WIND) μου απαντησε με τα λυπης ο υπαλληλος οτι στη ΝΟΚΙΑ εχει παει 2 φορες και τις υπολοιπες 4 εχει παει στο service wind,και οτι αν πηγαινε 3 φορες συνολικα απο την αρχη σε αυτους θα γινοτανε αντικατασταση και οτι αυτο η WIND το γνωριζει.Μετα απο ολοκληρη ιστορια που εκανα στο καταστημα της WIND με πηραν τηλεφωνο και μου ειπανε οτι σαν λυση το καταστημα προτεινει να μου το αντικαταστησουν με ενα ιδιο που βρεθηκε σε ενα καταστημα της Αλεξανδρουπολης αλλα επειδη δεν μπορουν να μου το δωσουν δωρεαν θα επρεπε να τους πληρωσω και 80 ευρω.δηλαδη θα μου εδινα μια ιδια συσκευη που αποσυρθηκε απο την αγορα γιατι ειχε προβλημα και θα τους το πληρωνα απο πανω και 80 ευρω.το ερωτημα μου ειναι ο πελατης δικαιωνεται πουθενα η ειναι ερμαιο των μεγαλοεταιρειων που μας κοροιδευουν μεσα στα μουτρα μας????

Επισης θα ηθελα να ρωτησω πως καταλαβαινω αν το νοκια που εχω ειναι παραεισαγωγη?

και αν αγορασω ενα ΝΟΚΙΑ Ν8 απο αμερικη δουλευει στην Ελλαδα?

Ασ κανει ενα κοπο καποιος να μου απαντησει!!!

ευχαριστω εκ τον προτερον

Φυσικα και δικαιωνεται ο πελατης φιλε μου. Γι αυτο υπαρχουν τα δικαστηρια.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

φιλε εμπλεξες....

αλλα εδω ειμαστε να σε ξεμπλεξουμε...ατυχες το γεγονος οτι εχεις μπλεξει με wind πρωτον.....σαν εταιρεια,σερβις,εξυπηρετηση πελατων κλπ κλπ,ερχεται μακραν τελευταια και καταιδρωμενη..μιλαω ως παθων..και μαθων βεβαια...ακου λοιπον τι θα κανεις..θελει λιγο υπομονη και επιμονη,και αυστηρη συμπεριφορα απεναντι τους.....

 

1.μπορεις να εκφρασεις τα παραπονα σου,εγγραφως η με email s στο crm@wind.com.gr , καντο αναλυτικα,και περιμενε απαντηση...απο την μερια τους ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να σου απαντησουν μεσα σε 20 μερες το ανωτερο!!αν δεν σου απαντησουν τοτε η καταγγελια σου μπορει να διαβιβαστει αμεσα 1)στο συνηγορο του καταναλωτη,2) στο συνηγορο του πολιτη,3) στην ΕΕΤΤ. οπου ολοι αυτοι θα ερευνησουν το θεμα και θα απαιιτησουν μια απαντηση απο την εν λογω εταρεια...αν αποδειχτει οτι σε εχουν κοροιδεψει, η οτι το μαγαζι σου εχει δημιουργησει προβλημα,και θα λυθει το θεμα σου και προστιμο θα φανε....επιτελους πρεπει ολοι να ξυπνησουμε και να διεκδικουμε τα δικαιωματα μας,για να παψουν να μας θεωρουν προβατα και βλακες......

συνεχη τηλεφωνα στη εταιρεια για να τσεκαρεις που βρισκεται το θεμα σου,μην τους αφησεις σε χλωρο κλαρι!!!!!

 

αντε καλη επιτυχια και οτι θελεις εδω ειμαστε......

 

Καταρχην σε ευχαριστω παρα πολυ που μου απαντησες.ολα αυτα που μου λες ειναι ιδιαιτερος χρησιμα.

απο την αρχη που παρελαβα ξανα το κινητο και δεν εγινε η αναμενομενη αντικατασταση οπως με ειχα διαβεβαιωσει καλεσε στο καταστημα μια φιλη δικηγορος απαιτωντας αντικατασταση διαφορετικα θα προβουμε σε εξωδικα και δικαστικη διαμαχη.ο ιδιοκτητης του καταστηματος προτεινε την λυση που ανεφερα παραπανω με αντικατασταση της συσκευης με μια ιδια που βρεθηκε σε ενα καταστημα και πληρωνοντας 80Ε. Αρνηθηκαμε και η ιδια απειλησε με εξωδικο και τοτε ο υπευθυνος απλα απαντησε οτι δε τον ενδιαφερει,δεν φοβαται τιποτα και οτι μπορουμε να κανουμε οτι θελουμε.

Πριν 2 μερες επικοινωνησα με το 1260 ενημερωνοντας για την κατασταση και οτι περιμενω μια απαντηση διαφορετικα θα προχωρησω νομικα.η απαντηση της κοπελας που μιλησα ηταν οτι μπορω να κανω οτι θελω.φυσικα κανενας δεν απαντησε και σκεφτομαι να στειλω επιστολη στην ΝΟΚΙΑ και στο ΙΝΚΑ.το θεμα ειναι βρισκει κανεις ακρη η τζαμπα νευριαζω????

 

Φυσικα και δικαιωνεται ο πελατης φιλε μου. Γι αυτο υπαρχουν τα δικαστηρια.

Σε ευχαριστω που απαντησες,το θεμα ειναι φιλε μου οτι πηγαινοντας δικαστικα πληρωνεις τα μαλλιοκεφαλα σου η υποθεση εκδικαζεται σε ενα χρονο μεσα.πραγματικα συμφερει?

Edited by impreza_sti
Συνεχόμενα μηνύματα-Για επεξεργασία/διόρθωση/προσθήκη σε υπάρχον μήνυμα πατάμε το κουμπί "Τροποποίηση"
THE TRUTH IS OUT THERE...
Link to comment
Share on other sites

Καταρχην σε ευχαριστω παρα πολυ που μου απαντησες.ολα αυτα που μου λες ειναι ιδιαιτερος χρησιμα.

απο την αρχη που παρελαβα ξανα το κινητο και δεν εγινε η αναμενομενη αντικατασταση οπως με ειχα διαβεβαιωσει καλεσε στο καταστημα μια φιλη δικηγορος απαιτωντας αντικατασταση διαφορετικα θα προβουμε σε εξωδικα και δικαστικη διαμαχη.ο ιδιοκτητης του καταστηματος προτεινε την λυση που ανεφερα παραπανω με αντικατασταση της συσκευης με μια ιδια που βρεθηκε σε ενα καταστημα και πληρωνοντας 80Ε. Αρνηθηκαμε και η ιδια απειλησε με εξωδικο και τοτε ο υπευθυνος απλα απαντησε οτι δε τον ενδιαφερει,δεν φοβαται τιποτα και οτι μπορουμε να κανουμε οτι θελουμε.

Πριν 2 μερες επικοινωνησα με το 1260 ενημερωνοντας για την κατασταση και οτι περιμενω μια απαντηση διαφορετικα θα προχωρησω νομικα.η απαντηση της κοπελας που μιλησα ηταν οτι μπορω να κανω οτι θελω.φυσικα κανενας δεν απαντησε και σκεφτομαι να στειλω επιστολη στην ΝΟΚΙΑ και στο ΙΝΚΑ.το θεμα ειναι βρισκει κανεις ακρη η τζαμπα νευριαζω????

καλο ειναι ολες οι καταγγελιες(παραπονα) να γινονται εγγραφως οπως σου ειπα προηγουμενα,διοτι ετσι καλυπτεσαι στο επακρο..πρεπει η ιδια η wind να ξερει τι κανει ενας αντιπροσωπος της και πως φερεται σε πελατες..ολα εχουν μα σειρα...πρεπει να ενημερωθει πρωτα για την καταγγελια σου,να ρωτησει το καταστημα,και μετα να σε ενημερωσει για το τι θα γινει...ολα αυτα μεσα σε 20 ΜΕΡΕΣ! αν δεν το κανει αυτο καταγγειλε την ιδια την εταιρεια εκει που σου ειπα,παρτους τηλεφωνο και ενημερωσε τους και προωθησε την καταγγελια σου σε αυτους,αυτοι μετα ξερουν τι θα κανουν......μην τους αφησεις σε χλωρο κλαρι,δεν ειμαστε επαιτες...ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΕΒΟΝΤΑΙ..........ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ.......

Link to comment
Share on other sites

@legolas

Οπως τα λες ειναι, τα δικαστηρια αργουν και επιπλεον χρειαζονται και χρηματα. Αλλα πως αλλιως θα μπορουσε να γινει δηλαδη;

Αλλωστε, το δικαστηριο κανονικα θα σου βγαλει ποσο και για τα εξοδα σου και για την ψυχικη σου ταλαιπωρια. Μη φανταστεις οτι θα πλουτισεις, ομως δεν θα βγεις χαμενος στο τελος, αυτο ειναι σιγουρο.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

@legolas

Οπως τα λες ειναι, τα δικαστηρια αργουν και επιπλεον χρειαζονται και χρηματα. Αλλα πως αλλιως θα μπορουσε να γινει δηλαδη;

Αλλωστε, το δικαστηριο κανονικα θα σου βγαλει ποσο και για τα εξοδα σου και για την ψυχικη σου ταλαιπωρια. Μη φανταστεις οτι θα πλουτισεις, ομως δεν θα βγεις χαμενος στο τελος, αυτο ειναι σιγουρο.

τα δικαστηρια ειναι η τελευταια λυση εφοσον,δεν βρεις ακρη με τα υπολοιπα μεσα.( ΕΕΤΤ,ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ κλπ.),μπορεις να βγαλεις λυση και με αυτα βεβαια...απλα θελει υπομονη και επιμονη..

Link to comment
Share on other sites

 

 

Φίλε μου στη διευθυνση μαιλ που μου παραθετεις δεν μπορω να στειλω μαιλ,μου βγαζει οτι δεν υπαρχει πλεον.εχεις καποιο αλλο???

Σε ευχαριστω

THE TRUTH IS OUT THERE...
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου στη διευθυνση μαιλ που μου παραθετεις δεν μπορω να στειλω μαιλ,μου βγαζει οτι δεν υπαρχει πλεον.εχεις καποιο αλλο???

Σε ευχαριστω

περιεργα πραγματα,τελος παντων....

 

παρτους τηλ στην εξυπηρετηση πελατων και ρωτα τους πιο email εχουν για παραπονα-καταγγελιες....θα σου πουν....

 

θα παραθεσω και την δικη μου πρωτη εμπειρια απο το επισημο κεντρικο NOKIA service,που βρισκεται κηφισσου 226...

 

τους παιρνω τηλ την παρασκευη 19/5 κατα τις 1 το μεσημερι,και τους λεω οτι εχω προβλημα και εγω με την οθονη....μου λενε περιμενετε να δουμε αν υπαρχει οθονη....

υστερα απο 2 λεπτα μου λενε οτι υπαρχει μονο μια,και να τους δωσω το ονομα μου ωστε να την κρατησουν( απο μεσα μου ελεγα,σιγα μη μου κρατησουν την οθονη...),και το καλυτερο ηταν να παω αυθημερον να το δωσω προς αλλαγη...Οντως κατα τις 2,30 το μεσημερι ειμαι εκει,και το παραδιδω...ρωταω ποτε θα ειιναι ετοιμο?μου λενε θα λαβετε μηνυμα στο κινητο σας,οκ και φευγω.....

σημερα στις 9,30 το πρωι λαμβανω μηνυμα ( το κινητο σας ειναι ετοιμο,μπορειτε να το παραλαβετε),παω το παιρνω με καινουρια οθονη( το προβλημα υπαρχει παλι,αλλα απειροελαχιστο,αναβαθμισμενο στο τελευταιο firmware..)!

μαλλον ειμουν τυχερος θα ελεγα.......

Edited by impreza_sti
Συνεχόμενα μηνύματα-Για επεξεργασία/διόρθωση/προσθήκη σε υπάρχον μήνυμα πατάμε το κουμπί "Τροποποίηση"
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου στη διευθυνση μαιλ που μου παραθετεις δεν μπορω να στειλω μαιλ,μου βγαζει οτι δεν υπαρχει πλεον.εχεις καποιο αλλο???

Σε ευχαριστω

Στο site αυτό το mail έχει. Αν θες δοκίμασε και το CustomerCareFixed@wind.com.gr

http://www.wind.com.gr/LeftMenu/kinhth/for_individual/uphresies-wind/uphresies-eksuphrethshs-pelatwn.aspx

iPhone 7 Plus 128GB Black iOS 10.3.1

MacBook Pro 13" macOS Sierra 10.12.4

Link to comment
Share on other sites

 

Φιλε σε ευχαριστω παρα πολυ,και γενικα ολους για την βοηθεια.Σε οτι μαιλ βρηκα την εστειλα για να δουμε τι θα κανει η αγαπητη wind!!!

THE TRUTH IS OUT THERE...
Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...