Jump to content

freddaras

Members
  • Δημοσιεύσεις

    10.022
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    100%

7 Followers

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

Περιοχή

  • Περιοχή
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ

Φύλο

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι Επισκέπτες

30.694 profile views

freddaras's Achievements

Mentor

Mentor (12/14)

  • Very Popular Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

44

Φήμη

  1. παιδια τωρα που το βλεπω παιζει η μπαταρια να εγινε ενα κλικ καλυτερη ! δεν ξερω για πειτε και εσεις
  2. την εβαλα και εγω ! το κινητο εγινε οντως πιο γρηγορο και πιο smooth που λενε ! σαν να πηρε ανασα ! μπαταρια δεν καταλαβα καποια διαφορα ! το μονο αρνητικο ειναι οτι στην επιλογη για να αλλαξω το σημα (5g κτλ) εχει χαθει η επιλογη για απλο 2g σημερα ! το ηθελα αυτο γιατι στην δουλεια δεν εχουμε καλο σημα κυριως για την μπαταρια ! αλλα μικρο το κακο !
  3. τα ιδια τραβαω τωρα με το 55 ..με κουρασε στο χερι αν και σε γενικες γραμμες παραμενει βραχος ! \
  4. Για πες μας εμπειρια τωρα που το εχεις περιπου μια βδομαδα και βαλε ? Διαβαζω παντου τα καλυτερα παντως ! Και για την μπαταρια ! Φαινεται μικρη στα νουμερα αλλα κανει εξαιρετικη δουλεια συνολικα !
  5. Μάλιστα, μόλις την έβαλα και λειτουργεί άψογα.Πω, πω, πω, πω, έφυγε το notifications εντελώς.Δεν ήξερα ότι υπάρχει τέτοια εφαρμογή αυτές τις μέρες πραγματικά, μας φτιάξατε. 😍 Τα έχει όλα έτοιμα μέσα.Δεν κάνεις τίποτα. Είναι πάρα πολύ εύκολο.Απλά πρέπει να αγοράσεις την εφαρμογή. Γύρω στα τρία ευρώ είναι. Όπως είπα και πάνω, δεν κάνει σχεδόν κανένα λάθος.Αναγνωρίζει πολύ γρήγορα ελληνικά και, μάλιστα, αν κάνεις ερώτηση στη φράση που μιλάς, σου βάζει και ερωτηματικό στο τέλος.Τόσα χρόνια περιμένουμε την Google να το κάνει αυτό και μας ήρθε από εφαρμογή.
  6. παντως ρε παιδια θα κλεισω σε λιγο 2 χρονια με το κινητο και ακομη ειναι τούμπανο ! και η μπαταρια βραχος ! λεμε λεμε για την samsung αλλα σε quality γενικως δεν παιζεται !
  7. καλημέρα ! πάντα αγοράζω και βοηθαω εφαρμογές που το αξίζουν .. λεω για αυτο εδω μου το βγάζει και στο samsung και στο poco
  8. οι κενες σειρες νομιζω ειναι οταν κανεις μεγαλη παυση να μιλησεις ! (σκεφτεσαι κατι κτλ ) ! αλλα οπως και να ειναι αυτο σιγουρα θα διορθωθεί στην συνέχεια ! το διαβασα το σχολιο σου χαχαχα! εγω θα την αγορασω παντως .... εμενα το μονο που με ενοχλει ειναι το notification πανω ! και στο sasmung (a55) και στο poco βγαζει συνεχως πανω ειδοποίηση για την εφαρμογη (οτι ειναι πανω απο εφαρμογες κτλ ) αν θελω να την σβησω κτλ ! αυτο ειναι απο το android και δεν ξερω πως μπορουμε να απαλλαχθούμε !
  9. η εφαρμογη ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ! Επαθα πλακα ! Ειχα να δω τοσο καλη μετατροπη απο φωνη σε ελληνικα απο το καιρο του swype ! αναλογα πως θα μιλησεις βαζει και σημεια στιξης! αναγνωρίζει ακομη και βρισιες τα παντα !επαθα πλακα ! ευχαριστουμε εμενα με εσωσες !
  10. ναι οκ ολα αυτα ! το Realme πχ που λες πως θα το παρω εγω που καθε χρονο εχω επιδοτηση ! δεν το εχουν καν στην vodafone ! το A55 το πηρα τοτε (εναμιση χρονο πριν) γιατι διαβαζα καλα λογια ΚΑΙ για τις καμερες γενικα στην Α σειρα .. το Α57 δεν ειναι στασιμο μονο στις καμερες αλλα στα παντα για μενα και κυριως στην μπαταρια ... το poco γενικα πανω ειναι μια πολυ καλη επιλογη για καποιον που θελει μια συσκευη γρηγορη με αυτονομια και αξιοπρεπέστατη καμερα ...και ειναι σε φαση επιδοτησης οπως ειμαι εγω ... σε ολα τα αλλα καταλαβα τι θες να πεις ..
  11. κοιτα καταλαβαινω τι θες να πεις ! και φυσικα ειναι και σε τι φαση ειναι ο καθενας (εγω θελω πλεον μια καλη καμερα για τα βασικα /παλιοτερα το κοιτουσα πολυ αυτο τωρα δεν με νοιαζει πλεον οσο πχ η αυτονομια κτλ ) ! αλλα δινουν οπως πολυ σωστα λες τοσο εμφαση στην καμερα που πολλα reviews σου δινουν την εντυπωση οτι δεν μπορει να βγαλει ουτε μια φωτογραφία σωστη! και το αποτελεσμα σε οτι εχω δει μεχρι τωρα ειναι αξιοπρεπέστατο !
  12. δεν βγαζει καθολου άσχημες φωτογραφιες το poco ..παντου διαβαζω οτι δεν ειναι καμερα κινητο κτλ (ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ) αλλα οι φωτογραφείς οτι εχω δει μεχρι τώρα ειναι αξιοπρεπέστατες !
  13. και μενα μολις μου ηρθε την περναω
  14. ποποποπο ειναι πολυ βαρυ το poco! το samsung ειναι λουκουμι ..
  15. παντως τωρα που βλεπω πολλα καμερα τεστ απο το X8 Pro Max οι Photos ειναι μια χαρα ! περιμενα την απολυτη καταστροφη αλλα καμια σχεση ! και οι βραδινες ! λιγο το βαρος του με χαλαει και ειναι το μονο που με κανει να το σκεφτομαι ξανα τωρα !
×
×
  • Create New...