Jump to content

Επισκευή Nokia - που;


leosedf
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

:lol: μόλις παρέλαβα τελικά το Ν97... το GPS δεν έπιανε στην διαδρομή (νομίζω χειρότερα από πριν) το τζαμάκι μέσα στην γρατσουνιά, και η άσπρη θολούρα στην φώτο υπάρχει.. μάλλον το μόνο που κάνανε ήταν να μου κάνουν Reset το κινητό.. εμμ :p αυτό το έκανα και μόνος μ δεν χρειαζόταν να το πάρουν για 20 και μέρες για να το κάνουν αυτοί.

 

Και από μένα τέλος η Nokia.

:lol:

 

αστο φιλε αρχισαν τα ιδια...παλι

το φιλαρακι μου που το πηγε τον αυγουστο για αλλαγη οθονης(ειχε προβλημα) και καπακι καμερας ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ....:rolleyes::rolleyes:

το τι δικαιολογία του ειπαν ολο αυτο τον καιρο δεν περιγράφεται.....

την μια κανανε λαθος και στειλανε οθονη για n97 mini την αλλη στειλανε την σωστη αλλα ειχε γρατζουνιες και και και...:rolleyes:

ετοιμος ειναι να κανει καταγγελία...

ενα αλλο φιλαρακι μου με το γνωστο προβλημα του n97 και το καπακι το πηγε προχθες και του ειπαν οτι μαλλον το κινητο θα παει στα κεντρικα και θα δουμε και και και...ζησε μαη να φας τριφύλλι ......

τα ιδια παντελη μου τα ιδια παντελακη μου......:X

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

παιδια αγορασα ενα nokia x6. το κρατησα δυο μερες και το πηγα στο καταστημα απο το οποιο το αγορασα(γνωστη αλυσιδα καταστηματων) γιατι ειχε προβλημα με το ηχειο του. αυτοι το στειλαν στην nokia care. μετα απο 7 μερες περνω πισω την συσκευη και βλεπω πως δεν εχουν κανει τιποτα εκτος απο μια απλη αναβαθμιση λογισμικου. το ξαναστελνω πισω και το περνω πισω μετα απο 25 μερες με το ιδιο προβλημα αλλα και καποια χτυπηματα καποιες γρατζουνιες στην οθονη και ολα τα πλαστικα τριζαν διοτι το κινητο το ανοιξαν και μετα δεν το κλεισαν καλα(χειροτερο και απο μεταχειρισμενο το εκαναν). το ξαναστελνω και ζητω αντικατασταση ομως εχουν περασει 11 μερες και ακομη τιποτα. εχω 1,5 μηνα που αγορασα την συσκευη και ακομη ουσιαστικα δεν την εχω παρει στα χερια μου

 

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ NOKIA

Link to comment
Share on other sites

Πλάκα έχει. Τελικά όντως δεν άλλαξε τίποτα;

:p

ΑΙΕΝ ΥΨΙΚΡΑΤΕΙΝ

Pocophone F1 // iPhone X // Nokia N9 64GB

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ενδιαφερομαι να αγορασω σε λιγο το Ν8 θελω να ρωτησω κατι.

Αν αγορασω το Ν8 απο τον γερμανο θα εχω εγγυηση απο τον γερμανο η απο την νοκια?

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ενδιαφερομαι να αγορασω σε λιγο το Ν8 θελω να ρωτησω κατι.

Αν αγορασω το Ν8 απο τον γερμανο θα εχω εγγυηση απο τον γερμανο η απο την νοκια?

Με την απόδειξη αγοράς από τον Γερμανό έχεις κανονική εγγύηση από την Νόκια .

Υπάρχει ένα ενδεχόμενο το τηλέφωνο να είναι παραεισαγωγής και να έχεις πρόβλημα .

Πριν το πάρεις κοίταξε αν πάνω στο κουτί έχει αυτοκόλητο το οποίο να αναφέρει ότι είναι για την Ελλάδα .

 

Φιλικά

 

 

Απλά θα αναφέρω ένα περιστατικό που έγινε πρόσφατα .

Έμεινε ένα Ν95 8GB στον online updater της Νόκια και το τηλεφωνο πήγε στο Nokia Care στην Αργυρούπολη . Στην αρχή του είπαν έλα να το πάρεις σε μισή ώρα , μετά ότι θα τον στείλουν σε ένα άλλο τεχνικό και τελικά η απαντησή τους ήταν οτι κάηκε η πλακέτα . Τους ρώτησε εαν υπήρχε υγρασία και του απάντησαν οτι είναι πεντακάθαρο .

Μου έστειλε το τηλέφωνο ( έλειπαν δύο βίδάκια από την οθόνη ) το αναβάθμησα , υπήρχε φωτισμός στα πλήκτρα αλλά οθόνη τίποτα .

Άνοιξα το τηλέφωνο , στην πίσω πλευρά η οθόνη μέσα στην υγρασία και πάνω στο flex έχει γίνει επάμβαση με κολητήρι . Πήγε στο κατάστημα αυτοί δεν ξέρουνε τίποτα και η υπόθεση θα πάρει τον δρόμο της προς την Nokia .

Το κόστος επισκευής στην Nokia είναι ούτε λίγο είτε πολύ 150 Ευρώ . Σας επισυνάπτω και την εικόνα από το flex για του λόγου το αληθές .

Φιλικά

Edited by Itchrist86

Unlock All Mobile Phones , Modem .

Repair Boot HTC , Samsung , LG ...

Ανάκτηση επαφών από νεκρά τηλέφωνα .

Info msn : e-gsmshop@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

Με την απόδειξη αγοράς από τον Γερμανό έχεις κανονική εγγύηση από την Νόκια .

Υπάρχει ένα ενδεχόμενο το τηλέφωνο να είναι παραεισαγωγής και να έχεις πρόβλημα .

Πριν το πάρεις κοίταξε αν πάνω στο κουτί έχει αυτοκόλητο το οποίο να αναφέρει ότι είναι για την Ελλάδα .

 

Φιλικά

Καλημερα,

Δεν ειναι απαραιτητο να να γραφει "GR" στο κουτι για να εχει ευρωπαϊκή εγγύηση

και σαφως να καλυπτεται και απο την Ελλαδα.

Απλα να μην ειναι απο αλλες χωρες εκτος Ευρωπης οπως Ινδια , Πακισταν , Αραβικα Εμιρατα..

Αλλα συνηθως φερνουν τηλεφωνα που αναγραφεται το GR για το ελληνικο πληκτρολογιο και σαφως και την εγγυηση.

Ελπιζω να βοηθησα... :)

 

 

Απλά θα αναφέρω ένα περιστατικό που έγινε πρόσφατα .

Έμεινε ένα Ν95 8GB στον online updater της Νόκια και το τηλεφωνο πήγε στο Nokia Care στην Αργυρούπολη . Στην αρχή του είπαν έλα να το πάρεις σε μισή ώρα , μετά ότι θα τον στείλουν σε ένα άλλο τεχνικό και τελικά η απαντησή τους ήταν οτι κάηκε η πλακέτα . Τους ρώτησε εαν υπήρχε υγρασία και του απάντησαν οτι είναι πεντακάθαρο .

Μου έστειλε το τηλέφωνο ( έλειπαν δύο βίδάκια από την οθόνη ) το αναβάθμησα , υπήρχε φωτισμός στα πλήκτρα αλλά οθόνη τίποτα .

Άνοιξα το τηλέφωνο , στην πίσω πλευρά η οθόνη μέσα στην υγρασία και πάνω στο flex έχει γίνει επάμβαση με κολητήρι . Πήγε στο κατάστημα αυτοί δεν ξέρουνε τίποτα και η υπόθεση θα πάρει τον δρόμο της προς την Nokia .

Το κόστος επισκευής στην Nokia είναι ούτε λίγο είτε πολύ 150 Ευρώ . Σας επισυνάπτω και την εικόνα από το flex για του λόγου το αληθές .

Φιλικά

Φιλε μου η φωτο δειχνει οτι εχει γινει επεμβαση στο flex απο ασχετο τεχνικο...μηπως ητανε υδραυλικος!??

Δυστυχως στην Ελλαδα τα κριτηρια με τα οποια δοθηκαν οι εξουσιοδοτησεις εγιναν χωρις αξιοκρατια , με προσωπικα κριτηρια και οχι τεχνικα!!

Σε καταλαβαινω απολυτα για το προβλημα σου .. ειναι απαραδεκτοι ολοι τους...

Edited by Itchrist86
Spyral..:nuke:
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

οι ανθρωποι δεν εχουν ιδεα. μονος μου καλυτερο Service θα εκανα. αγορασα ενα nokia x6 το εστειλα 4 φορες. την τελευταια φορα το εστειλα γιατι μου το επεστρεψαν χτυπημενο και οχι καλα κλειστο. μου το επεστρεξαν με νεα πλαστικα αλλα το ηχειο που ηταν και ο λογος που το εστειλα το καναν χειροτερο απο οτι ηταν.δεν το ξαναστελνω γιατι θα γινει ακομη χειροτερο.η arvato ειναι χειροτερη και απο μπακαληδες

 

ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ NOKIA

Link to comment
Share on other sites

Τα κινητά που αγοράζουμε από καταστήματα Nokia Care έχουν DoA ;

 

Ευχαριστώ.

 

Εννοειται.

 

Αλλωστε ειναι δικαιωμα του καταναλωτη απο τον νομο.

 

(βεβαια... αυτο δεν εγγυαται τιποτα... Ελλαδα γαρ:O)

Itchy. Tasty. - YouTube

^Το gaming κανάλι μου 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
ωχ παει το κινιτο μου... στο εκσοτερικω το στηλανε Τ_Τ

 

Ολα τα νοκια πανε πλεον εξωτερικο για εγγύηση?

Μηπως ξερετε αν τα μαζευουν σε καποια κεντρικα πριν τα στείλουν?

(ώστε να το πάω εκει κατευθειαν να μη χασω χρονο με μεταφορες

απο μαγαζι σε κεντρικα και τουνπαλιν)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ολα τα νοκια πανε πλεον εξωτερικο για εγγύηση?

Μηπως ξερετε αν τα μαζευουν σε καποια κεντρικα πριν τα στείλουν?

(ώστε να το πάω εκει κατευθειαν να μη χασω χρονο με μεταφορες

απο μαγαζι σε κεντρικα και τουνπαλιν)

 

 

αγαπητοι φιλοι

για να γνωριζετε κατι !!! οι συσκευες nokia καλυπτωνται κανονικα απο εγγυηση αλλα την αντικατασταση της συσκευης εαν ειναι προβληματικη το κρινει μονο ο κατασκευαστης και πρεπει να παει σε level 3/4 και αυτο ειναι στο εξωτερικο και συνηθως το εχετε σε 12 μερες (εχω καταστημα νοκια και γνωριζω)

οποιος εχει παραπονο μπορει να παει σε ενα nokia care που ειναι και το εξουσιοδοτημενο service ανα τον κοσμο!!!

προσοχη να δινετε στο καταστημα να καταλαβει το προβλημα σας οχι κολλαει που το εχουν ολοι νερο και το λενε!!ενω το προβλημα ειναι οτι δεν λειτουργει το πληκτρολογιο !!

 

σας ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

αγαπητοι φιλοι

για να γνωριζετε κατι !!! οι συσκευες nokia καλυπτωνται κανονικα απο εγγυηση αλλα την αντικατασταση της συσκευης εαν ειναι προβληματικη το κρινει μονο ο κατασκευαστης και πρεπει να παει σε level 3/4 και αυτο ειναι στο εξωτερικο και συνηθως το εχετε σε 12 μερες (εχω καταστημα νοκια και γνωριζω)

οποιος εχει παραπονο μπορει να παει σε ενα nokia care που ειναι και το εξουσιοδοτημενο service ανα τον κοσμο!!!

προσοχη να δινετε στο καταστημα να καταλαβει το προβλημα σας οχι κολλαει που το εχουν ολοι νερο και το λενε!!ενω το προβλημα ειναι οτι δεν λειτουργει το πληκτρολογιο !!

 

σας ευχαριστω

 

Φίλε Κανέλλο,

 

Σε πίάνω απληροφόρητο και αν έχεις κατάστημα ΝΟΚΙΑ τότε μάλλον εσκεμμένα δεν σε πληροφορεί η ΝΟΚΙΑ γιατί δεν την συμφέρει. Συμφωνα με την ελληνική νομοθεσία ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την αντικατάσταση της συσκευής του μέσα στους 6 πρώτους μήνες από την αγορά της εφόσον το πρόβλημα προέρχεται από την συσκευή και δεν το προκάλεσε ο χρήστης.

Αν αυτό δεν το τηρεί ο κατασκευαστής τότε κάνει το παν για να το αποκρύψει γιατί δεν τον συμφέρει. Τώρα όσον αφορά το γιατί δεν το αλλάζουν τα καταστήματα Νοκια Care και πρέπει να το στείλουν στη Nokia (δηλαδή ποιά Νοκια? μην γελιόμαστε η εταιρεία Arvato είναι εξουσιοδοτημένη να κάνει αυτή την δουλειά) αυτό είναι καθαρά μια μ@λ@κι@ της ΝΟΚΙΑ που έχει ξαμοληθεί στο να περιορίσει τα έξοδα για κάλυψη σε εγγύηση που τις περισσότερες φορές είναι δικαιολογημένα και όλα αυτά εις βάρος των πελατών.

Πάντως πριν από δύο χρόνια εμένα στη Βουλιαγμένης μου είχαν αλλάξει κινητό όλο μαζί στο κουτί του (και μετά και από ένα χρόνο από την αγορά του) και μου εξήγησε τότε ο υπεύθυνος ότι την αλλαγή αυτή δεν την δικαιολογούσε η ΝΟΚΙΑ αλλά το κόστος το αναλάμβανε η Alpha Copy γιατί είχα δίκιο στην προκειμένη περίπτωση.

Τώρα που βλέπουμε όλα αυτά καταλαβαίνουμε γιατί η υπόθεση service ήταν είναι και θα είναι πάντα πρόβλημα για την ΝΟΚΙΑ. Και δεν έφταιγε η Βουλιαγμένης για τις γκρίνιες αυτές.

Από τότε που έδωσα το N 70 δεν ξαναπήρα για μένα και τους δικούς μου ΝΟΚΙΑ γιατί δεν αρκούμαι στην καλή διάθεση του κάθε υπευθύνου (που τώρα που δεν υπάρχει και η άμεση σχέση εισαγωγέα και παροχέα service, το service αν πιεστεί θα λέει <αντε εκεί που το αγόρασες να στο αλλάξουν>).

Το ψάρι από το κεφάλι βρωμάει πάντα !!!!

Ο τρόπος που βλέπει η Nokia τους πελάτες της είναι πολύ λανθασμένος αρκεί να μπορέσει να έχει κανείς την εμπειρεία για να το δεί !!!

Link to comment
Share on other sites

Mηπως καποιος γνωριζει το σερβις της Νοκια στη Πατρα?

Πηγα εκει που γραφει το σαιτ της νοκια (γιατι δεν αναφερει τηλεφωνο) και ηταν ενα αδειο μαγαζι και κλειστο.

 

Κι εγώ πέρασα από εκεί σήμερα (Αγ. Νικολάου 56) απόγευμα και βρήκα ένα κλειστό μαγαζί (κατεβασμένα στόρια -δεν ξέρω αν ήταν άδειο).

Ξέρει κανείς αν υπάρχει άλλο σημείο σέρβις για Nokia στην Πάτρα ή αν απλά το ωράριο τους στο Nokia Care είναι μόνο πρωινό :confused: ;

patch για ελληνικούς υπότιτλους σε: Monkey Island 1 (Special Edition & VGA CD Beta II), Indiana Jones 3 και LOOM, Grim Fandango
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Κανέλλο,

 

Σε πίάνω απληροφόρητο και αν έχεις κατάστημα ΝΟΚΙΑ τότε μάλλον εσκεμμένα δεν σε πληροφορεί η ΝΟΚΙΑ γιατί δεν την συμφέρει. Συμφωνα με την ελληνική νομοθεσία ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την αντικατάσταση της συσκευής του μέσα στους 6 πρώτους μήνες από την αγορά της εφόσον το πρόβλημα προέρχεται από την συσκευή και δεν το προκάλεσε ο χρήστης.

Αν αυτό δεν το τηρεί ο κατασκευαστής τότε κάνει το παν για να το αποκρύψει γιατί δεν τον συμφέρει. Τώρα όσον αφορά το γιατί δεν το αλλάζουν τα καταστήματα Νοκια Care και πρέπει να το στείλουν στη Nokia (δηλαδή ποιά Νοκια? μην γελιόμαστε η εταιρεία Arvato είναι εξουσιοδοτημένη να κάνει αυτή την δουλειά) αυτό είναι καθαρά μια μ@λ@κι@ της ΝΟΚΙΑ που έχει ξαμοληθεί στο να περιορίσει τα έξοδα για κάλυψη σε εγγύηση που τις περισσότερες φορές είναι δικαιολογημένα και όλα αυτά εις βάρος των πελατών.

Πάντως πριν από δύο χρόνια εμένα στη Βουλιαγμένης μου είχαν αλλάξει κινητό όλο μαζί στο κουτί του (και μετά και από ένα χρόνο από την αγορά του) και μου εξήγησε τότε ο υπεύθυνος ότι την αλλαγή αυτή δεν την δικαιολογούσε η ΝΟΚΙΑ αλλά το κόστος το αναλάμβανε η Alpha Copy γιατί είχα δίκιο στην προκειμένη περίπτωση.

Τώρα που βλέπουμε όλα αυτά καταλαβαίνουμε γιατί η υπόθεση service ήταν είναι και θα είναι πάντα πρόβλημα για την ΝΟΚΙΑ. Και δεν έφταιγε η Βουλιαγμένης για τις γκρίνιες αυτές.

Από τότε που έδωσα το N 70 δεν ξαναπήρα για μένα και τους δικούς μου ΝΟΚΙΑ γιατί δεν αρκούμαι στην καλή διάθεση του κάθε υπευθύνου (που τώρα που δεν υπάρχει και η άμεση σχέση εισαγωγέα και παροχέα service, το service αν πιεστεί θα λέει <αντε εκεί που το αγόρασες να στο αλλάξουν>).

Το ψάρι από το κεφάλι βρωμάει πάντα !!!!

Ο τρόπος που βλέπει η Nokia τους πελάτες της είναι πολύ λανθασμένος αρκεί να μπορέσει να έχει κανείς την εμπειρεία για να το δεί !!!

 

Μήπως μπορείς να μας πεις το ΦΕΚ με το Π.Δ. που αναφέρει ότι ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την αντικατάσταση της συσκευής του μέσα στους 6 πρώτους μήνες ...... , γιατί μ' ενδιαφέρει !!!

Τώρα όσο αφορά το εξουσιοδοτημένο service των άλλων εταιριών ειδικά στην επαρχεία που και βρίσκομε είναι ανύπαρκτο !!!

http://www.myphone.gr/forum/image.php?u=11306&type=sigpic&dateline=1348034580
Link to comment
Share on other sites

καλα και εγω το ειδα αφου μου το δειξε ο terrestrial , και η αληθεια ειναι πως αν βρεθω κοντα στο μοναδικο nokia care που εμπιστευομαι τοτε θα το αλλαξω, αλλα λογικα δεν παω εξτρα απο εκει για αυτο.

 

ναι μας το χε πει... φαντασου ποσο λιγο θα φαινεται σε σενα... οπως και στους περισσοτερους...

και ενα λιγο οφτοπικ... μιας και ειπες για νοκια που εμπιστευεσαι, εχεις ακουσει τιποτα για της νεας σμυρνης? να ξερω αν μπορω να το εμπιστευομαι :)

Learn Colemak, the better keyboard layout! :happy:

 

Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.

Link to comment
Share on other sites

ναι μας το χε πει... φαντασου ποσο λιγο θα φαινεται σε σενα... οπως και στους περισσοτερους...

και ενα λιγο οφτοπικ... μιας και ειπες για νοκια που εμπιστευεσαι, εχεις ακουσει τιποτα για της νεας σμυρνης? να ξερω αν μπορω να το εμπιστευομαι :)

 

ιδεα δεν εχω :p ... καλαμαρια μενω θεσσαλονικη :) . Εχεις ιδεα αν το Asphalt θα το βγαλουν ξανα για download απο το ovi suite η ηταν καποιο λανθασμενο "update" ? αν ερθεις θεσσαλονικη πηγαινε το στου ευοσμου :p

Edited by SaintPetrouil

Τhere is nothing more powerful than the human being itself ,

 

Οι φωτογραφικές μου στιγμές --> flickr - instagram :!:

 

Oneplus 5 - 128GB

Link to comment
Share on other sites

ναι μας το χε πει... φαντασου ποσο λιγο θα φαινεται σε σενα... οπως και στους περισσοτερους...

και ενα λιγο οφτοπικ... μιας και ειπες για νοκια που εμπιστευεσαι, εχεις ακουσει τιποτα για της νεας σμυρνης? να ξερω αν μπορω να το εμπιστευομαι :)

 

για αθηνα εχω να σου προτεινω της κατεχακη που κανουν πολυ καλη δουλεια και ειναι πολυ συννενοησιμα τα παιδια. και του φαληρου λενε οτι ειναι πολυ καλο

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

θα ήθελα να τη συμβουλη σας για το προβλημα που εχω με την συσκευη μου την ΝΟΚΙΑ 5530 xpress music.

Την εχω αγοράσει πριν 2 χρονια απο καταστημα της "wind" και παρουσιασε προβλημα στην "touch" οθονη.η εγγυση κανονικα εχει ληξει αλλα επειδη οταν πηρα η wind παρειχε εφ ορου ζωης εγγυηση συσκευησ μου ειπαν απο το καταστημα οτι με καλυπτει ακομη.το εχω στειλει ηδη 4 φορες οπου μια φορα ηρθε πισω μετα απο ενα μηνα και δεν δουλευε ετσι το ξαναεστειλα και μου κανανε αλλαγη της οθονης.σημερα παλι τα ιδια.Εχω ζητήσει αντικατασταση συσκευης ολες τις φορες αλλα τιποτα!!!!

Ηθελα να ρωτησω δεν υπαρχει νομοθεσια που να τους υποχρεωνει να κανουν αντικατασταση μιας συσκευης οταν εχει παει 4 ηδη φορες στο σερβις οπου εχει μεινει καθε φορα ενα μηνα?Υπαρχει τροπος να τους πιεσω?η δεν υπαρχει περιπτωση να βρω το δικιο μου και μενω με την ελπιδα?

THE TRUTH IS OUT THERE...
Link to comment
Share on other sites

να πω και εγω μια γνωμη πηγα στο κοντινοτερο Nokia Care Center για μενα μιας και εχουνε συνεχισει μετα την alpha copy λιγοτερα. Ετσι πηγα στο ελληνικο να δουνε το κινητο μου που ειχε ενα προβλημα. Αν και ειχανε μια γρια κυρια στην ρεσεψιον προσπαθει να ειναι εξυπηρετικοι. Τους πηρανε καμια βδομαδα να το φτιαξουνε μιας και δεν παραλαβανε ακομα το ανταλακτικο και περιμενανε στην επομενη αποστολη να τους το στειλουνε. Παντως το παιδι του σερβις ητανε πολυ αψογος στο να του διευκρινισω την βλαβη και να την επιδιορθωση.
Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ πέρασα από εκεί σήμερα (Αγ. Νικολάου 56) απόγευμα και βρήκα ένα κλειστό μαγαζί (κατεβασμένα στόρια -δεν ξέρω αν ήταν άδειο).

Ξέρει κανείς αν υπάρχει άλλο σημείο σέρβις για Nokia στην Πάτρα ή αν απλά το ωράριο τους στο Nokia Care είναι μόνο πρωινό :confused: ;

 

Σαν follow-up... Το Nokia Care στην Αγ. Νικολάου 56 (Πάτρα) λειτουργεί. Απλά όχι το Σάββατο και από ό,τι φαίνεται (βάσει της εμπειρίας μου) ούτε απογεύματα. Μόνο πρωί. Οπότε για όποιον δουλεύει είναι σημαντικό πρόβλημα αυτό το ωράριο λειτουργίας.

 

Το μαγαζί είναι ένας μικρός άδειος χώρος με δύο υπαλλήλους στη "reception" και κάποιους τύπους στο background με lab coats (!) να διορθώνουν κινητά.

 

Τέλος πάντων, εγώ πήγα εκεί γιατί έψαχνα accessories για το C6-01 (γραφίδα, θήκη και κάλυμμα οθόνης) και δεν είχαν τίποτα. Γενικότερα δεν είχαν τίποτα από accessories εκεί. Η κοπέλα στη reception είπε πως *μάλλον* προς το τέλος του μήνα θα φέρουν.

 

Είπα ότι έψαχνα γραφίδα για το κινητό μου, και μετά από 2-3 λεπτά αναζήτησης με ρώτησε αν το κινητό έχει θέση για γραφίδα. :blink: Από ό,τι κατάλαβα νόμιζε ότι έψαχνα ανταλλακτικό για γραφίδα. Κι αφού εξήγησα πως δεν έχει, μου έδωσε μια απλή γραφίδα (που βρήκε στο background) η οποία δεν ήταν συμβατή με capacitive οθόνη (πρότεινα να τη δοκιμάσω επί τόπου). Οπότε, ρωτάω τελικά, πού θα βρω accessories για το κινητό στην Πάτρα, και μου λέει "δοκίμασε στο Πλαίσιο" (το οποίο δεν έχει θήκη, ούτε τη γραφίδα που ψάχνω, ούτε κάλυμμα οθόνης -μάλιστα πρώτα στο Πλαίσιο(*) κοίταξα και από εκεί με έστειλαν στο Nokia Care).

 

Συνολικά, σχετικά μέτρια προς κακή η πρώτη εντύπωση μου από το Nokia Care.

 

(*) ps. Στο Πλαίσιο πάλι μου πρότειναν να πάρω κάρτα μνήμης γιατί η μνήμη που έχει το κινητό δεν θα μου φτάσει ούτε για 10 φωτογραφίες ή 3 mp3 το πολύ. Για την ιστορία, το κινητό έχει εσωτερική μνήμη 340 MB και από την αγορά του περικλείει microsd κάρτα μνήμης 2 GB (κάτι που γνώριζα). Η υπάλληλος ανέφερε μόνο τα 340MB. Δεν ξέρω τί τεράστια ανάλυση φωτογραφίας ή τί διάρκειας mp3 είχε υπόψιν της η υπάλληλος (ή ίσως να μπερδεύτηκε), αλλά ελπίζω να μην τα λένε αυτά στον κάθε ένα. Εγώ της είπα ότι "μάλλον τα έχει μπερδέψει λίγο" και το άφησα εκεί το θέμα.

Edited by stroggoff
patch για ελληνικούς υπότιτλους σε: Monkey Island 1 (Special Edition & VGA CD Beta II), Indiana Jones 3 και LOOM, Grim Fandango
Link to comment
Share on other sites

"Προμηθεύτηκα στις 10-12-2010 ένα νέο κινητό της Nokia, το Ν8 από ένα κατάστημα COSMOTE. Η εν λόγω συσκευή μετά... από 20 μερες της χρήσης παρουσίασε πρόβλημα... Συγκεκριμένα, ενώ το κινητό ήταν σε λειτουργία, ξαφνικά έκανε επανεκκίνηση μόνο του και όταν το φόρτιζα έκανε επανεκκίνση πάλι.

 

Αποφασίζω και πηγαίνω την συσκευή σε ένα κατάστημα Nokia της περιοχής μου. Το κατάστημα παραλαμβάνει το κινητό και με ενημερώνει πως θα χρειαστεί 15 εργάσιμες μέρες για να το στείλει στα κεντρικά για επισκευή, επειδή είναι καινούριο μοντέλο. Όντως, μετά από καιρό (16/2/2011) και ενώ έχουν περάσει παραπάνω από 15 μέρες, το κατάστημα μου τηλεφωνεί και με ενημερώνει πως η συσκευή είναι έτοιμη. Του έκαναν αναβάθμιση και άλλαξαν και ένα εξάρτημα. Την ίδια ημέρα παραλαμβάνω το τηλέφωνο και το μετά από 2 μέρες παρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα. Την επόμενη μέρα επικοινώνησα πάλι με το κατάστημα της Nokia και μου είπαν να το επιστρέψω για ακόμα 15 μέρες προκειμένου να το επισκευάσουν.

Τελικά κράτησα το κινητό εξακολουθώντας αυτό να παρουσιάζει την ίδια βλάβη

Προτίμησα να το κρατήσω γιατί αλλιώς η προσωρινή έστω απώλειά του θα οδηγούσε σε μεγάλες οικονομικές καταστροφές της επιχείρησης στην οποία εργάζομαι. Σήμερα 20 Μαρτίου εξακολουθώ να έχω στα χέρια μου το ίδιο ελαττωματικό κινητό, δίχως να έχει επικοινωνήσει το κατάστημα της Nokia μαζί μου για να μάθει εάν αντιμετωπίστηκε το πρόβλημα.

Ζητώ λοιπόν από την Nokia να μου πει:

1) γιατί έπρεπε να παραλάβω ύστερα από την αδιακαιολόγητη αναμονή των 15 ημερών ένα ελαττωματικό προιόν, του οποίου το πρόβλημα δεν προκλήθηκε από τον κάτοχό του μα είναι κατασκευαστικό (αφού το κινητό αυτό αποτελεί καινούριο μοντέλο)

2) γιατί με άφησαν τόσο καιρό χωρίς τηλέφωνο και δεν μου έκαναν αντικατάσταση συσκευής;

3) και πως εγώ θα αποζημιωθώ που τόσο έχω στα χέρια μου ένα ελαττωματικό προιόν και δεν βρίσκεται άμεση λύση επιδιόρθωσης του προβλήματος που παρουσιάζει

4) γιατί η Cosmote παραμένει παρατηρητής ύστερα από επανειλλημένες εκκλήσεις άμεσης επισκευής του κινητού"

 

Το κειμενο δημοσιευτηκε στο tromaktiko

Αν απαγορευετε η αναδημοσιευση ,διαγραψτε το

Edited by georgep
Link to comment
Share on other sites

"Προμηθεύτηκα στις 10-12-2010 ένα νέο κινητό της Nokia, το Ν8 από ένα κατάστημα COSMOTE. Η εν λόγω συσκευή μετά... από 20 μερες της χρήσης παρουσίασε πρόβλημα... Συγκεκριμένα, ενώ το κινητό ήταν σε λειτουργία, ξαφνικά έκανε επανεκκίνηση μόνο του και όταν το φόρτιζα έκανε επανεκκίνση πάλι.

 

Αποφασίζω και πηγαίνω την συσκευή σε ένα κατάστημα Nokia της περιοχής μου. Το κατάστημα παραλαμβάνει το κινητό και με ενημερώνει πως θα χρειαστεί 15 εργάσιμες μέρες για να το στείλει στα κεντρικά για επισκευή, επειδή είναι καινούριο μοντέλο. Όντως, μετά από καιρό (16/2/2011) και ενώ έχουν περάσει παραπάνω από 15 μέρες, το κατάστημα μου τηλεφωνεί και με ενημερώνει πως η συσκευή είναι έτοιμη. Του έκαναν αναβάθμιση και άλλαξαν και ένα εξάρτημα. Την ίδια ημέρα παραλαμβάνω το τηλέφωνο και το μετά από 2 μέρες παρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα. Την επόμενη μέρα επικοινώνησα πάλι με το κατάστημα της Nokia και μου είπαν να το επιστρέψω για ακόμα 15 μέρες προκειμένου να το επισκευάσουν.

Τελικά κράτησα το κινητό εξακολουθώντας αυτό να παρουσιάζει την ίδια βλάβη

Προτίμησα να το κρατήσω γιατί αλλιώς η προσωρινή έστω απώλειά του θα οδηγούσε σε μεγάλες οικονομικές καταστροφές της επιχείρησης στην οποία εργάζομαι. Σήμερα 20 Μαρτίου εξακολουθώ να έχω στα χέρια μου το ίδιο ελαττωματικό κινητό, δίχως να έχει επικοινωνήσει το κατάστημα της Nokia μαζί μου για να μάθει εάν αντιμετωπίστηκε το πρόβλημα.

Ζητώ λοιπόν από την Nokia να μου πει:

1) γιατί έπρεπε να παραλάβω ύστερα από την αδιακαιολόγητη αναμονή των 15 ημερών ένα ελαττωματικό προιόν, του οποίου το πρόβλημα δεν προκλήθηκε από τον κάτοχό του μα είναι κατασκευαστικό (αφού το κινητό αυτό αποτελεί καινούριο μοντέλο)

2) γιατί με άφησαν τόσο καιρό χωρίς τηλέφωνο και δεν μου έκαναν αντικατάσταση συσκευής;

3) και πως εγώ θα αποζημιωθώ που τόσο έχω στα χέρια μου ένα ελαττωματικό προιόν και δεν βρίσκεται άμεση λύση επιδιόρθωσης του προβλήματος που παρουσιάζει

4) γιατί η Cosmote παραμένει παρατηρητής ύστερα από επανειλλημένες εκκλήσεις άμεσης επισκευής του κινητού"

 

Το κειμενο δημοσιευτηκε στο tromaktiko

Αν απαγορευετε η αναδημοσιευση ,διαγραψτε το

 

εδω πραγματικα βλεπεις οτι ο κοσμος δεν εχει ιδεα τι γινεται και οι επιτηδιοι πραγματικα τον κοροιδευουν. ενδεχομενως ο τυπος εχει βαλει κατι στο κινητο που του προκαλει τις επανεκκινησεις και στη νοκια που το πηγε προφανως δεν του εκαναν τιποτα. το τηλεφωνο κατα πασα πιθανοτητα δεν ειναι ελλατωματικο. οσο για τις 15 εργασιμες πραγματικα ειναι αστειο. γιατι ομως ο τυπος δεν λεει σε πιο μαγαζι νοκια πηγε? συνηθως τα φτιαχνουν εκει και δεν τα στελνουν τα nokia care. μηπως πηγες σε καποιο μαιμου? α και 16/2/2011 δεν μπορουσαν να του κανουν καμι ααναβαθμιση γιατι δεν ειχε βγει ακομα η αναβαθμιση!!!!

Link to comment
Share on other sites

Θελω να παω το N8 μου για αλλαγη οθονης γιατι με ενοχλει η κοκκινιλα. ( Ουτε ενα θεμα δν μπορω να κατεβασω, τε περισσοτερα εχουν σκουρα χρωματα και υπαρχουν παντου κοκκινιλες!!:angry: )

 

Θα το αναγνωρισουν το προβλημα σε Nokia Care ? Εξωτερικο το στελνουν ? Και αν τυχον ερθει χτυπημενο πισω τι κανω?

 

P.S. Δεν πιστευω να μου διαγραξουν τπτ αρχεια? Eχω χυσει αιμα και ιδρωτα για να βγαλω 3 αστερια στις πιστες στο angry birds! :lol:

Sent from my iPhone 4S
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Σαββατο 2/4/2011 αφησα το C7 μου στο nokia care αμαρουσιου λογω προβληματος στο βομβητη και το ηχειο. αρχικος υπολογισμος επισκευης 3-4 εργασιμες ημερες, αρα πεμπτη 7/4/2011 παραλαμβανω. τελικα την πεμπτη απλα το κοιταξε το κινητο, και αφου ΕΓΩ πηρα τηλεφωνο να δω τι γινεται, με ενημερωσαν πως λειπει ανταλλακτικο και θα ερθει δευτερα-τριτη (δηλαδη σημερα). Σημερα ΕΓΩ ΞΑΝΑ καλεσα να δω τι γινεται, και με ενημερωσαν οτι το ανταλλακτικο ερχεται απο το εξωτερικο (!!!) και πως ουτε στην παραλαβη της τριτης (σημερα) υπηρχε. Μαλλιστα μου ειπαν πως το ανταλλακτικο αυτο (βομβητης) μπαινει σε ολα τα κινητα ΝΟΚΙΑ και πως δεν γινεται ειδικη παραγγελια για εμενα αφηνοντας στο τελειως απροσδιοριστο το ποτε θα ερθει το ανταλλακτικο και το ποτε θα παραλαβω εν τελει τη συσκευη...!!!!!! αρκεστηκε να μου πει οτι "αυτοι απλα παραλαμβανουν ανταλλακτικα και αν δεν ειναι μεσα σε αυτα αυτο που μου λειπει απλα περιμενουν την επομενη παραλαβη"!!!! απιστευτο και ΟΜΩΣ ελληνικο... θα ακολουθησει καταγγελια στα κεντρικα της ΝΟΚΙΑ και ενδεχομενως και στο ΙΝΚΑ.

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...