Jump to content

Επισκευή Nokia - που;


leosedf
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εγώ είχα πάει το N8 το Φεβρουάριο (αν θυμάμαι καλά) γιατί είχα χαλάσει (χαζομάρα μου) τη θύρα της sim. Μου είχαν πεί ότι θα το στείλουν έξω και θα πάρει 3-4 εβδομάδες, αλλά τελικά το πήρα πίσω μετά από 2 εβδομάδες (δεν πρέπει να το έστειλαν έξω τελικά) και δε με χρέωσαν. Μόνο το screen protector μου είχαν χαλάσει.

 

Το πήγα πάλι σήμερα το πρωί. Μου'χει πεθάνει 3-4 φορές, αλλά επειδή βαρίομουνα να πάω στη Nokia το επανέφερα κάθε φορά με hard reset. Τελικά πριν 1 μήνα περίπου πέθανε. Ούτε hard reset, ούτε τίποτα. Ήταν να το πάω την Παρασκευή και ξαφνικά άνοιξε. :wacko: Κράτησε κανα 2 ωρο έτσι κ μετά πάλι τα ίδια.

 

Μου είπε ότι θα το κοιτάξουν εδώ και θα με ειδοποιήσουν άυριο. Φαντάζομαι θα πρέπει να το στείλουν έξω. Πάντως με ρώταγε αν έχω κάνει αναβάθμιση λογισμικού. Του είπα ναι, αυτά τα 2-3 που έχουν βγει για το N8 μέχρι τώρα, αλλά πολύ επέμενε. Επίσης του φάνηκε περίεργο που μου πέθανε και με ρώταγε πως έγινε. Θα μάθω τι θα γίνει αύριο. Ελπίζω όταν το πάρω πίσω να'ναι OK και να μη χρειαστεί να ξαναπάω στη Nokia.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μια ερώτηση,στην ταμπέλα του καταστήματος έγραφε nokia care ή κάτι άλλο;Γιατί στην λίστα με τα επίσημα service δεν αναφέρεται ότι υπάρχει εξουσιοδοτημένο κατάστημα στην Ξάνθη,εκτός φυσικά εάν δεν είναι ενημερωμένος ο πίνακας.

 

Καλησπέρα,

εγω ακομα παντως με το δικο μου ΝΟΚΙΑ δεν εχω βρει ακρη με την WIND επεστρεψε για 6Η φορα απο το SERVISE και ενω μου ειπε το καταστημα οτι θα γινει αντικατασταση αυτη τη φορα,και αφου με προτετοιμασε να διαλεξω μια νεα συσκευη γιατι το μοντελο καταργηθηκε προσφατα,δεν εγινε φυσικα αλλα επεστρεψε ξανα επισκευασμενο.Οταν ρωτησα την υπαλληλο για πιο λογο δεν εγινε αντικατασταση αλλα ξαναεπισκευαστηκε(αντε να δουμε για ποσο θα κρατησει αυτη τη φορα) με ενημερωσε οτι οι αντικαταστασεις συσκευων ειναι θεμα της ΝΟΚΙΑ και οτι η wind δεν φερει καμια ευθυνη.

Οταν πηγα στο καταστημα της ΝΟΚΙΑ στην ξανθη(γιατι υποτιθεται εκει τα πηγαινουν απο το καταστημα της WIND) μου απαντησε με τα λυπης ο υπαλληλος οτι στη ΝΟΚΙΑ εχει παει 2 φορες και τις υπολοιπες 4 εχει παει στο service wind,και οτι αν πηγαινε 3 φορες συνολικα απο την αρχη σε αυτους θα γινοτανε αντικατασταση και οτι αυτο η WIND το γνωριζει.Μετα απο ολοκληρη ιστορια που εκανα στο καταστημα της WIND με πηραν τηλεφωνο και μου ειπανε οτι σαν λυση το καταστημα προτεινει να μου το αντικαταστησουν με ενα ιδιο που βρεθηκε σε ενα καταστημα της Αλεξανδρουπολης αλλα επειδη δεν μπορουν να μου το δωσουν δωρεαν θα επρεπε να τους πληρωσω και 80 ευρω.δηλαδη θα μου εδινα μια ιδια συσκευη που αποσυρθηκε απο την αγορα γιατι ειχε προβλημα και θα τους το πληρωνα απο πανω και 80 ευρω.το ερωτημα μου ειναι ο πελατης δικαιωνεται πουθενα η ειναι ερμαιο των μεγαλοεταιρειων που μας κοροιδευουν μεσα στα μουτρα μας????

Επισης θα ηθελα να ρωτησω πως καταλαβαινω αν το νοκια που εχω ειναι παραεισαγωγη?

και αν αγορασω ενα ΝΟΚΙΑ Ν8 απο αμερικη δουλευει στην Ελλαδα?

Ασ κανει ενα κοπο καποιος να μου απαντησει!!!

ευχαριστω εκ τον προτερον

Στην Ξάνθη δεν υπάρχει κατάστημα NOKIA Care, δυστυχώς τα πρώην NOKIA Stores τα οποία ανήκουν στην ALPHA COPY και ΟΧΙ στην NOKIA, το παίζουν ακόμα NOKIA, γιαυτό ΠΡΟΣΟΧΗ, μόνο τα καταστήματα με επιγραφή NOKIA Care είναι τα επίσημα εξουσιοδοτημένα καταστήματα από την NOKIA.

:)

Edited by impreza_sti
Συνεχόμενα μηνύματα-Για επεξεργασία/διόρθωση/προσθήκη σε υπάρχον μήνυμα πατάμε το κουμπί "Τροποποίηση"
Link to comment
Share on other sites

Εγώ είχα πάει το N8 το Φεβρουάριο (αν θυμάμαι καλά) γιατί είχα χαλάσει (χαζομάρα μου) τη θύρα της sim. Μου είχαν πεί ότι θα το στείλουν έξω και θα πάρει 3-4 εβδομάδες, αλλά τελικά το πήρα πίσω μετά από 2 εβδομάδες (δεν πρέπει να το έστειλαν έξω τελικά) και δε με χρέωσαν. Μόνο το screen protector μου είχαν χαλάσει.

 

Το πήγα πάλι σήμερα το πρωί. Μου'χει πεθάνει 3-4 φορές, αλλά επειδή βαρίομουνα να πάω στη Nokia το επανέφερα κάθε φορά με hard reset. Τελικά πριν 1 μήνα περίπου πέθανε. Ούτε hard reset, ούτε τίποτα. Ήταν να το πάω την Παρασκευή και ξαφνικά άνοιξε. :wacko: Κράτησε κανα 2 ωρο έτσι κ μετά πάλι τα ίδια.

 

Μου είπε ότι θα το κοιτάξουν εδώ και θα με ειδοποιήσουν άυριο. Φαντάζομαι θα πρέπει να το στείλουν έξω. Πάντως με ρώταγε αν έχω κάνει αναβάθμιση λογισμικού. Του είπα ναι, αυτά τα 2-3 που έχουν βγει για το N8 μέχρι τώρα, αλλά πολύ επέμενε. Επίσης του φάνηκε περίεργο που μου πέθανε και με ρώταγε πως έγινε. Θα μάθω τι θα γίνει αύριο. Ελπίζω όταν το πάρω πίσω να'ναι OK και να μη χρειαστεί να ξαναπάω στη Nokia.

 

Απαντάω στον εαυτό μου :p.

 

Τελικά δε με πήραν τηλ. την επόμενη μέρα όπως μου είχαν πει. Τους πήρα εγώ σήμερα και μου είπε ότι δε φτιάχνεται εδώ (προφανώς) και ότι το έχουν ήδη στείλει έξω. Όταν ρώτησα πότε περίπου θα το'χω πίσω, μου είπε σε 2 εβδομάδες. Για να δούμε...

Link to comment
Share on other sites

Σημερα πηρα το κινητο μου πισω. Η αλλαγη οθονης εγινε με επιτυχια!:p Δεν εχει πια κοκκινιλες. Βεβαια το κουμπι του μενου ειναι λιγο στραβο, αλλα ενταξει, θα το αντεξω...
Sent from my iPhone 4S
Link to comment
Share on other sites

Γνώμη μου, να το πας να στο διορθώσουν κι αυτό... :)

 

Μπα...αυτο το φτιαχνω και μονος μου.Το κατω καπακι θα χρειαστει να βγαλω μονο.:)

Sent from my iPhone 4S
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τα φώτα σας... Θα ήθελα γνώμες και εμπειρίες για την Nokia Care Σερρών... Ποιότητα service κτλ. :)
Link to comment
Share on other sites

Κάλησπερα σε ολους!!!

Σήμερα μετα απο 11 μέρες που έστειλα μαιλ-καταγγελια στη Wind έλαβα ενα μήνυμα στο κινητο μου ότι το αίτημα μου βρισκεται σε διευρεύνηση!!!!Για να δουμε!!!Φυσικα εγω την Δευτέρα που μας πέρασε έστειλα καταγγελιες στο ΙΝΚΑ, ΚΑΙ ΕΕΤΤ,βέβαια ακομα περιμενω καποια επικοινωνια και απο αυτους!!!

Αναμένω....

THE TRUTH IS OUT THERE...
Link to comment
Share on other sites

Κάλησπερα σε ολους!!!

Σήμερα μετα απο 11 μέρες που έστειλα μαιλ-καταγγελια στη Wind έλαβα ενα μήνυμα στο κινητο μου ότι το αίτημα μου βρισκεται σε διευρεύνηση!!!!Για να δουμε!!!Φυσικα εγω την Δευτέρα που μας πέρασε έστειλα καταγγελιες στο ΙΝΚΑ, ΚΑΙ ΕΕΤΤ,βέβαια ακομα περιμενω καποια επικοινωνια και απο αυτους!!!

Αναμένω....

Τις καταγγελιες πως τις εστειλες?

Καλυτερα να πηγαινεις απο εκει και να παιρνεις αριθμο πρωτοκολλου για τις καταγγελιες σου.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Τις καταγγελιες πως τις εστειλες?

Καλυτερα να πηγαινεις απο εκει και να παιρνεις αριθμο πρωτοκολλου για τις καταγγελιες σου.

Φιλε μου στο τοπικο ΙΝΚΑ εδω στην Ξανθη που περασα ενα πρωινο δεν βρηκα κανεναν.Ηταν κλειστο τελειως.

Οσο για το ΕΕΤΤ δεν νομιζω να εχει τοπικο εδω.Δεν το εψαξα ειναι η αληθεια αλλα νομιζω δεν εχει,οποτε εστειλα μαιλ.

Βλακεια?

THE TRUTH IS OUT THERE...
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου στο τοπικο ΙΝΚΑ εδω στην Ξανθη που περασα ενα πρωινο δεν βρηκα κανεναν.Ηταν κλειστο τελειως.

Οσο για το ΕΕΤΤ δεν νομιζω να εχει τοπικο εδω.Δεν το εψαξα ειναι η αληθεια αλλα νομιζω δεν εχει,οποτε εστειλα μαιλ.

Βλακεια?

 

Εκτος Αθηνων ειναι δυσκολα, δεν φταις εσυ...

Πιστευω οτι καλο θα ηταν να τηλεφωνουσες στο ΕΕΤΤ και να τους ρωτουσες με ποιο τροπο να τους στειλεις την κσταγγελια σου.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο καμια 20σαρια μερες η αξιοτιμη εταιρεια της Wind επικοινωνησε μαζι μου.Με καλεσε μια κοπελα η οποια μου ειπε οτι το SERVICE της εταιρειας την ενημερωσε οτι το κινητο μου εχει παει σε αυτους την 1 απο τις 6 φορες και οτι το μονο που μπορει να γινει σαν εξαιρεση για μενα,χαριστικα να μου το αντικαταστησουν με το ιδιο.Οταν της ειπα οτι το μοντελο καταργηθηκε και οτι δεν κυκλοφορει στην αγορα εδω και 3-4 μηνες και δεν υπαρχει σαν συσκευη,τοτε κολλησε και ζητησε να με ξανακαλεσει σε λιγο.Με ξαναπαιρνει μετα απο λιγα λεπτα λεγοντας μου οτι μια προβληματικη συσκευη γινεται αντικατασταση με την ιδια και οτι δεν θα επρεπε να με ενδιαφερει που θα την βρουνε!

Στην ερωτηση μου πως οταν ο συζηγος μου επικοινωνησε με το service wind του ειπανε οτι το παραλαβανε 4 φορες,φυσικα δεν ελαβα καμια απαντηση παρα μονο εμενα αυτα μου ειπε το service!!!Ποσο με δουλευουνε!!!!!Ειναι δυνατον η επισημη απαντηση μια εταιρειας να ειναι να μην με ενδιαφερει το που θα βρουνε την συσκευη????Ελεος πια!!!!!

THE TRUTH IS OUT THERE...
Link to comment
Share on other sites

Με ποιόν τρόπο μπορώ να επικοινωνίσω με την Nokia για να τους πω 2 πράγματα για το service ενός υποκαταστήματος Nokia Care (όχι των Σερρών...) ;:):)
Link to comment
Share on other sites

Απαντάω στον εαυτό μου :p.

 

Τελικά δε με πήραν τηλ. την επόμενη μέρα όπως μου είχαν πει. Τους πήρα εγώ σήμερα και μου είπε ότι δε φτιάχνεται εδώ (προφανώς) και ότι το έχουν ήδη στείλει έξω. Όταν ρώτησα πότε περίπου θα το'χω πίσω, μου είπε σε 2 εβδομάδες. Για να δούμε...

 

Με πήραν τηλ. χθες και πήγα σήμερα το πρωί και το πήρα. Μου έκαναν αντικατάσταση συσκευής.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αγαπητοί συναναγνώστες σας παραθέτω και εγώ την εμπειρία μου από το συγκεκριμένο Nokia Care

Διεύθυνση: ΙΩΝΙΑΣ 60

Πόλη: ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ

Έχω ένα 6288 το οποίο για τρίτη φορά (γι αυτό και δεν πρόκειται να ξαναπάρω Νοkia) χάλασε η οθόνη, και το οποίο για συναισθηματικούς λόγους δεν ήθελα να το πετάξω. Το πάω αρχές Ιουλίου (αν θυμάμαι καλά) μου λένε ότι θα κοστίσει 65 περίπου ευρώ και ότι θα είναι έτοιμο σε καμιά εβδομάδα περίπου. Πράγματι, μετά από καμια βδομάδα το παραλαμβάνω και φεύγω. Από τη στιγμή που το πήρα όμως αρχίζουν 3 κουμπιά (τα 3 από τη δεξιά πλευρά 3,6,9) να μου κάνουν "νούμερα". Δεν πατιόντουσαν καλά, μια έφτιαχναν μια χαλούσαν ώσπου μετά από μια βδομάδα πλέον δεν πατιόντουσαν καθόλου. Τους το πηγαίνω Τρίτη 19 Ιουλίου για φτιάξιμο και παρόλο που ήμουν σίγουρος ότι αυτοί έκαναν τη "δουλειά" δεν τους λέω τίποτα (κάτι που έχω χιλιομετανιώσει τώρα). Μου λένε θα κοστίσει 35 ευρώ (100άρα δηλαδή συνολικά) και θα κάνει καμιά βδομάδα, αλλά μπορεί και την Παρασκευή να είναι έτοιμο. Τους παίρνω την Παρασκευή μου λένε Δευτέρα. Τους παίρνω Δευτέρα μου λένε Πέμπτη. Τους παίρνω Πέμπτη μου λένε Δευτέρα. Τους παίρνω Δευτέρα μου λένε Παρασκευή. Τους παίρνω Παρασκευή μου λένε Δευτέρα και για να μην σας τα πολυλογώ μετά από 23 μέρες εδέησαν να το φτιάξουν, ενώ στο μεταξύ εγώ είχα πληρώσει άλλα 20 ευρώ για να πάρω ένα κινητό να κάνω τη δουλειά μου (γιατί δεν είχα υπολογίσει ότι θα κάνει τόσες μέρες). Αφού τέλοσπάντων πάω να το πάρω (τα χα πάρε άγρια) τους λέω εγώ πάνω από 15 ευρώ δε σας δίνω η γυναίκα εκεί (αντιπαθέστατη) έκανε σαν τρελή λέγοντας ότι δική μου ήταν η επιλογή και αν ήθελα ας τους το ζητούσα πίσω και ότι δεν φταίνε εκείνοι που θυμήθηκα μετά ότι είχε και πρόβλημα στα κουμπιά (λες και εγώ είμαι χαζός, αν ήξερα ότι είχαν πρόβλημα τα κουμπιά δεν θα τους το λεγα να το φτιάξουν). Στο τέλος προσφέρθηκε να μου κόψει 5 ευρώ από την τιμή το οποίο φυσικά δεν δέχτηκα, της είπα να το κάνει όπως πριν το κινητό και θα το πάω αλλού για φτιάξιμο.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί συναναγνώστες σας παραθέτω και εγώ την εμπειρία μου από το συγκεκριμένο Nokia Care

Διεύθυνση: ΙΩΝΙΑΣ 60

Πόλη: ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ

Έχω ένα 6288 το οποίο για τρίτη φορά (γι αυτό και δεν πρόκειται να ξαναπάρω Νοkia) χάλασε η οθόνη, και το οποίο για συναισθηματικούς λόγους δεν ήθελα να το πετάξω. Το πάω αρχές Ιουλίου (αν θυμάμαι καλά) μου λένε ότι θα κοστίσει 65 περίπου ευρώ και ότι θα είναι έτοιμο σε καμιά εβδομάδα περίπου. Πράγματι, μετά από καμια βδομάδα το παραλαμβάνω και φεύγω. Από τη στιγμή που το πήρα όμως αρχίζουν 3 κουμπιά (τα 3 από τη δεξιά πλευρά 3,6,9) να μου κάνουν "νούμερα". Δεν πατιόντουσαν καλά, μια έφτιαχναν μια χαλούσαν ώσπου μετά από μια βδομάδα πλέον δεν πατιόντουσαν καθόλου. Τους το πηγαίνω Τρίτη 19 Ιουλίου για φτιάξιμο και παρόλο που ήμουν σίγουρος ότι αυτοί έκαναν τη "δουλειά" δεν τους λέω τίποτα (κάτι που έχω χιλιομετανιώσει τώρα). Μου λένε θα κοστίσει 35 ευρώ (100άρα δηλαδή συνολικά) και θα κάνει καμιά βδομάδα, αλλά μπορεί και την Παρασκευή να είναι έτοιμο. Τους παίρνω την Παρασκευή μου λένε Δευτέρα. Τους παίρνω Δευτέρα μου λένε Πέμπτη. Τους παίρνω Πέμπτη μου λένε Δευτέρα. Τους παίρνω Δευτέρα μου λένε Παρασκευή. Τους παίρνω Παρασκευή μου λένε Δευτέρα και για να μην σας τα πολυλογώ μετά από 23 μέρες εδέησαν να το φτιάξουν, ενώ στο μεταξύ εγώ είχα πληρώσει άλλα 20 ευρώ για να πάρω ένα κινητό να κάνω τη δουλειά μου (γιατί δεν είχα υπολογίσει ότι θα κάνει τόσες μέρες). Αφού τέλοσπάντων πάω να το πάρω (τα χα πάρε άγρια) τους λέω εγώ πάνω από 15 ευρώ δε σας δίνω η γυναίκα εκεί (αντιπαθέστατη) έκανε σαν τρελή λέγοντας ότι δική μου ήταν η επιλογή και αν ήθελα ας τους το ζητούσα πίσω και ότι δεν φταίνε εκείνοι που θυμήθηκα μετά ότι είχε και πρόβλημα στα κουμπιά (λες και εγώ είμαι χαζός, αν ήξερα ότι είχαν πρόβλημα τα κουμπιά δεν θα τους το λεγα να το φτιάξουν). Στο τέλος προσφέρθηκε να μου κόψει 5 ευρώ από την τιμή το οποίο φυσικά δεν δέχτηκα, της είπα να το κάνει όπως πριν το κινητό και θα το πάω αλλού για φτιάξιμο.

Φίλε κατ' αρχάς καλώς ήρθες στο myphone! :) Λοιπόν, το κατάστημα που επησκεύθηκες ΔΕΝ είναι Nokia Care, αλλά της Alpha Copy, με την οποία η Nokia δεν έχει καμμία σχέση τα τελευταία χρόνια και αυτοί το παίζουν ιμιτασιόν αντιπρόσωποι...:mad:

Για του λόγου το αληθές: http://www.nokia.gr/appmanager/GreeceGreekNOKIA_GREECE_49/Other_categories;JSESSIONID_NCOM=ctYlTH1GxGxxhKznJB6VrmR1Q4vT1Gnk12pvnDJ7XbW5SdjGPL6q!-1414620354?_nfpb=true&_windowLabel=T553132573351305191949391&_pageLabel=P4329046&wsrp-urlType=blockingAction&wsrp-url=&wsrp-requiresRewrite=&wsrp-navigationalState=&wsrp-interactionState=_action%3D%2Fpageflows%2FStoreLocator%2FsearchStores&wsrp-mode=&wsrp-windowState=

(βάλε στο πεδίο της περιοχής την Αττική ;) )

Όσο για την οθόνη, παλιό κινητό είναι, όλο και κάτι θα βγάλει... ;)

Link to comment
Share on other sites

Γειας σας παιδες.να ρωτησω κατι,προχθες εκει που χρησιμοποιουσα το Ν8 μου, "εσπασε" η οθονη,εγινε καπως κοκκινη ολη,γενικα σαν negative colours Που λεμε,κ οταν την πιεσα λιγο εκανε κ μια λευκη γραμμη καθετη στη δεξια πλευρα..θεωρω οτι εχει σπασει.πιστευετε οτι θα μου την αλλαξουν εντος εγγυησης?το κινητο δεν εχει πεσει,αλλα εχει 2 γρατζουνιες που για να τις δεις πρεπει να το κοιτας πολληηη ωρα,αλλα πανω στην μια γωνια, και θα μπορουσαν να πουν οτι επεσε κ γιαυτο εγινε ετσι..ποσο πιθανο ειναι να μην με εξυπηρετησουν?

Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v

Link to comment
Share on other sites

Δεν παίζει περίπτωση εντός! Εδώ χωρίς να φταίς στο βγάζουν εκτός, αν δούν σπασμένη οθόνη και τους ζητήσεις εγγύηση το πιό πιθανόν είναι να γελάνε.
Link to comment
Share on other sites

κοιτα η αληθεια ειναι πως περισυ ειχα παει το Ν79 μου σε ενα Νοκια care στη γλυφαδα,οδο παπανδρεου,εκει στα MC donalds επειδη μουχε σπασει η οθονη,χωρις εξωτερικο χτυπημα,απλα το ειχα στις καταβασεις με το ποδηλατο μαζι κ απο τα πολλα κοπανηματα,μαζι με κλειδια κ μικροεργαλεια στο τσαντακι φαινεται εσπασε..κ μου την αλλαξαν εντος εγγυησης..ομως αυτο το μαγαζι πριν ενα μηνα ειχε ταμπελα εριξον νοκια κτλ,κ τωρα που περασα νοκια κ samsung.δεν εχω καταλαβει τι παιζει,αν δλδ εγινε γενικο σερβις κ τωρα ξαναγινε της νοκια,ομως θα ειναι κλειστο μεχρι τις 31..

πιστευω οτι με λιγη καλη διαθεση κατι θα κανουν..ομως υπαρχει περιπτωση να μου πουν υγρασια για την οθονη?κ αν ναι πως αποδεικνυεται?θεωρω οτι δεν εχω τετοιο θεμα γιατι το προσεχα,σε υφασματινη θηκη,δεν το ιδρωνα κτλ,ομως υπαρχει τροπος να το δω καπως?

Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v

Link to comment
Share on other sites

κοιτα η αληθεια ειναι πως περισυ ειχα παει το Ν79 μου σε ενα Νοκια care στη γλυφαδα,οδο παπανδρεου,εκει στα MC donalds επειδη μουχε σπασει η οθονη,χωρις εξωτερικο χτυπημα,απλα το ειχα στις καταβασεις με το ποδηλατο μαζι κ απο τα πολλα κοπανηματα,μαζι με κλειδια κ μικροεργαλεια στο τσαντακι φαινεται εσπασε..κ μου την αλλαξαν εντος εγγυησης..ομως αυτο το μαγαζι πριν ενα μηνα ειχε ταμπελα εριξον νοκια κτλ,κ τωρα που περασα νοκια κ samsung.δεν εχω καταλαβει τι παιζει,αν δλδ εγινε γενικο σερβις κ τωρα ξαναγινε της νοκια,ομως θα ειναι κλειστο μεχρι τις 31..

πιστευω οτι με λιγη καλη διαθεση κατι θα κανουν..ομως υπαρχει περιπτωση να μου πουν υγρασια για την οθονη?κ αν ναι πως αποδεικνυεται?θεωρω οτι δεν εχω τετοιο θεμα γιατι το προσεχα,σε υφασματινη θηκη,δεν το ιδρωνα κτλ,ομως υπαρχει τροπος να το δω καπως?

Οτι και αν σου πουμε εμεις απο εδω, θα ειναι υποθεσεις.

Πηγαινε απο καποιο σερβις και θα σου δωσουν μια απαντηση.

Edited by ddr2

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

εχεις δικιο,αλλα περιμενω να ανοιξουν γιατι ειναι ολα κλειστα οσα εχω βρει.ελπιζω στην καλλιθεα που μενω τωρα ναναι καλο γιατι δεν εχω ξαναπαει κ ανοιγει τη δευτερα..

κ οσο ναναι με τρωει η αγωνια..τουλαχιστον ξερουμε τιποτα για αυτους εδω?

Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!

καταρχήν χαρας στην υπομονή του Kal_1138! εγω θα ειχα βγει απο τα ρουχα μου απο την πρωτη εβδομαδα! το καταστημα της Νεας Σμυρνης καλως η κακως ειναι εξουσιοδοτημένο. Και απο προαωπικη εμπειρια και φυσικα κ απο το site της Νοκια. Φιλε Kal_1138 πηγαινε το τηλεφωνο σου στο καταστημα στο Αιγαλεω. Αν οχι επιτοπου σε 2 ωριτσες θα το εχεις ετοιμο. Για να βρεις την υγεια σου!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Zisis1992, κανείς πολύ μεγάλο λάθος για το κατάστημα της Νέας Σμύρνης, είναι επίσημα εξουσιοδοτημένο κατάστημα της NOKIA, καλά θα κάνεις, κατά την γνώμη μου, να ανακαλέσεις, γιατί δεν είναι σωστό να λες πράγματα χωρίς να είσαι σίγουρος, μπορείς να το επιβεβαιώσεις από το site της NOKIA στην Ελλάδα.

Τα καταστήματα με επιγραφή NOKIA CARE είναι όλα εξουσιοδοτημένα, σε αντίθεση με αυτά που έχουν ALPHA COPY NOKIA STORES όπως είναι το κατάστημα της Καλλιθέας, που είναι κοντά με την Νέα Σμύρνη, μήπως μπερδεύτηκες?

Όσο για το φίλο με το 6288 είναι κλασικό παράδειγμα ανθρώπου που έχει καταντήσει το φόρουμ, αποκλειστικά σε κουτί παραπόνων και λαϊκό δικαστήριο, το οποίο έχει μόνο την μια πλευρά του νομίσματος.

Δυστυχώς είμαι σίγουρος, ότι και το καλύτερο δυνατό για αυτόν, να είχε γίνει, είμαι σίγουρος ότι δεν θα έβγαινε να το πει πουθενά.

Καλό απόγευμα.

 

http://www.nokia.gr/appmanager/GreeceGreekNOKIA_GREECE_49/Other_categories;JSESSIONID_NCOM=SdQ2TbLP0RBTbl1nGyLfCZPh29thP1J1MlT22n40LQfHhMlKqqjc!238051882?_nfpb=true&_windowLabel=T553132573351305191949391&_pageLabel=P4329046&wsrp-urlType=blockingAction&wsrp-url=&wsrp-requiresRewrite=&wsrp-navigationalState=&wsrp-interactionState=_action%3D%2Fpageflows%2FStoreLocator%2FdoRefresh&wsrp-mode=&wsrp-windowState=

 

 

Φίλε κατ' αρχάς καλώς ήρθες στο myphone! :) Λοιπόν, το κατάστημα που επησκεύθηκες ΔΕΝ είναι Nokia Care, αλλά της Alpha Copy, με την οποία η Nokia δεν έχει καμμία σχέση τα τελευταία χρόνια και αυτοί το παίζουν ιμιτασιόν αντιπρόσωποι...:mad:

Για του λόγου το αληθές: http://www.nokia.gr/appmanager/GreeceGreekNOKIA_GREECE_49/Other_categories;JSESSIONID_NCOM=ctYlTH1GxGxxhKznJB6VrmR1Q4vT1Gnk12pvnDJ7XbW5SdjGPL6q!-1414620354?_nfpb=true&_windowLabel=T553132573351305191949391&_pageLabel=P4329046&wsrp-urlType=blockingAction&wsrp-url=&wsrp-requiresRewrite=&wsrp-navigationalState=&wsrp-interactionState=_action%3D%2Fpageflows%2FStoreLocator%2FsearchStores&wsrp-mode=&wsrp-windowState=

(βάλε στο πεδίο της περιοχής την Αττική ;) )

Όσο για την οθόνη, παλιό κινητό είναι, όλο και κάτι θα βγάλει... ;)

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μια ερώτηση: Γιατί όταν πήγα σε nokia care για να αλλάξω πρόσοψη στο κινητό μου και τους πήγα και την πρόσοψη εγώ, εκείνοι ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ να κάνουν την τοποθέτηση της νέας πρόσοψης?? Πώς σας ακούγεται αυτό?

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω αυτό ΔΕΝ γίνεται εκτός και άν η πρόσοψη και τα εξαρτήματα γενικά δεν είναι original Nokia. Εμένα πάντως που είχα πάει να μου κάνουν αυτό ακριβώς μια χαρά δεχτήκανε και μου το έκαναν.
Nokia 6600, Sony Ericsson K700i, Motorola L7, Sony Ericsson W810i, Nokia 6680, Nokia 3120 classic, Nokia E71, Nokia C5-03, Nokia N900, Samsung Galaxy S, Google Nexus S, HTC 8S, Nokia N9, Moto G 2nd, Moto X 2nd, OnePlus X, Nexus 6, Redmi Note 5, Mi8
Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...