Jump to content

Επισκευή Nokia - που;


leosedf
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Διάβασα αυτό το ποστ και με δεδομένο πως για 2η φορά είχε πρόβλημα ο πλαινός διακόπτης του Χ6 μου είπα να το πάω στο παλικάρι στον Έυοσμο. Και αποδείχτηκε ότι είχατε δικιο και έπραξα σωστά. Το παλικάρι το παρέλαβε Δευτέρα, μου πρόσφερε κινητό αντικατάστασης και την Τρίτη το απόγευμα με ενημέρωσε πως είναι έτοιμο και φυσικά εντός εγγύησης....Προτείνεται Ανεπιφύλαχτα !!!

 

Πριν κανα 5μηνο νομίζω είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα (προφανώς λόγω ελαττωματικής κατασκευής) και το πήγα σε άλλο κατάστημα Νοκια της πόλης..Αφού στο τέλος αρπαχτήκαμε γιατί ήθελε ντε και καλά να με χρεώσει (!!!) και αφού εγώ επέμενα πως δε παιζει να χρεωθώ για αστοχία της Νοκια, το παρέλαβε, μου είπε οτι θα το στείλει Αθηνα και μετα απο κανα μηνα (δε με ειδοποίησε βεβαία αλλα με δική μου ενόχληση) έμαθα πως είναι έτοιμο και μου το επέστρεψε επισκευασμένο..

 

Τα συμπεράσματα δικά σας....

 

Και εγω εχω παει στον ευοσμο σε αυτο το νοκια care, ακριβως το ιδιο. Το παλικαρι κανει απιστευτη δουλεια, εχει διαθεση και μερακι. Να φανταστειτε μενω καλαμαρια και τραβιεμαι ευοσμο οποτε χρειαζομαι κατι.

Τhere is nothing more powerful than the human being itself ,

 

Οι φωτογραφικές μου στιγμές --> flickr - instagram :!:

 

Oneplus 5 - 128GB

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Απαντήσεις 1,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

τελικα παιδια αφου η νοκια δεν αναλαμβανει τις ευθυνες της επικοινωνησα με καποιον απο κει και μου ειπαν θα μου δωσουν τα χρηματα μου πισω εως δευτερα η τριτη αλλιως θα μου δωσει νεο κινητο η νοκια πιθανον λενε αλλα δεν πιστευω πλεον κανεναν με οσα μου κανουν εδω και 4 μηνες εως την τριτη θα σας πω τι εγινε

 

Αν θέλεις στείλε μου τα σειριακά ΙΜΕΙ από της συσκευές για να σε βοηθήσω

Link to comment
Share on other sites

παιδια γεια σας και απο μενα...

γραφω πρωτη φορα στο φορουμ γτ μεχρι τωρα δε μου ειχε χρειαστει ποτε ξανα...

εχω ενα νοκια Ε5 ημουν πολυ ευχαριστημενος μεχρι που ξαφνικα οπως καθομουν στον καναπε μου παω να δω την ωρα και δεν ανταποκρινοταν κανενα κουμπι παρα μονο το κοκκινο(που το ανοιγεισ-κλεινεις)...το παω στο μαγαζι(ειναι στην εγγυηση)μου λεει θα το δει ο τεχνικος και θα σου πω...περναω μετα απο δυο μερες,δεν το ειχε δει και μου λεει περνα αυριο,πηγαινω και μου λεει δε ξερω τι ειχε το εστειλα στην arvato...περασαν 2 εβδομαδες,καθε 2 μερες ρωτουσα και δεν ηξεραν τι γινεται,ωσπου σημερα αποφασισα να παρω τηλεφωνο στην arvato οπου μου ειπαν οτι τελικα κινητο εχει υγρασια και ειναι εκτος εγγυησης...τους λεω ποσο κανει για να φτιαχτει και μου λενε οτι αυτο θα στο πει ο καταστηματαρχης,τον ρωταω και μου λεει δεν ξερω θα σου πουν αυτοι,παντως θα ειναι πανακριβο και στην ιδια τιμη θα μπορεις σε μενα να παρεις 2 ιδια και σαν να μη φτανει αυτο αν δε θελησω να το φτιαξω θα πρεπει να πληρωσω και ενα ποσο γυρω στα 10 ευρω...

εγω σε πρωτη φαση θελω να φτιαξω το κινητο,αλλα αν ειναι πανακριβο θα προτιμησω να παρω καινουριο ακομα και το ιδιογιατι με βολευε αλλα με αυτη την εμπειρια που ειχα το σκεφτομαι να ξαναπαρω νοκια,ξερετε ποιες αλλες εταιριεςεχουν την ιδια εταιρια για service?

επισης αν εχετε να μου δωσετε καποια συμβουλη για το που να το φτιαξω....

σορρυ για το μεγεθος του ποστ,ελπιζω να μην κουρασα,πολυ...

Link to comment
Share on other sites

Καλώς όρισες.

Το μαγαζί που το πήγες, είναι στη παρακάτω λίστα.?

http://www.nokia.gr/find-a-store

http://www.myphone.gr/forum/image.php?u=11306&type=sigpic&dateline=1348034580
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα , δυστυχώς έμπλεξα και εγώ με το service της nokia .

Έχω το Ν900 και πριν 7-8 εβδομάδες άρχισε να μου τρώει την μπαταρία μέσα σε 5 ώρες , με η χωρίς χρήση , για να μην μακρηγορώ δοκίμασα τα πάντα , από καινούρια μπαταρία μέχρι και firmware reflash μην τυχών ήταν καμία εφαρμογή που έκανε το όλο θέμα . το κινητό είναι ευτυχώς εντος εγγύησης 12/2009 ( αγορασμένο ) .

το πήγα στο νοκια care αμπελοκήπων , το είδε ο τεχνικός και αφού είδε ότι δεν είναι από μπαταρία υγρασία κτλ , μου λέει θα το στείλει έξω ( Βέλγιο αν δεν κάνω λάθος ) γιατί πιθανών να είναι η πλακέτα.

μετά από 2 εβδομάδες με και αφού δεν είχα κάποια ενημέρωση περνώ εγώ και μου λέει ότι του έστειλαν το κινητό με ένδειξη ότι δεν έχει πρόβλημα , ότι αυτός το δοκίμασε και είχε ακόμα το ίδιο πρόβλημα και τους το ξαναστείλε ! και με βεβαιώνει ότι θα το έχω πίσω σε μια εβδομάδα . οκ λέω δεν γα…

Αύριο πέμπτη συμπληρώνουμε την 2 η εβδομάδα ( 1 μηνά σύνολο ) και ακόμα τίποτα , σήμερα μετά από τηλεφωνική επαφή μαζί του μου πρωτινέ να πάρω το Ε7 να πληρώσω βεβαία 149 ευροπουλα !

Του είπα ότι δεν με ενδιαφέρει να κάνω υποβάθμιση ποσό μάλλον να πληρώσω αλλά 149 εύρο πάνω στα 570 που είχα δώσει αρχικά για το Ν900 , και του είπα αν είναι να πάρω το Ν9 και να πληρώσω ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ από τα 570. Μου απάντησε ότι κάτι τέτοιο δεν παίζει ..

Αυτό που δεν μου άρεσε ήταν η πρόταση του να πάρω το Ε7 από την στιγμή που μου είπε ότι την πέμπτη θα έχω το Ν900 μου .. δεν ξέρω τι να σκεφτώ.

 

Αυτό που θέλω να ξέρω είναι ότι σε περίπτωση που δεν φτιάχνει το Ν900 μου τι γίνετε ?

από όσο ξέρω κόβετε πιστωτικό με την τιμή αγοράς και αγοράζω κάποιο άλλο κινητό , θέλω να είμαι σίγουρος για να πάω διαβασμένος την πέμπτη .

Edited by on3st4b
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα , δυστυχώς έμπλεξα και εγώ με το service της nokia .

Έχω το Ν900 και πριν 7-8 εβδομάδες άρχισε να μου τρώει την μπαταρία μέσα σε 5 ώρες , με η χωρίς χρήση , για να μην μακρηγορώ δοκίμασα τα πάντα , από καινούρια μπαταρία μέχρι και firmware reflash μην τυχών ήταν καμία εφαρμογή που έκανε το όλο θέμα . το κινητό είναι ευτυχώς εντος εγγύησης 12/2009 ( αγορασμένο ) .

το πήγα στο νοκια care αμπελοκήπων , το είδε ο τεχνικός και αφού είδε ότι δεν είναι από μπαταρία υγρασία κτλ , μου λέει θα το στείλει έξω ( Βέλγιο αν δεν κάνω λάθος ) γιατί πιθανών να είναι η πλακέτα.

μετά από 2 εβδομάδες με και αφού δεν είχα κάποια ενημέρωση περνώ εγώ και μου λέει ότι του έστειλαν το κινητό με ένδειξη ότι δεν έχει πρόβλημα , ότι αυτός το δοκίμασε και είχε ακόμα το ίδιο πρόβλημα και τους το ξαναστείλε ! και με βεβαιώνει ότι θα το έχω πίσω σε μια εβδομάδα . οκ λέω δεν γα…

Αύριο πέμπτη συμπληρώνουμε την 2 η εβδομάδα ( 1 μηνά σύνολο ) και ακόμα τίποτα , σήμερα μετά από τηλεφωνική επαφή μαζί του μου πρωτινέ να πάρω το Ε7 να πληρώσω βεβαία 149 ευροπουλα !

Του είπα ότι δεν με ενδιαφέρει να κάνω υποβάθμιση ποσό μάλλον να πληρώσω αλλά 149 εύρο πάνω στα 570 που είχα δώσει αρχικά για το Ν900 , και του είπα αν είναι να πάρω το Ν9 και να πληρώσω ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ από τα 570. Μου απάντησε ότι κάτι τέτοιο δεν παίζει ..

Αυτό που δεν μου άρεσε ήταν η πρόταση του να πάρω το Ε7 από την στιγμή που μου είπε ότι την πέμπτη θα έχω το Ν900 μου .. δεν ξέρω τι να σκεφτώ.

 

Αυτό που θέλω να ξέρω είναι ότι σε περίπτωση που δεν φτιάχνει το Ν900 μου τι γίνετε ?

από όσο ξέρω κόβετε πιστωτικό με την τιμή αγοράς και αγοράζω κάποιο άλλο κινητό , θέλω να είμαι σίγουρος για να πάω διαβασμένος την πέμπτη .

 

Φίλε, κάτι μου βρωμάει....

Δεν είναι σωστή συμπεριφορά επαγγελματία να του πηγαίνεις τη χαλασμένη συσκευή σου και αντί να σε εξυπηρετεί σε αυτό που του ζητάς, να σου λέει να αγοράσεις άλλη συσκευή.

Υποψιάζομαι ότι το κινητό δεν το έχει στείλει πουθενά αλλά το έχει στο συρτάρι του. Θέλει να σε "αναγκάσει" να πάρεις καινούρια συσκευή για να βγάλει κανένα φράγκο.

Ζήτησε να σου δώσει φωτοτυπία από το δελτίο αποστολής με το οποίο έστειλε τη συσκευή σου στο εξωτερικό. Να επιμείνεις σε αυτό, γιατί πιστεύω ότι τη συσκευή σου δεν την έχει στείλει πουθενά. Αλλά από την άλλη, αν το έχει στείλει, πρέπει να έχει κάποιο αποδεικτικό αποστολής- παραστατικό.

 

Θα σου πρότεινα να πάρεις τη συσκευή σου άμεσα και να πας σε κάποιο άλλο σέρβις της νόκια.:!:

 

Αν είσαι από Αθήνα, από το σέρβις του Αιγάλεω έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος προσωπικά και το συνιστώ.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Καλώς όρισες.

Το μαγαζί που το πήγες, είναι στη παρακάτω λίστα.?

http://www.nokia.gr/find-a-store

 

το πηγα στο μαγαζι απο το οποιο το αγορασα...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα , δυστυχώς έμπλεξα και εγώ με το service της nokia .

Έχω το Ν900 και πριν 7-8 εβδομάδες άρχισε να μου τρώει την μπαταρία μέσα σε 5 ώρες , με η χωρίς χρήση , για να μην μακρηγορώ δοκίμασα τα πάντα , από καινούρια μπαταρία μέχρι και firmware reflash μην τυχών ήταν καμία εφαρμογή που έκανε το όλο θέμα . το κινητό είναι ευτυχώς εντος εγγύησης 12/2009 ( αγορασμένο ) .

το πήγα στο νοκια care αμπελοκήπων , το είδε ο τεχνικός και αφού είδε ότι δεν είναι από μπαταρία υγρασία κτλ , μου λέει θα το στείλει έξω ( Βέλγιο αν δεν κάνω λάθος ) γιατί πιθανών να είναι η πλακέτα.

μετά από 2 εβδομάδες με και αφού δεν είχα κάποια ενημέρωση περνώ εγώ και μου λέει ότι του έστειλαν το κινητό με ένδειξη ότι δεν έχει πρόβλημα , ότι αυτός το δοκίμασε και είχε ακόμα το ίδιο πρόβλημα και τους το ξαναστείλε ! και με βεβαιώνει ότι θα το έχω πίσω σε μια εβδομάδα . οκ λέω δεν γα…

Αύριο πέμπτη συμπληρώνουμε την 2 η εβδομάδα ( 1 μηνά σύνολο ) και ακόμα τίποτα , σήμερα μετά από τηλεφωνική επαφή μαζί του μου πρωτινέ να πάρω το Ε7 να πληρώσω βεβαία 149 ευροπουλα !

Του είπα ότι δεν με ενδιαφέρει να κάνω υποβάθμιση ποσό μάλλον να πληρώσω αλλά 149 εύρο πάνω στα 570 που είχα δώσει αρχικά για το Ν900 , και του είπα αν είναι να πάρω το Ν9 και να πληρώσω ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ από τα 570. Μου απάντησε ότι κάτι τέτοιο δεν παίζει ..

Αυτό που δεν μου άρεσε ήταν η πρόταση του να πάρω το Ε7 από την στιγμή που μου είπε ότι την πέμπτη θα έχω το Ν900 μου .. δεν ξέρω τι να σκεφτώ.

 

Αυτό που θέλω να ξέρω είναι ότι σε περίπτωση που δεν φτιάχνει το Ν900 μου τι γίνετε ?

από όσο ξέρω κόβετε πιστωτικό με την τιμή αγοράς και αγοράζω κάποιο άλλο κινητό , θέλω να είμαι σίγουρος για να πάω διαβασμένος την πέμπτη .

 

Κάτι λάθος θα έχει γίνει , από εμπειρία η νοκια όταν κάνει αντικατάσταση πότε δεν ζητάει χρήματα .

Link to comment
Share on other sites

PART I

Καλησπέρα και από μένα , δυστυχώς έμπλεξα και εγώ με το service της nokia .

Έχω το Ν900 και πριν 7-8 εβδομάδες άρχισε να μου τρώει την μπαταρία μέσα σε 5 ώρες , με η χωρίς χρήση , για να μην μακρηγορώ δοκίμασα τα πάντα , από καινούρια μπαταρία μέχρι και firmware reflash μην τυχών ήταν καμία εφαρμογή που έκανε το όλο θέμα . το κινητό είναι ευτυχώς εντος εγγύησης 12/2009 ( αγορασμένο ) .

το πήγα στο νοκια care αμπελοκήπων , το είδε ο τεχνικός και αφού είδε ότι δεν είναι από μπαταρία υγρασία κτλ , μου λέει θα το στείλει έξω ( Βέλγιο αν δεν κάνω λάθος ) γιατί πιθανών να είναι η πλακέτα.

μετά από 2 εβδομάδες με και αφού δεν είχα κάποια ενημέρωση περνώ εγώ και μου λέει ότι του έστειλαν το κινητό με ένδειξη ότι δεν έχει πρόβλημα , ότι αυτός το δοκίμασε και είχε ακόμα το ίδιο πρόβλημα και τους το ξαναστείλε ! και με βεβαιώνει ότι θα το έχω πίσω σε μια εβδομάδα . οκ λέω δεν γα…

Αύριο πέμπτη συμπληρώνουμε την 2 η εβδομάδα ( 1 μηνά σύνολο ) και ακόμα τίποτα , σήμερα μετά από τηλεφωνική επαφή μαζί του μου πρωτινέ να πάρω το Ε7 να πληρώσω βεβαία 149 ευροπουλα !

Του είπα ότι δεν με ενδιαφέρει να κάνω υποβάθμιση ποσό μάλλον να πληρώσω αλλά 149 εύρο πάνω στα 570 που είχα δώσει αρχικά για το Ν900 , και του είπα αν είναι να πάρω το Ν9 και να πληρώσω ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ από τα 570. Μου απάντησε ότι κάτι τέτοιο δεν παίζει ..

Αυτό που δεν μου άρεσε ήταν η πρόταση του να πάρω το Ε7 από την στιγμή που μου είπε ότι την πέμπτη θα έχω το Ν900 μου .. δεν ξέρω τι να σκεφτώ.

 

Αυτό που θέλω να ξέρω είναι ότι σε περίπτωση που δεν φτιάχνει το Ν900 μου τι γίνετε ?

από όσο ξέρω κόβετε πιστωτικό με την τιμή αγοράς και αγοράζω κάποιο άλλο κινητό , θέλω να είμαι σίγουρος για να πάω διαβασμένος την πέμπτη .

PART II

 

Επειδή εγώ είμαι φαντάρος το όλο θέμα το έχει αναλάβει η κοπέλα μου ( δλδ να πάει το κινητό στην νοκια και την επικοινωνία με το service , και της είχα πει να με ενημερώνει άμεσα μόλις γινόταν κάτι ) .

Συνεχίζω λοιπόν από εκεί που είχα μείνει ..

πέμπτη 1/12/2011

Ήταν να παραλάβω την συσκευή μου πέμπτη σύμφωνα με τα λεγόμενα του service την πέμπτη δεν έλαβα τηλεφώνημα , ωστόσο έλαβε η κοπέλα μου τηλεφώνημα την παρασκευή το πρωί

 

παρασκευή 2/12/2011

‘ η συσκευή είναι έτοιμη μπορείτε να έρθετε να την παραλάβετε , έχουμε στο αγόρι σας ένα δωράκι , μην του το πείτε όμως ! ‘

τι δωράκι ερωτάει ?

‘ του κάναμε αντικατάσταση με το Ε7 χωρίς να χρειαστεί να πληρώσει διαφορά ! ‘

Ευτυχώς την είχα ενημερώσει να μην παραλάβει τπτ πριν με ενημερώσει ..

Τους παίρνω πάλι ΕΓΩ τηλ , και μου είπαν ότι το επόμενο κινητό με qwerty είναι το Ε7 όποτε αυτό θα πάρω ! του εξήγησα ότι το Ε7 δεν το θέλω για κανέναν λόγο , και ότι ναι μεν έχει qwerty αλλά είναι symbian ενώ το N900 είναι maemo , και ότι το επόμενο μοντέλο από το Ν900 είναι το Ν9 .

Κάπου εκεί κλείσαμε , μου είπε ότι θα επικοινωνήσει με τα κεντρικά κτλ , λόγο χρόνου δεν μπορούσα να μιλήσω παραπάνω , του είπα ότι έχω άδεια και ότι θα περάσω από το κατάστημα να τα πούμε καλύτερα.

 

Σαββατο 3/12/2011

 

Σήμερα το πρωί λοιπόν πέρασα από εκεί και ζήτησα τον λόγο που μου ζήτησε χρήματα στην αρχή για το Ε7 και γιατί τώρα το δίνει τσάμπα ? ποιος ο λόγος να προσπάθησε να κοροϊδέψει την κοπέλα μου να παραλάβει το Ε7 ? και τι γίνεται με το Ν900 ..

Λοιπόν το Ν900 έχει πρόβλημα και δεν έχουν ανταλλακτικά , ούτε συσκευή για αντικατάσταση .

Για το Ε7 ζητούσε 149 ευρο , ( κάνει 589 ) και εγώ είχα πάρει το Ν900 570 , μου λέει ότι η τιμή του Ν900 έχει πέσει και δεν κάνει όσο το πείρα ! και του είπα ότι δεν ήρθα να το πουλήσω ούτε ζήτησα εγώ αντικατάσταση , εγώ θέλω την συσκευή μου φτιαγμένη αν δεν μπορείτε είναι δικό σας πρόβλημα και όχι δικό μου . του τόνισα ότι και το Ν9 να μου δώσουν δεν προτίθεμαι να πληρώσω πάνω από την διαφορά που έχει η τιμή αγοράς του Ν900 με την τιμή του Ν9 δλδ κάπου 50 ευρο .

Όσο για το τελευταίο .. δεν περιγράφω απλά .

Και τώρα είμαστε σε φάση αναμονής από τα κεντρικά της Ουγγαρίας .

Edited by on3st4b
Link to comment
Share on other sites

PART I

 

PART II

 

Επειδή εγώ είμαι φαντάρος το όλο θέμα το έχει αναλάβει η κοπέλα μου ( δλδ να πάει το κινητό στην νοκια και την επικοινωνία με το service , και της είχα πει να με ενημερώνει άμεσα μόλις γινόταν κάτι ) .

Συνεχίζω λοιπόν από εκεί που είχα μείνει ..

πέμπτη 1/12/2011

Ήταν να παραλάβω την συσκευή μου πέμπτη σύμφωνα με τα λεγόμενα του service την πέμπτη δεν έλαβα τηλεφώνημα , ωστόσο έλαβε η κοπέλα μου τηλεφώνημα την παρασκευή το πρωί

 

παρασκευή 2/12/2011

‘ η συσκευή είναι έτοιμη μπορείτε να έρθετε να την παραλάβετε , έχουμε στο αγόρι σας ένα δωράκι , μην του το πείτε όμως ! ‘

τι δωράκι ερωτάει ?

‘ του κάναμε αντικατάσταση με το Ε7 χωρίς να χρειαστεί να πληρώσει διαφορά ! ‘

Ευτυχώς την είχα ενημερώσει να μην παραλάβει τπτ πριν με ενημερώσει ..

Τους παίρνω πάλι ΕΓΩ τηλ , και μου είπαν ότι το επόμενο κινητό με qwerty είναι το Ε7 όποτε αυτό θα πάρω ! του εξήγησα ότι το Ε7 δεν το θέλω για κανέναν λόγο , και ότι ναι μεν έχει qwerty αλλά είναι symbian ενώ το N900 είναι maemo , και ότι το επόμενο μοντέλο από το Ν900 είναι το Ν9 .

Κάπου εκεί κλείσαμε , μου είπε ότι θα επικοινωνήσει με τα κεντρικά κτλ , λόγο χρόνου δεν μπορούσα να μιλήσω παραπάνω , του είπα ότι έχω άδεια και ότι θα περάσω από το κατάστημα να τα πούμε καλύτερα.

 

Σαββατο 3/12/2011

 

Σήμερα το πρωί λοιπόν πέρασα από εκεί και ζήτησα τον λόγο που μου ζήτησε χρήματα στην αρχή για το Ε7 και γιατί τώρα το δίνει τσάμπα ? ποιος ο λόγος να προσπάθησε να κοροϊδέψει την κοπέλα μου να παραλάβει το Ε7 ? και τι γίνεται με το Ν900 ..

Λοιπόν το Ν900 έχει πρόβλημα και δεν έχουν ανταλλακτικά , ούτε συσκευή για αντικατάσταση .

Για το Ε7 ζητούσε 149 ευρο , ( κάνει 589 ) και εγώ είχα πάρει το Ν900 570 , μου λέει ότι η τιμή του Ν900 έχει πέσει και δεν κάνει όσο το πείρα ! και του είπα ότι δεν ήρθα να το πουλήσω ούτε ζήτησα εγώ αντικατάσταση , εγώ θέλω την συσκευή μου φτιαγμένη αν δεν μπορείτε είναι δικό σας πρόβλημα και όχι δικό μου . του τόνισα ότι και το Ν9 να μου δώσουν δεν προτίθεμαι να πληρώσω πάνω από την διαφορά που έχει η τιμή αγοράς του Ν900 με την τιμή του Ν9 δλδ κάπου 50 ευρο .

Όσο για το τελευταίο .. δεν περιγράφω απλά .

Και τώρα είμαστε σε φάση αναμονής από τα κεντρικά της Ουγγαρίας .

 

Φίλε, πολύ ωραία το πας!

Να μη δεχτείς να πληρώσεις απολύτως τίποτα.

Είναι υποχρεωμένοι και στο τέλος θα σου δώσουν το Ν9 δωρεάν. Δεν έχουν άλλη επιλογή...:)

Edited by ddr2

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

@on3st4b: στειλε κ ενα e-mail στα κεντρικα της nokia και θα τους συμμαζεψουν... ενας φιλος μου το εκανε αυτο στο παρελθον (για ενα σερβις σε καταστημα 'γερμανος', που τον κοροιδευαν κανονικοτατα) και μετά απο λιγες μερες τον πηραν τηλ απο το καταστημα και μονο paipes δεν του πηραν στο τελος... (σορυ για τα γαλλικα, δεν ηξερα πως να το γραψω αλλιως)
Link to comment
Share on other sites

@on3st4b: στειλε κ ενα e-mail στα κεντρικα της nokia και θα τους συμμαζεψουν... ενας φιλος μου το εκανε αυτο στο παρελθον (για ενα σερβις σε καταστημα 'γερμανος', που τον κοροιδευαν κανονικοτατα) και μετά απο λιγες μερες τον πηραν τηλ απο το καταστημα και μονο paipes δεν του πηραν στο τελος... (σορυ για τα γαλλικα, δεν ηξερα πως να το γραψω αλλιως)

 

Ρε φίλε έχω ψάξει παντού για τα κεντρικά της νοκια αλλα τπτ , όπου και να πάω στο official site nokia με βγάζει στο νοκια Ελλάδος και στην λίστα με τα νοκια care Ελλάδος .

Αν έχεις κάποιο mail από τα κεντρικά θα σου ήμουν υπόχρεος .

Link to comment
Share on other sites

Ρε φίλε έχω ψάξει παντού για τα κεντρικά της νοκια αλλα τπτ , όπου και να πάω στο official site nokia με βγάζει στο νοκια Ελλάδος και στην λίστα με τα νοκια care Ελλάδος .

Αν έχεις κάποιο mail από τα κεντρικά θα σου ήμουν υπόχρεος .

 

Εδώ είναι.

Να γράψεις οπωσδήποτε το ΙΜΕΙ του κινητού σου και τηλ. επικοινωνίας.

Επικοινωνήστε με την Nokia Greece μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

http://www.myphone.gr/forum/image.php?u=11306&type=sigpic&dateline=1348034580
Link to comment
Share on other sites

Εδώ είναι.

Να γράψεις οπωσδήποτε το ΙΜΕΙ του κινητού σου και τηλ. επικοινωνίας.

Επικοινωνήστε με την Nokia Greece μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Σε ευχαριστώ . θα πάρω τηλέφωνο δευτέρα και θα συνεχίσω το έπος .

Link to comment
Share on other sites

Ρε φίλε έχω ψάξει παντού για τα κεντρικά της νοκια αλλα τπτ , όπου και να πάω στο official site nokia με βγάζει στο νοκια Ελλάδος και στην λίστα με τα νοκια care Ελλάδος .

Αν έχεις κάποιο mail από τα κεντρικά θα σου ήμουν υπόχρεος .

επικοινωνια νοκια φινλανδιας: http://www.nokia.com/fi-fi/tuki/yhteystiedot/kysy-nokialta

στην ελλαδα, ο ενας θα καλυπτει τον αλλο...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρες!

Λοιπόν, μετά το:

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=3844994#post3844994

ακολούθησε το παρακάτω:

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=3861463#post3861463

Τελικά τα παιδιά στο Π.Φάληρο έκαναν άψογη δουλειά όσον αφορά κάμερα και GPS. Το είχαν έτοιμο το κινητό μέσα σε 2 μέρες. :cool:

Αυτό που με ταλαιπωρεί όμως ακόμα είναι το θέμα της μπαταρίας. Για να μην τα πολυλογώ, μου είπαν ότι η μπαταρία είχε πρόβλημα καθώς μια καινούρια τη φόρτιζε κανονικά το κινητό.

Τελικά η λύση που ακολούθησα ήταν να φορτίσω την μπαταρία που ήδη είχα με εξωτερικό φορτιστή αλλά παρουσιάστηκε άλλο θεματάκι. :(

Ενώ πριν το πρόβλημα της μη-φόρτισης η μπαταρία κράταγε άνετα 2,5 μέρες με τη χρήση που έκανα, πλέον η μπαταρία εκφορτίζεται μέσα σε 4-5 ώρες απλά με το κινητό να είναι στην αναμονή. :wacko: Επόμενο αυτής της γρήγορης εκφόρτισης είναι η θέρμανση του κινητού. Δεν ζεματάει αλλά είναι ζεστό κάτι που φυσικά δεν είναι φυσιολογικό.

Δοκίμασα και μπαταρία φίλου και το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο. Οπότε εύλογα υπέθεσα ότι μάλλον είναι πρόβλημα της συσκευής και όχι της μπαταρίας.

Σήμερα ξαναέδωσα το κινητό στα παιδιά στο NOKIA Care ώστε να προλάβω την εγγύηση σε περίπτωση που πρόκειται για πρόβλημα στη συσκευή και όχι στην μπαταρία.

Έχει τύχει σε κανέναν θέμα θέρμανσης ή υπερθέρμανσης της συσκευής; Και αν ναι, ποιο ήταν το πρόβλημα;

Βέβαια μου έλεγαν ότι είναι θέμα μπαταρίας και ότι με μια καινούρια (42 ευρώ) θα λυθεί το πρόβλημα, αλλά δεν μπορούσα να καθησυχαστώ καθώς είχα δοκιμάσει και τη μπαταρία του φίλου μου.

Οπότε πλέον αναμένω και πάλι τα νέα από το service.

 

Ένα θεματάκι με την εγγύηση τώρα γιατί δεν είμαι σίγουρος. Εφόσον τους το παρέδωσα σήμερα το πρωί Παρασκευή 18/11 και η εγγύηση λήγει Κυριακή 27/11 υπάρχει περίπτωση να μην προλάβω την εγγύηση;

Μου είπαν ότι είναι πολύ οριακό. Θα το πάνε λέει στα κεντρικά την Τετάρτη 23/11 (άρα πάνε χαμένες τουλάχιστον οι 3,5 μέρες από τις 6 εργάσιμες που έχω διαθέσιμες) και θα πρέπει να το δει κάποιος το αργότερο την Παρασκευή στις 25/11.

Τι γίνεται εδώ σε περίπτωση που τους πει ο τεχνικός ότι το κινητό δεν το καλύπτει πλέον η εγγύηση, εφόσον το δει μετά τις 28/11 παρόλο που τόσο εγώ όσο και το Nokia Care τους το έχει στείλει πριν τις 27/11;

Ακόμα δεν έχω κανένα νέο τους, ούτε έχω πάρει τηλέφωνο.

Η εγγύηση πλέον έχει λήξει και το κινητό δεν ξέρω πώς θα μου το επιστρέψουν.

Αφορμή που γράφω κι εδώ το μήνυμα είναι η περιπέτεια του φίλου on3st4b, που του είπε ο τεχνικός ότι το πρόβλημα της υπερθέρμανσης και του αδειάσματος της μπαταρίας οφείλεται στην πλακέτα και όχι στην μπαταρία.

Μπορώ να κάνω κάτι σε περίπτωση που μου το επιστρέψουν με το πρόβλημα να παραμένει ακόμα και αν του βάλω καινούρια μπαταρία;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρες!

Λοιπόν, μετά το:

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=3844994#post3844994

ακολούθησε το παρακάτω:

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=3861463#post3861463

Ακόμα δεν έχω κανένα νέο τους, ούτε έχω πάρει τηλέφωνο.

Η εγγύηση πλέον έχει λήξει και το κινητό δεν ξέρω πώς θα μου το επιστρέψουν.

Αφορμή που γράφω κι εδώ το μήνυμα είναι η περιπέτεια του φίλου on3st4b, που του είπε ο τεχνικός ότι το πρόβλημα της υπερθέρμανσης και του αδειάσματος της μπαταρίας οφείλεται στην πλακέτα και όχι στην μπαταρία.

Μπορώ να κάνω κάτι σε περίπτωση που μου το επιστρέψουν με το πρόβλημα να παραμένει ακόμα και αν του βάλω καινούρια μπαταρία;

Φιλε αν το έχεις παραδώσει εντος εγγύησης τότε είσαι καλυμμένος , ακόμα και αν στο επιστρέψουν μετά το πέρας αυτής . ημέρα παράδοσης είναι αυτή που αναγράφει το παραστατικό παραλαβής από το κατάστημα .

 

Στο μέτρο που επιτρέπεται από την εθνική νομοθεσία σας, η Διάρκεια της Εγγύησης δεν θα παρατείνεται, ανανεώνεται, ή με άλλο τρόπο επηρεάζεται λόγω επακόλουθης πώλησης, επισκευής εγκεκριμένηςαπό τη Nokia ή αντικατάστασης του Προϊόντος. Όμως, επισκευασθέν μέρος/επισκευασθέντα μέρη ή προϊόν που αντικαταστάθηκε κατά τη Διάρκεια της Εγγύησης θα έχει/έχουν εγγύηση για το υπόλοιπο χρονικό διάστημα της αρχικής Εγγύησης ή για εξήντα (60) ημέρες από την ημέρα της επισκευής ή αντικατάστασής του(-ς), όποια διάρκεια είναι μακρύτερη.

 

http://www.nokia.gr/support/repair/european-limited-warranty

 

Οπότε μετά την παραλαβή θα έχεις εγγύηση για άλλες 60 μέρες .

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ φίλε μου. Πολύ ενθαρρυντικό αυτό. :)

 

Αν όμως μου πουν ότι δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα, και επομένως δεν αντικαταστάθηκε κανένα μέρος της συσκευής, τότε πώς θα έχω αυτές τις επιπλέον 60 μέρες;

Και έστω ότι αγοράζω νέα μπαταρία, που σύμφωνα με τα αρχικά λεγόμενά τους θα λύνει το πρόβλημα. Τι θα κάνω αν η γρήγορη αποφόρτιση της νέας πλέον μπαταρίας και η υπερθέρμανση συνεχίζονται;

Link to comment
Share on other sites

Απλά να πώ ότι βάσει νόμου,(είναι ο νόμος για την προστασία του καταναλωτή, μη με βάζετε να τον βρώ, εμπιστευτείτε με) τα ανταλλακτικά που θα χρησιμοποιηθούν για την επισκευή, έχουν ολόκληρη καινούρια εγγύηση, δηλαδή 2 χρόνια.

Όλα τα άλλα που λένε οι εταιρίες, τα σέρβις και οι αντιπροσωπείες είναι πολύ απλά ΑΝΤΙΘΕΤΑ με το νόμο.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Απλά να πώ ότι βάσει νόμου,(είναι ο νόμος για την προστασία του καταναλωτή, μη με βάζετε να τον βρώ, εμπιστευτείτε με) τα ανταλλακτικά που θα χρησιμοποιηθούν για την επισκευή, έχουν ολόκληρη καινούρια εγγύηση, δηλαδή 2 χρόνια.

Όλα τα άλλα που λένε οι εταιρίες, τα σέρβις και οι αντιπροσωπείες είναι πολύ απλά ΑΝΤΙΘΕΤΑ με το νόμο.

 

Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

Σωστός .

Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

 

Το ‘πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου’ πόσος χρόνος είναι ?

'υπαναχωρήσει από τη σύμβαση ' Δλδ μπορώ να ζητήσω τα χρήματα μου πίσω ?

Link to comment
Share on other sites

Αυτά που κοκκίνησες είναι που με ενδιαφέρουν άμεσα!!!!

 

Και όταν λέμε ίσης αξίας, μιλάμε για την αξία τη μέρα της αγοράς ή τη σημερινή;

Link to comment
Share on other sites

Αυτά που κοκκίνησες είναι που με ενδιαφέρουν άμεσα!!!!

 

Και όταν λέμε ίσης αξίας, μιλάμε για την αξία τη μέρα της αγοράς ή τη σημερινή;

 

Για τιμη αγοράς μιλάμε πάντα. Ό,τι γράφει η απόδειξη. Είμαι κάθετος σε αυτό.

 

Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

 

Το ‘πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου’ πόσος χρόνος είναι ?

'υπαναχωρήσει από τη σύμβαση ' Δλδ μπορώ να ζητήσω τα χρήματα μου πίσω ?

Εντάξει, ο αναγκαίος χρόνος κρίνεται κατά περίπτωση και ανάλογα με το προιόν. Όταν μιλάμε για κινητό τηλέφωνο, νομίζω ότι χρονικό διάστημα πάνω από 1 μήνα είναι πολύ μεγάλο, δεδομένου και του κύκλου ζωής της συσκευής.

Εδώ αυτοκίνητα και επισκευάζονται σε πολύ λιγότερο χρόνο. Έλεος πιά!!!

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Και το έπος συνεχίζεται ..

PART III

Δευτέρα 5/12/2011

Επικοινωνία με το νοκια care ρώτησα αν υπάρχει κάποια εξέλιξη με την συσκευή μου .

Μου λέει όχι την έχουμε στείλει για αντικατάσταση .

Πως ? αφού δεν είχατε μέχρι την παρασκευή !!

Μου απατάει ότι ψάχνουν για πλακέτα και ότι όταν βρεθεί θα επισκευαστή και θα το έχω στα χεριά μου !

Του λέω το όταν ποτέ είναι περίπου ? θα χρειαστώ να περιμένω πολύ ακόμα ? περιμένω είδη έναν μήνα + και δεν έχω δει αποτέλεσμα ..

μα πως μου απάντα σας είπαμε να αναβαθμίσετε σε Ε7 !! ( πάλι τα ίδια )

και έλαβε την ίδια απάντηση ότι το να πάω από το Ν900 στο Ε7 είναι υποβάθμιση .

με τα πολλά του ζήτησα ένα τηλ από κάποιον ανώτερο να μιλήσω μήπως και βγάλω άκρη.

μου λέει καλύτερα να μην το σκαλίζεις πολύ όσο πιο πολύ το σκαλίζεις τόσο πιο πολύ θα περιμένεις !!

κάνε υπομονή λίγο ακόμα μέχρι να το πάρεις !

έλεος δλδ ρε παιδιά έλεος ..

έναν μήνα μετά μου λέει ακόμα υπομονή .. υπομονή δεν υπαρχή πλέον !

δεν πάει άλλο η κοροϊδία .. από την στιγμή που για αυτούς είναι αναβάθμιση ας μου δώσουν το Ν9 να τελειώνουμε , αλλά από ότι κατάλαβα θέλουν να ξεφορτωθούν την σαβούρα που λέγεται Ε7 , βρήκα ολόκληρο thread με ίδιες περιπτώσεις στο maemo talk .

έστειλα mail στην νοκια Φινλανδίας και προσπαθώ να πιάσω γραμμή στο 008004414300 αλλά τπτ .

σκέπτομαι σοβαρά να τους καταγγείλω στην προστασία του καταναλωτή .

 

 

Δευτέρα απόγευμα προσπάθησε να επικοινωνήσει μαζί μου από τα nokia care το ίδιο και την τρίτη αλλά ήμουν νοσοκομείο όποτε δεν μπόρεσε .

 

Τέταρτη 7/12/2011

Πήγα να παραλάβω την συσκευή αφού με ενημέρωσαν ότι ήταν έτοιμη !

Μου βγάζει ένα Ν900 , με άλλο σειριακό αριθμό ! με εμφανής φθορές στο πλαίσιο και ένα σπάσιμο στο καπάκι τησ οθόνη .

Με τα πολλά δεν το παρέλαβα και εξήγησα ότι δεν ήταν το δικό μου .. μου λέει θα το στείλω πίσω να αλλάξουν το πλαίσιο καπάκια κτλ .

Γυρναω σπίτι και παίρνω το 1520 τους εξηγώ τι έχει γίνει και μου λένε έχουν 3 επιλογές

1- Επισκευή της συσκευής μου , και αν δεν μπορούν

2- Αντικατάσταση με ιδία καινούρια και αν δεν έχουν με άλλη της επιλογείς μου .. αλλιώς

3- Ζητώ τα χρήματα μου πίσω.

 

Παίρνω τηλ τον τεχνικό πάλι του τα λέω , του είπα ότι δεν έχω κάνει καταγγελία ακόμα .

Και ότι θέλω το Ν9 . μου λέει ότι δεν γίνεται και ότι θα σταλεί το δικό μου για αλλά καπάκια .

Μου λέει αν θέλω να περιμένω 2 μήνες για το Ν9 και αν το πάρω .

Στο τέλος κλείσαμε κα είπαμε να πάει για αλλά καπάκια και πλαίσιο . ( άλλες 2 εβδομάδες τώρα , με άγνωστο αποτέλεσμα ) .

Επίσης μόλις έλαβα και απάντηση από την νοκια Φινλανδίας :

 

Hello χχχχχ,

 

Thank you for taking the time to write to us. Unfortunately due to international laws and EU regulations, we are unable to comment on Phone repairs/faults outside our own country and I would advise you to contact the are point or your local Nokia Customer Care.

 

Apologies that we are unable to assist you further.

 

Best regards,

χχχ

 

Nokia Service Professional

Finnish Team

Nokia Care

 

Τρέχα γύρευε δλδ .

Δεν ξέρω τι να κάνω και έστω ότι κάνω καταγγελία στο efpolic θα βγάλω άκρη από εκεί η υα τραβιέμαι τσάμπα ?

Edited by on3st4b
Link to comment
Share on other sites

Δε βγάζεις άκρη με Φινλανδία...

Παρόμοιες απαντήσεις είχα παρει κι εγώ, πέρυσι τέτοια εποχή. Είχα στείλει UK, Finland και Ελλάδα. Δες:

 

UK:

Dear Andrew,

 

 

Thank you for contacting Nokia Care.

 

We understand that you are having issues with the courier service. We would suggest that you contact Nokia Greece directly for further assistance. You may contact them by going to the following link:

 

http://www.nokia.gr/support/contact-us

 

For future reference, please feel free to check our website. Kindly refer to the link below:

 

http://www.nokia.co.uk/support

 

You may also call our Customer Care Hotline at 0845 -045-5555, Mon-Fri 9am - 7pm (except bank and public holidays)

 

Please do not hesitate to contact us again if you have any questions.

 

 

Yours sincerely,

 

Edmond Y.

Nokia Service Professional

UK & Ireland Team

Nokia Care

 

Φινλανδία:

> Hi Andreas,

>

> I am very sorry you did not the service you requested. Unfortunately we in

> the Finnish customer care are not able to help you, but I advise you to

> contact the customer care of your own country.

>

> Best Regards

>

> Eino

> Nokia Care Finland

>

Hi Andreas

 

Thank you for taking the time to write to us. Unfortunately due to international laws and EU regulations, we are unable to comment on Phone repairs/faults outside our own country and we have been asked to refer to your residences nearest Nokia Care Point.

 

 

Apologies that we are unable to assist you further.

 

I'd like to take this opportunity to wish you good luck and a very happy new year 2011!

 

Best Regards,

Marko

Nokia Care

 

Ελλάδα:

Αγαπητέ κύριε ###,

ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

 

Θα Θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι θα προτιμούσαμε να επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά μαζί σας προκειμένου να σας ενημερώσουμε λεπτομερώς για την διαδικασία,δεν έχουμε όμως το τον αριθμό του τηλεφώνου σας.

Σας αναφέρουμε λοιπόν οτι μετά απο επικοινωνία μας με την Arvato services,μας ενημέρωσαν για την περίπτωση του κινητού σας,για τις κινήσεις που ακολούθησαν καθώς και οτι εστάλλη στο εξωτερικό χωρίς να διαπιστωθεί κάποιο πρόβλημα.Παρόλα αυτά ,εφόσον το πρόβλημα συνεχίζεται θα πρέπει να το στείλλετε και πάλι εκεί με την αναφορά του προυπάρχοντος προβλήματος και οτι αυτό δεν έχει επιλυθεί.Αυτό πηγαίνοντας εκεί και ανοίγοντας το ιστορικό του,θα ελεγχθεί και αν δεν υφίστατι πλέον άλλη επισκεύη,θα ακολουθηθεί η αντικατάσταση εσωτερικής πλακέτας.

 

Όλες οι συσκευές προς επισκευή περνάνε από την Arvato Services που είναι ο εξουσιοδοτημένος επισκευαστής, οπότε δεν ξέρω μήπως από εκεί μπορείς να βγάλεις κάποια άκρη.

Εγώ προσωπικά δεν πήγα ούτε τους πήρα τηλέφωνο. Έβγαλα τελικά άκρη πηγαίνοντας στη Nokia Care του Π.Φαλήρου (αντί του Πειραιά που είχα πάει αρχικά) όπου η επισκευή μου έγινε εντός μιας μέρας, χωρίς να το στείλουν κάπου! Βέβαια αν δε μπορούν να επέμβουν επί τόπου και χρειαστεί να το στείλουν για επισκευή, αυτό θα πάει στην "Arvato Services" που βρίσκεται στα ΚΤΕΛ στον Κηφισό. Αν βρω τη σχετική απόδειξη μπορεί να έχει τηλέφωνα κτλ αν θες.

 

Βρήκα επίσης το ΦΕΚ περί «Προστασία των καταναλωτών»:

http://ec.europa.eu/consumers/cons_int/safe_shop/fair_bus_pract/transpos_laws_el.pdf

 

"...

Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις

δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής

δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση

του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.»

"

 

Αυτό που δε μπορώ να καταλάβω είναι αν δικαιούσαι συσκευή ίσης αξίας ή απλά μία που να κάνει τα βασικά... (βέβαια τα βασικά είναι υποκειμενικά για τον καθένα. Άλλος θέλει μόνο τηλέφωνα και sms και άλλος θέλει και 3G, και βιντεοκλήσεις, και internet και φωτογραφική μηχανή κτλ).

 

Μου κάνει εντύπωση πάντως που θέλει να σου πασάρει υποδέεστερο κινητό ή μεταχειρσμένο Ν900.

Ίσως να μην έχανες κάτι αν κινιόσουν στην προστασία καταναλωτή μπας και βγεις κερδισμένος εν τέλει.

 

Το γεγονός πάντως οι μεγάλες εταιρίες να σνομπάρουν το καταναλωτικό τους κοινό με εκνευρίζει αφάνταστα.

Ενίοτε ο καταναλωτής παίρνει το αίμα του πίσω.

Καμιά εταιρία δεν πρέπει να θεωρεί ότι μπορεί να κάνει ότι θέλει.

Δες για παράδειγμα την παρακάτω απίστευτη ιστορία του Dave Carroll:

Κατάφερε ένα πλήγμα εκατομμυρίων στην εταιρία καθώς με το εγχείρημά του έριξε τις τιμές της μετοχής της συν του οτι ο ίδιος έγινε πιο γνωστός και έβγαλε αναπάντεχα περισσότερα χρήματα καθώς άρεσε και η δουλειά του που πριν δεν είχε προωθηθεί σε τέτοια έκταση. Και όλα αυτά για μια σπασμένη κιθάρα αξίας μερικών χιλιάδων $...

Edited by andrewstas
Link to comment
Share on other sites

Αφού έλαβα το email από νοκια Φινλανδίας επικοινώνησα με το Νοκια Greece στο 00800ΧΧΧ . ο τύπος που το σήκωσε ήταν στην καλύτερη εριστικός απέναντι μου!

 

Μεταξύ άλλων μου είπε ότι η συσκευή αντικατάστασης δεν χρειάζεται να είναι καινούρια βάση του limited warranty που δίνει η ΝΟΚΙΑ .

 

Του απάντησα ότι στην αρχή του limited warranty λέει τα έξεις

 

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ

 

ΠΡΟΣΟΧΗ! Αυτή η Περιορισμένη Εγγύηση δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματά σας σύμφωνα με την εφαρμοστέα εθνική νομοθεσία που αφορά στην πώληση καταναλωτικών προϊόντων.

 

 

 

Και ότι σύμφωνα με τον ΝΟΜΟ δικαιούμαι καινούργια συσκευή , και πέσαμε πάλι στο ίδιο τριπακι .. ότι δεν έχουν καινούργια Ν900 , να πάρω το Ε7 και εγώ να ζητώ το Ν9.

 

Στο τέλος αφού τον βεβαίωσα ότι δεν υπάρχει καμιά πιθανότητα να πάρω το Ε7 η μεταχειρισμένη συσκευή ως αντικατάσταση μου λέει κάνε ότι νομίζεις .

 

Έτσι και έπραξα .. σήμερα πρωί έστειλα καταγγελία στην ‘ γενική γραμματεία καταναλωτή ‘ .

 

Θα δούμε που θα οδιγυση αυτό .

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...