Jump to content

Επισκευή Nokia - που;


leosedf
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

παιδια μου εσπασε η οθονη στο 820 και ως αποτελεσμα δεν πατιεται τιποτα.Που να το παω να μου το φτιαξουν?και ποσο περιοπυ λετε να κοστισει?

 

Στη Ροδο εχει ενα καλο καταστημα Nokia care, Αν θες θα σου δωσω διευθυνση.. :hunter:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Στη Ροδο εχει ενα καλο καταστημα Nokia care, Αν θες θα σου δωσω διευθυνση.. :hunter:

αττικη θα προτιμουσα :p οποτε καλυτερα να παω σε νοκια care παρα σε γερμανο κτλ κτλ?

Link to comment
Share on other sites

χαχα ναι ρε συ,, αφου και ο γερμανος παλι στη νοκια θα το στειλει λογικα.

Το ιδιο και αν το πας εκει απ οπου το πηρες

Link to comment
Share on other sites

χαχα ναι ρε συ,, αφου και ο γερμανος παλι στη νοκια θα το στειλει λογικα.

Το ιδιο και αν το πας εκει απ οπου το πηρες

 

α μαλιστα ευχαριστω πολυ!και γνωριζει κανεις περιπου ποσο κοστιζει?λογικα εχει σπασει μονο το τζαμι και οχι η οθονη γιατι δεν δειχνει μαυρο οταν ειναι ανοιχτο,απλα δε μπορω να κανω scrolling

Link to comment
Share on other sites

το 10 % της τιμης που το αγορασες σιγουρα.. τωρα για παραπανω δεν ξερω ποσο. βρες το καταστημα τους στο ιντερνετ κ παρτους τηλεφωνο
Link to comment
Share on other sites

το 10 % της τιμης που το αγορασες σιγουρα.. τωρα για παραπανω δεν ξερω ποσο. βρες το καταστημα τους στο ιντερνετ κ παρτους τηλεφωνο

 

το 10% καλο θα ηταν..μου ζητησαν 73 ευρω για 1 τζαμακι για το lumia 820!αφου λεω να το ψαξω μπας και παω σε κανα μαγαζι για ανταλλαγη κτλ. μου φανηκε υπερβολικη η τιμη η εγω κανω λαθος?γιατι δε μου εχει ξανατυχει να σπασει τζαμι κινητου και δε γνωριζω

Link to comment
Share on other sites

Από οτι βλέπω υπαρχουν 3 Nokia care στην Θεσσαλονίκη. Γνωρίζει κανεις αν κάποια απο αυτά έχει δικο του τεχνικό τμήμα ή όλα στέλνουν τις συσκευές κεντρικά;
Link to comment
Share on other sites

Από οτι βλέπω υπαρχουν 3 Nokia care στην Θεσσαλονίκη. Γνωρίζει κανεις αν κάποια απο αυτά έχει δικο του τεχνικό τμήμα ή όλα στέλνουν τις συσκευές κεντρικά;

 

Παλιά είχε τεχνικό τμήμα στη Θερμη. Έχει κλείσει όμως και τα στέλνουν κάτω Αθήνα.

Ένας γνωστός μου είχε ρωτήσει σ ενα Care διότι είχε χαλάσει το nokia του.

 

Δε γνωρίζω όμως αν έχει αλλάξει κάτι διότι το περιστατικό έχει 3-4 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Από οτι βλέπω υπαρχουν 3 Nokia care στην Θεσσαλονίκη. Γνωρίζει κανεις αν κάποια απο αυτά έχει δικο του τεχνικό τμήμα ή όλα στέλνουν τις συσκευές κεντρικά;

 

Nokia care στους Αμπελοκηπους εχει τεχνικο στο καταστημα σιγουρα ολη την ημερα. Επειδη τα ξερω τα παιδια εκει αν θα πας και θελεις πες μου να σου κανουν καλυτερη τιμη :)

Η τιμη τιμοκαταλογου ειναι πραγματι 73€ παντως.

_ILiDAN_
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ξέρει κανείς που μπορώ να απευθυνθώ στο εξωτερικό για να παραπονεθώ για το χάλια Nokia service στην Ελλάδα; Με λίγα λόγια, έχω μείνει 5 μήνες χωρίς κινήτο (χάλασε εντός εγγύησης). Το κινήτο έχει φύγει από το Nokia Center για service στο εξωτερικό 2 φορές. Τη πρώτη φορά χάλασε μετά από ένα μήνα και τη δεύτερη ήρθε χαλασμένο.. Τους έστειλα mail ζητώντας αντικατάσταση, και μου λένε ότι πρέπει να πάει ξανά στο "στο επισκευαστικό μας κέντρο για τεχνικό έλεγχο.", που λογικά είναι ουγγαρία, το οποίο σημαίνει ότι πάλι θα πρέπει να περιμένω κανά μήνα τουλάχιστον..

 

Και κάτι ακόμα. Τηλέφωνο αυτοί στην Αθήνα οι απαράδεκτοι δεν έχουν; Μόνο με email γίνεται να επικοινωνήσουμε;

Edited by grproductions
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Καλησπερα σας. Παρατηρησα διαβαζοντας την εγγυηση μου για ενα νοκια 1020 οτι η νοκια αναφερει πως σε περιπτωση αντικαταστασης τοτε

 

 

"Στο μέγιστο δυνατό βαθμό που επιτρέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία, καμία επισκευή ή αντικατάσταση δεν ανανεώνει ή παρατείνει την περίοδο ισχύος της εγγύησης. Τα αρχικά ή ανταλλακτικά μέρη ή τα Προϊόντα αντικατάστασης που παρέχονται στα πλαίσια της παρούσας Εγγύησης θα καλύπτονται από την παρούσα Εγγύηση για το υπόλοιπο χρονικό διάστημα της αρχικής περιόδου ισχύος της εγγύησης ή για εξήντα (60) ημέρες από την ημερομηνία επισκευής ή αντικατάστασης, όποιο από τα δύο χρονικά διαστήματα είναι μεγαλύτερο.

 

Το Προϊόν ή όλα τα μέρη του Προϊόντος σας που έχει αντικαταστήσει η MMO θα περιέρχονται στην ιδιοκτησία της MMO."

 

Η ελληνικη νομοθεσια ομως ειναι ξεκαθαρη

Σελιδα 14 του Ν_2251_1994_final_3587_2007

 

"5. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή."

 

"Σε διαφορά η οποία απορρέει από την πώληση καταναλωτικών αγαθών και φέρεται ενώπιον των ελληνικών δικαστηρίων, ανεξάρτητα από το εφαρμοστέο σε αυτή δίκαιο, εφαρμόζονται πάντοτε οι διατάξεις του ελληνικού δικαίου που διέπουν την πώληση καταναλωτικών αγαθών κατά την έκταση που παρέχουν μεγαλύτερη προστασία στον καταναλωτή."

 

Οποτε βλεπουμε οτι η νοκια εχει αντικανονικους ορους. Που μπορουμε να το κανουμε καταγγελια;

 

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

καταγγελία κάνεις αν πήγες και σου αρνήθηκαν την όποια αντικατάσταση και είσαι εντός εγγύησης

αλλιώς παίρνεις στα κεντρικά της ΝΟΚΙΑ Ελλάδας και ζητάς εκεί ενημέρωση και τα σχετικά

εννοείτε ότι κάνεις καταγραφή συνομιλίας και ενημερώνεις τον εκάστοτε υπάλληλο που ενδέχεται να μιλήσεις για την καταγραφή

περιμένουμε νέα

την συνομιλία δεν την δημοσιοποιείς αλλά άνετα μπορείς να γράψεις τη υπόθηκε χωρίς να αναφέρεις ονόματα

Link to comment
Share on other sites

δεν εννοω καταγγελια για να φαει προστιμο. Εννοω καταγγελια του στυλ κυριοι παραβιαζετε τη νομοθεσια αλλαξτε τους ορους σας.

Μαλλον στο συνηγορο του καταναλωτη μπορεις να το κανεις αυτο, θα το δω απο αυριο :)

Link to comment
Share on other sites

στον συνήγορο να κάνεις τι ;;

εξάλλου μην φοβάσαι

οι όροι είναι μετάφραση και με τους δικούς τους νόμους

κάτι που εδώ προσαρμόζονται βάση της δικιά μας νομοθεσίας πιστεύω

Link to comment
Share on other sites

στον συνήγορο να κάνεις τι ;;

εξάλλου μην φοβάσαι

οι όροι είναι μετάφραση και με τους δικούς τους νόμους

κάτι που εδώ προσαρμόζονται βάση της δικιά μας νομοθεσίας πιστεύω

 

να αναφερω τους ορους της νοκια και αν τους ενημερωσει οτι ειναι καταχραστικοι.

Δε φοβαμαι επειδη ξερω τα δικαιωματα μου, ο μεσος καταναλωτης ομως θεωρω οτι δε τα γνωριζει :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Γεια σας.

Θα ηθελα την νωμη σας. Εχω το 920 το οποιο για 2η φορα φουσκωσε η μπαταρια. Την 1η φορα ηταν φουσκωμενη με το που βγηκε απο την κουτα κατα την αγορα (10/2013) και εχθες ξαναπηγε στο service εκ νεου. Η μπαταρια οπως φουσκωνει πιεζει την οθονη και κανει κηλιδα και επιπλεον τα πλαστικα απο την μια πλευρα ξεκουμπωνουν απ την πιεση. Υπαρχει καποιος τροπος να διεκδικησω ολικη αντικατασταση συσκευης; .

Με τα παρακατω επιχειρηματα:

1) την 1η φορα εμεινα χωρις συσκεη ακριβως 1,5 μηνα, τωρα παλι ενας θεος ξερει ποσο θα κανουν, ο λογος ηταν οτι λεει επισκευαστηκε στο εξωτερικο; Γιατι ρε παιδια; Για μια αλλαγη μπαταριας να παει εξωτερικο; 2 βιδαλακια εχει απο κατω η συσκευη και ανοιγει εντελως!

2) Αυτη την δουλεια θα κανουμε τωρα; Και πες οτι εγω αρεσκομαι σε μαζοχιζμο, οταν ληξει η εγγυηση τι θα γινει αν ξαναφουσκωσει; Ηδη μου πεταξε το service απ εξω α εξω οτι η μπαταρια εχει μονο 6 μηνες εγγυηση και ισως να μην την καλυψουν. Αφαλως της απαντησα οτι το προβλημα προυπαρχει και οφειλουν να το επισκευασουν. Ασε που η μπαταρια δεν ειναι αφαιρεσιμη αλλα μερος της συσκευης. Θελω να πω οτι αν ενα προβλημα εμφανιστει και 2η φορα θα πρεπει να δωσουν αλλη συσκευη γιατι ειναι αδικο αν ερθει το προβλημα και 3η φορα (εκτος γγυησης πλεον) να πρεπει να πληρωσει την επισκευη ο κατοχος (σε προυπαρχον προβλημα!).

3) Την 1η φορα που επισκευαστηκε αφησε χουσουρια: μαι πολυ ελαφρια κηλιδα εμεινε μονιμο αποτυπωμα, και το διακοσμητικο σιδερακι γυρω απ την καμερα ξεκολησε απ την μια πλευρα (η συσκευη ειχε γινει σχεδον στρογγυλη απ το φουσκωμα...). Τωρα αραγε θα εχω 2η μονιμη κηλιδα σε διαφορετικο σημειο της οθονης; Ειναι ωραια πραματα αυτα; Ολοι μου ι φιλοι με λενε κοροιδιο που δεν απαιτησα να επιστραφει για αλλαγη οθονης (το παρατηρησα πολλες μερες μετα που παρελαβα την επισκευασμενη συσκευη δυστυχως)

 

Γι αυτο σας λεω, απαραδεκτα πραγματα, μια αντικατασταση συσκευης ειναι οτι πρεπει για να μην θιχτει περαιτερω η φημη της Nokia. Μπορω να το διεκδικησω; Το ειπα στο service και αμεσως εβγαλαν την ουρα τους απ εξω, ειναι λεει θεμα πολιτικης της Nokia το αν θα αλλαχτει η οχι...

Edited by impreza_sti
Αφαίρεση άσεμνων εκφράσεων
Link to comment
Share on other sites

Για να μου αλλάξουν την ελαττωματική πλακέτα στο ν9 κάνανε 11 12 εβδομάδες. Κάθε 3 εβδομάδες το στέλνανε πίσω και το ξανα έστελνα.

Δεν βγάζεις άκρη, είναι παρωδία όχι service.

Link to comment
Share on other sites

Για να μου αλλάξουν την ελαττωματική πλακέτα στο ν9 κάνανε 11 12 εβδομάδες. Κάθε 3 εβδομάδες το στέλνανε πίσω και το ξανα έστελνα.

Δεν βγάζεις άκρη, είναι παρωδία όχι service.

Μαλιστα,

ε ποτε ανα Νοκια απο εμενα.

Τωρα ομως τι κανουμε; Πως απαιτουμε αντικατασταση αφου το Nokia care βγαζει την ουρα του απ' εξω;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τον Φεβρουάριο του 2014 αγόρασα ένα κινητό τηλέφωνο NOKIA C2-01.

Τον Μάιο άρχισα να χρησιμοποιώ ακουστικά (hands free). Τον Ιούνιο το ένα κανάλι ήχου χάλασε. Τον Αύγουστο δεν ακουγόταν καθόλου ήχος.

Τον Σεπτέμβριο πήγα το τηλέφωνο για επισκευή σε ένα nokia care (εξουσιοδοτημένο service της nokia) Ζωοδόχου Πηγής 13 & Σόλωνος, Αθήνα.

Έξι μήνες αργότερα η υποδοχή των ακουστικών ξαναχάλασε.

Πήγα πάλι την συσκευή σε άλλο κατάστημα nokia care αυτή την φορά (Λεωφ. Αλεξάνδρας 101, Αθήνα).

Την επόμενη ημέρα με ειδοποίησαν πως κάποιος είχε ανοίξει το τηλέφωνο και χάλασε τις επαφές της πλακέτας της υποδοχής των ακουστικών και επειδή η συσκευή είχε ανοιχθεί δεν ίσχυε η εγγύηση.

Στις διαμαρτυρίες μου ότι ΠΡΟΦΑΝΩΣ και είχε ανοιχθεί η συσκευή αφού την είχα πάει ήδη σε κάποιο nokia care και είναι παράλογο να μην ισχύει η εγγύηση επειδή πιθανόν ο προηγούμενος τεχνικός να είχε κάνει κάποια ζημιά στο τηλέφωνο, μού απάντησαν πως δεν μπορούσαν αυτοί να κάνουν τίποτα.

 

Έστειλα σχετικό κείμενο παραπόνων στην NOKIA HELLAS ενημερώνοντάς τους:

για το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στα ακουστικά, στην ουσία μετά από έναν μήνα χρήσης,

για την πιθανότητα ελαττώματος του ίδιου του προϊόντος (αφού δεν είναι φυσιολογικό να χαλάει κάτι λίγο καιρό μετά την ημερομηνία αγοράς του),

για την πιθανή ζημιά που μου έκαναν στο πρώτο εξουσιοδοτημένο service που το πήγα,

για το γεγονός πως (παρ' όλο που δεν μπορώ να αποδείξω ποιος ευθύνεται για την βλάβη) ο μοναδικός που θα μπορούσε να ανοίξει την συσκευή ήταν ο τεχνικός στο εξουσιοδοτημένο service, αφού θα ήταν αρκετά παράλογο να ακύρωνα μόνος μου την εγγύηση ανοίγοντας ο ίδιος μία συσκευή, την στιγμή που μπορούσα να πάω να την επισκευάσουν δωρεάν.

 

Η απάντηση της εταιρείας ήταν δούλεμα χοντρό: Αφού έχει ανοιχθεί η συσκευή δεν ισχύει η εγγύηση !!!!!

Το γεγονός πως η συσκευή είχε ανοιχθεί από εξουσιοδοτημένο service ήταν φαίνεται λεπτομέρεια !...

 

Αυτά για να μαθαίνουμε το πώς εννοεί η ΝΟΚΙΑ HELLAS το aftersale service!

Link to comment
Share on other sites

Μην νομίζεις ότι τα υπόλοιπα (πλην procodia) είναι καλυτερα. Που να δεις με την smartec τι τραβηξα που την παρουσιαζαν σαν το σερβις εξ ουρανου..

Τουλάχιστον βεβαια σε ενημερωνουν γρηγορα. Στην αρβατο ξεχνας οτι ειχες κινητο και το εστειλες για σερβις..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
εχω ενα νοκια 515 το οποιο σταματησε να λειτουργει. εχω επικοινωνησει με το service της νοκια και σκοπευω να το παω σε λιγες μερες. το προβλημα μου ειναι πως εχω μεσα αριθμους τους οποιους δεν εχω πουθενα αλλου και το καταστημα μου ειπε πως αυτες οι επαφες θα χαθουν. υπαρχει καποιος τροπος η καποιο αλλο καταστημα που θα μπορουσα να παω μηπως και τους ανασυρουν πριν το παω για service;
Link to comment
Share on other sites

εχω ενα νοκια 515 το οποιο σταματησε να λειτουργει. εχω επικοινωνησει με το service της νοκια και σκοπευω να το παω σε λιγες μερες. το προβλημα μου ειναι πως εχω μεσα αριθμους τους οποιους δεν εχω πουθενα αλλου και το καταστημα μου ειπε πως αυτες οι επαφες θα χαθουν. υπαρχει καποιος τροπος η καποιο αλλο καταστημα που θα μπορουσα να παω μηπως και τους ανασυρουν πριν το παω για service;

 

 

Αν και offtopic, γιατι δεν τις εισαγεις στη καρτα sd;

Link to comment
Share on other sites

τωρα πως να το κανω αφου δε λειτουργει...

 

 

Γραψε λαθος. Εκ παραδρομης δε το προσεξα. Σορρυ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τα nokia care σε Λεωφόρο Αλεξάνδρας και Μαρούσι υφίστανται ακόμη; Στο πρώτο καλώ και με βάζει σε μια αναμονή κλήσης που λέει "Wind":blink: και μετά κλείνει η γραμμή, το δεύτερο δείχνει να μιλάει συνέχεια.

 

Edit

Από την Αλεξάνδρας με πήραν πίσω μόνοι τους!

Edited by GreenMob
Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...