thespecialist Δημ. December 8, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2011 σωστος..... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andrewstas Δημ. December 8, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2011 ΚΑλώς έπραξες πιστεύω. Ελπίζω να μην αργήσει να σου απαντήσει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή γιατί με βλέπω να παίρνω σειρά σύντομα και θέλω να ξέρω τι παίζει. Keep us updated και καλά ξεμπερδέματα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vark Δημ. December 15, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 15, 2011 Γειά σας παιδιά, αυτή είναι η πρώτη μου απάντηση στο φορουμ και σας γράφω τι μου συνέβη μετά απο πολλούς μήνες. Εδώ και 14 χρόνια αγοράζω ΝΟΚΙΑ και πιστεύω ό,τι είναι οι καλύτερες συσκευές. Πρίν κανα 2 χρόνια και 6 μήνες ακριβώς αγόρασα ένα ΝΟΚΙΑ Ν97. Δυστηχώς πρίν 7 1/2 μήνες το κινητό μου, ενώ το είχα προς φόρτιση με το γνήσιο USB καλώδιο της ΝΟΚΙΑ στον Η/Υ, ξυπνάω το πρωί και είναι λοιωμένο το καλώδιο πάνω στο κινητό. Εννοείται λοιωμένο και ενα μέρος του κινητού, μπαταρία, SIM και καπάκι. Παίρνω την απόφαση να πάω στον ΓΕΡΜΑΝΟ μιάς και είναι εξουσιοδοτημένος απο την ΝΟΚΙΑ για SERVICE. Το παραδίδω στον προιστάμενο τον ίδιο και του λέω ό,τι συνέβη. Μου απαντάει ό,τι μπορεί να είναι και δικό μου λάθος με το μυαλό του, χωρίς να έχει γνώσεις ηλεκτρονικού τεχνικού. Μου λέει επίσης ό,τι σε περίπτωση που δέ φτιαχτεί θα πρέπει να πληρώσω 12 ΕΥΡΩ. Σε αυτό το σημείο του είπα για να μή πληρώσω ούτε τα 12 ΕΥΡΩ σε περίπτωση που πούνε καμία δικαιολογία, να πεί ό,τι έχω κι ένα καμμένο πίξελ, που είχα 1 μήνα αφότου το αγόρασα. Περίμενα απάντηση πάνω απο ένα μήνα και όταν πέρασα απο το μαγαζί του απόρησε πως και δε με πήρανε τηλέφωνο. Όπως καταλαβαίνετε πήρα ο ίδιος και μου ζητούσανε 480 ΕΥΡΩ για την πλακέτα. Καταλαβαίνετε ό,τι το κινητό δεν άξιζε σε καμία περίπτωση τόσα και απορούσα ποιός μου το έβγαλε εκτός εγγύησης. Μετά απο κοροιδίες και να κάνω κύκλους τηλέφωνα, μετά απο μέρες αναμονής, επικοινωνώ με ένα υποκατάστημα της ΝΟΚΙΑ στην Θεσσαλονίκη και τους ρωτάω για την περίπτωση μου αμα είναι εντος εγγυήσεως. Μου απαντάνε ασφαλώς ΝΑΙ. Το ζητάω απο τον ΓΕΡΜΑΝΟ πίσω και περιμένω 2 εβδομάδες να επιστρέψει απο την Αθήνα. Εννοείται μου ζητάει ο προιστάμενος τα 12 ΕΥΡΩ και ξέρετε τι παίρνει... Το δίνω στην Θεσσαλονίκη σε ΝΟΚΙΑ CARE και με σιγουριά ό,τι θα φτιαχτεί. Πέρασαν περίπου 2 μήνες, εννοείται πλέον το κινητό βγήκε και εκτός εγγυήσεως και με πέρνουν απο την Θεσσαλονίκη λέγοντας οτι δε το φτιάχνουν επειδή υπάρχει πρόβλημα λόγω του ό,τι το βγάλανε εκτός εγγύησης στην αρχη όταν το έστειλε ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Με τα πολλά με τα λίγα παίρνω τηλέφωνα παντού ευγενικά και προσπαθώ να μάθω απο ΝΟΚΙΑ ποιός είναι υπεύθυνος SERVICE ΝΟΚΙΑ στην Ελλάδα. Μαθαίνω για την ARVATO και ψάχνω στο διαδίκτυο για την εταιρεία τους, παράπονα κτλ. Παίρνω την εταιρεία τους και προσπαθώ να βγάλω άκρη. Πέρασαν 4 μήνες και πήγαινα απο τηλέφωνο σε τηλέφωνο. Μέχρι που βαρέθηκα να μιλάω με ΒΟΤ άρχισα να φωνάζω και να βρίζω. Όλο αυτό το δίαστημα ήθελα να μιλήσω με τον καλό τεχνικό που μου έβγαλε εκτός εγγύησης το κινητό μου, ήθελα να μιλήσω μαζί του να μου εξηγήσει τους λόγους επειδή είμαι Μηχανολόγος Μηχανικός και μπορώ παρα πολύ καλα να καταλάβω τί βλακεία δικαιολογία θα μου έλεγε. Ταξίδεψε και στην Ευρώπη περίπου 15 μέρες το κινητό, μέχρι που με πήρε τηλέφωνο ο τεχνικός της ARVATO, μετά απο απειλή ό,τι θα βγώ και θα κράξω σε Φορουμ και τέτοια, μιάς και το ΚΕΠΚΑ και το ΙΝΚΑ δε με βοήθησε, λέγοντας ό,τι έπρεπε αφού έληγε η εγγύηση μέσα σε 3 μήνες έπρεπε να κάνω παράλληλα καταγγελία μ' αυτούς. Παιδιά για να είμαι ειλικρινής το κινητό ήρθε στα χέρια μου μπάμ μπάμ μόνο 5 1/2 μήνες πέρασαν. Δουλεύει κανονικά. Μου στείλανε καινούριο φορτιστή, USB καλώδιο, και το κινητό μου ολοκαίνουριο ΜΕ ΠΑΛΙΟ ΚΑΠΑΚΙ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑ. Ήταν προφανώς ακριβά για να τα αλλάξουν. Εννοείται πλήρωσα την μεταφορική για το σπίτι μου. Καλό κουράγιο όποιος μπλέξει με αυτούς τους επαγγελματίες στο είδος τους μιας κι εγώ είμαι κάτοικος Αγγλίας και δεν ήξερα απο αυτά και άμα θέλετε περαιτέρω πληροφορίες στείλτε μου e-mail.:angry::rocket: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
on3st4b Δημ. December 18, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 18, 2011 Μήπως γνωρίζει κάποιος κανα blog που να μπορεί να δημοσίευση την καταγγελία μου έτσι για το γμτ γιατί δεν βλέπω να γίνετε τπτ . την συσκευή από το να πάρω μεταχειρισμένη σαν αντικατάσταση η το Ε7 τους την χαρίζω απλά για το γμτ κ να μάθει ο κόσμος τι κουμάσια είναι . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andrewstas Δημ. December 18, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 18, 2011 (edited) επικοινώνησες με την arvato??? ==> http://www.teleservice.com/teleservice_departments_greece.php Είναι πιθανό να βγάλεις άκρη! Πάρε ένα τηλέφωνο, δε χάνεις τίποτα. Υπομονή στην αναμονή μόνο. Edited December 18, 2011 by andrewstas Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pificos Δημ. December 30, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2011 Πήρα το x3-02.5 απο το πλαίσιο 23/12. 28/12 αντιλαμβάνομαι οτι τα πλήκτρα διαιση αστεράκι και 0 δεν λειτουργουν το πάω στο πλάισιο 29/12 και μου λένε οτι αν το πηγαινα την προηγούμενη θα το αντικαταστούσαν με καινούργιο 30/12 τα πλήκτρα 1,2,3 νεκρώνουν και αυτά παιρνω το nokia care νεας σμύρνης και μου λένε φέρτο εδω και θα το επισκευάσουμε .... περιπου πόσες μέρες ? ρωτάω 15!!!!!!!!!! μου λένε:blink::blink::blink: (εδω ταιριάζει το "ελά αλέκο.....") ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ καινουργιο (8 ημερων) και δεν έχω να κανω την δουλειά γιατι το παλιο το έδωσα:mad::mad::mad: τι να κάνω περισσότερο? το λιγότερο που τους ζήτησα είναι ένα κινητό αντικατάστασης και να δώσουν τουλάχιστον μια προτεραιότητα λογω του καινούργιου ... ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΝΕ και δεν το έχουν πάρει χαμπάρι, με τετοια που κάνουν, ο κόσμος θα τους γυρίσει την πλάτη. νομίζουν ατι ειναι η εποχή ακομα της παντοκρατορίας τους.... Παράθεση OnePlus 5t Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Moralas Δημ. December 30, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2011 Πήρα το x3-02.5 απο το πλαίσιο 23/12. 28/12 αντιλαμβάνομαι οτι τα πλήκτρα διαιση αστεράκι και 0 δεν λειτουργουν το πάω στο πλάισιο 29/12 και μου λένε οτι αν το πηγαινα την προηγούμενη θα το αντικαταστούσαν με καινούργιο 30/12 τα πλήκτρα 1,2,3 νεκρώνουν και αυτά παιρνω το nokia care νεας σμύρνης και μου λένε φέρτο εδω και θα το επισκευάσουμε .... περιπου πόσες μέρες ? ρωτάω 15!!!!!!!!!! μου λένε:blink::blink::blink: (εδω ταιριάζει το "ελά αλέκο.....") ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ καινουργιο (8 ημερων) και δεν έχω να κανω την δουλειά γιατι το παλιο το έδωσα:mad::mad::mad: τι να κάνω περισσότερο? το λιγότερο που τους ζήτησα είναι ένα κινητό αντικατάστασης και να δώσουν τουλάχιστον μια προτεραιότητα λογω του καινούργιου ... ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΝΕ και δεν το έχουν πάρει χαμπάρι, με τετοια που κάνουν, ο κόσμος θα τους γυρίσει την πλάτη. νομίζουν ατι ειναι η εποχή ακομα της παντοκρατορίας τους.... Συμφωνώ μαζί σου, αλλά θα έπρεπε να τα βάλεις με το πλαίσιο που δε σου αντικατέστησε τη συσκευή εφόσον από 23 μέχρι 29 που το πήγες δεν έχουν περάσει 7 εργάσιμες, οπότε ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να στο αλλάξει. Από εκεί και πέρα το κάθε service σου λέει το χρόνο που χρειάζεται σύμφωνα με το πόση δουλειά έχει κτλ. Μεσολαβούν και γιορτές. Παράθεση monthly top 10 house mix set on video Anastasio@soundcloud Anastasio@mixcloud Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pificos Δημ. December 30, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2011 Συμφωνώ μαζί σου, αλλά θα έπρεπε να τα βάλεις με το πλαίσιο που δε σου αντικατέστησε τη συσκευή εφόσον από 23 μέχρι 29 που το πήγες δεν έχουν περάσει 7 εργάσιμες, οπότε ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να στο αλλάξει. Από εκεί και πέρα το κάθε service σου λέει το χρόνο που χρειάζεται σύμφωνα με το πόση δουλειά έχει κτλ. Μεσολαβούν και γιορτές. Δυστυχώς το πλαίσιο καλύπτει 7 ημερολογιακες ημέρες. Εν τω μεταξύ άμεση απάντηση της νοκια μέσω μέιλ ότι ο σειριακος αριθμός εχει προωθηθεί στο επίσημο σερβίς και θα εξυπηρετηθεί κατά προτεραιότητα. Κάτι είναι και αυτό Sent from my MB525 Παράθεση OnePlus 5t Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Moralas Δημ. December 30, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2011 Δυστυχώς το πλαίσιο καλύπτει 7 ημερολογιακες ημέρες. Εν τω μεταξύ άμεση απάντηση της νοκια μέσω μέιλ ότι ο σειριακος αριθμός εχει προωθηθεί στο επίσημο σερβίς και θα εξυπηρετηθεί κατά προτεραιότητα. Κάτι είναι και αυτό Sent from my MB525 Ακόμα και έτσι να είναι: 29-23=6.. Εκτός αν κάτι δε πάει καλά με το μυαλό μου?!.. Ακόμα και αν 29-23 ήταν 7 θα έπρεπε να σου το αλλάξουν εφόσον ήσουν εντός των 7 ημερών, έστω την τελευταία 7η μέρα. Παράθεση monthly top 10 house mix set on video Anastasio@soundcloud Anastasio@mixcloud Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pificos Δημ. December 31, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2011 Ακόμα και έτσι να είναι: 29-23=6.. Εκτός αν κάτι δε πάει καλά με το μυαλό μου?!.. Ακόμα και αν 29-23 ήταν 7 θα έπρεπε να σου το αλλάξουν εφόσον ήσουν εντός των 7 ημερών, έστω την τελευταία 7η μέρα. Έχεις δίκιο αλλά: πρώτον το πλαίσιο μετράει και την ημέρα αγοράς, δεύτερον εγώ το πηγα 29λίγο πριν κλείσουν να κάνω την ερώτηση και φυσικά χωρίς την πλήρη συσκευασία που απαιτούντανγια να το αντικαταστήσουν... Sent from my MB525 Παράθεση OnePlus 5t Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tzorak Δημ. January 10, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2012 Γιά σας, θα σας γράψω και εγώ την περιπέτεια μου με την ΝΟΚΙΑ και την WIND. Έχω το Nokia C2-03 και προσπαθώ να δουλέψω τους χάρτες της Nokia, αλλά δεν μου κάνει ενημέρωση θέσης στον χάρτη βγάζοντας το μήνυμα "Αδύνατος ο καθορισμός της θέσης σας". Μετά απο επικοινωνία που είχα με την ΝΟΚΙΑ και δόκιμή που έκανε ο τεχνικός της με άλλη κάρτα sim της COSMOTE είδε ότι λειτουργεί κανονικά με τις ρυθμίσεις που έχει η κάρτα της COSMOTE.:) Μου είπε λοιπών ότι πρέπει να επικοινωνήσω με την WIND και να μου περάσουν στο τηλέφωνο τις ρυθμίσεις για GPRS internet.:wacko: Πήγα σε κάποιο καταστημα WIND και μου είπαν να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών WIND και να μου στείλουν τις ρυθμίσεις με email και να τις περάσω χειροκίνητα, γιατί αυτό το μοντέλο κινητού δεν τις πέρνει εάν τις στείλουν με sms.:( To έκανα και μου τις έστειλαν με email αλλά από ότι διαπίστωσα μετά σε αυτό το κινητό δεν μπορώ να βάλω manual ρυμίσεις, πέρνει μόνο τις ρυθμίσεις που έχει η κάρτα sim τις οποίες μπορείς να επιλέξεις. :blink: Μετά λοιπών εποικεινώνησα πάλι με ΝΟΚΙΑ και μου είπαν ότι δυστυχώς στην συγκεκριμένη συσκευή Nokia C2-03 δεν μπορούν να γίνουν χειροκίνητες ρυθμίσεις για ορισμό σημείου πρόσβασης.:confused: Ο μόνος τρόπος για να λάβετε ρυθμίσεις είναι με μήνυμα, το οποίο συνήθως προσφέρετε από τους παροχείς κινητής τηλεφωνίας.:lol: Τελικά ποιός απο του δύο με δουλεύει ποιό πολύ η WIND ή η ΝΟΚΙΑ ?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Zisis1992 Δημ. January 11, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2012 Κοίτα, εγώ με το 5310 (κι αυτό Series 40 είναι ;) ) απλά έστειλα μήνυμα στην Cosmote και όλα οκ, μου ήρθαν οι ρυθμίσεις με μήνυμα και τέλος... Λογικά είναι ''πρόβλημα'' της WIND...:X Παράθεση http://i1098.photobucket.com/albums/g365/Zisis1992/youtube-page.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tzorak Δημ. January 12, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2012 Κοίτα, εγώ με το 5310 (κι αυτό Series 40 είναι ;) ) απλά έστειλα μήνυμα στην Cosmote και όλα οκ, μου ήρθαν οι ρυθμίσεις με μήνυμα και τέλος... Λογικά είναι ''πρόβλημα'' της WIND...:X Εχεις απόλυτο δίκιο.Τελικά έλεισα το πρόβλημα που είχα με τους χάρτες και την WIND, πήγα και πήρα μιά κάρτα της COSMOTE την έβαλα σαν δεύτερη και ως δια μαγείας μου ήρθαν οι ρυθμίσεις για το internet στο κινητό με sms και λειτουγούν κανωνικά!!!:) Και άσε την WIND να ψάχνεται ακόμα....:lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Yasuo Δημ. February 24, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 24, 2012 (edited) Καλημέρα .. αυτό είναι συνεχεία τον posts από τον χρήστη on3st4b post#880 24 Φεβρουαρίου 2012 ! 2 μήνες + μετά την υποβολή της καταγγελίας και δεν έχουμε κάνει τπτ . 29/12 έλαβα επιστολή από την κεντρική γραμματεία καταναλωτή ότι η καταγγελία μου κοινοποιήθηκε στην Νοκια και ότι έχουν 15 μέρες να απαντήσουν , μέχρι σήμερα δεν έχουμε λάβει καμία απάντηση . Με την Νοκια τουλάχιστον σε υψηλότερο επίπεδο από το service δεν μπορείς να μιλήσεις . Έχω στείλει mail στο ελληνικό support και αφού επικοινώνησαν μαζί μου μέχρι 30/01/2011 δεν είχαν γνώσει της καταγγελίας , η τουλάχιστον έτσι λένε . Έχω ξαναμιλήσει με το nokia care που πήγα την συσκευή και με τον υπεύθυνο που έχει αναλάβει την καταγγελία μου αλλά δεν γίνετε κάτι . το μόνο που λένε είναι ότι θα προωθήσουν την καταγγελία σε ανώτερο level . Αυτά .. Όπως έχετε καταλάβει με “ τρέχουν “ περά δοθε ! Τα δικαιώματα μου σαν καταναλωτής έχουν πάει περίπατο . Την κεντρική γραμματεία καταναλωτή την γράφουν στα … τους κανονικότατα . Ο άλλος ο θεός από την κεντρική γραμματεία καταναλωτή μου λέει ξανακάνε καταγγελία να την ξαναστείλουμε !! Και γενικά η Νοκια είναι μια απρόσωπη εταιρία .. έχουν μπροστά τα care-less points και την arvato service και κάνουν της πάπιες . Η καταγγελία μου έχει πάει στο νομικό τμήμα το όποιο οφείλει να δώσε μια απάντηση αλλά δεν το κάνει .. τηλ για να μιλήσω μαζί τους δεν υπάρχει πουθενά , το έχω ζητήσει από τον τεχνικό το careless point και μου λέει είναι εσωτερικό και δεν μπορώ να στο δώσω. Αυτά για να ξέρεται τι παίζει με την Νοκια Ελλάδος . Και όπως το βλέπω αν έχετε πρόβλημα ************ και μην κάνετε καταγγελία , εκτός αν έχετε την οικονομική άνεση να βάλετε και δικηγόρο μετά , εγώ δυστυχώς με 8.60 που παίρνω από τον ελληνικό στρατό δεν μπορώ να βάλω δικηγόρο αλλιώς θα το έκανα .. Θα περιμένω ακόμα κάνα μήνα και μετά θα φάω το αγγούρι και θα πάρω το μεταχειρισμένο Ν900 που μου δίνουν . PS : από το care-less point που πήγα την συσκευή μου λέει ότι έκανα βλακεία που έκανα καταγγελία και έγραψα στα forum και έπρεπε να μιλήσω μαζί του να κανόνιζε να μου δώσουν το Ν9 !! μαζί του μίλησα όπως γραφώ στα πρώτα μου posts . μου λέει επίσης ότι θα περιμένω πολύ και ότι ένας που είχε κάνει καταγγελία πριν 2 + χρόνια ακόμα περιμένει . Εκτός αυτών μου λέει αν υπήρχε 1 στης 1000% να σου δώσουν Ν9 , μετά τα ποστ στα forums δεν υπάρχει περίπτωση , γιατί μου λέει ο κάθε ένας θα κάνει καταγγελία και θα ζητήσει Ν9 . Εχω ποσταρει στο myphone , insomnia kαι στο talk.maemo και εστειλα μαιλ στην νοκια με τα λινκς κτλ . psII : 29 Φεβρουαρίου κλείνω 4 μήνες από την μέρα που παρέδωσα την συσκευή στο Νοκια care αμπελοκήπων για επισκευή(30/10/2011) . Edited February 24, 2012 by Yasuo Αφαίρεση άσεμνων εκφράσεων Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thePRODIGY Δημ. February 24, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 24, 2012 (edited) ειναι να μη μπλεξεις με Νοκια σερβις και Ν900. παντως το κοβω απιθανο να παρεις Ν9. δεξου κανα Ε7/Ν8 και πουλα τα και παρε ενα Ν900. Edited February 24, 2012 by thePRODIGY Παράθεση Itchy. Tasty. - YouTube ^Το gaming κανάλι μου 🙂 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Yasuo Δημ. February 24, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 24, 2012 ειναι να μη μπλεξεις με Νοκια σερβις και Ν900. παντως το κοβω απιθανο να παρεις Ν9. δεξιυ κανα Ε7/Ν8 και πουλα τα και παρε ενα Ν900. Όπως είπα αν δεν γίνει τπτ θα πάρω το μεταχειρισμένο Ν900 που μου δίνουν και τέλος . Νοκια δεν ξαναπαίρνω , και δεν ξαναδίνω πάνω από 200 ευρο για κινητό , γιατί όταν δίνεις πάνω από μισό μισθό για μια συσκευή περιμένεις και το ανάλογο after sales support , και δεν νομίζω να είναι μόνο η Νοκια έτσι .. όλες η εταιρίες πάνω κάτω τα ίδια κάνουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thePRODIGY Δημ. February 24, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 24, 2012 εχεις πεσει στην περιπτωση ομως.. το Ν900 κυκλοφορησε σε λιγα κομματια και πλεον δεν υπαρχει ουτε στα κεντρικα της Νοκια ωστε να δινεται για τυχον αντικαταστασεις συσκευης. μτχ Ν900? πανε καλα μωρε? αφου δεν εχουν ΝΕΟ Ν900 να σου δωσουν πρεπει να σου δωσουν Ν8 ή Ε7. αυτη ειναι η πολιτικη της εταιριας οπως διαβαζω και απο αναλογες εμπειριες χρηστων απο ολο τον κοσμο στο talk.maemo.org Παράθεση Itchy. Tasty. - YouTube ^Το gaming κανάλι μου 🙂 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Yasuo Δημ. February 24, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 24, 2012 εχεις πεσει στην περιπτωση ομως.. το Ν900 κυκλοφορησε σε λιγα κομματια και πλεον δεν υπαρχει ουτε στα κεντρικα της Νοκια ωστε να δινεται για τυχον αντικαταστασεις συσκευης. μτχ Ν900? πανε καλα μωρε? αφου δεν εχουν ΝΕΟ Ν900 να σου δωσουν πρεπει να σου δωσουν Ν8 ή Ε7. αυτη ειναι η πολιτικη της εταιριας οπως διαβαζω και απο αναλογες εμπειριες χρηστων απο ολο τον κοσμο στο talk.maemo.org Ναι .. ξεκίνα με το ποστ 880 και διάβασε .. Ε7 κ Ν8 μου δίνουν .. αλλά δεν τα παίρνω .. Ο μόνος λόγος που πείρα το Ν900 ήταν το λειτουργικό .. δεν ήθελα symbian ούτε android ούτε WP ούτε IOS , αλλιώς θα έπαιρνα άλλη συσκευή .. Όποτε δεν μπορώ να δεχτώ Ε7 ούτε Ν8 ως αντικατάσταση , γιαυτο αλώστε έκανα και την καταγγελία .. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
impreza_sti Δημ. February 24, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 24, 2012 θα παρακαλούσα τους mods να μην σβηστή καθώς είναι σημαντικό για την ενημέρωσε τον χρηστών του myphone . Δεν βλέπω κάποιον λόγο για τον οποίο θα έπρεπε να γίνει διαγραφή.Θα παρακαλέσω όμως με την σειρά μου ότι έχουμε να πούμε να το λέμε με κόσμιο τρόπο.Έχουμε πολύ πλούσιο λεξιλόγιο και δεν χρειάζεται να καταφεύγουμε στην χρήση άσεμνων εκφράσεων για να εκφράσουμε το παράπονο μας. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] The only time I'm easy's when I'm Killed by death. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
karib Δημ. February 26, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2012 Παιδια ποσα ετη ειναι η εγγυηση στα νοκια στην ελλαδα; Εχω ενα νοκια που αγοραστηκε δεκεμβρη 2010, και μαλλον τα εχει παιξει η θυρα του handsfree. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
impreza_sti Δημ. February 26, 2012 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2012 Έχεις περιθώριο ακόμα.Η εγγύηση είναι για 2 χρόνια. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] The only time I'm easy's when I'm Killed by death. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dark_ds Δημ. March 7, 2012 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2012 προσφατως πηρα ενα nokia 6700 slide(απο γνωστη αλυσιδα καταστηματων και τετοια :p) και μου λενε στην nokia δεν εχει εγγυηση επειδη βγηκε το 2010 (2 χρονια πριν δηλαδη) σου δινει μια εγγυηση 6 μηνες η κατι τετοιο.και αν γινει τιποτα για εγγυηση αργοτερα θα ειναι απο το ιδιο το καταστημα και οχι απο την nokia.δεν πολυ καταλαβα ακριβως τι παιζει. σε γενικες γραμμες παντως ικανοποιημενος ειμαι απο το service της Nokia..αν και το παιρνουν λιγο χαλαρουιτα το θεμα..περναει αρκετος καιρος.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
karib Δημ. March 7, 2012 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2012 Για περιμενε, πριν λιγα ποστ ρωτησα ποση εγγυηση εχουν τα νοκια και μου ειπαν 2 χρονια. Θελω να παω στο service μια συσκευη που αγοραστηκε Δεκεμβρη 2010. Και λες οτι πηγες στην νοκια και σου ειπαν οτι εχει εγγυηση μονο 6μηνες;;; Τελικα τι να πιστεψω? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dark_ds Δημ. March 7, 2012 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2012 ουτε εγω καταλαβα ακριβως..μπορει επειδη βγηκε το κινητο το 2010 (εχει εγγυηση μεχρι το 12 δηλαδη,εχει σταματησει κιολας να παραγεται νομιζω) και εγω το πηρα μετα το 12 :p δεν ξερω τι να πω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andrewstas Δημ. March 7, 2012 Κοινοποίηση Δημ. March 7, 2012 (edited) προσφατως πηρα ενα nokia 6700 slide(απο γνωστη αλυσιδα καταστηματων και τετοια :p) και μου λενε στην nokia δεν εχει εγγυηση επειδη βγηκε το 2010 (2 χρονια πριν δηλαδη) σου δινει μια εγγυηση 6 μηνες η κατι τετοιο.και αν γινει τιποτα για εγγυηση αργοτερα θα ειναι απο το ιδιο το καταστημα και οχι απο την nokia.δεν πολυ καταλαβα ακριβως τι παιζει. σε γενικες γραμμες παντως ικανοποιημενος ειμαι απο το service της Nokia..αν και το παιρνουν λιγο χαλαρουιτα το θεμα..περναει αρκετος καιρος.. Αν το κινητό είναι σφραγισμένο δεν παίζει να μην έχεις εγγύηση 2 χρόνων. Προφανώς κάτι άλλο έχει παιχτεί και ίσως σου δώσαν μεταχειρισμένο κινητό. Κανονικά, με την απόδειξη αγοράς, έχεις πλήρως τα 2 χρόνια. Αν τώρα το κινητό έχει καταχωρηθεί με παλαιότερη απόδειξη τότε μάλλον έχει λήξει η εγγύηση, τους ξέμεινε στο stock και στο δίνουν με δική τους εγγύηση για 6 μήνες (στους οποίους λογικά δε θα έχεις πρόβλημα και άρα θα τη βγάλουν και αυτοί καθαρή). Σε βάθος διετίας όμως πολλά συμβαίνουν και τότε δε θα είσαι καλυμμένος. Τώρα αν το πήρες σε καλή τιμή τα πάντα είναι θέμα συμβιβασμών. Αν το πλήρωσες ακριβά, τότε ίσως σε κορόιδεψαν λίγο... Edited March 7, 2012 by andrewstas Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.