Jump to content

Κλιματιστικά / Κλιματισμός


CptBill
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Kοίτα αυτό το misubishi, μπορεί να μην έχει τόσα πολλά φιλτράκια, αλλά δεν είναι αναμφίβολου μάρκας.

 

σ' ευχαριστώ Νικ, κατέληξα στα 3 παρακάτω... με την αντίστοιχη σειρά προτεραιότητας, μεταξύ αυτών πιο να προτιμήσω;

 

http://www.skroutz.gr/s/3452183/Toshiba-Avant-RAS-167SKV-E5-RAS-167SAV-E5.html

http://www.skroutz.gr/s/2937899/Hitachi-RAC-RAS-S14HA.html

http://www.skroutz.gr/s/3014271/Toyotomi-Kuro-TKN-TKG-A35DV.html

Samsung I9100 Galaxy S II, Samsung I9505 Galaxy S4, Samsung Galaxy Tab 2 10.1 P5100, Huawei Honor 6 [H60-L02]

 

 

Xiaomi Redmi Note 7

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστός gnt, απλά διαφωνώ λίγο στη χαμηλή ταχύτητα ανεμιστήρα.

Κάποια κλιματιστικά στη χαμηλή έχουν πολύ αδύναμο ανεμιστήρα με αποτέλεσμα να δημιουργούν ένα "σύννεφο" ζέστης γύρω τους και από κει και πέρα ο χώρος να είναι κρύος. Θα πρότεινα τη μεσαία σκάλα στον ανεμιστήρα.

 

Επίσης όταν θέλουμε γρήγορη θέρμανση του χώρου, το πιο αποδοτικό είναι η μέγιστη ταχύτητα ανεμιστήρα. Είναι λίγο άσχημο σαν αίσθηση αν ο χώρος είναι κρύος αρχικά, αλλά γίνεται η καλύτερη ανάμειξη αέρα και πετυχαίνουμε γρήγορη άνοδο της θερμοκρασίας.

 

Επίσης μεγάλη προσοχή στις περσίδες... Στη θέρμανση τις βάζουμε προς τα κάτω. Ιδανική ρύθμιση περίπου... έτσι : \\\\ κι όχι έτσι ||||

 

εχω ποσταρει αναλυτικά, γιατί τα οι εσωτερικές μονάδες, πρέπει να τοποθετούνται χαμηλά, για λόγους απόδοσης και οικονομίας. Στο υψος που βρίσκονται τα συμβατικά σώματα. Εσείς οι τεχνικοί, τοποθετείστε σ ενα δωμάτιο μια μονάδα χαμηλά, να δείτε διαφορά. Για πειραματικούς λόγους. Αν δεν είναι όπως προτείνω το μεταφέρετε ψηλά. Δεν θα σας κοστίσει τπτ.

Στα ηδη τοποθετημένα, βαλτε κάτι σαν κουρτίνα, όπου να κατευθύνει τον αέρα στο δάπεδο, ώστε να δημιουργήσει μια κυκλική ροή σ όλο τον χώρο και όχι στρβιλισμούς, που προκαλούν αυτή την περίεργη αίσθηση.:)

Link to comment
Share on other sites

σ' ευχαριστώ Νικ, κατέληξα στα 3 παρακάτω... με την αντίστοιχη σειρά προτεραιότητας, μεταξύ αυτών πιο να προτιμήσω;

 

http://www.skroutz.gr/s/3452183/Toshiba-Avant-RAS-167SKV-E5-RAS-167SAV-E5.html

http://www.skroutz.gr/s/2937899/Hitachi-RAC-RAS-S14HA.html

http://www.skroutz.gr/s/3014271/Toyotomi-Kuro-TKN-TKG-A35DV.html

 

To toshiba με διαφορά.

Νίκος

Κάτοχος Samsung Galaxy S10+ (Android 10 Official).

- 001 με την όπισθεν

Link to comment
Share on other sites

H απάντηση δεν είναι τόσο απλή. Το ποιο θα διαλέξεις εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες. Αν για παράδειγμα το κύριο ζητούμενο είναι η απόδοση/οικονομία τότε η κατάταξη είναι Hitachi > Toytomi > Toshiba.

Aν είναι ο παραγόμενος θόρυβος τότε Hitachi > Toyotomi > Toshiba.

Ποιότητα παραγόμενου αέρα Toyotomi > Toshiba > Hitachi.

Λειτουργίες/αυτοματισμοι Toyotomi > Toshiba > Hitachi.

Ποιότητα κατασκευής Toshiba > Hitachi > Toyotomi.

Value for money Hitachi > Toyotomi > Toshiba.

http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη για το off topic,αν καποιος ενδιαφερεται για Daikin 12αρι,ενος μηνα,ας κοιταξει τις αγγελιες.Δεν με καλυπτει και παω για 18αρι.
Link to comment
Share on other sites

H απάντηση δεν είναι τόσο απλή. Το ποιο θα διαλέξεις εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες. Αν για παράδειγμα το κύριο ζητούμενο είναι η απόδοση/οικονομία τότε η κατάταξη είναι Hitachi > Toytomi > Toshiba.

Aν είναι ο παραγόμενος θόρυβος τότε Hitachi > Toyotomi > Toshiba.

Ποιότητα παραγόμενου αέρα Toyotomi > Toshiba > Hitachi.

Λειτουργίες/αυτοματισμοι Toyotomi > Toshiba > Hitachi.

Ποιότητα κατασκευής Toshiba > Hitachi > Toyotomi.

Value for money Hitachi > Toyotomi > Toshiba.

 

Ναι αλλά το toshiba έχει τα πιο πολλά btu σε θέρμανση/ψύξη, λογικό είναι να καταναλώνει περισσότερη ενέργεια.Όσο για την παραγωγή αέρα δεν νομίζω το toyotomi να έχει καλύτερη ποιότητα αέρος από το toshiba και ας έχει περισσότερα φιλτράκια.

Νίκος

Κάτοχος Samsung Galaxy S10+ (Android 10 Official).

- 001 με την όπισθεν

Link to comment
Share on other sites

Η σειρά Kuro έχει αντιμουχλική βαφή στα πλαστικά που δεν την έχει η Toshiba. Eπίσης το πρόγραμμα αυτοκαθαρισμού του Toyotomi είναι πιο εντατικό σε σχέση με αυτό της Toshiba. Aν συγκρίναμε το Toshiba Suzumi+ τότε θα έγραφα σίγουρα αυτό πρώτο.

Επίσης τα μέγιστα BTU/h είναι καταστάσεις οριακές που μπορούν να διατηρηθούν για μικρό χρονικό διάστημα. Στην πράξη από τα engineering spec charts μπορεί να βρει κανείς την ονομαστική απόδοση της συσκευής για συγκεκριμένες συνθήκες εσωτερικής και εξωτερικής θερμοκρασίας.

 

Εγώ προσωπικά θα επέλεγα πρώτο το Hitachi και ύστερα το Toshiba.

http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg

Link to comment
Share on other sites

Η σειρά Kuro έχει αντιμουχλική βαφή στα πλαστικά που δεν την έχει η Toshiba. Eπίσης το πρόγραμμα αυτοκαθαρισμού του Toyotomi είναι πιο εντατικό σε σχέση με αυτό της Toshiba. Aν συγκρίναμε το Toshiba Suzumi+ τότε θα έγραφα σίγουρα αυτό πρώτο.

Επίσης τα μέγιστα BTU/h είναι καταστάσεις οριακές που μπορούν να διατηρηθούν για μικρό χρονικό διάστημα. Στην πράξη από τα engineering spec charts μπορεί να βρει κανείς την ονομαστική απόδοση της συσκευής για συγκεκριμένες συνθήκες εσωτερικής και εξωτερικής θερμοκρασίας.

 

Εγώ προσωπικά θα επέλεγα πρώτο το Hitachi και ύστερα το Toshiba.

 

Καταρχήν, να συγκρίνουμε κλιματιστικά των 600 ευρώ με άλλα των 900 ευρώ είναι λίγο ''άστοχο''.Προσωπικά τους αυτοκαθαρισμούς τους ακούω βερεσέ.Δεν λέω, καλή λειτουργία αλλά αν δεν πλύνεις το φίλτρο στο χέρι δεεν.Εγώ σύγκρινα ονομαστικές τιμές, στην πράξη δεν γνωρίζω πόσο βγάζουν.Η αντιμουχλική βαφή σε τι χρησιμεύει;Η γιαγιά μου έχει ένα yoko της κακιάς ώρας των 200 ευρώ, 3-4 χρόνια τώρα σέρβις 0, μόνο καθάρισμα φίλτρων.Μένει σε παλιό σπίτι οπότε υγρασία την έχει αρκετή κι όμως δεν έχουν ''χαλάσει'' τα πλαστικά.

Νίκος

Κάτοχος Samsung Galaxy S10+ (Android 10 Official).

- 001 με την όπισθεν

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν το κατέχεις το θέμα.

Ο αυτοκαθαρισμός δεν έχει να κάνει με τα ηλεκτροστατικά προφίλτρα. Πρόκειται για λειτουργία η οποία μετά την παύση λειτουργίας του κλιματιστικού, παρατείνει τη λειτουργία του (άλλες συσκευές με το να δουλεύουν απλά τον ανεμιστήρα ενώ άλλες μέσω ειδικής ακολουθίας προγράμματος) για 30-120' με σκοπό να στεγνώσει εσωτερικά ο αεραγωγός και να εξαλειφθεί το υγρό περιβάλλον που ευνοεί την ανάπτυξη αποικιών μυκήτων (μούχλας). Επίσης απομακρύνονται οι σκόνη και τα αλλεργιογόνα, τα οποία έχουν παραμείνει στον ανεμιστήρα.

 

Κάποιες high end μονάδες της Hitachi, Daikin, Mitsubishi παράλληλα καθαρίζουν και τα ηλεκτροστατικά φίλτρα είτε με μηχανικό τρόπο (βουρτσα) είτε με ηλεκτροστατικό τρόπο και συλλέγουν τη σκόνη και τα αλλεργιογόνα σε ειδική δεξαμενή.

 

Η αντιμουχλική βαφή είναι υδρόφοβη βαφή η οποία δεν ευνοεί τη συγκέντρωση εστιών υγρασίας στις επιφάνεις που έχει τοποθετηθεί.

Γενικά ο μεγαλύτερος εχθρός της υγιεινής είναι οι μύκητες. Αν κάποιος δει ιδιοις όμμασι επαγγελματικό καθαρισμό της εσωτερικής μονάδας κλιματιστικού και τι βγαίνει από μέσα, θα αναθεωρήσει τις απόψεις του ότι δεν χρειάζεται συντήρηση και καθαρισμός σε ετήσια βάση. Εξυπακούεται ότι τα ηλεκτροστατικά φίλτρα τα καθαρίζουμε με νερό και σαπούνι κάθε 10 με 15 ημέρες και τα επιπλέον φίλτρα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.

http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν το κατέχεις το θέμα.

Ο αυτοκαθαρισμός δεν έχει να κάνει με τα ηλεκτροστατικά προφίλτρα. Πρόκειται για λειτουργία η οποία μετά την παύση λειτουργίας του κλιματιστικού, παρατείνει τη λειτουργία του (άλλες συσκευές με το να δουλεύουν απλά τον ανεμιστήρα ενώ άλλες μέσω ειδικής ακολουθίας προγράμματος) για 30-120' με σκοπό να στεγνώσει εσωτερικά ο αεραγωγός και να εξαλειφθεί το υγρό περιβάλλον που ευνοεί την ανάπτυξη αποικιών μυκήτων (μούχλας). Επίσης απομακρύνονται οι σκόνη και τα αλλεργιογόνα, τα οποία έχουν παραμείνει στον ανεμιστήρα.

 

Κάποιες high end μονάδες της Hitachi, Daikin, Mitsubishi παράλληλα καθαρίζουν και τα ηλεκτροστατικά φίλτρα είτε με μηχανικό τρόπο (βουρτσα) είτε με ηλεκτροστατικό τρόπο και συλλέγουν τη σκόνη και τα αλλεργιογόνα σε ειδική δεξαμενή.

 

Η αντιμουχλική βαφή είναι υδρόφοβη βαφή η οποία δεν ευνοεί τη συγκέντρωση εστιών υγρασίας στις επιφάνεις που έχει τοποθετηθεί.

Γενικά ο μεγαλύτερος εχθρός της υγιεινής είναι οι μύκητες. Αν κάποιος δει ιδιοις όμμασι επαγγελματικό καθαρισμό της εσωτερικής μονάδας κλιματιστικού και τι βγαίνει από μέσα, θα αναθεωρήσει τις απόψεις του ότι δεν χρειάζεται συντήρηση και καθαρισμός σε ετήσια βάση. Εξυπακούεται ότι τα ηλεκτροστατικά φίλτρα τα καθαρίζουμε με νερό και σαπούνι κάθε 10 με 15 ημέρες και τα επιπλέον φίλτρα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.

 

Α, οκ τότε, αυτό δεν το'ξερα:O

Καλά, το τι πιάνει η φτερωτή/ανεμιστήρας μέσα και έξω δεν λέγεται . Έχω δει και ξέρω.

Νίκος

Κάτοχος Samsung Galaxy S10+ (Android 10 Official).

- 001 με την όπισθεν

Link to comment
Share on other sites

Όταν έχεις crossflow ανεμιστήρα, με συγκεκριμένες διαστάσεις, σε συγκεκριμένο αεραγωγό και με δεδομένη την ονομαστική απόδοση σε m³/h αλλά και την μέγιστη ισχύ του μοτέρ δεν είναι δύσκολο να εκτιμήσεις τι ρεύμα αέρα θα παραχθεί. Επίσης το τυπικό 5kW κλιματιστικό συνήθως παράγει ρεύμα αέρα ταχύτητας ~0,5 m/sec σε ύψος 1 m και απόσταση 6 m στην ψύξη ενώ στη θέρμανση στην ίδια απόσταση έχει περίπου την ίδια ταχύτητα αλλά σε ύψος 0,1-0,3 m.

 

To design load είναι η ονομαστική απόδοση σε θερμότητα. Σε ηλεκτρική ενέργεια είναι σαφώς μικρότερη και ο συντελεστής COPd δείχνει πόσο είναι υπό συγκεκριμένες συνθήκες πάντα. Επίσης είναι ενδεικτική ισχύς διότι οι συνθήκες μεταβάλλονται και το κλιματιστικό μπορεί να αποδώσει σε τιμές μεγαλύτερης ή μικρότερης της ονομαστικής αναλόγως αυτών.

 

Στο παράδειγμα που αναφέρεις, ο χρήστης είχει ρωτήσει πως το Toyotomi ενώ έχει παρόμοια απόδοση με το Hitachi, καταλήγει να καταναλώνει περισσότερη ενέργεια.

 

Το ΗΙΤΑCHI θερμαίνει τον αέρα με 1.5 kW design load και COPd 5.7 ενώ το ΤΟΥΟΤΟΜΙ 2.3 kW design load και COPd 4.9΄΄

Εφόσον το design load είναι η απόδοση σε θερμότητα τότε το toyotomi που έχει 2.3kw έναντι του hitachi που έχει 1.5kw παράγει περισσότερη θερμότητα σωστα?

Οπότε είναι και λογικό να καταναλώνει και περισσότερη ενέργεια σωστα?

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο, το χαρακτηριστικό αυτό το είχαν σε split κλιματιστικά κάποια παλαιότερα μοντέλα της Hitachi, ενώ υπάρχει σε κεντρικές εγκαταστάσεις HVAC με αεραγωγούς αλλά αυτά δεν προορίζονται για οικιακές εφαρμογές.

Δυστυχώς με το budget που διαθέτεις, δύσκολα μπορείς να αποκτήσεις κάποιο κλιματιστικό που να προσφέρει καλή ποιότητα παραγόμενου αέρα.

Αν θές κάτι τέτοιο, το λιγότερο που πρέπει να δώσεις είναι €675 για το Panasonic Etherea CS/CU-E9PKEW. Η Panasonic έχει δώσει μεγάλη έμφαση στην ποιότητα του αέρα και έχει εξελίξει τεχνολογία φίλτρων που αντέχουν 10 χρόνια, όταν ο μέσος όρος ζωής κυμαίνεται από 1 έως 3 έτη.

 

Από εκεί και πέρα, υπάρχουν εξαιρετικά κλιματιστικά σε χαμηλότερες τιμές, αλλά δεν προσφέρουν την ίδια ποιότητα αέρα χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι υστερούν σημαντικά.

Το Toshiba Suzumi+ είναι μια καλή επιλογή, όπως και κάποια μοντέλα της Hitachi. της Sharp και της Τοyotomi. Aν το budget σου ήταν υψηλότερο θα μπορούσες να εξετάσεις και επιλογές από Mitsubishi ή ακόμα και Daikin.

 

Kοντά στα €500, το best value for money κλιματιστικό είναι το Hitachi RAS/RAC-S10HA.

Το ανοξείδωτο εσωτερικό υποπλαίσιο σε συνδυασμό με το αντιαλλεργικό/αντιμουχλικό φίλτρο nano Titanium Wasabi, προσφέρουν πολύ καλή ποιότητα παραγόμενου αέρα, ενώ το φίλτρο έχει διάρκεια ζωής περίπου 3 χρόνια.

 

Σε ευχαριστώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ για την απάντησή σου και για το χρόνο σου. Μήπως μπορείς να προτείνεις (έστω με pm) κάποιον καλό τεχνικό για την εγκατάσταση;

 

H απάντηση δεν είναι τόσο απλή. Το ποιο θα διαλέξεις εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες. Αν για παράδειγμα το κύριο ζητούμενο είναι η απόδοση/οικονομία τότε η κατάταξη είναι Hitachi > Toytomi > Toshiba.

Aν είναι ο παραγόμενος θόρυβος τότε Hitachi > Toyotomi > Toshiba.

Ποιότητα παραγόμενου αέρα Toyotomi > Toshiba > Hitachi.

Λειτουργίες/αυτοματισμοι Toyotomi > Toshiba > Hitachi.

Ποιότητα κατασκευής Toshiba > Hitachi > Toyotomi.

Value for money Hitachi > Toyotomi > Toshiba.

 

Αν το ζητούμενο είναι πάνω από όλα η ποιότητα του αέρα και η τιμή ως 500 ευρώ πιο μοντέλο θα πρότεινες;

 

Sorry που σε πρήζω, αλλά από ότι καταλαβάινω είσαι guru πάνω στο θέμα.

 

Ευχαριστώ!!!

 

 

 

--- Από Ομάδα Διαχείρισης ---

Θα σε παρακαλούσα να αποφεύγεις τα συνεχόμενα μηνύματα. Χρησιμοποίησε τη Τροποποίηση Μηνύματος όταν θέλεις να προσθέσεις κάτι στο μήνυμα σου ή τη Πολλαπλή Παράθεση όταν θέλεις να απαντήσεις ταυτόχρονα σε περισσότερα του ενός μηνυμάτων.

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι τόσο απλό.

Ο ορισμοί είναι:

 

"design load" means the declared cooling load (Pdesignc) and/or declared heating load (Pdesignh) [kW] at the reference design temperature, whereby

- for cooling mode, Pdesignc is equal to the declared capacity for cooling at Tj equal to Tdesignc;

- for heating mode, Pdesignh is equal to the part load at Tj equal to Tdesignh;

 

"declared capacity" [kW] is the capacity of the vapour compression cycle of the unit for cooling (Pdc(Tj)) or heating (Pdh(Tj)), pertaining to an outdoor temperature Tj and indoor temperature (Tin), as declared by the manufacturer;

 

"part load" means the cooling load (Pc(Tj)) or the heating load (Ph(Tj)) [kW] at a specific outdoor temperature Tj, calculated as the design load multiplied by the part load ratio" means the cooling load (Pc(Tj)) or the heating load (Ph(Tj)) [kW] at a specific outdoor temperature Tj, calculated as the design load multiplied by the part load ratio

 

"part load ratio" (pl(Tj)) means the outdoor temperature minus 16 °C, divided by the reference design temperature minus 16 °C, for either cooling or heating;

 

"reference design temperature" means the outdoor temperature [°C] for either cooling (Tdesignc) or heating (Tdesignh) as described in Annex II, Table 3, at which the part load ratio shall be equal to 1, and which varies according the designated cooling or heating season;

 

Table 3

Reference design conditions, temperatures in "dry bulb" air temperature

("wet bulb" indicated in brackets)

Function/season | Indoor air temperature (°C) | Outdoor air temperature (°C) | Bivalent temperature (°C) | Operating limit temperature (°C) |

| Tin | Tdesignc/Tdesignh | Tbiv | Tol |

cooling | 27 (19) | Tdesignc = 35 (24) | n.a. | n.a. |

heating/Average | 20 (15) | Tdesignh = – 10 (– 11) | max. 2 | max. – 7 |

heating/Warmer | Tdesignh = 2 (1) | max. 7 | max. 2 |

heating/Colder | Tdesignh = – 22 (– 23) | max. – 7 | max. – 15 |

 

 

Ακολουθώντας αυτόν τον λαβύρινθο ορισμών καταλήγεις το design load είναι μια σχετική μετρική που εξαρτάται από ένα σετ παραμέτρων.

Η ουσία είναι ότι όταν θέλεις να πετύχεις συγκεκριμένη εσωτερική θερμοκρασία για μια δεδομένη εξωτερική θερμοκρασία, χρειάζεσαι να αποδώσεις συγκεκριμένη θερμική ενέργεια με συγκεκριμένο συντελεστή απόδοσης και κατά συνέπεια συγκεκριμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας.

Αν λοιπόν το Χ κλιματιστικό χρειάζεται να αποδώσει 1 kW με συντελεστή 4 και ένα άλλο 1.5 kW με συντελεστή 3.5 και τα δύο θα φτάσουν στη ζητούμενη θερμοκρασία εφόσον τοποθετούνται σε χώρο που καλύπτουν επαρκώς και το πρώτο θα είναι πιο αποδοτικό/οικονομικό αν και μπορεί να κάνει λίγο παραπάνω χρόνο για να φτάσει στην επιθυμητή θερμοκρασία.

http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα εχω το hitachi rak50ppa και δεν ειμαι πολυ ευχαριστημενη.το σπιτι μου ειναι γυρω στα 80 τμ.ζεσταινει μεν αλλα οχι πολυ.ο ζεστος αερας που βγαζει δεν ειναι πολυ ζεστος και καμια φορα λιγο προς το κρυο.ακουσα οτι αν βαλεις ενα ειδικο θερμομετρο στις γρυλιες και πρεπει η θερμοκρασια να ειναι γυρω στους 50 βαθμους,εμενα βγαζειμε το ζορι 35.δε ξερω αν ειναι ελλατωματικο.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Δύο παρατηρήσεις, για χώρο 80 m² το συγκεκριμένο είναι ανεπαρκές και δεύτερο και εξίσου σημαντικό, έγινε σωστή εγκατάσταση, με σωστή μόνωση, χρήση αντλίας κενού και συμπλήρωση ψυκτικού R410a αν η εσωτερική με την εξωτερική μονάδα έχουν μεγαλύτερη απόσταση από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής;

Edited by gnt
http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα εχω το hitachi rak50ppa και δεν ειμαι πολυ ευχαριστημενη.το σπιτι μου ειναι γυρω στα 80 τμ.ζεσταινει μεν αλλα οχι πολυ.ο ζεστος αερας που βγαζει δεν ειναι πολυ ζεστος και καμια φορα λιγο προς το κρυο.ακουσα οτι αν βαλεις ενα ειδικο θερμομετρο στις γρυλιες και πρεπει η θερμοκρασια να ειναι γυρω στους 50 βαθμους,εμενα βγαζειμε το ζορι 35.δε ξερω αν ειναι ελλατωματικο.

 

σε ποσα μ² δωματιο το εχεις βαλει?

τι εξωτερικες θερμοκρασιες εχεις?

φετος το εβαλες?το εκανε απο την αρχη?

τι σπιτι ειναι?διαμερισμα?μονωσεις?ετος κατασκευης?

Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος
Link to comment
Share on other sites

H απάντηση δεν είναι τόσο απλή. Το ποιο θα διαλέξεις εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες. Αν για παράδειγμα το κύριο ζητούμενο είναι η απόδοση/οικονομία τότε η κατάταξη είναι Hitachi > Toytomi > Toshiba.

Aν είναι ο παραγόμενος θόρυβος τότε Hitachi > Toyotomi > Toshiba.

Ποιότητα παραγόμενου αέρα Toyotomi > Toshiba > Hitachi.

Λειτουργίες/αυτοματισμοι Toyotomi > Toshiba > Hitachi.

Ποιότητα κατασκευής Toshiba > Hitachi > Toyotomi.

Value for money Hitachi > Toyotomi > Toshiba.

 

Μάλιστα, σ’ ευχαριστώ πολύ για την τοποθέτησή σου. Για να μην κάνω λάθος τελικά στην επιλογή θα γίνω πρέπει να γίνω πιο συγκεκριμένος... Ο χώρος είναι σαλόνι, 30 τμ, αλουμίνιο με διπλά τζάμια, χωρίς μόνωση στους τοίχους και από πάνω είναι ταράτσα!

Edited by impreza_sti
Αφαίρεση άσκοπης μορφοποίησης κειμένου

Samsung I9100 Galaxy S II, Samsung I9505 Galaxy S4, Samsung Galaxy Tab 2 10.1 P5100, Huawei Honor 6 [H60-L02]

 

 

Xiaomi Redmi Note 7

Link to comment
Share on other sites

Τελικα δεν βρηκα καποιο μανιουαλ,ειναι 18000 η 9000 οπως ειπαν?

Ξαναλεω και το τονιζω:το 3χ2,5 καλωδιο ασφαλιζεται με 16Α ,Οτιδηποτε παραπανω ειναι ακρως επικινδυνο.

Αφου θα φωναξεις μαστορα τι καθεσαι και σκας??Κινδυνος να προκληθει στην συσκευη δεν υπαρχει(στην χειροτερη θα πεφτει η ασφαλεια)

Η ασφαλεια ειναι αποκλειστικα για προστασια της εσωτ.εγκαταστασης καθε γραμμης,οχι οποιαδηποτε συσκευης...

 

Βασικα νοιαζομαι και ρωταω και δεν απλα επαναπαυομαι στους Ελληνες μαστορες (σορρυ ξερω οι εξερεσεις ειναι αυτοι που χαλανε τη πιατσα) γιατι δεν θελω να βρεθω σε σημειο που να μου αρνηθουν εγγυηση για μη σωστη τοποθετηση επειδη καποιος μαστορας μου ειπε "δεν βαριεσε..."

 

Ακομη μια ερωτηση σχετικα με το Hitachi RAK-70PPA / RAC-70WPA αλλα αυτη ειναι και γενικη ερωτηση....

 

στο μανυαλ λεει μινιμυμ 3 μετρα μεσα/εξω μοναδα... αμα ειναι λιγοτερο....αφερει υγρο...και αμα εινα περισοτερο προσθετει?

 

στη δικη μου περιπτωση ειναι 2 μετρα το πολυ. Η απλα το βαζει οπως ειναι και εχω καλυτερη αποδοση;

 

Ευχαριστω πολυ σε ολους και ειδικα το GNT για την αφοσίωση και το φροντιστηριο.

Link to comment
Share on other sites

Βασικα νοιαζομαι και ρωταω και δεν απλα επαναπαυομαι στους Ελληνες μαστορες (σορρυ ξερω οι εξερεσεις ειναι αυτοι που χαλανε τη πιατσα) γιατι δεν θελω να βρεθω σε σημειο που να μου αρνηθουν εγγυηση για μη σωστη τοποθετηση επειδη καποιος μαστορας μου ειπε "δεν βαριεσε..."

 

Ακομη μια ερωτηση σχετικα με το Hitachi RAK-70PPA / RAC-70WPA αλλα αυτη ειναι και γενικη ερωτηση....

 

στο μανυαλ λεει μινιμυμ 3 μετρα μεσα/εξω μοναδα... αμα ειναι λιγοτερο....αφερει υγρο...και αμα εινα περισοτερο προσθετει?

 

στη δικη μου περιπτωση ειναι 2 μετρα το πολυ. Η απλα το βαζει οπως ειναι και εχω καλυτερη αποδοση;

 

Ευχαριστω πολυ σε ολους και ειδικα το GNT για την αφοσίωση και το φροντιστηριο.

 

Για το rak 60 μου είπαν ότι η αντιπροσωπεία συστήνει τουλάχιστον 4 μέτρα μήκος σωληνώσεων. Αν είναι η απόσταση πιο μικρή συνέστησαν να κουλουριάσω το επιπλέον μήκος.( δεν χρειαστηκε τελικά)

Link to comment
Share on other sites

Συνήθης πρακτική είναι να προστίθονται 20g ψυκτικού υγρού για κάθε μέτρο μετά τα 15 m, μέχρι το όριο που θέτει ο κατασκευαστής.

Το 1 m που απαιτείται μπορείς να το κερδίσεις με αντίστροφη παγίδα στην εξωτερική μονάδα, ουσιαστικά ένα loop των χαλκοσωλήνων για προστασία από λάδια/ιζήματα.

http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg

Link to comment
Share on other sites

παιδιά μια ερώτηση αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει

είναι να μπει σε υπνοδωμάτιο 9αρι, ακριβώς απέναντι είναι η κουζίνα μετά από ένα μικρό διάδρομο

έχει νοήμα να μπει μεγαλύτερο π.χ. 12αρι ώστε να καλύπτει και την κουζίνα λίγο;

ένα πρόχειρο σχέδιο για να καταλάβετε τι εννοώ, η θέση του κλιματιστικού είναι σημειωμένη με το κόκκινο ορθογώνιο

 

http://i.imgur.com/s4WA40a.jpg

 

το σχέδιο είναι στο περίπου πάντα αλλά παίρνετε μια ιδέα

ευχαριστώ προκαταβολικά!! :)

Link to comment
Share on other sites

Tα αποτελέσματα θα είναι πενιχρά ειδικά στη θέρμανση. Για το δωμάτιο το 9αρι θεωρητικά αρκεί.
http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, ευχαριστώ για την απάντηση

Κι εμένα μου φαινόταν λίγο δύσκολο να υπάρχει ουσιαστικό αποτέλεσμα με 12αρι... οπότε πάμε για 9αρι στο δωμάτιο

Στο σαλόνι η θέση του κλιματιστικού στην αριστερά πλευρά πως σας φαίνεται; είναι λίγο περίεργο αυτό το σαλόνι σαν χώρος, είναι γεγονός

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους! Φέτος είπα να βάλω και εγώ κλιματιστικό για θέρμανση. Ενδιαφέρομαι κυρίως για έναν ενιαίο χώρο (σαλόνι-κουζίνα) 35 τ.μ. , κατασκευή 2011 με καλή μόνωση, διπλά τζάμια κ.λπ. Μου είπαν ότι χρειάζομαι τουλάχιστον ένα 14αρι αλλά για να είμαι καλυμένος και για το μέλλον λέω να πάω σε 18αρι. Διαθέτω γύρω στα 1000 ευρω. Εχω δει τα εξής:

1) hitachi rak50ppa, 2) fujitsu asyg18lfc, 3)inventor bon b2vi ή cosmo c2vi ή enjoy e2vi, 4) toyotomi kuro/akira/zen/akira premium, 5)mitsubishi electric hj50va ή sf50ve, 6) mitsubishi heavy 50zj-s, 7) toshiba 18n3kv2-e, 8) panasonic re18pke.

Τι θα μου προτείνατε?

Μπορει να μου εξηγησει καποιος γιατι το hitachi για εξωτερικη θερμοκρασια 7 βαθμων και εσωτερικη 20 εχει δηλωμενη θερμαντικη ισχυ (Pdh) 1,9kw και δηλωμενο θερμικο συντελεστη αποδοσης (COPd) 5,1 και στην μέση και στην θερμή εποχή ενω στo toyotomi kuro Pdh 1.8kw και COPd 5,3 στην μεση εποχη και Phd 3,7kw COPd 4.7 στην θερμοτερη εποχη? Το ιδιο ισχυει και για τα inventor.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους! Φέτος είπα να βάλω και εγώ κλιματιστικό για θέρμανση. Ενδιαφέρομαι κυρίως για έναν ενιαίο χώρο (σαλόνι-κουζίνα) 35 τ.μ. , κατασκευή 2011 με καλή μόνωση, διπλά τζάμια κ.λπ. Μου είπαν ότι χρειάζομαι τουλάχιστον ένα 14αρι αλλά για να είμαι καλυμένος και για το μέλλον λέω να πάω σε 18αρι. Διαθέτω γύρω στα 1000 ευρω. Εχω δει τα εξής:

1) hitachi rak50ppa, 2) fujitsu asyg18lfc, 3)inventor bon b2vi ή cosmo c2vi ή enjoy e2vi, 4) toyotomi kuro/akira/zen/akira premium, 5)mitsubishi electric hj50va ή sf50ve, 6) mitsubishi heavy 50zj-s, 7) toshiba 18n3kv2-e, 8) panasonic re18pke.

Τι θα μου προτείνατε?

Μπορει να μου εξηγησει καποιος γιατι το hitachi για εξωτερικη θερμοκρασια 7 βαθμων και εσωτερικη 20 εχει δηλωμενη θερμαντικη ισχυ (Pdh) 1,9kw και δηλωμενο θερμικο συντελεστη αποδοσης (COPd) 5,1 και στην μέση και στην θερμή εποχή ενω στo toyotomi kuro Pdh 1.8kw και COPd 5,3 στην μεση εποχη και Phd 3,7kw COPd 4.7 στην θερμοτερη εποχη? Το ιδιο ισχυει και για τα inventor.

 

το hitachi δουλευει σε ολες τις θερμοκρασιες το ιδιο,τα αλλα σε ψηλοτερες εξ.θερμοκρασιες αποδιδουν καλυτερα αλλα κατα αναλογια(αποδοση /καταναλωση) καινε περισσοτερο..

Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...