Καλημέρα! Μετά απο 1,5 χρόνο το Hitachi rak60ppa αρνηθηκε να δουλέψει μπάινοντας σε λειτουργία αδράνειας και βγάζοντας σφάλμα Νο10 που σημαίνει πλακέτα. Επικοινώνησα με το κατάστημα που το αγόρασα και παρότι δεν ήταν στην εγγύηση πλέον αλλάχτηκε η πλακέτα με μόνη επιβάρυνση τα μεταφορικά και την εργασία αλλαγής. Θεωρώ σημαντικό να τα λέμε αυτά γιατί η υποστήριξη απο πλευράς αντιπροσωπείας αλλά και καταστήματος είναι για μένα πολύ σημαντική. Πληροφορίες για όποιον ενδιαφέρεται για λεπτομέρεις με πμ