Jump to content

Κλιματιστικά / Κλιματισμός


CptBill
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ποια κατα την γνωμη σας ειναι η ποιο αποδοτικη ΑΘ της αγορας στα 8-10kw και εν γενει συνολικα σαν μηχανημα?ειναι συμβατες οιΑΘ σε διαμερισμα πολυκατοικιας με της σωληνωσης του καλοριφερ?
Οτι πάρεις 100...
Link to comment
Share on other sites

@KAPE74 Σε 35 m² το E10HAG δεν πρόκειται να κάνει τίποτα, ειδικά αφού υπάρχει επικοινωνία με τον κάτω όροφο μέσω της σκάλας.

Το 60ΡΡΑ σε χώρο 60 m² δεν επαρκεί. Άρα μπορεί να γλυτώσεις χρήματα από το κόστος κτήσης αφού θα εκμεταλλευτείς την προσφορά, όμως το όποιο κέρδος θα εξανεμιστεί από το κόστος λειτουργίας. Επιμένω στην πρότασή μου να συμβουλευτείες έναν ειδικό (όχι έμπορο).

 

@apa Το θέμα με τις ΑΘ είναι πολύπλοκο διότι σε αντίθεση με τα κλιματιστικά, όπου οι παράμετροι είναι σχετικά λίγες, υπάρχουν πολλοί παράγοντες που πρέπει να λάβει υπόψιν κανείς. Τα κυκλώματα, αν είναι χαμηλής ή υψηλής θερμοκρασίας, το ΖΝΧ κα.

Επίσης σε αντίθεση με τους πέντε κορυφαίους κατασκευαστές κλιματιστικών Daikin, Hitachi, Mitsubishi, Panasonic, Toshiba, υπάρχουν πάρα πολλοί κατασκευαστές AΘ, αρκετοί από αυτούς δεν είναι ιδιαίτερα γνωστοί στο ευρύ καταναλωτικό κοινό όπως η York, η De Dietrich (Βosch), η Vaillant, η Daikin, η Hitachi, η Panasonic, η Μitsubishi, η McQuay, η Wellman, η Trane, η Τoshiba κα

 

Επειδή η ΑΘ είναι μια μεγάλη επένδυση, το καλύτερο είναι να συμβουλευτείς έμπειρο μηχανολόγο μηχανικό που έχει επιβλέψει αρκετές εγκαταστάσεις ΑΘ. Μην εμπιστευτείς εύκολα τους έμπορους και σε καμία περίπτωση άσχετους με το αντικείμενο.

http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kαλησπέρα σε όλους,

 

έχω το εξης προβλημα με ενα lg s09AA inverter 4ετίας ( http://www.lg.com/gr/air-conditioners/lg-S09AA-inverter-ac )

 

Ενώ δουλεύει κανονικα σε ψύξη και θέρμανση μαλλον υπάρχει πρόβλημα με το θερμοστάτη του (thermistor λέγεται νομίζω) Το λέω γιατί μόλις φτάσει τους 20-21 (σε θέρμανση) ριχνει στροφες και σταματαει ενω εγω το βάζω στους 27... Αν το βαλω σε power mode οπου εκει δεν σταματαει με θερμοστατη αλλα δουλευει στους 30 για μιση ώρα το κανει φουρνο το δωματιο (14τμ)

 

Ε'ιναι πράγματι αυτο το πρόβλημα? και αν ναι ξέρετε πόσο περίπου κοστίζει αυτο το ανταλλακτικό και η εργασία?

 

Ευχαριστώ πολύ!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και από εμένα.

 

Έχοντας διαβάσει κ εγώ ατέλειωτες σελίδες σε διαφορα fora, φυσικά δεν έχω βγάλει άκρη. Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος, ζητώντας τη συμβουλή σας.

Ζω σε ένα σπίτι Α' ορόφου περίπου 50τ.μ. (από κάτω είναι πιλοτή)

Σαλόνι - Κουζίνα- χωλ περίπου 26 τ.μ. (σαλόνι με κουζίνα ενώνονται με ένα "παράθυρο" που έχω ανοίξει στον τοίχο)

Υπνοδωμάτιο περίπου 12 τ.μ., τοποθετημένο παράλληλα στο σαλόνι

Το σπίτι έχει μόνο δύο παράθυρα σε σαλόνι και υπνοδωμάτιο (μπαλκονόπορτες, κουφώματα αλουμινίου με διπλό τζάμι σχετικά παλιάς κατασκευής) τα οποίο όμως βλέπουν προς βορρά. Οι υπόλοιποι τοίχοι του σπιτιού είναι καλυμμένοι.

 

Σκέφτομαι λοιπόν να πάρω έναν θερμοπομπό για το δωμάτιο, περίπου 1000-1500 Watt και ένα Hitachi RAS/RAC-E14HAG για το σαλόνι. Πιστεύετε οτι θα είμαι καλυμμένος;

Budget μέχρι 600€

Δεδομένου ότι δε θα μπει πετρέλαιο φέτος, ψάχνω για την οικονομικότερη λύση. Όχι σε τιμή αγοράς αλλα σε σχέση με την απόδοση, την οικονομία ρεύματος και την απόσβεση σε βάθος 2ετίας. Πέρασα και από το νήμα με τους θερμοπομπούς, αλλα κατάλαβα ότι με αυτούς δε θα κάνω δουλειά σε όλο το σπίτι και θα μου έρθει και ο λογαριασμός 3πλάσιος.

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στην παρέα.

Λοιπόν,είμαι κάτοχος του HITACHI RAK 50 PPA και αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.Με εξωτερική θερμοκρασία 10-11 βαθμούς και εσωτερική 16-17 βαθμούς λογικό είναι να πρέπει να το ανοίξω.Ενώ στην αρχή βγάζει καυτό αέρα,λίγο πριν φτάσει την επιθυμητή θερμοκρασία δλδ 21-22 (το ρυθμίζω στο 23 auto) αρχίζει να βγάζει χλιαρό αέρα...Μήπως κάτι δεν πάει καλά???

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλοι,

Έχω ένα lg mirror το οποίο όταν το βάζω στη λειτουργία θέρμανσης δεν ξεκινάει η εξωτερική μονάδα και στο display μου εμφανίζει το σύμβολο της σταγόνας μαζί με το χιόνι. Από ότι είδα στο manual τα σύμβολα και τα δυο μαζί συμβαίνουν ότι είναι σε λειτουργία αποψυξης!!!!! Ξέρει κάποιος τι μπορεί να φταίει???

 

 

Ευχαριστώ εκ των προτερων

Link to comment
Share on other sites

εγώ έχω πελαγώσει και λύση δεν βρίσκω :help:

είχα αποφασίσει να πάω στο hitachi 70ppa ή το 60ppa και όσο ζεστάνει το σπίτι ή να πάω σε δύο δωδεκάρια για καλύτερα αποτελέσματα,εκεί όμως έρχεται η ηλεκτρολογική εγκατάσταση του σπιτιού που νοικιάζω,η οποία είναι παλιά και μπερδεύει τα πράγματα παραπάνω

στο χώρο που θέλω να βάλω σίγουρα μονάδα,υπάρχει μια πρίζα με 16άρα ασφάλεια που δεν έχει άλλο φορτίο επάνω(μόνο το πλυντήριο βάζω εκεί όταν είναι να δουλέψει),αρκεί για το 70ppa / 60ppa;

αν πάω για 2 μονάδες αρχίζουν τα δράματα,ο πίνακας είναι ο κλασσικός του κάποτε με περιστροφικούς διακόπτες και πολύ λίγες ασφάλειες(4),για το σαλόνι πχ που έχει δεκάρα ασφάλεια,σε μια πρίζα έχω μεγάλη tv,dvd player και home cinema και αν κλείσω το πολύμπριζο και το ανοίξω,με κουμπωμένα και τα 3 επάνω,πέφτει η ασφάλεια,που να βάλω και κλιματιστικό...και στα άλλα δωμάτια μια από τα ίδια και χειρότερα

έχει 20Α και 25Α για θερμοσίφωνα και κουζίνα,μια 16Α έξω από το μπάνιο που μπαίνει το πλυντήριο και δύο 10Α που είναι μοιρασμένα επάνω φώτα και πρίζες από κουζίνα,σαλόνι,χώλ και 2 υπνοδωμάτια

 

αν δεν βγάλω άκρη με τα κλιματιστικά να πάω σε θερμοπομπούς ή κάτι άλλο;θέλω κάτι όσο το δυνατό πιο οικονομικό σε κατανάλωση

Edited by bran9
Link to comment
Share on other sites

@bran9 Ξεχνάς τους θερμοπομπούς κτλ διότι η απόδοσή τους είναι εξαιρετικά χαμηλή σε σχέση με ένα τυπικό inverter κλιματιστικό.

Το 70ΡΡΑ θέλει ασφάλεια 30Α στην παροχή, σύμφωνα με το manual εγκατάστασης. Για τα 12αρια χρειάζεσαι 16Α ασφάλεια και κατά προτίμηση ξεχωριστή παροχή. Πρέπει να συμβουλευτείς ηλεκτρολόγο για το θέμα σου διότι τα κλιματιστικά τραβούν αρκετό ρεύμα όταν ξεκινάει η λειτουργία τους και στη συνέχεια συγκλίνουν σε χαμηλές καταναλώσεις. Δεν υπάρχει δυστυχώς πιο αποδοτικός τρόπος μετατροπής ηλεκτρικής ενέργειας σε θερμική εκτός από τις αντλίες θερμότητας (είτε ως εγκατάσταση είτε ως επιμέρους κλιματιστικά)

 

@Τhimios1971 Τι εξωτερικές θερμοκρασίες έχεις στην περιοχή σου; Διότι αν μπαίνει η εξωτερική μονάδα σε διαδικασία απόψυξης με εξωτερική θερμοκρασία αρκετά πάνω από τους 0°C, τότε ίσως υπάρχει πρόβλημα. Καλό είναι να συμβουλευτείς το service της LG.

 

iliasker H συμπεριφορά της μονάδας δεν μου φαίνεται προβληματική. Όταν φτάσει στη θερμοκρασία στόχου και είναι σε AUTO πρόγραμμα, ρίχνει τις στροφές τελείως και ο αέρας είναι πιο ψυχρός (σε σχέση με τη λειτουργία υπό πλήρες φορτίο). Αν έχεις αξιόπιστο θερμόμετρο μπορείς να μετρήσεις σε τρία σημεία τη θερμοκρασία (στην γρίλια του κλιματιστικού, στο 1 μέτρο από αυτό σε απόσταση και σε ύψος και εξωτερική υπό σκιά) για να διαπιστώσεις αν ξεφεύγει από τις παραμέτρους λειτουργίας.

 

@ΤhanosZ83 Για τα τετραγωνικά που αναφέρεις δεν πρόκειται να κάνεις δουλειά με ένα 12αρι κλιματιστικό. Για το δωμάτιο μόνο χρειάζεσαι ένα 9άρι και για τον ενιαίο χώρο ένα 12άρι με 14άρι αναλόγως τη μόνωση. Όπως έγραψα παραπάνω για μέγιστη απόδοση στη θέρμανση, οι αντλίες θερμότητας είναι μονόδρομος. Αν και έχουν σχετικά υψηλό κόστος εγκατάστασης, σε βάθος χρόνου κάνεις απόσβεση της επένδυσης. Να στο πω και πιο απλά, το κόστος κτήσης και λειτουργίας ενός ~9000 ΒΤU/h και ενός ~12000 BTU/h ενεργειακής κλάσης Α+++ στη θέρμανση (σε θερμό κλίμα) είναι φθηνότερα από 1 τόνο πετρέλαιο + τα πάγια της θέρμανσης, ήδη από τον πρώτο χρόνο ενώ από εκεί και πέρα το κόστος πέφτει σημαντικά.

 

@makist Όπως έγραψα και στον iliasker, είναι σχετικό αυτό που αναφέρεις διότι πρέπει να λάβει υπόψιν τις πραγματικές θερμοκρασίες. Καλό είναι να απευθυνθείς στο service της LG.

http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg

Link to comment
Share on other sites

@bran9 Ξεχνάς τους θερμοπομπούς κτλ διότι η απόδοσή τους είναι εξαιρετικά χαμηλή σε σχέση με ένα τυπικό inverter κλιματιστικό.

Το 70ΡΡΑ θέλει ασφάλεια 30Α στην παροχή, σύμφωνα με το manual εγκατάστασης. Για τα 12αρια χρειάζεσαι 16Α ασφάλεια και κατά προτίμηση ξεχωριστή παροχή. Πρέπει να συμβουλευτείς ηλεκτρολόγο για το θέμα σου διότι τα κλιματιστικά τραβούν αρκετό ρεύμα όταν ξεκινάει η λειτουργία τους και στη συνέχεια συγκλίνουν σε χαμηλές καταναλώσεις. Δεν υπάρχει δυστυχώς πιο αποδοτικός τρόπος μετατροπής ηλεκτρικής ενέργειας σε θερμική εκτός από τις αντλίες θερμότητας (είτε ως εγκατάσταση είτε ως επιμέρους κλιματιστικά)

 

με τα δεδομένα της ηλεκτρολογικής μου εγκατάστασης μάλλον το ξεχνάω το κλιματιστικό

έχω αρχίσει να σκέφτομαι για kerosun τις καινούργιες inverter που έχει βγάλει,βέβαια δεν τις λές και οικονομικές αλλά άλλη λύση δεν βλέπω

Link to comment
Share on other sites

Με εξωτερική θερμοκρασία 10-11 βαθμούς και εσωτερική 16-17 βαθμούς λογικό είναι να πρέπει να το ανοίξω.Ενώ στην αρχή βγάζει καυτό αέρα,λίγο πριν φτάσει την επιθυμητή θερμοκρασία δλδ 21-22 (το ρυθμίζω στο 23 auto) αρχίζει να βγάζει χλιαρό αέρα...Μήπως κάτι δεν πάει καλά???
Σωστά δουλεύει. Αφού είναι inverter ρυθμίζει την ισχύ του ανάλογα με τη διαφορά θερμοκρασίας που υπάρχει (μεταξύ αυτής που έχεις ρυθμίσει και αυτής που είναι στο δωμάτιο). Έτσι, όταν η διαφορά είναι μικρή 2 ή 1 βαθμός μειώνει την ισχύ του και γι' αυτό βγάζει χλιαρό αέρα. Σε αυτή την ισχύ θα συνεχίσει να δουλεύει επ' αόριστο.
Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν είναι κάτω από το 0 Αθήνα μένω.ελεγα μήπως υπάρχει κάποιο reset??? γιατί κάποια στιγμή το έβγαλα από τη μπριζα για κανένα 2ωρο και δούλεψε για μια μέρα!!

 

Ευχαριστώ παντως

Link to comment
Share on other sites

... η οποία είναι παλιά και μπερδεύει τα πράγματα παραπάνω

στο χώρο που θέλω να βάλω σίγουρα μονάδα,υπάρχει μια πρίζα με 16άρα ασφάλεια που δεν έχει άλλο φορτίο επάνω(μόνο το πλυντήριο βάζω εκεί όταν είναι να δουλέψει),αρκεί για το 70ppa / 60ppa;

αν πάω για 2 μονάδες αρχίζουν τα δράματα,ο πίνακας είναι ο κλασσικός του κάποτε με περιστροφικούς διακόπτες και πολύ λίγες ασφάλειες(4),για το σαλόνι πχ που έχει δεκάρα ασφάλεια,σε μια πρίζα έχω μεγάλη tv,dvd player και home cinema και αν κλείσω το πολύμπριζο και το ανοίξω,με κουμπωμένα και τα 3 επάνω,πέφτει η ασφάλεια,που να βάλω και κλιματιστικό...και στα άλλα δωμάτια μια από τα ίδια και χειρότερα ...

Εκεί που έχει την 16Α ασφάλεια μπορείς να βάλεις άνετα ένα 24.000 btu. Π.χ. το http://www.sharp-cee.com/cps/rde/xchg/scee/hs.xsl%20/-/html/product_details.htm?product=AYXP24LR&cat=20505

θα δεις ότι καναλώνει μέγιστο 2990W (Power input Cool Min-Max στα χαρακτηριστικά, specification), που σημαίνει 2990W/220V = 13,6A. Και μεγαλύτερο μπορείς να βάλεις αφού σπάνια θα φτάσει να δουλέψει στη μέγιστη ισχύ. Αρκεί να μην το λειτουργήσεις ταυτόχρονα με το πλυντήριο.

Στη 10Α ασφάλεια μπορεί να βάλεις ένα 12000 btu. Τα tv,dvd player και home cinema αποκλείεται να καταναλώνουν πάνω από 340W (δηλαδή 1,5Α). Ρίχνουν την ασφάλεια λόγω των τροφοδοτικών τους. Για να καταλάβεις σε μια πρίζα έχω 8 εκτυπωτές που σε αναμονή καταναλώνουν το πολύ 10W (δηλαδή σύνολο 80W) και ρίχνουν συχνά την ασφάλεια. Σε αυτή την ασφάλεια μπορείς να χρησιμοποιήσεις μια θερμική ώστε να μην πέφτει εύκολα με τα στιγμιαία ρεύματα.

Link to comment
Share on other sites

με τα δεδομένα της ηλεκτρολογικής μου εγκατάστασης μάλλον το ξεχνάω το κλιματιστικό

έχω αρχίσει να σκέφτομαι για kerosun τις καινούργιες inverter που έχει βγάλει,βέβαια δεν τις λές και οικονομικές αλλά άλλη λύση δεν βλέπω

 

Ναι βάλεις κλιματιστικά. Ξέχνα την κηροζινη στο σπίτι μέσα. Απορώ πως μπορεί κάποιος να ζει και να αναπνέει καυσαέρια.

Η εγκατάστασή σου είναι μια χαρά. Στην χειρότερη θα τα ξεκινάς με μια μικρή καθυστέρηση δευτερολέπτων. Αν είναι ινβερτερ, δεν έχουν τη βύθιση στο ξεκίνημα όπως τα συμβατικά που αναβοσβήνουν.

1200 βατ είναι 6 αμπέρ. Δεν υπάρχει σπίτι που να μην αντέχει φορτία 2-3 κιλοβατ.

Αρκεί βέβαια να μην ανάβεις ταυτόχρονα φούρνο θερμοσίφωνα ηλ. κουζίνα και κλιματιστικά γιατί τότε φτάνεις στα 35 που μπορεί να είναι το όριο σου στο σπίτι.

Αν προσέξεις αυτό δεν θα έχεις πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους ειμαι νεο μελος και ξαχνω για κλιματιστικο για χωρο 25 τ.μ. Αυτο που με ενδιαφερει ειναι να ειναι οικονομικο σε καταναλωση και σε ψυξη και σε θερμανση γιατι θα δουλευει αρκετες ωρες χειμωνα-καλοκαιρι. Ας δωσω και κατι παραπανω στην αγορα αμα αξιζει. Προς το παρων εχω δει αυτο http://www.kotsovolos.gr/site/air-condition-heaters/air-condition/7.000-to-15.000-btu/121848-mitsubishi-msz-sf35ve-plus κι αυτο γιατι οπου και να ρωτησω μου λενε οτι τα Mitsubishi ειναι τα καλυτερα μηχανηματα αλλα φαινεται και οικονομικο σε ακταναλωση. Θελω να ρωτησω το εξης, εδω μας δεινει ετησια καταναλωση για ψυξη/θερμανση, εμενα δεν μου λεει κατι ομως μιας και εγω σκοπευω να το δουλευω 10 ωρες τη μερα οταν χρειαζεται ειτε σε ψυξη ειτε σε θεμρανση, υπαρχει καποιος τροπος να βρω μια μεση καταναλωση ή ακομα και μεγιστη σε KWh?
Μάριος
Link to comment
Share on other sites

Σε KWh αν θες γιατι εγω τη κιλοβατορα τη πληρωνω με 0.0789 εχω πολυ χαμηλη καταναλωση, ενω εσυ λεγοντας μου 2.5 ευρω μπορει να υπολογισεις με 0.15. Αλλα και παλι το 2.5 που ειπες ειναι κατι γενικο για 12αρια ή για το συγκεκριμενο γιατι με βαση το EER του ειναι οτι πιο οικονομικο υπαρχει στα BTU του
Μάριος
Link to comment
Share on other sites

εγώ έχω πελαγώσει και λύση δεν βρίσκω :help:

είχα αποφασίσει να πάω στο hitachi 70ppa ή το 60ppa και όσο ζεστάνει το σπίτι ή να πάω σε δύο δωδεκάρια για καλύτερα αποτελέσματα,εκεί όμως έρχεται η ηλεκτρολογική εγκατάσταση του σπιτιού που νοικιάζω,η οποία είναι παλιά και μπερδεύει τα πράγματα παραπάνω

στο χώρο που θέλω να βάλω σίγουρα μονάδα,υπάρχει μια πρίζα με 16άρα ασφάλεια που δεν έχει άλλο φορτίο επάνω(μόνο το πλυντήριο βάζω εκεί όταν είναι να δουλέψει),αρκεί για το 70ppa / 60ppa;

αν πάω για 2 μονάδες αρχίζουν τα δράματα,ο πίνακας είναι ο κλασσικός του κάποτε με περιστροφικούς διακόπτες και πολύ λίγες ασφάλειες(4),για το σαλόνι πχ που έχει δεκάρα ασφάλεια,σε μια πρίζα έχω μεγάλη tv,dvd player και home cinema και αν κλείσω το πολύμπριζο και το ανοίξω,με κουμπωμένα και τα 3 επάνω,πέφτει η ασφάλεια,που να βάλω και κλιματιστικό...και στα άλλα δωμάτια μια από τα ίδια και χειρότερα

έχει 20Α και 25Α για θερμοσίφωνα και κουζίνα,μια 16Α έξω από το μπάνιο που μπαίνει το πλυντήριο και δύο 10Α που είναι μοιρασμένα επάνω φώτα και πρίζες από κουζίνα,σαλόνι,χώλ και 2 υπνοδωμάτια

 

αν δεν βγάλω άκρη με τα κλιματιστικά να πάω σε θερμοπομπούς ή κάτι άλλο;θέλω κάτι όσο το δυνατό πιο οικονομικό σε κατανάλωση

 

Σε κάθε κλιματιστικό να βάλεις ξεχωριστή γραμμή ρεύματος και ασφαλεια.

Νίκος

Κάτοχος Samsung Galaxy S10+ (Android 10 Official).

- 001 με την όπισθεν

Link to comment
Share on other sites

Σε KWh αν θες γιατι εγω τη κιλοβατορα τη πληρωνω με 0.0789 εχω πολυ χαμηλη καταναλωση, ενω εσυ λεγοντας μου 2.5 ευρω μπορει να υπολογισεις με 0.15. Αλλα και παλι το 2.5 που ειπες ειναι κατι γενικο για 12αρια ή για το συγκεκριμενο γιατι με βαση το EER του ειναι οτι πιο οικονομικο υπαρχει στα BTU του

 

Υποθετω οτι το 12αρι ειναι γυρω στα 1200 watts.

1200x10ωρες=12 kwh max.

X τιμη kwh+φπα +κατι ψιλα+κατι απωλειες.

Link to comment
Share on other sites

μιλαμε για 1-1.5 ευρω τη μερα δηλαδη, Τιποτα σε σχεση με το πετρελαιο, εχει κανεις υπ οψιν οταν ο κατασκευστης λεει ετησια καταναλωση (Ψύξη/Θέρμανση) 171/923 πως το υπολογιζει, σε ποσες ωρες λειτουργιας αναφερεται?
Μάριος
Link to comment
Share on other sites

ο κατασκευστης λεει ετησια καταναλωση (Ψύξη/Θέρμανση) 171/923 πως το υπολογιζει, σε ποσες ωρες λειτουργιας αναφερεται?

Ειναι μια ιδεατη καταναλωση κοινη σε ολα, ωστε να υπαρχει συγκριση.

Στην πραξη μαλλον καμια σχεση.

Link to comment
Share on other sites

Παντως εφοσον σε αυτη τη "πλασματικη" καταναλωση ειναι οικονομικοτερο απο ολα τα ανταγωνιστηκα σιγουρα θα ειναι και στην πραγματικη, σωστα?
Μάριος
Link to comment
Share on other sites

Oι καταναλώσεις προκύπτουν από ένα τυπικό προφίλ χρήσης, όπως αυτό ορίζεται στην ευρωπαϊκή οδηγία Lot10/ErP.

Για την ψύξη, η μετρική είναι η SEER και η συνολική κατανάλωση αφορά λειτουργία της συσκευής για 2602 ώρες.

Για τη θέρμανση, η μετρική είναι η SCOP και η συνολική κατανάλωση αφορά λειτουργία της συσκευής για 3590 ώρες (θερμό κλίμα) / 4910 ώρες (μέσο κλίμα) / 6646 ώρες (ψυχρό κλίμα).

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να διαβάσεις αυτό (ειδικά τις σελίδες 7-11).

 

Η πραγματική κατανάλωση (σε μεγάλο ποσοστό) βρίσκεται αρκετά κοντά στις τιμές της ταμπέλας Lot10.

 

Για τα κορυφαία κλιματιστικά (κλάσης Α++ και άνω) μπορείς να δεις στιγμιαίες καταναλώσεις ακόμα και 50 W όταν έχουν πιάσει τη θερμοκρασία στόχο.

Edited by gnt
http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg

Link to comment
Share on other sites

Υποθετω οτι το 12αρι ειναι γυρω στα 1200 watts.

1200x10ωρες=12 kwh max.

X τιμη kwh+φπα +κατι ψιλα+κατι απωλειες.

 

Καμιά σχέση, το ότι το κλιματιστικό είναι π.χ 1200 watts δεν πάει να πει ότι καταναλώνει τόσο (τόσο είναι το max ...) μιλάμε για inverter

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=74434

Edited by sinepofli
Link to comment
Share on other sites

Παντως εφοσον σε αυτη τη "πλασματικη" καταναλωση ειναι οικονομικοτερο απο ολα τα ανταγωνιστηκα σιγουρα θα ειναι και στην πραγματικη, σωστα?

 

Εννοείται, αλλά υπάρχουν και κάποιες άλλες μεταβλητές, που αν κινηθείς εκεί έχουμε διαφοροποιηση.

Δλδ αν δουλεύει σε υψηλά φορτία ίσως παρουσιάζει απώλειες.

Όπως πχ όταν ζεσταθεί πολύ ο συμπιεστής, η απόδοση μειώνεται.

Η καλύτερη μέτρηση είναι το ρολόι της ΔΕΗ σε μηνιαία κατανάλωση του κάθε σπιτιού, αλλά αυτό δυστυχώς το βλέπουμε μετά την αγορά, αν το δούμε τελικά.

Καμιά σχέση, το ότι το κλιματιστικό είναι π.χ 1200 watts δεν πάει να πει ότι καταναλώνει τόσο (τόσο είναι το max ...) μιλάμε για inverter

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=74434

 

Λέω max... Αυτό ζήτησε κι ο φίλος.

Edited by pavlitakis1
Link to comment
Share on other sites

@ΤhanosZ83 Για τα τετραγωνικά που αναφέρεις δεν πρόκειται να κάνεις δουλειά με ένα 12αρι κλιματιστικό. Για το δωμάτιο μόνο χρειάζεσαι ένα 9άρι και για τον ενιαίο χώρο ένα 12άρι με 14άρι αναλόγως τη μόνωση. Όπως έγραψα παραπάνω για μέγιστη απόδοση στη θέρμανση, οι αντλίες θερμότητας είναι μονόδρομος. Αν και έχουν σχετικά υψηλό κόστος εγκατάστασης, σε βάθος χρόνου κάνεις απόσβεση της επένδυσης. Να στο πω και πιο απλά, το κόστος κτήσης και λειτουργίας ενός ~9000 ΒΤU/h και ενός ~12000 BTU/h ενεργειακής κλάσης Α+++ στη θέρμανση (σε θερμό κλίμα) είναι φθηνότερα από 1 τόνο πετρέλαιο + τα πάγια της θέρμανσης, ήδη από τον πρώτο χρόνο ενώ από εκεί και πέρα το κόστος πέφτει σημαντικά.

 

Ευχαριστώ για την απάντηση. Σκεφτομαι να βάλω εναν θερμοπομπό στο δωμάτιο κ ελπίζω να κάνει δουλεια, για τις λίγες ώρες που θα τον χρησιμοποιώ.

Επίσης, έχεις γνώμη για το Hitachi RAS/RAC-E14HAG? Ξέρεις τη διαφορά του με το Hitachi RAS/RAC-E14HA? έχω ακούσει καλά λόγια για τα Hitachi. Εχεις να μου προτείνεις κάτι άλλο μέχρι 600€?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...