Jump to content

Tα ενοικιαζόμενα ηλεκτρικά πατίνια της Lime επίσημα και στην Αθήνα


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Administrators

Μετά την Θεσσαλονίκη, η καινοτόμος εταιρεία Lime, με παρουσία σε 140 πόλεις σε ολόκληρο τον κόσμο, ήρθε σήμερα στην Αθήνα για να προσφέρει υπηρεσίες έξυπνης κινητικότητας και να εξυπηρετήσει του πολίτες στις σύντομες διαδρομές τους μέσα στην πόλη.

 

Η Lime προσφέρει ηλεκτρικά πατίνια τα οποία έχουν σύστημα GPS, ασύρματη τεχνολογία και αυτόματο κλείδωμα ενώ είναι διαθέσιμα σε όποιον έχει κατεβάσει την εφαρμογή της στο κινητό του. Μέσω της εφαρμογής ο πολίτης μπορεί να εντοπίσει το πιο κοντινό διαθέσιμο πατίνι, να το ξεκλειδώσει και να το χρησιμοποιήσει αφήνοντας το πατίνι στο τέλος της διαδρομής του. Το κόστος για το ξεκλείδωμα είναι 1 ευρώ και κάθε λεπτό διαδρομής κοστίζει επιπλέον 0.15 λεπτά, ενώ δεν υπάρχουν συγκεκριμένα σημεία στάθμευσης.

 

Eδώ θα βρείτε τον οδηγό μας για το πως λειτουργεί η υπηρεσία της Lime.

 

Τα ηλεκτρικά πατίνια της Lime είναι ασφαλή και εύκολα στη χρηση, κινούνται με μέγιστη ταχύτητα 25χλμ/ώρα, λειτουργούν με ηλεκτρική επαναφορτιζόμενη μπαταρία και είναι κατάλληλα για όλες τις ηλικίες. Το βράδυ συλλέγονται και επαναφορτίζονται. Στην Αθήνα θα είναι διαθέσιμα για όλους τους πολιτες σε κεντρικά σημεία της πόλης από τις 8 το πρωί μέχρι τις 9 το βράδυ. Πρόκειται για έναν έξυπνο τρόπο μετακίνησης μέσα στην πόλη ο οποίος είναι καινοτόμος και φιλικός προς το περιβάλλον. Η τοπική ομάδα της Lime θα αναλάβει τη συντήρηση, επαναφόρτιση και τοποθέτηση του στόλου των ηλεκτρικών πατινιών στην πόλη.

 

H Lime βρίσκεται σε επικοινωνία με τον Δήμο Αθηναίων για να προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες έξυπνης κινητικότητας στους πολίτες της Αθήνας. Στην πρώτη φάση η εταιρεία θα συλλέξει ανώνυμα συγκεντρωτικά στοιχεία και θα χαράξει με τον Δήμο μια στρατηγική για να βοηθήσει τους πολίτες να χαρούν την πόλη τους χωρίς το αυτοκίνητό τους, ειδικά στο κέντρο της πόλης. Όταν το σύστημα διαμοιρασμού δεδομένων ενεργοποιηθεί, η Αθήνα θα γίνει μια απο τις πρώτες πόλης της Ευρώπης που θα επωφεληθεί.

 

Ο Αντιδήμαρχος Κέντρου Πόλης και Δημοτικής Αστυνομίας κ. Ανδρέας Βαρελάς είναι ο πρώτος πολίτης της Αθήνας που οδήγησε το ηλεκτρικό πατίνι της Lime και δήλωσε σχετικά: “Μετά τη Θεσσαλονίκη, καλωσορίζουμε τη Lime στην πρωτεύουσα της χώρας. Θεωρούμε ότι η παρουσία των ηλεκτρικών πατινιών σε μια πόλη με τα κυκλοφοριακά προβλήματα που έχει η Αθήνα, σεβόμενοι τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας και τις ανάγκες της πόλης, μπορούν να καλύψουν ένα κενό στις κυκλοφοριακές ανάγκες που έχουμε”.

 

http://content.myphone.gr/photo/full/73018/lime-athens-3.jpg

 

Ο Νίκος Χατζηδάκης, Operations Manager της Lime δήλωσε : “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που βλέπουμε ότι σε τόσο σύντομο διάστημα από την ανακοίνωση του προγράμματος στην Θεσσαλονίκη, τα ηλεκτρικά πατίνια έρχονται στην πρωτεύουσα. Πιστεύουμε ότι οι Αθηναίοι θα αγκαλιάσουν αυτό το νέο, μοντέρνο και οικολογικό τρόπο μετακίνησης μέσα στην πόλη”.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 72
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Αν το νοικιάσεις για 1 ώρα θέλεις 0,15x60=9€+1€ το ξεκλείδωμα τότε πάμε στα 10€

Στις 100 μέρες που θα το χρειαστείς έφτασες τα 1000€

Με αυτά τα χρήματα παίρνεις πραγματικό ποδήλατο επώνυμο και το χρησιμοποιείς όλη μέρα όσο θέλεις

Βέβαια κανείς και την γυμναστική σου παράλληλα και πολλά αλλά θετικά

 

Παρά πολύ ακριβή η ενοικίαση των lime πατινιων

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Παντως ειναι ωραία φάση θα ήθελα να το δοκιμάσω

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Καλά ότι θα το δοκιμάσουμε θα το δοκιμάσουμε :)

Link to comment
Share on other sites

Αν το νοικιάσεις για 1 ώρα θέλεις 0,15x60=9€+1€ το ξεκλείδωμα τότε πάμε στα 10€

Στις 100 μέρες που θα το χρειαστείς έφτασες τα 1000€

Με αυτά τα χρήματα παίρνεις πραγματικό ποδήλατο επώνυμο και το χρησιμοποιείς όλη μέρα όσο θέλεις

Βέβαια κανείς και την γυμναστική σου παράλληλα και πολλά αλλά θετικά

 

Παρά πολύ ακριβή η ενοικίαση των lime πατινιων

 

Προφανώς και η υπηρεσία δεν προορίζεται για καθημερινή χρήση αλλά για περιστασιακή. Μια εναλλακτική βόλτα στην πόλη, τουρίστες κτλ. Δεν θα το νοικιάσει κάποιος για να το χρησιμοποιεί καθημερινά ως μέσο άθλησης ή μεταφοράς.

ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και η υπηρεσία δεν προορίζεται για καθημερινή χρήση αλλά για περιστασιακή. Μια εναλλακτική βόλτα στην πόλη, τουρίστες κτλ. Δεν θα το νοικιάσει κάποιος για να το χρησιμοποιεί καθημερινά ως μέσο άθλησης ή μεταφοράς.

 

Δεν είπα να το χρησιμοποιήσει κανείς σαν μέσο άθλησης

Αντιθέτως ένα κανονικό ποδήλατο σε τέτοιες μικρές διαδρομές σε γυμνάζει κιόλας χωρίς να το θέλεις

 

Πολύ ακριβή περιστασιακή χρήση όμως

 

Κι αν έχεις κάθε μέρα δουλειές στο κέντρο και όντως το χρησιμοποιείς;

 

3€ την ώρα άντε να πω εντάξει όχι όμως 10€ για μια ώρα κρι πρέπει και να πας να το βρεις γιατί αποκλείεται μόλις το χρειαστείς να το έχεις μπροστά σου

 

Περισσότερο νομίζω θα βγάλουν λεφτά από αυτούς που θα το πάρουν 1η φορά για μια απλή βόλτα για την πλάκα

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Παρα πολύ οδηγεί στην Ελλάδα δεν ξέρουν γιατί χρησιμεύει το πεζοδρόμιο. Kαι επειδή δεν ξέρουν συνεχεια ανεβάζουν το μισό αμάξι πάνω και πάνε για καφέ η για να παραγγείλουν pizza, η για να δουν κάνα γκομενάκι στην αγορά. Lime καλή η κίνηση σου αλλα στην Eλλάδα δεν θα πιάσει αυτό που κανεις. Iσα ισα θα φας τόσες μηνυσης από κόσμο που τον χτύπησε αμάξι που θα τα αποσύρεις. Ασε που η Ελλάδα δεν είναι χτισμένη ούτε έχει κάτι που να μπορεί να συνύπαρξη άνθρωπος και αμάξι μαζί. Η υποδομές τις είναι για τα μπάζα. Και πολύ πιθανό να τα κλέψουν κιόλας χαχαχα

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Παντως ειναι ωραία φάση θα ήθελα να το δοκιμάσω

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

Αμα είσαι σε μεγάλη πολι Αθηνα,Θεσσαλονίκη. Καλο είναι να κανεις πρώτα και μια διαθήκη να υπάρχει στο ράφι. O κόσμος σε αυτές τις πολις δεν ξέρει ούτε τα βασικά πράγματα. Να σέβεται έστω αναπηρικά αμαξάκια και να μην παρκάρει στις θέσεις τους, είτε έχει αμάξι είτε μηχανάκι. Φαντάσου τι θα γίνει με το πατίνι.

 

----- προσθήκη μηνύματος 7 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Αν το νοικιάσεις για 1 ώρα θέλεις 0,15x60=9€+1€ το ξεκλείδωμα τότε πάμε στα 10€

Στις 100 μέρες που θα το χρειαστείς έφτασες τα 1000€

Με αυτά τα χρήματα παίρνεις πραγματικό ποδήλατο επώνυμο και το χρησιμοποιείς όλη μέρα όσο θέλεις

Βέβαια κανείς και την γυμναστική σου παράλληλα και πολλά αλλά θετικά

 

Παρά πολύ ακριβή η ενοικίαση των lime πατινιων

 

Kαι πιστεύεις εσύ πως θα ζήσης 100 μέρες με πατίνι στους Eλληνικούς δρόμους η ακόμα και στα πεζοδρόμια? :cry:

Edited by asdfaster
Link to comment
Share on other sites

Eίναι κομματάκι ακριβό, συν ότι οι δρόμοι μας δεν είναι και ότι καλύτερο για τις ρόδες που έχει, συν το ότι είσαι εκτεθειμένος σε καιρικά και άλλα "φαινόμενα" που θα βρίσκονται δίπλα σου στους ελληνικούς δρόμους, οπότε το θεωρώ αρκετά φιλόδοξο project.

Aν υπήρχαν ποδηλατόδρομοι όπως σε άλλες πόλεις στον κόσμο, τότε ναι..

Link to comment
Share on other sites

Ακριβό και ανούσιο πιστεύω. Συμφωνώ με όλους..
Καλύτερα ένα άθλιο τέλος παρά μια αθλιότητα χωρίς τέλος.
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν τα κλέψει η συγκεκριμένη γνώριμη ομάδα ανθρώπων μια χαρά είναι τα ηλεκτρικά πατίνια.

 

Έχει αυτονομία 15 km κατά μέσο όρο και είναι μια χαρα. Αν έχεις μυαλό και κίνησε συνετά χωρίς να βγαίνεις σε κεντρικούς δρόμους και πηγαίνεις με προσοχή από τα πεζοδρόμια δεν έχεις κανένα πρόβλημα.

 

Μην νομίζεται ότι το απλό ποδήλατο είναι ποιο ασφαλές στον δρόμο και άσε που στο πεζοδρόμιο δεν είναι το ίδιο ευέλικτο όπως το πατίνι και σε στραβό κοιτάζουν. Με το πατίνι περνάς σχεδόν απαρατήρητος.

 

Ακόμα με βροχή κάνεις ένα κλικ το κλείνεις και το παίρνεις στο μετρό και ταξί πανεύκολα.

 

Το ποδήλατο που λέτε παιδιά με την ζέστη που έχει το καλοκαίρι γίνεσαι μούσκεμα σε 5 λεπτά και δεν μπορείς να πας σε δουλειά έτσι. Το έχω δοκιμάσει και αυτό και έχει πλέον μείνει στην αποθήκη.

 

Τώρα για τον καθημερινό χρήστη αγοράζει με 350 ευρώ ένα της Xiaomi που έχει ανταλλακτικά στην Ελλάδα και το έχει για καθημερινή χρήση. Βάζει και μια έξτρα μπαταρία και έχει αυτονομία 35 km στο νερό και κινείτε σχεδόν τσάμπα αφού το κόστος του ρεύματος είναι αστείο.

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

Μόνο ένα πράγμα συμφέρει πραγματικά στην Αθήνα.

 

Ένα παπί τετράχρονο 125 κυβικά.

 

Κόστος αγοράς 1500-2000 ευρώ. Πολύ μικρά άλλα κόστη για ασφάλιση και τέλη κυκλοφορίας.

 

Μηδενικό κόστος βενζίνης. Τεράστια ακτίνα δράσης. Μπορεί να πάρει δύο άτομα. Αποφεύγεις μποτιλιάρισμα και βγαίνεις πάντα πρώτος στο φανάρι. Αν χρειαστεί ανεβαίνεις πεζοδρόμια. Πανεύκολο παρκάρισμα παντού. Πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια από ποδήλατα και πατίνια. Διπλάσια ή τριπλάσια ταχύτητα από ποδήλατο χωρίς κούραση, ιδρώτες, ανηφόρες.

 

Ως φοιτητής έκανα σε μισή ώρα διαδρομή που συμφοιτητές μου χρειάζονταν 2 ώρες με αυτοκίνητο σε φουλ πρωινή κίνηση.

 

Το e-πατινάκι είναι αστείο. Πανάκριβο. Πρέπει να είναι τρομερά επικίνδυνο αν το πας γρήγορα ή είσαι άτομο με όχι καλές αθλητικές ικανότητες για να γλιτώσεις πτώση. Ακόμα επικίνδυνο και ενοχλητικό για τους πεζούς. Για τα ελληνικά πεζοδρόμια δεν κάνει. Τα 25 km/h μέγιστη ταχύτητα είναι πολύ χαμηλή για δρόμο και αυτοκίνητα.

 

Γενικά μια εταιρία φούσκα που εξαπλώνεται επειδή υπάρχει πολύ χρήμα για πέταμα σε ηλίθιες ιδέες.

Link to comment
Share on other sites

H Lime βλεπει τον χάρτη και τη γεωγραφια, και νομιζει οτι η Ελλαδα ειναι μια...κλασικη ευρωπαϊκη χώρα.

Θα διαπιστωσει ομως οτι εδω ειναι 'η μοναδικη αφρικανικη χωρα με λευκους κατοικους'.

Τύφλα να χει το Κάιρο.

Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχει χειροτερο πραμα απ το να βγαινεις μια βολτα και να περνανε γυρο σου ποδηλατα και πατινια με 25 και 30 χλμ... μιλαμε για πληρης ανασφαλεια του πεζου του σκυλου του παιδιου χωρις καποια εκπαιδευση του οδηγου χωρις οριο ταχυτητας χωρις τιποτα... φυσικα τα πατινια δεν μπορουν να βγαινουν στους δρομους με τα αυτοκινητα χωρις κρανος. και διαδρομους να εχεις στις πολεις η αποσταση ειναι αναπνοης

 

αρνητικο ειναι ο τροπος πληρωμης... και οτι δεν μπορεις να παρεις μια σακουλα σουπερ μαρκετ μαζι σου

 

θετικο η οδηγικη απολαυση μεσα στη πολη

Edited by grigoriso
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν βλέπω είναι αρκετοί οικονομολόγοι εδώ μέσα ... Η εταιρεία αυτή για να κάνει αυτό το άνοιγμα κάτι ξέρει παρά πάνω από εσάς. Δεν είναι αυτό να το έχεις κάθε μέρα για να πας στη δουλειά δλδ είναι για κάποιον που θέλει απλά είτε μια βόλτα είτε σε κάτι που του έτυχε ξαφνικά. Φαντάζομαι Έλληνες πάνω σε αυτό να κρατάνε ένα καφέ στο χέρι , αλλά μην κρίνεται τα πάντα αν δεν το δείτε πρώτα η νέα ντροπή για τν χώρα μας είναι ότι όλοι έχουν γνώμη για όλα αυτο είναι κατάντια Μακαρι να ξέρα αυτοί που κρίνουν αυτή τν ιδέα της έχουν κάνει στη ζωή τους
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν βλέπω είναι αρκετοί οικονομολόγοι εδώ μέσα ... Η εταιρεία αυτή για να κάνει αυτό το άνοιγμα κάτι ξέρει παρά πάνω από εσάς. Δεν είναι αυτό να το έχεις κάθε μέρα για να πας στη δουλειά δλδ είναι για κάποιον που θέλει απλά είτε μια βόλτα είτε σε κάτι που του έτυχε ξαφνικά. Φαντάζομαι Έλληνες πάνω σε αυτό να κρατάνε ένα καφέ στο χέρι , αλλά μην κρίνεται τα πάντα αν δεν το δείτε πρώτα η νέα ντροπή για τν χώρα μας είναι ότι όλοι έχουν γνώμη για όλα αυτο είναι κατάντια Μακαρι να ξέρα αυτοί που κρίνουν αυτή τν ιδέα της έχουν κάνει στη ζωή τους

 

Εσυ που κρίνεις όλους τους άλλους τι κανείς κάτι καλύτερο;;;

Την άποψη μας λέμε και ότι ναι μεν είναι μια καλή ιδέα αλλά όχι για Θεσσαλονίκη Αθήνα και όχι τόσο ακριβά

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

εγώ θα πρότεινα να χαλαρώσετε μην κρίνετε τους άλλους αν δεν κρίνετε πρώτα τον εαυτό σας και επιτέλους σταματήστε να έχετε άποψη ως "ειδικοί" για κάθε θέμα ξέρετε τον "ξερόλα" δεν τον αγαπάει κανείς σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι που γνωρίζουν/ξέρουν και μπορούν να εκφέρουν άποψη καλύτερα από σας.

 

η εταιρεία σίγουρα έκανε τις ανάλογες μελέτες για να κυκλοφορήσει την υπηρεσία/προιόν της φαντάζομαι να γνωρίζει περισσότερα από μας

 

τώρα αν θα πετύχει το project της ή όχι θα το δούμε σε βάθος χρόνου

 

δυστυχώς στην χώρα (Ελλάδα) που γεννήθηκα/μεγάλωσα/ζω μπορεί να δίδαξε πολιτισμό και υποτίθεται ότι έχουμε δημοκρατία ως πολίτευμα

 

αλλά ως πολίτες δυστυχώς αυτής της χώρας που λέγεται "Ελλάδα" πρέπει να αλλάξουμε την νοοτροπία μας και τις ιδέες μας σε πάρα πολλά πράγματα.

 

ως πολίτες , ως άνθρωποι

 

πάντα έχουμε άποψη για όλα (παράδειγμα σε αυτό το θέμα όλοι έχουμε γίνει "οικονομολόγοι"

 

πάντα κρίνουμε τους άλλους αλλά ποτέ τον εαυτό μας

πάντα φταίνε οι άλλοι ποτέ εμείς

 

κάποτε θα πρέπει να καταλάβουμε ότι για να κρίνεις τους άλλους πρέπει να μάθεις πρώτα να κρίνεις τον εαυτό σου και να μάθεις που είσαι σωστός και που λάθος ώστε να διορθωθείς.

Xiaomi Poco F3 Pro 8GB/256GB , Xiaomi Poco X3 Pro 8GB/256GB , Xiaomi Redmi Note 10 Pro 8GB/128GB , Xiaomi Redmi Note 9 Pro 8GB/128GB , Xiaomi Redmi Note 8 Pro 6GB/64GB , Huawei P Smart (2019) 3GB/64GB , Lenovo/Motorola Moto G4 Plus (Εκλάπει) , Lenovo Motorola Moto G5S Plus (Εκλάπει) , Xiaomi Redmi Note 4X (Παροπλίστηκε) , Lenovo/Motorola Moto G2 (Χαρίστηκε) , Asus Google Nexus 7 FHD WiFi

COSMOTE (GR)

WIND (GR)

Με εκτίμηση.

Link to comment
Share on other sites

πάντως σήμερα πρώτη μέρα λειτουργίας βλέπω στον χάρτη οτι έχουν απλωθεί κάπως στον χάρτη.

Που σημαίνει οτι κάποιοι τα χρησιμοποίησαν και μάλιστα για μεγάλες αποστάσεις.

Link to comment
Share on other sites

Τα ειχα δει στην Τσεχια πριν κανα 2 μηνες.Πρακτικα αχρηστα κατα την γνωμη μου,αφου εκτος του οτι ειναι πανακριβη η χρηση τους,αν τα θες για μια δουλεια,πες οτι π.χ. το παιρνεις για να πας για ψωνια.Το παρκαρεις εξω απ'το μαγαζι,κανεις την δουλεια σου και οταν επιστρεψεις να το παρεις για να γυρισεις πολυ πιθανον να το εχει παρει αλλος και κανεις δεν σου εγγυαται οτι θα βρεις διαθεσιμο αλλο σκουτερακι στην περιοχη, οποτε θα πρεπει να γυρισεις με τα ποδια.Δεν θα πληρωνα για να νοικιασω ενα οχημα που μπορει να το αφησω οπουδειποτε και μετα απο μερικα λεπτα να εχει εξαφανιστει.
Link to comment
Share on other sites

εγώ θα πρότεινα να χαλαρώσετε μην κρίνετε τους άλλους αν δεν κρίνετε πρώτα τον εαυτό σας και επιτέλους σταματήστε να έχετε άποψη ως "ειδικοί" για κάθε θέμα ξέρετε τον "ξερόλα" δεν τον αγαπάει κανείς σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι που γνωρίζουν/ξέρουν και μπορούν να εκφέρουν άποψη καλύτερα από σας.

 

η εταιρεία σίγουρα έκανε τις ανάλογες μελέτες για να κυκλοφορήσει την υπηρεσία/προιόν της φαντάζομαι να γνωρίζει περισσότερα από μας

 

τώρα αν θα πετύχει το project της ή όχι θα το δούμε σε βάθος χρόνου

 

δυστυχώς στην χώρα (Ελλάδα) που γεννήθηκα/μεγάλωσα/ζω μπορεί να δίδαξε πολιτισμό και υποτίθεται ότι έχουμε δημοκρατία ως πολίτευμα

 

αλλά ως πολίτες δυστυχώς αυτής της χώρας που λέγεται "Ελλάδα" πρέπει να αλλάξουμε την νοοτροπία μας και τις ιδέες μας σε πάρα πολλά πράγματα.

 

ως πολίτες , ως άνθρωποι

 

πάντα έχουμε άποψη για όλα (παράδειγμα σε αυτό το θέμα όλοι έχουμε γίνει "οικονομολόγοι"

 

πάντα κρίνουμε τους άλλους αλλά ποτέ τον εαυτό μας

πάντα φταίνε οι άλλοι ποτέ εμείς

 

κάποτε θα πρέπει να καταλάβουμε ότι για να κρίνεις τους άλλους πρέπει να μάθεις πρώτα να κρίνεις τον εαυτό σου και να μάθεις που είσαι σωστός και που λάθος ώστε να διορθωθείς.

 

Φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο. Χρειαζόταν.

Και, παίδες, βάλτε ένα ορθογραφικό έλεγχο στον browser που χρησιμοποιείτε (μην πω φυλλομετρητή και χαθούμε στη μετάφραση), γιατί σαφώς και όλοι μπορεί να κάνουμε ένα ορθογραφικό λάθος αλλά βλέπω μερικά σχόλια που πονάνε τα ματάκια μας...:wacko:

Γιάννης
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο. Χρειαζόταν.

Και, παίδες, βάλτε ένα ορθογραφικό έλεγχο στον browser που χρησιμοποιείτε (μην πω φυλλομετρητή και χαθούμε στη μετάφραση), γιατί σαφώς και όλοι μπορεί να κάνουμε ένα ορθογραφικό λάθος αλλά βλέπω μερικά σχόλια που πονάνε τα ματάκια μας...:wacko:

Οντως, σε συγκεκριμένο σχόλιο βγάλαν αίμα τα ματάκια μου.

Ειλικρινά , προσπαθήστε λίγο. Ξέρετε για ποιούς μιλάμε επιτέλους.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time -- Thomas A. Edison
Link to comment
Share on other sites

Για να ήρθε Αθήνα σημαίνει πως πιθανότατα το πειραμα της Θεσσαλονικης πετυχε. Η χρήση θα είναι μετρημενες στα δαχτυλα απο καθε εναν απο εμας . Απλα πονταρουν στον ογκο των ανθρωπων που εχει η Αθηνα . Π.χ 5 ευρω χρηση, μιση ωρα πες , επι 100,000 χρηστες τον χρονο (τυχαιο νουμερο , οι ανθρωποι εχουν εκτιμηση απο Θεσσαλονικη και αλλες πολεις), τουριστες ντοπιους κλπ εχεις 500,000 τζιρο για εταιρεια . Ανετα βγαινει αφου υπαρχει η ταση του ηλεκτρισμου.

 

Ολοι μας αν θελαμε αγοζαμε ενα ποδηλατο 100-200 ευρω και ενα κιτ μετατροπης σε ηλεκτρικο και με <500 ευρω ειχαμε ανετη μετακινηση στην πολη με μικρο κοστος

Link to comment
Share on other sites

πριν λιγες μερες ημουν πολωνια και εκει τα εχουν κατα χιλιαδες .τα βρισκεις σε καθε γωνια και σε καθε πεζοδρομιο πεταμενα.

σκαναρεις ενα barcode που εχει πανω το ποδηλατακι πληρωνεις και στο ξεκλειδωνει και φευγεις. φυσικα ομως το προγραμμα δεν τα βρισκει ολα γιατι καποια ειναι τελειως αδεια η μπαταρια τους και δεν τα βρισκει μεσω gps.

φυσικα εκει εχουν και πολλους ποδηλατοδρομους αρα ειναι ευκολα να τα κυκλοφορησεις μεσα στην πολη.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...