hercoulis Δημ. Δευτέρα στις 09:45 μμ Κοινοποίηση Δημ. Δευτέρα στις 09:45 μμ 8 ώρες πριν, elkons said: Στον δρόμο για Ιστιαία υπάρχουν μερικές τρύπες, πιο πριν βγήκαν Cosmote/Vodafone εκτός δικτύου με TRIKERI-TOP και λίγο πιο κάτω η Cosmote επέλεξε να συνδεθεί με .. Νέα Αγχίαλο. Πολύ μακρυά , στο δρόμο για την 111ΠΜ Σκέφτομαι μήπως τη δυνάμωσαν αυτή, γιατί άνοιξε το πολιτικό αεροδρόμιο. Ή γιατί δε μπήκε σε λειτουργία μέσα στην Αγχιαλο. 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
opmgls Δημ. Δευτέρα στις 09:48 μμ Κοινοποίηση Δημ. Δευτέρα στις 09:48 μμ 1 hour ago, elkons said: Χαμηλές πτήσεις και σήμερα η 78αρα.. Λιμανάκι Μην στεναχωριέσαι ρε φίλε... θα πιάσει από Τρίκερι και θα γκαζώσει! 🤣 ΥΓ. Λευκαντί είναι η φωτο; 1 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. Δευτέρα στις 09:59 μμ Κοινοποίηση Δημ. Δευτέρα στις 09:59 μμ 5 minutes ago, opmgls said: Μην στεναχωριέσαι ρε φίλε... θα πιάσει από Τρίκερι και θα γκαζώσει! 🤣 ΥΓ. Λευκαντί είναι η φωτο; Αμα πιάσει από Τρικέρι στη Κεντρική Εύβοια καήκαμε!! Η Ιστιαία είναι στη Βόρεια Εύβοια, το Λευκαντί στη Κεντρική Εύβοια (Ευβοϊκός). Ναι στο Λευκαντί η φωτο, πίσω στο Λιμανάκι, ήσυχα:) Καλά είναι για βολτίτσα.. 1 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
doganos Δημ. Τρίτη στις 05:37 πμ Κοινοποίηση Δημ. Τρίτη στις 05:37 πμ 18 ώρες πριν, doganos said: Σημερα νομιζω εχει θεμα η κοσμοτε σε καποια σημεια στην περιοχη μου. Περιοχη Δοξας Δραμας, σημα 0. Σε αλλες περιοχες μερικες φορες απο 5G πεφτει σε Ε (2-3 δευτερολεπτα) και ξανα ερχεται. Σε αλλα σημεια, το σημα ειναι πολυ πιο χαμηλο απο το σύνηθες. Γενικευμενο το προβλημα, σημερα λενε θα λυθει.... Ηταν να λυθει εχθες αλλα δεν μπορεσαν.... αραγε τι εγινε, ποιος ξερει... 3 Παράθεση Samsung S21 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. Χθες στς 11:23 πμ Κοινοποίηση Δημ. Χθες στς 11:23 πμ Εντελώς off για τη Cosmote η 2039 (2G/4G/5G). Τις τελευταίες μέρες ειχε γονατίσει σήμερα έκλεισε. Φαντάζομαι αν έκαναν εργασίες θα ήταν όλες κλειστές μιας και είναι στον ίδιο ιστο. Μύτικας Δύο Δέντρα προς Δοκό 2ο Δημοτικό Χαλκίδας, Β Ηπείρου Προς τη Προαστίου κάτω περνάνε οπτική btw, ΟΤΕ Α.Ε. ελεγε σε χαρτί. NUEVO PARK απέναντι από το Οχειρό Δοκού με τη κεραία. Κλειστή, αλλά πρώτη φορά στέλνει από Λάρκο και Πλατάνα 💀 Άναψε τώρα στις 5, δεν βλέπω κάποια διαφορά ή διαφορετικό PCI. 3 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. 23 ώρες πριν Κοινοποίηση Δημ. 23 ώρες πριν (edited) Φαίνεται πως δεν είχε βλάβη, άναψε καινούργια Ν78 στο PCI 453! Τόσο καιρό είχε μόνο σε 454,455,129,131. Το θέμα είναι εξαφανίστηκε η Ν78 από το 454 αν και είχε πρόβλημα τελευταία (αν δεν έκανες πτήση δε ξεκολλαγε απο Ν1 ή έπαιζε μόνο στα 30MHz). Θα δείξει αν ανοίξει ξανά Ν78 στο 454 εκτός κ αν βάλουν κάποια άλλη κεραία προς τα εδω (?) @georgemv @mixtri Edited 23 ώρες πριν by elkons 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgemv Δημ. 22 ώρες πριν Κοινοποίηση Δημ. 22 ώρες πριν Γενικά δεν ξηλώνονται N78, λογικά θα επανέλθει. Για την Ν7 που είχε δει κάποιος στην Αττική, υπάρχουν νέα; Έχει 30MHz FDD εκεί η Cosmo, θα κόβει πισινούς αν την κάνουν NR clean carrier. 8 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mixtri Δημ. 21 ώρες πριν Author Κοινοποίηση Δημ. 21 ώρες πριν 1 ώρα πριν, elkons said: Φαίνεται πως δεν είχε βλάβη, άναψε καινούργια Ν78 στο PCI 453! Τόσο καιρό είχε μόνο σε 454,455,129,131. Το θέμα είναι εξαφανίστηκε η Ν78 από το 454 αν και είχε πρόβλημα τελευταία (αν δεν έκανες πτήση δε ξεκολλαγε απο Ν1 ή έπαιζε μόνο στα 30MHz). Θα δείξει αν ανοίξει ξανά Ν78 στο 454 εκτός κ αν βάλουν κάποια άλλη κεραία προς τα εδω (?) @georgemv @mixtri Τα PCI δε λένε και πολλά. Μπορεί απλά να δημιούργησαν ένα άλλο sector στην baseband και να το κούμπωσαν. 4 Παράθεση Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. 21 ώρες πριν Κοινοποίηση Δημ. 21 ώρες πριν (edited) 45 minutes ago, georgemv said: Γενικά δεν ξηλώνονται N78, λογικά θα επανέλθει. Πάντως το RSRP της Ν78 (453) είναι παρόμοιο με του 4G που έρχεται από το 454. Κάπου τόσο ήταν και η 78αρα με 454. Έκανα κλείδωμα Β3 (453) και δεν συνδέεται. Ποτέ δεν έφτανε το PCI αυτό εδώ . 21 minutes ago, mixtri said: Τα PCI δε λένε και πολλά. Μπορεί απλά να δημιούργησαν ένα άλλο sector στην baseband και να το κούμπωσαν. Πάντως στο 453 δεν είχα ξανά δει Ν78. Τώρα εξαφανίστηκε το 454 αλλα το RSRP είναι παρόμοιο. Ποιος ξέρει τι μπορεί να έχουν στο μυαλό τους.. Πάντως λύθηκε το θέμα που είχε το προηγούμενο διάστημα, έμενε κολλημένη σε Ν1 και ΑΝ έμπαινε Ν78 τη κράταγε μόνο στα 30MHz, μόνο μετά από λειτουργία πτήσης έμπαινε στα 100MHz Ν1/Ν28 παραμένουν με PCI 454, 453 δεν φαίνεται καθόλου. Edited 21 ώρες πριν by elkons 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mitsos_The_Great Δημ. 20 ώρες πριν Κοινοποίηση Δημ. 20 ώρες πριν (edited) 105550 Βαρθολομιό Ηλείας παίζει με μία μόνο band στο 4G. Τα κινητά δεν έχουν σήμα σε εσωτερικούς χώρους. Τις τελευταίες εβδομάδες η κεραία θα είναι εκτός, δεν θα δουλεύει η n78 ή θα υπολειτουργεί με κακή κάλυψη. Θέλω πολύ να μάθω τι σκατά κάνουν. Edited 20 ώρες πριν by Mitsos_The_Great 2 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimitris_15 Δημ. 2 ώρες πριν Κοινοποίηση Δημ. 2 ώρες πριν Μόνο σε μένα έχει πρόβλημα το NetMonster και αυτό είναι αφου εκανα την ενημέρωση One UI 8.5 for my Samsung Galaxy A15 4G which I got today 1 Παράθεση Vodafone The only scam company you can trust Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. 2 ώρες πριν Κοινοποίηση Δημ. 2 ώρες πριν @georgemv Όπως είπες έγινε, πριν λίγη ώρα άνοιξε και η Ν78 στο PCI 454, εξακολουθεί να παίζει και στο νέο PCI 453 (με την ισχύ που είχε η 454 παλαιότερα) Πρώτη φορά περνάει τόσο καλά η Ν78 στο σπίτι, με καλό SNR! Συνήθως κάτω από-100dBm δεν έπεφτε. Απ'οτι κατάλαβα έχουμε προσθήκη. Οι ταχύτητες είναι λίγο χαμηλές, αλλά έχει λίγη ώρα που άνοιξε. Το FWA πρέπει να χει πάει πολύ καλα. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.