Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


SuRfer
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ειχα αγορασει το 5800 απο τη vodafone τον περασμενο Ιουλιο και η συσκευη ηταν vodafone live..τους πρωτους μηνες στο λογαρισμο χρεωνοταν συνεχεια πλοηση/vodafone live κτλ γυρω στα 10-15(χωρις καθολου χρηση εκ μερους μου) Ε..τον Δεκεμβρη ομως πηγα σε νοκια σοπ και μου αλλαξε πroduct key και η συσκευη δεν ηταν πλεον vf live,τον γεναρη ομως που επισκευτηκα το εξωτερικο ερχεται ο λογαρισαμος και ειχε παλι χρεωση 20 Ε..τι μποορει να γινεται??πως γινεται να χρεωθηκα τοσο πολυ χωρις καθολου να μπηκα καμια φορα ουτε στο vf live oυτε στο ινερνετ με gprs ?

 

Στο cc 13830 της Vodafone τι σου έχουν πει??

Link to comment
Share on other sites

Ακομα δεν εχω παρει αλλα σκεφτομαι να παρω αυριο..

 

Το πρώτο πράγμα που θα πρεπε να κάνεις είναι αυτό.. Να σου πουν, πώς το εξηγούν αυτοί.. Και αν δεν βγάλεις άκρη το συζητάμε αν μας πεις τι σου είπαν :)

Link to comment
Share on other sites

περα απο το surf and mail 30MB και τα πακετα ιντερνετ που συνοδευονται με πακετα ομιλιας, υπαρχει καποιο μεγαλυτερο των 30 ΜΒ ''σκετο'' πακετο ιντερνετ?

 

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

περα απο το surf and mail 30MB και τα πακετα ιντερνετ που συνοδευονται με πακετα ομιλιας, υπαρχει καποιο μεγαλυτερο των 30 ΜΒ ''σκετο'' πακετο ιντερνετ?

 

ευχαριστω

 

οχι . μονο στα συμβολαια υπαρχουνε μεγαλυτερα ριξε μια ματια εδω http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=1165

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Χαίρεται! Ένα παράπονο θέλω να καταγράψω σχετικά με την Vodafone για μια αίτηση που έχω κάνει στις 15 Δεκεμβρίου τηλεφωνικά μέσω της HOL για φορητότητα στην Vodafone στο Unlimited 50. Η αίτηση έγινε την παραπάνω ημερομηνία και ο courier ήρθε και μου παρέδωσε την sim ένα μήνα αργότερα και μετά από πολλά τηλέφωνα σ' αυτούς. Υπέγραψα το συμβόλαιο και το πήρε πίσω ο courier. Έπειτα από αυτό κατάλαβα ότι έπρεπε να μου έχει φέρει μαζί με την sim και το κουπόνι με την επιδότηση των 70-80€ (δεν θυμάμαι πόσο ήταν ακριβώς) που ήταν για αγορά καινούριας συσκευής όπως και να μου αφήσει κάποιο αντίγραφο του συμβολαίου που υπέγραψα. Από τις 20 περίπου Ιανουαρίου και έπειτα μέχρι και σήμερα καλώ συνεχώς την Vodafone και καμία λύση δεν έχουν βρει από τότε. Η HOL μου λέει ότι δεν είναι αρμόδια για το συγκεκριμένο πρόβλημα καθώς δεν αφορά δική τους σύνδεση, αλλά αφορά την Vodafone. Απευθύνθηκα και σε κάποιο κατάστημα της Vodafone και η απάντηση ήταν ότι το πρόβλημά μου δεν μπορούν να το δουν στο σύστημά τους γιατί η αίτηση έγινε τηλεφωνικά και όχι στο κατάστημά τους. Οι "κύριοι" της Vodafone μου λένε συνεχώς στο τηλέφωνο ότι θα με καλέσουν μέσα σε 2-3 μέρες και από την μέρα που σας λέω μέχρι και σήμερα δεν με έχουν καλέσει ούτε μια φορά. Η τελευταία μας συνομιλία ήταν σήμερα το πρωί όπου αγανακτισμένος ανέφερα στον υπάλληλο που με εξυπηρέτησε ότι από εδώ και πέρα αν δεν με καλέσει με την λύση στο πρόβλημά μου δεν πρόκειται να πληρώσω κανέναν λογαριασμό.

Αυτό είναι το πρόβλημα που έχω και δυστυχώς αυτή είναι η εξυπηρέτηση και η ευκολία που δήθεν σου παρέχουν αυτές οι εταιρείες ισχυριζόμενες ότι η τηλεφωνική αίτηση είναι πιο εύκολη και πιο γρήγορη απ' το να πας σε ένα κατάστημα.

Οποιαδήποτε συμβουλή για την παιρεταίρω στάση μου απέναντί τους είναι δεκτή.

Link to comment
Share on other sites

Απείλησέ τους ότι θα τους καταγγείλεις.. Πες τους ότι δεν γίνεται συνέχεια να σου λένε ότι θα σε καλέσουν συνέχεια σε 2-3 μέρες και τελικά τίποτα.. Εξάλλου υπέγραψες και συμβόλαιο.. Αν δεν συνεχίσεις να βρίσκεις άκρη κάλεσε το 13830 τις πρωινές ώρες καθημερινές και ζήτα να μιλήσεις με κάποιον ανώτερο... με κάποιον υπεύθυνο..

 

Τέλος, αν ακόμα δεν βρίσκεις άκρη με αυτά, στείλε το post που έκανες εδώ (copy- paste) kαι στην επικοινωνία μέσα από το site όπου σου απαντάνε με e-mail ή και σε παίρνουν και τηλέφωνο (τα mails αυτά τα διαβάζουν κάποιοι υπεύθυνοι και όχι τα παιδιά από την εξυπηρέτηση πελατών)

Βέβαια να ξέρεις ότι τα βλέπουν μέσα σε 5 εργάσιμες περίπου

http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=1729

Link to comment
Share on other sites

Αν την σύνδεσή σου στη Vodafone την έκανες μέσω της HOL τότε αυτή θα πρέπει να σου στείλει το αντίγραφο του συμβολαίου και το κουπόνι (τα κεντρικά τους ή ο dealer της HOL που σου έκανε τηλεφωνικά την αίτηση). Αν σου λένε οτι δεν ξέρουν τίποτα σε δουλεύουν...
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει τρόπος να δω μια ανάλυση του λογαριασμου online?

Ευχαριστω!

http://s9.postimg.org/hxs222dsf/ezgif_com_crop.gif
Link to comment
Share on other sites

υπαρχει το μονο που εχεις να κανεις ειναι να δημιουργησεις λογαριασμο myaccount στο site της vodafone.

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας. Θα τα λάβω σοβαρά υπόψιν γιατί καμία εξέλιξη δεν υπήρξε και σήμερα...
Link to comment
Share on other sites

Συσκευή L760V αγορασμένη μετρητοίς από κατάστημα vodafone προ 20 μηνών.

Παρπυσιάζει πριν ένα μήνα πρόβλημα: Οταν ξεκινάει από κλειστό η οθόνη παραμένει λευκή και δεν δείχνει παρά μόνο κάθετες μπάρες όταν με καλούν. Ξεμπλοκάρει μόνο αν συνδεθεί μέσω usb με το pcstudio!

 

Παραδίδω τη συσκευή στο κατάστημα vodafone που την αγόρασα αφού πρώτα καταγράφω το σειριακό της και βέβαια τη software version που φοράει (έλεγξα και ήταν πράγματι η πιό πρόσφατη που υπάρχει).

 

Η συσκευή μου παραδίδεται χτες υποτίθεται εντάξει με παρατηρήσεις του σερβις:

"software updated

Ελεγχος ΟΚ"

 

Ακολουθεί η επίπονη διαδικασία να ξαναπεράσω στη συσκευή όλα όσα αναγκάστηκα να αποθηκεύσω στον υπολογιστή για να μην τα χάσω στο σερβις.

 

Τσεκάρω το λογισμικό και τι βλέπω;; Την ίδια έκδοση που είχε όταν την παρέδωσα!

Το πρόβλημα έτσι κι αλλιώς δεν το παρουσίαζε πάντα ώστε να ελέγξω αν πράγματι διορθώθηκε.

Ομως με έχουν εξοργήσει διότι ή δεν έλεγξαν καθόλου ποιά version firmware είχε όταν την παρέλαβαν και αρκέστηκαν στο να ξαναπεράσουν την ίδια πιθανόν εν αγνοία τους ή δεν έκαναν απολύτως τίποτα... Σε κάθε περίπτωση το "Software updated" είναι λάθος!

 

Ελέγχω κατόπιν το βιβλιαράκι της εγγύησης που συνόδευε το κινητό και γράφει για σερβις την ΕΥΡΩΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ.

 

Ομως το έγγραφο δελτίο επισκευής που ήρθε μαζί με την συσκευή αναφέρει την εταιρεία arvato teleservice.

 

Τι ακριβώς συμβαίνει; Δεν θα έπρεπε η συσκευή για σερβις να πάει στην ευρωηλεκτρονική;; Η ευρωηλεκτρονική έχει εδώ http://www.euroelectronics.gr/upload/Service_Centers_10042009.pdf δίκτυο σερβις και δεν περιλαμβάνει την arvato...

:mad:

Link to comment
Share on other sites

Τελικώς το πρόβλημα ελύθη? Όχι όσον αφορά το update στο firmware, αλλά την δυσλειτουργία κατά την εκκίνηση.
Link to comment
Share on other sites

Τελικώς το πρόβλημα ελύθη? Όχι όσον αφορά το update στο firmware, αλλά την δυσλειτουργία κατά την εκκίνηση.

 

ως τώρα δείχνει ΟΚ αλλά έχει δουλέψει ελάχιστα και έχω κάνει μόνο 2 εκκινήσεις από κλειστό.

Υποπτεύομαι ότι το πρόβλημα εμφανίζεται όταν το κινητό μείνει αρκετές ώρες κλειστό.

Οπότε θα δείξει τις επόμενες ώρες αν λύθηκε ή όχι το πρόβλημα...

 

Τελικά δουλεύει ΟΚ για την ώρα.

 

Προφανώς με το software updated που γράφουν εννοούν και την περίπτωση που ξαναπερνάνε το τελευταίο λογισμικό. Οπότε αν κάτι είχε "χτυπήσει" στο software πιθανόν τώρα διορθώθηκε!

 

Αν ξαναπαρατηρήσω πρόβλημα θα ποστάρω.

Αλλιώς όλα καλά.... (ελπίζω! )

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν τα ίδια. Λευλή οθόνη και τίποτα δεν διορθώθηκε! Πριν λίγο που χτύπησε το ξυπνητήρι του κινητού!

 

τι πρέπει να κάνω στη συνέχεια;

 

το ξαναπάω πίσω;

επικοινωνώ με ευρωηλεκτρονικη;

επικοινωνώ με arvato;

 

help!

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα μηπως γνωριζει κανεις αν το συγκεκριμενο stick μπορω να το δουλεψω με vodafone sim γιατι οταν ξεκιναει το προγραμμα μου λεει μη υποστηριζομενη sim,η αν υπαρχει καποιο αλλο προγραμμα που μπορω να το δουλεψω?ευχαριστω!!!
Link to comment
Share on other sites

Έκλεισε η vodafone την δυνατότητα χρήσης των "δωρεάν" δεδομένων στα laptop μας?

 

Έχω πρόγραμμα δεδομένων, και σήμερα που προσπάθησα να συνδεθώ, μου εμφάνιζε αρχική σελίδα της Vodafone με προτροπή να αγοράσω "κάρτα χρόνου"...

 

Το αντιμετώπισε κανείς? Ενημερωθήκατε με κάποιο τρόπο από την εταιρία?

Psion Revo Plus, Samsung i520 Athens 2004 , F/S Loox N560, 3g , htc HD, 3gs, 4, 4s .. Evolution Goes On :ninja:
Link to comment
Share on other sites

Εδώ και χρόνια είμαι κάτοχος vmcc και τελευταία έχω το Dell mini 1010 για λόγους ευκολίας να κάνω την δουλειά μου ( διαχείριση server και ενημερωτικού portal )

 

σε ένα συγκεκριμένο σημείο στην Αττική ( κορυφή Υμηττού ) η κατάσταση εχει φτάσει στο απροχώρητο με την σύνδεση μου vodafone

 

σας παραθέτω την επιστολή που έστειλα στην εταιρεία αυτή και βγάλτε συμπεράσματα η δώστε καμία ιδέα πως να λύσω το πρόβλημα !

 

Κύριοι της Vodafone

 

Κύριοι της Vodafone. Είναι τουλάχιστον απαράδεκτη η ανικανότητα των τεχνικών σας υπηρεσιών να δώσουν λύση στο συνεχές πρόβλημα της ασύρματης σύνδεσής μου με αριθμό 6948 744*** από ένα συγκεκριμένο σημείο του νομού Αττικής.

 

Είναι πολλές οι φορές που έχω καλέσει την τεχνική υποστήριξή σας και έχω δώσει το πρόβλημα που αντιμετωπίζω αλλά καμία ενέργεια δεν έχει γίνει για την επίλυση του προβλήματος και συνεχίζω να έχω πρόβλημα συνεχών αποσυνδέσεων και μη ικανοποιητικής πρόσβασης στο δίκτυο σας σε σύνδεση 3G+ όπως δείχνει η εφαρμογή ότι είναι διαθέσιμο στο σημείο αυτό

 

Ενώ πάντα όταν δεν είμαι συνδεδεμένος δείχνει 5/5 μονάδες σήμα 3G+ όταν συνδέομαι πρέπει να προσπαθήσω πολύ για να καταφέρω να κάνω διάφορες εργασίες στο Internet , κάποιες φορές θα χάσει το σήμα τελείως η συνήθως μετά από κάποια ώρα το σήμα θα πέσει στις 2/5 μονάδες, ενώ είναι συχνό φαινόμενο της αποσύνδεσης και της εκ νέου προσπάθειας σύνδεσης.

 

Την σύνδεση αυτή την χρειάζομαι για να κάνω την δουλειά μου καθώς είμαι κάτοχος και διαχειριστής ενημερωτικής σελίδας στο internet = http://www.bno.gr

 

Οι δικαιολογίες των τεχνικών σας υπηρεσιών ότι για τεχνικούς λόγους δεν μπορεί να υπάρχει 3G+ σήμα στην περιοχή που είμαι ( κορυφή Υμηττού ) είναι απαράδεκτη από εμένα και δεν την λαμβάνω υπόψιν μου όταν η τεχνολογία μας επιτρέπει να κάνουμε τα πάντα για κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε

 

Ενώ διαφημίζετε επιλεγμένα σημεία πρόσβασης με ταχύτητες 28.5 mb δεν μπορείτε να μου προσφέρετε πολύ χαμηλότερη ταχύτητα πρόσβασης σε σημείο του νομού Αττικής

 

Σας καλώ λοιπόν να ενεργήσετε άμεσα και να δώσετε λύση στο πρόβλημά μου και να κάνετε κάθε απαραίτητη τεχνική ενέργεια ανεξαρτήτως κόστους στον κόμβο που με εξυπηρετεί στο σημείο που σας ανέφερα

 

η συγκεκριμένη επιστολή κοινοποιείται στην ΕΕΤΤ και στον συνήγορο του καταναλωτή

Edited by GreekInfo
24 hours news Breaking News Online http://www.bno.gr
Link to comment
Share on other sites

Θα ήταν χρήσιμο να μας ενημερώσεις πως εξήχθη το συμπέρασμα ότι η λύση του προβλήματος είναι εφικτή και τα όσα αναφέρουν οι τεχνικοί αποτελούν μόνο δικαιολογίες.

Στη περιοχή του Υμηττού ευρίσκεται πάρκο κεραιών P/T που φιλοξενεί σε επιλεγμένα σημεία κεραίες κιν. τηλεφωνίας. Πέριξ του πάρκου ευρίσκονται συστήματα επίβλεψης εναέριας κυκλοφορίας καθώς και επικοινωνιών του Στρατού/Σωμάτων Ασφαλείας. Ειδικά στη περιοχή αυτή όλες οι εταιρείες οφείλουν να ακολουθούν κατά γράμμα τις σχετικές οδηγίες της EETT, ΥΠΑ και των λοιπών φορέων. Μη συγχέουμε τα θέματα κόστους και προηγμένης τεχνολογίας με τις δυνατότητες επέκτασης/αναβάθμισης του δικτύου σε ορισμένες περιοχές.

Σε αντίθεση με τους σταθμούς Τηλεόρασης/Ραδιοφωνίας που λειτουργούν σε πλείστες περιπτώσεις υπό καθεστώς αναρχίας οι εταιρείες κιν. τηλεφωνίας υποβάλλουν μελέτες/αιτήματα προς τους σχετικούς κρατικούς φορείς προκειμένου να εγκριθούν. Εφόσον διαπιστώνεις πρόβλημα στη κάλυψη οποιασδήποτε εταιρείας το οποίο για λόγους που θα σου κοινοποιηθούν δείχνει ανυπέρβλητο έχεις το δικαίωμα να αλλάξει νέο πάροχο που θα καλύψει της ανάγκες σου διεκδικώντας τις νόμιμες αποζημιώσεις λύοντας το υφιστάμενο συμβόλαιό σου.

Το να εγκαλείς τις εταιρείες με το “Λύστε το πρόβλημά μου τώρα και δε με ενδιαφέρει τι θα κάνετε” μπορεί να αποτελεί δικαιολογημένη έκφραση οργής αλλά

δε νομίζω ότι τελικά συνεισφέρει σε τίποτα εκτός αν έχεις στοιχεία ότι ενέχεται δόλος και γίνεται χρήση ψευδών στοιχείων.

Edited by escape_4X4
Link to comment
Share on other sites

ειχα παρομοιο προβλημα με την VODAFONE στο Περαμα και ζητησα την διακοπη της συνδεσης με επιστροφη του εξοπλισμου. Το δεχτηκαν διοτι απείλησα με διακοπή ολων των συνδέσεων μου (αλλες 2 γραμμες με συμβολαιο καθως και vodafone για το σπιτι).
smartphone madness:)
Link to comment
Share on other sites

H κατασταση ειναι απο περιεργη μεχρι ανεξηγητη

μπορει να περασουν ωρες και ολα να ειναι μια χαρα!

μπορει να αποσυνδεωμαι καθε 5 λεπτα και να χρειαζεται επαννεκινηση εφαρμογης η laptop

 

στην αρχη ελεγαν δεν εχει 3g σημα εδω πανω καθως δεν υπαρχει ενδιαφερον για το σημειο καθως δεν υπαρχουν συνδρομητες να εξηπηρετηθουν και να αποσβεστει το κοστος επενδυσης

 

μετα αλλος τεχνικος ειπε οτι και βεβαια υπαρχει 3g αλλα εχει προβλημα και το επισκευαζουν

 

μετα αλλος τεχνικος λεει οτι για τεχνικους λογους δεν μπορει να μπει εδω πανω σημα 3g

 

σημερα αλλος τεχνικος μου ειπε οτι τους εχουν ενημερωσει για τεχνικο προβλημα στην εφαρμογη vmcc ( δεν διευκρινησε αν ειναι στο laptop dell η στην vodafone εφαρμογη )

βγαλτε συμπερασμα !

 

Ψάχνω wireless connection booster για να μπορώ να κρατώ ανοικτή την σύνδεσή μου που παρουσιάζει πρόβλημα, έχετε κάτι υπόψιν σας ?

Edited by Petros the Great
24 hours news Breaking News Online http://www.bno.gr
Link to comment
Share on other sites

H κατασταση ειναι απο περιεργη μεχρι ανεξηγητη

μπορει να περασουν ωρες και ολα να ειναι μια χαρα!

μπορει να αποσυνδεωμαι καθε 5 λεπτα και να χρειαζεται επαννεκινηση εφαρμογης η laptop

 

στην αρχη ελεγαν δεν εχει 3g σημα εδω πανω καθως δεν υπαρχει ενδιαφερον για το σημειο καθως δεν υπαρχουν συνδρομητες να εξηπηρετηθουν και να αποσβεστει το κοστος επενδυσης

 

μετα αλλος τεχνικος ειπε οτι και βεβαια υπαρχει 3g αλλα εχει προβλημα και το επισκευαζουν

 

μετα αλλος τεχνικος λεει οτι για τεχνικους λογους δεν μπορει να μπει εδω πανω σημα 3g

 

σημερα αλλος τεχνικος μου ειπε οτι τους εχουν ενημερωσει για τεχνικο προβλημα στην εφαρμογη vmcc ( δεν διευκρινησε αν ειναι στο laptop dell η στην vodafone εφαρμογη )

βγαλτε συμπερασμα !

 

Ψάχνω wireless connection booster για να μπορώ να κρατώ ανοικτή την σύνδεσή μου που παρουσιάζει πρόβλημα, έχετε κάτι υπόψιν σας ?

Να αλλάξεις εταιρεία το σκέφτηκες?

Phantom Of The Opera
Link to comment
Share on other sites

Να αλλάξεις εταιρεία το σκέφτηκες?

 

οχι?

δεν είναι λύση η αλλαγή

η λύση είναι να βρουν τρόπο να κάνουν πραγματικότητα αυτό που υπόσχονται !

 

Πληθυσμιακή κάλυψη που αγγίζει το 100%

http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=1595

24 hours news Breaking News Online http://www.bno.gr
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...