Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


SuRfer
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

εμενα αυτο μου το εκανε γιατι το τρεχω σε windows 7 και εκανα αντιμετωπιση συμβατοτητας... τωρα αφου εχεις χρ παρε τηλ στο κεντρο εξυπηρετησης και μεσα σε 24 ωρες θα σε καλεσουν για να σου δωσουν τεχνικη υποστηριξη. ετσι εκαναν και σε εμενα αλλα το ειχα φτιαξει ηδη.. για ο,τι αλλο....

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!!

Έχω το Huawei Κ3715 αλλά δεν έχω ιδιαίτερα προβλήματα. Καμία φορά μου κάνει αποσυνδέσεις αλλά είναι σχετικά σπάνιες. Το πρόβλημα το έχω αλλού.

Θέλω να χρησιμοποιήσω την sim στο κινητό μου ώστε να μπαίνω στο internet. Το δοκίμασα αλλά δεν μπόρεσα να το κάνω να μπει. Μήπως ξέρει κανένας από εσάς τις ρυθμίσεις που πρέπει να κάνω?

Το κινητό μου είναι αυτό που φαίνετε δίπλα.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Η μόνη ρύθμιση που χρειάζεσαι είναι το APN

αν έχεις προπληρωμένη κάρτα βάλε web.session

αν έχεις συμβόλαιο βάλε APN internet

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

 

καλημέρα. μαζί με τον λογαριασμό της σύνδεσης μου ήρθε και ενα κουπόνι για αυτό εδώ. Με 10 euro τον μήνα επιπλεόν στο παγιο, 1GB, και δώρο το usb modem. Σκεφτομαι να το κάνω απλά ανησυχώ μήπως εκτός τα 10€ έχει και αλλές χρεώσεις (τέλη κινητής και δεν ξέρω γω τι.)

iPad Pro 2020, iPhone 12 pro max
Link to comment
Share on other sites

Δεν Υπάρχουν τέλη κινητής στο mobile Internet.

Απλά έχει έναν όρο που λέει ότι πρέπει να έχεις και σύνδεση στην Vodafone.

Αν κόψεις την σύνδεση , η τιμή πηγαίνει στα 20 από 10 που είναι η προσφορά.

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη, εδώ και 9 μήνες έχω vodafone mobile broadband και κάθε μήνα που λαμβάνω τον λογαριασμό μου λέει "Τέλος συν/των κινητής τηλεφωνίας" (προσοχή: όχι "τέλη επικοινωνίας"!!) και το ποσό είναι περίπου 1.5 ευρώ.

Με πιάνουν κότσο;;;;;

Ζητείται άτομο με πρόγραμμα cosmote gigamax unlimited για να του δίνω €10 τον μήνα για να αποκτήσω 1 extra sim στο συμβόλαιό του
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον τότε έχω κάνει λάθος. Συγνώμη δεν ήξερα καλά το θέμα όταν απάντησα.
Link to comment
Share on other sites

Το τέλος συνδρομητών είναι ένας σκέτος παραλογισμός. Ειδικά στο κινητό ίντερνετ είναι ένα ανοσιούργημα να το χρεώνουν, γιατί αυτό μεταξύ άλλων εμποδίζει το δικαίωμα πρόσβασης στην κοινωνία της πληροφορίας.

 

Πλέον με 23% ΦΠΑ σε συνδυασμό με το 12% έως 20% ΤΣΚΤ έχουμε την πιο υψηλή φορολόγηση σε όλη την ενωμένη Ευρώπη.

 

Με βάση το υψηλότερο ποσοστό 20% ΤΣΚΤ (για λογαριασμούς συμβολαίου από 150,01 ευρώ), ο φόρος που επιβάλλει σε κάποιον το κράτος για μόνη τη χρήση του κινητού τηλεφώνου ανέρχεται στο 47,6%!!!

 

Εϊναι δυνατόν? Ώρες-ώρες αναρρωτιέμαι πού ζούμε και ποιός κακός θεός μας έριξε εδώ.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Έχω σύνδεση από vodafone αλλά ειναι μέσω της δουλειάς του πατέρα μου στον ΟΣΕ και θέλω να βάλω σε αυτήν την κάρτα και δεύτερον αριθμό "καρτοκινητό" να έχω σε μια κάρτα 2 αριθμούς έναν σύνδεση που έχω είδη και έναν με κάρτα αλλά μου είπαν ότι πρέπει να είναι μαζί και ο αντιπρόσωπος της εταιρείας που είναι δηλωμένο το νούμερο κάτι τέτοια.Μήπως ξέρει κάποιος σχετικά με το θέμα; :lost:

Nokia:5110->6150->3310->3330->5210|Sharp:gx20|Sony ericsson:W800|Nokia:N82->N900|HTC:EVO 3D|Nokia:101 Dual Sim|Samsung:Galaxy Note 4(exynos 32Gb Black)|LG:G2->V10LG Tablet:G pad 8.3 White|Huawei:Mate 10 Pro|Samsung:Galaxy S21 Ultra 256Gb

Link to comment
Share on other sites

Βασικά ο ΟΣΕ έχει σύνδεση στη συγκεκριμένη περίπτωση, όχι εσύ, επομένως θα πρέπει κάπου να δηλώσει ο νόμιμος εκπρόσωπος του ΟΣΕ ότι αποδέχεται τόσο το κόστος εγγραφής στην υπηρεσία όσο και το μηνιαίο πάγιο για τη χρήση της. Τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω εγώ. Αν κάνω λάθος διορθώστε με. Edited by Dobroveche
Link to comment
Share on other sites

Άρα πρέπει να απευθυνθώ στον ΟΣΕ πρώτα ώστε να βρω ποιός είναι ο "πρόεδρος της εταιρείας" και μετα ΑΝ γίνετε να πάω στην vodafone με τα απαραίτητα χαρτιά να κάνω το 2 σε 1...

Nokia:5110->6150->3310->3330->5210|Sharp:gx20|Sony ericsson:W800|Nokia:N82->N900|HTC:EVO 3D|Nokia:101 Dual Sim|Samsung:Galaxy Note 4(exynos 32Gb Black)|LG:G2->V10LG Tablet:G pad 8.3 White|Huawei:Mate 10 Pro|Samsung:Galaxy S21 Ultra 256Gb

Link to comment
Share on other sites

Επειδή ενδεχομένως να το θες και για μηνύματα και τα μηνύματα δεν προωθούνται από την μία γραμμή στην άλλη, μόνο οι κλήσεις το κάνουν αυτό, και επειδή χρειάζεται να έχεις και συμβατή συσκευή με την υπηρεσία, πράγμα που ίσως δεν έχεις ψάξει ακόμη, μήπως σε συμφέρει καλύτερα απλά να πάρεις μια συσκευούλα που να δέχεται δύο καρτούλες sim? :happy:
Link to comment
Share on other sites

Έχω είδη 2 συσκευές εκ τον οποίων η μία το υποστιρίζει νομίζω"Nokia n82"δεν λέει να πάρω και τρίτη συσκευή .Δεν έχω πρόβλημα για τα μηνύματα θα αλλάζω την γραμμή όταν χρειάζεται...Αλλά επειδή βλέπω να μπλέκω θα καταργίσω το ένα νούμερο και θα βάλω το καινούργιο μάλλον,πιστεύω πως είναι η καλύτερη λύση...Σκέφτηκα να βάλω το cosmote με της vodafone σε μια που είναι καρτοκινητά και τα δύο αλλά μου είπαν δεν γίνετε που ρώτησα εδώ στο forum εκτός και αν απευθυνθώ σε site όπως είναι το http://www.9volto.gr...

Nokia:5110->6150->3310->3330->5210|Sharp:gx20|Sony ericsson:W800|Nokia:N82->N900|HTC:EVO 3D|Nokia:101 Dual Sim|Samsung:Galaxy Note 4(exynos 32Gb Black)|LG:G2->V10LG Tablet:G pad 8.3 White|Huawei:Mate 10 Pro|Samsung:Galaxy S21 Ultra 256Gb

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

δυο είναι οι επιλογές σου ή μιλάς με τον νομιμο εκπρόσωπο για να ενεργοποιήσετε την Vodafone to Gether (δυο γραμμές σε μια κάρτα sim) ή προμηθεύεσαι μέσω καταστημάτων ΠΛΑΙΣΙΟ μια συσκευή Samsung (Dual Sim) που να μπορεί να δεχτεί δυο διαφορετικές κάρτες sim.

 

Ελπίζω να σε βοηθήσα. :)

[sIGPIC][/sIGPIC]Σοφός δεν είναι μόνο αυτός που ξέρει πολλά αλλά αυτός που ξέρει που να βρει τα υπόλοιπα Bacon
Link to comment
Share on other sites

Δεν βλεπω να υπαρχει αλλο θεμα για καρτοκινητο ιντερνετ.

 

http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=8639

 

Για να καταλαβω, εκτος απο το πλαφον των mb/gb, υπαρχει και χρονομετρητης που μετρα αντιστροφα?

Δηλαδη αν περασει το χρονικο διαστημα, παει, τελος το internet????

Υπαρχει ταυτοχρονη χρονοχρεωση και όριο όγκου?

Link to comment
Share on other sites

Δεν βλεπω να υπαρχει αλλο θεμα για καρτοκινητο ιντερνετ.

 

http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=8639

 

Για να καταλαβω, εκτος απο το πλαφον των mb/gb, υπαρχει και χρονομετρητης που μετρα αντιστροφα?

Δηλαδη αν περασει το χρονικο διαστημα, παει, τελος το internet????

Υπαρχει ταυτοχρονη χρονοχρεωση και όριο όγκου?

 

Τα χρονικά όρια είναι αυστηρά.. Πχ έστω ότι έχεις πάρει την κάρτα με τις 10 μέρες (με την προσφορά τώρα 11 μέρες) και την βάζεις τώρα 8/7 και ώρα 01:20... Θα έχεις ίντερνετ μέχρι και τις 18/7 και ώρα 01:20 πάλι. Επίσης θα έχεις όριο τα mb που λέει δίπλα σαν

Πολιτική

ορθής χρήσης

 

Δεν μετράει δηλαδή όση ώρα είναι στο internet.. Μετράει τον συνολικό χρόνο από τη στιγμή που βάζεις την κάρτα ακόμα και όταν δεν χρησιμοποιείς το internet.

Link to comment
Share on other sites

Τα χρονικά όρια είναι αυστηρά.. Πχ έστω ότι έχεις πάρει την κάρτα με τις 10 μέρες (με την προσφορά τώρα 11 μέρες) και την βάζεις τώρα 8/7 και ώρα 01:20... Θα έχεις ίντερνετ μέχρι και τις 18/7 και ώρα 01:20 πάλι. Επίσης θα έχεις όριο τα mb που λέει δίπλα σαν

Πολιτική

ορθής χρήσης

 

Δεν μετράει δηλαδή όση ώρα είναι στο internet.. Μετράει τον συνολικό χρόνο από τη στιγμή που βάζεις την κάρτα ακόμα και όταν δεν χρησιμοποιείς το internet.

 

Κατι τετοια μας κανει η "κοκκινη" και θα μου τα φαει αυτο το καλοκαιρι. Τις πρωτες 10 μερες για οσους δεν εχουν το modem τις πληρωνεις 50€ :rolleyes::rolleyes: Συν αλλες 10 που θα θελω αλλα 20€. Συνολο 70€ για εικοσι μερες!! :ninja::ninja:

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδιά έχω ένα πρόβλημα .ο γιος μου πήρε σήμερα το πακέτο τις vodafone Mobile Connect με το usb stick K3565 και με 10 μέρες δωρεάν internet για 49 euro έκανε τα βήματα τις εγκατάστασης σωστά το φωτάκι του usb "στικακι" αναβοσβήνει συνεχεια ψάχνει για δίκτυο και στο τέλος βγάζει σφάλμα 619 έχει το windows χρ επάνω θα παρακαλούσα τους expert να που ιδέεες και προτάσεις το τι ίσως φταιει ευχαριστώ (και τι μπορουμε να κανουμε ?? να πς το APN grafei internet ????????
Link to comment
Share on other sites

Πριν από καμμιά 20αριά μέρες, η Vodafone ενεργοποίησε από μόνη της την υπηρεσία voice mms στο καρτοκινητό μου, χωρίς καν να έχω τηλεφωνητή ενεργοποιημένο... πάιρνω και εγώ το customer care και αφού πάιζω ένα ματσάκι με κάποιον που μου λέει για το πόσο σύγχρονη και δοκιμαστικά δωρεάν είναι αυτή η υπηρεσία (αλλά για την ταμπακιέρα = μου το ενεργοποίησαν χωρίς να το έχω ζητήσει δεν έλεγε κουβέντα!), καταλήξαμε οτι δεν τη θέλω και δεν με ενδιαφέρει....

Και εκεί μου λέει το θεϊκό "για την απενεργοποίηση πρέπει να καλέσετε..." οπότε ανεβάζω και εγώ στροφές και του λέω δεν θα καλέσω και δεν θα κάνω τίποτα απολύτως! Μόνοι σας το ενεργοποιήσατε χωρίς να με ρωτήσετε και χρεώθηκα για να σας πάρω για να το βγάλετε, οπότε η μόνη ενέργεια που θα κάνω είναι καταγγελία στην ΕΕΤΤ εάν δεν το έχετε απενεργοποιήσει στην επόμενη ώρα.

 

Τελικά το απενεργοποίησαν και έμεινα μόνο να αναρωτιέμαι πόσο έχουν ξεφύγει εκεί στο VAS και το Marketing της Vodafone που ενεργοποιούν κάτι χωρίς να σε ρωτήσουν - ούτε καν να σε ενημερώσουν! Και φαντάστηκα οτι ψιλοέβαλαν μυαλό, αφού ούτε στον κύκλο μου άκουσα κάτι παρόμοιο, ούτε και εδώ διάβασα κάτι σχετικό.

 

Προχτες το ενεργοποίησαν στο κινητό του πατέρα μου, ο οποίος ούτε sms δεν χρησιμοποιεί και δεν ξέρει καν τι είναι το mms.... Ο άνθρωπος 2 μέρες έχει χάσει την μπάλα με τα μυνήματα που του έρχονται, ενώ αν κάποιος τον καλεί και δεν προλάβει να το σηκώσει την 4 φορά, τον έχασε (γιατί το σύστημα τον πετάει στο voice mms)... Και αναρωτιέμαι, πόσο θράσος έχουν οι άνθρωποι??? Είναι δυνατόν, χωρίς συγκατάθεση να ενεργοποιούν τέτοιες υπηρεσίες στις γραμμές και να αναστατώνουν έτσι τις γραμμές των απλών χρηστών?? Εξήγησα στον πατέρα μου τηλεφωνικά να πάρει το 13830 και να διαμαρτυρηθεί - ο άνθρωπος με το δίκιο του δεν έχει καταλάβει τι και πως να τους ζητήσει και περιμένω να τον δω και να καλέσω εγώ από το κινητό του για να το λύσω....

 

Είχε κανένας άλλος τέτοιο θέμα, μήπως και κάνουμε κάποια ομαδική καταγγελία στην ΕΕΤΤ, μπας και φιλοτιμηθούν να σέβονται λίγο περισσότερο τους πελάτες τους??

Link to comment
Share on other sites

Και εγω απεκτησα σημερα το πακετο των 49 ευρω και αντιμετοπιζω προβλημα.Εκανα την εγκατασταση,βρισκει δικτυο 3g,παταω συνδεση,αλλα δεν συνδεεται μου βγαζει σφαλμα με κωδικο ras628.Εχω windows 7 64bit.Καμια ιδεα;
Τριφυλλαρα μου σε αγαπω,κι οπου παιζεις μαζι σου κι εγω,στις χαρες και στις λυπες μαζι,τριφυλλαρα μου μονο εσυ,εισαι αρρωστια μου μοναδικη,οτι εχω σε αυτη τη ζωη,διακρισεις ταξιδια πολλα,χαραγμενα βαθυα στην καρδια,κι αν δεν εχω καθολου μυαλοοοο,τριφυλλαρα το πηρες κι αυτοοο,κι αν δεν εχω καθολου λεφταααα,π***** Τζιγγερ τα πηρες κι αυτα!!!!
Link to comment
Share on other sites

Τα χρονικά όρια είναι αυστηρά.. Πχ έστω ότι έχεις πάρει την κάρτα με τις 10 μέρες (με την προσφορά τώρα 11 μέρες) και την βάζεις τώρα 8/7 και ώρα 01:20... Θα έχεις ίντερνετ μέχρι και τις 18/7 και ώρα 01:20 πάλι. Επίσης θα έχεις όριο τα mb που λέει δίπλα σαν

Πολιτική

ορθής χρήσης

 

Δεν μετράει δηλαδή όση ώρα είναι στο internet.. Μετράει τον συνολικό χρόνο από τη στιγμή που βάζεις την κάρτα ακόμα και όταν δεν χρησιμοποιείς το internet.

 

Δηλαδή για τον Χρόνο πρόσβασης - 48 ώρες (52 ώρες 48 λεπτά) θα έχουμε συνολική πρόσβαση για σχεδόν 2 ημέρες, και όχι για 52 ώρες σύνδεσης ε?

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδιά έχω ένα πρόβλημα .ο γιος μου πήρε σήμερα το πακέτο τις vodafone Mobile Connect με το usb stick K3565 και με 10 μέρες δωρεάν internet για 49 euro έκανε τα βήματα τις εγκατάστασης σωστά το φωτάκι του usb "στικακι" αναβοσβήνει συνεχεια ψάχνει για δίκτυο και στο τέλος βγάζει σφάλμα 619 έχει το windows χρ επάνω θα παρακαλούσα τους expert να που ιδέεες και προτάσεις το τι ίσως φταιει ευχαριστώ (και τι μπορουμε να κανουμε ?? να πς το APN grafei internet ????????

Στο παράθυρο της εφαρμογής Vodafone Mobile Connect πήγαινε ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ/ΑΛΛΑΓΗ ΤΥΠΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ/ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ.

Link to comment
Share on other sites

Πριν από καμμιά 20αριά μέρες, η Vodafone ενεργοποίησε από μόνη της την υπηρεσία voice mms στο καρτοκινητό μου, χωρίς καν να έχω τηλεφωνητή ενεργοποιημένο... πάιρνω και εγώ το customer care και αφού πάιζω ένα ματσάκι με κάποιον που μου λέει για το πόσο σύγχρονη και δοκιμαστικά δωρεάν είναι αυτή η υπηρεσία (αλλά για την ταμπακιέρα = μου το ενεργοποίησαν χωρίς να το έχω ζητήσει δεν έλεγε κουβέντα!), καταλήξαμε οτι δεν τη θέλω και δεν με ενδιαφέρει....

Και εκεί μου λέει το θεϊκό "για την απενεργοποίηση πρέπει να καλέσετε..." οπότε ανεβάζω και εγώ στροφές και του λέω δεν θα καλέσω και δεν θα κάνω τίποτα απολύτως! Μόνοι σας το ενεργοποιήσατε χωρίς να με ρωτήσετε και χρεώθηκα για να σας πάρω για να το βγάλετε, οπότε η μόνη ενέργεια που θα κάνω είναι καταγγελία στην ΕΕΤΤ εάν δεν το έχετε απενεργοποιήσει στην επόμενη ώρα.

 

Τελικά το απενεργοποίησαν και έμεινα μόνο να αναρωτιέμαι πόσο έχουν ξεφύγει εκεί στο VAS και το Marketing της Vodafone που ενεργοποιούν κάτι χωρίς να σε ρωτήσουν - ούτε καν να σε ενημερώσουν! Και φαντάστηκα οτι ψιλοέβαλαν μυαλό, αφού ούτε στον κύκλο μου άκουσα κάτι παρόμοιο, ούτε και εδώ διάβασα κάτι σχετικό.

 

Προχτες το ενεργοποίησαν στο κινητό του πατέρα μου, ο οποίος ούτε sms δεν χρησιμοποιεί και δεν ξέρει καν τι είναι το mms.... Ο άνθρωπος 2 μέρες έχει χάσει την μπάλα με τα μυνήματα που του έρχονται, ενώ αν κάποιος τον καλεί και δεν προλάβει να το σηκώσει την 4 φορά, τον έχασε (γιατί το σύστημα τον πετάει στο voice mms)... Και αναρωτιέμαι, πόσο θράσος έχουν οι άνθρωποι??? Είναι δυνατόν, χωρίς συγκατάθεση να ενεργοποιούν τέτοιες υπηρεσίες στις γραμμές και να αναστατώνουν έτσι τις γραμμές των απλών χρηστών?? Εξήγησα στον πατέρα μου τηλεφωνικά να πάρει το 13830 και να διαμαρτυρηθεί - ο άνθρωπος με το δίκιο του δεν έχει καταλάβει τι και πως να τους ζητήσει και περιμένω να τον δω και να καλέσω εγώ από το κινητό του για να το λύσω....

 

Είχε κανένας άλλος τέτοιο θέμα, μήπως και κάνουμε κάποια ομαδική καταγγελία στην ΕΕΤΤ, μπας και φιλοτιμηθούν να σέβονται λίγο περισσότερο τους πελάτες τους??

 

οχι εγω πρωτη φορα την ακουω . και μολις εμαθα περισσοτερα. το κακο ειναι οτι το μμς που λαμβανεις δεν αναφερει το τηλ του συνδρομητη. και μπορεις να τα ακουσεις και απο το 1255 δωρεαν. εγω θα προτιμουσα την ειδοποιηση κλησεων που εχω τωρα παρα τηλεφωνητη ανεξαρτητα εαν ειναι δωρεαν οταν ακουμε το μυνημα.

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...