egodemis Δημ. April 20, 2020 Κοινοποίηση Δημ. April 20, 2020 Το ίδιο θέμα είχα με voda δεν το έλυσα ποτέ επειδή το συμβόλαιο έληγε σε 3 μήνες μέχρι να λήξει έκανα χρήση VPN και όλα επεζαν οκ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Black_Drag0n Δημ. May 4, 2020 Κοινοποίηση Δημ. May 4, 2020 Έχασα το κινητό που είχε μέσα τη sim μου. Θέλω άλλη με ίδιο αριθμό. Επειδή μένω πολύ εκτός, με τη μαμά μου που ανήκει σε αυπαθή ομάδα, και για να πάω κέντρο πρέπει να πάρω πολλές συγκοινωνίες και φοβάμαι να το ρισκάρω και μετά να την κολλήσω, θέλω να κάνω τη διαδικασία από το σπίτι. Για να μου στείλει sim η vodaphone πρέπει να κάνω μια δήλωση στο gov.gr, η οποία θέλει επαλήθευση κωδικού του taxis (δεν έχω ibank), η οποία στέλνει τον κωδικό στο τηλ. που έχω χάσει και άλλο τηλέφωνο δεν δέχεται. Έχω viber με το τηλ. που έχω χάσει και λειτουργεί κανονικά με ένα πρόγραμμα που μπορώ να πάρω απεριόριστα τηλ. στην Ελλάδα. Μήπως υπάρχει κάποια υπηρεσία που να μπορώ να λάβω και sms μέσω viber; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zerokill Δημ. May 4, 2020 Κοινοποίηση Δημ. May 4, 2020 Αν δέν πας με την ταυτότητα σου σε κατάστημα δουλειά δεν γίνεται. Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro Παράθεση Vodafone:Ανακοινώσεις για συνδρομητές Cosmote: Ανακοινώσεις για συνδρομητές NOVA: Γενικές ανακοινώσεις συνδρομητών. zerokill@mowned.com Οδηγίες προς ναυτιλομένους Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zurabi_97 Δημ. May 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2020 Δέησε τελικά να μου απαντήσει η Voda, για αυτούς δεν υπάρχει κανένα θέμα, όλα λειτουργούν κανονικά, Στη ν παρατήρηση πως εξακολουθέι το θέμα, αλλά όταν το γυρίζω στην Cote όλα λειτουργούν κανονικά, η απάντηση ήταν να παρατηρώ σε ποιο δρόμο είμαι όταν συμβαίνει αυτό και αφού μαζέψω αρκετά δεδομένα να τους ξαναπάρω :( Πάντως αφού το έχετε και άλλοι σημαίνει πως κάτι παίζει. Εμένα πάντως με παρέπεμψαν να κάνω αντικατάσταση της κάρτας, του οποίου και έκανα σήμερα. Και που λες, δεν έχω πανομοιότυπο θέμα με το Spotify (αν ξανά συμβεί όπως και του συμφορουμίτη που άνοιξε το θέμα, θα ενημερώσω). Τρώει όμως κάτι σκαλωματα με το Instagram στα βίντεο, είτε σε δημοσίευση, είτε σε ιστορία ή στο IGTV, να τρώει συνεχομενα buffering (εκεί που πριν κολλούσε αιώνια το βίντεο στο buffering). Δοκιμάζω και ενημερώνω ξανά. Αλλά πιστεύω είναι πρόβλημα δικό τους αλλά δεν θέλουν να το παραδεχτούν. Παράθεση [img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
user2163 Δημ. May 14, 2020 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2020 Παρατηρώ και εγώ το ίδιο θέμα με vpn ολα καλά έχω το ίδιο θέμα και στο instagram. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zurabi_97 Δημ. May 14, 2020 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2020 Εμένα πάντως με παρέπεμψαν να κάνω αντικατάσταση της κάρτας, του οποίου και έκανα σήμερα. Και που λες, δεν έχω πανομοιότυπο θέμα με το Spotify (αν ξανά συμβεί όπως και του συμφορουμίτη που άνοιξε το θέμα, θα ενημερώσω). Τρώει όμως κάτι σκαλωματα με το Instagram στα βίντεο, είτε σε δημοσίευση, είτε σε ιστορία ή στο IGTV, να τρώει συνεχομενα buffering (εκεί που πριν κολλούσε αιώνια το βίντεο στο buffering). Δοκιμάζω και ενημερώνω ξανά. Αλλά πιστεύω είναι πρόβλημα δικό τους αλλά δεν θέλουν να το παραδεχτούν. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Το Spotify δεν κάνει πλέον τέτοια θέματα. Αλλά το Instagram τρώει τα ίδια σκαλώματα, που και που το Twitter αρνείται να στείλει tweet (μόνο κλεισε-ανοιξε τα δεδομένα). Πήρα τηλέφωνο την Vodafone, βέβαια πριν την κλήση, μίλησα στο live chat, δεν βρήκαν τίποτα, όπως πάντα, έκαναν την εσωτερική επανεκκίνηση δικτύου, τα ίδια ξανά, και με είπαν ότι θα κάνουν αίτημα στο τεχνικό τμήμα για έλεγχο, που το κόβω πως πάλι τα ίδια θα μου πουν, "η γραμμή σας δεν έχει πρόβλημα μπλα μπλα" όπως και τον Γενάρη που τα πράγματα ήταν ποιο χειρότερα. Άμα το πουν αυτό, είναι βέβαιο ότι φεύγω από αυτούς και ας μου λένε ένα κάρο δικαιολογίες. Παράθεση [img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris2004 Δημ. May 15, 2020 Κοινοποίηση Δημ. May 15, 2020 Καλησπέρα σε όλους. Τις πρώτες μέρες της καραντίνας αναγκάστηκα να χρησιμοποιώ Internet απο το κινητό. Παράλληλα συνδεόμουν και με κάποιο WiFi που μου είχε δώσει προσωρινά γείτονας. Φαίνεται ότι κάποιες στιγμές είχα αποσυνδέσεις και το γυρνούσε στο 4g, όπου με χρέωνε αυτόματα 7€/200mb. Δεν το πήρα χαμπάρι και ο λογαριασμός πήγε γύρω στα 300 ευρώ. Αφού τους κάλεσα και εξήγησα τι συνέβη, και ότι θα μπορούσαν να κάνουν μια έκπτωση αφού ούτως η άλλως τις άλλες μέρες έδωσαν 20GB δώρο μου το αρνούνται. Λέω μετά θα ζητήσω διακοπή συμβολαίου να αλλάξω εταιρεία, μου το αρνούνται αυτό. Δηλαδή δεν θα έχω υπηρεσίες και το πάγιο θα τρέχει με λίγα λόγια. Τι μπορώ να κάνω, να προχωρήσω σε έγγραφο αίτημα και μετά καταγγελία ΕΕΤΤ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. May 15, 2020 Κοινοποίηση Δημ. May 15, 2020 (edited) Κάνε φορητότητα και θα πληρώσεις ότι χρωστάς + το πέναλτι. Πλήρωσε να μην χρωστάς με διακανονισμό, ώστε να ξεκινήσει η φορητότητα και ελπίζεις να σε καλέσουν για αντιπροσφορα και στο παζάρι να κερδίσεις κάτι. Εννοείται ότι θα κάνεις έγγραφο παράπονο γιατί στην καταγγελία στην εεττ απαιτείται η αλληλογραφία με τον πάροχο. Και μετατροπή σε καρτοκινητό. Edited May 15, 2020 by pavlitakis1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
x700 Δημ. May 17, 2020 Κοινοποίηση Δημ. May 17, 2020 (edited) Εγώ δε μπορώ να καταλάβω τι καταγγελία θα κάνεις στην εεττ. Γιατί σίγουρα σου έστειλε sms όταν πλησίασες το όριο. Τώρα αν δεν το είδες αν αν αν δε νομίζω να την ενδιαφέρει. Είναι κάτι που χρησιμοποίησες. Άρα πρέπει να το πληρώσεις. Παντός ξέρω περιπτώσεις που αφήσανε απλήρωτους δυο τρεις λογαριασμούς και από μόνη της έκανε «κουρεμα»και διακανονισμό. Edited May 17, 2020 by x700 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. May 20, 2020 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2020 Τι λέτε ρε παιδιά; να πληρώσει 300€ για data? Εγώ θα τους ζητούσα και ένα μήνα δώρο επειδή αναγκάστηκα να ασχοληθώ περισσότερο με το ζήτημα πλάκα κάνουμε; :confused: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. May 20, 2020 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2020 Δεν είπαμε να πληρώσει, είπαμε ότι χρειάζεται τακτική για να μην πληρώσει, γιατί είναι σκούρα τα πράγματα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ddr2 Δημ. May 20, 2020 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2020 Να καταγγειλεις τι ακριβως στην Εεττ ? Οτι το wifi του γειτονα εκανε αποσυνδεσεις και ετσι εμπαινε το 4g ? Και φταιει ο παροχος σου για αυτο? Δεν καταλαβαινω τι θελεις να καταγγειλεις. Παράθεση MyName: Γιάννης. Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vaskor Δημ. May 22, 2020 Κοινοποίηση Δημ. May 22, 2020 Με κόστος 72 ευρώ/γίγα, έπρεπε να ήσουν προσεκτικότερος. Σε ειδοποίησαν με περισσότερο από μια φορά πως ξεπέρασες το όριο. Δε νομίζω πως μπορείς να τους κατηγορήσεις βάσιμα. Διακανονισμός. Παράθεση :ninja: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bbbb Δημ. May 22, 2020 Κοινοποίηση Δημ. May 22, 2020 Το μεγάλο λάθος ήταν ότι είχες συμβόλαιο και δεν πρόσεχες την κατανάλωση σου. Παράθεση [/url] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ilovemetal Δημ. May 22, 2020 Κοινοποίηση Δημ. May 22, 2020 Τι λέτε ρε παιδιά; να πληρώσει 300€ για data? Εγώ θα τους ζητούσα και ένα μήνα δώρο επειδή αναγκάστηκα να ασχοληθώ περισσότερο με το ζήτημα πλάκα κάνουμε; :confused: Το ποσό πρέπει να πληρωθεί στο ακέραιο, μιας και δεν υπάρχει τίποτα το παράνομο με τη χρέωση. Αν εμείς είμαστε απρόσεκτοι, δεν φταίει σε καμία περίπτωση η εκάστοτε εταιρεία. Άρα τι ακριβώς θα καταγγείλει; Ας σοβαρευτούμε λίγο σε αυτή τη χώρα. Από την άλλη τα λάθη είναι ανθρώπινα, οπότε θεωρώ ότι μπορεί να κάνει διακανονισμό του ποσού. Παράθεση Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
angelfeather Δημ. May 23, 2020 Κοινοποίηση Δημ. May 23, 2020 Για να έχει πάει ο λογαριασμός 300 ευρώ σημαίνει ότι σου στείλαν ένα κάρο μηνύματα, έτσι κανουν στην κατανάλωση data. Επίσης έχεις εσύ την ευθύνη ρυθμίσεων της συσκευής, λογικά έχεις wifi assist ενεργό. Δε φταίει η Vodafone για αυτά και ακόμα και καταγγελία να κάνεις θα φας μάλλον άκυρο, οπότε κάνε διακανονισμό καλύτερα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manosn2 Δημ. May 23, 2020 Κοινοποίηση Δημ. May 23, 2020 Καλησπέρα σε όλους. Τις πρώτες μέρες της καραντίνας αναγκάστηκα να χρησιμοποιώ Internet απο το κινητό. Παράλληλα συνδεόμουν και με κάποιο WiFi που μου είχε δώσει προσωρινά γείτονας. Φαίνεται ότι κάποιες στιγμές είχα αποσυνδέσεις και το γυρνούσε στο 4g, όπου με χρέωνε αυτόματα 7€/200mb. Δεν το πήρα χαμπάρι και ο λογαριασμός πήγε γύρω στα 300 ευρώ. Αφού τους κάλεσα και εξήγησα τι συνέβη, και ότι θα μπορούσαν να κάνουν μια έκπτωση αφού ούτως η άλλως τις άλλες μέρες έδωσαν 20GB δώρο μου το αρνούνται. Λέω μετά θα ζητήσω διακοπή συμβολαίου να αλλάξω εταιρεία, μου το αρνούνται αυτό. Δηλαδή δεν θα έχω υπηρεσίες και το πάγιο θα τρέχει με λίγα λόγια. Τι μπορώ να κάνω, να προχωρήσω σε έγγραφο αίτημα και μετά καταγγελία ΕΕΤΤ; Να κανεις καταγγελια σε τι; Επειδή φέσωσες εσύ το κινητό τι φταίει η εταιρεία; Παράθεση ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
haforce Δημ. May 24, 2020 Κοινοποίηση Δημ. May 24, 2020 (edited) Φίλε μου αντίστοιχη περίπτωση πριν 4 χρόνια. είχε δώσει η Cosmote δωρεάν data σε 4ήμερο. Κάπου στις 11 το βράδυ θυμήθηκα να κατεβάσω μια ταινία των 4GB. Ευκολάκι μιας και οι ταχύτητες θα την κατέβαζαν σε 20 λεπτά το πολύ. Δυστυχώς για εμένα κοιμήθηκα κατά τις 11.30 και όταν ξύπνησα δεν κατάλαβα. το κινητό είχε κολλήσει και η ταινία κατέβηκε σχεδόν ολόκληρη μετά τις 12.... Κάπου το πρωι κατά τις 7.40 ήρθε σε μήνυμα ότι τελείωσαν τα GB. Είδα την ταινία που είχε ημερομηνία δημιουργίας στις 7 το πρωι. πήρα πρέφα τι ακριβώς είχε γίνει... Και περίμενα το λογαριασμό. Μου ήρθε 180 ευρώ σε δεδομένα. Εντάξει είπα έκανα τη κουτσουκέλα. Υπόψη το μήνυμα ήρθε κατόπιν εορτής. Τους πήρα τηλέφωνο. Τίποτα! ανένδοτοι. τους φοβέρησα με διακοπή συμβολαίου... κάτι τρέχει στα γύφτικα... Οπότε αποφάσισα να τους στείλω ένα πολύ ανθρώπινο και ειλικρινές email με το τι ακριβώς έχει γίνει με αυτή την υπόθεση και ζήτησα να με χρεώσουν γύρω στα 50 ευρώ σαν να δείχνουν καλή τη πίστη προς ένα συνδρομητή τους. Μετά από 20 ημέρες μου έστειλαν απάντηση, στην οποία αναγνωρίζουν το προβλημα και μου έλεγαν πως να προφυλαχθώ για το μέλλον (με χρήση του myinternet.cosmote.gr που απενεργοποιεί την ογκοχρέωση για extra δεδομένα αν το ζητήσεις εσυ). Τελικά μου είπαν ότι επιστρέφουν τα χρήματα ΟΛΑ χωρίς να χρεωθώ ΤΙΠΟΤΑ! Αυτά! Δεν ξέρω αν σε βοήθησα ή σε βοηθήσω. Εμένα με έσωσε αυτό το email και αισθάνθηκα ότι η εταιρία με προσέχει να μην χρεώνομαι περισσότερο. PS μετά από 10 μέρες μου ήρθε ΚΑΙ επιδότηση λόγω αυτού του 180αριού! Γιατί δεν είχε μπει ακόμα σε λογαριασμό η επιστροφή του!!! Πήρα και επιστροφή 68 ευρώ!!!!!! Edited May 24, 2020 by haforce Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ilovemetal Δημ. May 24, 2020 Κοινοποίηση Δημ. May 24, 2020 Φίλε μου αντίστοιχη περίπτωση πριν 4 χρόνια. είχε δώσει η Cosmote δωρεάν data σε 4ήμερο. Κάπου στις 11 το βράδυ θυμήθηκα να κατεβάσω μια ταινία των 4GB. Ευκολάκι μιας και οι ταχύτητες θα την κατέβαζαν σε 20 λεπτά το πολύ. Δυστυχώς για εμένα κοιμήθηκα κατά τις 11.30 και όταν ξύπνησα δεν κατάλαβα. το κινητό είχε κολλήσει και η ταινία κατέβηκε σχεδόν ολόκληρη μετά τις 12.... Κάπου το πρωι κατά τις 7.40 ήρθε σε μήνυμα ότι τελείωσαν τα GB. Είδα την ταινία που είχε ημερομηνία δημιουργίας στις 7 το πρωι. πήρα πρέφα τι ακριβώς είχε γίνει... Και περίμενα το λογαριασμό. Μου ήρθε 180 ευρώ σε δεδομένα. Εντάξει είπα έκανα τη κουτσουκέλα. Υπόψη το μήνυμα ήρθε κατόπιν εορτής. Τους πήρα τηλέφωνο. Τίποτα! ανένδοτοι. τους φοβέρησα με διακοπή συμβολαίου... κάτι τρέχει στα γύφτικα... Οπότε αποφάσισα να τους στείλω ένα πολύ ανθρώπινο και ειλικρινές email με το τι ακριβώς έχει γίνει με αυτή την υπόθεση και ζήτησα να με χρεώσουν γύρω στα 50 ευρώ σαν να δείχνουν καλή τη πίστη προς ένα συνδρομητή τους. Μετά από 20 ημέρες μου έστειλαν απάντηση, στην οποία αναγνωρίζουν το προβλημα και μου έλεγαν πως να προφυλαχθώ για το μέλλον (με χρήση του myinternet.cosmote.gr που απενεργοποιεί την ογκοχρέωση για extra δεδομένα αν το ζητήσεις εσυ). Τελικά μου είπαν ότι επιστρέφουν τα χρήματα ΟΛΑ χωρίς να χρεωθώ ΤΙΠΟΤΑ! Αυτά! Δεν ξέρω αν σε βοήθησα ή σε βοηθήσω. Εμένα με έσωσε αυτό το email και αισθάνθηκα ότι η εταιρία με προσέχει να μην χρεώνομαι περισσότερο. PS μετά από 10 μέρες μου ήρθε ΚΑΙ επιδότηση λόγω αυτού του 180αριού! Γιατί δεν είχε μπει ακόμα σε λογαριασμό η επιστροφή του!!! Πήρα και επιστροφή 68 ευρώ!!!!!! Συχνά η ευγένεια και η ευθύτητα, κάνουν ανατροπές. Μπράβο τους. Παράθεση Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
user2163 Δημ. May 24, 2020 Κοινοποίηση Δημ. May 24, 2020 Εγώ θα πρότεινα να πάρεις τηλ. και να ζητήσεις διακανονισμό πχ να τα πληρώσεις σε 6 δόσεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zurabi_97 Δημ. May 24, 2020 Κοινοποίηση Δημ. May 24, 2020 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Το Spotify δεν κάνει πλέον τέτοια θέματα. Αλλά το Instagram τρώει τα ίδια σκαλώματα, που και που το Twitter αρνείται να στείλει tweet (μόνο κλεισε-ανοιξε τα δεδομένα). Πήρα τηλέφωνο την Vodafone, βέβαια πριν την κλήση, μίλησα στο live chat, δεν βρήκαν τίποτα, όπως πάντα, έκαναν την εσωτερική επανεκκίνηση δικτύου, τα ίδια ξανά, και με είπαν ότι θα κάνουν αίτημα στο τεχνικό τμήμα για έλεγχο, που το κόβω πως πάλι τα ίδια θα μου πουν, "η γραμμή σας δεν έχει πρόβλημα μπλα μπλα" όπως και τον Γενάρη που τα πράγματα ήταν ποιο χειρότερα. Άμα το πουν αυτό, είναι βέβαιο ότι φεύγω από αυτούς και ας μου λένε ένα κάρο δικαιολογίες. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 2: Είπα λοιπόν να δοκιμάσω σε άλλη συσκευή να δω άμα έχει τα ίδια θέματα, συγκεκριμένα σε ένα Nexus 5X. Λοιπόν το Spotify και Instagram δεν σκαλώνουν στα βίντεο ή στη μουσική. Φαίνεται πως είναι διπλό το πρόβλημα, και από πλευρά συσκευής και από πλευρά του δικτύου τους. Ίσως θα φταίει μάλλον το 5Χ έχει LTE-A και λόγω της ταχύτητας δεν εμφανίζει τέτοιο θέμα. Παράξενα πράγματα. Μάλλον η Vodafone κάνει διακρίσεις, τουλάχιστον έτσι όπως το βλέπω εγώ. Παράθεση [img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
babakos Δημ. May 24, 2020 Κοινοποίηση Δημ. May 24, 2020 Κανένα θεμα σε μένα (VF CU με ένα ταπεινό Huawei P Smart 2019) ούτε σε Spotify ούτε σε Instagram Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. June 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2020 Σορρυ που το ξεθαβω το νήμα,αυτο εδω ειναι καινουργιο? https://www.vodafone.gr/eshop/mobile-internet/c-100123/ οι τιμες προσφορας στα πακετα των 10 γιγα και των 40 γιγα ειναι απαιχτες. Ξερει κανεις αν παραγγελνεται online μονο ή υπάρχει και σε κατάστημα? Αν κατάλαβα καλά μπορείς να πάρεις και σκέτη σιμ δωρεάν. Είναι συμβόλαιο χωρίς πάγιο,χωρίς δέσμευση και με 200mb δωρεαν το μηνα,και μετά μπορείς να βάλεις και τα πρόσθετα πακέτα. Λογαριασμός έρχεται μόνο ηλεκτρονικός ή με sms...Το ερώτημα είναι πόσο θα κρατήσουν οι τιμές προσφοράς... Λεπτομέρειες: https://www.vodafone.gr/files/1490681520400-giga-wifi-Pricelist_GR.pdf Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. June 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2020 Οι τιμές προσφοράς είναι μέρος του μένουμε σπίτι, κάποια στιγμή θα σταματήσουν. (Είναι η ίδια προσφορά με τα συμβόλαια). Δεν το δίνουν όμως τόσο απλά. Προωθούν την κάρτα μαζί με το MiFi, εκτός αν είσαι πελάτης κινητής όπου σου δίνουν την κάρτα λίγο πιο ευκολα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
babakos Δημ. June 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2020 Μια χαρά την δινουν αρκεί να την ζητήσεις και να επιμείνεις. Την περασμένη Τρίτη πήρα εγώ μια για το εξοχικό να την βάλω σε ενα TP Link 4G router.. Μην περιμένετε να γινει online ή με τηλεφωνική επικοινωνία, πηγαίνετε σε κατάστημα .. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.