Tol7 Δημ. October 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 15, 2014 Πώς γίνεται να καταργήσω τον τηλεφωνητή μου ώστε όταν το έχω κλειστό να μην μπορεί κάποιος να μου αφήνει μηνύματα; Παράθεση Xiaomi Mi9 Lite Samsung A5 2016 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lambrosbouk Δημ. October 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 15, 2014 Αν έχεις κοσμοτέ, μπορείς μόνο με επίσκεψη σε κατάστημα και επίτόπου τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών. Παράθεση http://lambrosbouk.wordpress.com/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TakeOverNet Δημ. October 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 15, 2014 Επειδη έχεις προφανως vodafone, κάλεσε το 1285 και απενεργοποίησε το. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. October 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 16, 2014 Πληκτρολογώντας ##002# και κλήση , απενεργοποιούνται όλες οι εκτροπές , ( Και η εκτροπή σε τηλεφωνητή) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitris15 Δημ. October 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2014 Πληκτρολογώντας ##002# και κλήση , απενεργοποιούνται όλες οι εκτροπές , ( Και η εκτροπή σε τηλεφωνητή) εμενα σε G3 μου εγραφε ακυρος κωδικος δεν ξερω γιατι Παράθεση υπογραφή εκτός ορίων Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GiannisSma Δημ. October 25, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 25, 2014 Πρώτα από όλα τι είναι η ευρωπαϊκή κάρτα νέων; Την Ευρωπαϊκή Κάρτα Νέων μπορούν να έχουν όλοι οι νέοι, ηλικίας 13 - 30 ετών. Ισχύει για ένα χρόνο, στοιχίζει 10 ευρώ και μπορείς να την ανανεώνεις κάθε χρόνο μέχρι να κλείσεις τα 30. Πρόκειται για εκπτωτική και όχι πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κάρτα νέων εδώ: europeanyouthcard.gr Που μου χρησιμεύει σαν συνδρομητής της Vodafone; Mε ανανέωση χρόνου ομιλίας από 10€ και άνω οι συνδρομητές λαμβάνουν έξτρα 10€ Bonus για να τα χρησιμοποιήσουν όπως θέλουν για ένα μήνα. Τα 10€ bonus αποδίδονται σε μία ανανέωση ανά 30 ημέρες. Για ενεργοποίηση της προσφοράς, οι συνδρομητές θα πρέπει να αποστείλουν τον αριθμό της Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων με δωρεάν γραπτό μήνυμα στο 1280. Η προσφορά ισχύει για 12 μήνες από τη στιγμή της ενεργοποίησής της. Προσωπικά έκανα online παραγγελία αριθμού CU για να πάρω την προσφορά της Vodafone και μαζί με την παραγγελιά έβαλα και μία κάρτα των 10€. Μετά την ενεργοποίηση του αριθμού έστειλα τον αριθμό της ευρωπαϊκής κάρτας με μήνυμα στο 1252 και μόλις έγινε η ενεργοποίηση(μετά από 3-5 λεπτά ήταν ενεργοποιημένη η προσφορά από την κάρτα νέων) έβαλα 10€ κάρτα και πήρα και τα +10€ απευθείας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
liana Δημ. October 27, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2014 Πρώτα από όλα τι είναι η ευρωπαϊκή κάρτα νέων; Την Ευρωπαϊκή Κάρτα Νέων μπορούν να έχουν όλοι οι νέοι, ηλικίας 13 - 30 ετών. Ισχύει για ένα χρόνο, στοιχίζει 10 ευρώ και μπορείς να την ανανεώνεις κάθε χρόνο μέχρι να κλείσεις τα 30. Πρόκειται για εκπτωτική και όχι πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κάρτα νέων εδώ: europeanyouthcard.gr Που μου χρησιμεύει σαν συνδρομητής της Vodafone; Mε ανανέωση χρόνου ομιλίας από 10€ και άνω οι συνδρομητές λαμβάνουν έξτρα 10€ Bonus για να τα χρησιμοποιήσουν όπως θέλουν για ένα μήνα. Τα 10€ bonus αποδίδονται σε μία ανανέωση ανά 30 ημέρες. Για ενεργοποίηση της προσφοράς, οι συνδρομητές θα πρέπει να αποστείλουν τον αριθμό της Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων με δωρεάν γραπτό μήνυμα στο 1280. Η προσφορά ισχύει για 12 μήνες από τη στιγμή της ενεργοποίησής της. Προσωπικά έκανα online παραγγελία αριθμού CU για να πάρω την προσφορά της Vodafone και μαζί με την παραγγελιά έβαλα και μία κάρτα των 10€. Μετά την ενεργοποίηση του αριθμού έστειλα τον αριθμό της ευρωπαϊκής κάρτας με μήνυμα στο 1252 και μόλις έγινε η ενεργοποίηση(μετά από 3-5 λεπτά ήταν ενεργοποιημένη η προσφορά από την κάρτα νέων) έβαλα 10€ κάρτα και πήρα και τα +10€ απευθείας. Αν η ανανεωση γινει εστω κ μια μερα πριν, ο διπλασιασμος δεν ισχυει. Το αρνητικο ειναι πως δε μεταφερονται ετσι οσα λεπτα μενουν απο τα πακετα στον επομενο μηνα. Πάντως πιστευω πως με διαφορα ειναι η καλυτερη δυνατη λυση για καποιον που θελει να μιλαει αρκετα και σε ολα τα δικτυα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GiannisSma Δημ. October 27, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2014 Αν η ανανεωση γινει εστω κ μια μερα πριν, ο διπλασιασμος δεν ισχυει. Το αρνητικο ειναι πως δε μεταφερονται ετσι οσα λεπτα μενουν απο τα πακετα στον επομενο μηνα. Πάντως πιστευω πως με διαφορα ειναι η καλυτερη δυνατη λυση για καποιον που θελει να μιλαει αρκετα και σε ολα τα δικτυα. Αυτο ισχύει και το ίδιο γίνεται και στην Cosmote. Εμένα με βολεύει γιατι βάζοντας 10€ δίνει τα +10€ και κάνω ενεργοποίηση τρεις φορές το talk to Vodafone 300 για να πάρω τα λεπτά προς όλα τα δίκτυα και προς όλη τη Vodafone. (Προς όλη τη Vodafone200' + προς όλους 200' + 100' από online bonus) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
egeorge2 Δημ. November 6, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2014 Έχω το Huawei FT3110 με κάρτα SIM Vodafone και οι κλήσεις που κάνω βγαίνουν με απόκρυψη. Να συμπληρώσω ότι δεν έχω ρυθμίσει κάτι τέτοιο και με άλλη συσκευή (και GSM Asterisk Gateway) καλεί κανονικά χωρίς απόκρυψη. Στο manual δεν γράφει κάτι σχετικό και ούτε έχω βγει κάποια υπόδειξη στο internet. Τι να κάνω??? φιλε μου εχω το ιδιο προβλημα μηπως βρικες πως βγαζουμε την αποκρυψη; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tabman Δημ. November 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 15, 2014 Γεια σας, Μου συνέβη το εξής: Είχα κάνει αίτηση φορητότητας στη vodafone αλλά αποφάσισα να την ακυρώσω οπότε κάλεσα το 13894. Δεν ειδα ανταπόκριση όμως οπότε 2 μέρες μετά πήρα τηλ. και μίλησα με ένα εκπρόσωπο και μου είπε ότι το προχωράνε! Για να είμαι σίγουρος έστειλα και με fax φωτ. ταυτότητας δηλώντας ότι επιθυμώ ακύρωση φορητότητας. Αυτό που τελικά έγινε είναι μετά από 3 μέρες να είμαι κανονικά στο δίκτυο της vodafone! Ξέρετε τι μπορώ να κάνω? Ισχύει ότι αν κάνω αίτηση φορητότητας σε άλλο πάροχο εντός κάποιων ημερών τελικά δεν θα χρεωθώ τίποτα από τη vodafone? Ευχαριστώ, Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johntua Δημ. November 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 15, 2014 Κανονικα κανεις αιτημα επιστοφης στον παροχο που ησουν δλδ. καλεις τον πάροχο σου και κανεις παλι αιτημα φορητοτητας για να επιστρεψεις. Ταυτοχρονα , αν και δεν ειναι απαραίτητο, παιρνεις την Vodafone και αναφερεις οτι εστειλες φαξ, σε αγνοησαν και τωρα επιστρεφεις στον παροχο που ησουν με υπανανχωριση απο εκεινουν για να μην χρεωθεις επιστροφη ποσου απο πιστωση επιδοτησης κλπ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jobous Δημ. November 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 15, 2014 (edited) Ακριβώς , αλλά ακριβώς λέμε, έκανα και εγώ !!!!!! Κοίτα το θέμα είναι ότι και εγώ έκανα τηλέφωνα στο 13894 αλλά δεν με έπαιρναν πίσω. Στέλνω και ένα φαξ για ακύρωση. Το θέμα είναι ότι αυτό γινόταν για 3 μέρες. Τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών , τι θα γίνει με το θέμα, να στείλουμε email να ενημερώσουμε το τμήμα. Απο την Wind κάθε μέρα μου έλεγαν ότι ξαναέστειλε η vodafone αίτημα φορητότητας. Προχτές παίρνω 13894 και συνδέομαι με το τμήμα φορητότητας και μου λέει η κοπελιά που μιλάγαμε ότι η ακύρωση κάνει 2-3 μέρες. Πρώτη φορά το ακούω. Χτες τηλέφωνο wind και τσεκάρουμε ότι τελικά το αίτημα ακυρώθηκε. Δεν ξέρω το έχουν πάθει , νόμιζα και εγώ ότι έτυχε μόνο σε μένα. Edited November 15, 2014 by jobous Παράθεση VF Giga Unlimited Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tabman Δημ. November 19, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 19, 2014 Τελικά επικοινώνησα με τον παλιό πάροχο και θα επιστρέψω εκεί. Εν τω μεταξύ όμως σήμερα μου ήρθε λογαριασμός από τη vodafone. Τι γίνεται με αυτόν? Απλά δεν το πληρώνω? Ευχαριστώ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JohnnyBoy2 Δημ. November 28, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2014 Είχα κάνει αίτηση φορητότητας στη vodafone αλλά αποφάσισα να την ακυρώσω οπότε κάλεσα το 13894. Δεν ειδα ανταπόκριση όμως οπότε 2 μέρες μετά πήρα τηλ. και μίλησα με ένα εκπρόσωπο και μου είπε ότι το προχωράνε! Για να είμαι σίγουρος έστειλα και με fax φωτ. ταυτότητας δηλώντας ότι επιθυμώ ακύρωση φορητότητας. Αυτό που τελικά έγινε είναι μετά από 3 μέρες να είμαι κανονικά στο δίκτυο της vodafone! Μία από τα ίδια την προηγούμενη εβδομάδα. Αποφασίζω να ακυρώσω αίτηση φορητότητας που έκανα για vodafone, στέλνω λοιπόν το φαξ με την φωτοτυπία ταυτότητας, αλλά καλού-κακού τους παίρνω και τηλέφωνο στο 13894. ΦΥΣΙΚΑ δεν με πήραν ποτέ πίσω οπότε αναγκάστηκα να καλέσω ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ στο 13830 από το κινητό μου, όπου με κράτησαν 9 λεπτά στο τηλέφωνο. Λίγο αργότερα μου ήρθε και μήνυμα ότι το αίτημα καταχωρίστηκε και ότι θε ενημερωθώ για την τύχη του σύντομα. "Τουλάχιστον εξασφάλισα ότι έτσι θα ακυρωθεί η φορητότητα " σκέφτηκα, όμως μετά από κάποιες ώρες η Vodafone με τράβηξε με το έτσι θέλω! Απευθύνομαι λοιπόν σε ένα κατάστημά τους για να δηλώσω υπαναχώρηση, μου λένε όμως ότι αυτό δεν προβλέπεται ως διαδικασία. Αρκεί να υποβάλλω νέο αίτημα φορητότητας σε άλλη εταιρεία κινητής και εκείνη με τη σειρά της θα με ξανατραβήξει πίσω. Είπε όμως επίσης ότι ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ πάγιο για τις ημέρες παραμονής μου στη Vodafone, ενώ από την Cosmote μου είχαν πει ότι αν εντός 14 ημερών, υπαναχωρήσω, δεν θα με χρεώσει η vodafone τίποτε... Τώρα είμαι σίγουρος ότι θα μου έρθει λογαριασμός από τη Vodafone. Τελικά επικοινώνησα με τον παλιό πάροχο και θα επιστρέψω εκεί. Εν τω μεταξύ όμως σήμερα μου ήρθε λογαριασμός από τη vodafone. Τι γίνεται με αυτόν? Απλά δεν το πληρώνω?... Στα ψιλά γράμματα του συμβολαίου που υποθέτω ότι ΥΠΕΓΡΑΨΕΣ, όπως και εγώ, γράφει ρητά ότι σε περίπτωση που διακόψεις προτού κάνουν απόσβεση της προσφοράς που σου έδωσαν, οφείλεις να τους επιστρέψεις κάποια ποσά. ΑΡΑ πιστεύω ότι δεν μπορούμε να το αποφύγουμε και πρέπει να πληρώσουμε. Μορεί ξαφνικά, αν μείνει απλήρωτο και καταστεί ληξιπρόθεσμο, να το στείλουν στη ΔΟΥ και να έχουμε άλλα μετά. Τελικά πόσες μέρες έμεινες στη Vodafone και τι ποσό λογαριασμού σου έστειλε; Και σε ποιο πρόγραμμά τους είχες ενταχθεί; Έτσι για να υπολογίσω τι περίπου να περιμένω και εγώ! Παράθεση Να πεθαίνεις για την Ελλάδα είναι άλλο και άλλο εκείνη να σε πεθαίνει... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TakeOverNet Δημ. November 29, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2014 Μία από τα ίδια την προηγούμενη εβδομάδα. Αποφασίζω να ακυρώσω αίτηση φορητότητας που έκανα για vodafone, στέλνω λοιπόν το φαξ με την φωτοτυπία ταυτότητας, αλλά καλού-κακού τους παίρνω και τηλέφωνο στο 13894. ΦΥΣΙΚΑ δεν με πήραν ποτέ πίσω οπότε αναγκάστηκα να καλέσω ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ στο 13830 από το κινητό μου, όπου με κράτησαν 9 λεπτά στο τηλέφωνο. Λίγο αργότερα μου ήρθε και μήνυμα ότι το αίτημα καταχωρίστηκε και ότι θε ενημερωθώ για την τύχη του σύντομα. "Τουλάχιστον εξασφάλισα ότι έτσι θα ακυρωθεί η φορητότητα " σκέφτηκα, όμως μετά από κάποιες ώρες η Vodafone με τράβηξε με το έτσι θέλω! Απευθύνομαι λοιπόν σε ένα κατάστημά τους για να δηλώσω υπαναχώρηση, μου λένε όμως ότι αυτό δεν προβλέπεται ως διαδικασία. Αρκεί να υποβάλλω νέο αίτημα φορητότητας σε άλλη εταιρεία κινητής και εκείνη με τη σειρά της θα με ξανατραβήξει πίσω. Είπε όμως επίσης ότι ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ πάγιο για τις ημέρες παραμονής μου στη Vodafone, ενώ από την Cosmote μου είχαν πει ότι αν εντός 14 ημερών, υπαναχωρήσω, δεν θα με χρεώσει η vodafone τίποτε... Τώρα είμαι σίγουρος ότι θα μου έρθει λογαριασμός από τη Vodafone. Στα ψιλά γράμματα του συμβολαίου που υποθέτω ότι ΥΠΕΓΡΑΨΕΣ, όπως και εγώ, γράφει ρητά ότι σε περίπτωση που διακόψεις προτού κάνουν απόσβεση της προσφοράς που σου έδωσαν, οφείλεις να τους επιστρέψεις κάποια ποσά. ΑΡΑ πιστεύω ότι δεν μπορούμε να το αποφύγουμε και πρέπει να πληρώσουμε. Μορεί ξαφνικά, αν μείνει απλήρωτο και καταστεί ληξιπρόθεσμο, να το στείλουν στη ΔΟΥ και να έχουμε άλλα μετά. Τελικά πόσες μέρες έμεινες στη Vodafone και τι ποσό λογαριασμού σου έστειλε; Και σε ποιο πρόγραμμά τους είχες ενταχθεί; Έτσι για να υπολογίσω τι περίπου να περιμένω και εγώ! Το υπαναχωρηση δεν υπαρχει... Αν δεν σταλει αιτημα απο τον παροχο που θες να πας στην ΕΒΔΑΦ, δεν γινεται τιποτα... Ειναι pull οχι push. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. November 29, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2014 Στα ψιλά γράμματα του συμβολαίου που υποθέτω ότι ΥΠΕΓΡΑΨΕΣ, όπως και εγώ, γράφει ρητά ότι σε περίπτωση που διακόψεις προτού κάνουν απόσβεση της προσφοράς που σου έδωσαν, οφείλεις να τους επιστρέψεις κάποια ποσά. ΑΡΑ πιστεύω ότι δεν μπορούμε να το αποφύγουμε και πρέπει να πληρώσουμε. Μορεί ξαφνικά, αν μείνει απλήρωτο και καταστεί ληξιπρόθεσμο, να το στείλουν στη ΔΟΥ και να έχουμε άλλα μετά. Όχι δεν μπορεί η Δ.Ο.Υ. δεν αναλαμβάνει ακόμα να εισπράτει χρέη προς ιδιωτικές εταιρείες. Επιπλέον από όσο γνωρίζω η Vodafone δεν είναι δημόσιο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ostria19 Δημ. November 29, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2014 Καλησπερα σε ολους!! Δεν ξερω ποσοι θυμαστε την ιστορια με την αυξηση παγιου που επεβαλε η Vodafone στα προγραμματα RED απο αρχες Ιουνη ή ποσοι παραμεινατε στην εταιρεια μετα απο αυτο. Εγω λοιπον ειχα κανει συμβολαιο στο RED1 με επιδοτηση συσκευης 120 ευρω. Οταν βγηκε αυτη η ανακοινωση, εκανα φορητοτητα και μιλησα απειρες φορες με απειρους υπαλληλους οι οποιοι ηθελαν να με πεισουν οτι η "δυνατοτητα καταγγελιας της συμβασης αζημιως" που ανεφερε η σχετικη ανακοινωση σημαινε στην πραξη οτι θα επρεπε να επιστρεψω το ποσο της επιδοτησης. Επισης εστειλα και 2 e-mail στην εταιρεια στα οποια ποτε δεν απαντησαν. Στη συνεχεια, εξοφλησα το ποσο που αφορουσε τη χρηση του κινητου, αφησα το ποσο της επιδοτησης και εστειλα καταγγελια στην ΕΕΤΤ. Αυτοι το μονο που εκανα ηταν να υποχρεωσουν τη Vodafone να μου απαντησει γραπτα στο αιτημα μου, η οποια απαντησε αυτο ακριβως που μου ελεγαν και οι υπαλληλοι στο τηλεφωνο. Ολα αυτα τραβηξαν 1-2 μηνες. Απο τοτε εχω δεχτει παρα πολλα τηλεφωνα σχετικα με το ποσο της επιδοτησης που δεν εχω επιστρεψει. Χτες λοιπον μου εστειλαν επιστολη υπογεγραμμενη απο δικηγορο που ελεγε οτι αν δεν καταβαλω το ποσο μεσα σε τρεις μερες θα κινηθουν δικαστικα εναντιον μου. Επισης ελεγε οτι το συνολικο ποσο που τους χρωσταω ειναι η επιδοτηση συν 18 ευρω τα οποια αφορουν τοκους υπερημεριας και λοιπα διαχειριστικα εξοδα. Τελος παντων λεω ας παω να τα πληρωσω να ησυχασω. Παω στο καταστημα και ο υπαλληλος στην καρτελα μου εβλεπε μονο το ποσο της επιδοτησης και οχι τα επιπλεον που μου εγραφαν στο γραμμα. Του εξηγω την περιπτωση και λεει "μαλλον ειναι τρικ της εισπρακτικης εταιρειας, η Vodafone μονο το ποσο της επιδοτησης θα εισπραξει". Για πειτε τη γνωμη σας, εχει τυχει σε κανεναν αλλο αυτο; ΥΓ Συγγνωμη για το τοσο μακροσκελες ποστ, αλλα καπου επρεπε να τα πω να ξεσκασω.... :wacko: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgemv Δημ. November 30, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2014 Καλησπερα σε ολους!! Δεν ξερω ποσοι θυμαστε την ιστορια με την αυξηση παγιου που επεβαλε η Vodafone στα προγραμματα RED απο αρχες Ιουνη ή ποσοι παραμεινατε στην εταιρεια μετα απο αυτο. Εγω λοιπον ειχα κανει συμβολαιο στο RED1 με επιδοτηση συσκευης 120 ευρω. Οταν βγηκε αυτη η ανακοινωση, εκανα φορητοτητα και μιλησα απειρες φορες με απειρους υπαλληλους οι οποιοι ηθελαν να με πεισουν οτι η "δυνατοτητα καταγγελιας της συμβασης αζημιως" που ανεφερε η σχετικη ανακοινωση σημαινε στην πραξη οτι θα επρεπε να επιστρεψω το ποσο της επιδοτησης. Επισης εστειλα και 2 e-mail στην εταιρεια στα οποια ποτε δεν απαντησαν. Στη συνεχεια, εξοφλησα το ποσο που αφορουσε τη χρηση του κινητου, αφησα το ποσο της επιδοτησης και εστειλα καταγγελια στην ΕΕΤΤ. Αυτοι το μονο που εκανα ηταν να υποχρεωσουν τη Vodafone να μου απαντησει γραπτα στο αιτημα μου, η οποια απαντησε αυτο ακριβως που μου ελεγαν και οι υπαλληλοι στο τηλεφωνο. Ολα αυτα τραβηξαν 1-2 μηνες. Απο τοτε εχω δεχτει παρα πολλα τηλεφωνα σχετικα με το ποσο της επιδοτησης που δεν εχω επιστρεψει. Χτες λοιπον μου εστειλαν επιστολη υπογεγραμμενη απο δικηγορο που ελεγε οτι αν δεν καταβαλω το ποσο μεσα σε τρεις μερες θα κινηθουν δικαστικα εναντιον μου. Επισης ελεγε οτι το συνολικο ποσο που τους χρωσταω ειναι η επιδοτηση συν 18 ευρω τα οποια αφορουν τοκους υπερημεριας και λοιπα διαχειριστικα εξοδα. Τελος παντων λεω ας παω να τα πληρωσω να ησυχασω. Παω στο καταστημα και ο υπαλληλος στην καρτελα μου εβλεπε μονο το ποσο της επιδοτησης και οχι τα επιπλεον που μου εγραφαν στο γραμμα. Του εξηγω την περιπτωση και λεει "μαλλον ειναι τρικ της εισπρακτικης εταιρειας, η Vodafone μονο το ποσο της επιδοτησης θα εισπραξει". Για πειτε τη γνωμη σας, εχει τυχει σε κανεναν αλλο αυτο; ΥΓ Συγγνωμη για το τοσο μακροσκελες ποστ, αλλα καπου επρεπε να τα πω να ξεσκασω.... :wacko: Από όσο ξέρω δεν μπορεί να γίνει δικαστήριο για ποσό μικρότερο των 300 Ευρώ. Ρώτα όμως και κάποιον νομικό για να είσαι 100% σίγουρος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ostria19 Δημ. November 30, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2014 Βασικά η απορία μου δεν είναι τόσο για το δικαστήριο, γιατί το ποσό το εξοφλησα, όσο για τους έξτρα τόκους, για τους οποίους η Vodafone φαίνεται να μην έχει ιδέα! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgemv Δημ. December 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2014 Βασικά η απορία μου δεν είναι τόσο για το δικαστήριο, γιατί το ποσό το εξοφλησα, όσο για τους έξτρα τόκους, για τους οποίους η Vodafone φαίνεται να μην έχει ιδέα! Εσύ έχεις βάλει υπογραφές σε χαρτί της vodafone. Οποιεσδήποτε τυχόν διαφορές έχεις μπορούν να είναι μόνο με τη Vodafone. Πάρε μια γραπτή βεβαίωση από τη Vodafone ότι δεν έχουν άλλη απαίτηση από εσένα και αγνόησε όλα τα άλλα. Σου ξαναθυμίζω ότι δεν είμαι νομικός βέβαια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
note3neo Δημ. December 2, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2014 Καλησπέρα παιδιά...Θα ήθελα μια απάντηση σε κάτι που με καίει εδώ κ λίγες ώρες!!! Είχα φοιτητικό ιντερνετ για ένα χρόνο και έβλεπα ότι ενώ πέρασε ο 1 χρόνος δεν μου έκαναν διακοπή...οπότε πήρα τηλ στο 1227 για να κάνω αίτηση αποσύνδεσης του αριθμού που έχω. Προς έκπληξή μου ενημερώθηκα ότι για να ισχύει η αίτηση αποσύνδεσης του αριθμού ιντερνετ που έχω πρέπει εντός 5 ημερών να πληρώσω τέλη αποσύνδεσης 10 ευρώ και η διακοπή θα πραγματοποιηθεί μετά απο 30 μέρες...και όταν τους είπα ότι εγώ δεν έχω υπογράψει το 2013 που έκανα την σύνδεση κάτι τέτοιο....μου απάντησαν ότι υπάρχει ειδοποίηση μέσω λογαριασμών( το οποίο το έψαξα και είναι κάτι ψιλά γραμματάκια στο πίσω μέρος του λογαριασμού...κλασσικά) και επίσης μου είπαν ότι αυτό είναι το νόμιμο και ισχύει για όλους τους πελάτες!!! :lost: μπορώ κάπως να το αποφύγω??? δεν είναι τα 10 ευρώ...αλλά δεν θέλω να τα δώσω στην συγκεκριμένη σκ@??εταιρία!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Panagioths Δημ. December 2, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2014 Όπως έκαναν κι άλλοι έτσι κάνε κι εσύ: αίτηση φορητότητας σε άλλη εταιρεία σε καρτοκινητό. Σε μια εργάσιμη έχει γίνει και τους τιμωρείς με απώλεια μιας γραμμής και προσθήκη μιας ακόμα σε ανταγωνιστή. Να μάθουν να ζητάνε τέτοια απατεωνίστικα εκβιαστικά ποσά! Παράθεση Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;" Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. December 3, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 3, 2014 (edited) Κατ αρχήν κανένα συμβόλαιο δεν διακόπτετε όταν λήξη ο χρόνος υποχρεωτικής παραμονής. Άρα να μην έχεις καμμία έκπληξη Σύμφωνα με τους όρους κάθε συμβολαίου άρα και αυτού που έχεις υπογράψει ( αλλά δεν έχεις διαβάσει ), μετα την υποχρεωτική παραμονή , μετατρέπεται σε αορίστου χρόνου. Όσο αφορά το τέλος διακοπής είναι απόλυτα νόμιμο εφόσον έχει ανακοινωθεί και έχεις ειδοποιηθεί μέσω λογαριασμού και με ανακοίνωση στον τύπο και στην σελίδα της Vodafone. Όμως επειδή πρόκειται για φοιτητικό internet στο οποίο υπάρχει συμφωνεία με τον Ε.Δ.Ε.Τ θεωρώ ότι έπρεπε να ερωτηθεί o Ε.Δ.Ε.Τ για το αν είναι νόμιμη μια επιβάρυνση εφόσον δεν έχει συμφωνηθεί με αυτούς μέσω της διαγωνιστικής διαδικασίας. http://www.grnet.gr/UniversityMobileInternet Παρέχεται σε συνεργασία με τη Vodafone, η οποία επιλέχθηκε έπειτα από ανοικτό διεθνή διαγωνισμό που διενήργησε η ΕΔΕΤ Α.Ε. τηλέφωνο Γραφείου αρωγής χρηστών 210-7724375, Edited December 3, 2014 by Vasileios Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Panagioths Δημ. December 3, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 3, 2014 Το οτι έχουν ανακοινώσει για το τέλος διακοπής δεν το κάνει νόμιμο. Είναι καταχρηστική απαίτηση να απαιτεί η μια πλευρά 10€ για να καταγγείλει την σύμβαση. Να ζητούσε να το κάνει καρτοκινητό ναι θα είχαν δικαίωμα να χρεώσουν γιαυτό. Αλλά δεν έχει καμία βάση και λογική να μην έχεις το δικαίωμα αζημίως να καταγγείλεις μια σύμβαση. Παράθεση Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;" Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jemadux Δημ. December 4, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 4, 2014 επειδη ειμαι linux-ας θα δουλεψει το usb stick σε μενα ή οχι ; Παράθεση Mi 9 Lite 128 GB Aurora Blue COSMOTE WHATS UP Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.