Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


SuRfer
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πώς γίνεται να καταργήσω τον τηλεφωνητή μου ώστε όταν το έχω κλειστό να μην μπορεί κάποιος να μου αφήνει μηνύματα;

Xiaomi Mi9 Lite

Samsung A5 2016

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις κοσμοτέ, μπορείς μόνο με επίσκεψη σε κατάστημα και επίτόπου τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών.
Link to comment
Share on other sites

Πληκτρολογώντας ##002# και κλήση , απενεργοποιούνται όλες οι εκτροπές , ( Και η εκτροπή σε τηλεφωνητή)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Πληκτρολογώντας ##002# και κλήση , απενεργοποιούνται όλες οι εκτροπές , ( Και η εκτροπή σε τηλεφωνητή)
εμενα σε G3 μου εγραφε ακυρος κωδικος δεν ξερω γιατι
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

Πρώτα από όλα τι είναι η ευρωπαϊκή κάρτα νέων;

Την Ευρωπαϊκή Κάρτα Νέων μπορούν να έχουν όλοι οι νέοι, ηλικίας 13 - 30 ετών. Ισχύει για ένα χρόνο, στοιχίζει 10 ευρώ και μπορείς να την ανανεώνεις κάθε χρόνο μέχρι να κλείσεις τα 30. Πρόκειται για εκπτωτική και όχι πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κάρτα νέων εδώ: europeanyouthcard.gr

 

Που μου χρησιμεύει σαν συνδρομητής της Vodafone;

Mε ανανέωση χρόνου ομιλίας από 10€ και άνω οι συνδρομητές λαμβάνουν έξτρα 10€ Bonus για να τα χρησιμοποιήσουν όπως θέλουν για ένα μήνα.

 

Τα 10€ bonus αποδίδονται σε μία ανανέωση ανά 30 ημέρες.

 

Για ενεργοποίηση της προσφοράς, οι συνδρομητές θα πρέπει να αποστείλουν τον αριθμό της Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων με δωρεάν γραπτό μήνυμα στο 1280. Η προσφορά ισχύει για 12 μήνες από τη στιγμή της ενεργοποίησής της.

 

Προσωπικά έκανα online παραγγελία αριθμού CU για να πάρω την προσφορά της Vodafone και μαζί με την παραγγελιά έβαλα και μία κάρτα των 10€. Μετά την ενεργοποίηση του αριθμού έστειλα τον αριθμό της ευρωπαϊκής κάρτας με μήνυμα στο 1252 και μόλις έγινε η ενεργοποίηση(μετά από 3-5 λεπτά ήταν ενεργοποιημένη η προσφορά από την κάρτα νέων) έβαλα 10€ κάρτα και πήρα και τα +10€ απευθείας.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα από όλα τι είναι η ευρωπαϊκή κάρτα νέων;

Την Ευρωπαϊκή Κάρτα Νέων μπορούν να έχουν όλοι οι νέοι, ηλικίας 13 - 30 ετών. Ισχύει για ένα χρόνο, στοιχίζει 10 ευρώ και μπορείς να την ανανεώνεις κάθε χρόνο μέχρι να κλείσεις τα 30. Πρόκειται για εκπτωτική και όχι πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κάρτα νέων εδώ: europeanyouthcard.gr

 

Που μου χρησιμεύει σαν συνδρομητής της Vodafone;

Mε ανανέωση χρόνου ομιλίας από 10€ και άνω οι συνδρομητές λαμβάνουν έξτρα 10€ Bonus για να τα χρησιμοποιήσουν όπως θέλουν για ένα μήνα.

 

Τα 10€ bonus αποδίδονται σε μία ανανέωση ανά 30 ημέρες.

 

Για ενεργοποίηση της προσφοράς, οι συνδρομητές θα πρέπει να αποστείλουν τον αριθμό της Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων με δωρεάν γραπτό μήνυμα στο 1280. Η προσφορά ισχύει για 12 μήνες από τη στιγμή της ενεργοποίησής της.

 

Προσωπικά έκανα online παραγγελία αριθμού CU για να πάρω την προσφορά της Vodafone και μαζί με την παραγγελιά έβαλα και μία κάρτα των 10€. Μετά την ενεργοποίηση του αριθμού έστειλα τον αριθμό της ευρωπαϊκής κάρτας με μήνυμα στο 1252 και μόλις έγινε η ενεργοποίηση(μετά από 3-5 λεπτά ήταν ενεργοποιημένη η προσφορά από την κάρτα νέων) έβαλα 10€ κάρτα και πήρα και τα +10€ απευθείας.

 

Αν η ανανεωση γινει εστω κ μια μερα πριν, ο διπλασιασμος δεν ισχυει. Το αρνητικο ειναι πως δε μεταφερονται ετσι οσα λεπτα μενουν απο τα πακετα στον επομενο μηνα. Πάντως πιστευω πως με διαφορα ειναι η καλυτερη δυνατη λυση για καποιον που θελει να μιλαει αρκετα και σε ολα τα δικτυα.

Link to comment
Share on other sites

Αν η ανανεωση γινει εστω κ μια μερα πριν, ο διπλασιασμος δεν ισχυει. Το αρνητικο ειναι πως δε μεταφερονται ετσι οσα λεπτα μενουν απο τα πακετα στον επομενο μηνα. Πάντως πιστευω πως με διαφορα ειναι η καλυτερη δυνατη λυση για καποιον που θελει να μιλαει αρκετα και σε ολα τα δικτυα.

Αυτο ισχύει και το ίδιο γίνεται και στην Cosmote. Εμένα με βολεύει γιατι βάζοντας 10€ δίνει τα +10€ και κάνω ενεργοποίηση τρεις φορές το talk to Vodafone 300 για να πάρω τα λεπτά προς όλα τα δίκτυα και προς όλη τη Vodafone. (Προς όλη τη Vodafone200' + προς όλους 200' + 100' από online bonus)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Έχω το Huawei FT3110 με κάρτα SIM Vodafone και οι κλήσεις που κάνω βγαίνουν με απόκρυψη. Να συμπληρώσω ότι δεν έχω ρυθμίσει κάτι τέτοιο και με άλλη συσκευή (και GSM Asterisk Gateway) καλεί κανονικά χωρίς απόκρυψη.

 

Στο manual δεν γράφει κάτι σχετικό και ούτε έχω βγει κάποια υπόδειξη στο internet. Τι να κάνω???

 

φιλε μου εχω το ιδιο προβλημα μηπως βρικες πως βγαζουμε την αποκρυψη;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γεια σας,

 

Μου συνέβη το εξής:

 

Είχα κάνει αίτηση φορητότητας στη vodafone αλλά αποφάσισα να την ακυρώσω οπότε κάλεσα το 13894. Δεν ειδα ανταπόκριση όμως οπότε 2 μέρες μετά πήρα τηλ. και μίλησα με ένα εκπρόσωπο και μου είπε ότι το προχωράνε! Για να είμαι σίγουρος έστειλα και με fax φωτ. ταυτότητας δηλώντας ότι επιθυμώ ακύρωση φορητότητας. Αυτό που τελικά έγινε είναι μετά από 3 μέρες να είμαι κανονικά στο δίκτυο της vodafone!

 

Ξέρετε τι μπορώ να κάνω?

Ισχύει ότι αν κάνω αίτηση φορητότητας σε άλλο πάροχο εντός κάποιων ημερών τελικά δεν θα χρεωθώ τίποτα από τη vodafone?

 

Ευχαριστώ,

Link to comment
Share on other sites

Κανονικα κανεις αιτημα επιστοφης στον παροχο που ησουν δλδ. καλεις τον πάροχο σου και κανεις παλι αιτημα φορητοτητας για να επιστρεψεις. Ταυτοχρονα , αν και δεν ειναι απαραίτητο, παιρνεις την Vodafone και αναφερεις οτι εστειλες φαξ, σε αγνοησαν και τωρα επιστρεφεις στον παροχο που ησουν με υπανανχωριση απο εκεινουν για να μην χρεωθεις επιστροφη ποσου απο πιστωση επιδοτησης κλπ.
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς , αλλά ακριβώς λέμε, έκανα και εγώ !!!!!! Κοίτα το θέμα είναι ότι και εγώ έκανα τηλέφωνα στο 13894 αλλά δεν με έπαιρναν πίσω. Στέλνω και ένα φαξ για ακύρωση.

Το θέμα είναι ότι αυτό γινόταν για 3 μέρες. Τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών , τι θα γίνει με το θέμα, να στείλουμε email να ενημερώσουμε το τμήμα. Απο την Wind κάθε μέρα μου έλεγαν ότι ξαναέστειλε η vodafone αίτημα φορητότητας. Προχτές παίρνω 13894 και συνδέομαι με το τμήμα φορητότητας και μου λέει η κοπελιά που μιλάγαμε ότι η ακύρωση κάνει 2-3 μέρες. Πρώτη φορά το ακούω. Χτες τηλέφωνο wind και τσεκάρουμε ότι τελικά το αίτημα ακυρώθηκε. Δεν ξέρω το έχουν πάθει , νόμιζα και εγώ ότι έτυχε μόνο σε μένα.

Edited by jobous

VF Giga Unlimited Ultra

Link to comment
Share on other sites

Τελικά επικοινώνησα με τον παλιό πάροχο και θα επιστρέψω εκεί. Εν τω μεταξύ όμως σήμερα μου ήρθε λογαριασμός από τη vodafone. Τι γίνεται με αυτόν? Απλά δεν το πληρώνω?

 

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Είχα κάνει αίτηση φορητότητας στη vodafone αλλά αποφάσισα να την ακυρώσω οπότε κάλεσα το 13894. Δεν ειδα ανταπόκριση όμως οπότε 2 μέρες μετά πήρα τηλ. και μίλησα με ένα εκπρόσωπο και μου είπε ότι το προχωράνε! Για να είμαι σίγουρος έστειλα και με fax φωτ. ταυτότητας δηλώντας ότι επιθυμώ ακύρωση φορητότητας. Αυτό που τελικά έγινε είναι μετά από 3 μέρες να είμαι κανονικά στο δίκτυο της vodafone!

Μία από τα ίδια την προηγούμενη εβδομάδα. Αποφασίζω να ακυρώσω αίτηση φορητότητας που έκανα για vodafone, στέλνω λοιπόν το φαξ με την φωτοτυπία ταυτότητας, αλλά καλού-κακού τους παίρνω και τηλέφωνο στο 13894. ΦΥΣΙΚΑ δεν με πήραν ποτέ πίσω οπότε αναγκάστηκα να καλέσω ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ στο 13830 από το κινητό μου, όπου με κράτησαν 9 λεπτά στο τηλέφωνο. Λίγο αργότερα μου ήρθε και μήνυμα ότι το αίτημα καταχωρίστηκε και ότι θε ενημερωθώ για την τύχη του σύντομα. "Τουλάχιστον εξασφάλισα ότι έτσι θα ακυρωθεί η φορητότητα " σκέφτηκα, όμως μετά από κάποιες ώρες η Vodafone με τράβηξε με το έτσι θέλω! Απευθύνομαι λοιπόν σε ένα κατάστημά τους για να δηλώσω υπαναχώρηση, μου λένε όμως ότι αυτό δεν προβλέπεται ως διαδικασία. Αρκεί να υποβάλλω νέο αίτημα φορητότητας σε άλλη εταιρεία κινητής και εκείνη με τη σειρά της θα με ξανατραβήξει πίσω. Είπε όμως επίσης ότι ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ πάγιο για τις ημέρες παραμονής μου στη Vodafone, ενώ από την Cosmote μου είχαν πει ότι αν εντός 14 ημερών, υπαναχωρήσω, δεν θα με χρεώσει η vodafone τίποτε...

 

Τώρα είμαι σίγουρος ότι θα μου έρθει λογαριασμός από τη Vodafone.

Τελικά επικοινώνησα με τον παλιό πάροχο και θα επιστρέψω εκεί. Εν τω μεταξύ όμως σήμερα μου ήρθε λογαριασμός από τη vodafone. Τι γίνεται με αυτόν? Απλά δεν το πληρώνω?...

Στα ψιλά γράμματα του συμβολαίου που υποθέτω ότι ΥΠΕΓΡΑΨΕΣ, όπως και εγώ, γράφει ρητά ότι σε περίπτωση που διακόψεις προτού κάνουν απόσβεση της προσφοράς που σου έδωσαν, οφείλεις να τους επιστρέψεις κάποια ποσά. ΑΡΑ πιστεύω ότι δεν μπορούμε να το αποφύγουμε και πρέπει να πληρώσουμε. Μορεί ξαφνικά, αν μείνει απλήρωτο και καταστεί ληξιπρόθεσμο, να το στείλουν στη ΔΟΥ και να έχουμε άλλα μετά.

 

Τελικά πόσες μέρες έμεινες στη Vodafone και τι ποσό λογαριασμού σου έστειλε; Και σε ποιο πρόγραμμά τους είχες ενταχθεί; Έτσι για να υπολογίσω τι περίπου να περιμένω και εγώ!

Να πεθαίνεις για την Ελλάδα είναι άλλο

και άλλο εκείνη να σε πεθαίνει...

Link to comment
Share on other sites

Μία από τα ίδια την προηγούμενη εβδομάδα. Αποφασίζω να ακυρώσω αίτηση φορητότητας που έκανα για vodafone, στέλνω λοιπόν το φαξ με την φωτοτυπία ταυτότητας, αλλά καλού-κακού τους παίρνω και τηλέφωνο στο 13894. ΦΥΣΙΚΑ δεν με πήραν ποτέ πίσω οπότε αναγκάστηκα να καλέσω ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ στο 13830 από το κινητό μου, όπου με κράτησαν 9 λεπτά στο τηλέφωνο. Λίγο αργότερα μου ήρθε και μήνυμα ότι το αίτημα καταχωρίστηκε και ότι θε ενημερωθώ για την τύχη του σύντομα. "Τουλάχιστον εξασφάλισα ότι έτσι θα ακυρωθεί η φορητότητα " σκέφτηκα, όμως μετά από κάποιες ώρες η Vodafone με τράβηξε με το έτσι θέλω! Απευθύνομαι λοιπόν σε ένα κατάστημά τους για να δηλώσω υπαναχώρηση, μου λένε όμως ότι αυτό δεν προβλέπεται ως διαδικασία. Αρκεί να υποβάλλω νέο αίτημα φορητότητας σε άλλη εταιρεία κινητής και εκείνη με τη σειρά της θα με ξανατραβήξει πίσω. Είπε όμως επίσης ότι ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ πάγιο για τις ημέρες παραμονής μου στη Vodafone, ενώ από την Cosmote μου είχαν πει ότι αν εντός 14 ημερών, υπαναχωρήσω, δεν θα με χρεώσει η vodafone τίποτε...

 

Τώρα είμαι σίγουρος ότι θα μου έρθει λογαριασμός από τη Vodafone.

 

Στα ψιλά γράμματα του συμβολαίου που υποθέτω ότι ΥΠΕΓΡΑΨΕΣ, όπως και εγώ, γράφει ρητά ότι σε περίπτωση που διακόψεις προτού κάνουν απόσβεση της προσφοράς που σου έδωσαν, οφείλεις να τους επιστρέψεις κάποια ποσά. ΑΡΑ πιστεύω ότι δεν μπορούμε να το αποφύγουμε και πρέπει να πληρώσουμε. Μορεί ξαφνικά, αν μείνει απλήρωτο και καταστεί ληξιπρόθεσμο, να το στείλουν στη ΔΟΥ και να έχουμε άλλα μετά.

 

Τελικά πόσες μέρες έμεινες στη Vodafone και τι ποσό λογαριασμού σου έστειλε; Και σε ποιο πρόγραμμά τους είχες ενταχθεί; Έτσι για να υπολογίσω τι περίπου να περιμένω και εγώ!

 

Το υπαναχωρηση δεν υπαρχει...

Αν δεν σταλει αιτημα απο τον παροχο που θες να πας στην ΕΒΔΑΦ, δεν γινεται τιποτα...

Ειναι pull οχι push.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Στα ψιλά γράμματα του συμβολαίου που υποθέτω ότι ΥΠΕΓΡΑΨΕΣ, όπως και εγώ, γράφει ρητά ότι σε περίπτωση που διακόψεις προτού κάνουν απόσβεση της προσφοράς που σου έδωσαν, οφείλεις να τους επιστρέψεις κάποια ποσά. ΑΡΑ πιστεύω ότι δεν μπορούμε να το αποφύγουμε και πρέπει να πληρώσουμε. Μορεί ξαφνικά, αν μείνει απλήρωτο και καταστεί ληξιπρόθεσμο, να το στείλουν στη ΔΟΥ και να έχουμε άλλα μετά.

 

Όχι δεν μπορεί

η Δ.Ο.Υ. δεν αναλαμβάνει ακόμα να εισπράτει χρέη προς ιδιωτικές εταιρείες.

Επιπλέον από όσο γνωρίζω η Vodafone δεν είναι δημόσιο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους!!

Δεν ξερω ποσοι θυμαστε την ιστορια με την αυξηση παγιου που επεβαλε η Vodafone στα προγραμματα RED απο αρχες Ιουνη ή ποσοι παραμεινατε στην εταιρεια μετα απο αυτο. Εγω λοιπον ειχα κανει συμβολαιο στο RED1 με επιδοτηση συσκευης 120 ευρω. Οταν βγηκε αυτη η ανακοινωση, εκανα φορητοτητα και μιλησα απειρες φορες με απειρους υπαλληλους οι οποιοι ηθελαν να με πεισουν οτι η "δυνατοτητα καταγγελιας της συμβασης αζημιως" που ανεφερε η σχετικη ανακοινωση σημαινε στην πραξη οτι θα επρεπε να επιστρεψω το ποσο της επιδοτησης. Επισης εστειλα και 2 e-mail στην εταιρεια στα οποια ποτε δεν απαντησαν.

Στη συνεχεια, εξοφλησα το ποσο που αφορουσε τη χρηση του κινητου, αφησα το ποσο της επιδοτησης και εστειλα καταγγελια στην ΕΕΤΤ. Αυτοι το μονο που εκανα ηταν να υποχρεωσουν τη Vodafone να μου απαντησει γραπτα στο αιτημα μου, η οποια απαντησε αυτο ακριβως που μου ελεγαν και οι υπαλληλοι στο τηλεφωνο.

Ολα αυτα τραβηξαν 1-2 μηνες. Απο τοτε εχω δεχτει παρα πολλα τηλεφωνα σχετικα με το ποσο της επιδοτησης που δεν εχω επιστρεψει.

Χτες λοιπον μου εστειλαν επιστολη υπογεγραμμενη απο δικηγορο που ελεγε οτι αν δεν καταβαλω το ποσο μεσα σε τρεις μερες θα κινηθουν δικαστικα εναντιον μου. Επισης ελεγε οτι το συνολικο ποσο που τους χρωσταω ειναι η επιδοτηση συν 18 ευρω τα οποια αφορουν τοκους υπερημεριας και λοιπα διαχειριστικα εξοδα.

Τελος παντων λεω ας παω να τα πληρωσω να ησυχασω. Παω στο καταστημα και ο υπαλληλος στην καρτελα μου εβλεπε μονο το ποσο της επιδοτησης και οχι τα επιπλεον που μου εγραφαν στο γραμμα. Του εξηγω την περιπτωση και λεει "μαλλον ειναι τρικ της εισπρακτικης εταιρειας, η Vodafone μονο το ποσο της επιδοτησης θα εισπραξει".

 

Για πειτε τη γνωμη σας, εχει τυχει σε κανεναν αλλο αυτο;

 

ΥΓ Συγγνωμη για το τοσο μακροσκελες ποστ, αλλα καπου επρεπε να τα πω να ξεσκασω.... :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους!!

Δεν ξερω ποσοι θυμαστε την ιστορια με την αυξηση παγιου που επεβαλε η Vodafone στα προγραμματα RED απο αρχες Ιουνη ή ποσοι παραμεινατε στην εταιρεια μετα απο αυτο. Εγω λοιπον ειχα κανει συμβολαιο στο RED1 με επιδοτηση συσκευης 120 ευρω. Οταν βγηκε αυτη η ανακοινωση, εκανα φορητοτητα και μιλησα απειρες φορες με απειρους υπαλληλους οι οποιοι ηθελαν να με πεισουν οτι η "δυνατοτητα καταγγελιας της συμβασης αζημιως" που ανεφερε η σχετικη ανακοινωση σημαινε στην πραξη οτι θα επρεπε να επιστρεψω το ποσο της επιδοτησης. Επισης εστειλα και 2 e-mail στην εταιρεια στα οποια ποτε δεν απαντησαν.

Στη συνεχεια, εξοφλησα το ποσο που αφορουσε τη χρηση του κινητου, αφησα το ποσο της επιδοτησης και εστειλα καταγγελια στην ΕΕΤΤ. Αυτοι το μονο που εκανα ηταν να υποχρεωσουν τη Vodafone να μου απαντησει γραπτα στο αιτημα μου, η οποια απαντησε αυτο ακριβως που μου ελεγαν και οι υπαλληλοι στο τηλεφωνο.

Ολα αυτα τραβηξαν 1-2 μηνες. Απο τοτε εχω δεχτει παρα πολλα τηλεφωνα σχετικα με το ποσο της επιδοτησης που δεν εχω επιστρεψει.

Χτες λοιπον μου εστειλαν επιστολη υπογεγραμμενη απο δικηγορο που ελεγε οτι αν δεν καταβαλω το ποσο μεσα σε τρεις μερες θα κινηθουν δικαστικα εναντιον μου. Επισης ελεγε οτι το συνολικο ποσο που τους χρωσταω ειναι η επιδοτηση συν 18 ευρω τα οποια αφορουν τοκους υπερημεριας και λοιπα διαχειριστικα εξοδα.

Τελος παντων λεω ας παω να τα πληρωσω να ησυχασω. Παω στο καταστημα και ο υπαλληλος στην καρτελα μου εβλεπε μονο το ποσο της επιδοτησης και οχι τα επιπλεον που μου εγραφαν στο γραμμα. Του εξηγω την περιπτωση και λεει "μαλλον ειναι τρικ της εισπρακτικης εταιρειας, η Vodafone μονο το ποσο της επιδοτησης θα εισπραξει".

 

Για πειτε τη γνωμη σας, εχει τυχει σε κανεναν αλλο αυτο;

 

ΥΓ Συγγνωμη για το τοσο μακροσκελες ποστ, αλλα καπου επρεπε να τα πω να ξεσκασω.... :wacko:

 

Από όσο ξέρω δεν μπορεί να γίνει δικαστήριο για ποσό μικρότερο των 300 Ευρώ. Ρώτα όμως και κάποιον νομικό για να είσαι 100% σίγουρος.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά η απορία μου δεν είναι τόσο για το δικαστήριο, γιατί το ποσό το εξοφλησα, όσο για τους έξτρα τόκους, για τους οποίους η Vodafone φαίνεται να μην έχει ιδέα!
Link to comment
Share on other sites

Βασικά η απορία μου δεν είναι τόσο για το δικαστήριο, γιατί το ποσό το εξοφλησα, όσο για τους έξτρα τόκους, για τους οποίους η Vodafone φαίνεται να μην έχει ιδέα!

 

Εσύ έχεις βάλει υπογραφές σε χαρτί της vodafone. Οποιεσδήποτε τυχόν διαφορές έχεις μπορούν να είναι μόνο με τη Vodafone.

Πάρε μια γραπτή βεβαίωση από τη Vodafone ότι δεν έχουν άλλη απαίτηση από εσένα και αγνόησε όλα τα άλλα.

Σου ξαναθυμίζω ότι δεν είμαι νομικός βέβαια.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά...Θα ήθελα μια απάντηση σε κάτι που με καίει εδώ κ λίγες ώρες!!!

Είχα φοιτητικό ιντερνετ για ένα χρόνο και έβλεπα ότι ενώ πέρασε ο 1 χρόνος δεν μου έκαναν διακοπή...οπότε πήρα τηλ στο 1227 για να κάνω αίτηση αποσύνδεσης του αριθμού που έχω.

Προς έκπληξή μου ενημερώθηκα ότι για να ισχύει η αίτηση αποσύνδεσης του αριθμού ιντερνετ που έχω πρέπει εντός 5 ημερών να πληρώσω τέλη αποσύνδεσης 10 ευρώ και η διακοπή θα πραγματοποιηθεί μετά απο 30 μέρες...και όταν τους είπα ότι εγώ δεν έχω υπογράψει το 2013 που έκανα την σύνδεση κάτι τέτοιο....μου απάντησαν ότι υπάρχει ειδοποίηση μέσω λογαριασμών( το οποίο το έψαξα και είναι κάτι ψιλά γραμματάκια στο πίσω μέρος του λογαριασμού...κλασσικά) και επίσης μου είπαν ότι αυτό είναι το νόμιμο και ισχύει για όλους τους πελάτες!!! :lost:

μπορώ κάπως να το αποφύγω???

δεν είναι τα 10 ευρώ...αλλά δεν θέλω να τα δώσω στην συγκεκριμένη σκ@??εταιρία!!!

Link to comment
Share on other sites

Όπως έκαναν κι άλλοι έτσι κάνε κι εσύ: αίτηση φορητότητας σε άλλη εταιρεία σε καρτοκινητό. Σε μια εργάσιμη έχει γίνει και τους τιμωρείς με απώλεια μιας γραμμής και προσθήκη μιας ακόμα σε ανταγωνιστή. Να μάθουν να ζητάνε τέτοια απατεωνίστικα εκβιαστικά ποσά!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Κατ αρχήν κανένα συμβόλαιο δεν διακόπτετε όταν λήξη ο χρόνος υποχρεωτικής παραμονής.

Άρα να μην έχεις καμμία έκπληξη

Σύμφωνα με τους όρους κάθε συμβολαίου άρα και αυτού που έχεις υπογράψει ( αλλά δεν έχεις διαβάσει ), μετα την υποχρεωτική παραμονή , μετατρέπεται σε αορίστου χρόνου.

Όσο αφορά το τέλος διακοπής είναι απόλυτα νόμιμο εφόσον έχει ανακοινωθεί και έχεις ειδοποιηθεί μέσω λογαριασμού και με ανακοίνωση στον τύπο και στην σελίδα της Vodafone.

Όμως επειδή πρόκειται για φοιτητικό internet στο οποίο υπάρχει συμφωνεία με τον Ε.Δ.Ε.Τ θεωρώ ότι έπρεπε να ερωτηθεί o Ε.Δ.Ε.Τ για το αν είναι νόμιμη μια επιβάρυνση εφόσον δεν έχει συμφωνηθεί με αυτούς μέσω της διαγωνιστικής διαδικασίας.

http://www.grnet.gr/UniversityMobileInternet

Παρέχεται σε συνεργασία με τη Vodafone, η οποία επιλέχθηκε έπειτα από ανοικτό διεθνή διαγωνισμό που διενήργησε η ΕΔΕΤ Α.Ε.

 

τηλέφωνο Γραφείου αρωγής χρηστών 210-7724375,

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Το οτι έχουν ανακοινώσει για το τέλος διακοπής δεν το κάνει νόμιμο. Είναι καταχρηστική απαίτηση να απαιτεί η μια πλευρά 10€ για να καταγγείλει την σύμβαση. Να ζητούσε να το κάνει καρτοκινητό ναι θα είχαν δικαίωμα να χρεώσουν γιαυτό. Αλλά δεν έχει καμία βάση και λογική να μην έχεις το δικαίωμα αζημίως να καταγγείλεις μια σύμβαση.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...