Jump to content

JohnnyBoy2

Members
  • Δημοσιεύσεις

    263
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

JohnnyBoy2's Achievements

  1. Όχι, όχι! Έχω το κινητό πάνω μου και το watch3 στο χέρι, συνδεδεμένα μεταξύ τους. Μόλις μπω στο σπίτι που είναι η κόρη μου, δονείται το gw3 για την αποσύνδεση και βλέπω ότι έχει μεταβεί στο fit2, σαν να το προτιμάει. Έκανα κατάργηση και επανασύνδεση του gw3 για να είναι η τελευταία συνδεδεμένη συσκευή και θα το δω σήμερα το μεσημέρι πως θα συμπεριφερθεί. Θα κοιτάξω και τη ρύθμιση με την αυτόματη εναλλαγή που πρότεινες, αν και θα ήθελα, όταν δεν υπάρχει σύνδεση για κάποιο λόγο με το gw3 (και μόνο τότε, ή αν το επιλέγω εγώ χειροκίνητα) να μεταβαίνει αυτόματα στο fit2. Ευχαριστώ!
  2. Πρώτα θα δοκιμάσω να καταργήσω και να ξανασυνδέσω το watch3 για να δω αν θα γίνει κάτι. Ενδιαφέρον όμως και αυτό που είπες για το SmartThings, θα το έχω υπόψιν μου ως δεύτερη επιλογή να το ψάξω... Σας ευχαριστώ και τους δύο.
  3. Αυτό το γνωρίζω, αλλά δε θέλω να την καταργήσω τη δεύτερη (fit 2) διότι συχνά χρειάζεται να κάνω ρυθμίσεις σε αυτή. Θέλω να υπάρχει στις συσκευές εκεί, όμως όταν επιστρέφω π.χ. σπίτι που μπαίνει στην εμβέλεια του κινητού μου, να μην αποσυνδέει το watch3 για να συνδεθεί στο fit 2, αυτόματα. Να προτιμάει με λίγα λόγια το watch 3. Είναι τραγικό ενώ είναι συνδεδεμένο στο Watch3 να εναλλάσσεται αυτόματα στο fit2 και να μη διατηρεί την επιλεγμένη σύνδεση.
  4. Καλημερα. Πήρα για την κόρη μου το Galaxy Fit 2 και το σύνδεσα στο Galaxy Wear του Galaxy Note κινητού μου για να το σετάρω. Έκτοτε, όποτε το fit 2 βρίσκεται εντός εμβέλειας, αυτόματα αποσυνδέει το Galaxy Watch 3 από το τηλέφωνο και συνδέει το fit 2. Γιατί προτιμάει το fit έναντι του Watch και πως μπορώ να αλλάξω την προεπιλογή;
  5. Εγώ παρέθεσα κάποια πραγματικά περιστατικά και αντιφάσεις στις οποίες υπέπεσαν οι "αρμόδιοι εμπλεκόμενοι" για λάβει γνώση η κοινότητα και να οδηγηθεί σε συμπεράσματα μόνη της. Αυτό δε σημαίνει ότι όλοι θα καταλήξουν στο ίδιο συμπέρασμα ούτε ότι όλοι πρέπει να έχουν την ίδια άποψη. Κριτική ικανότητα έχουν όλοι οι αναγνώστες και δε χρειάζονται οι εξυπνάκηδες με τα σκωπτικά σχόλια κατά της προσωπικής γνώμης κάποιου. Και προφανώς όταν ισχυρίζεσαι ότι έχω το ρολόι ΣΥΝ την αξία του στη τσέπη μου, αποδεικνύει ότι έχεις παρανοήσει όσα έγραψα. Αλλά ούτε θα σε κρίνω για αυτό, ούτε όμως και θα απολογηθώ για το τι με ικανοποιεί και τι όχι.
  6. Η Smartec ισχυρίστηκε ότι είναι επίσημος επισκευαστής μόνο και ότι δεν εμπλέκεται στο εμπορικό κομμάτι, οπότε με παρέπεμψε πίσω στο e-shop... Και εγώ επιχείρησα, ταυτόχρονα με τα τηλεφωνήματα, να έχω και έγγραφες επικοινωνίες. Μάλιστα σε ένα email ο υπεύθυνος του e-shop μου έγραψε ότι πρέπει να τους επιστρέψω το παλιό ρολόι, να το στείλουν αυτοί στον κεντρικό προμηθευτή τους, να λάβουν το ρολόι της αντικατάστασης και να μου το στείλουν χωρίς δική μου χρέωση, ενώ μετά από αρκετές ημέρες, με ενημέρωσε πάλι εγγράφως ο ίδιος υπεύθυνος, ότι πίστωσαν απλώς το αρχικό ποσό προκειμένου να κάνω νέα παραγγελία. Και τη συμπεριφορά αυτή που φάσκουν και αντιφάσκουν την έχω σε email, την έστειλα και στον Συνήγορο του καταναλωτή, αλλά δεν μου απάντησαν ούτε αυτοί. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω. Τελικά, επειδή ξεκαθάρισα στον υπεύθυνο του e-shop ότι δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να αγοράσω άλλο προϊόν από αυτούς και ότι θα τους δυσφημίσω όσο μπορώ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακύρωσαν την πίστωση του ποσού και μου επέστρεψαν τα χρήματα στην πιστωτική, για αντικατάσταση όμως ούτε λόγος. Πάντως και οι δυο σας, λάβατε το ρολόι αντικατάστασης από την Smartec αν κατάλαβα καλά και όχι από το kaiser, ενώ εμένα μου είπαν ότι δεν εμπλέκονται επειδή είναι μόνο service. Ενώ τους είχα σε μεγάλη εκτίμηση, αρχίζω να αντιλαμβάνομαι ότι και αυτοί με κορόιδεψαν... Ίσως έπρεπε να στραφώ και εναντίον τους στον Συνήγορο του καταναλωτή και όχι μόνο εναντίον του e-shop.
  7. Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Ας μου επιτρέψει η κοινότητα να γράψω και εγώ την εμπειρία μου, για να υπάρχει μέτρο σύγκρισης και να μπορούν να αποφασίζουν οι "συνάδελφοι" καταναλωτές από που θα επιλέγουν να ψωνίζουν. Εγώ το πήρα όπως είπα από το e-shop.gr και μετά από 3 βλάβες (υπολειπόταν ακόμη 6 μήνες εγγύησης) ζήτησα αντικατάσταση από τη Smartec. Κάθε φορά το έστελνα χωρίς να μεσολαβήσει το e-shop, απευθείας στη Smartec, της οποίας η εξυπηρέτηση ήταν πάντα άψογη, γρήγορη και ευγενική. Στην 3η εμφάνιση βλάβης (γνωρίζοντας από εδώ μέσα ότι σου το είχαν αντικαταστήσει εσένα), ζήτησα να μου αντικατασταθεί το ρολόι με το καινούριο μοντέλο και ξεκαθάρισα ότι δεν επιθυμώ τα λεφτά μου πίσω, αφού το καινούριο βγήκε πολύ ακριβότερο. Η Smartec μου το επέστρεψε χωρίς αντίρρηση, με ένα καρτελάκι που έγραφε επιστροφή συσκευής για αντικατάσταση και με παρέπεμψε στο κατάστημα από όπου το αγόρασα, για να γίνει η ανταλλαγή-αντικατάσταση. Απευθυνόμενος εγώ με τη σειρά μου στο e-shop.gr και μετά από σχεδόν 1 μηνός ταλαιπωρία, με ενημέρωσαν ότι πίστωσαν το αρχικό ποσό του ρολογιού για να κάνω νέα αγορά. Μίλησα με τον υπεύθυνο και μου είπε ότι το καινούριο ρολόι βγαίνει πολύ ακριβότερο από το παλιό και πως "δεν μπορούν να βάλουν από την τσέπη τους τη διαφορά"!!! Μάταια προσπάθησα να τον μεταπείσω λέγοντας μεταξύ άλλων, ότι η Smartec ενέκρινε την αντικατάστασή του και όχι επιστροφή χρημάτων. Τελικά για την κοροϊδία που έζησα, έκανα και καταγγελία στον Συνήγορο του καταναλωτή με όλη τη σειρά εγγράφων και email μεταξύ εμού και της Smartec αλλά και μεταξύ εμού και του e-shop. Ακόμη και σήμερα, 3 βδομάδες μετά την καταγγελία, δεν έχω νέα ούτε από τον Συνήγορο του καταναλωτή, ούτε καν ότι η καταγγελία μου έλαβε αριθμό πρωτοκόλλου, ΤΙΠΟΤΕ. Μεγάλη πικρία μου άφησε η ιστορία αυτή, μετά από 10 χρόνια και πλέον πελάτης του e-shop, σταματώ κάθε αγορά από αυτό και επιπλέον ενημερώνω όπου μπορώ για τη συμπεριφορά του, ώστε να γνωρίζουν όλοι την απαξίωση που δείχνει προς τους καταναλωτές. Ευχαριστώ που με διαβάσατε και ζητώ και πάλι την κατανόηση της κοινότητας για την μακροσκελή ανάρτηση.
  8. Συγγνώμη, από που το είχες αγοράσει και σου έκαναν αντικατάσταση και μετά από πόσες ημέρες χρήσης; Εμένα, αγορασμένο από e-shop (galaxy watch), μετά από 1,5 χρόνο και 3 εμφανίσεις βλάβης στο αλτίμετρο, μου έκαναν πίστωση του ποσού για να αγοράσω κάτι άλλο, ΔΕΝ δέχτηκαν την αντικατάστασή του με καινούριο (watch 3) διότι το καινούριο είναι κατά πολύ ακριβότερο.
  9. Μπορείς να προσθέσεις και το σπίτι σου στις αξιόπιστες τοποθεσίες στο smart lock και έτσι εκεί πάντα θα ξεκλειδώνει άμεσα.
  10. Παίδες, το galaxy watch 3 δεν μου φαίνεται τόσο πολύ προσανατολισμένο στην άσκηση. Για μικτή χρήση (δηλαδή και ως smartwatch και ως sportwatch) μήπως είναι προτιμότερο το active2? Υστερεί αυτό σε λειτουργίες smartwatch έναντι του galaxy watch 3?
  11. Παιδιά τι γίνεται με το ρολόι; Τρεις μέρες μετά το προηγούμενο Post ξαναχάλασε, έμεινε χαλασμένο 2~3 μέρες και σήμερα μόλις αποφάσισα να το στείλω και μίλησα με το service, πάλι έφτιαξε. Τώρα δε θα το στείλω γιατί θα φανώ αναξιόπιστος, αλλά τι γίνεται πραγματικά;
  12. Εμένα ξαφνικά, σήμερα άρχισε να μετράει ξανά ορόφους κανονικά. Έκανα το τεστ των αισθητηρίων και . . . PASS. Έφτιαξε μόνο του! Χωρίς επαναφορά, χωρίς τίποτε. :)
  13. Χρονικά λοιπόν προηγήθηκε η καταγγελία ώστε να την επισυνάψεις στα έγγραφα που έστειλες. Σωστά; Και ενώ το είχες ήδη στείλει ξανά για service ζήτησες τα χρήματα από την επισκευάστρια εταιρεία (Smartec) ή από την Samsung Hellas; ΥΓ: Είχες το 42" ή το 45" και ποιο σου πρόσφεραν αυτοί σε μέγεθος;
  14. Καλημέρα. Μπορεί κάποιος από τους κατόχους που κατάφεραν να το αντικαταστήσουν με νέο μοντέλο, μετά από την τρίτη εντός εγγύησης επισκευή, να μας καθοδηγήσει λίγο τι βήματα έκανε; Το ζήτησε προφορικά (τηλεφωνικά) ή εγγράφως, από τη smartec ή την Samsung Hellas, έκανε και αλλού καταγγελία ως μέσο πίεσης; Έστειλε στο service μαζί με το ρολόι και τον φορτιστή; Το έχω στείλει ήδη 2 φορές με πρόβλημα στον αισθητήρα υψόμετρου και παρουσίασε πάλι (3η φορά) FAIL στο sensor test. Ευχαριστώ προκαταβολικά.
  15. Αυτό από που προκύπτει; (Δεν το λέω με πρόθεση να σε αμφισβητήσω, αλλά πληροφοριακά μάλλον, αφού ήδη το έχω στείλει 2 φορές και δυνητικά πλησιάζει η τρίτη)
×
×
  • Create New...