GiO_K Δημ. March 14, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 14, 2018 α μάλιστα. ήθελα να ήξερα τι πίνουν εκεί στην xiaomi και πειράζουν ρυθμίσεις που δεν έχουν πρόβλημα Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Όχι εντάξει, χτύπα ξύλο. Μια χαρά είναι η κινητάρα μου. :) Απλά για περίπτωση ανάγκης (φτου φτου)... Thanks anyway. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
maroulucky25 Δημ. March 14, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 14, 2018 Λοιπόν παίδες. Αγοράσα το 4x 3/32 από Κωτσόβολο τον Μάϊο. Πριν κάνα 20ημερο εκεί που το έβαλα για φόρτιση άρχισε μια να φορτίζει και μια να διακόπτεται η φόρτιση με τον χαρακτηριστικό ήχο. Το έκλεισα ξαναδοκιμάσα αλλά συνδεόταν για φόρτιση και ξεσυνδεοταν και τούμπαλιν. Πάω Κωτσόβολο. Μου λένε ναι έχει εγγύηση από infoquest αλλά πρέπει να το στείλετε εσείς εμείς δεν τα στελνουμε. Ρε παιδιά από εσάς δεν το αγόρασα; Γιατί δεν το είπατε από την αρχή; Σιωπή..... Τεσπά μιλάω με infoquest το στέλνω με δική τους χρέωση. Μετά από μια εβδομάδα περίπου μου έρχεται μύνημα ότι επισκευάστηκε χωρίς χρέωση και την επόμενη ήρθε. Στο δελτίο επισκευής που το συνόδευε έγραφε ότι αλλάχτηκε η μητρική. Το βάζω για φόρτιση.....πάλι τα ίδια (φορτίζει διακεκομμένα). Τους ξαναπαίρνω μου λένε ξαναστειλτο το έστειλα πάλι και σήμερα μου έστειλαν καινούργια συσκευή....................η infoquest μου επιβεβαίωσε τον λόγο που επέλεξα να πάρω από αυτήν το κινητο......οσο για τον Κωτσοβολο.......τραγικοι τα σμπεράσματα δικά σας. Κι εγώ πριν λίγο καιρό είχα πρόβλημα με το Redmi Note 3 και στον Κωτσόβολο που πήγα αρχικά, μου είπαν σε γενικές γραμμές ότι για να το δουν εκείνοι θα έπρεπε να έχω αυτή την εγγύηση που τους πληρώνεις επιπλέον. Και κατέληξα στην Infoquest που εξυπηρετήθηκα μια χαρά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mr_47 Δημ. March 15, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2018 Κι εγώ πριν λίγο καιρό είχα πρόβλημα με το Redmi Note 3 και στον Κωτσόβολο που πήγα αρχικά, μου είπαν σε γενικές γραμμές ότι για να το δουν εκείνοι θα έπρεπε να έχω αυτή την εγγύηση που τους πληρώνεις επιπλέον. Και κατέληξα στην Infoquest που εξυπηρετήθηκα μια χαρά. Ο λόγος που δεν ασχολούμαι με Γερμανό και Κωτσόβολο πλέον. Παράθεση Huawei Nova 5T Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Modeling Δημ. March 15, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2018 Δεν ξέρω τι φόρτιση κάνεις αλλά μου φαίνεται δύσκολο τόσο γρήγορα να έπεσε η μπαταρία, εγώ το δικό μου 14 μήνες τώρα και δεν έχω καταλάβει καμία πτώση της μπαταρίας. Αυτό που μπορώ να σκεφτώ είναι ή δεν κάνεις σωστή φόρτιση και καταστράφηκε η μπαταρία (την αφήνεις να κατεβαίνει πολύ χαμηλά κάτω από 20%, το αφήνεις όλη νύχτα στην φόρτιση) ή είναι θέμα ρομ. Με πια ρομ ε ίσα;; Το κακό με το xiaomi είναι ότι δεν θα βρεις original μπαταρία μόνο συμβατές υπάρχουν. Σε ναυαρχίδα που είπε ο φίλος με την μπαταρία που έχουν ούτε 2 χρόνια δεν θα πάει. Στάλθηκε από το Redmi Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk με την τελευταια επισημη ειμαι, το αφηνω να αδειασει αναγκαστικα και φορτιζει ολη νυχτα ναι. ----- προσθήκη μηνύματος 45 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- εμένα τόσο βγάζει από τον.πρώτο μήνα με 4g σε εξωτερικούς χώρους. Μήπως είσαι σε χώρους με χαμηλό σήμα? Έχεις κάνει hard reset? τον πρωτο μηνα μου εβγαζε 6-9 ωρες με 4 τζι και στο σπιτι καμια 12-14 ωρες.. αρα και το δικο σου εχει θεμα αν σου βγαζει μονο 4 ωρες! Παράθεση My Name Is George V. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilka71 Δημ. March 16, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 16, 2018 ήρθε και η 8.3.15 gonna dev και διορθώθηκε τό fingerprint που είχε χάσει την ευαισθησία του και δεν έπιανε πολλές φορές. ευτυχώς. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mylw_4 Δημ. March 17, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2018 Ας μου θυμίσει κάποιος πως κάνω καλιμπραρισμα την πυξίδα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
foxkel Δημ. March 17, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2018 Ας μου θυμίσει κάποιος πως κάνω καλιμπραρισμα την πυξίδα Πολλαπλά πατήματα ιδιότητες/κερνελ, και σε βγάζει στο μυστικό μενού Παράθεση enjoy your life...:p Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Lyngas1 Δημ. March 18, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 18, 2018 (edited) Καλημέρα.. τι έκδοση εχετε..; εγω εχω κολλήσει στην 9.2.2 κανα μηνα και παραπάνω τωρα.. Edited March 18, 2018 by Lyngas1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kosmasdel Δημ. March 18, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 18, 2018 Καλημέρα.. τι έκδοση εχετε..; εγω εχω κολλήσει στην 9.2.2 κανα μηνα και παραπάνω τωρα.. Ε δεν εχει βγει αλλη stable ακομα. Και η 9.2.2 που εχεις ειχε βγει για λιγο και αποσυρθηκε. Η 9.2.1. ειναι τωρα η τελευταία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tr3LaRaS Δημ. March 18, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 18, 2018 Ε δεν εχει βγει αλλη stable ακομα. Και η 9.2.2 που εχεις ειχε βγει για λιγο και αποσυρθηκε. Η 9.2.1. ειναι τωρα η τελευταία.οποτε να παμε πισω στην 9.2.1 ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
verikets Δημ. March 18, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 18, 2018 η ρυθμιση μετά από πόσα λεπτά θα ζητάει κωδικό πιν (όχι της σιμ, του κινητού) που δι@ολο είναι και δεν την βλέπω; Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Κι εγώ έφαγα τον τόπο να ψάχνω αυτή τη ρύθμιση, δεν θυμόμουν ποια ήταν ακριβώς μέχρι που γύρισα στην παλιά έκδοση. Τελικά την αφαίρεσαν, ήταν η 4η ρύθμιση "Require password" στο μενού του Screen Lock. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kosmasdel Δημ. March 18, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 18, 2018 οποτε να παμε πισω στην 9.2.1 ? Αν δεν εχεις καποιο προβλημα οχι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tr3LaRaS Δημ. March 18, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 18, 2018 Αν δεν εχεις καποιο προβλημα οχι.πολλες φορες μου κρασαρει εφαρμογες χωρις λογο εντωμεταξυ για ποιο λογο να την αφαιρεσουν την 9.2.2 ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panosss567 Δημ. March 18, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 18, 2018 Αφαιρέθηκε γιατί βαπτίστηκε nightly update. Έχει ήδη κυκλοφορήσει νέα stable δοκιμαστικά , λογικά θα δοθεί σε όλους το επόμενο χρονικό διάστημα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
komias2 Δημ. March 18, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 18, 2018 Κι εγώ πριν λίγο καιρό είχα πρόβλημα με το Redmi Note 3 και στον Κωτσόβολο που πήγα αρχικά, μου είπαν σε γενικές γραμμές ότι για να το δουν εκείνοι θα έπρεπε να έχω αυτή την εγγύηση που τους πληρώνεις επιπλέον. Και κατέληξα στην Infoquest που εξυπηρετήθηκα μια χαρά. Ποιος σας ειπε οτι οι αλυσιδες οτι πηγαινοφερνουν τις βλαμενες συσκευές οι εγγυήσεις αφορα τις εταιρειες οχι τον μεταπωλητή. Παράθεση LG G2. +huawei p9 lite +samsung e590+motorola moto g2.Sony xa2 ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tr3LaRaS Δημ. March 18, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 18, 2018 Αφαιρέθηκε γιατί βαπτίστηκε nightly update. Έχει ήδη κυκλοφορήσει νέα stable δοκιμαστικά , λογικά θα δοθεί σε όλους το επόμενο χρονικό διάστημα.νεα stable δοκιμαστηκα ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
LotusEater Δημ. March 18, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 18, 2018 Ποιος σας ειπε οτι οι αλυσιδες οτι πηγαινοφερνουν τις βλαμενες συσκευές οι εγγυήσεις αφορα τις εταιρειες οχι τον μεταπωλητή.Μη το λες. Όταν χάλασε το Xbox one μου το πήγα στο public που το αγόρασα και αυτοί ανέλαβαν να το στείλουν στη Microsoft. Και πάλι καλά γιατί αλλιώς έπρεπε να το στείλω μόνος μου στο εξωτερικό (μου είχαν πει ότι η Microsoft δεν έχει service στην Ελλάδα). Το ίδιο και ένας φίλος μου με meizu m2 note, το public το έστειλε στο service. Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
komias2 Δημ. March 18, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 18, 2018 Μη το λες. Όταν χάλασε το Xbox one μου το πήγα στο public που το αγόρασα και αυτοί ανέλαβαν να το στείλουν στη Microsoft. Και πάλι καλά γιατί αλλιώς έπρεπε να το στείλω μόνος μου στο εξωτερικό (μου είχαν πει ότι η Microsoft δεν έχει service στην Ελλάδα). Το ίδιο και ένας φίλος μου με meizu m2 note, το public το έστειλε στο service. Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk Οπως ειπες δεν εχει στην ελλαδα σερβις οποτε ορθα το πηραν αυτοι. Ομως για φαντασου κωτσοβολος, μιντια, κλπ κλπ που χαλανε 100αδες κουζινες πλυντηρια, ψυγεια κινητα πιστολακια, φρυγανιερες κινητα τηλεορασεις καλοριφερ, υπολογιστες, δονητες χαχαχα να κανανε αυτη τη δουλεια ε θα ηθελαν αλλα τοσα μαγαζια και προσωπικο, οποτε αφου υπαρχει αντιπροσωπεια στην ελλαδα ορθα οπως συμβαινει δεκαετιες ο πελατης εχει να κανει με αυτες και οχι με τον μεταπωλητη εφοσον περασει το doa. :) Παράθεση LG G2. +huawei p9 lite +samsung e590+motorola moto g2.Sony xa2 ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mrmatchris Δημ. March 18, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 18, 2018 Αφαιρέθηκε γιατί βαπτίστηκε nightly update. Έχει ήδη κυκλοφορήσει νέα stable δοκιμαστικά , λογικά θα δοθεί σε όλους το επόμενο χρονικό διάστημα. και εγώ την 9.2.2 έχω. Βασικά δεν έχω παρατηρήσει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με καθηστερήσεις και κρασαρίσματα. Εκεί που λίγο ενίσταμαι είναι ότι μάλλον τα έχουν κάνει πατάτα με την κατανάλωση της μπαταρίας ! Ενώ παλιά μου πήγαινε άνετα με ορθολογιστική χρήση στις 5 μέρες και έβλεπα την μπαταρία να εξαντλείται αργά, τώρα το drain είναι ποιο γρήγορο και με ιδία χρήση, βγάζω δεν βγάζω τις 4 μέρες ! Άλλες φορές και τις 3. Αλλά όλα αυτά με μικρή χρήση, ετσι? Για να μην παρεξηγηθώ.... Επίσης όταν μου έρχονται ενίοτε κάποιες αναβαθμίσεις, απλά επιλέγω να γίνουν και συνεχίζω απο εκεί. Το λέω αυτό γιατί διαβάζω ότι σε κάθε αναβάθμιση πρέπει να κάνουμε Factory Reset. Εγώ αν μπω σε αυτή τη διαδικασία θα πρέπει να τρώω καθε φορά 1 μέρα για να το ξαναστήνω ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minotavros Δημ. March 18, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 18, 2018 και εγώ την 9.2.2 έχω. Βασικά δεν έχω παρατηρήσει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με καθηστερήσεις και κρασαρίσματα. Εκεί που λίγο ενίσταμαι είναι ότι μάλλον τα έχουν κάνει πατάτα με την κατανάλωση της μπαταρίας ! Ενώ παλιά μου πήγαινε άνετα με ορθολογιστική χρήση στις 5 μέρες και έβλεπα την μπαταρία να εξαντλείται αργά, τώρα το drain είναι ποιο γρήγορο και με ιδία χρήση, βγάζω δεν βγάζω τις 4 μέρες ! Άλλες φορές και τις 3. Αλλά όλα αυτά με μικρή χρήση, ετσι? Για να μην παρεξηγηθώ.... Επίσης όταν μου έρχονται ενίοτε κάποιες αναβαθμίσεις, απλά επιλέγω να γίνουν και συνεχίζω απο εκεί. Το λέω αυτό γιατί διαβάζω ότι σε κάθε αναβάθμιση πρέπει να κάνουμε Factory Reset. Εγώ αν μπω σε αυτή τη διαδικασία θα πρέπει να τρώω καθε φορά 1 μέρα για να το ξαναστήνω !Όχι δε χρειάζεται σε κάθε αναβάθμιση factory reset. Που το λέει αυτό? Παράθεση No root->No problem Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Fulgore1 Δημ. March 19, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 19, 2018 Ποιος σας ειπε οτι οι αλυσιδες οτι πηγαινοφερνουν τις βλαμενες συσκευές οι εγγυήσεις αφορα τις εταιρειες οχι τον μεταπωλητή. Ο ρολος του πωλητη σε περιπτωση βλαβης της συσκευης ειναι να παρει την συσκευη απο τον πελατη και να την στειλει με δικα του εξοδα στο service/αντιπροσωπεια για επισκευη ή αν κριθει αδυνατη για αλλαγη.Με λιγα λογια Ο ρολος του πωλητη δεν ειναι μονο να πουλησει την συσκευη και μετα ο πελατης να κοψει το κεφαλι του αν παθει κατι. Αυτο που εκανε ο Κωτσοβολος κανονικα ειναι παρανομο που παραπληροφορει τον πελατη και του ζηταει να το στειλει αυτος. Τι παει να πει κυριε Κωτσοβολε και καθε Κωτσοβολε οτι επειδη εχει εγγυηση infoquest δεν το στελνετε εσεις.Ελεος δηλαδη και λυπαμαι που μεχρι σημερα εξακολουθουν και γινονται αυτα τα πραγματα. Μιληστε με συνηγορο ή ΓΓΚ να δειτε ποια ειναι τα δικαιωματα σας σαν καταναλωτες/πελατες,μην μασατε απο αυτα που λενε στις αλυσιδες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nik187 Δημ. March 19, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 19, 2018 Ο ρολος του πωλητη σε περιπτωση βλαβης της συσκευης ειναι να παρει την συσκευη απο τον πελατη και να την στειλει με δικα του εξοδα στο service/αντιπροσωπεια για επισκευη ή αν κριθει αδυνατη για αλλαγη.Με λιγα λογια Ο ρολος του πωλητη δεν ειναι μονο να πουλησει την συσκευη και μετα ο πελατης να κοψει το κεφαλι του αν παθει κατι. Αυτο που εκανε ο Κωτσοβολος κανονικα ειναι παρανομο που παραπληροφορει τον πελατη και του ζηταει να το στειλει αυτος. Τι παει να πει κυριε Κωτσοβολε και καθε Κωτσοβολε οτι επειδη εχει εγγυηση infoquest δεν το στελνετε εσεις.Ελεος δηλαδη και λυπαμαι που μεχρι σημερα εξακολουθουν και γινονται αυτα τα πραγματα. Μιληστε με συνηγορο ή ΓΓΚ να δειτε ποια ειναι τα δικαιωματα σας σαν καταναλωτες/πελατες,μην μασατε απο αυτα που λενε στις αλυσιδες. + 1000 Πέστα βρε φίλε. Μπράβο. Παράθεση Νικήτας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mantilas Δημ. March 19, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 19, 2018 Έτσι πρέπει να είναι, στο κατάστημα που το πήρες. Αλλα εγω πάντα επικοινωνω ο ίδιος με το εξουσιοδοτημενο σέρβις. Καλύτερη πιο αμεση συνεννοηση και σίγουρα πιο συντομη παραλαβη του προϊόντος.Και σίγουρα καλύτερο αποτέλεσμα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
komias2 Δημ. March 19, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 19, 2018 Έτσι πρέπει να είναι, στο κατάστημα που το πήρες. Αλλα εγω πάντα επικοινωνω ο ίδιος με το εξουσιοδοτημενο σέρβις. Καλύτερη πιο αμεση συνεννοηση και σίγουρα πιο συντομη παραλαβη του προϊόντος.Και σίγουρα καλύτερο αποτέλεσμα. Δηλαδη ερχονται σπιτι αν σου χαλασει το ψυγειο η πλυντηριο εντος εγγυησης ο κωτσοβολος τα παμπλικ η μιντια μαρκετ η εξπερτ η ηλεκτραγορα ολα τα καταστηματα ηλεκτρικων ειδων ανα την ελλαδα και τζαμπα; εφοσον υπαρχει εδω αντιπροσωπεια ετσι; θελετε και τα λετε η σας ξεφευγουν; για τιποτα σκρουτζομαγαζα να το καταλαβω που δουλευουν με κινα και δεν υπαρχει αντιπροσωπος ελλαδα. Απο το 1986 που ψωνιζω δεν το εχω ματαδει αλλα ξερω ειμαι κοροϊδο προφανως. :X Παράθεση LG G2. +huawei p9 lite +samsung e590+motorola moto g2.Sony xa2 ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Fulgore1 Δημ. March 19, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 19, 2018 Δηλαδη ερχονται σπιτι αν σου χαλασει το ψυγειο η πλυντηριο εντος εγγυησης ο κωτσοβολος τα παμπλικ η μιντια μαρκετ η εξπερτ η ηλεκτραγορα ολα τα καταστηματα ηλεκτρικων ειδων ανα την ελλαδα και τζαμπα; εφοσον υπαρχει εδω αντιπροσωπεια ετσι; θελετε και τα λετε η σας ξεφευγουν; για τιποτα σκρουτζομαγαζα να το καταλαβω που δουλευουν με κινα και δεν υπαρχει αντιπροσωπος ελλαδα. Απο το 1986 που ψωνιζω δεν το εχω ματαδει αλλα ξερω ειμαι κοροϊδο προφανως. :X Μιλαμε συγκεκριμενα για κινητα τηλεφωνα,τα ψυγεια που κολλανε? Τωρα αν σε καποιον κανουν εντυπωση ολα αυτα ή δεν τα πιστευει για το κομματι των κινητων που μιλαμε,μπορειτε οπως ειπα πιο κατω να αγνοειστε το υπολοιπο σχολιο του Fulgore και του καθε συμφορουμιτη και να μιλησετε με τους αρμοδιους φορεις να σας τα επιβεβαιωσουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.