Jump to content

χρέωση καρτας απο πενταψήφιο νούμερο


kostasw
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αυτο που ζηταω ειναι την επιστροφη των χρηματων που μου πηραν.Απο εκει και περα θα δειξει......

 

όλοι καταλαβαίνουμε αυτό που ζητάς αλλά, όπως έχουν γράψει αρκετοί, η συγκεκριμένη εταιρεία δεν δείχνει διάθεση για επιστροφές, σε αντίθεση με την Amaze.

Γιαυτό και η απορία μου.

Μακάρι να αλλάξει γνώμη, αν και το βρίσκω απίθανο.

Link to comment
Share on other sites

όλοι καταλαβαίνουμε αυτό που ζητάς αλλά, όπως έχουν γράψει αρκετοί, η συγκεκριμένη εταιρεία δεν δείχνει διάθεση για επιστροφές, σε αντίθεση με την Amaze.

Γιαυτό και η απορία μου.

Μακάρι να αλλάξει γνώμη, αν και το βρίσκω απίθανο.

Μα γι αυτο το λογο το συνεχιζω και δεν το κατάπια απλα.

Το να δεχομαστε απλα αυτες τις πρακτικες δεν οδηγει πουθενα. Αν ολοι καναμε καταγγελια και η ΕΕΤΤ θα υποχρεωνοταν να αντιμετωπισει διαφορετικα την κατασταση. Αν κανουν καποιοι λιγοι μονο , σου λεει δεν ειναι μεγαλο θεμα , δεν ασχολουμε.

Το ζητουμενο μου δεν ειναι τα 4 ευρω, αλλα οτι σε κλεβουν , και μαλιστα σχεδον νομιμα αφου τους αφηνουν.

Link to comment
Share on other sites

Καταγγελίες μπορούμε να κάνουμε για οτιδήποτε και σε οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία.

 

Το θέμα, λοιπόν, δεν είναι να κάνουμε καταγγελίες για τις καταγγελίες ούτε για "να υποχρεωθεί" η ΕΕΤΤ να αντιμετωπίσει "διαφορετικά την κατάσταση" πολύ περισσότερο όταν οι αρμοδιότητές της είναι συγκεκριμένες και καθορίζονται από σχετικούς νόμους.

 

Σε κάθε περίπτωση, θα περιμένουμε τα αποτελέσματα της προσπάθειάς σου.

Link to comment
Share on other sites

Μπορώ να καλέσω κάπου στην Dimoco να τους τα χώσω μπας και πάρω πίσω τα λεφτά μου; Ζήτησα αναλυτικό από τη Wind, μου ήρθε και όλες οι χρεώσεις είναι από τη Dimoco. Θα πάω και από Wind φυσικά αύριο, απλά κάπου εδώ μέσα διαβασα ότι τους παίρνεις τηλ και ίσως βρεις άκρη. Που όμως;

 

Στείλε τους και μέιλ: office@dimoco.eu, sales@dimoco.eu, info-gr@mobile-info.cc

Δωρεάν ορθογράφος: addons.mozilla.org/el/firefox/addon/english-greek-spelling-diction/
Link to comment
Share on other sites

Στείλε τους και μέιλ: office@dimoco.eu, sales@dimoco.eu, info-gr@mobile-info.cc

Σε ευχαριστούμε φίλε για τα Info, θα βοηθήσουν αρκετό κόσμο φαντάζομαι, μας πως μπορούν εταιρίες να αρπάζουν έτσι λεφτά;;;; Στο στικάκι που είχα στην Wind με πάγιο 4 κάτι ευρώ (φοιτιτικό) μου ήρθε ένας λογαριασμός 120 ευρώ βέβαια κάλεσα την Wind και την άλλη μέρα μου γύρισε τα χρήματα πίσω, δεν ξέρω από ποια εταιρία βέβαια ήταν η χρέωση αλλά τέλος καλό όλα καλά

Link to comment
Share on other sites

Τους ζήτησα να μου πουν ποιος είναι ο συστημικός τρόπος αλλά λένε πως "δε γνωρίζουν πως γίνεται αυτό"... Γενικά επί της ουσίας δεν απαντάνε.

 

Η Wind ακόμη να μου απαντήσει.

 

Πάντως από όσο το έψαξα, αυτές οι υπηρεσίες είναι μόνο απάτη (σίγουρα εξαπάτηση όπως στην περίπτωσή μας, αλλά δε θα μπορούσε να είναι και τρόπος για ξέπλυμα; ) Δε βλέπω άλλο λόγο ύπαρξης:

α) Δε παρέχουν καμία υπηρεσία που να είναι πιο χρήσιμη, εύχρηστη, ή φτηνή από άλλες επιλογές (ίντερνετ, 11888 κτλ κτλ).

β) Δεν ξέρω κανέναν που να έχει χρησιμοποιήσει ποτέ τέτοια υπηρεσία και

γ) ούτε βρήκα στο ίντερνετ κάτι, κάποιον που να εκφράζεται θετικά για αυτές. Για να είμαι πιο ακριβής, τα σχόλια ξεκινάνε από αγανάκτηση και καταλήγουν σε χοντρά βρισίδια.

 

Έχει κανείς συναντήσει άλλη άποψη; Υπάρχει όντως περίπτωση όντως να χρησιμοποιούνται ως "υπηρεσίες" με την πραγματική έννοια της λέξης; Αν όχι, οι πάροχοι και το κράτος φαίνεται να δρουν σα συνένοχοι.

Δωρεάν ορθογράφος: addons.mozilla.org/el/firefox/addon/english-greek-spelling-diction/
Link to comment
Share on other sites

Έστειλα email και αναμένω απάντηση. Δε το έχω φυσικά και σε τίποτα να πάω από εκεί να τα κάνω όλα λαμπογιαλο αν δε δώσουν πίσω τα λεφτά. Η χρέωση που μου έχουν κάνει είναι μεγαλύτερη από τον λογαριασμό μου των 30GB που έχω.. Αν ήταν 2-3 ευρώ δε θα ασχολιομουν. Αλλά όχι ρε φίλε και 26€χρέωση ή Dimoco.

 

Ειλικρινά θα με πάνε μέσα αν πάω από τα γραφεία τους. Θα σκοτώσω κανέναν αν μου φέρουν αντίρρηση και γίνουν εριστικοί

Link to comment
Share on other sites

Καταγγελίες μπορούμε να κάνουμε για οτιδήποτε και σε οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία.

 

Το θέμα, λοιπόν, δεν είναι να κάνουμε καταγγελίες για τις καταγγελίες ούτε για "να υποχρεωθεί" η ΕΕΤΤ να αντιμετωπίσει "διαφορετικά την κατάσταση" πολύ περισσότερο όταν οι αρμοδιότητές της είναι συγκεκριμένες και καθορίζονται από σχετικούς νόμους.

 

Σε κάθε περίπτωση, θα περιμένουμε τα αποτελέσματα της προσπάθειάς σου.

 

Πραγματικα δεν καταλαβαινω πιο ειναι το νοημα της συζητησης που κανουμε αυτη τη στιιγμη.

Το θεμα πιο ειναι? Να μην κανουμε τιποτα? Να καθομαστε στον καναπε μας και απλα να μας κλεβουν και να μην λεμε κουβεντα?

Πραγματικα δεν ξερω αν θα εχει αποτελεσμα η καταγγελια που εκανα, αλλα απο το να μην κανω τιποτα ,για μενα ειναι κατι.

Δεν καταλαβαινω πιο ειναι το θεμα. Το ατι απασχολουμε καποιους φορεις με καταγγελιες? Δεν ειναι μεσα στις υποχρεωσεις τους?

Ειναι μεμπτό το οτι ψαχνω να βρω το δικιο μου?

Δεν καταλαβα πια ειναι η δικη σου προταση για την επίλυση τετοιων ζητηματων.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα δεν καταλαβαινω πιο ειναι το νοημα της συζητησης που κανουμε αυτη τη στιιγμη.

 

Τα είπες όλα σε μια φράση.

Δεν χρειάζεται συνέχεια.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά επειδή μου ηρθε και εμενα μολις απο 19366, μου φαγαν τα ευρω και εστειλα STOP. Τωρα που μου απάντησαν οτι η διαγραφή απο την υπηρεσία εχει γινει, το έστειλαν απο το 19377. Να στειλω και εκει ενα STOP; :p Edited by ikgamsu
Link to comment
Share on other sites

Εκει που σου γραφει στο 1ο sms πρέπει να στείλεις stop. Με βαση οσα λες μαλλον εισαι οκ.
Link to comment
Share on other sites

Εκει που σου γραφει στο 1ο sms πρέπει να στείλεις stop. Με βαση οσα λες μαλλον εισαι οκ.

Ok man μου, ευχαριστώ. Στο 19366 το έστειλα. Θα παρω και τη Wind για μια φραγη μπας και γίνει τίποτα.

 

Στάλθηκε από το F3211 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και από μένα. Ήρθε και η δική μου σειρά να εξαπατηθώ από την γνωστή εν λόγω εταιρεία ''dimoco europe''.

24/06/2017 μου έστειλαν sms (πάροχος WIND) χωρίς να το ανοίξω και παρατήρησα πως είχαν αφαιρεθεί απο την κάρτα μου 3€.

Επικοινώνησα με τη Wind η οποία με ενημέρωσε για την συγκεκριμένη εταιρεία (DIMOCO EUROPE). Όταν ρώτησα πως βρήκαν το τηλέφωνό μου με ενημέωσαν πως αυτό έγινε προφανός από κάποιο site που είχα δώσει τα στοιχεία μου. Αυτό όμως είναι αδύνατον διότι ο συγκεκριμένος λογαριασμός χρησιμοποιείται μόνο για εξερχόμενες κλήσεις και τίποτε άλλο.

Με τη σειρά μου λοιπόν και εγω έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Ο λόγος φυσικά που έκανα την καταγγελία δεν είναι να μου δώσουν πίσω τα 3€ που μου ''έκλεψαν'' αλλά πιστεύω πως κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει αυτή η ασυδοσία που όποιος θέλει κάνει ότι θέλει.

1. Nokia 6600, 2. Nokia N96, 3. Nokia E72, 4. iPhone 3GS, 5. iPhone 4, 6. iPhone 4S, 7. galaxy s2, 8. galaxy s3, 9. galaxy s4, Samsung Note 3, Sony Xperia Z5, Xiaomi mi5s
Link to comment
Share on other sites

Παιδία... Καλέστε την WIND και πείτε τους να κάνουν φραγή στα πενταψηφια... Έχετε δεν έχετε θέμα . Βλέπω να συνεχίσει η απάτη είναι ο μοναδικός τρόπος να προστατεύειτε αυτό έχω κάνει εγώ και δεν έχω /είχα θέμα ποτέ.

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Παιδία... Καλέστε την WIND και πείτε τους να κάνουν φραγή στα πενταψηφια... Έχετε δεν έχετε θέμα . Βλέπω να συνεχίσει η απάτη είναι ο μοναδικός τρόπος να προστατεύειτε αυτό έχω κάνει εγώ και δεν έχω /είχα θέμα ποτέ.

 

+1. Αυτοί οι κατεργάρηδες (για να μην πω τίποτε πιο βαρύ και διαγραφεί το μήνυμά μου) ρίχνουν "πιστολιές" και ό,τι πετύχουν. Το λιγότερο που μπορείτε να κάνετε είναι η φραγή, για να μην τρέχετε και δεν φτάνετε μετά. Αφού δεν μπορούμε εμείς να βγάλουμε άκρη, ας προσπαθήσουν οι πάροχοι των "καλών" υπηρεσίων (αν υπάρχουν) μέσω των 5ψήφιων να βγάλουν άκρη (όταν δουν ότι ο κόσμος έχει κάνει φραγή και στις δικές τους υπηρεσίες, οπότε χάνουν το μπαγιόκο).

 

Έχω κάνει και εγώ φραγή προαιρετικά για να μη μου τύχει κι εμένα κανένα πρωί...

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

Και οπως είπαμε παλι,στέλνουμε πάντα stop στον αριθμό που αναφερεται στο 1ο μήνυμα που έρχεται. Το συγκεκριμένο μήνυμα δεν χρεώνεται.
Link to comment
Share on other sites

Και οπως είπαμε παλι,στέλνουμε πάντα stop στον αριθμό που αναφερεται στο 1ο μήνυμα που έρχεται. Το συγκεκριμένο μήνυμα δεν χρεώνεται.

Σωστό είναι και αυτό αλλά εάν σου έχει φάει 2-4-6-8 euro τι να το κάνεις. στείλεις stop θα σταματήσει από την μία εταιρεία και ένα ωραίο πρωί θα έρθει από άλλες. γιατί η απάτες δεν έχουν τέρμα...

 

Αυτό που είπα παραπάνω και παρακάτω είναι λύση για όλα. σκοπός είναι να προστατεύειις πριν γίνει το κακό!

 

Παιδία... Καλέστε την WIND και πείτε τους να κάνουν φραγή στα πενταψηφια... Έχετε δεν έχετε θέμα . Βλέπω να συνεχίσει η απάτη είναι ο μοναδικός τρόπος να προστατεύειτε αυτό έχω κάνει εγώ και δεν έχω /είχα θέμα ποτέ.

λύση... Πριν ψάχνετε να βρείτε που πήγαν τα λεφτά σας.. η wind δεν πρόκειται να σας προστατεύει από μόνοι της . γιατί έχει συμφέροντα από όλα αυτά.

Edited by oxxy

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Πραγματικα δεν καταλαβαινω πιο ειναι το νοημα της συζητησης που κανουμε αυτη τη στιιγμη.

Το θεμα πιο ειναι? Να μην κανουμε τιποτα? Να καθομαστε στον καναπε μας και απλα να μας κλεβουν και να μην λεμε κουβεντα?

Πραγματικα δεν ξερω αν θα εχει αποτελεσμα η καταγγελια που εκανα, αλλα απο το να μην κανω τιποτα ,για μενα ειναι κατι.

Δεν καταλαβαινω πιο ειναι το θεμα. Το ατι απασχολουμε καποιους φορεις με καταγγελιες? Δεν ειναι μεσα στις υποχρεωσεις τους?

Ειναι μεμπτό το οτι ψαχνω να βρω το δικιο μου?

Δεν καταλαβα πια ειναι η δικη σου προταση για την επίλυση τετοιων ζητηματων.

 

+1 και από εμένα! Ούτε εγώ καταλαβαίνω το νόημα της συζήτησης. Να καθομαστε στον καναπε μας καλύτερα να μας κλεβουν και να μην λεμε κουβεντα! :down:

 

Ήρθε και η δική μου η σειρά λοιπόν να με χρεώσουν. Μου ήρθαν μηνύματα από 54600, 54422 δυο διαφορετικούς αριθμούς με τις σαχλαμάρες "τα παιχνίδια σας... από την http://wapimo.com" τι παιχνίδια δεν κατάλαβα και από τον 54666 "MYGROOVYAPPS" με συνδρομή 24,80 ευρώ/μήνα TELEBOX, χωρίς φυσικα 1000000% να έχω κάνει κάτι από την μεριά μου!!

 

Φυσικά και εγώ δεν θα το αφήσω και θα κάνω καταγγελία! Αν είναι δυνατόν να μας κλέβουν/χρεώνουν στέλνοντας απλά ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ κ να μην κάνουμε κάτι!!! :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ελαβα κι εγώ προχθές και επειδή έγραφε στείλε ΣΤΟΠ δεν έδωσα σημασία, θεώρησα πως κάποιος έβαλε κατά λάθος το κινητό μου σε κάποιο website. Είδα όμως την κάρτα μείων 6€ και φρίκαρα στα καλά καθούμενα με κάθε εταιρία! Παίρνω αμέσως WIND (να είμαι καλυμμένος από εκεί, μιας που το λέει ρητά στη φόρμα της καταγελλίας) και αύριο αυτούς να τους πάρει και να τους σηκώσει.

 

Λοιπόν, η Wind αφού μου έκανε φραγή σε όλα τα ΧΡΕΩΣΙΜΑ 5ψήφια, μου πε να στείλω το μνμ STOP οπως λεν οι οδηγίες, που συνήθως είναι δωρεάν. Δοκίμασα να στείλω STOP ZAPPS στο 54422 και δεν μπορούσε να φύγει το SMS άρα είναι και το sms για τερματισμό της υπηρεσίας χρεώσιμο. Συμπληρώνω ήδη τη φόρμα καταγγελίας και αναμένω...

Edited by mclound
Αυτά...
Link to comment
Share on other sites

Η σειρά μου? Τι κανω στελνω απάντηση stop?

 

54122

AΠO EMMA1: KAΛHΣΠEPA ΣAΣ. MOΛIΣ MΠHKA ΣTO TΣAT KAI BPHKA TO ΠPOΦIΛ ΣAΣ. AN EΠITPEΠETAI ΓIA TI ΨAXNETE KAI AΠO ΠOY EIΣTE;

Link to comment
Share on other sites

Η σειρά μου? Τι κανω στελνω απάντηση stop?

 

54122

AΠO EMMA1: KAΛHΣΠEPA ΣAΣ. MOΛIΣ MΠHKA ΣTO TΣAT KAI BPHKA TO ΠPOΦIΛ ΣAΣ. AN EΠITPEΠETAI ΓIA TI ΨAXNETE KAI AΠO ΠOY EIΣTE;

 

Φίλε, το SMS που θα στείλεις με το STOP είναι χρεώσιμο, ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ λέει ρητά το πρώτο SMS που έλαβες, πως δεν είναι χρεώσιμο. Εμένα δεν το έλεγε και ήταν. Το κατάλαβα γιατί έβαλα φραγή στα εισερχόμενα και στα εξερχόμενα ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΩΣΙΜΑ και όταν επιχείρησα να στείλω το STOP τότε το SMS δεν μπορούσε να σταλεί, άρα ήταν χρεώσιμο. Επίσης, στο πρώτο τους που έλαβα, ελεγε στείλε STOP αλλά δεν ανέφερε πουθενά οτί είναι δωρεάν η αποστολή του STOP...

 

Μόλις, μίλησα μαζί τους και μια κοπέλα ήθελε να με πείσει πως κάπου έβαλα το PIN που μου έστειλαν γιαυτό χρεώθηκα και όταν άρχισα να ανεβάζω την ένταση μου πε πως θα με καλέσει μες στην ημέρα ξανά, αφού "δει" το θέμα. Βέβαια, την ενημέρωσα πως διάβασα στο internet πως και άλλοι το έχουν πάθει αυτό, οπότε και μαζέυτηκε. Για να δούμε. Επίσης, όταν τη ρώτησα γιατί το κάνουν αυτό, μου απάντησε πως η telebox "απλώς διαχειρίζεται την αποστολή των SMS" λες και τα λεφτά τα πήρε άλλη εταιρία!

 

Την καταγγελία την έφαγαν πάντως από χθες. Άσχετα αν θα μου επιστραφούν τα χρήματα, θα πρέπει να κάνουμε όλοι καταγγελία ώστε η ΕΕΤ να γνωρίζει πως πρόκειται για απαταιώνες μπας και πράξει αναλόγως.

Αυτά...
Link to comment
Share on other sites

Η σειρά μου? Τι κανω στελνω απάντηση stop?

 

54122

AΠO EMMA1: KAΛHΣΠEPA ΣAΣ. MOΛIΣ MΠHKA ΣTO TΣAT KAI BPHKA TO ΠPOΦIΛ ΣAΣ. AN EΠITPEΠETAI ΓIA TI ΨAXNETE KAI AΠO ΠOY EIΣTE;

Τίποτα δεν κάνεις, αυτά είναι παραπλανητικά για να απαντήσεις και να χρεωθείς. Δε χρεώνεσαι με τα εισερχόμενα.

Link to comment
Share on other sites

Τίποτα δεν κάνεις, αυτά είναι παραπλανητικά για να απαντήσεις και να χρεωθείς. Δε χρεώνεσαι με τα εισερχόμενα.

 

Όντως:

https://www.wind.gr/files/1/wind_v2/kiniti/pdfs/applications/June2016/Pricelist_27.7.2016.pdf

 

ΜΟΝΟ στα εξερχόμενα....Παραπλανητικό....:)

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα , συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο αλλά μπορεί να έχει ενδιαφέρον για κάποιους.

Η δικιά μου περίπτωση έχει να κάνει με την ΑΜΑΖΕ.

 

Η WID δήλωσε αναρμόδια, έκανα φραγή πενταψήφιων εκ των υστέρων σε όλα τα νούμερα που έχω.

Έστειλα το παρακάτω email στην εταιρεία (ΑΜΑΖΕ):

 

Καλημέρα σας

Στις 18/6/2017 έλαβα στο κινητό μου με αριθμό 6946****** με παροχο την WIND τα παρακάτω μηνύματα από

το 19377

1. 20:23 ΤΟ ΡΙΝ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ GAMES4MOBY ΕΙΝΑΙ: XXXX ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ

ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΕΡΙΧΟΜΕΝΟ ΧΡ: 2.08E X3SMS=6.24E/ΕΒΔ. ΑΜΑΖΕ ΑΕ ΤΗΛ 211-1881777

2. 20:28 ΤΟ ΡΙΝ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ GAMES4MOBY ΕΙΝΑΙ: XXXX ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ

ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΕΡΙΧΟΜΕΝΟ ΧΡ: 2.08E X3SMS=6.24E/ΕΒΔ. ΑΜΑΖΕ ΑΕ ΤΗΛ 211-1881777

3. 20:29 ΕΙΣΑΙ ΜΕΛΟΣ ΣΤΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ GAMES4MOBY ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ! ΑΜΑΖΕ ΑΕ ΤΗΛ 211-1881777 ΔΙΑΓΡ: CLAIM STOP ΣΤΟ 19366

Στην συνέχεια λαμβάνω από τον αριθμό 19366 στις 20:29 ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ! ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΛΑΒΕΤΕ ΤΟ

ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ ΤΟ ΑΠΙΘΑΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ GAMES4MOBY

Δεν γνωρίζω με ποιον τρόπο βρήκατε το κινητό μου, αλλά εγώ δεν έκανα καμία εγγραφή σε καμία υπηρεσία

σας, δεν καταχώρισα κανένα ΡΙΝ και δεν χρησιμοποίησα καμία υπηρεσία σας.

Σας παρακαλώ να μου αποσταλούν τα αποδεικτικά στοιχεία απο τα οποία προκύπτει ότι καταχώρισα σε

κάποια σελίδα σας το κινητό μου και ότι στην συνέχεια έκανα εγγραφή καταχωρώντας το PIN που μου στείλατε.

Σας παρακαλώ επισης για την άμεση επιστροφή του ποσό που με χρεώσατε.

Ευχαριστώ

 

Έλαβα από αυτούς το παρακάτω email το οποίο με θορύβησε διότι επικαλούνται την static ip μου.

 

Καλησπέρα σας,

να σας ενημερώσουμε ότι είχατε κάνει εγγραφή στην υπηρεσία “games4moby”, μέσω της

ιστοσελίδας http://lp.games4moby.com/site/GR/space-ship, στις 18.06.2017 (20:23 - IP: **.**.**.**).

Αυτό προκύπτει από τα αρχεία της εταιρείας μας.

Ακολουθήσατε τα βήματα εγγραφής, ως κατωτέρω:

Στις 18.06.2017 συμπληρώσατε τον τηλεφωνικό σας αριθμό στην σελίδα

http://lp.games4moby.com/site/ GR/space-ship και στην συνέχεια, ολοκληρώσατε την εγγραφή σας

αφού πληκτρολογήσατε τον κωδικό που λάβατε μέσω μηνύματος στην σελίδα

http://lp.games4moby.com/site/GR/space-ship.

Στην περίπτωση που κάποιος χρήστης δεν ακολουθήσει την παραπάνω διαδικασία δεν μπορεί να

πραγματοποιηθεί η εγγραφή. Η αποστολή δωρεάν ενημερωτικού μηνύματος με τον κωδικό που

πρέπει να εισάγει ο χρήστης και έπειτα η χρήση αυτού διασφαλίζει την συγκατάθεση του για την

ενεργοποίηση της υπηρεσίας.

Επιπλέον στην διαφημιστική προβολή των υπηρεσιών μας, αναγράφονται ευκρινώς και

αναλυτικώς όλες οι χρεώσεις μας, οπότε κατά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, γνωρίζατε περί

των σχετικών νόμιμων χρεώσεων.

Για περαιτέρω διευκρινίσεις είμαστε στη διάθεση σας

Ευχαριστούμε

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών | Amaze Greece

Tel: (+30) 210 6403090 | E-mail: psms@amaze.gr

 

Ξεκινάω ένα αγώνα επικοινωνίας με το πάροχο μου για να δούμε αν έχει παραβιαστεί το δίκτυο μου, ελέγχω τον υπολογιστή μου για ιούς κτλ αλλά δεν βρίσκω τίποτα.

Επικοινωνώ με την διεύθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος οι οποίοι μου λένε ότι την IP την πήραν από το email που τους έστειλα.

Επίσης μου λένε ότι αν θέλω να διερευνηθεί η υπόθεση πρέπει να υποβάλω μήνυση και μου υποδεικνύουν τα βήματα για την φραγή των πενταψήφιων από τον πάροχο μου.

 

Στέλνω τα παρακάτω email στην εταιρεία:

 

Προς: Amaze PSMS <psms@amaze.gr>

Η σελίδα στην οποία αναφέρεστε είναι παντελώς άγνωστη σε εμένα.

Ουδέποτε συνδέθηκα σε αυτή και ουδέποτε καταχώρισα το ΡΙΝ που στείλατε.

Όπως προκύπτει και από το ιστορικό του υπολογιστή μου ποτέ δεν έχει γίνει επίσκεψη στη σελίδα που

αναφέρτε στο email σας.

Θα σας παρακαλούσα ξανά να γίνει άμεσα επιστροφή του ποσού το οποίο τραβήξατε από τον κινητό μου με

νούμερο 6946****** της WIND.

 

Προς: Amaze PSMS <psms@amaze.gr>

Καλησπέρα σας

Μέχρι και σήμερα δεν έχω λάβει καμία πίστωση απο εσάς για το ποσό το οποίο χρεώσατε το κινητό μου

τηλέφωνο.

Θα σας παρακαλούσα για μια ακόμη φορά να προβείτε στην άμεση πίστωση του ποσού το οποίο αναίτια,

καταχρηστικά, και χωρίς την θέληση μου χρεώσατε στο κινητό μου με νούμερο 6946****** της WIND.

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι έχω ήδη αποταθεί στην διεύθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος και προτίθεμαι

να προβώ σε μήνυση παντός υπευθύνου προκειμένου να διερευνηθούν τα ηλεκτρονικά ίχνη από τα οποία

προκύπτει ότι έγινε από εμένα η όλη διαδικασία την οποία εσείς περιγράφετε και εγώ έντονα αμφισβητώ.

Ευχαριστώ

 

Και λαμβάνω το παρακάτω email απο αυτούς:

 

Καλησπέρα σας,

καθώς επιθυμία της εταιρείας μας είναι οι ικανοποιημένοι πελάτες που θα κάνουν πραγματική

χρήση των υπηρεσιών μας, έχει εγκριθεί σε εσας η επιστροφή των χρεώσεών (€2,08) σας ώστε να

αρθεί κάθε αμφιβολία σας και να θεωρηθεί το θέμα λήξαν. Για την διευθέτηση αυτής της

εκκρεμότητας θα επικοινωνήσουμε το συντομότερο μαζί σας.

Ευχαριστούμε

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών | Amaze Greece

Tel: (+30) 210 6403090 | E-mail: psms@amaze.gr

 

Μέχρι και σήμερα δεν έχω λάβει καμία επιστροφή και δεν έγινε καμία επικοινωνία από αυτούς.

Τους έστειλα εχθές ένα ακόμα email, θα περιμένω έως την Δευτέρα να επικοινωνήσουν μαζί μου.

Στην συνέχεια θα προβώ στην μήνυση.

ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΒΑΖΩ ΥΠΟΓΡΑΦΗ.... :X
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα , συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο αλλά μπορεί να έχει ενδιαφέρον για κάποιους.

Η δικιά μου περίπτωση έχει να κάνει με την ΑΜΑΖΕ.

 

 

Καλησπέρα σας,

να σας ενημερώσουμε ότι είχατε κάνει εγγραφή στην υπηρεσία “games4moby”, μέσω της

ιστοσελίδας http://lp.games4moby.com/site/GR/space-ship, στις 18.06.2017 (20:23 - IP: **.**.**.**).

Αυτό προκύπτει από τα αρχεία της εταιρείας μας.

 

 

Μέχρι και σήμερα δεν έχω λάβει καμία επιστροφή και δεν έγινε καμία επικοινωνία από αυτούς.

Τους έστειλα εχθές ένα ακόμα email, θα περιμένω έως την Δευτέρα να επικοινωνήσουν μαζί μου.

Στην συνέχεια θα προβώ στην μήνυση.

 

ΑΝ (επαναλαμβάνω ΑΝ) είναι όπως τα λες (γιατί και σε μένα έχει τύχει παλιότερα με Wind και το έχω γράψει εδώ πέρσι τα Χριστούγεννα, παρά το ότι πολλοί με αμφισβήτησαν εδώ):

 

ΔΕ μπορώ να μην το πω:

Αθ€όφοβοι...ΔΕ σταματάν€ πουθενά...Και βεβαίως να κάνεις μήνυση (και ό,τι άλλο απαιτείται περαιτέρω): Μακάρι να κάναμε ΟΛΟΙ το ίδιο.

 

Απλά (εξ'ιδίας πείρας), ΜΗΝ περιμένεις να "βρει το μπελά της" η συγκεκριμένη με τα 5ψήφια από την ΕΕΤΤ με βαρύτατο πρόστιμο.

Χρειάζεται να μαζευτούν πάρα πολλές καταγγελίες στην ΕΕΤΤ (επί των % που θα τους την €χει κάνει??) και μεγάλο χρονικό διάστημα.

Μιά από τις επιβολές κυρώσεων σε τέτοιες εταιρίες (ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΕΣ) μπορείτε να δείτε εδώ: http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/apofaseis_epi_akroaseon/2010/AP579-070_2010.pdf (Αλλά πάνε και πάρα πολλά χρόνια και έκτοτε δεν έχω δει καμιά άλλη επιβολή ποινής από την ΕΕΤΤ).

 

Εκεί βρίσκουν και "πατάνε" αυτές οι 5ψήφιες:

1) Κανείς σχεδόν % δε θα "μιλήσει".

2) Και αν "μιλήσει"..ΤΟΤΕ το παραπάνω (όπως εσένα με την κλεμένη ip από το mail σου διαμαρτυρίας): Επόμενο "μέτρο άμυνας" αυτών

3) Εεεε και τί θα "βγάλουν" (τα δικαστήρια και η ΕΕΤΤ); Τπτ δε λειτουργεί (σε αυτή τη χώρα).

 

Υ.Γ.> Ακόμα κι έτσι, πάλι θα βρεθούν κάποιοι να πούνε ότι "ήταν δείγμα καλής θέλησης της εταιρίας": http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=7036600#post7036600

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...