Jump to content

Πάροχοι Ηλεκτρικής ενέργειας!


odim
 Κοινοποίηση

Ποιά εταιρεία ηλεκτρισμού έχετε και γιατί;  

300 members have voted

  1. 1. Ποιά εταιρεία ηλεκτρισμού έχετε και γιατί;

    • ΔΕΗ
      142
    • PROTERGIA
      27
    • ELPEDISON
      30
    • ΗΡΩΝ
      19
    • WATT+VOLT
      29
    • NRG
      8
    • ΕΛΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
      2
    • GREEN
      3
    • VOLTERRA
      20
    • VOLTON
      4
    • ΖΕΝΙΘ
      6
    • ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
      9
    • ΚΕΝ
      1


Recommended Posts

Ναι, δεν το ψάχνει, όπως και δεν το ψάχνει όσες δεκαετίες και αν είσαι στη ΔΕΗ.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Ναι, δεν το ψάχνει, όπως και δεν το ψάχνει όσες δεκαετίες και αν είσαι στη ΔΕΗ.
Ευχαριστώ πολύ Θα κάνω την αλλαγή κ ο Θεός βοηθός...

 

Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η εκκαθάριση ΕΤΜΕΑΡ τι είναι στο λογαριασμό μου της watt volt?

Είναι μείωση 10.57 ευρώ

 

Λογικά επανυπολογισμός από το 2019 πρέπει να είναι γιατί άλλαξαν τις τιμολογήσεις αναδρομικά (κάτι τέτοιο)

Link to comment
Share on other sites

Και σε εμένα στη volterra μου ηρθε ένας λογαριασμός - 12€. Και η μέτρηση έγινε 1/6 και περιμένω εκκαθαριστικό
Link to comment
Share on other sites

Η εκκαθάριση ΕΤΜΕΑΡ τι είναι στο λογαριασμό μου της watt volt?

Είναι μείωση 10.57 ευρώ

Λογικά όλοι οι πάροχοι (ΔΕΗ: https://www.dei.gr/el/oikiakoi-pelates/xrisimes-plirofories-gia-to-logariasmo-sas/logariasmos-kai-xrewseis/ti-aforoun-oi-xrewseis-uper-tritwn-efk-eidtelos-5/eidiko-telos-meiwsis-ekpompwn-aeriwn-rupwn-etmear αλλά το ίδιο θα κάνουν και οι υπόλοιποι) πρέπει να κάνουν αναδρομική μείωση για τους λογαριασμούς από 01-01-2019 έως 31-08-2019 όπου το ΕΤΜΕΑΡ υπολογίζονταν με τιμή 0,02267€/kWh ενώ αναδρομικά υπολογίζεται με 0,017€/kWh

 

άρα για την κατανάλωση που καταγράφηκε σε λογαριασμούς έκδοσης από 01-01-2019 έως 31-08-2019 θα υπολογίσετε επιστροφή με 0,00567€/kWh

 

Εάν κάποιος έχει αλλάξει πάροχο, ποιος είναι υπεύθυνος για την αναδρομική επιστροφή του ποσού ΕΤΜΕΑΡ;

logo-vwclub-2016.png
Link to comment
Share on other sites

Άποψή σου, αλλά αυτός που εκδίδει το πιστοποιητικό και υπογράφει την υπεύθυνη δήλωση έχει την αποκλειστική ευθύνη για την ηλεκτρική εγκατάσταση του σπιτιού σου.
αμα σε στειλει ο ανευθυνος στον αλλο κόσμο πηγαινε βρες τον να του ζητησεις τα ρεστα.
Αρα καλα με ειπε αυτος σημερα 150 ευρω. 60+τα 90 των τεμπεληδων απατεωνων της ΔΕΔΔΗΕ. Μια χαρα. 150+60 η εγγυηση παμε στα 210. 1.5 χρονος δηλαδη στην ελιν για να κανουμε αποσβεση τη διαφορα με τη ΔΕΗ. Καλα ειμαστε στη ΔΕΗ απο οτι βλεπω δεν παιζει να μπω σε τετοια διαδικασια και αυριο μεθαυριο να ανεβουν οι τιμες στην ελιν και να γυρναμε παλι στη ΔΕΗ η σε αλλο παροχο. Κριμα γιατι ημουν ετοιμος για αιτηση αλλα σε χωρα απατεωνων που να βγει ακρη.
τα 60+90 τι ειναι;καπου σας εχω χασει.
Link to comment
Share on other sites

Πολύ πρόσφατο παράδειγμα από τον τίτλο της ανάρτησης.

Παρά το γεγονός ότι είχαν ξεκινήσει συμβόλαια με ανώτερη τιμή ΟΤΣ στο 60, με τρόπο που ο καταναλωτής ήταν πολύ δύσκολο να ενημερωθεί εγκαίρως, άλλαξαν το 60 σε 45...

Link to comment
Share on other sites

Πολύ πρόσφατο παράδειγμα από τον τίτλο της ανάρτησης.

Παρά το γεγονός ότι είχαν ξεκινήσει συμβόλαια με ανώτερη τιμή ΟΤΣ στο 60, με τρόπο που ο καταναλωτής ήταν πολύ δύσκολο να ενημερωθεί εγκαίρως, άλλαξαν το 60 σε 45...

 

Τεράστια αλλαγή. Έχει παρέλθει ο χρόνος "καταγγελίας σύμβασης";

Link to comment
Share on other sites

Τεράστια αλλαγή. Έχει παρέλθει ο χρόνος "καταγγελίας σύμβασης";

Εννοείται...

Η όποια υποτιθέμενη "γνωστοποίηση" έγινε εν μέσω αρχομένης εποχής κορωνοιού και σε σημείο που θα έπρεπε να έχεις χειρουργικές λούπες για να τη δεις ή αντιληφθείς

Edited by tagar
Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω για τον Ήρων πολλά λάθη στην έκδοση λογαριασμών και πολύ κακή τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Επειδή σκέφτομαι να κάνω αίτηση τελικά τι ισχύει
Link to comment
Share on other sites

αμα σε στειλει ο ανευθυνος στον αλλο κόσμο πηγαινε βρες τον να του ζητησεις τα ρεστα.τα 60+90 τι ειναι;καπου σας εχω χασει.

 

Δηλαδή εσύ, στον Πειραιά, θα ψάξεις να βρεις ηλεκτρολόγο με αμοιβή 150€, τουλάχιστον, για να αποφύγεις τους "ανεύθυνους" των 50€, που ζητάνε στην Αττική διπλωματούχοι του ΕΜΠ;

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα δεν έχω καταλάβει πως μια μελέτη (και μόνο αυτή) θα σε στείλει στον άλλο κόσμο...

Γιατί, δεν θα έχει κάνει σωστή δουλειά , λόγω μειωμένης αμοιβής ή λόγω άγνοιας της ευθύνης που έχει και των επιπτώσεων που θα έχει, εαν συμβεί το "μοιραίο".

 

-------------

Στάλθηκε με το Tapatalk, χρησιμοποιώντας το δεξί μου δάχτυλο.

Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος

Link to comment
Share on other sites

Όσοι θεωρείτε ότι αυτός που έχει άδεια για την έκδοση πιστοποιητικού (στην ουσία υπεύθυνης δήλωσης) για την κατάσταση της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης, την πήρε από τον "μπακάλη" και βάζει σε κίνδυνο τη ζωή των ανθρώπων που κατοικούν στο σπίτι/διαμέρισμα κλπ, δεν γμωρίζετε τη σχετική διαδικασία χορήγησης της άδειας.

Με βάση τη νομοθεσία, ο πιστοποιημένος για την έκδοση πιστοποιητικού δεν είναι τυχαίος ηλεκτρολόγος, αλλά είτε ηλεκτρολόγος μηχανικός είτε μηχανολόγος μηχανικός, δηλαδή κάποιος που έχει σπουδάσει σε Πολυτεχνική σχολή, είτε τεχνίτης ηλεκτρολόγος πιστοποιημένος από το σωματείο του.

 

Η εργασία που πρέπει να κάνει περιγράφεται εδώ και εδώ και είναι συγκεκριμένη.

 

Οι χαμηλές αμοιβές υπάρχουν σε περιοχές με μεγάλο ανταγωνισμό, όπως πχ η Αττική, και σίγουρα δεν οφείλονται σε άγνοια αυτού που τη ζητάει.

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

θα ηθελα να ενημερωσω σχετικα με ανανεωση συμβολεου με ηρων.

Πελατης του Ηρων 2,5 χρονια, εληξε οπως καταλαβενεται το συμβολαιο της υποχρεωτικης μου παραμονης.Δεχτηκα τηλεφωνο απο εξωτερικη εταιρεια συμβεβλημενη με των Ηρων.Με ενημερωσαν για το UP1 προγραμμα και τους ειπα πως θα το ελγξω.Στη προσπαθεια μου να εποικηνωνησω με την εν λογω εξωτερικη συνεργατιαδα απετυχα.Ετσι εποικηνωνησα με των Ηρων....Απο τον Αννα στον Καιαφα για μια ανανεωση οπου τελικα με ενημερωσαν πως θα εποικηνωνησουν μαζι μου το συντομοτερο.Το κερδος μου ηταν σε ολη αυτη την "συωχηση" ητανπως δικαιουμουν επιστροφη 30 ευρω λογω ανανεωσης,κατι που η συνεργαζομενη εταιρεια δεν προσεφερε.

Αναμονη, και επανηλημενες προσπαθειες απο μερους μου για ανανεωση, ακαρπες.Χρεωθηκα 16.5 ευρω για εποικηνωνια μεσω του 18228 απο το κινητο.Τα σταθερα τηλεφωνα δεν λειτουργουσαν η εβγαινε fax.

Προσπαθεια τηλεφωνικη στο ενα και μοναδικο καταστημα που υπαρχει στη θεσσαλονικη,δινανε λιγο διαφορετικη προσφορα απο τον ιδιο τον Ηρων!!!

Επειτα απο 1 μηνα περιπου επικοινωνησε μαζι μου καποιος κυριος με τουπε για ανανεωση προτεινωντας μου ακριβοτερο πακετο απο αυτο που ειχα..Οταν ακουσε πως ημουν ενημερωμενος προσπαθησε να παει με τα νερα μου αποκρυπτωντας ομως την επιστροφη των 30 ευρω.

Προσωπικα θα παω σε αλλη εταιρεια.

Αν καποιος θελει περισσοτερες λεπτομερειες στη διαθεση του.

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Κάλεσε στο 18228 ή στο 213 033 3000 Δευτέρα - Παρασκευή 08.00-21.00 και ένας εκπρόσωπος ΗΡΩΝ θα είναι κοντά σου, για να απαντήσει σε κάθε σου ερώτημα.
Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

θα ηθελα να ενημερωσω σχετικα με ανανεωση συμβολεου με ηρων.

Πελατης του Ηρων 2,5 χρονια, εληξε οπως καταλαβενεται το συμβολαιο της υποχρεωτικης μου παραμονης.Δεχτηκα τηλεφωνο απο εξωτερικη εταιρεια συμβεβλημενη με των Ηρων.Με ενημερωσαν για το UP1 προγραμμα και τους ειπα πως θα το ελγξω.Στη προσπαθεια μου να εποικηνωνησω με την εν λογω εξωτερικη συνεργατιαδα απετυχα.Ετσι εποικηνωνησα με των Ηρων....Απο τον Αννα στον Καιαφα για μια ανανεωση οπου τελικα με ενημερωσαν πως θα εποικηνωνησουν μαζι μου το συντομοτερο.Το κερδος μου ηταν σε ολη αυτη την "συωχηση" ητανπως δικαιουμουν επιστροφη 30 ευρω λογω ανανεωσης,κατι που η συνεργαζομενη εταιρεια δεν προσεφερε.

Αναμονη, και επανηλημενες προσπαθειες απο μερους μου για ανανεωση, ακαρπες.Χρεωθηκα 16.5 ευρω για εποικηνωνια μεσω του 18228 απο το κινητο.Τα σταθερα τηλεφωνα δεν λειτουργουσαν η εβγαινε fax.

Προσπαθεια τηλεφωνικη στο ενα και μοναδικο καταστημα που υπαρχει στη θεσσαλονικη,δινανε λιγο διαφορετικη προσφορα απο τον ιδιο τον Ηρων!!!

Επειτα απο 1 μηνα περιπου επικοινωνησε μαζι μου καποιος κυριος με τουπε για ανανεωση προτεινωντας μου ακριβοτερο πακετο απο αυτο που ειχα..Οταν ακουσε πως ημουν ενημερωμενος προσπαθησε να παει με τα νερα μου αποκρυπτωντας ομως την επιστροφη των 30 ευρω.

Προσωπικα θα παω σε αλλη εταιρεια.

Αν καποιος θελει περισσοτερες λεπτομερειες στη διαθεση του.

ευχαριστω

 

Ευχαριστώ για τον κόπο που έκανες και έγραψες την εμπειρία σου! Είσουν 2,5 χρόνια στην Ηρων, άρα εκτός απο το πρόβλημα της ανανέωσης στο τέλος δεν είχες κάποιο άλλο θέμα στα 2,5 χρόνια αφού είχες σκοπό να ξανακάνεις ανανέωση, σωστά?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Παίδες καλησπέρα. Μια απορία. Είμαστε σπίτι ανέκαθεν ΔΕΗ. Δεν καίμε ιδιαίτερα δεν έχουμε θέμα δεν τα πολύ ψάχνω κιόλας. Επειδή έκανα έναρξη διαδικασίας για θέρμανση φυσικού αερίου. (ακόμα περιμένω το κουτί και δεν έχω αγοράσει το λέβητα μετά θα ψαχτω για τιμές από παροχους), αξίζει κάτι συνδυαστικά πακέτα ρεύματος με αέριο που δίνουν επιπλέον έκπτωση? . Δήλ και με τα δύο σε ενιαίο πάροχο δεν θα βγει πιο φθηνά από το να πάω σε ένα οποιοδήποτε για αέριο και αφήσω το ρεύμα ΔΕΗ.
Link to comment
Share on other sites

Έχει γίνει πελάτης κάποιος στην ΕΛΙΝ πρόσφατα; Πριν 4-5 ημέρες μπήκα στο site τους έδωσα τα στοιχεία μου να επικοινωνήσουν και δεν εμφανίστηκαν ποτέ..

Παρασκευή πήρα τηλ ήμουν σε αναμονή 10+ λεπτά δεν απάντησε κανείς. Το μεσημέρι που σχολασα λέω ας δώσω μια τελευταία ευκαιρία και ξανά πήρα τηλέφωνο. Το σήκωσε μια κυρία αμέσως και λέει: Ναι; Απαντώ εγώ κ ρωτάω κάλεσα στην ΕΛΙΝ; Μου λέει ναι!

Ούτε καν δηλ Ελιν παρακαλώ... με το που μου μίλησε ένα απλό ναι...

Της εξηγώ ότι θέλω να γίνω πελάτης της και μου λέει μιλάνε όλοι οι συνεργάτες να αφήσω έναν αριθμό τηλ να με καλέσουν. Έτσι κ έγινε στο επόμενο 20 λεπτό με κάλεσε μια ευγενική κυρία και μου είπε να στείλω με email τελευταίο εκκαθαριστικό πληρωμένο, ταυτότητα και μια φωτογραφία με την ένδειξη του μετρητή. Μόλις τα δούνε θα μου στείλουν την αίτηση στο email και μπορώ είτε να απαντήσω πάλι με email ή να τα στείλω με την Γενική ταχυδρομική. Ευελπιστώ μέσα στην εβδομάδα να έχω νεότερα στο email μου. Πάντως διακρίνω μια προχειρότητα στην διαδικασία από το τηλ ως κ το κλείσιμο συμβολαίου (άσχετα που δεν έχουν δέσμευση), αν ήταν άλλη εταιρεία θα σε είχε κλείσει το συμβόλαιο αμέσως για να μην σε χάσει από πελάτη...

Θα ξανά γράψω μόλις έχω νεότερα..

http://www.danasoft.com/sig/grlansin.jpg
Link to comment
Share on other sites

Έχει γίνει πελάτης κάποιος στην ΕΛΙΝ πρόσφατα; Πριν 4-5 ημέρες μπήκα στο site τους έδωσα τα στοιχεία μου να επικοινωνήσουν και δεν εμφανίστηκαν ποτέ..

Παρασκευή πήρα τηλ ήμουν σε αναμονή 10+ λεπτά δεν απάντησε κανείς. Το μεσημέρι που σχολασα λέω ας δώσω μια τελευταία ευκαιρία και ξανά πήρα τηλέφωνο. Το σήκωσε μια κυρία αμέσως και λέει: Ναι; Απαντώ εγώ κ ρωτάω κάλεσα στην ΕΛΙΝ; Μου λέει ναι!

Ούτε καν δηλ Ελιν παρακαλώ... με το που μου μίλησε ένα απλό ναι...

Της εξηγώ ότι θέλω να γίνω πελάτης της και μου λέει μιλάνε όλοι οι συνεργάτες να αφήσω έναν αριθμό τηλ να με καλέσουν. Έτσι κ έγινε στο επόμενο 20 λεπτό με κάλεσε μια ευγενική κυρία και μου είπε να στείλω με email τελευταίο εκκαθαριστικό πληρωμένο, ταυτότητα και μια φωτογραφία με την ένδειξη του μετρητή. Μόλις τα δούνε θα μου στείλουν την αίτηση στο email και μπορώ είτε να απαντήσω πάλι με email ή να τα στείλω με την Γενική ταχυδρομική. Ευελπιστώ μέσα στην εβδομάδα να έχω νεότερα στο email μου. Πάντως διακρίνω μια προχειρότητα στην διαδικασία από το τηλ ως κ το κλείσιμο συμβολαίου (άσχετα που δεν έχουν δέσμευση), αν ήταν άλλη εταιρεία θα σε είχε κλείσει το συμβόλαιο αμέσως για να μην σε χάσει από πελάτη...

Θα ξανά γράψω μόλις έχω νεότερα..

 

Το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρετεί όλους τους κλάδους της εταιρείας και όχι μόνο το τμήμα παροχή ενέργειας.

Από το ΔΕΚ 2019 που πήγα στην ΕΛΙΝ, έχω να πω ότι είμαι ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση όχι μόνο στο θέμα που αναφέρεις αλλά και πολλά άλλα, που έχω γράψει σ' αυτό το νήμα. Θεωρώ σημαντικό το γεγονός ότι επικοινωνείς με αστικό αριθμό και όχι με 5ψήφιο και αναμονές.

Στο θέμα που σε απασχολεί, όλα τα χαρτιά τα στέλνεις με τη Γενική με χρέωσή τους (καλείς τη Γενική, τα δίνεις και δεν ασχολείσαι άλλο) και αν χρειαστούν κάτι ακόμη, πάλι με τον ίδιο τρόπο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...