Jump to content

korakios

Members
  • Δημοσιεύσεις

    435
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Days Won

    2
  • Αξιολογήσεις

    0%

1 Follower

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

korakios's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • One Year In Rare
  • Very Popular Rare
  • One Month Later Rare
  • Week One Done Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

28

Φήμη

  1. Καλή χρονιά ! https://invoices.rae.gr/oikiako/
  2. σίγουρα αλλά απο το καλοκαίρι μαζεύεται ένα 500ρικο+ απο τα ψίχουλα 😛 έχει η weenergy με 0,16 χωρίς δέσμευση αν θες σταθερό
  3. όχι , δεν ξεφορτωθήκαμε , απλά απο αγωγό κόψαμε ποσότητες (και μάλλον θα ξεκινήσουμε πάλι σταδιακά) ρώσικο πετρέλαιο και LNG πάντα παίρναμε , μάλιστα αυξήσαμε ποσότητες Γενικά το αέριο είναι στα χώματα , απλά στο ανταλλακτήριο TTF που κακώς είναι αναφορά τιμής , τα μαγειρεύουν και παραμένουν στα ύψη δες το excel της υπογραφής μου Η nrg λένε οτι καθυστερεί τη μετάβαση , βάλτα κάτω και δες μήπως σε συμφέρει να πας στην ελπεδισον για τα 100€ δώρου
  4. αν δεν έδωσες μετρήσεις ο ίδιος ....
  5. τελικά τόση έχω 😅 ________________ μια χαρά τότε , με την ανανέωση 1€ μήπως επεκτείνεται και χρόνος ομιλίας απο πακέτο που λήγει στο μήνα ? (πολλά ζητάω μάλλον 😁)
  6. και στο σύνδεσμο hottip κάνοντας search τη φράση 1€ δεν έχει κάτι , τόση στραβομάρα έχω ?!
  7. ισχύει ακόμα ? https://www.f2g.gr/gr/f2g/support/ananeosi-ipolipo-chrisis/pies-ine-i-diathesimes-axies-ananeosis-ipolipou απο 8€ αναφέρει
  8. δεν έχεις άδικο , Στείλε email στο info@rae.gr με τίτλο "Αίτημα διαμεσολάβησης" Στο κείμενο από κάτω γράψτε: Υπόψιν του τμήματος προστασίας καταναλωτών Αίτημα διαμεσολάβησης (Γράψτε το ιστορικό της επικοινωνίας που είχατε και τον κωδικό αιτήματος στο myRAE.) (Ζητήστε τη διαμεσολάβηση της ΡΑΕ και την πρωτοκόλληση του αιτήματος) Όνοματεπώνυμο ΑΦΜ Διεύθυνηση, Πόλη Τηλέφωνο email (Eπισυνάπτετε δικαιολογητικά: Επικοινωνίες ... Ταυτότητα) ________________________________________ Πλέον προτείνω να κάνει κάποιος καταγγελία και στο ΣτΚ , ωστε μετά την άρνηση της εταιρίας να κάνει επώνυμη σύσταση την οποία να επισυνάψει κάποιος στο αίτημα διαμεσολάβησης
  9. ότι θες ρώτα, πάντως στη γραμμή 36 (στο φύλλο με κυμαινόμενα) απλά βάζεις κατανάλωση στα 3 τετράμηνα , δεν έχει κάτι ιδιαίτερο Βέβαια 21 του μηνός θα βγούνε οι τιμές Φεβρουαρίου , επομένως καλό είναι να δεις και τότε τι θα παίζει
  10. κατέβασε το excel της υπογραφής μου , πήγαινε στα κυμαινόμενα , βάλε kw για όλα τα τετράμηνα και δες αναλογικά με τιμές Ιανουαρίου τι σου βγάζει ανα έτος Το "σημαντικά" είναι υποκειμενικό
  11. στο σαιτ ΔΕΝ βρίσκω το οπεν! κρυμμένο είναι; ναι , κρυμμένο είναι μιας και δεν είνια εμπορικό πρόγραμμα αλλά αφορά όσους φεύγουν απο online/enter το link το είδες πριν όμως .... έχει και τις τιμές
  12. επειδή οσονούπω λήγει το enter μας να αφήσω να μας πάει στο open μου αναφέρθηκε παραπάνω η να τους πάρω τηλ να μας πάνε στο Γ1Ν; δεν έχω καταλάβει τις διαφορές τους! μικρές είναι , δες τιμοκατάλογο κάθε προγράμματος και πολλαπλασίασε με τις κιλοβατώρες που καις ανα μήνα , κάνε και μια πρόσθεση το πάγιο και έχεις εικόνα (οι τιμές είναι στο site) Αν είχες πάγια εντολή το open έχει μια μικρή έκπτωση οπότε βάζεις την εκπτωτική τιμή Δε χρειάζεται να μπλέξεις με υπολογισμό επιδοτήσεων για τη σύγκριση αφού είναι ίδιες σε όλα τα προγράμματα . Τώρα το αν τα € διαφοράς δεν είναι πολλά για σένα , μείνε στο open Έτσι κιαλλιώς κανένα δεν έχει δέσμευση
  13. μάλλον εννοεί ότι τα σταθερης χρέωσης δεν επιδοτουνται δε νομίζω , μιας και η παράθεση ήταν σχετικά με τα προγράμματα της Ελίν , αλλά μπορεί να μην κατάλαβα . Με την ευκαιρία θα κάνω και edit μιας και τα σταθερά δεν επιδοτούνται και ίιιισως κάποιος να μην το γνωρίζει όντως
  14. όλα τα *προγράμματα επιδοτούνται .... edit τα *κυμαινόμενα
  15. καταρχάς η χοντρική ήταν φθηνότερη και ανέβαινε συνεχώς η εταιρία χρέωνε ρητρα προηγούμενης περιόδου και φάνηκε σε πρόσφατους λογαριασμούς που χρέωνε αναδρομική ρήτρα αναπροσαρμογής , δλδ σε λογαριασμούς μετά απο 1/8/22 ξαναπλήρωσαν ρήτρα για περίοδο που είχαν πληρώσει και η απάντηση της εταιρίας ήταν οτι αφορούσε προηγούμενη περίοδο Γιαυτό και στη συνεχή αύξηση της χοντρικής φαινόταν ανταγωνιστική (χρέωνε προηγούμενη φθηνότερη περίοδο) Εσένα ο τελευταίος επειδή βγήκε τετράμηνος πρόλαβε και εκκαθαρίστηκε , αν παρατηρήσεις στον τελευταίο έχεις ρήτρα απο 1/5 και όχι απο 14/7 θα έλεγα κάνε και εσύ καταγγελία στο myrae ζητώντας την αφαίρεση του ποσού και να σε χρεώσουν απο 17/7 έως 31/7 η ΡΑΕ γνωρίζει την κατάσταση , φυσικά τα ξύνει αλλά δε γίνεται προς το παρών κάτι άλλο Εννοείται σου προτείνω έντονα να φύγεις απο τη συγκεκριμένη εταιρία , εκτός του οτι ήταν η ακριβότερη με διαφορά απο τους υπόλοιπους (σε όλα τα προγράμματα) , έχει κάνει και τις περισσότερες λαδιές στους πελάτες της
×
×
  • Create New...