Jump to content

Αγορές από Aliexpress


villasg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έλα και ξεκινάνε οι εκπτώσεις Αύριο!

Έχω βάλει στην λίστα παπούτσια,κάμερα, βάση κινητού!

 

Sent from my m1 note using Tapatalk

Αυτή η βάση πως σου φαίνεται?
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αυτή η βάση πως σου φαίνεται?

 

Λιγο χονδροειδες, αλλα αμμα σου αρεσει εσενα.

 

Εγω θελω βαση για την μηχανη.

 

Sent from mTalk

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς πώς προσθέτουμε κατά την αγορά τα κουπόνια "Select Coupons" ;

Είναι αυτά που αφορούν 2$ από την αξία.

 

Είμαι μέσα στο καλάθι, έχω το προϊόν που θέλω μέσα, αλλά δεν μου δίνει επιλογη να τα προσθέσω, ώστε να αφαιρεθεί το ποσό.

Έχει μόνο επιλογή να πάρω καινούρια τέτοια κουπόνια με το να κάνω exchange 10 coins. Αλλά δεν χρειάζομαι άλλα. Έχω ήδη 3.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς πώς προσθέτουμε κατά την αγορά τα κουπόνια "Select Coupons" ;

Είναι αυτά που αφορούν 2$ από την αξία.

 

Είμαι μέσα στο καλάθι, έχω το προϊόν που θέλω μέσα, αλλά δεν μου δίνει επιλογη να τα προσθέσω, ώστε να αφαιρεθεί το ποσό.

Έχει μόνο επιλογή να πάρω καινούρια τέτοια κουπόνια με το να κάνω exchange 10 coins. Αλλά δεν χρειάζομαι άλλα. Έχω ήδη 3.

 

Από το app εμένα μου μπαίνουν αυτόματα αν είναι κουπόνι του πωλητή ή έχει επιλογή για να επιλέξω αν έχω δικά μου. ( αυτά που πληρούς τις προυποθέσεις σου βγάζει διαθέσιμα. )

Link to comment
Share on other sites

Από το app εμένα μου μπαίνουν αυτόματα αν είναι κουπόνι του πωλητή ή έχει επιλογή για να επιλέξω αν έχω δικά μου. ( αυτά που πληρούς τις προυποθέσεις σου βγάζει διαθέσιμα. )

Από το site δουλεύει.

Από την εφαρμογή σαν να μην βλέπει τα συγκεκριμένα κουπόνια.

 

Sent from my m1 note using Tapatalk

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη ρε παιδεια με της αποστολες απο ασια και τα τελωνεια τερμα οι αγορες; ψαχνουμε αναγκαστικα ευρωπαικες αποθηκες; και αντε οτι αγοραζουμε κατι απο κινα και τρωη ενα ποσο τελωνειο δεν μπορουμε να μην παραλαβουμε και να γυριση πισω και απλως να παρουμε τα λεφτα μας πισω;
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη ρε παιδεια με της αποστολες απο ασια και τα τελωνεια τερμα οι αγορες; ψαχνουμε αναγκαστικα ευρωπαικες αποθηκες; και αντε οτι αγοραζουμε κατι απο κινα και τρωη ενα ποσο τελωνειο δεν μπορουμε να μην παραλαβουμε και να γυριση πισω και απλως να παρουμε τα λεφτα μας πισω;

 

Δεν άλλαξε κάτι, το τελωνειο πάντα υπήρχε,απλά το ποσοστό ελεγχου ήταν πολύ μικρό στα χιλιάδες δέματα που έρχονται από Κίνα.

Αν είσαι άτυχος θα πάει στο τελωνείο. Δεν ευθύνεται ο πωλητής αν πάει τελωνείο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν άλλαξε κάτι, το τελωνειο πάντα υπήρχε,απλά το ποσοστό ελεγχου ήταν πολύ μικρό στα χιλιάδες δέματα που έρχονται από Κίνα.

Αν είσαι άτυχος θα πάει στο τελωνείο. Δεν ευθύνεται ο πωλητής αν πάει τελωνείο.

 

Δεν αντιλεγω αλλα αν ενα δεμα μπει τελωνειο και μπει ενα ποσο μπορει να μην παραλαβη καποιος το δεμα και απλα να γυριση πισω και να επιστραφουν τα λεφτα;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια,ισως χρειαστει να κανω μια παραγγελια για εναν φιλο απο αλι και θελω να μου πειτε αν εχετε δει πουθενα στο ιντερνετ καποιον αναλυτικο οδηγο για παραγγελια απο το aliexpress και πως να κανουμε alipay και τι να προσεχω στο κάθενά?
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια,ισως χρειαστει να κανω μια παραγγελια για εναν φιλο απο αλι και θελω να μου πειτε αν εχετε δει πουθενα στο ιντερνετ καποιον αναλυτικο οδηγο για παραγγελια απο το aliexpress και πως να κανουμε alipay και τι να προσεχω στο κάθενά?

Δεν χρειάζεται οδηγό αν ξέρεις αγγλικά και έχεις ξαναψωνισει μέσω ίντερνετ.

Στάνταρ στοιχεία βάζεις και προσέχεις να είναι αξιόλογος ο πωλητής.

Θες κάτι ακριβό να πάρεις;

 

Sent from my m1 note using Tapatalk

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Ενα ζευγάρι παπούτσια που αγορασα από το Αλι τελικά δεν υπάρχει διαθέσιμο.

 

Το σπαστικο είναι ότι πρέπει να περιμένω 10 μέρες για να κάνω dispute επειδή ο πωλητής φαίνεται να το έστειλε και έδωσε και tracking number.

 

Και τα λεφτά μου δεν μπορώ να παρω πίσω άμεσα και χάνω χρόνο γενικά.

 

Θα έπρεπε να υπάρχουν αυστηρές ποινές για κάτι τέτοια.

 

Sent from mTalk

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται οδηγό αν ξέρεις αγγλικά και έχεις ξαναψωνισει μέσω ίντερνετ.

Στάνταρ στοιχεία βάζεις και προσέχεις να είναι αξιόλογος ο πωλητής.

Θες κάτι ακριβό να πάρεις;

 

Sent from my m1 note using Tapatalk

 

ενα LOGO CAR BADGE EMBLEM θελω να παραγγειλω για ενα φιλο

 

Ενα ζευγάρι παπούτσια που αγορασα από το Αλι τελικά δεν υπάρχει διαθέσιμο.

 

Το σπαστικο είναι ότι πρέπει να περιμένω 10 μέρες για να κάνω dispute επειδή ο πωλητής φαίνεται να το έστειλε και έδωσε και tracking number.

 

Και τα λεφτά μου δεν μπορώ να παρω πίσω άμεσα και χάνω χρόνο γενικά.

 

Θα έπρεπε να υπάρχουν αυστηρές ποινές για κάτι τέτοια.

 

Sent from mTalk

 

φιλε junglist ,να ας πουμε αυτες τις λεπτομεριες με το αλι με τις 10 μερες δεν τις ξερω για αυτο ρωτησα μηπως εχει δει κανενας συμφορουμητης εδω κανενα βιντεο ή κανεναν οδηγο για να μην 'πριζω'

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Επειδή δεν έχει τύχει να χρειαστώ την ασφάλεια του aliexpress μέχρι τώρα, για δέμα που δεν έχω παραλάβει εδώ και 54 ημέρες θέλω να ζητήσω refund.

Refund θα ζητήσω από τον πωλητή αρχικά ή κάνω απευθείας dispute?

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Επειδή δεν έχει τύχει να χρειαστώ την ασφάλεια του aliexpress μέχρι τώρα, για δέμα που έχω παραλάβει εδώ και 54 ημέρες θέλω να ζητήσω refund.

Refund θα ζητήσω από τον πωλητή αρχικά ή κάνω απευθείας dispute?

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Από τον πωλητή πρώτα και αν αρχίσει τα κινέζικα πας για DISPUTE.

 

Sent from my m1 note using Tapatalk

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Παίδες είχε ποτέ κανείς εμπειρία με "courtesy" επιστροφή χρημάτων με απόφαση του τμήματος εγγυήσεων του aliexpress;

πρόκειται για διαδικασία εκτός εκείνης της "διένεξης" σε άμεση συνεννόηση με την υποστήριξη πελατών της πλατφόρμας.

 

Αγόρασα το καλοκαίρι ένα mini-pc (από την Hystou και δεν θα το συνιστούσα σε κανέναν) στα 240$ κι εντός μηνός άρχισαν τα μικροπροβλήματα, αλλά από τον Γενάρη πλέον δεν μπουτάρει καθόλου, είναι πρόβλημα στο ηλεκτρικό κύκλωμα του υπολογιστή, τα φόρουμ τους είναι γεμάτα από σχετικές περιπτώσεις.

 

Αφού επικοινώνησα τόσο με τον Πωλητή όσο και κατευθείαν με την εταιρεία και με γείωσαν κανονικά, αρνούμενοι να τηρήσουν τη διαφημιζόμενη 3 ετή εγγύηση, απευθύνθηκα στην υποστήριξη του Aliexpress μέσω live chat και με παρέπεμψαν στο τμήμα "warranty service"...

 

...εκεί αφού τους έδωσα πληροφορίες για τη παραγγελία και screenshot σχετικά με τον όρο 3ετούς εγγύησης που δεν τηρεί ο αγοραστής, πρώτα μου είπαν ότι θα απαιτήσουν από τον Πωλητή να επικοινωνήσει μαζί μου εντός 24ωρών.

 

...μετά από 48 ώρες, αφού δεν έλαβα κανένα μήνυμα, επικοινώνησα μαζί τους ξανά κι η υπάλληλος μου είπε ότι θα καταθέσει μια "courtesy proposal" (δλδ μια μονομερή πρόταση επιστροφής χρημάτων / παραχώρησης του ποσού της αγοράς), η οποία θα πρέπει να εγκριθεί μάλλον από την οικονομική υπηρεσία του Aliexpress...

...εξηγώντας μου με έμφαση ότι πρόκειται απλώς για πρόταση κι όχι για απόφαση και πως μπορεί να περάσουν 14 εργάσιμες μέρες προτού λάβω κάποιο νέο...

 

Πρακτικά δεν ξέρω αν

- είναι μια πολιτική που εφαρμόζει το Aliexpress ως τρόπο προστασίας των αγοραστών (δεν το διάβασα πουθενά στους όρους πάντως)

ή

- απλώς μια γραφειοκρατική διαδικασία που μόνο στόχο έχει την "εκτόνωση" του αγοραστή, δίνοντας την εντύπωση ότι υπάρχει μια διαδικασία αξιολόγησης για τέτοιες περιπτώσεις.

 

Δυστυχώς το γεγονός ότι δεν μου ζήτησε αποδεικτικά (πχ βίντεο) για τον ισχυρισμό μου ούτε και την διεύθυνση email μου (την έδωσα μόνος μου) με κάνει να τείνω προς τη δεύτερη πιθανότητα, δλδ πως το όλο ζήτημα στοχεύει περισσότερο στην "διαχείριση" των παραπόνων, και πως δεν έχει κάποια βάση.

 

Ομολογώ δεν το έψαξα ακόμη στο διαδίκτυο, να δω αν υπάρχουν πραγματικές τέτοιες περιπτώσεις επιστροφής χρημάτων (ολικής ή μερικής) με απόφαση της κεντρικής υπηρεσίας του Aliexpress, παρακάμπτοντας τελείως τον πωλητή...

...είπα να ενημερώσω για κάτι που οι ίδιοι οι υπάλληλοι του Aliexpress ανέφεραν και να ρωτήσω αν έχετε διαβάσει εσείς κάτι σχετικό ή αν είχατε τέτοια εμπειρία ποτέ και πού κατέληξε...

 

Να σημειώσω ότι είχα ήδη πάρει μια μικρή επιστροφή χρημάτων (40$) επειδή οι ταχύτητες USB 3.0 ήταν πολύ χαμηλές (USB 2.0 μόνο) και λόγω κάποιων κατασκευαστικών ατελειών στο αλουμινένιο πλαίσιο, που δεν με άφηναν να το ασφαλίσω με όλες τις βίδες.

Edited by vgiozo
Link to comment
Share on other sites

Παίδες είχε ποτέ κανείς εμπειρία με "courtesy" επιστροφή χρημάτων με απόφαση του τμήματος εγγυήσεων του aliexpress;

πρόκειται για διαδικασία εκτός εκείνης της "διένεξης" σε άμεση συνεννόηση με την υποστήριξη πελατών της πλατφόρμας.

 

Αγόρασα το καλοκαίρι ένα mini-pc (από την Hystou και δεν θα το συνιστούσα σε κανέναν) στα 240$ κι εντός μηνός άρχισαν τα μικροπροβλήματα, αλλά από τον Γενάρη πλέον δεν μπουτάρει καθόλου, είναι πρόβλημα στο ηλεκτρικό κύκλωμα του υπολογιστή, τα φόρουμ τους είναι γεμάτα από σχετικές περιπτώσεις.

 

Αφού επικοινώνησα τόσο με τον Πωλητή όσο και κατευθείαν με την εταιρεία και με γείωσαν κανονικά, αρνούμενοι να τηρήσουν τη διαφημιζόμενη 3 ετή εγγύηση, απευθύνθηκα στην υποστήριξη του Aliexpress μέσω live chat και με παρέπεμψαν στο τμήμα "warranty service"...

 

...εκεί αφού τους έδωσα πληροφορίες για τη παραγγελία και screenshot σχετικά με τον όρο 3ετούς εγγύησης που δεν τηρεί ο αγοραστής, πρώτα μου είπαν ότι θα απαιτήσουν από τον Πωλητή να επικοινωνήσει μαζί μου εντός 24ωρών.

 

...μετά από 48 ώρες, αφού δεν έλαβα κανένα μήνυμα, επικοινώνησα μαζί τους ξανά κι η υπάλληλος μου είπε ότι θα καταθέσει μια "courtesy proposal" (δλδ μια μονομερή πρόταση επιστροφής χρημάτων / παραχώρησης του ποσού της αγοράς), η οποία θα πρέπει να εγκριθεί μάλλον από την οικονομική υπηρεσία του Aliexpress...

...εξηγώντας μου με έμφαση ότι πρόκειται απλώς για πρόταση κι όχι για απόφαση και πως μπορεί να περάσουν 14 εργάσιμες μέρες προτού λάβω κάποιο νέο...

 

Πρακτικά δεν ξέρω αν

- είναι μια πολιτική που εφαρμόζει το Aliexpress ως τρόπο προστασίας των αγοραστών (δεν το διάβασα πουθενά στους όρους πάντως)

ή

- απλώς μια γραφειοκρατική διαδικασία που μόνο στόχο έχει την "εκτόνωση" του αγοραστή, δίνοντας την εντύπωση ότι υπάρχει μια διαδικασία αξιολόγησης για τέτοιες περιπτώσεις.

 

Δυστυχώς το γεγονός ότι δεν μου ζήτησε αποδεικτικά (πχ βίντεο) για τον ισχυρισμό μου ούτε και την διεύθυνση email μου (την έδωσα μόνος μου) με κάνει να τείνω προς τη δεύτερη πιθανότητα, δλδ πως το όλο ζήτημα στοχεύει περισσότερο στην "διαχείριση" των παραπόνων, και πως δεν έχει κάποια βάση.

 

Ομολογώ δεν το έψαξα ακόμη στο διαδίκτυο, να δω αν υπάρχουν πραγματικές τέτοιες περιπτώσεις επιστροφής χρημάτων (ολικής ή μερικής) με απόφαση της κεντρικής υπηρεσίας του Aliexpress, παρακάμπτοντας τελείως τον πωλητή...

...είπα να ενημερώσω για κάτι που οι ίδιοι οι υπάλληλοι του Aliexpress ανέφεραν και να ρωτήσω αν έχετε διαβάσει εσείς κάτι σχετικό ή αν είχατε τέτοια εμπειρία ποτέ και πού κατέληξε...

 

Να σημειώσω ότι είχα ήδη πάρει μια μικρή επιστροφή χρημάτων (40$) επειδή οι ταχύτητες USB 3.0 ήταν πολύ χαμηλές (USB 2.0 μόνο) και λόγω κάποιων κατασκευαστικών ατελειών στο αλουμινένιο πλαίσιο, που δεν με άφηναν να το ασφαλίσω με όλες τις βίδες.

Αυτη η υπηρεσια νομιζω ειναι για συγκεκριμενες χωρες (Ρωσια,Γερμανια κλπ) και δεν νομιζω να ειναι η Ελλαδα μεσα σε αυτες της χωρες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μου εχει τυχει κατι τετοιο.

 

Εχω άλλο θεμα. Στο τρακινγκ ενος δεματος γραφει "order cancelled". Δεν το ακυρωσα, ρωταω τον πωλητη και μου λεει συγνωμη χαθηκε κλπ, κλπ. και μου προτεινει να μου τα βαλει στο paypal!

 

Επειδη ξερω τι παιζει και ποσο απατεώνες ειναι, ανοιγω dispute με screenshot απο συνομιλια και τρακινγκ. Ο κινεζος επιμενει, ΚΛΕΙΣΤΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΒΑΖΩ ΣΤΟ PAYPAL.

 

ΠΟΤΈ ΤΩΝ ΠΟΤΏΝ μην το δεχτειτε. Υποτιθεται θα τα βαλει, σου λεει απλα δεν εμφανιστηκαν (ενω ειναι υποθεση δευτερολέπτων το να εμφανιστει το ποσό στο paypal) και ετσι περναει το buyer protection και κλαις τα λεφτά.

Link to comment
Share on other sites

Αυτη η υπηρεσια νομιζω ειναι για συγκεκριμενες χωρες (Ρωσια,Γερμανια κλπ) και δεν νομιζω να ειναι η Ελλαδα μεσα σε αυτες της χωρες.

 

Νομίζω πως το μπερδεύεις με κάτι άλλο...δεν βρήκα καμία επίσημα αναφορά σε τέτοια διαδικασία, πολύ περισσότερο περιοριστική για αυτές τις χώρες.

 

η μόνη αναφορά περί "courtesy refund" στο aliexpress που βρήκα ήταν η ακόλουθη, αλλά όχι στα πλαίσια μιας προβλεπόμεης διαδικασίας.

https://sites.google.com/site/vacuumflaskprinciple/

 

Το ενθαρρυντικό πάντως είναι ότι σε αυτή τη μία περίπτωση που βρήκα, τα χρήματα επιστράφηκαν στον αγοραστή...οπότε διατηρώ ελπίδες.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως το μπερδεύεις με κάτι άλλο...δεν βρήκα καμία επίσημα αναφορά σε τέτοια διαδικασία, πολύ περισσότερο περιοριστική για αυτές τις χώρες.

 

η μόνη αναφορά περί "courtesy refund" στο aliexpress που βρήκα ήταν η ακόλουθη, αλλά όχι στα πλαίσια μιας προβλεπόμεης διαδικασίας.

https://sites.google.com/site/vacuumflaskprinciple/

 

Το ενθαρρυντικό πάντως είναι ότι σε αυτή τη μία περίπτωση που βρήκα, τα χρήματα επιστράφηκαν στον αγοραστή...οπότε διατηρώ ελπίδες.

 

Εγω εννοουσα αυτο https://trade.aliexpress.com/issue/warranty/warrantyIntroduction.htm

Link to comment
Share on other sites

 

Αυτό αναφέρεται αποκλειστικά σε σέρβις κινητών τηλεφώνων (και τάμπλετ) και είναι για ένα έτος...

 

...εγώ αντίθετα μιλώ για επιστροφή χρημάτων και ανέφερα ρητά πως επρόκειτο για mini-pc και η διαφημιζόμενη εγγύηση από τον κατασκευαστή ήταν 3 χρόνια για το hardware.

 

...οπότε δεν καταλαβαίνω τον συσχετισμό κι αμφιβάλλω αν διάβασες αυτό που έγραψα ή αυτό που γράφει η σελίδα που παρέπεμψες.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό αναφέρεται αποκλειστικά σε σέρβις κινητών τηλεφώνων (και τάμπλετ) και είναι για ένα έτος...

 

...εγώ αντίθετα μιλώ για επιστροφή χρημάτων και ανέφερα ρητά πως επρόκειτο για mini-pc και η διαφημιζόμενη εγγύηση από τον κατασκευαστή ήταν 3 χρόνια για το hardware.

 

...οπότε δεν καταλαβαίνω τον συσχετισμό κι αμφιβάλλω αν διάβασες αυτό που έγραψα ή αυτό που γράφει η σελίδα που παρέπεμψες.

 

H πλατφόρμα του Aliexpress ρητά δεν ανακατεύεται με εγγυήσεις των κατασκευαστων εάν τηρήθηκαν ή όχι. Αυτό που περιγραφεις οτι εγινε δεν υπαρχει πουθενα επισημα και θεωρω οτι θα το διαχειριστούν αναλογα με την περιπτωση συμφωνα με αγνωστα δικα τους κριτήρια με στοχο την μη δυσφήμιση τους και βεβαια αναλογα με τι βαθμολογια εχεις (Α1,2,3,4).

 

Ακόμα και να ειχες διαπιστωσει εντος των 15 ημερων οτι εχει σοβαρη βλάβη και πάλι δεν θα είχες πληρη αποζημιωση διοτι θα σου ζητουσαν ή να το στειλεις πισω και να παρεις ολα τα χρηματα αλλα θα εχανες τα χρηματα της απαστολης ή θα έπαιρνες ένα μεγαλο ποσο πισω αλλα οχι ολόκληρο.

 

Επομενως εκ πειρας πολλων θεωρουμε οτι τα των εγγυησεων απο κινα ειναι να λεμε για να λεμε κατι εκτος πολυ λιγων εξαιρεσεων.

Link to comment
Share on other sites

H πλατφόρμα του Aliexpress ρητά δεν ανακατεύεται με εγγυήσεις των κατασκευαστων εάν τηρήθηκαν ή όχι. Αυτό που περιγραφεις οτι εγινε δεν υπαρχει πουθενα επισημα και θεωρω οτι θα το διαχειριστούν αναλογα με την περιπτωση συμφωνα με αγνωστα δικα τους κριτήρια με στοχο την μη δυσφήμιση τους και βεβαια αναλογα με τι βαθμολογια εχεις (Α1,2,3,4).

 

Ακόμα και να ειχες διαπιστωσει εντος των 15 ημερων οτι εχει σοβαρη βλάβη και πάλι δεν θα είχες πληρη αποζημιωση διοτι θα σου ζητουσαν ή να το στειλεις πισω και να παρεις ολα τα χρηματα αλλα θα εχανες τα χρηματα της απαστολης ή θα έπαιρνες ένα μεγαλο ποσο πισω αλλα οχι ολόκληρο.

 

Επομενως εκ πειρας πολλων θεωρουμε οτι τα των εγγυησεων απο κινα ειναι να λεμε για να λεμε κατι εκτος πολυ λιγων εξαιρεσεων.

 

Αυτό είπα κι εγώ στη προηγούμενη σελίδα, ότι δεν υπάρχει πουθενά επίσημα...γι αυτό ρώτησα αν έχει κανείς εμπειρία από τέτοια περίπτωση.

 

ο φίλος παραπάνω τα μπέρδεψε με την υποστήριξη κινητών που υπάρχει για συγκεκριμένες χώρες, προφανώς δεν είναι το ίδιο.

 

Εγώ μιλάω για "courtesy refund" σε συγκεκριμένες περιπτώσεις με μονομερή απόφαση της πλατφόρμας ΟΧΙ για εγγύηση πωλητή ή για τη τυπική διαδικασία διένεξης, το οποίο μου γνωστοποίησε και μου πρότεινε η ίδια η υπάλληλος στην υποστήριξη πελατών...

 

...η δική μου υπόθεση, παραπάνω, ήταν αρχικά ότι επρόκειτο περισσότερο για "διαχείριση" των παραπόνων μέσω μιας ψευτοδιαδικασίας....όμως ευτυχώς συνάντησα μια πραγματική περίπτωση επιστροφής χρημάτων χωρίς τη μεσολάβηση ή την έγκριση του πωλητή...

 

Σήμερα έλαβα ένα νέο μήνυμα από την υποστήριξη, πάντως, ότι επικοινώνησαν με τον πωλητή και να αναμένω νεώτερα....αλλά ανέφεραν τη λέξη "dispute" που προιωνίζει μπέρδεμα...

...γιατί αφού είχα παραλάβει αρχικά, είχα μερικά προβλήματα με το mini-pc (χαμηλές ταχύτητες USB 3.0, ατέλειες στη κατασκευή του κουτιού που δεν με άφηναν να βάλω όλες τις βίδες κοκ) και είχα ξεκινήσει διένεξη με την οποία μου επιστράφηκαν 40$.

 

...ωστόσο τώρα από τέλη Γενάρη, αρχές Φλεβάρη το πισι δεν δουλεύει καθόλου...τις δύο φορές που επικοινώνησα με την υποστήριξη πελατών του Aliexpress τη τελευταία βδομάδα, αφού τους εξηγούσα ότι το πισι δεν δουλεύει πλέον καθόλου και αυτοί απαντούσαν "ναι καταλαβαίνω", κοίταζαν τη διένεξη και μου έλεγαν πως έχει ήδη ρυθμιστεί...

...μέχρι να διαπεράσει το μυαλό τους η ιδέα ότι επρόκειτο για διαφορετικό, τώρα, θέμα, μού έβγαζαν τη πίστη.

 

Κατόρθωσα και συνεννοήθηκα με έναν υπάλληλο, που πρότεινε και την μονομερή επιστροφή χρημάτων, αλλά φοβούμαι ότι ο τρίτος που θα δει την υπόθεση θα κοιτάξει τη πρώτη ρυθμισμένη διένεξη και θα νομίσει πάλι ότι αναφέρομαι σ' αυτή, οπότε θα κλείσει το θέμα άδοξα.

 

Μακάρι να κάνω λάθος γιατί 200€ θα πάνε χαμένα τελείως...

Link to comment
Share on other sites

2017.04.09 09:52 (GMT-7): 【8】Arrival at Destination Post (Country: GR)

απο το aliexpress

 

4/4/2017, 01:10:00 ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

απο ελτα

 

Ειναι λογικο;;..ή ανησυχω;;

Link to comment
Share on other sites

2017.04.09 09:52 (GMT-7): 【8】Arrival at Destination Post (Country: GR)

απο το aliexpress

 

4/4/2017, 01:10:00 ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

απο ελτα

 

Ειναι λογικο;;..ή ανησυχω;;

 

Λογικοτατο.Οταν θα δεις στα ΕΛΤΑ αφιξη τοτε εφτασε πραγματικα στην Ελλαδα.

Link to comment
Share on other sites

2017.04.09 09:52 (GMT-7): 【8】Arrival at Destination Post (Country: GR)

απο το aliexpress

 

4/4/2017, 01:10:00 ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

απο ελτα

 

Ειναι λογικο;;..ή ανησυχω;;

 

Να ανησυχεις. Αλλα για διαφορετικο λογο! :rolleyes:

Με εκτιμηση Ευαγγελος.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...