Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μετά τις 21 Ιουνίου δε ξέρω κάποιον να έχει περάσει το τελωνείο με eu registered και austrian post. Στον φίλο παραπανω το κράτησαν περίπου 4 εργάσιμες. Την ταρίφα μένει να μάθουμε. Αν είναι 3ευρω είναι καλά όταν πρόκειται για αγορά κινητού. Έστειλα μήνυμα στο gearbest και τους ενημέρωσα πως η μέθοδος αποστολής αυτής δεν είναι πλέον ασφαλής.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 43,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

τελικά σήμερα ήρθε προς παράδοση το ένα απο τα τρία πακετάκια του gearbest. Αυτό που είχα παραγγείλει τελευταίο. Τα άλλα δυο παραδόξως ειναι ακόμα σε transit.

[ f i l i p p o s ] - [ lokalize.gr ]

Link to comment
Share on other sites

σήμερα κουνήθηκε ένα απο τα 8 πακέτα που περιμένω. Είναι με SG, μία θήκη κινητού αξίας 5 ευρώ,

5/7/2017, 21:01:21 Κ.Α.Τ. ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΞΑΓΩΓΗΣ (--> Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ)

5/7/2017, 12:54:58 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ

19/6/2017, 04:28:00 ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

 

Εφυγε την ίδια μέρα με την άλλη αποστολή που έχει το κινητό, πάλι με SG και φτασανε μαζί 4/7 στο international place of exchange στην Αθήνα. Το κινητό δεν άλλαξε κατάσταση. Αναμονή και περιέργεια για την εξέλιξη του κινητού :worry:

Link to comment
Share on other sites

Number: RF********SG

Package status: In transit

Destination country: Greece

2017-07-05 20:31 K.D.AERODROMIOU (SISTIMENA), ITEM IN CONTA K.D.AERODROMIOU (SISTIMENA)

2017-07-05 15:30 RECEIVE ITEM AT OFFICE OF EXCHANGE

2017-06-19 16:55 SINGAPORE, SEND ITEM ABROAD

Origin country: Singapore

2017-07-04 09:00 Arrival at Destination Post (Country: GR)

2017-06-19 16:55 Despatched to overseas (Country code: GR)

======================================

Powered by http://www.17track.net

 

 

τραινο πηγε

Link to comment
Share on other sites

Μετά τις 21 Ιουνίου δε ξέρω κάποιον να έχει περάσει το τελωνείο με eu registered και austrian post. Στον φίλο παραπανω το κράτησαν περίπου 4 εργάσιμες. Την ταρίφα μένει να μάθουμε. Αν είναι 3ευρω είναι καλά όταν πρόκειται για αγορά κινητού. Έστειλα μήνυμα στο gearbest και τους ενημέρωσα πως η μέθοδος αποστολής αυτής δεν είναι πλέον ασφαλής.

 

Δε θυμάμαι να την διαφήμιζαν ως "ασφαλή" μέθοδο, σε αντίθεση με το EU express/priority line, πωστολένε.

 

Εγώ είμαι απο 30/6 μέσα, ελπίζω να ξεκολλήσει μέχρι το τέλος της εβδομάδας από τα τελευταία μηνύματα που βλέπω.

 

Θα σας ενημερώσω για τη λυπητερή.. :D

Link to comment
Share on other sites

Number: RF********SG

Package status: In transit

Destination country: Greece

2017-07-05 20:31 K.D.AERODROMIOU (SISTIMENA), ITEM IN CONTA K.D.AERODROMIOU (SISTIMENA)

2017-07-05 15:30 RECEIVE ITEM AT OFFICE OF EXCHANGE

2017-06-19 16:55 SINGAPORE, SEND ITEM ABROAD

Origin country: Singapore

2017-07-04 09:00 Arrival at Destination Post (Country: GR)

2017-06-19 16:55 Despatched to overseas (Country code: GR)

======================================

Powered by http://www.17track.net

 

τραινο πηγε

Κάνε πιο εκεί το πακέτο σου γιατί παρενοχλεί το δικό μου !!! ίδιο σάκο ήμασταν!!! :lol::lol::lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Έχουν περάσει 50 μέρες δέμα από Μαλαισία,το κατάστημα μου έκανε επιστροφή χρημάτων το θεωρούν και αυτοί χαμένο , υπάρχει περίπτωση να έρθει ; Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση το πληρώνουμε ή όχι ; Το θέμα είναι ότι έχουν σχεδον χαθεί οι 3 μήνες που δίνει ως εγγύηση .
Link to comment
Share on other sites

παραγγειλα ενα ταμπλετ 11.6 με πληκτρολογιο το εστειλαν με aliexpress standart shipping με ενα tracking DH233252XXXAE και σημερα μετα απο διαφορες καταστασεις εβγαλε import clearance failure οποτε κλαιω...σωστα? το πηρα 122€ αντε να βγαλω ακρη τωρα τι λετε πως θα με ειδοποιησουν τι πρεπει να κανω?οποιος ξερει βοηθαει...
Link to comment
Share on other sites

Έχουν περάσει 50 μέρες δέμα από Μαλαισία,το κατάστημα μου έκανε επιστροφή χρημάτων το θεωρούν και αυτοί χαμένο , υπάρχει περίπτωση να έρθει ; Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση το πληρώνουμε ή όχι ; Το θέμα είναι ότι έχουν σχεδον χαθεί οι 3 μήνες που δίνει ως εγγύηση .

Εννοείται ότι μπορεί να έρθει. Αν αποφασίσεις να το παραλάβεις, γιατί έχεις και τη δυνατότητα να μην παραλάβεις και να επιστρέψει πίσω, το σωστό είναι να επικοινωνήσεις με το κατάστημα και να ενημερώσεις ότι παρέλαβες. Αν σου ζητήσει τα χρήματα, τα στέλνεις. Αν είσαι τυχερός, στο κάνει δώρο.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Έχουν περάσει 50 μέρες δέμα από Μαλαισία,το κατάστημα μου έκανε επιστροφή χρημάτων το θεωρούν και αυτοί χαμένο , υπάρχει περίπτωση να έρθει ; Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση το πληρώνουμε ή όχι ; Το θέμα είναι ότι έχουν σχεδον χαθεί οι 3 μήνες που δίνει ως εγγύηση .

 

Εγώ πάντως, φίλε, κάνω υπομονή μέχρι την επόμενη Τετάρτη που κλείνω ακριβώς 2 μήνες από 12/5 που έκανα την παραγγελία μου. Μετά, παίρνω χρήματα πίσω και, έρθει - δεν έρθει, δεν πληρώνω. Ούτε θα το αφήσω να επιστραφεί.

Όπως, κανένας δεν "πληρώνει" εμένα για το δίμηνο που περιμένω, για τα νεύρα που μου σπάσανε, για το χρόνο που ΄φαγα σε μια οθόνη να το ψάχνω, για τη δουλειά μου που δεν έκανα (είναι ανταλλακτικό μοτοσυκλέτας), για το χρόνο που θα καθυστερήσω επιπλέον για να το παραλάβω από όπου θα το ξανα-παραγγείλω, κλπ.

Δηλαδή, "μονά-ζυγά χαμένος ο πελάτης", ε όχι, δεν πάει έτσι.

 

Δεν ξέρω τι συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις - καταστάσεις, ούτε μου έχει ξανατύχει, αλλά εγώ έτσι το βλέπω.

Εξάλλου, η δέσμευσή τους ήταν να το παραλάβω ως 22/6 - και θα έχω περιμένει ως 12/7. Όταν στη συναλλαγή η μια πλευρά δεν τηρεί τη συμφωνία - άσχετα "αν" και "πόσο" φταίει γι αυτό και κατά πόσο είναι επιλογή της να το κάνει - η συμφωνία δεν ισχύει και η ζημιά (πρέπει να) είναι εκείνου που αθέτησε τους όρους, όχι του άλλου.

Από την πλευρά μου, του αγοραστή, την ίδια μέρα που το παράγγειλα, έστειλα και τα λεφτά. Και μου χρεώσανε και 10 ευρώ μεταφορικά για 570 γραμμάρια δέμα.

Ο πωλητής, που χει εμπειρία πάνω από 3.500 αποστολών όπως βλέπω στο e-bay (αν δεν έχει και άλλες πωλήσεις στο e-bay με άλλο όνομα πωλητή, δηλαδή, όπως κάνουν αρκετοί), ξέρει με τι πρέπει να το στείλει για να δουλέψει το πράγμα σωστά. Δεν του φταίω εγώ σε τίποτε.

 

(Άντε, για να μην του στείλω αφιερωμένο και το "εγώ δεν ήμουνα αλήτης, αλήτη μ΄έκανες εσύ ...")

 

Αν ήταν κανένας ταλαίπωρος-άσχετος ιδιώτης, που χει κάνει 10-20 πωλήσεις από πραγματάκια που έχει όλες κι όλες στο διαδίκτυο σε όλη του τη ζωή, όσες αγορές έχω κάνει κι εγώ δηλαδή, θα το βλεπα διαφορετικά - πολύ πιο ελαστικά.

Ο επαγγελματίας, (πρέπει να) ξέρει πώς πρέπει να κινηθεί.

Edited by Giannis1619
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως, φίλε, κάνω υπομονή μέχρι την επόμενη Τετάρτη που κλείνω ακριβώς 2 μήνες από 12/5 που έκανα την παραγγελία μου. Μετά, παίρνω χρήματα πίσω και, έρθει - δεν έρθει, δεν πληρώνω. Ούτε θα το αφήσω να επιστραφεί.

Όπως, κανένας δεν "πληρώνει" εμένα για το δίμηνο που περιμένω, για τα νεύρα που μου σπάσανε, για το χρόνο που ΄φαγα σε μια οθόνη να το ψάχνω, για τη δουλειά μου που δεν έκανα (είναι ανταλλακτικό μοτοσυκλέτας), για το χρόνο που θα καθυστερήσω επιπλέον για να το παραλάβω από όπου θα το ξανα-παραγγείλω, κλπ.

Δηλαδή, "μονά-ζυγά χαμένος ο πελάτης", ε όχι, δεν πάει έτσι.

 

Δεν ξέρω τι συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις - καταστάσεις, ούτε μου έχει ξανατύχει, αλλά εγώ έτσι το βλέπω.

Εξάλλου, η δέσμευσή τους ήταν να το παραλάβω ως 22/6 - και θα έχω περιμένει ως 12/7. Όταν στη συναλλαγή η μια πλευρά δεν τηρεί τη συμφωνία - άσχετα "αν" και "πόσο" φταίει γι αυτό και κατά πόσο είναι επιλογή της να το κάνει - η συμφωνία δεν ισχύει και η ζημιά (πρέπει να) είναι εκείνου που αθέτησε τους όρους, όχι του άλλου.

Από την πλευρά μου, του αγοραστή, την ίδια μέρα που το παράγγειλα, έστειλα και τα λεφτά. Και μου χρεώσανε και 10 ευρώ μεταφορικά για 570 γραμμάρια δέμα.

Ο πωλητής, που χει εμπειρία πάνω από 3.500 αποστολών όπως βλέπω στο e-bay (αν δεν έχει και άλλες πωλήσεις στο e-bay με άλλο όνομα πωλητή, δηλαδή, όπως κάνουν αρκετοί), ξέρει με τι πρέπει να το στείλει για να δουλέψει το πράγμα σωστά. Δεν του φταίω εγώ σε τίποτε.

 

(Άντε, για να μην του στείλω αφιερωμένο και το "εγώ δεν ήμουνα αλήτης, αλήτη μ΄έκανες εσύ ...")

 

Αν ήταν κανένας ταλαίπωρος-άσχετος ιδιώτης, που χει κάνει 10-20 πωλήσεις από πραγματάκια που έχει όλες κι όλες στο διαδίκτυο σε όλη του τη ζωή, όσες αγορές έχω κάνει κι εγώ δηλαδή, θα το βλεπα διαφορετικά - πολύ πιο ελαστικά.

Ο επαγγελματίας, (πρέπει να) ξέρει πώς πρέπει να κινηθεί.

Δεν έχεις άδικο σε αυτά που γραφεις, αλλά το κακό είναι ότι αν όλοι μας αρχίσουμε να ενεργούμε έτσι, η ιστορία έχει δείξει ότι είτε θα αρχίσουμε να βλέπουμε ένα όμορφο μήνυμα "the seller does not ship to Greece" είτε θα βλέπουμε ένα estimation delivery date που θα είναι πάνω δίμηνο. Γι αυτό, ίσως το καλύτερο είναι να αφήσεις το δέμα να επιστραφεί πίσω γιατί δεν φταίει και ο πωλητής να έχει ζημίες αν τα ταχυδρομεία δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις άδικο σε αυτά που γραφεις, αλλά το κακό είναι ότι αν όλοι μας αρχίσουμε να ενεργούμε έτσι, η ιστορία έχει δείξει ότι είτε θα αρχίσουμε να βλέπουμε ένα όμορφο μήνυμα "the seller does not ship to Greece" είτε θα βλέπουμε ένα estimation delivery date που θα είναι πάνω δίμηνο. Γι αυτό, ίσως το καλύτερο είναι να αφήσεις το δέμα να επιστραφεί πίσω γιατί δεν φταίει και ο πωλητής να έχει ζημίες αν τα ταχυδρομεία δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

Φίλε, απλά μέση οδό ψάχνω να βρω.

 

Επειδή δεν είναι ολόκληρη η ευθύνη του πωλητή, φυσικά, γι αυτό περιμένω 20 μέρες επιπλέον από το μέγιστο όριο που είχαμε πει, γι αυτό δεν του αφήνω αρνητικό feedback, γι΄αυτό δεν του χω στείλει τα … δέοντα σε μήνυμα κλπ.

Kαι, το "the seller does not ship to Greece" που αναφέρεις, το έχω λάβει ήδη και σε προσωπικό μήνυμα επιμένοντας να μου στείλουν παραγγελία παρ’ όλο που στο e bay γράφουν πως δεν στέλνουν Ελλάδα , τόσο από Κινέζους όσο και από … Γάλλο (!!!), Πολωνό (!!!!!!) κλπ πωλητές.

Ένα μήνυμα, που το βρήκα πρόχειρο – από Κινέζο αυτό, το παραθέτω (δεν νομίζω πως είναι κακό, δεν εκθέτει-προσβάλλει καμμία πλευρά έτσι κι αλλιώς, δικαίωμά του του ανθρώπου να μην θέλει προβλήματα και ζημιές και εντιμότατη η στάση του):

 

>>

advan-racing:

 

Thank you for your message

 

i am very sorry that we can't ship Greece now

 

Most parcel ship to your country will get blocked by your country custom and return back

 

thx

 

thomas

 

<<

 

Mάλλον, εννοεί πως οι πελάτες δεν τα παραλαμβάνουν λόγω κόστους τελωνείου, όχι πως το τελωνείο τα μπλοκάρει, υποθέτω.

 

Το θέμα το βλέπω κι εγώ, όπως κι εσύ, λίγο γενικότερα.

Σκέφτομαι, δηλαδή.

 

Είναι καλό να αφήσουμε την κατάσταση ως έχει, με τους πωλητές να λένε «τους τάζω μια καλή ημερομηνία παράδοσης – αν και ξέρω τα προβλήματα των μεταφορικών άρα και πως προφανώς δεν θα τηρηθεί, υπόσχομαι να την τηρήσω αν και ξέρω πως επιλέγω χάλια μεταφορική – για χαμηλότερο κόστος πελάτη ώστε να κάνω το προϊόν ελκυστικό αλλά και δικό μου χαμηλότερο κόστος άρα σίγουρα δεν θα τηρηθεί, και….αν και όποτε το λάβει, το έλαβε. Δεν το λάβει, το πολύ – πολύ να μου επιστραφεί και να χάσω τα ελάχιστα μεταφορικά, στις ελάχιστες περιπτώσεις που ο πελάτης δεν θα κάνει –πολύ- υπομονή και η υπέρβαση ημερομηνίας θα γίνει τραγική»…..

 

ή είναι καλό να σφίξουμε λίγο τα λουριά και ο πωλητής να ξέρει πως θα χάσει τα αυγά και τα καλάθια, προϊόν και χρήματα, αν βγει εντελώς «εκτός», οπότε να επιλέγει καλύτερη μεταφορική – ας χρεώνει και ελάχιστα παραπάνω, δεν νομίζω πως κανείς μας θα’χε αντίρρηση σε αυτό … και να είναι πιο ρεαλιστής-υπεύθυνος στις δεσμεύσεις που αναλαμβάνει;;;

 

Αυτό θεωρώ πως είναι το γενικότερο θέμα. Και το θέτω προς σκέψη για όλους μας. Σίγουρα, υπάρχουν πολλές πλευρές να το δει κανείς και υπέρ και κατά σε κάθε επιλογή.

Π.χ. Είμαστε τόσο σημαντική αγορά γι΄αυτούς, ώστε να ασχοληθούν να προσαρμόσουν την πολιτική τους ως πωλητές απέναντί μας; Ή απλά θα μας αποχαιρετίσουν; Φυσικά, δεν το γνωρίζω.

 

Αλλά…και το να κοροϊδευόμαστε πως «θα το πάρω φτηνά και γρήγορα», όταν αυτό μάλλον τείνει να γίνει η εξαίρεση πια και όχι ο κανόνας……δεν το βλέπω σκόπιμο.

Και, δεν είναι μόνο θέμα ΕΛ.ΤΑ., ώστε να πω «εντάξει μωρέ, τι φταίνε και οι έξω για τα χάλια τα δικά μας…..» Είναι και οι «έξω» μεταφορικές. Εκείνη η DHL Asia….τι να τους πω. Τα θερμά μου συγχαρητήρια.

Μεταφορική της πατρίδας τους είναι. Ξέρουν αν δουλεύει σωστά. Γιατί μας δουλεύουν με τους χρόνους που υπόσχονται;

 

Κοίταξε αυτή την «μαύρη τρύπα» (κάπου ένα μήνα) στο δικό τους κομμάτι ευθύνης. Χειρότερη και από των ΕΛ.ΤΑ.

 

2017-06-19 18:00

GR, ATHENS AMU, Arrival at Destination Country

2017-06-12 11:35

SG, Deutsche Post Singapore, Processing at Facility

2017-06-12 09:03

DP, DPHKGA, Departed from Transit Facility

2017-06-11 07:37

CN, Shenzhen, Departed DHLeC Facility

2017-06-11 02:09

CN, Shenzhen, Processing at DHLeC Facility

2017-06-10 13:24

CN, Shenzhen, Arrival at Facility

2017-05-15 18:08

CN, Electronic Notification Received

2017-05-15 09:50

CN, 190, Baiyun District GZ, 510000, SUBMITTED

 

Όπως προείπα, είμαι εξαιρετικά άπειρος αγοραστής – καμμιά εικοσαριά αγορές μόνο σε τόσα χρόνια από e-bay (ακριβώς επειδή φοβάμαι αυτές τις καταστάσεις είναι τόσο λίγες.......), το κάνουν δεδομένο και αδιαμφισβήτητο. Πιθανόν λοιπόν να κάνω και λάθος εκτιμήσεις, ακόμα και να στηρίζομαι σε λάθος δεδομένα που τα θεωρώ σωστά.

Αλλά όπως έχει γίνει το πράγμα, εμένα τουλάχιστον δεν μου φαίνεται πια ούτε λειτουργικό ούτε σωστό-δίκαιο.

Πλέον, περισσότερο ΛOTTO mου θυμίζει, παρά διεθνές ηλεκτρονικό εμπόριο. «Αν» το πάρω, «όποτε» το πάρω, «όσο» μου το χρεώσουν……. Πωλητές, μεταφορικές, τελωνεία κλπ.

Ξέρω κι εγώ. Μου φαίνεται πως, τελικά, αν είναι να κάνει κάποιος σοβαρή αγορά και για σοβαρό λόγο….πάλι στην πανάκριβη Ελληνική αγορά "πρέπει" να καταλήξει, γιατί αν επιλέξει πωλητή εξωτερικού πρέπει να επιλέξει τόσο ακριβό και με τόσο ακριβά μεταφορικά, που θα του στοιχίσει ακριβότερα από την Ελλάδα, σε χρήμα και χρόνο – όταν πρόκειται για αγορές που σχετίζονται με δουλειά κι ο χρόνος σε χρήμα μεταφράζεται.

 

Aυτές είναι οι σκέψεις μου και συγνώμη για την κατάχρηση του χώρου.

Την καλημέρα μου.

Edited by Giannis1619
Link to comment
Share on other sites

Αναφορικά με τα ταχυδρομία Μαλαισίας, ένα hdmi switchακι απο Kινα ήρθε untracked σε 34 μέρες από την ημερομηνία της παραγγελίας.Νομίζω πως έιναι πολύ καλά αν κρίνω από όσα διάβασα.
Link to comment
Share on other sites

Πέρασαν οι 2 μήνες τις αποστολής και για μένα από gearbest μέσω Μαλαισίας και μόλις απάντησα στο μήνυμά για τους για να μου το ξαναστείλουν δωρεάν. Τώρα αν κάαααααποια στιγμή έρθουν 2 δέματα το βλέπουμε. Η παραγγελία πάντως ήταν μόλις 10€. Edited by ramonesmania
Link to comment
Share on other sites

Όλο το κακό ξεκινάει από τα ΕΛΤΑ κι εμείς κατηγορούμε τους Κινέζους και στην ουσία την πληρώνουν αυτοί.

Κάνουν refund για πακέτα που έστειλαν σε εμάς κανονικά, τα πακέτα στέκονται στο αεροδρόμιο και κανείς δεν ασχολείται.

Αντί λοιπόν να τα βάζουμε με τους Κινέζους πιο λογικό θα ήταν να βρούμε τρόπο να κάνουμε τους υπαλλήλους των ΕΛΤΑ στο αεροδρόμιο να αρχίσουν να δουλεύουν.

Όσες φορές κι αν κάλεσα στην εξυπηρέτηση πελατών ΕΛΤΑ μου είπαν πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στο αεροδρόμιο και όλα κυλούν ομαλά.

Μου είπαν επίσης ότι ίσως κάποια δέματα έρχονται με πλοίο και έτσι καθυστερούν. Όταν το άκουσα αυτό, δεν ήξερα αν έπρεπε να βρίσω ή να γελάσω.

Της είπα (κυρία μου η τελευταία ένδειξη λέει "Shipped by air" και με αυτόν τον τρόπο έρχονται τα δέματα στην Ελλάδα) , τότε μου είπε συγνώμη να σας συνδέσω με τον υπεύθυνο.

Έχω 7 δέματα αυτήν την στιγμή όπου τα 2 είναι στις 55 μερες από την παραγγελία και τα υπόλοιπα 5 άρχισαν ήδη να θεωρούνται καθυστερημένα.

Τι να κάνω δηλαδή; να ζητήσω refund και για τα 7 δέματα; Γιατί; επειδή αποφάσισαν να ξεκουραστούν στο Ελ. Βενιζέλος;

Edited by Theo1410
Link to comment
Share on other sites

china post

6/7/2017, 06:20:15 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ

7/6/2017, 17:20:00 ΛΑΪΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΙΝΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

6/6/2017, 16:39:00 ΛΑΪΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΙΝΑΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω πιστευω δεν ειναι καθολου εντιμο και μαγκια να την πληρωνει ο κινεζος με το να κραταμε το αντικειμενο οταν μας ερχεται τελικα αφου εχουμε παρει και το refund.

 

Αν εισαι μαγκας πηγαινε στο αεροδρομιο και καντα ολα πουτ@ν@,βαλε και δικηγορο και παρτους τα σωβρακα.Γιατι η ελληνικη πλευρα φταιει.

 

Το να ερθει μετα απο 2 μηνες και να το παιξεις κινεζος για να το καβατζωσεις η για να ξεσπασεις καπου επειδη περιμενες να σου ρθει σε 2 βδομαδες και σου ρθε σε 2 μηνες ειναι κουτοπονηρια και τσαμπα μαγκια.

 

Ενημερωσε τον κινεζο οτι σου ρθε και μπορει και να στο χαρισει η να σου κανει επιστροφη ενα ποσο λογω καθυστερησης,οι απωλειες που εχει ο κινεζος θα μεταφερθουν στις τιμες,τα μεταφορικα και ισως και σε σταματημα αποστολων στην ελλαδα.Εσυ θα την πληρωσεις στην τελικη.

Edited by azuli
Link to comment
Share on other sites

Δεν φταίνε οι πωλητές αν τα ταχυδρομεία είναι ασυνεπή. Η είναι όλοι οι πωλητές, σχεδόν, ασυνεπείς. Υπάρχουν ασυνεπείς πωλητές, και γι αυτό πληρώνεις με paypal.

 

Αν θες να είσαι σίγουρος ότι θα φτάσει σύντομα το δέμα, δεν παραγγέλνεις από Κίνα, ειδικά αν είναι κάτι που χρειάζεσαι άμεσα. Σε μένα είχε να έρθει τα χυδρόμος πολλές μέρες, ο πωλητής φταίει αν το δέμα έφτασε Δευτέρα και ο ταχυδρόμος ήρθε την άλλη Δευτέρα?

 

Είναι "δικαίωμα" του καθενός να εκμεταλλευτεί την κατάσταση προς όφελός του, αλλά όχι και να ψάχνουμε χίλιες δικαιολογίες για το ότι κλέβουμε τον πωλητή. Αυτά τα λίγα.

Όλες οι γενικεύσεις είναι λάθος,όπως και αυτή εδώ :X
Link to comment
Share on other sites

Όχιιι, μη λες τέτοια!

Τώρα θα αρχίσουν πάλι τα σχόλια, του τύπου

- Κλασικοί Αυστριακάρες...

- Αυστρία το μεγαλείο σου!

- Η μεγαλύτερη κατάρα είναι το αυστριακό δημόσιο κι αυτός ο λαός δεν έχει καμιά ελπίδα, θα βυθίζεται συνεχώς με την αριστεροσύνη που του σερβίρουν.

- Χθες άργησε 3,17 λεπτά να απαντήσει ο Φραντς στο SMS της Ούρσουλας και πρέπει να το αναλύσουν στη δουλειά με την Αννέκε...

- Από εμπειρία μου στα αυστριακά ταχυδρομεία, 3 λαλούν και 2 χορεύουν κι 1 συμβασιούχος ξεπετάει 5 πελάτες ανά λεπτό και την καθαρίστρια στις τουαλέτες!

κτλ. :)

 

Υ.Γ.: Συγνώμη για το οφτόπικ - ξεφεύγω συχνά τελευταία.

 

Θρίαμβος !!!! Μετά το πέμπτο μέιλ, και αφού τους απείλησα ότι θα λάβω άλλα μέτρα, εδέησαν να μου απαντήσουν !!!

Dear Mr. D@@@@@@@,

thank you for your message.

We have transportet [sic] your item abroad on 19.06.2017.

If the shipment still does not arrive, please inform the sender in Austria. This can initiate an investigation using the task papers. In the case of consignments abroad, an investigation is most useful after two to three weeks.

 

Kind regards,

Elisabeth Bacher

Post-Kundenservice

Bahnsteggasse 17-23

1210 Wien

Tel: 0800 010 100

Fax: +43(0)57767 22071

http://www.post.at/kundenservice

Άρα, αν δώσει βάση κανείς στα λεγόμενα των Αυστριακών, για την καθυστέρηση ευθύνονται τα ΕΛΤΑ που δεν έχουν ανοίξει το σάκο ακόμη....

ΥΓ Επικοινώνησα με τα ΕΛΤΑ. Μου συνέστησαν υπομονή γιατί δεν πρόκειται για μεγάλη καθυστέρηση...

Edited by thdouk
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

εγώ εδώ κι έναν μήνα έχω την ένδειξη :

2017-06-05 21:59 CHINA, SEND ITEM ABROAD

2017-06-04 19:29 CHINA, RECEIVE ITEM FROM CUSTOMER

και επειδή έχω χρονοδιάγραμμα και με βιάζει λίγο δεν ξέρω αν πρέπει να περιμένω ή να προχωρήσει σε κάποια αγορά από εδώ. μπορώ κάπως να βρω πληροφορίες?

Στην 17track φαίνεται on transfit

Link to comment
Share on other sites

Απορώ:

 

Γιατί τα - άθλια, δεδομένο - ΕΛ.ΤΑ. φταίνε μόνο, όταν για μια μεταφορά που κρατάει 2 μήνες τον ένα μήνα τον τρώει η Κινέζικη μεταφορική και αυτό δεν πρέπει να το λαμβάνουμε υπ' όψιν, αλλά να βλέπουμε μόνο τα μήνα που φάγανε τα ΕΛ.ΤΑ.; Μάλλον τα μισά βλέπουμε οι Έλληνες, παντού και πάντα.

 

Γιατί όταν κάποιος κάνει μια αγορά, δεν έχει δικαίωμα να βασιστεί στην δέσμευση του πωλητή ως προς όλα - είδος, ποιότητα, χρόνο κλπ, με τα λογικά όρια ανοχής βέβαια; Ο επί χρόνια επαγγελματίας πωλητής ζει σε άλλο κόσμο και δεν μπορεί να σταθμίσει κανέναν από τους παράγοντες της δουλειάς του; Τότε, δεν είναι επαγγελματίας.

 

Μάλλον έχουμε μάθει από την ελληνική ανευθυνότητα και τη θεωρούμε παντού δεδομένη - δικαιολογημένη. Δεν υπάρχει Κίνα, Ευρώπη, Ελλάδα. Υπάρχει ΣΥΜΦΩΝΙΑ. Σου δίνω "τόσα" και ¨τότε¨, μου δίνεις "αυτό" και "τότε". Τι με νοιάζει αν είσαι στο Βόρειο Πόλο ή δίπλα μου. Λες πως μπορείς. Καν το. Δεν έχω λόγο να σε αμφισβητήσω. Κανονικά, σε μια συναλλαγή δεν έχω ανάγκη να "ξέρω" τίποτε, ούτε να ξέρω τίποτε, εκτός από τη συμφωνία μου. Γιατί να πω "επειδή βιάζομαι πρέπει να μην πάρω από την τάδε χώρα, αλλιώς αν πάρω φταίω εγώ που τη διάλεξα"; Δε με νοιάζει η χώρα, αλλά η δέσμευση του πωλητή. Κι εγώ είμαι στην Ελλάδα, αλλά όταν δεσμευτώ για αγορά στο e bay, μέσα στο όριο που πρέπει βάζω τα χρήματα, δεν λέω "είμαι από την Ελλάδα που έχει πτωχεύσει και δε με πλήρωσε το αφεντικό μου". Ούτε αυτός μπορεί να πει "είμαι από την Κίνα και η DHL Αsia" αργεί, ή "στέλνω στην Ελλάδα και τα ΕΛ.ΤΑ αργούν". Δουλειά του είναι να υπολογίσει στα λογικά πλαίσια σωστά. Και αν δεν του κάνει η Ελλάδα λόγω ΕΛ.ΤΑ. τελωνείων κλπ, ναι, άμα είναι τίμιος να πει δεν στέλνω, ή θα φτάσει σε 2 μήνες. Αλλά μάλλον ο Έλληνας έχει μάθει στην κοροϊδία, έχει εκπαιδευτεί από τους πολιτικούς του - και έχει μάθει να τη δέχεται, να τη θεωρεί φυσιολογική και να τη δικαιολογεί.

 

Γιατί όταν κάνει κάποιος μια αγορά 10-20 ευρώ και τηρεί απόλυτα τη συμφωνία και περιμένει να την τηρεί έστω στο περίπου η άλλη πλευρά, όταν αυτό δε συμβεί πρέπει να κάνει το ράμπο, να πληρώσει το Λυκουρέζο, να πάει στα δικαστήρια με μέσο χρόνο εκδίκασης υπόθεσης τα 2 χρόνια πρωτόδικα και τελεσιδικία μετά από δεκαετία και λοιπές ελληνικές ψευτομαγκιές για να "αλλάξει τον κόσμο" .. και όχι απλά να εφαρμόσει τις διαδικασίες που ο πωλητής και ο αγοραστής γνωρίζουν εκ των προτέρων όταν ξεκινάνε μια διαδικασία και τις έχουν αποδεχτεί;

 

Αφού φταίει ο ταχυδρόμος που σπάνια περνάει από τη γειτονιά μας ή με κάθε άλλο τρόπο τα ΕΛ.ΤΑ., τι διαφορά έχει αν το αντικείμενο που θέλουμε το αγοράσουμε από την Κίνα ή από αλλού; Ο ίδιος ταχυδρόμος το φέρνει, πάλι δε θα έρθει.

 

Οι γνωστές σε όλους μας γελοίες δικαιολογίες των εργαζομένων στα ΕΛ.ΤΑ., δεν είναι το πρόβλημα. Το πρόβλημα δεν είναι τι λένε, αλλά το τι κάνουν, το πώς δουλεύουν.

¨Ολη η διαδικασία, καθαρά ελληνική δημοσιουπαλληλική. Δεν λειτουργεί το πράγμα, όπως και τίποτε που ανήκει στο ελληνικό δημόσιο. Όμως, αν ακούσουμε για ιδιωτικοποίηση, βγάζουμε σπυριά. Που σημαίνει, πως δεν είμαστε ρεαλιστές. Τρόπο να κάνεις το ελληνικό δημόσιο να δουλέψει, δεν υπάρχει - αποδείχτηκε σε βάθος χρόνου, σε πολλές πολλές δεκαετίες, αλλαγές κυβερνήσεων και συστημάτων κλπ. Αν κάτι θες να δουλέψει - στην Ελλάδα - το παίρνεις από το δημόσιο. Μια χαρά εξυπηρετούμαστε στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ και με τις ίδιες τιμές με τα δημόσια - πιο φτηνά, γιατί στο δημόσιο είχε και τα "εξτραδάκια", μια χαρά πια λειτουργεί ο ιδιωτικοποιημένος ΟΤΕ - όσοι έχουμε μια ηλικία, έχουμε τραγικό μέτρο σύγκρισης από το παρελθόν - και με λογικές τιμές αφού υπάρχει ανταγωνισμός και με άλλους ιδιώτες, μια χαρά λειτουργούσε η Ολυμπιακή όσο ήταν ιδιωτική και όταν την πήρε το κράτος σκόρπισε, μια χαρά λειτουργούσε το ίδρυμα Νιάρχος και μόλις παραχωρήθηκε στο κράτος σε 2 βδομάδες άρχισε η σφαγή για τα προεδριλίκια και για τα λεφτά....

 

Όχι. Όλα στο κράτος. οι συμφωνίες είναι για να παραβιάζονται, όταν αυτό γίνει κάνουμε καταδρομικές επιθέσεις, μια χαρά είναι να μας τάζουν παραλαβή σε ένα μήνα και ας παραλαμβάνουμε στο δίμηνο - μόνο μην τους ζορίζουμε και μας το ΠΟΥΝ πως θα ναι δίμηνο επειδή ως Έλληνες μόνο την αλήθεια δεν μπορούμε να ακούμε, υπάρχει το pay pal αλλά όταν η συμφωνία δεν τηρηθεί είναι λάθος να χρησιμοποιήσεις την επιστροφή του κι ας σου στείλανε από Κίνα το πακέτο με εταιρεία που κανε πάνω από μήνα να το φτάσει στη Γερμανία - με τίποτε δεν φταίει ο Κινέζος να την πληρώσει για το κακό Κινέζικο ταχυδρομείο, αλλά εγώ να την πληρώνω ΚΑΙ για το κακό Κινέζικο ΚΑΙ για το κακό Ελληνικό ... γιατί εγώ ο αδικαιολόγητος αγόρασα από Κίνα και περίμενα να τηρηθεί η συμφωνία, ενώ αυτός ο δικαιολογημένος πούλησε στην Ελλάδα και λογικό να περιμένει να τηρηθεί η συμφωνία.

 

Μια χαρά λογική. Ελληνική.

Edited by Giannis1619
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους άφιξη μετά από 44 μέρες.

Ημερομηνία & Ώρα Περιοχή Κατάσταση

6/7/2017, 05:23:41 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ

23/5/2017, 12:50:00 ΛΑΪΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΙΝΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

22/5/2017, 20:26:00 ΛΑΪΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΙΝΑΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Link to comment
Share on other sites

¨Εχεις ένα συνεργείο. ¨Ερχεται ο - άφραγκος, όπως όλοι μας - πελάτης, με τη μηχανή.

- Πόσο στοιχίζει η ζημιά;

-Τόσο, με πράγματα από Ελλάδα.

- Με ΤΙΠΟΤΕ.

- Το 1/5 με πράγματα από Κίνα.

- Προχώρα. Πότε;;

- Ο Κινέζος λέει 30 μέρες. Ε, εγώ λέω άντε να' ναι 40. Ξέρω κι εγώ.....

- Προχώρα.

 

2+ μήνες ο αθώος Κινέζος - τον 1 με καθαρά Κινέζικη ευθύνη.

Πάει ο πελάτης στον "ένοχο" Έλληνα που έκανε το έγκλημα να βασιστεί - με ΜΕΓΑΛΕΣ έτσι κι αλλιώς ανοχές - στη συμφωνία που έκανε.

"Ρε ******, τι φταίω εγώ, και τι θα γίνει, και θα πάρω το μηχανάκι να το πάω αλλού, κι εγώ το θέλω να πάω για διακοπές το χειμώνα - όχι το καλοκαίρι;;;;" και μπλα μπλα μπλα.

 

Τα "ακούει" ο ένοχος Έλληνας, που έχει βάλει και τα λεφτά από την τσέπη του για τα πράγματα - και που από τον στραβωμένο πελάτη δεν θα τα πάρει ποτέ. Kαι τον έχασε και για πάντα, αυτόν και όποιον άνθρωπο ακούσει τη γνώμη του.

Και ψάχνει να βρει το έγκλημά του.

Και που πρέπει να δώσει κι άλλα λεφτά να πάρει από αλλού τα πράγματα. Και που πόσο καιρό θα περιμένει - ειδικά μέσα στο καλοκαίρι - και γι αυτά.

Αλλά, στον Κινέζο που τον "κατέστρεψε", να στείλει και τα πράγματα πίσω και τα λεφτά και τα πάντα, σαν να μην έγινε τίποτε.

Γιατί φταίει ο ¨Ελληνας, που έπρεπε να προϋπολογίσει τα πάντα και να μη βασιστεί σε μια κοινή συμφωνία

ενώ ο καημένος ο Κινέζος, με κάτι χιλιάδες πωλήσεις σε όλο τον κόσμο εμπειρία....πού να ξερε για να υπολογίσει σωστά.

 

Μια ακόμα ιστορία καθημερινής τρέλας.

Είναι εύκολη η ανωτερότητα, άμα περιμένουμε ένα κινητό για να κάνουμε χαβαλέ - χωρίς να το υποτιμώ, ούτε τα λεφτά που κοστίζει και τον κόπο που κρύβουν πίσω τους.

Αλλά είναι κάτι άλλες διαδικασίες...αλυσιδωτές αντιδράσεις.

 

Τέλος πάντων. Άλλο χαρακτηριστικό του Έλληνα, να μην αντιλαμβάνεται τίποτε όταν ο ίδιος δεν το βιώνει.

Edited by Giannis1619
Link to comment
Share on other sites

Καλό μεσημέρι σε όλους. Αποστολή από gearbest (postNL) από 01/06, είναι σε κατάσταση arrived at the country of destination από 21/6. Να ανησυχήσω;;; Πότε κάνουμε dispute;
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...