Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Άλλο το tracking number άλλο ο αριθμός παραγγελίας.

Δεν ξέρω τι παίζει με αυτό το ταχυδρομείο, όπως σου είπα το βέλγικο έτσι λειτουργεί.

Αφότου φτάσει Ελλάδα γίνεται απλό και δεν μπορείς να το παρακολουθήσεις...

 

Ίσως κάποιος που έχει εμπειρία με το συγκεκριμένο να μπορεί να σε βοηθήσει.

Πάντως γενικά το gearbest το αποφεύγω... Αυτή τη φορά ψώνισα γιατί το τηλέφωνο που ήθελε ο πεθερός μου το είχε σε flash sale και συμφώνησε παρόλο που του εξέφρασα τις ανησυχίες μου... ήρθε όμως το πακέτο οπότε τέλος καλό όλα καλά...

 

Και γω γι αυτο ψωνησα απο κει, για το ειχε flash sale.. :worry: Αμα παρω τα ΕΛΤΑ και τους ρωτησω για το track number? Υπαρχει περιπτωση να εχει ερθει Ελλαδα και να μην εχω παρει ακομα ειδοποιητηριο?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 21-04-2016 15:24 ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

 

Καλησπερα παιδια το παρον μηνυμα εφανιζεται στο track του ελτα... Ποτε θα ερθει ? Ειμαι Περιστερι,Αττικης απλα το θεμα ειναι οτι θα φυγω απο Αθηνα, Ποσο περιπου κανει η διαδικασια μεχρι να παραδοθει ?

Link to comment
Share on other sites

ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 21-04-2016 15:24 ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

 

Καλησπερα παιδια το παρον μηνυμα εφανιζεται στο track του ελτα... Ποτε θα ερθει ? Ειμαι Περιστερι,Αττικης απλα το θεμα ειναι οτι θα φυγω απο Αθηνα, Ποσο περιπου κανει η διαδικασια μεχρι να παραδοθει ?

 

αύριο λογικά

Link to comment
Share on other sites

Note 2 prime σε EU warehouse vickmall... Ελπίζω η να έρθει απο Κίνα η να το προλάβουμε στην αποθήκη στην Σαλονίκη.

 

Και σε καλή τιμή!

Link to comment
Share on other sites

Έστειλα και εγώ μήνυμα στη Selina μέσω skype. Μου απάντησε άμεσα λέγοντας μου ότι υπάρχει μία μεγάλη καθυστέρηση στα πακέτα που (φαίνεται οτι) έπιασαν Ελλάδα από 27/3 έως και 2/4. Το ψάχνουν ακόμα για να δουν πού οφείλεται αυτή η καθυστέρηση. Μου ζητάει να κάνω υπομονή ακόμα μερικές μέρες γιατί περιμένουν απάντηση. Παρακολουθώ δύο πακέτα που "έφθασαν" Ελλάδα 27/3 και 2/4 αντίστοιχα.

 

(δεν μιλάω παρακάτω γι αυτούς που περιμένουν 2 μήνες)

 

Τί τους πρήζετε τους ανθρώπους; Πιστεύετε ότι ειλικρινά ότι

- όσες φορές τους στείλετε μήνυμα, τόσες φορές αυτοί θα πάρουν τηλέφωνο τα ταχυδρομεία, να τους ρωτούν για τους συγκεκριμένους δικούς σας κωδικούς;

- ότι από τα εκατοντάδες χιλιάδες πακέτα που διακινούνται καθημερινά, θα ξεδιαλέξουν τα δικά σας για να παραδοθούν γρηγορότερα;

 

Είναι έξω από τον έλεγχό τους και η μόνη λειτουργία είναι ψυχολογική, που δεν θα την έλεγα όμως "εκτόνωση", γιατί απλώς εντείνει τα συμπτώματα...

 

Εφόσον το tracking λειτουργεί/προχωράει έστω και αργά και δεν πρόκειται για χαμένο πακέτο, το να μετράτε τις μέρες, να ψάχνετε την αιτία που πριν 20 μέρες κάπου υπήρχε καθυστέρηση κτλ δεν έχει νόημα.

 

Καλύτερα να υποβάλετε - αν το κρίνετε απαραίτητο - κάποιο επίσημο αίτημα εντοπισμού του πακέτου, αν πιθανολογείτε δλδ ότι έχει χαθεί...

Link to comment
Share on other sites

(δεν μιλάω παρακάτω γι αυτούς που περιμένουν 2 μήνες)

 

Τί τους πρήζετε τους ανθρώπους; Πιστεύετε ότι ειλικρινά ότι

- όσες φορές τους στείλετε μήνυμα, τόσες φορές αυτοί θα πάρουν τηλέφωνο τα ταχυδρομεία, να τους ρωτούν για τους συγκεκριμένους δικούς σας κωδικούς;

- ότι από τα εκατοντάδες χιλιάδες πακέτα που διακινούνται καθημερινά, θα ξεδιαλέξουν τα δικά σας για να παραδοθούν γρηγορότερα;

 

Είναι έξω από τον έλεγχό τους και η μόνη λειτουργία είναι ψυχολογική, που δεν θα την έλεγα όμως "εκτόνωση", γιατί απλώς εντείνει τα συμπτώματα...

 

Εφόσον το tracking λειτουργεί/προχωράει έστω και αργά και δεν πρόκειται για χαμένο πακέτο, το να μετράτε τις μέρες, να ψάχνετε την αιτία που πριν 20 μέρες κάπου υπήρχε καθυστέρηση κτλ δεν έχει νόημα.

 

Καλύτερα να υποβάλετε - αν το κρίνετε απαραίτητο - κάποιο επίσημο αίτημα εντοπισμού του πακέτου, αν πιθανολογείτε δλδ ότι έχει χαθεί...

 

Φίλε μου ωραία τα λες αλλά έχω κάποιες αντιρρήσεις...

Πρώτα απ'όλα δεν είναι 1-2 πακέτα αλλά πάνω από 15 και όλα είναι απο συγκεκριμένες ημερομηνίες και με συγκεκριμένο ταχυδρομείο (να μην πω και συγκεκριμένο κατάστημα).

Δεύτερον, λες ότι είναι έξω από τον έλεγχό τους. Δεκτό. Δηλαδή το κατάστημα στέλνει ένα πακέτο και μετά νίπτει τας χείρας του; Δεν έχει επικοινωνία με μεταφορικές, αεροδρόμια, λιμάνια κλπ σε περίπτωση μαζικής καθυστέρησης και (πιθανής) απώλειας δεμάτων; Αν ναι τότε πολύ κακώς.

Τρίτον, πως ξέρεις αν έχει χαθεί ή όχι το πακέτο σου; Θα σου το βγάλει στο 17track? Φαντάζομαι θα είναι κολλημένο στο ίδιο σημείο για πολύ καιρό...

Link to comment
Share on other sites

:worry: - 18/3 μου το εστειλαν το δεμα αλλα ακομη τιποτε, το παραοξο ειναι πως δεν το εστειλε με tracking number αλλα σε παραπονο μου για αυτο συν οτι δεν το εχω λαβει ακομη καλοσυνη του κινεζου ειπε αν θελω να μου στειλει αμεσως συστημενο, του ειπα ας περιμενουμε λογω εορτων να φθασει το οριο και μετα το κανονιζουμε, να μην ειμαστε και αχαριστοι.

NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!)

fighting0060.gif

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου ωραία τα λες αλλά έχω κάποιες αντιρρήσεις...

Πρώτα απ'όλα δεν είναι 1-2 πακέτα αλλά πάνω από 15 και όλα είναι απο συγκεκριμένες ημερομηνίες και με συγκεκριμένο ταχυδρομείο (να μην πω και συγκεκριμένο κατάστημα).

Δεύτερον, λες ότι είναι έξω από τον έλεγχό τους. Δεκτό. Δηλαδή το κατάστημα στέλνει ένα πακέτο και μετά νίπτει τας χείρας του; Δεν έχει επικοινωνία με μεταφορικές, αεροδρόμια, λιμάνια κλπ σε περίπτωση μαζικής καθυστέρησης και (πιθανής) απώλειας δεμάτων; Αν ναι τότε πολύ κακώς.

Τρίτον, πως ξέρεις αν έχει χαθεί ή όχι το πακέτο σου; Θα σου το βγάλει στο 17track? Φαντάζομαι θα είναι κολλημένο στο ίδιο σημείο για πολύ καιρό...

Συμφωνώ απόλυτα φιλε με αυτα που απαντάς,εδω μιλάμε για στάνταρ 4 τυχερές ημερομηνίες και για αρκετά πακέτα,που ίσως χάθηκαν ,ισως έχουν πεταχτεί σε καμιά γωνιά στο αεροδρόμιο,πολλά ίσως:rolleyes: οταν δεν γνωρίζουμε τίποτα ακόμη για αυτά και την τύχη τους,αν γνωρίζαμε κάποιο στοιχείο,πολυ άπλα θα ξέραμε γιατι καθυστέρησαν τόσο πολύ,εδώ όλοι παραλαμβάνουν καθημερινά εμεις δεν γνωρίζουμε απολύτως τίποτα για τα δικά μας ,φτάσαμε στον μηνά πλεον δεν ειναι λογικό να ανησυχούμε και να σκεφτόμαστε την πιθανή διαγραφή του πακέτου μας που των ποιο πολλών έχει καποια αξιολογεί αξία σε χρήματα,αν ηταν 10 με 15 ευρ θα λέγαμε ε ένταξη θα έρθει δεν θα έρθει ε δεν πειράζει..

Xiaomi Redmi Note 3 Pro,:I am man :rocket:Rom by Gkalen
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έστειλα ένα email στο Paypal δίνοντας πληροφορίες σχετικά με την αγορά μου και ρωτώντας μετά από πόσο καιρό μπορώ να ανοίξω dispute αν δεν λάβω το πακέτο μου. Η απάντησή τους ήταν η εξής:

 

Hello Antonis Komis,

Thank you for contacting PayPal. We have begun our investigation of the
following transaction:


Seller's Name: Shenzhen Vickmall Trading Ltd
Seller's Email: paypal@vickmall.com
Seller's Transaction ID: 5EM37190RM419364B

Transaction Date: Mar 18, 2016
Transaction Amount: -$172.98 USD
Invoice ID: 100029032
Your Transaction ID: 3BU08942S7717743F
Case Number: PP-004-765-408-222

Buyer's Transaction ID: 3BU08942S7717743F

Our records indicate that the seller shipped your item using PayPal
Shipping.  You can track this package by logging in to your PayPal account
and visiting your transaction history log or by confirming the information
below:

Tracking Company: 4px
Tracking Number: RF384007851SG

If you would like to cancel this complaint after viewing the tracking
information, you may do so by clicking the link below:

https://www.paypal.com/gr/cgi-bin/?cmd=_complaint-view-details&cid=PP-004-765-408-222

If you choose not to cancel this claim, we will resume our investigation
after  3 business days. We will make every effort to resolve this claim
within 30 days although we may require additional time to complete our
investigation.

You will be contacted by email and asked to provide information relevant to
the claim. Your participation is essential to the investigation and it is
important that you reply to requests for information within the specified
timeframe. Failure to do so will result in cancellation of the claim and
you will forfeit the possibility of a refund.

You will be contacted by email and asked to provide information relevant to
the claim. Your participation is essential to the investigation and it is
important that you reply to requests for information within the specified
timeframe. Failure to do so will result in cancellation of the claim and
you will forfeit the possibility of a refund.

Because you paid with PayPal Smart Connect, you may be eligible for
coverage up to the full purchase amount.

Thanks,
PayPal

 

Από ότι κατάλαβα και από ότι είδα στη σελίδα μου στο Paypal αυτοί άνοιξαν dispute...

 

http://i65.tinypic.com/2ex1npx.jpg

 

Πως έγινε αυτό; Εγώ πληροφορίες ήθελα δεν ήθελα να ανοίξω dispute (τουλάχιστον όχι ακόμα)...

Παραθέτω και το μήνυμα που τους έστειλα...

 

Hello again.
Thank you for your response but that did not answer my query.
I have placed an order on Shenzhen Vickmall Trading Ltd on March 18th.
My article was shipped on March 20th and got this tracking number RF384007851SG.

It has already been 31 days since the day of the payment and I haven't received my package.
The site claims delivery in 7-25 business days.
My question is: how long should I wait before opening a dispute and then escalate it to a claim?

Thank you in advance.

 

Και μου έστειλαν και αυτό το μήνυμα:

 

Dear Antonis Komis,

Thank you for contacting PayPal regarding the transaction 3BU08942S7717743F.

Hi Antonis. I hope you are having a nice day.
I have created a claim case for you, just to prevent anymore time loss.
We have asked the seller to provide us with information relating to this case.
The seller has not yet responded.
If they don't respond within 11 days calendar days, the claim will automatically be found in your favour.

If you have any more questıons, please let us know.
We'll be more than happy to help! Take care, hope you have a lovely week!

Edited by agmg
Link to comment
Share on other sites

Έπεσε πρώτη ρουκέτα... Τουλάχιστον τώρα ας ελπίσουμε σε μια ραγδαία εξέλιξη των πραγμάτων.

 

Άνοιξαν το dispute μόνοι τους για να μη χάσουμε, λέει, άλλο χρόνο...

Έστειλαν ειδοποίηση στον πωλητή και αν δεν απαντήσει σε 11 ημερολογιακές μέρες, το claim θα είναι υπέρ μου...

Έτσι όπως έγιναν τα πράγματα ας δούμε που θα μας βγάλει... :confused:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έστειλα ένα email στο Paypal δίνοντας πληροφορίες σχετικά με την αγορά μου και ρωτώντας μετά από πόσο καιρό μπορώ να ανοίξω dispute αν δεν λάβω το πακέτο μου. Η απάντησή τους ήταν η εξής:

 

Hello Antonis Komis,

Thank you for contacting PayPal. We have begun our investigation of the
following transaction:


Seller's Name: Shenzhen Vickmall Trading Ltd
Seller's Email: paypal@vickmall.com
Seller's Transaction ID: 5EM37190RM419364B

Transaction Date: Mar 18, 2016
Transaction Amount: -$172.98 USD
Invoice ID: 100029032
Your Transaction ID: 3BU08942S7717743F
Case Number: PP-004-765-408-222

Buyer's Transaction ID: 3BU08942S7717743F

Our records indicate that the seller shipped your item using PayPal
Shipping.  You can track this package by logging in to your PayPal account
and visiting your transaction history log or by confirming the information
below:

Tracking Company: 4px
Tracking Number: RF384007851SG

If you would like to cancel this complaint after viewing the tracking
information, you may do so by clicking the link below:

https://www.paypal.com/gr/cgi-bin/?cmd=_complaint-view-details&cid=PP-004-765-408-222

If you choose not to cancel this claim, we will resume our investigation
after  3 business days. We will make every effort to resolve this claim
within 30 days although we may require additional time to complete our
investigation.

You will be contacted by email and asked to provide information relevant to
the claim. Your participation is essential to the investigation and it is
important that you reply to requests for information within the specified
timeframe. Failure to do so will result in cancellation of the claim and
you will forfeit the possibility of a refund.

You will be contacted by email and asked to provide information relevant to
the claim. Your participation is essential to the investigation and it is
important that you reply to requests for information within the specified
timeframe. Failure to do so will result in cancellation of the claim and
you will forfeit the possibility of a refund.

Because you paid with PayPal Smart Connect, you may be eligible for
coverage up to the full purchase amount.

Thanks,
PayPal

 

Από ότι κατάλαβα και από ότι είδα στη σελίδα μου στο Paypal αυτοί άνοιξαν dispute...

 

http://i65.tinypic.com/2ex1npx.jpg

 

Πως έγινε αυτό; Εγώ πληροφορίες ήθελα δεν ήθελα να ανοίξω dispute (τουλάχιστον όχι ακόμα)...

Παραθέτω και το μήνυμα που τους έστειλα...

 

Hello again.
Thank you for your response but that did not answer my query.
I have placed an order on Shenzhen Vickmall Trading Ltd on March 18th.
My article was shipped on March 20th and got this tracking number RF384007851SG.

It has already been 31 days since the day of the payment and I haven't received my package.
The site claims delivery in 7-25 business days.
My question is: how long should I wait before opening a dispute and then escalate it to a claim?

Thank you in advance.

 

Και μου έστειλαν και αυτό το μήνυμα:

 

Dear Antonis Komis,

Thank you for contacting PayPal regarding the transaction 3BU08942S7717743F.

Hi Antonis. I hope you are having a nice day. I have created a claim case for you, just to prevent anymore time loss. We have asked the seller to provide us with information relating to this case. The seller has not yet responded. If they don't respond within 11 days calendar days, the claim will automatically be found in your favour.

If you have any more questıons, please let us know. We'll be more than happy to help! Take care, hope you have a lovely week!

Μα οι ερώτησης που αντιπαραθετικής και θέτεις ειναι καθαρές, εσυ περιμένεις την παραγγελία σου τόσες ημέρες που εχει αποσταλεί και δεν εχει έρθει ακόμη και δεύτερον τους γράφεις απο 7-25 ειναι εργάσιμες ημέρες να έρθει το πακέτο το αναγράφει στο κατάστημα αυτο,οπως σωστά τους είπες για να παραλαβής και έχει αργήσει,αυτοί δεν ειναι λόγοι για να υποβάλουν καταγγελία και καθαρά dispute ,αλώστε αυτήν θα κάνουν την διαδικασία ειναι οι μεσολαβητές για την εξασφάλιση των χρημάτων που έδωσες, και σου λενε αναλυτικά τι περιελάμβανε η σύμβαση κατά την αγορά σου απο το συγκεκριμένο κατάστημα που αυτην την στιγμή είναι το vickmall

Edited by deni77
Xiaomi Redmi Note 3 Pro,:I am man :rocket:Rom by Gkalen
Link to comment
Share on other sites

εγω παλι παω για οσκαρ ατυχιας

1. αποστολη απο vickmall (redmi note 2 )κολλημενη καπου εδω και εκει απο 29/3 :wacko:

ΑΠΟΣΤΟΛΗ RF384427451SG

Δεν υπάρχει καταχώριση για τον αριθμό RF384427451SG

 

2. Μια θηκη απο ali που αρνειται να φυγει !! :confused:

ΑΠΟΣΤΟΛΗ RI930048409CN

Κατάσταση Ημερομηνία Ώρα Περιοχή

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 30-03-2016 03:37 ΛΑΪΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΙΝΑΣ

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 30-03-2016 06:47 ΛΑΪΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΙΝΑΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 30-03-2016 13:50 ΛΑΪΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΙΝΑΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 02-04-2016 10:25 ΛΑΪΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΙΝΑΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 05-04-2016 09:46 ΛΑΪΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΙΝΑΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 08-04-2016 14:17 ΛΑΪΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΙΝΑΣ

 

3. κατι powerbank απο gearbest που ηρθαν στην Αθηνα , μαλλον πιο νωρις απ οτι επρεπε και τιος εστειλαν Αλεξανδρουπολη και θα επιστρεψουν Αθηνα απο βδομαδα μαλλον :lol::lol:

ΑΠΟΣΤΟΛΗ RC459217533NL

Κατάσταση Ημερομηνία Ώρα Περιοχή

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 11-04-2016 20:02 ΟΛΛΑΝΔΙΑ

ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ 11-04-2016 20:02 ΟΛΛΑΝΔΙΑ

ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ 19-04-2016 06:42 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ)

ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 19-04-2016 09:42 ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 19-04-2016 11:42 ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ Κ Δ 21-04-2016 14:20 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ Κ Δ

ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ Κ Δ 21-04-2016 16:20 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ Κ Δ

 

καπου εδω θυμαμαι το τραγουδι ..Κανε υπομονη !!!!!

[85]IPHONE(6)3G-3GS-4-5-5s-6plus[NOKIA(42)1100 6110 6150 6210 6310i 3210 3310 3330 8210 8310 8810 8850 7650 3510 3100 5100 5140 3200 6610 6600 7200 2650 7260 6101 6230 6670 3230 6111 N71 5300 6290 6300 N76 1650 5220 6303i c2-03 202 206 301 515 225] [ERICSSON z200 v800 w800i T280i 337 388 768 788 t20 t20s t28][sHARP G400 G30i G25 G703 GX29 GX770] [PANASONIC (3)] [sAMSUNG 5522 7722 8262 9060][XIAOMI RN2-3-4-5A-5 MIMAX1-2-3 MI MIX][POCO F2-X3]
Link to comment
Share on other sites

Αυτό της 18/4 είναι με SG Post?

Μόλις πριν λίγο πέρασε ο ταχυδρόμος και αφησε ειδοποιητήριο για τα Piston 3 που έφτασαν Ελλάδα προχθες (19/4) με NL Post... Παραγγελία 2/4...

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

10 μέρες στο αεροδρόμιο; Ούτε κι αυτό είναι νορμάλ, συνήθως σε 2-3 μέρες, άντε 5 ξεκολλάνε...

 

Και το δικο μου την ίδια ημερομηνία φαινεται απο minideal.net η παραγγελία

Link to comment
Share on other sites

Άνοιξαν το dispute μόνοι τους για να μη χάσουμε, λέει, άλλο χρόνο...

Έστειλαν ειδοποίηση στον πωλητή και αν δεν απαντήσει σε 11 ημερολογιακές μέρες, το claim θα είναι υπέρ μου...

Έτσι όπως έγιναν τα πράγματα ας δούμε που θα μας βγάλει... :confused:

 

Αν δεις στο dispute λέει ότι είναι στο στάδιο που περιμένει τις δικές σου ενέργειες.

 

Προφανώς άνοιξε dispute με δικαιολογία ότι δεν έχει στείλει ή έχει αργήσει το πακέτο και ζητάει την τοποθέτηση του καταστήματος. Το κατάστημά έχει στείλει tn μέσω paypal, το σύστημα το διαβάζει αυτόματα και η υπόθεση επιστρέφει σε σένα για τις δικές σου ενέργειες.

 

Επιπλέον δεν έχουν περάσει οι 25 εργάσιμες ημέρες. Στην θέση σου πάντως δεν θα χαιρομουν.

Edited by pan0s78
Link to comment
Share on other sites

Και το δικό μου ακριβώς τα ίδια. Παραγγελία από vickmall, arrive at destination post απο 11/4.

 

RF385734158SG

 

Και εμε το ίδιο απο 11/4/2016 αεροδρομιο. RF385827380SG

Link to comment
Share on other sites

Αν δεις στο dispute λέει ότι είναι στο στάδιο που περιμένει τις δικές σου ενέργειες.

 

Προφανώς άνοιξε dispute με δικαιολογία ότι δεν έχει στείλει ή έχει αργήσει το πακέτο και ζητάει την τοποθέτηση του καταστήματος. Το κατάστημά έχει στείλει tn μέσω paypal, το σύστημα το διαβάζει αυτόματα και η υπόθεση επιστρέφει σε σένα για τις δικές σου ενέργειες.

 

Η ενέργεια που έπρεπε να κάνω ήταν αν θα συνεχίσω ή αν θα ακυρώσω το claim.

Επέλεξα να το συνεχίσω γιατί αν το ακυρώσω δε θα μπορέσω να το ξανανοίξω...

Μα δε χαίρομαι, αντιθέτως ανησυχώ μήπως το θέμα άνοιξε πολύ νωρίς...

Είχα σκοπό να το κάνω μετά τις 45 μέρες αλλά αυτοί το προχώρησαν ήδη...

Υπάρχει περίπτωση να μη με δικαιώσει;

Οπότε μετά περιμένω αν και πότε θα έρθει το κινητό...

Edited by agmg
Link to comment
Share on other sites

2016-04-21 14:52

 

KENTRO DIALOGIS ATTIKIS, ITEM UNLOADED

2016-04-21 10:00

 

KENTRO DIALOGIS ATTIKIS, ITEM IN CONTA KENTRO DIALOGIS ATTIKIS

2016-04-21 08:00

 

KENTRO DIALOGIS ATTIKIS, ITEM ARR KENTRO DIALOGIS ATTIKIS

2016-04-21 05:00

 

RECEIVE ITEM AT OFFICE OF EXCHANGE

2016-04-11 12:40

 

LAOS, SEND ITEM ABROAD

2016-04-11 12:00

 

LAOS, ARRIVAL AT AIRPORT

2016-04-11 11:34

 

LAOS, RECEIVE ITEM FROM CUSTOMER

 

Origin Country - Tracking Consuming: 2114 ms

2016-04-11 06:52

 

LA, Send item abroad (Export)

2016-04-11 06:32

 

LA, Arrival at international place of exchange

2016-04-11 06:02

 

LA, Accepted from sender για 3 φορα το λαος δεν περναει της 11 μερες 3 παραγγελειες 11 μερες και οι 3. την ιδια στιγμη περιμενω με σιγκαπουρη αλλα τα ζωα μου αργα τελος παντον καλες παραλαβες σε ολους

Link to comment
Share on other sites

Η ενέργεια που έπρεπε να κάνω ήταν αν θα συνεχίσω ή αν θα ακυρώσω το claim.

Επέλεξα να το συνεχίσω γιατί αν το ακυρώσω δε θα μπορέσω να το ξανανοίξω...

Γιατί να μη χαίρομαι; Λες να βγει αρνητικό;

Κι αν είναι έτσι τότε το μόνο που θα μπορώ να κάνω είναι να περιμένω το πακέτο αν και πότε θα έρθει ε;

 

Σου είπα πολλές φορές ότι είναι νωρίς ακόμα για τέτοιες ενέργειες. Επιπλέον είναι πολλά τα δέματα που έχουν αργήσει συνεπώς κάτι έχει γίνει με αυτά (έχει παραπέσει ο σάκος, έχουν δώσει σε άλλες παραλαβές προτεραιότητα ή ποιος ξέρει τι άλλο). Αν ήταν καθυστερημένο μόνο το δικό σου πακέτο τότε ίσως να έπρεπε να κάνεις dispute από τώρα.

 

Τέλος το να ζαλιζετε κατάστημα, μεταφορικές πειπαλ συνέχεια για 10-20 πακέτα είναι ανώφελο. Δεν ασχολείται κανείς γιατί ξέρουν ότι κάποια στιγμή θα φτάσουν. Φεεεεεεετα. Συμβαίνουν αυτά στις αγορές από κινα.

Link to comment
Share on other sites

Σου είπα πολλές φορές ότι είναι νωρίς ακόμα για τέτοιες ενέργειες. Επιπλέον είναι πολλά τα δέματα που έχουν αργήσει συνεπώς κάτι έχει γίνει με αυτά (έχει παραπέσει ο σάκος, έχουν δώσει σε άλλες παραλαβές προτεραιότητα ή ποιος ξέρει τι άλλο). Αν ήταν καθυστερημένο μόνο το δικό σου πακέτο τότε ίσως να έπρεπε να κάνεις dispute από τώρα.

 

Τέλος το να ζαλιζετε κατάστημα, μεταφορικές πειπαλ συνέχεια για 10-20 πακέτα είναι ανώφελο. Δεν ασχολείται κανείς γιατί ξέρουν ότι κάποια στιγμή θα φτάσουν. Φεεεεεεετα. Συμβαίνουν αυτά στις αγορές από κινα.

 

Το θέμα είναι ότι δεν άνοιξα εγώ το dispute... Εγώ απλά μια ερώτηση έκανα και αυτοί το προχώρησαν.

Τους το έγραψα μάλιστα στο μήνυμα που μου έστειλαν. Άιντε να δούμε τι θα γίνει...

Link to comment
Share on other sites

Έκανα και εγώ dispute. Παραγγελία από vickmall 17/3. Σύμφωνα με 17track ήρθε Ελλάδα 27/3. Δεν νομίζω να παραλάβω ποτέ.

 

Στάλθηκε από το Elite 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έκανα και εγώ dispute. Παραγγελία από vickmall 17/3. Σύμφωνα με 17track ήρθε Ελλάδα 27/3. Δεν νομίζω να παραλάβω ποτέ.

 

Στάλθηκε από το Elite 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Λογικό.

 

Εγώ από 26/3 vickmall, περιμένω να γίνουν 45 μέρες και τέλος!

Link to comment
Share on other sites

Έκανα και εγώ dispute. Παραγγελία από vickmall 17/3. Σύμφωνα με 17track ήρθε Ελλάδα 27/3. Δεν νομίζω να παραλάβω ποτέ.

 

Στάλθηκε από το Elite 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εγω θα περιμένω μέχρι την άλλη εβδομάδα θα έχω ξεπεράσει και τις 25 εργάσιμες ημέρες που γράφουν στο sait τους και μετα τέλος,

Βασικά δεν περιμένω να παραλάβω και να έρθει τίποτα στο μήνα είμαστε,:p:pτο πήρα απόφαση πλέων, έχασαν οι 4 τυχερές ημέρες τον δρόμο τους,πρέπει να παίξουμε ενα ομαδικό τζοκερ τα άτομα αυτα με τά πακέτα των 4 ημερών....:lol::X:lol::lol::lol::lol::p

Xiaomi Redmi Note 3 Pro,:I am man :rocket:Rom by Gkalen
Link to comment
Share on other sites

Εγω θα περιμένω μέχρι την άλλη εβδομάδα θα έχω ξεπεράσει και τις 25 εργάσιμες ημέρες που γράφουν στο sait τους και μετα τέλος,

Βασικά δεν περιμένω να παραλάβω και να έρθει τίποτα στο μήνα είμαστε,:p:pτο πήρα απόφαση πλέων, έχασαν οι 4 τυχερές ημέρες τον δρόμο τους,πρέπει να παίξουμε ενα ομαδικό τζοκερ τα άτομα αυτα με τά πακέτα των 4 ημερών....:lol::X:lol::lol::lol::lol::p

 

Πιστευω οτι αμα παιξουμε θα το πιασουμε το τζοκερ αλλα θα γινει grexit ενδιαμεσα και θα παρουμε τα λεφτα σε ρουβλια!!! Μπορουμε να ανοιξουμε και support group να μην ενοχλουνται και μερικοι οτι γεμιζουμε το φορουμ. Ποτε "εφτασε" το δικο σου,τι παραγγειλαμε κτλ......Ομοιοπαθης με arrival 31/3.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...