Jump to content

fotiou21

Members
  • Δημοσιεύσεις

    39
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About fotiou21

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 22

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

fotiou21's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Παιδιά επειδη πριν απο λίγο για την υποθεση μου πριν απο λίγο το paypal μου έστειλε το παρακατω μήνυμα, μπορει καποιος που γνωρίζει Αγγλικά να μου πει πανω κατω τι λέει, γιατι εγω καθότι σκραπας το βαλω στο translate του google και δε βγαζω νοημα; Ευχαριστω πολυ: Dear fotis psonis, We have concluded our investigation into your case and have decided in your favor. We were able to recover $149.99 USD and this amount has been credited to you. Please allow five business days for this adjustment to be posted. If you are due any additional funds, we will make our best effort to recover the balance from the seller. If the seller's account has insufficient funds to complete the refund owed to you, please be assured that we will take appropriate action against the seller's account, which may include limitation of the seller's account privileges.
  2. Μην ανησυχείς είναι νωρίς ακόμα μετά τις 10 μέρες να αρχίζεις να ανησυχεις,εμενα απο minideal υποτίθεται arrival at destination post GR απο 11-4-16 και ακομα δεν εχω λάβει τίποτα RF385827380SG
  3. Πριν απο λίγο μου απάντησε το paypal σε ερώτηση-παράπονο γιατί έδωσαν και άλλη παραταση στον πωλητή, απο την στιγμή που ουτε ο ιδιος ουτε η μεταφορική ξέρουν τι εχει γίνει το δέμα μου. Και μου απαντησε το εξής το παραθετω στα Αγγλικά για να μην καμω λάθος στην μετάφραση καθότι ολιγον σκραπας στα Αγγλικά: Dear fotis psonis, Thank you for contacting PayPal regarding the case ID PP-004-793-894-557 My name is Vera and I am very pleased to take this opportunity to assist you today. Mr; psonis, First and foremost, I would like to extend my sincerest apologies for the inconvenience you have experienced in this matter and for the delay to answer your email.Mr; psonis, I understand your concern for this claim because you need the item for your work and the seller salesxian@gmail.com is not giving you clear answers : Transaction Amount: -$149.99 USD Mr psonis, I have attached all the information you gave on this claim and PayPal is currently reviewing this case and have requested additional information from your seller. We'll let you know if we need any additional information from you. PayPal gave 3 days to the seller to answer us. My focus was to resolve your concern and I hope that I have satisfactorily resolved your issue, but if you have any further questions please do not hesitate to call us It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing PayPal. Yours sincerely, Vera PayPal
  4. Φιλε μου δεν ξέρω και εγω τι συμβαίνει εχω ανοιξει dispute απο 5-5-16 το γύρισα σε claim την 6-5-16 και ενω είχε δώσει περιθώριο στο minideal.net εώς και 13-5-16 να δωσει εξηγήσεις και τέλος, λεω ωραία Δευτέρα 16-5-16 θα παρω πίσω τα χρηματακια μου να ξαναπαραγγειλω, ξαφνικα 15-5-16 ημέρα Κυριακή βλεπω οτι του εδωσε νεα προθεσμία 31-1-16 εχω αρχίσει και αναρωτιέμαι, ποια είναι η ασφαλεια που σου παρεχει το paypal στις αγορες σου, απο την στιγμή που ο πωλητης και η μεταφορική δεν ξερουν που βρίσκονται τα πακέτα μας, και εμεις ενω εχουμε δώσει λεφτά δεν εχουμε τιποτα στα χέρια μας! Και αυτοι το μόνο που κανουν είναι να δινουν παρατάσεις στον πωλητή.
  5. Αλήθεια που είναι σήμερα όλοι αυτοί φωτεινοί παντογνώστες που έλεγαν ότι και πριν ένα χρόνο το ίδιο είχε συμβεί με καθυστερήσεις στις παραγγελίες τέλος Μάρτη με αρχές Απρίλη και οτι όλοι τότε είχαν παραλάβει μέχρι στις 15 Μαϊου και οτι το ίδιο θα συμβεί και τώρα; Μας έλεγαν μη βιάζεστε να κάνετε dispute θα 'ερθουν τα πακέτα σας και θα χάσετε το δικαίωμα εγγύησης συσκευης. Παιδιά ένα είναι το συμπέρασμα οτι κάτι έχει συμβεί στα πακετα μας, και κανένας δεν ξέρει να σας πει ακριβώς τι έχει συμβεί, αυτό για τα παιδιά που εικάζουν για το τι έχει συμβεί και άθελά τους επηρεάζουν λίγο την σκέψη και τις ενέργειες του καθενός μας. Φιλικά πάντα! Μπορεί τα πακέτα μας να έρθουν μέχρι το τέλος του μήνα αυτό δεν αναιρεί τα περι εικασιών που είπα παραπάνω! Καλημέρα σε όλους συμφορουμήτες! Κάποιος άρπαξε ή έχασε την κινητάρα που περίμενα:rocket::whip::X:p
  6. Σήμερα ενώ είχε δώσει στον πωλητή το paypal μεχρι την Παρασκευή 13-5-16 για να δώσει νέα, του έδωσε μέχρι το τέλος του μήνα γράφοντάς μου αυτό: We'll contact you with any developments or if we require additional information from you by May 31, 2016. Αρχίζω και εκνευρίζομαι και με το paypal γιατί ενώ τους έστειλα το λινκ του ΕΛΤΑ που δείχνει οτι δεν έχει μπει καν Ελλάδα δείχνουν να το αγνοούν, στο τέλος ετσι όπως το πάνε αυτοί στο paypal θα μας κρατάνε και τα λεφτά χωρίς να έχουμε παραλάβει τίποτα, θα δίνουμε λεφτά για κοπανιστό αέρα, οι άνθρωποι είναι ξεκάθαρα με τον πωλητή!
  7. Εγω απο minideal.net στις ιδιες ημερομηνιες δεν περιμενω πλέον εχω παει σε claim απο 5-5-16 μετα το dispute που άνοιξα, γνωμη μου αδίκως κόπος μην περιμένεις, δεν θα παρεις απαντήσεις απο πουθενά, εκτος και αν εχεις γαϊδουρινή υπομονή.
  8. Δεν είσαι ο μονος και εγω απο 11-4-16 Ελλάδα, ανοιξα dispute την περασμένη Παρασκευή
  9. καλως να το δεχτεις περιμενουμε εντυπωσεις γιατι αυτο θα ξαναπαραγγειλω και εγω μεσω ευρωπαικης αποθηκης. τι κοστος είχε απο minideal;
  10. Παιδια και εγω εχω παρει απο minideal 5 κινητα απο το 2013 και μετα, το τελευταιο κολλησε 11/4/16 στο αεροδρομιο, οπως και σε αλλους εδω μεσα, παντως και εγω μετα το dispute, θα παραγγηλω απο την ευρωπαικη τους αποθηκη.
  11. Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση, απο όλα αυτά που έγραψες δεν είχα στείλει screenshoot με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας και της αποστολής και μόλις τα έστειλα στην paypal.
  12. Μια ερώτηση έκανα dispute σήμερα πρέπει να μιλήσω με των πωλητή ή πρέπει να κάνω κατευθείαν claim, το λέω γιατί όσες φορές έχω μιλήσει με τον πωλητή παίρνω πάντα την ίδια μη ικανοποιητική απάντηση ''υπομονή λίγες μέρες είναι Ελλάδα το πακέτο σου'', φαντάζομαι και τώρα κάτι τέτοιο θα μου απαντήσει με το άνοιγμα του dispute, εμένα όμως που δεν με ικανοποιεί αυτή η απάντηση κάνω άμεσα claim ή περιμένω την προθεσμία που έδωσε το paypal (24/5/2016); Συγνώμη για το off topic
  13. Νομίζω οτι σε αυτην την περίπτωση σε καλύπτει το paypal με το αρχικο dispute που ανοιξες!
×
×
  • Create New...