Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ξερει κανεις πως μπορω να μεταφερθω απο MO'MAD σε F2G?
6110 3310 - 3330 - Ericsson R320s - Panasonic GD 93 - 3510 - 6600 - 3230 - N73 - 5800 - C7 - iPhone 4 - iPhone 5 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone X
Link to comment
Share on other sites

Για να πας από Mo'Mad σε F2G πρέπει :

1)Να κάνεις φορητότητα σε άλλη εταιρεία (Vodafone,Cosmote).

2)Μόλις πας στο άλλο δίκτυο,να κάνεις φορητότητα στη Wind.

Link to comment
Share on other sites

Κ νομίζω έχει κ κάποιο κόστος η φορητότητα, δεν γίνετε αλλιώς; ίδια εταιρία είναι..
6110 3310 - 3330 - Ericsson R320s - Panasonic GD 93 - 3510 - 6600 - 3230 - N73 - 5800 - C7 - iPhone 4 - iPhone 5 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone X
Link to comment
Share on other sites

Κ πόσες μέρες κάνει για να μεταφερθω από wind σε cu για παράδειγμα;
6110 3310 - 3330 - Ericsson R320s - Panasonic GD 93 - 3510 - 6600 - 3230 - N73 - 5800 - C7 - iPhone 4 - iPhone 5 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone X
Link to comment
Share on other sites

Στο παρελθόν [πέρυσι] έχω κάνει δυο φορητότητες από Mo'Mad σε F2G απλά μιλώντας με την εξυπηρέτηση πελατών της Wind, έχει αλλάξει κάτι τώρα τελευταία και δεν το έχω καταλάβει? :confused:
Link to comment
Share on other sites

Στο παρελθόν [πέρυσι] έχω κάνει δυο φορητότητες από Mo'Mad σε F2G απλά μιλώντας με την εξυπηρέτηση πελατών της Wind, έχει αλλάξει κάτι τώρα τελευταία και δεν το έχω καταλάβει? :confused:

Και εγώ,που ήθελα πέρσι να πάω από Mo'Mad σε Wind F2G μου είχαν πει ότι πρέπει πρώτα να πάω σε κάποια άλλη εταιρεία και να πάω στη συνέχεια στην Wind,αλλιώς, θα πλήρωνα 30 ευρώ τη sim της Wind (17,59 ευρώ τη sim και 12,41 το courier).:mad:

Link to comment
Share on other sites

Ξερει κανεις το Disconnect Tone που χρησιμοποιει η Wind??

 

Για ΟΤΕ ειναι: 425@-30,425@-30;2(.2/.2/1+2)

για Vodafone: 404@-30,404@-30;4(.19/.14/1+2)

 

To χρειαζομαι για το τηλ. μου κεντρο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλησπερα πριν κατι βδομαδες μου ρθαν κατι μηνυματα απο εναν αριθμο οχι της wind(απο το ιντερνετ) και μου εφαγαν 10 ευρο καρτα .Τα μυνηματα τα διεγραψα,οποτε δεν θυμαμαι τον αριθμο Θα ηθελα να μαθω πως μπορω καταρχας να μαθω τον αριθμο που μου στελνει αυτεσ τισ μπουρδες και να το ακυρωσω.
Link to comment
Share on other sites

Αν εχεις νοκια ψαξε στο μητρωο εκει οπου εμφανιzεται ολη η κινηση σου τις τελευταιες 30 μερες.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,

σημερα μου ετυχε το εξης, με πηρε μια απ τη Wind καπου στη θεσσαλονικη ειπε, εγω μενω αθηνα, κ μ ελεγε πως εχω κανει μεγαλη καταναλωση σε καρτες κτλ κτλ κ πως εχω μπει σε κληρωσεις με λαχεια κ με λιγα λογια να κανω το κιν μου καρτοσυνδεση με καποιο ειδος επιδοτησης...

 

Πιστευω πως δν υπαρχουν αυτα που ελεγε..Εχει τυχει σε κανεναν?

6110 3310 - 3330 - Ericsson R320s - Panasonic GD 93 - 3510 - 6600 - 3230 - N73 - 5800 - C7 - iPhone 4 - iPhone 5 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone X
Link to comment
Share on other sites

Βασικά ήθελε προφανώς να σε πείσει να μετατρέψεις το καρτοκινητό σου σε καρτοσυνδεση. Έτσι ναι, θα πάρεις επιδότηση. Όπως ισχύει κλάσικά για όλους.

Για λεπτομέρειες δες εδώ: http://www.wind.com.gr/pages.fds?langID=1&pageid=1551

Να ξέρεις επίσης ότι ο λογαριασμός της καρτοσύνδεσης επιβαρύνεται με τέλη συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας.

Και αν δεν ξέρεις ποιος σε κάλεσε, καλό θα ήταν να αποφεύγεις να δώσεις στοιχεία σου.

Μόνο η Vodafone αν θυμάμαι είχε δώσει παλία κάτι σαν επιδότηση στο CU, δεν θυμάμαι όμως με τι προυποθέσεις.

Link to comment
Share on other sites

Κλασσικός τρόπος τηλεφωνικού ψαρέματος πελατών! Και δυστυχώς είναι πολλοί που την πατάνε και κάνουν συμβόλαιο ενώ δεν τους χρειάζεται...
http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,

σημερα μου ετυχε το εξης, με πηρε μια απ τη Wind καπου στη θεσσαλονικη ειπε, εγω μενω αθηνα, κ μ ελεγε πως εχω κανει μεγαλη καταναλωση σε καρτες κτλ κτλ κ πως εχω μπει σε κληρωσεις με λαχεια κ με λιγα λογια να κανω το κιν μου καρτοσυνδεση με καποιο ειδος επιδοτησης...

 

Πιστευω πως δν υπαρχουν αυτα που ελεγε..Εχει τυχει σε κανεναν?

 

απο τον τροπο που το περιγραφεις πραγματικα φαινεται οτι σε ψαρευαν. πριν κανεις οτιδηποτε σκεψου καλα αν σε συμφερει.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα, είανι προσφανώς η γνωστή σε πολλούς από εμας εταιρεία, η οποία κάνει τηλεφωνικές συνδέσεις, δίνοντας εξευτελιστικές επιδοτήσεις.Αν πραγματικά δεν χρειάζεσαι σύνδεση, μη δώσεις καθόλου στοιχεία. Αν πάλι σκέφτεσαι να μετατράψεις τον αριθμό σου σε σύνδεση ή καρτοσύνδεση, προτίμησε να επισκεφτείς ένα κάτάστημα, το οποίο θα σε ενημερώσει πιο σωστά και σίγουρα θα σου δώσει καλύτερη επιδότηση λόγω των διαφόρων προσφορών που τρέχουν ανα διαστήματα. Άσε που αν κάτι πάει στραβά, θα έχεις επαφή με το άτομο που σε εξυπηρέτησε και δεν θα ψάχνεις να βρείς τηλεφωνικά την λύση στο εκάστοτε πρόβλημα.
Τους εχθρούς μου τους ξέρω..τους φίλους μου φοβάμαι!:pig:
Link to comment
Share on other sites

Σημερα εστειλα στην wind το παρακατω mail:

 

ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΠΗΡΑ ΕΝΑ asus 901 ΜΙΝΙ LAPTOP ΑΠΟ ΤΗΝ wind.ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ .ΕΚΤΟΤΕ ΕΧΩ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΕΓΩ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ Η wind ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.ΤΟ ΤΙ ΑΚΟΥΣΑ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ.ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΝΑ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΦΑ ΣΕ ΣΤΕΛΝΟΥΝ.ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΗΛ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ 901 ΑΛΛΑ ΑΛΛΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ(ΠΡΩΤΑΚΟΥΣΤΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ wind ΟΛΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ!!!!).

Link to comment
Share on other sites

Στο service της Asus τηλεφώνησες;:worry:Ρώτα τους μήπως μπορεί να στο φτιάξει η Asus με την απόδειξη αγοράς που σου έδωσαν από το κατάστημα της Wind.:)

 

Υ.Γ:Μην γράφεις με κεφαλαία.Είναι σαν να φωνάζεις και απογορεύουνται από τους Ο.Π.Χ του MyPhone.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα εστειλα στην wind το παρακατω mail:ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΠΗΡΑ ΕΝΑ asus 901 ΜΙΝΙ LAPTOP ΑΠΟ ΤΗΝ wind.ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ .ΕΚΤΟΤΕ ΕΧΩ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΕΓΩ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ Η wind ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.ΤΟ ΤΙ ΑΚΟΥΣΑ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ.ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΝΑ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΦΑ ΣΕ ΣΤΕΛΝΟΥΝ.ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΗΛ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ 901 ΑΛΛΑ ΑΛΛΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ(ΠΡΩΤΑΚΟΥΣΤΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ wind ΟΛΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ!!!!).ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΥΣΦΗΜΗΣΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ SITES ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ 'ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΜΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΞΕΡΟΥΜΕ'

 

Φίλε μου είμαι συνδρομητής της Wind με το πρόγραμμα Wind Adsm Clock200 & Netbook.Πάντα φιλικά ;) Δέν θα καταλάβουν και το μόνο που θα καταφέρεις είναι 2 χρόνια στην φυλακή και 300.000 Ευρώ πρόστιμο απο την εταιρία για δυσφήμηση!Το λέει και στα χαρτιά:rtfm: που σου έβαλαν να υπογράψεις. Θα σου κάνω μερικές ερωτήσεις:

 

Πότε το αγόρασες το μηχάνημα ;

Απο ποιό σημείο της Ελλάδος ;

 

Μετά απο αυτά αν έχεις εγγύηση γιατι η εγγύηση σύμφωνα με τον νόμο είναι 2 χρόνια όπως και η Asus.Εάν έχεις πρόβλημα με το τοπικό σου υποκατάστημα πάρε τηλέφωνο στα κεντρικά και ζήτα το τμήμα Διαπραγματεύσεων, αφού τους πάρεις τηλέφωνο θα ζητήσεις ονοματεπόνυμο του υπαλλήλου σε περίπτωση που:

 

Δέν σου δώσει ονοματεπώνυμό του,

Δέν σου πεί πότε θα το παραδώσεις το μηχάνημα για φτιάξιμο,

Διαφωνήσει τελείως σε ότι πεις και υπάρξει οποιοδήποτε πρόβλημα πάρε στο IN.KA.

Ινστιτούτο Καταναλωτή ή πάνε στο τοπικό υποκατάστημα Κ.Ε.Π. και κάνε έπισημη καταγγελία στην εταιρία εξηγώντας τους και υποβάλωντας έγγραφη καταγκελία

απο εκεί θα πάει δικηγόρος κρατικός και θα αναλάβει το θέμα, Αλλά πρίν τρόμαξε την εταιρία ''Wind'' οτι θα τους καταγγήλεις στο ΙΝ.ΚΑ. καλά ;;)

 

Λοιπόν αυτά απο εμένα και καλή σου τύχη.Πάντα φιλικά έτσι ; :O Σε οτιδήποτε χρειαστείς για τέτοια θέματα σε παρακαλώ στείλε μου pm.;)

------------------------------------------------------

Παρακαλώ τους διαχειριστές του φόρουμ να Διαγραφεί αυτό το θέμα μήν έχει ο χρήστης τραβήγματα με τον νόμο.:lock:

Link to comment
Share on other sites

ενταξει μην το παρατραβαμε.. μανος τι εισαι δικηγορος??

 

εδω εχει γινει δυσφήμιση για αλλα πραγματα κανεις δεν ειχε προβλημα , μην τον φοβίζεις τον ανθρωπο

http://www.elink.gr

 

Internet ,Προγραμματισμός ,Smartphone Apps, Κατασκευή Ιστοσελίδων, Υποστήριξη Δικτύων, Service H/Y , Graphics - Media

Link to comment
Share on other sites

mporis na kaleseis edo 00800 44142044 einei to help desk tis acus stin italia i sto email greece_support@asus.it

i wind sigoyra den ipostirizei to service sta laptop

 

 

Από την 1η Σεπτεμβρίου 2009, δεν θα επιτρέπεται η χρήση των «greeklish». Τα μηνύματα που έχουν γραφτεί με αυτήν την πρακτική θα διαγράφονται, χωρίς προειδοποίηση. Θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε τη σχετική ανακοίνωση.

!!!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]

opois breis pios ine pm!!

Link to comment
Share on other sites

φιλε το πηρα απο κομοτηνη και το τηλ το 00800 που μου εδωσαν δεν απαντα ποτε(βουιζει).καποια τα αναλαμβανει η ινφοκουεστ αλα οχι το δικο μου μοντελο.και το κακο ειναι οτι δεν μου λενε ποιος επιτελους το αναλαμβανει.τρεχα γυρευε δηλαδη.μονο οταν ειναι να σου πουλησουν κατι τρεχουν απο πισω σου .περιμενω την απαντηση τους κ θα σας πω.οσο για την δυσφημηση πες μου μονο αν εχω αδικο.ενα απο τηλ εξυπηρετησης ειναι ανικανοι να μου βρουν
Link to comment
Share on other sites

Παιδια υπαρχει προβλημα με την υπηρεσια της Wind?

Eιχα στειλει τη συσκευη μου για επισκευη και απο χθες προσπαθω να στειλω μεσω του site της Wind τις ρυθμισεις για mms, streaming klp, και μου βγαζει συνεχεια αυτο το μηνυμα:

 

Υπήρξε πρόβλημα και δεν θα γίνει η αποστολή των ρυθμίσεων που επιλέξατε.

 

 

Τι συμβαινει πια 2 μερες στη σειρα? Παει και αυτη η υπηρεσια? Η μηπως θελουν να καλεσω στην εξυπηρετηση πελατων και να χρεωθω για να μου σταλουν αυτοματα οι ρυθμισεις?:mad:

Link to comment
Share on other sites

Παιδια υπαρχει προβλημα με την υπηρεσια της Wind?

Eιχα στειλει τη συσκευη μου για επισκευη και απο χθες προσπαθω να στειλω μεσω του site της Wind τις ρυθμισεις για mms, streaming klp, και μου βγαζει συνεχεια αυτο το μηνυμα:

 

Υπήρξε πρόβλημα και δεν θα γίνει η αποστολή των ρυθμίσεων που επιλέξατε.

 

 

Τι συμβαινει πια 2 μερες στη σειρα? Παει και αυτη η υπηρεσια? Η μηπως θελουν να καλεσω στην εξυπηρετηση πελατων και να χρεωθω για να μου σταλουν αυτοματα οι ρυθμισεις?:mad:

Στειλε την λεξη all στο 19234

 

καλημερα

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to Περί... Nova γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...