Jump to content

[Επίσημο] LG G2 (D802)


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 22,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Το lollipop έστρωσε καθόλου.Είχα το 5.0.2. και το έκανα downgrade.Έγινε 5.1.1. που λέγανε;

Όχι. Και εγώ το έχω γυρίσει σε kitkat.

Link to comment
Share on other sites

Όχι. Και εγώ το έχω γυρίσει σε kitkat.

Εγω δεν εφυγα ποτε απο κιτ κατ και εχω το κεφαλι μου ησθχο.

LG G2. +huawei p9 lite +samsung e590+motorola moto g2.Sony xa2 ultra
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά

 

Για βοηθήστε λίγο την κατάσταση γιατί στην αναζήτηση δεν μου έβγαλε κάτι σχετικό. Θέλω να συνδέσω το τηλέφωνο μου (LG G2 - D802) με την τηλεόραση μου (Samsung led 7000 mod 2010) ώστε να βλέπω την οθόνη του κινητού μου στην τελεόραση και να βλέπω βιντεάκια απο You Tube , βίντεο τραβηγμένο απο το κινητό κλπ κλπ . Απο ενα ψάξιμο που έκανα μπερδεύτηκα λίγο διότι αλλού διάβασα οτι μπορώ να χρησιμοποιήσω MHL καλώδιο και αλλού οτι το LG G2 δεν χρησιμοποιεί MHL αλλά μόνο μετετροπέα slimport . Εχει αγοράσει κανείς τίποτε σχετικό ? Λέω να το παραγγείλω απο ebay διότι εδω τα κοπανάνε αλλά θέλω να είμαι σίγουρος , μην κάνω καμιά πατάτα....:worry:

LG 802 G2 16 GB
Link to comment
Share on other sites

Με MHL καλωδιο δεν δουλευει. Θέλει μόνο slimport. Tο συνδέεις στo κινητό, έχει και μία εισοδο για τον φορτιστή γιατι θελει extra ρευμα και από την άλλη την HDMI και εισαι μια χαρα.
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ φίλε !

 

Στο ενδιάμεσο έκανα ενα ψάξιμο στο "λιμάνι" για slimport και αυτό πού αναφέρει είναι οτι ενω είναι κάτι σαν εναλλακτικό MHL η διαφορά τους είναι οτι στο Slimport η τροφοδοσία ρεύματος απο εξωτερική πηγή δεν είναι υποχρεωτική

 

"

What's different about SlimPort from a user-facing perspective is that external microUSB power is not required for the adapter to work and is instead only required for optional charging. At the same time,

the adapters draw no power from the source to operate. "

 

Η σελίδα του προιόντος στο ebay

http://www.ebay.co.uk/itm/Slimport-MyDP-to-HDMI-HDTV-Adapter-Cable-For-Google-Nexus-4-5-7-II-ASUS-LG-G2-/131293644605?hash=item1e91b6073d:g:~IcAAOSwPe1UEtqu

LG 802 G2 16 GB
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά παρατήρησα στο report που μου έδωσε η procordia μολις παρέλαβα το κινητό ότ η μητρική που μου άλλαξαν είναι refurbished. Για ποιον λόγο δεν έβαλαν καινούρια? Δεν μπορώ να καταλάβω.. Έχει συμβεί σε άλλον?
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά υπάρχει ένα καλό πρόγραμμα για back up? Κυρίως με ενδιαφέρουν τα μηνύματα .

Το lg backup είναι μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά υπάρχει ένα καλό πρόγραμμα για back up? Κυρίως με ενδιαφέρουν τα μηνύματα .

Εγώ χρησιμοποιώ το SMS Backup and Restore.

 

Ρε παιδιά παρατήρησα στο report που μου έδωσε η procordia μολις παρέλαβα το κινητό ότ η μητρική που μου άλλαξαν είναι refurbished. Για ποιον λόγο δεν έβαλαν καινούρια? Δεν μπορώ να καταλάβω.. Έχει συμβεί σε άλλον?

Ούτως ή άλλως σε κάθε αλλαγή ανανεώνεται η εγγύηση του εξαρτήματος (στην προκειμένη περίπτωση όλης της μητρικής). Αντικειμενικά δεν έχει και πολύ σημασία...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ χρησιμοποιώ το SMS Backup and Restore.

 

 

Ούτως ή άλλως σε κάθε αλλαγή ανανεώνεται η εγγύηση του εξαρτήματος (στην προκειμένη περίπτωση όλης της μητρικής). Αντικειμενικά δεν έχει και πολύ σημασία...

 

Ετσι οπως τα λεει ο φιλος λειτουργει αψογα; αφου λειτουργει μη δινεις τοση σημασια.

LG G2. +huawei p9 lite +samsung e590+motorola moto g2.Sony xa2 ultra
Link to comment
Share on other sites

Ετσι οπως τα λεει ο φιλος λειτουργει αψογα; αφου λειτουργει μη δινεις τοση σημασια.

 

Έχω παρατηρήσει ότι χάνω αρκετές κλήσεις απ' οτι μου λένε χωρίς να φταίει η σύνδεση. Είναι σαν να κλείνω το κινητό απ' οτι μου λένε. Δεν ξέρω αν είναι θέμα μητρικής. Επίσης η μπαταρία φαινεται ότι κρατάει 1,5 - 2 ώρες ανοιχτή οθόνη μόνο. Επίσης δεν ξέρω αν είναι θέμα μητρικής.

Link to comment
Share on other sites

Άρχισε σήμερα το τηλέφωνο μου ξαφνικά, μετά από μια φόρτιση που του έκανα από το βράδυ μέχρι το πρωί (γύρω στις 7 ώρες) να θερμαίνεται υπερβολικά και να πέφτει η μπαταρία τρομερά γρήγορα.

Δεν ξέρω αν έχει να κάνει αλλά πέρασα την τελευταία αναβάθμιση πριν 3 μέρες. Μέχρι τώρα δεν μου έκανε κάτι στραβό αλλά σήμερα έτυχε αυτό, που είναι σοβαρό.

 

Νωρίτερα που είδα τον φορτιστή, είδα πως δεν είχε μπει καλά στην πρίζα και φαντάστηκα πως έφταιγε αυτό. Το έφτιαξα και τώρα που το έχω βάλει εδώ και ώρα να φορτίζει, το κάνει παρά πολύ αργά, πράγμα που δεν το έκανε πριν.

 

Μήπως υπάρχει κάπου κάποια επιλογή για ταχεία φόρτιση;

Και τι είναι αυτό που πιστεύετε εσείς ότι μπορεί να φταίει;

Ακόμα και να είχε φορτιστεί λανθασμένα, πώς δικαιολογείται το ότι θερμαινόταν υπερβολικά γρήγορα, πράγμα που δεν μου το έχει ξανακάνει.

 

Όποιος έχει οποιαδήποτε ιδέα, ας βοηθήσει παιδιά, γιατί δεν είμαστε με τίποτα για καινούργια κινητά. Ευρώ γιοκ.

Edited by mplamplakas
Link to comment
Share on other sites

Επανεκκίνηση να υποθέσω έκανες;

Αναβάθμισες ή εγκατέστησες κάποια εφαρμογή χθες;

Link to comment
Share on other sites

Επανεκκίνηση να υποθέσω έκανες;

Αναβάθμισες ή εγκατέστησες κάποια εφαρμογή χθες;

 

Επανεκκίνηση έκανα, ναι, 2-3 φορές. Εγκατέστησα ένα παιχνίδι, το οποίο το έχω απεγκαταστήσει από το πρωί επειδή νόμιζα ότι ίσως να έφταιγε κι αυτό, και όσον αφορά αναβαθμίσεις εφαρμογών, τις κάνει αυτόματα και η αλήθεια είναι πως δεν θυμάμαι αν και ποιες έκανε...

Link to comment
Share on other sites

Έχω παρατηρήσει ότι χάνω αρκετές κλήσεις απ' οτι μου λένε χωρίς να φταίει η σύνδεση. Είναι σαν να κλείνω το κινητό απ' οτι μου λένε. Δεν ξέρω αν είναι θέμα μητρικής. Επίσης η μπαταρία φαινεται ότι κρατάει 1,5 - 2 ώρες ανοιχτή οθόνη μόνο. Επίσης δεν ξέρω αν είναι θέμα μητρικής.

Μπαταρια αλλαξες ποτε;

LG G2. +huawei p9 lite +samsung e590+motorola moto g2.Sony xa2 ultra
Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν έχω αλλάξει. Πιάνεται στην εγγύηση η οχι? Γνωρίζει κάποιος?

Η μπαταρια;

LG G2. +huawei p9 lite +samsung e590+motorola moto g2.Sony xa2 ultra
Link to comment
Share on other sites

Τελικά σήμερα μου δούλεψε όπως συνήθως (νορμάλ ανέβασμα θερμοκρασίας και μπαταρία όπως έπεφτε και όχι κατακόρυφα), άρα μάλλον έφταιγε το ότι ο φορτιστής δεν είχε μπει πολύ καλά στην πρίζα.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους,

Ειμαι κατοχος του κινητου 1,5 χρονο τωρα απολυτα ικανοποιημενος απο τη συσκευη αλλα καθολου απο την αντιμετωπιση της εταιρειας, γιαυτο και σας παραθετω τι συνεβη στην περιπτωση μου...Οπως ενα μεγαλο ποσοστο ετσι και μενα το Οκτωβριο το κινητο μου εμφανισε την γνωστη κιτρινιλα. Μεσα Νοεμβρη επισκεφθηκα την Procordia , γνωριζοντας βεβαια οτι δεν υπαρχει αποθεμα οθονων αλλα μετα απο επικοινωνια με τo LG Support τηλεφωνικα μου ειπαν πως καλο ειναι να το παω στο service ωστε να καταγραφει η ημερομηνια και το γεγονος οτι υπαρχει ελλειψη...Μου ειπε να κανω την κινηση αυτη η ιδια η LG δηλαδη, και αυτο γιατι τους ρωτησα τι γινεται στην περιπτωση που περασουν τα 2 χρονια και εσεις εχετε ελλειψη ...??

Και η απαντηση ηταν οτι και να περασουν τα 2 χρονια της εγγυησης εφοσον εχει διαπιστωθει και δηλωθει στο service το συγκεκριμενο προβλημα θα σας το αλλαξουμε γιατι οφειλεται σε δικη μας ελλειψη,,,)...Και ετσι εγινε το πηγα εγινε η καταγραφη οτι οντως θελει επισκευη και μου το πηρα πισω λογω ελλειψης ανταλλακτικου..

Ωραια ολα αυτα, παμε τωρα στο ζουμι...Εκανα αρκετες προσπαθειες με τηλεφωνα στην Procordia για να πετυχω διαθεσιμη οθονη (να σημειωσω οτι δεν μπορουσα να αφησω την συσκευη εκει σε αναμονη λογω δουλειας) κ καταφερα τελικα τον Απριλη να κανονισω την επισκευη.

Το σημαντικοτερο σημειο του προβληματος ξεκιναει στο οτι απο Νοεμβρη μεχρι Απριλη το κινητο στην κατω αριστερη γωνια ειχε αποκτησει καποια μικρα ραγισματα εκτος οθονης ουσιαστικα. Οταν το πηγα στην Procordia για την επισκεθη μου ανεφεραν οτι οντως ειχε διαπιστωθει το προβλημα απο Νοεμβρη αλλα τωρα λογω των ραγισματων δεν γινεται να επισκευαστει εντος εγγυησης...Τους λεω οτι ειναι ασχετο το προβλημα θελω να μου επισκευασετε το ελλατωματικo digitizer (δεν ηξερα οτι πανε μαζι οθονη και digitizer...) και η απαντηση ηταν να επικοινωνησω με LG.

 

Εκει ειναι που η αντιμετωπιση ηταν ακομα χειροτερη..στο τηλεφωνικο κεντρο του service μια κοπελα ενω της εχω εξηγησει αναλυτικα την ιστορια μου λεει με εντονα ειρωνικο υφος : "Κυριε μου αφου σπασατε την οθονη λογικο ειναι να εχει κιτρινιλα ειναι λογω κακης χρησης.." ....Καπου εκει καταλαβα οτι δεν εχει νοημα να συνεχισω την συνομιλια.

 

Μετα αποφασισα να επικοινωνησω μεσω email με το support εξηγωντας αναλυτικα το τι συνεβη και η απαντηση ηταν 3 γραμμες :

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η διετής εργοστασιακή εγγύηση που συνοδεύει τις συσκευές της εταιρείας μας, δεν καλύπτει την επισκευή ζημιών που έχουν προκύψει από ενδεδειγμένη χρήση τους. ...

 

Αφου τους απαντησα οτι η κιτρινιλα ειναι διαπιστωμενη απο τον Νοεμβρη (με αποδειξη απο το service ) και οτι το τοτε το κινητο δεν ειχε καποιο αλλο προβλημα αρα δεν οφειλεται στην κακη χρηση η κιτρινιλα οπως μου γραψατε μου εστειλαν αλλη μια απαντηση 3 γραμμων παλι...:

 

Ενδεχόμενο κατασκευαστικό ελάττωμα το οποίο έχει διαπιστωθεί σε τμήμα της συσκευής που έχει φθαρεί από μή ενδεδειγμένη χρήση της, δεν μπορεί να αποκατασταθεί στα πλαίσια της διετούς εργοστασιακής εγγύησης με αντικατάσταση νέου ανταλλακτικού.

 

Κοινως με την προφαση της ελλειψης ανταλλακτικου αν το κινητο παθει κατι το διαστημα μεχρι το οποιο θα αξιωθει η εταιρεια να εχει αποθεμα ανταλλακτικου πρεπει να φροντισουμε να μην παθει ουτε γρατζουνια για θα την επικαλεστουν για ακυρωση της εγγυησης...τουλαχιστον αστειο..

 

Δεν κοιταξα καν στο χαρτι της εγγυησης να δω αν περιλαμβανει τη συγκεκριμενη παραγραφο αλλα πραγματικα απογοητευτηκα κ θεωρω τελειως απαραδεκτη την εξυπηρετηση και την επικοινωνια που ειχα με την εταιρεια. Πηρα 2 απαντησεις 3 γραμμων......απο μια τοσο μεγαλη εταιρεια για να γλιτωσει το κοστος μιας οθονης σε προβλημα που εχει παραδεχτει η ιδια η εταιρεια και σε πελατη που ειναι κατοχος τηλεορασης και ψυγειου απο την ιδια εταιρεια..

 

Ξαναλεω οτι δεν με πειραξε τοσο οτι δεν δεχονται την επισκευη, οσο η ολη αντιμετωπιση τους στο θεμα και ειναι ο λογος που δυσκολα θα ξανα εμπιστευτω την εταιρεια καθαρα λογω του support.....αφου δεν μου ειπαν να το βαλω σε καμια γυαλα το κινητο μεχρι να βρεθει διαθεσιμο ανταλλακτικο τυχερος ειμαι...

 

(Sorry για το μεγαλο post)

Edited by smas_h
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους,

Ειμαι κατοχος του κινητου 1,5 χρονο τωρα απολυτα ικανοποιημενος απο τη συσκευη αλλα καθολου απο την αντιμετωπιση της εταιρειας, γιαυτο και σας παραθετω τι συνεβη στην περιπτωση μου...Οπως ενα μεγαλο ποσοστο ετσι και μενα το Οκτωβριο το κινητο μου εμφανισε την γνωστη κιτρινιλα. Μεσα Νοεμβρη επισκεφθηκα την Procordia , γνωριζοντας βεβαια οτι δεν υπαρχει αποθεμα οθονων αλλα μετα απο επικοινωνια με τo LG Support τηλεφωνικα μου ειπαν πως καλο ειναι να το παω στο service ωστε να καταγραφει η ημερομηνια και το γεγονος οτι υπαρχει ελλειψη...Μου ειπε να κανω την κινηση αυτη η ιδια η LG δηλαδη, και αυτο γιατι τους ρωτησα τι γινεται στην περιπτωση που περασουν τα 2 χρονια και εσεις εχετε ελλειψη ...??

Και η απαντηση ηταν οτι και να περασουν τα 2 χρονια της εγγυησης εφοσον εχει διαπιστωθει και δηλωθει στο service το συγκεκριμενο προβλημα θα σας το αλλαξουμε γιατι οφειλεται σε δικη μας ελλειψη,,,)...Και ετσι εγινε το πηγα εγινε η καταγραφη οτι οντως θελει επισκευη και μου το πηρα πισω λογω ελλειψης ανταλλακτικου..

Ωραια ολα αυτα, παμε τωρα στο ζουμι...Εκανα αρκετες προσπαθειες με τηλεφωνα στην Procordia για να πετυχω διαθεσιμη οθονη (να σημειωσω οτι δεν μπορουσα να αφησω την συσκευη εκει σε αναμονη λογω δουλειας) κ καταφερα τελικα τον Απριλη να κανονισω την επισκευη.

Το σημαντικοτερο σημειο του προβληματος ξεκιναει στο οτι απο Νοεμβρη μεχρι Απριλη το κινητο στην κατω αριστερη γωνια ειχε αποκτησει καποια μικρα ραγισματα εκτος οθονης ουσιαστικα. Οταν το πηγα στην Procordia για την επισκεθη μου ανεφεραν οτι οντως ειχε διαπιστωθει το προβλημα απο Νοεμβρη αλλα τωρα λογω των ραγισματων δεν γινεται να επισκευαστει εντος εγγυησης...Τους λεω οτι ειναι ασχετο το προβλημα θελω να μου επισκευασετε το ελλατωματικo digitizer (δεν ηξερα οτι πανε μαζι οθονη και digitizer...) και η απαντηση ηταν να επικοινωνησω με LG.

 

Εκει ειναι που η αντιμετωπιση ηταν ακομα χειροτερη..στο τηλεφωνικο κεντρο του service μια κοπελα ενω της εχω εξηγησει αναλυτικα την ιστορια μου λεει με εντονα ειρωνικο υφος : "Κυριε μου αφου σπασατε την οθονη λογικο ειναι να εχει κιτρινιλα ειναι λογω κακης χρησης.." ....Καπου εκει καταλαβα οτι δεν εχει νοημα να συνεχισω την συνομιλια.

 

Μετα αποφασισα να επικοινωνησω μεσω email με το support εξηγωντας αναλυτικα το τι συνεβη και η απαντηση ηταν 3 γραμμες :

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η διετής εργοστασιακή εγγύηση που συνοδεύει τις συσκευές της εταιρείας μας, δεν καλύπτει την επισκευή ζημιών που έχουν προκύψει από ενδεδειγμένη χρήση τους. ...

 

Αφου τους απαντησα οτι η κιτρινιλα ειναι διαπιστωμενη απο τον Νοεμβρη (με αποδειξη απο το service ) και οτι το τοτε το κινητο δεν ειχε καποιο αλλο προβλημα αρα δεν οφειλεται στην κακη χρηση η κιτρινιλα οπως μου γραψατε μου εστειλαν αλλη μια απαντηση 3 γραμμων παλι...:

 

Ενδεχόμενο κατασκευαστικό ελάττωμα το οποίο έχει διαπιστωθεί σε τμήμα της συσκευής που έχει φθαρεί από μή ενδεδειγμένη χρήση της, δεν μπορεί να αποκατασταθεί στα πλαίσια της διετούς εργοστασιακής εγγύησης με αντικατάσταση νέου ανταλλακτικού.

 

Κοινως με την προφαση της ελλειψης ανταλλακτικου αν το κινητο παθει κατι το διαστημα μεχρι το οποιο θα αξιωθει η εταιρεια να εχει αποθεμα ανταλλακτικου πρεπει να φροντισουμε να μην παθει ουτε γρατζουνια για θα την επικαλεστουν για ακυρωση της εγγυησης...τουλαχιστον αστειο..

 

Δεν κοιταξα καν στο χαρτι της εγγυησης να δω αν περιλαμβανει τη συγκεκριμενη παραγραφο αλλα πραγματικα απογοητευτηκα κ θεωρω τελειως απαραδεκτη την εξυπηρετηση και την επικοινωνια που ειχα με την εταιρεια. Πηρα 2 απαντησεις 3 γραμμων......απο μια τοσο μεγαλη εταιρεια για να γλιτωσει το κοστος μιας οθονης σε προβλημα που εχει παραδεχτει η ιδια η εταιρεια και σε πελατη που ειναι κατοχος τηλεορασης και ψυγειου απο την ιδια εταιρεια..

 

Ξαναλεω οτι δεν με πειραξε τοσο οτι δεν δεχονται την επισκευη, οσο η ολη αντιμετωπιση τους στο θεμα και ειναι ο λογος που δυσκολα θα ξανα εμπιστευτω την εταιρεια καθαρα λογω του support.....αφου δεν μου ειπαν να το βαλω σε καμια γυαλα το κινητο μεχρι να βρεθει διαθεσιμο ανταλλακτικο τυχερος ειμαι...

 

(Sorry για το μεγαλο post)

 

Πράγματι είναι απαράδεκτο, και σίγουρα μακριά απ' ότι θα περίμενα. Σου προτείνω να απευθυνθείς άμεσα στο Συνήγορο του Καταναλωτή (και εάν δεν έχεις, να ζητήσεις αντίγραφο από την καταγραφή που είχαν κάνει την πρώτη φορά που πήγες).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...