Jump to content

smas_h

Members
  • Δημοσιεύσεις

    7
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About smas_h

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 7

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Wind - Ελλάδα

smas_h's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Φήμη

  1. Συμφωνω για το τσουβαλιασμα...απλα το συγκεκριμενο θεμα δεν ειναι θεμα τσουβαλιασματος..Οποιοςδιποτε παει την συσκευη του για αλλαγη οθονης λογω κιτρινιλας με την παραμικρο λογο θα προσπαθησουν να το βγαλουν εκτος εγγυησης αν βρουν το παραθυρακι πχ λογω κακης χρησης..Προφανως ειναι η πολιτικη τους αυτη πλεον...
  2. Με ενα καλώδιο OTG μπορεις να συνδεσεις το mouse σου και μετα θα κάνεις τα πάντα...
  3. Το χαρτι που μου εδωσαν το Νοεμβρη δεν αναφερει το προβλημα αλλα τον Απριλη που πηγα στη procordia παλι κοιτωντας στο σύστημα μου ειπε μου οτι φαινεται οτι το Νοεμβρη το ειχα παει με επιβεβαιωμενο το κιτρινισμα και οτι υπηρχε ελλειψη ανταλλακτικου...στο Συνηγορο του Καταναλωτη δεν εχω απευθυνθει γιατι πιστευω οτι δεν θα βγει ακρη...ειναι καλυμμενοι με τους αστερισκους στις εγγυησεις που δινουν...και κλασικα εμεις οι πελατες ξεκρεμαστοι..το θεμα ειναι πως τετοια συμπεριφορα ουτε απο τις πιο μικρες εταιρειες δεν περιμενα...ενιωσα πραγματικα λες και χοροπηδησαν απο την χαρα τους που τελικα γλιτωσαν την επισκευη μιας οθονης?!?;:blink:
  4. Καλησπερα σε ολους, Ειμαι κατοχος του κινητου 1,5 χρονο τωρα απολυτα ικανοποιημενος απο τη συσκευη αλλα καθολου απο την αντιμετωπιση της εταιρειας, γιαυτο και σας παραθετω τι συνεβη στην περιπτωση μου...Οπως ενα μεγαλο ποσοστο ετσι και μενα το Οκτωβριο το κινητο μου εμφανισε την γνωστη κιτρινιλα. Μεσα Νοεμβρη επισκεφθηκα την Procordia , γνωριζοντας βεβαια οτι δεν υπαρχει αποθεμα οθονων αλλα μετα απο επικοινωνια με τo LG Support τηλεφωνικα μου ειπαν πως καλο ειναι να το παω στο service ωστε να καταγραφει η ημερομηνια και το γεγονος οτι υπαρχει ελλειψη...Μου ειπε να κανω την κινηση αυτη η ιδια η LG δηλαδη, και αυτο γιατι τους ρωτησα τι γινεται στην περιπτωση που περασουν τα 2 χρονια και εσεις εχετε ελλειψη ...?? Και η απαντηση ηταν οτι και να περασουν τα 2 χρονια της εγγυησης εφοσον εχει διαπιστωθει και δηλωθει στο service το συγκεκριμενο προβλημα θα σας το αλλαξουμε γιατι οφειλεται σε δικη μας ελλειψη,,,)...Και ετσι εγινε το πηγα εγινε η καταγραφη οτι οντως θελει επισκευη και μου το πηρα πισω λογω ελλειψης ανταλλακτικου.. Ωραια ολα αυτα, παμε τωρα στο ζουμι...Εκανα αρκετες προσπαθειες με τηλεφωνα στην Procordia για να πετυχω διαθεσιμη οθονη (να σημειωσω οτι δεν μπορουσα να αφησω την συσκευη εκει σε αναμονη λογω δουλειας) κ καταφερα τελικα τον Απριλη να κανονισω την επισκευη. Το σημαντικοτερο σημειο του προβληματος ξεκιναει στο οτι απο Νοεμβρη μεχρι Απριλη το κινητο στην κατω αριστερη γωνια ειχε αποκτησει καποια μικρα ραγισματα εκτος οθονης ουσιαστικα. Οταν το πηγα στην Procordia για την επισκεθη μου ανεφεραν οτι οντως ειχε διαπιστωθει το προβλημα απο Νοεμβρη αλλα τωρα λογω των ραγισματων δεν γινεται να επισκευαστει εντος εγγυησης...Τους λεω οτι ειναι ασχετο το προβλημα θελω να μου επισκευασετε το ελλατωματικo digitizer (δεν ηξερα οτι πανε μαζι οθονη και digitizer...) και η απαντηση ηταν να επικοινωνησω με LG. Εκει ειναι που η αντιμετωπιση ηταν ακομα χειροτερη..στο τηλεφωνικο κεντρο του service μια κοπελα ενω της εχω εξηγησει αναλυτικα την ιστορια μου λεει με εντονα ειρωνικο υφος : "Κυριε μου αφου σπασατε την οθονη λογικο ειναι να εχει κιτρινιλα ειναι λογω κακης χρησης.." ....Καπου εκει καταλαβα οτι δεν εχει νοημα να συνεχισω την συνομιλια. Μετα αποφασισα να επικοινωνησω μεσω email με το support εξηγωντας αναλυτικα το τι συνεβη και η απαντηση ηταν 3 γραμμες : Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η διετής εργοστασιακή εγγύηση που συνοδεύει τις συσκευές της εταιρείας μας, δεν καλύπτει την επισκευή ζημιών που έχουν προκύψει από ενδεδειγμένη χρήση τους. ... Αφου τους απαντησα οτι η κιτρινιλα ειναι διαπιστωμενη απο τον Νοεμβρη (με αποδειξη απο το service ) και οτι το τοτε το κινητο δεν ειχε καποιο αλλο προβλημα αρα δεν οφειλεται στην κακη χρηση η κιτρινιλα οπως μου γραψατε μου εστειλαν αλλη μια απαντηση 3 γραμμων παλι...: Ενδεχόμενο κατασκευαστικό ελάττωμα το οποίο έχει διαπιστωθεί σε τμήμα της συσκευής που έχει φθαρεί από μή ενδεδειγμένη χρήση της, δεν μπορεί να αποκατασταθεί στα πλαίσια της διετούς εργοστασιακής εγγύησης με αντικατάσταση νέου ανταλλακτικού. Κοινως με την προφαση της ελλειψης ανταλλακτικου αν το κινητο παθει κατι το διαστημα μεχρι το οποιο θα αξιωθει η εταιρεια να εχει αποθεμα ανταλλακτικου πρεπει να φροντισουμε να μην παθει ουτε γρατζουνια για θα την επικαλεστουν για ακυρωση της εγγυησης...τουλαχιστον αστειο.. Δεν κοιταξα καν στο χαρτι της εγγυησης να δω αν περιλαμβανει τη συγκεκριμενη παραγραφο αλλα πραγματικα απογοητευτηκα κ θεωρω τελειως απαραδεκτη την εξυπηρετηση και την επικοινωνια που ειχα με την εταιρεια. Πηρα 2 απαντησεις 3 γραμμων......απο μια τοσο μεγαλη εταιρεια για να γλιτωσει το κοστος μιας οθονης σε προβλημα που εχει παραδεχτει η ιδια η εταιρεια και σε πελατη που ειναι κατοχος τηλεορασης και ψυγειου απο την ιδια εταιρεια.. Ξαναλεω οτι δεν με πειραξε τοσο οτι δεν δεχονται την επισκευη, οσο η ολη αντιμετωπιση τους στο θεμα και ειναι ο λογος που δυσκολα θα ξανα εμπιστευτω την εταιρεια καθαρα λογω του support.....αφου δεν μου ειπαν να το βαλω σε καμια γυαλα το κινητο μεχρι να βρεθει διαθεσιμο ανταλλακτικο τυχερος ειμαι... (Sorry για το μεγαλο post)
  5. Πήρα εχθές απο open365 το κινητό. Ηταν γαλλικό κ αριθμός παρτίδας 410
×
×
  • Create New...