Jump to content

Sony Ericsson Service / Εγγύηση / Επισκευές


multiPetros
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Απαντήσεις 345
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Διαβάζοντας παλαιότερα posts για τα παράπονα από σέρβις στην arvato, εγώ μάλλον ήμουν πολύ τυχερός, μιας και την έχω επισκευτεί 4 φορές (2 για δική μου συσκευή και άλλες 2 για συσκευή της γυναίκας μου, huawei & nokia αντίστοιχα) και ήμουν πλήρως ικανοποιημένος.
Link to comment
Share on other sites

Όντως, έχει αλλάξει πολύ προς το καλύτερο. Επίσης και για τη Smartec ακούω πολύ καλά λόγια.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Αγόρασα το xperia m4 aqua μέγα λάθος αν και είχε καλές κριτικές μου παρουσίασε πρόβλημα στο ακουστικό. Το έστειλα στην αρβάτο όπως που είπαν από την sony και το κινητό είχε μείνει μια εβδομάδα στο κούριερ γιατί είχαν αρνηθεί να δεχτούν την χρέωση. Μένω επαρχία εδώ Γερμανό δεν έχουμε για να το πήγαινα απευθείας εκεί και ο μόνος τρόπος ήταν αποστολή με κούριερ. Αλλά να μου χρεώσουν και τα μεταφορικά δεν το περίμενα. Ντροπή τους πραγματικά για ένα κινητό είκοσι ημερών. Είχα πάλι xperia και εκείνο το είχα στείλει τρεις φορές για επισκευή στο τέλος μου έκαναν αντικατάσταση συσκευής αλλά εκεί εγώ πάλι στην sony μαζοχισμός.....:wacko::wacko:
Μην μετράς τον αριθμό των φίλων που έχεις. Μέτρα τον αριθμό των φίλων στους οποίους μπορείς να βασιστείς.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως σήμερα παραλαμβάνω από την Omnitech στο Γέρακα Aqua M4 το οποίο είχε φουσκώσει εντός εγγύησης και χωρίς απολύτως καμία χρέωση (το είχα πάει Δευτέρα).

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν μένω Αθήνα για να τους το παω κατευθείαν. Είμαι επαρχία οπότε μόνο με κούριερ δεν περίμενα όμως να μην το δεχτούν γιατί έβαλα χρέωση δική τους.. Ούτε μήνα δεν το είχα το κινητό..
Μην μετράς τον αριθμό των φίλων που έχεις. Μέτρα τον αριθμό των φίλων στους οποίους μπορείς να βασιστείς.
Link to comment
Share on other sites

Δεν παίζει ρόλο πόσο το έχεις. Είναι πολιτική της εκάστοτε εταιρίας. Η LG ας πούμε έρχεται, το παραλαμβάνει και στο φέρνει πίσω χωρίς να χρεώνει έξοδα αποστολής. Η Sony δεν το κάνει.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Λοιπον , εγω πριν περιπου εναμιση μηνα αγορασα απο το πλαισιο ενα κινητο το j5 και πριν μια εβδομαδα τα τρια κουμπια κατω σταματησαν να ανταποκρινονται. Αφου ειχα εγγυηση το πηγα στο πλαισιο και πριν λιγο με πηραν τηλεφωνο και μου ειπαν πως εντοπιστηκε οξυδωση στο κινητο και οτι η εγγυηση δν το καλυπτει και αν θελω να το παρω πισω πρεπει να τους δωσω 15 ευρω και αν θελω να το επισκευασουν αλλα 120 ευρω. Το θεμα ειναι πως εγω ποτε δν ενημερωθηκα για αυτον τον ορο ουτε οταν το αγορασα ουτε οταν το πηγα για να το επισκευασουν , λενε πως επρεπε να το διαβασω στο ιντερνετ που εχουν αναρτηση τους ορουςτης εγγυησσης.δοκιμασα να το παρω απο τη samsung απευθειας μπας και γλιτωσω την εργασια αλλα μου ειπαν πως το εχουν στειλει σε ενα σερβις ,ετσι εγω επικοινωνησα με το σερβις το οποιο μου λεει πως δν μπορει να μου το δωσει. Τωρα θα αναγκαστω να πληρωσω 15 ευρω για ενα κινητκ το οποιο το καλυπτει η εγγυηση χωρις να μου το εχουν επισκευασει. Ξερει κανεις τι μπορω να κανω για να τους πεισω να το επισκευασω η εστω να το παρω χωρις χρεωση?
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον , εγω πριν περιπου εναμιση μηνα αγορασα απο το πλαισιο ενα κινητο το j5 και πριν μια εβδομαδα τα τρια κουμπια κατω σταματησαν να ανταποκρινονται. Αφου ειχα εγγυηση το πηγα στο πλαισιο και πριν λιγο με πηραν τηλεφωνο και μου ειπαν πως εντοπιστηκε οξυδωση στο κινητο και οτι η εγγυηση δν το καλυπτει και αν θελω να το παρω πισω πρεπει να τους δωσω 15 ευρω και αν θελω να το επισκευασουν αλλα 120 ευρω. Το θεμα ειναι πως εγω ποτε δν ενημερωθηκα για αυτον τον ορο ουτε οταν το αγορασα ουτε οταν το πηγα για να το επισκευασουν , λενε πως επρεπε να το διαβασω στο ιντερνετ που εχουν αναρτηση τους ορουςτης εγγυησσης.δοκιμασα να το παρω απο τη samsung απευθειας μπας και γλιτωσω την εργασια αλλα μου ειπαν πως το εχουν στειλει σε ενα σερβις ,ετσι εγω επικοινωνησα με το σερβις το οποιο μου λεει πως δν μπορει να μου το δωσει. Τωρα θα αναγκαστω να πληρωσω 15 ευρω για ενα κινητκ το οποιο το καλυπτει η εγγυηση χωρις να μου το εχουν επισκευασει. Ξερει κανεις τι μπορω να κανω για να τους πεισω να το επισκευασω η εστω να το παρω χωρις χρεωση?

Σε ποιο σερβις πηγε το τηλεφωνο ?

Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος.

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Καλησπέρα,

 

Πραγματικά δεν είχα ποτέ χειρότερη εμπειρία σε σερβις. Θα προσπαθήσω να σας πώ την ουσία γιατί εχει και αρκετό ιστορικό απο πίσω η υπόθεση.

 

πήγα μια συσκευή ενα xa Ultra 2 μηνών με πρόβλημα στην κάρτα sd. Μπαίνοντας να παραδώσω τη συσκευή μου λεει η κοπέλα, α εχει και μια κιτρινίλα στην οθόνη. Α δεν το είχα προσέξει λέω αυτο (πράγματικά). Μετα χαράς να το επισκευάσετε λέω και αυτό. Εν συντομία μετά απο τηλέφωνα επι τηλεφώνων καθώς είναι και γιορτές, και 4 ημέρες οπου με έκαναν μπαλάκι απο το call center της sony και το σερβις στο Γερακα οπου ο καθένας έριχνε τις ευθύνες στον αλλο κατάλληγω σε κάποια υποτίθεται αρμόδια ονόματι κυρια Μανιατέα αν δεν κάνω λαθος η οποία με ενημερώνει απλα οτι κόστος επισκευής είναι 220 ευρω γιατί εχει κάποια σημάδια στα πλαστικά και βάση των όρων είναι πλέον εκτός εγγύησης.

 

"Ακούω" απόψεις.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αν αυτή είναι η αιτιολόγηση πραγματικά είναι απαράδεκτο! Ζητάς έγγραφη αιτιολόγηση των αιτιών που τέθηκε το κινητό εκτός εγγύησης, ενημερώνεις ότι θα απευθυνθείς στο συνήγορο του καταναλωτή, βγάζεις φωτογραφίες το κινητό σου και τα στέλνεις πακέτο στην αρχή.

 

Πάντα, μα πάντα με ευγενικό τρόπο, χωρίς υπερβολές, ύβρεις και φωνές.

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/ZXRFlame.jpg
Link to comment
Share on other sites

Με την συγκεκριμένη κυρία είχα μιλήσει και εγώ στο παρελθόν αρκετές φορές και πέραν του ότι δεν έβγαζα άκρη (όπως με κανέναν από κει -εικάζω λόγω περιορισμένων αρμοδιοτήτων), θεωρούσα την συμπεριφορά της επιεικώς απαράδεκτη. Σε αντίστοιχου τύπου περίπτωση (αλλά και σε όλες ανεξαιρέτως πλέον) λύνονται ως δια μαγείας όλα μόλις μιλήσω με τον προϊστάμενο, 2 εργάσιμες μετά. Από το 2010 έχουμε στενές σχέσεις με τη Sony και απλά κάθε πέρσι και καλύτερα.

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Παιδιά όποιος μπορεί ας με βοηθήσει γιατί μου φαίνεται ότι η Sony με δουλεύει.Πριν από ακριβώς ένα χρόνο αγόρασα ένα Sony Xperia z3combact, το κινητό ήταν τέλειο. Πριν από 1μιση μήνα περίπου και μετά από αναβάθμιση σε τελευταίο λογισμικό Android σταμάτησε να συνδέεται σε wi fi και Bluetooth.. Λέω εντάξει θα το στείλω για επισκευή με την πρώτη ευκαιρία.μετά από λίγες μέρες τελειώνει η μπαταρία στο κινητό και όση φόρτιση και αν έκανα δεν ξανά άνοιξε πότε.το στέλνω γ επισκευή στον Γερμανό και μετά από 1μιση εβδομάδα μου το βγάζουν εκτός εγγύησης,παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι έγινε λόγω ενός μικρού ραγισματος στο πίσω γυαλί του κινητού.παίρνω τηλέφωνο στα κεντρικά στη Sony και μου λένε επειδή θα πρέπει να αλλάξει η πλακέτα του κινητού και θα γίνει αντικατασταση το κόστος είναι 220 ευρώ!!!!!τους λέω πως δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσω για ένα κινητό που αγόρασα πριν ένα χρόνο 400 ευρώ κ απλά έκλεισε και δεν ξανάανοιξε και πως θα τους καταγγείλω. Μου λένε ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο και να κινηθώ όπως νομίζω.μπορεί κάποιος να με συμβουλέψει τι να κάνω σε αυτή την περίπτωση?

 

καλησπερα ......φιλε και γω την ιδια συσκευη εχω και πριν δεκα μερες εσβησε και δεν ανοιξε ποτε με τουμπανο μπαταρια φορτισμενη ,το πηγα σε εξουσιοδοτημενο επισημο της sony στο Ηρακελιο Κρητης και το παρελαβε για να το στειλει στα κεντρικα του σερβις (arvanto ) πριν 2 μερες με ειδοποιησανε οτι η συσκευη ειναι εκτος εγγυησης λογο ραγισματος πλακετας παρολο που η εγγυηση υσχιει ειναι εντος 2 ετιας και εκει αρχισε ο γολγοθας τωρα 2 μερες με τα γνωστα ...τηλ στον τοπικο τηλ στην sony ελλας ,τηλ στην αρβαντο συμπερασμα κανενα σπασμενη πλκετα σε μια συσκευη που ειναι σε αριστη κατασταση χωρις ιχνος γραζουνιας ,οταν μαλιστα πριν 4 μηνες του ειχαν κανει αντικατασταση οθονης και επισκευη του wifi παλι απο απο τους ιδιους !!!! τι θα κανω δεν ξερω εχουμε μπλεξει ...?:mad:

Link to comment
Share on other sites

Τελικά αναγκάστηκα να στείλω μαιλ με παράπονα σε Sony Hellas και μαιλ προειδοποιητικό στο κατάστημα αγοράς το Kaizer παραθέτω παρακάτω τα κείμενα

 

ΠΡΟΣ ΣΟΝΥ:

Καλημέρα , στις 18/12/2013 Αγόρασα το Sony experia Ζ1 από το μαγαζί Καιζερ,στις 19/12 απόγευμα ,παραλαμβάνω με κουριερ , ανοίγω την συσκευασία , και το κινητό , όλα οκ , δεν είχα κάρτα microsim οπότε απλά ,το φορτίζω σε Docking που είχα και στις 20 /12 πάω να πάρω κάρτα microsim στο κατάστημα Γερμανός .

Εκεί κάνουν την κάρτα και την βάζουν στο κινητό αλλά δεν την διαβάζει, μετά απο2 microsim, που μου έφτιαξαν, μου λένε οι τεχνικοί από τον Γερμανό ότι έχει μανισιο πρόβλημα η Συσκευή και να την γυρίσω προς αντικατάσταση.

Επικοινωνώ μαζί σας και μου λέτε να την γυρίσω στο κατάστημα αγοράς, και αυτό θα την φέρει σε εσάς (στο service της Sony ) το έκανα. Έστειλα πίσω το κινητό μες την συσκευασία ,αξεσουάρ απόδειξη κλπ με κουριερ στο κατάστημα αγοράς KAIZER στις 23/12 γιατί είχε μεσολαβήσει Σαββατοκύριακο.

Επικοινωνώ με κατάστημα αγοράς όπου και μαθαίνω ότι παρέλαβαν και το έστειλαν σε εσάς μάλιστα μου έδωσαν και ένα τηλέφωνο Τεχνικού που το έφερε στο service σας να μάθω από αυτόν, αν θα γίνει ολική αντικατάσταση η επιδιόρθωση , (το κινητό δεν το είχα ούτε 24 ώρες στην κατοχή μου και δεν χρησιμοποιήθηκε καθόλου σαν κινητό απουσία σιμ , όταν το πρωτοπήρα είδα μενού τράβηξα κάποιες Φώτο κλπ ,)

Προσπάθησα να μάθω τι γίνετε από τον Τεχνικό αλλά μεσολάβησαν οι γιορτές με πολλές αργίες οπότε τον ξαναπήρα ακριβώς στο τέλος των γιορτών

Η απάντηση που μου έδωσε ότι του είπαν από το Service ARVATO, είναι ότι το κινητό τίθεται εκτός εγγύησης γιατί βρέθηκε σπασμένος κονεκτορ φόρτισης ΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ΚΟΝΕΚΤΟΡ ΦΟΡΤΙΣΗΣ όχι η κατασκευαστική βλάβη του κινητού που γιαυτό το στείλαμε, δηλαδή η αδυναμία ανάγνωσης της SIM αλλά ο connector φόρτισης Έλεος το κινητό φορτίστηκε 1 φορά με docking (να σας στείλω φώτο του docking)

 

Είμαι fun της Sony , και μέχρι τώρα εκτιμούσα πολύ την εταιρεία σας. Όλα μου τα κινητά της τελευταίας 8ετιας τουλάχιστον είναι Sony eiccson η Sony , το τελευταίο μου είναι το Α .

Ακόμη και με το καλώδιο να είχα φορτίσει έχοντας το ARC Χ 2 σχεδόν χρόνια, που έχει ακριβώς την ίδια είσοδο φόρτισης, ήταν αδύνατο να προκαλέσω βλάβη ,

Λοιπόν βεβαίως δεν αποδέχομαι την διάγνωση της ARVATO,

(Για την οποία ακούγονται τα χίλια μύρια, άσχημα και ύποπτα πράγματα, το χειρότερο service λένε πόλοι, σχεδόν με σύστημα να βγάζει εκτός εγγύησης τα κινητά και τα χρεώνει μετά υπέρογκα ποσά για την επιδιόρθωση τους (490+φπα μου ζήτησε για να το φτιάξει το ολοκαίνουργιο μου Ζ1 )

Επειδή ο Έχω πολύ κοντινό πρόσωπο ηλεκτρονικό βρήκε τα ανταλλακτικά τα Original connector kai simreader)για το Ζ1 κάτω από 20 ευρώ.

Για να μην μακρηγορώ άλλο θέλω ,Αντικατάσταση του κινητού μου η έστω επιδιόρθωση ως οφείλει η εταιρεία σας , αν υπάρχει σπασμένος κονεκτορ, κατηγορηματικά δεν έγινε από έμενα ,η από τον τεχνικό που το παρέλαβε έγινε , (ονόματι xxxx) που πολύ αμφιβάλω γιατί , η το πιο πιθανόν από Service της Arvato . Από έμενα το κινητό έφυγε ΑΘΙΚΤΟ. Με βλάβη κατασκευαστική μη ανάγνωσης Sim

Επιφυλάσσομαι βεβαίως για κάθε έννομο μέσον που θα ασκηθεί εκ μέρους μου κατά παντός υπευθύνου .Εφόσον δεν ικανοποιηθεί το δίκαιο αίτημα μου.

Ευχαριστώ και Ελπίζω να σταθεί στο ύψος της η Σουν η εταιρεία που τόσο αγαπούσα και πρότεινα παντού.

 

 

 

ΠΡΟΣ KAIZER:

 

Καλημέρα σας , είμαι η πελάτισσας σας, (Ονοματεπώνυμο κλπ), που στις 18/12 /2013 Αγόρασε από εσάς ,το Sony experia Z1 ,και παρέλαβε μέσω κουριερ στις 19/12/2013 το απόγευμα,

όπως θα έχετε πληροφορηθεί ,το τηλέφωνο βγήκε εκτός εγγύησης από Arvato για ανύπαρκτη βλάβη, (σπασμένος κονεκτορ φόρτισης).

Θα ενθυμήσω ,ότι η επιστροφή έγινε για βλάβη, (η οποία διαπιστώθηκε άμεσα μετά την παραλαβή του κινητού στης 20 /12/2013 από Γερμανό κοσμοτε ),δυσλειτουργίας της κάρτας sim βεβαιωμένη από 2 τεχνικούς , το κινητό έφυγε από μένα στης 23/12 ΑΘΙΚΤΟ εφόσον δεν είχε χρησιμοποιηθεί καθόλου, και η μια και μοναδική φόρτιση που του έγινε, έγινε με docking (Επαγωγικά δηλαδή ) το τι μπορεί να έπαθε μετά την αποστολή του από εμένα , σε εσάς, ουδόλως με αφορά.

Λοιπόν εάν η Sony η, η arvato παρότι επιμένω σε αλλαγή η επιδιόρθωση όντος εγγύησης εξακολουθήσουν την ίδια πολιτική , θα ζητήσω από εσάς νομικά με καταγγελία, αντικατάσταση του κινητού η επιστροφή χρημάτων

Διότι

α) το κινητό επεστράφη μέσα σε 5 μέρες από την παραλαβή του οπότε καλύπτεται υποχρεωτικά από DOA είτε αναφέρετε είτε όχι στο κατάστημα , είστε υποχρεωμένος να το τηρήσετε βάση νόμου

Γνωρίζω την πολιτική του καταστήματος την διάβασα αλλά είναι παραπλανητική εφόσον δεν είναι νόμιμη

β) το προϊόν έχει 2 χρόνια εγγύηση αντιπροσωπείας , και είναι δικό σας πρόβλημα να τα βρείτε με την Αντιπροσωπεία και όχι δικό μου.

Εγώ Από Εσάς αγόρασα και γνωρίζετε πόσο άμεσα επικοινώνησα μαζί σας όταν ενημερώθηκα για το πρόβλημα.

Για να στηρίξω τα όσα σας γράφω παραθέτω αυτούσια 1 μέρος από ότι λέει η Προστασία καταναλωτή

 

"Ο Αστικός Κώδικας, μετά την εναρμόνισή του με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, ορίζει ότι μέσα στα πρώτα δύο χρόνια από την αγορά του προϊόντος κάθε κατασκευαστικό ελάττωμα επισκευάζεται δωρεάν, ενώ την ευθύνη απέναντι στον καταναλωτή έχει πρωταρχικά το κατάστημα αγοράς! «Είναι λοιπόν παντελώς παράνομη η πρακτική των καταστημάτων να παραπέμπουν τους καταναλωτές στην αντιπροσωπεία, καθώς και να τους “φορτώνουν” με έξοδα αποστολής και επισκευής. Όσο όμως αγνοούν τα δικαιώματά τους παραμένουν απροστάτευτοι απέναντι στην αυθαιρεσία

 

Έχετε δικαίωμα να ζητήσετε τη δωρεάν επισκευή και (αν αυτή αποβεί άκαρπη) την αντικατάσταση του προϊόντος με όμοιο (άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα)"

Ελπίζω και εύχομαι να λυθεί το πρόβλημα μου

και να μην χρειαστεί να ασκήσω τα νόμιμα δικαιώματα μου με έννομα μέσα

Υπογραφή

Σεβαστη καλησπέρα ,σε πια διεύθυνση/ email το εστειλες. Γιατί προσπαθώ και γ να στείλω από κεντρική την σελίδα και δεν το φορτώνει .Αν κάποιος φίλος το έχει θα παρακαλούσα να μου το δώσει.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ SONY ΚΙΝΗΤΟ - ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE ( ARVATO ) !!!

Έχω το z5 premium και ξαφνικά πριν 2 εβδομάδες, το πρωί βρήκα το κινητό κλειστό. Στην αρχή νόμιζα οτι έκλεισε απο μπαταριά , αφου βάζω το φορτιστή και βλέπω οτι το κινητό δεν ανοίγει ,δοκιμάζω όλες τις πιθανές λύσεις (σύνδεση με pc software repair, hard reset , συνδυασμός πατημένων κουμπιών ....κτλ ....μετά από search στο google ) και το κινητό εξακολουθεί να ειναι παντελώς πεθαμένο. :(

 

Την επόμενη ήμερα το πρωί 7/8/2017 το πάω στο εξουσιοδοτημένο service της Sony στη Πάτρα (Τhe Μobile makers),

οπου παραλαμβάνουν τη συσκευή και με ενημερώνουν ότι αν δεν μπορέσουν να κάνουν κάτι , θα το στείλουν στην Αθήνα στα κεντρικά για έλεγχο.

Πριν προλάβουν καν να δουν τη συσκευή μου λένε ότι το πιο πιθανό ειναι το κινητό να βγει εκτός εγγύησης επειδή έχει ένα χτύπημα στη δεξιά πλευρά. Ναι όντως το κινητό έχει ένα χτύπημα στη δεξιά πλευρά από την πρώτη εβδομάδα που το αγόρασα εδώ και 15 μήνες , επειδή δεν είχα προλάβει να του βάλω θήκη.

Το οποίο χτύπημα δεν έχει καμιά σχέση με το γεγονός ότι το κινητό ξαφνικά μετά από 15 μήνες , ένα πρωινό ήταν νεκρό

και τους το εξηγώ !!! (νόμιζα ότι μιλάω στο τοίχο.)

 

Φεύγω και την επόμενη ήμερα παίρνω τηλέφωνο στο service ,να δω αν έγινε κάτι και μου λένε ότι δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι και ότι το έστειλαν Αθήνα.:O

 

Υποψιασμένος τώρα πια για τα εκτός εγγύησης που μου είπανε , μπαίνω στο internet και καραφλιάζω από τις πολλές αναφορές σε διάφορα forum για απαράδεκτο sevice κινητών από την ARVATO και καταγγελίες για κινητά τα οποία τα βγάζουν εκτός εγγύησης για ψίλου πήδημα ακόμα και για σημάδια χρήσης (π.χ γρατζουνιές κτλπ) πάνω στο κινητό.

 

Στις 18/8/2017 με παίρνουν τηλέφωνο από τη sony και μου λένε ότι το κινητό:

1) Είναι εκτός εγγύησης, γιατί έχει ένα χτύπημα και

2) Ότι θέλουν 350 ευρό για επισκευή, χωρίς να μου λένε τι πρόβλημα έχει.

 

Αφού επέμενα να μάθω τι πρόβλημα έχει, το οποίο δεν γνώριζε να με ενημερώσει ο άνθρωπος της sony που με κάλεσε, άπλα μου έλεγε αερολογίες περί γρατζουνιών και χτυπημάτων , ζητάω την επιστροφή του κινητού χωρίς επισκευή. Το μόνο που μου είπε , ειναι ότι θα σας δείξουν φωτογραφίες στο service στη πάτρα !!!

 

Χτες λοιπόν 22/8/2017 μετά από 15 ήμερες πάω στο service πάτρας και μου ζητάνε 15 ευρό για να παραλάβω το κινητό ως ελάχιστη χρέωση.

1) Ούτε οι ίδιοι (The mobile makers - πάτρα ) , ούτε στο τηλέφωνο από τη Sony,δεν ήξεραν τη πρόβλημα είχε το κινητό.

2) Το χαρτί το οποίο μου έδωσαν δεν αναφέρει πουθενά πιθανή αιτία προβλήματος της συσκευής. ( παρά μόνο ότι το κινητό δεν ανοίγει γράφει , κάτι το οποίο το ήξερα πριν το πάω στο service).

3) ο υπάλληλος ήταν ειρωνικός απο τη πρώτη στιγμή , λέγοντας ότι το κινητό ειναι χτυπημένο και γιαυτό προφανώς ζήτησαν 350 ευρό για ολική αντικατάσταση, ότι μάλλον έχει πρόβλημα στη πλακέτα ( ούτε ήξεραν τι να μου πουν ) και διάφορα άσχετα......

Συμπέρασμα τους λέω από τι κατάλαβα εγώ , δεν ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ καν στο service - TS SOLUTIONS ( ΠΡΩΗΝ ARVATO ) να το κοιτάξουν, επειδή το κινητό είχε ένα χτύπημα στη δεξιά πλευρά ( άλλο που δεν θέλανε ) και το έβγαλαν εκτός εγγύησης !!!!!!!!!!:O

 

Πληρώνω λοιπόν 15 ευρό , παίρνω το κινητό και φεύγω και αμέσως πάω σε ένα μαγαζί με service κινητών στη Πάτρα (DEVICE) και παραδίδω το κινητό λέγοντας το πρόβλημα (χωρίς να αναφέρω κάτι για τo service της sony).

Ο άνθρωπος , ευγενικός με ενημερώνει ότι αν ειναι μέχρι 20 ευρό η επισκευή θα το φτιάξει , αν ειναι παραπάνω θα με πάρει τηλεφωνώ να με ρωτήσει για την επισκευή του.

 

Την άλλη μέρα το πρωί με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει ότι το κινητό ΔΟΥΛΕΥΕΙ κανονικά και οτι άπλα ήθελε μπουστάρισμα η μπαταριά την οποία φόρτισε και ειναι κομπλέ ( λέγοντας μου ότι η μπαταριά του ειναι μια χαρά), με χρέωση 20 ευρό.

(όσο δηλαδή περίπου μου πήραν από τη sony για να με κοροϊδέψουν & μου πουν άπλα ότι το κινητό ειναι εκτός εγγύησης , χωρίς να το κοιτάξουν καν.)

 

Από τη μια είμαι χαρούμενος που το κινητό δουλεύει κανονικά , από την άλλη τα έχω πάρει με τη SONY που με κορόιδεψαν κανονικά !!!!

 

 

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ SONY ΚΙΝΗΤΟ - ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE SONY - TS SOLUTIONS ( ΠΡΩΗΝ ARVATO ) !!!

ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΤΗ SONY !!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Για service στη Θεσσαλονίκη μου έδωσαν απο τα κεντρικά 2 επιλογές:

1. Δωδεκανήσου 21 Λουκοβίτου

2. Κων. Καραμανλή 54 Αβραμίδης

 

έχουμε εμπειρίες από τα συγκεκριμένα;

defy+

LG G2

XZ1

Poco F2 pro

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Μάλλον ήρθα στο σωστό topic μετά απο αρχαιολογική ανασκαφή! Γνωρίζει κάποιος για το blutooth car 100? Το βρήκα σε άψογη τιμή, αλλά σκέφτομαι τη μπαταριούλα πουτ θα έχει μέσα. Αν και καινούρια, μετά απο τόσα χρόνια δύσκολα θα ζει. Γνωρίζει κανείς πως και αν αλάζει?

Siemens A55-> Alcatel-one touch 511-> Sagem my x3-2-> Sharp GX15-> Sonyericsson k700i-> SonyEricsson k750i-> SonyEricsson W810i-> Nokia 5300-> SonyEricsson k550i-> SonyEricsson C902-> SonyEricsson Satio-> Sony Xperia P-> Sony Xperia Z1 -> Sony Xperia Z3-> Sony Xperia XZ1-> Sony Xperia 1 ΙΙ-> Sony Xperia 1 V

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Καλημέρα έχω ένα meizu m65 κινητό αγορασμένο 5ιουλιου από τζιβελεκιδης stores. Από χθες μόλις βγάζω τον φορτιστή δείχνει 0 μπαταρία και κλεινει.παω με την απόδειξη?θα μου δώσουν άλλο?
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα έχω ένα meizu m65 κινητό αγορασμένο 5ιουλιου από τζιβελεκιδης stores. Από χθες μόλις βγάζω τον φορτιστή δείχνει 0 μπαταρία και κλεινει.παω με την απόδειξη?θα μου δώσουν άλλο?
Εφόσον δεν είναι επισιμο μαγαζί το ποιο πηθανο θα το στείλουν στον προμηθευτή τους και αυτός στην συνέχεια στην Κίνα (συνήθος κάνα 2 μήνες παίρνει αυτό)

Το πρώτο που θα κάνεις να ρωτήσεις και μετά προχωράς

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Sony Ericsson Service / Εγγύηση / Επισκευές

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...