Jump to content

Sony Ericsson Service / Εγγύηση / Επισκευές


multiPetros
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν γενικά έχεις δόνηση αλλού και το πρόβλημα είναι μόνο στα μηνύματα, μην το πας στο service, είναι θέμα software
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 345
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα ,το service της Arvato είναι απατεώνες αλλά δεν είναι μόνο Sony , είναι και για HTC, Huawei, και λοιπά

Επίσημο Sony service έχει και η omnitech , που στη δικιά μου περίπτωση μου έφτιαξαν το Xperia go δωρεάν που μου είχε πάρει υγρασία.

TaAakiS

Sony Ericsson Xperia X10mini --> Sony Xperia go --> Sony Xperia Z1 Compact & Sony Smartwatch 2(SW2) --> Sony Xperia Z5

Η visual basic ποτέ δεν πεθαίνει και όλα τα apps ανασταίνει...

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να ευχαριστήσω δημοσια το service της Sony και την Arvato για τον επαγγελματίσμο τους και την αμεσότητα τους,

Αγόρασα ένα Xperia z2 tablet στις 25/05/14 από το Πλαίσιο Αλίμου,

Από την πρώτη κιόλας στιγμή διαπίστωσα κάποιους τριγμούς και έναν ήχο σαν να κόλα και να ξεκόλλα ταινία από την πλάτη της συσκευής μου.

Αρχικά (κακώς βεβαια) δεν έδωσα σημασία αλλά στην συνέχεια ήταν αρκετά ενοχλητικό πράγμα απαράδεκτο για νέα συσκευή πόσο μάλλον premium.

Ύστερα από μια σύντομη έρευνα στο Internet ειδικά ότι και άλλοι χρήστες είχαν παρόμοια προβλήματα ανά τον κόσμο,..

 

Στις 09/06/14 επισκέφτηκα το service στον 4ο όροφο του καταστήματος Πλαίσιο στον Άλιμο όπου ο ευγενέστατος αλλά δυστυχώς άσχετος και ανεπαρκής υπάλληλος μου είπε ότι είναι απολύτως φυσιολογικό οι θόρυβοι της συσκευής μου και ότι εάν θέλω μπορώ να πάω στο ισόγειο και να δω και tablets αλλων κατασκεύαστων ότι όλα κάνουν έτσι.

Απο περιέργεια έκανα την δοκιμή και βεβαίως δεν ήταν έτσι.

Σημείωση ότι είναι το 6tablet που είναι στην κατοχή μου και κανένα προηγούμενο δεν έκανε έτσι... (iPad1, iPad2, iPad Mini, Galaxy Note 8, Nexus 7).

Επειδή ΔΕΝ έχω διάθεση να διαπληκτιζωμαι και να προσπαθώ να πείσω κανέναν ότι ΔΕΝ είμαι ελέφαντας,

είπα να το ψάξω μέσω Sony...

 

Στις 10/06/14 πήρα τηλέφωνο το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και με πόλη ευγενία και επαγγελματίσμο μου πρότειναν να παραλάβουν την συσκευή μου με courier, λόγο οικονομίας χρόνου Ρωτισα εάν μπορώ να απευθυνθώ κάπου εγώ, η απαντιση ήταν ότι το service ανώτερου επιπέδου για Xperia συσκευές το κάνει η Arvato που έχει ναι τον Κηφισό πάνω από τα ΚΤΕΛ (πράγμα που με βόλευε γιατί είναι κοντά στο γραφείο μου),

επισκέφτηκα την Arvato την ίδια κιόλας ημέρα όπου ένας ευγενέστατος κύριος (υπεύθυνος για Sony συσκευές) με ενημέρωσε ότι θα πρέπει να κρατήσουν την συσκευή μου προς έλεγχο και ότι με μια πρώτη ματιά αυτό που συμβαίνει δεν είναι κάτι φυσιολογικό.

 

Την επόμενη ημέρα έλαβα ένα μήνυμα στο κινητό μου όπου με ενημέρωσε ότι μπορώ να περάσω να παραλάβω την συσκευή μου,

όταν πήγα από εκεί με ενημέρωσαν ότι η συσκευή είχε αντικαταστασθει με με νέα.

 

Επειδή στα forum συνήθως διαβάζουμε μόνο κακά,

τελικά κατέληξα ότι για κάθε μια κακη κριτική υπάρχουν και 10 καλές (τυχαία τα νουμερα)

 

Αποφάσισα να γράψω αυτήν την εμπειρία μου και να την μοιραστώ μαζί σας γιατί καλό είναι να λέμε που και που και τα καλά...

 

Ευχαριστώ λοιπόν δημόσια την Sony Hellas και την Arvato.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Εκτός από την arvato,για την οποία οι περισσότεροι δεν έχουν και την καλύτερη άποψη,υπάρχει καμία άλλη εμπειρία/άποψη για άλλο εξουσιοδοτημένο σέρβις στην Αθήνα?
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Θεσσαλονίκη που είναι το επίσημο σέρβις?

ΛΟΥΚΟΒΙΤΟΥ - ΤΑΡΑΜΟΝΛΗ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ 21 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2310-552180

COMMUNICATION (ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ) ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ 54 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2310-500277

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Έχω ένα sony walkman κινητό με προβληματάκι κ θα ήθελα να το δει εξουσιοδοτημένος τεχνικός.

Μπορείτε να με κατευθύνετε σχετικά;

 

Τελευταία φορά, είχα επισκεφτεί ένα εξ/μένο κέντρο στην Κυψέλη, σε ένα στενάκι πάνω σε κεντρική οδό.

 

Με ενδιαφέρει κυρίως κέτντρο Αθήνας, ή περιοχή εύκολα προσβάσιμη με μετρό.

 

Ευχαριστώ!

Apple Addict&Collector: iPhone 2G, iPhone 4,iPhone 6s, iPod nano 3rd gen, iPod nano 5th gen, iPod shuffle 3rd gen

iPhone 11, MacBook Air(2012) MacMini(2012)

Xiaomi Redmi Note 2 16GB

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά

Έχω ένα πρόβλημα με ένα xperia tablet z2 που αγόρασα 26/01 από το Πλαίσιο. Χθες το βράδυ (λιγότερο από 24 ώρες από την αγορά δηλαδή) ανακάλυψα ότι έχει ένα καμένο pixel στην οθόνη. Το πήγα σήμερα στο Πλαίσιο λοιπόν και μου είπαν ότι δε μπορούν να με βοηθήσουν επειδή έχει εγγύηση αντιπροσωπείας και η sony δεν θεωρεί προβληματικές τις συσκευές με ένα pixel καμένο. Φυσικά και δεν μου του αντικαθιστούν απευθείας αυτοί, γιατί λένε ότι αυτοί είναι απλά μεταπωλητές και δεν μπορούν να κάνουν κάτι, και ούτε επιστροφή δέχονται επειδή έχω ανοίξει το προϊόν. Ούτε ως DOA το δέχονται για άμεση αντικατάσταση. Το μόνο που είπαν ότι μπορούν να κάνουν είναι να προσπαθήσουν "κατ εξαίρεση" να μιλήσουν με τη sony μήπως γίνει αντικατάσταση επειδή ήταν καινούργια συσκευή. Υπάρχει καμία ελπίδα να βρω το δίκιο μου ή θα πρέπει ταμπλετ 2 ημερών να το έχω με καμένο pixel; Τι μπορώ να κάνω και πώς να κινηθώ; Ευχαριστώ πολύ!

(Συγνώμη αν το ποστ είναι σε λάθος thread)

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα sony walkman κινητό με προβληματάκι κ θα ήθελα να το δει εξουσιοδοτημένος τεχνικός.

Μπορείτε να με κατευθύνετε σχετικά;

 

Τελευταία φορά, είχα επισκεφτεί ένα εξ/μένο κέντρο στην Κυψέλη, σε ένα στενάκι πάνω σε κεντρική οδό.

 

Με ενδιαφέρει κυρίως κέτντρο Αθήνας, ή περιοχή εύκολα προσβάσιμη με μετρό.

 

Ευχαριστώ!

Δυστυχώς δεν πληρεί τα κριτήρια σου για κέντρο και προσβασιμότητα αλλά δεν βρήκα κάτι άλλο.

http://services.sony.gr/support/el/repair/asc

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/ZXRFlame.jpg
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά

Έχω ένα πρόβλημα με ένα xperia tablet z2 που αγόρασα 26/01 από το Πλαίσιο. Χθες το βράδυ (λιγότερο από 24 ώρες από την αγορά δηλαδή) ανακάλυψα ότι έχει ένα καμένο pixel στην οθόνη. Το πήγα σήμερα στο Πλαίσιο λοιπόν και μου είπαν ότι δε μπορούν να με βοηθήσουν επειδή έχει εγγύηση αντιπροσωπείας και η sony δεν θεωρεί προβληματικές τις συσκευές με ένα pixel καμένο. Φυσικά και δεν μου του αντικαθιστούν απευθείας αυτοί, γιατί λένε ότι αυτοί είναι απλά μεταπωλητές και δεν μπορούν να κάνουν κάτι, και ούτε επιστροφή δέχονται επειδή έχω ανοίξει το προϊόν. Ούτε ως DOA το δέχονται για άμεση αντικατάσταση. Το μόνο που είπαν ότι μπορούν να κάνουν είναι να προσπαθήσουν "κατ εξαίρεση" να μιλήσουν με τη sony μήπως γίνει αντικατάσταση επειδή ήταν καινούργια συσκευή. Υπάρχει καμία ελπίδα να βρω το δίκιο μου ή θα πρέπει ταμπλετ 2 ημερών να το έχω με καμένο pixel; Τι μπορώ να κάνω και πώς να κινηθώ; Ευχαριστώ πολύ!

(Συγνώμη αν το ποστ είναι σε λάθος thread)

 

Παιδιά ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά. Πήγα σήμερα το πρωί στο κατάστημα και ενώ η υπεύθυνη μου είπε οτι δεν δέχεται αντικατάσταση η sony με τίποτα, εν τέλει μου έκανε αυτή αντικατάσταση με άλλη συσκευή απο το κατάστημα κατευθείαν. Πολύ ευγενικά και χωρίς χρονοτριβές. Το εκτίμησα αυτό, δεν ξέρω αν στην πραγματικότητα ήταν υποχρεωμένη ή αν δεν έχει καμία διαφορά γι' αυτούς, αλλά με τα δεδομένα που είχα περιμένα ότι δεν θα κέρδιζα κάτι αλλά τελικά με εξυπηρέτησαν απόλυτα. Να τα λέμε και τα καλά. Τώρα μπορώ να ευχαριστηθώ το tablet, το οποίο και είναι υπέροχο.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν πληρεί τα κριτήρια σου για κέντρο και προσβασιμότητα αλλά δεν βρήκα κάτι άλλο.

http://services.sony.gr/support/el/repair/asc

 

Σε ευχαριστώ... Πήγα σε κάποια μαγαζιά εντός Αθηνών, που υποτίθεται ότι μπορούν να κάνουν επισκευές,κτλ (μη εξουσιοδ) κ ήταν άσχετοι... (Εγώ τους έλεγα τι να κάνουν). Ευτυχώς δε με χρέωσαν..

 

Τελικά, πήρα τηλ την Αρβατο, όπου μου είπαν 15€+ΦΠΑ για τη διάγνωση, κι ας μην προχωρήσω στην επισκευή, αλλιώς μετά αναβάθμιση π.χ. 25€+ΦΠΑ ή ανταλλακτικό, ή στη χειρότερη αν είμαι εντός διετούς εγγύησης, αλλά το μοντέλο δεν κυκλοφορεί, αντικατάσταση με νεότερο.

Το τελευταίο κάν δεν με αγγίζει, αυτό το κινητό το w595 είναι πάνω από διετία που το'χει η μάνα μου, σίγουρα.

 

Στο δια ταύτα, κατάφερα να το συνδέσω με PC suite, το βλέπει μόνο σαν mass storage device, και μπορώ να πάρω κάποιες ελάχιστες φωτό. Δεν μπορεί να επανεκκινήσει σε κανονικό μενού για να δώ τις υπόλοιπες πληροφορίες ή να συγχρονίσω, κτλ.

Μπαταρία δεν έδειξε πως είναι, γιατί βάζοντας σε δύο καταστήματα καινούργιες του κουτιού, είχε την ίδια συμπεριφορά που'χει κ τώρα, δλδ κάνει επαναλαμβανόμενα restart. Αν κ μου είπαν ότι η δικιά του είχε σίγουρα θέμα. Η οθόνη επίσης δεν είναι, γιατί δείχνει καθαρά κ ξάστερα όλα τα χρώματα!! Έχω δοκιμάσει όλος τα πιθανά σενάρια....

Τα σκέφτομαι βέβαια να δώσω το 15+ΦΠΑ..

 

Anyways....

 

Παιδιά ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά. Πήγα σήμερα το πρωί στο κατάστημα και ενώ η υπεύθυνη μου είπε οτι δεν δέχεται αντικατάσταση η sony με τίποτα, εν τέλει μου έκανε αυτή αντικατάσταση με άλλη συσκευή απο το κατάστημα κατευθείαν. Πολύ ευγενικά και χωρίς χρονοτριβές. Το εκτίμησα αυτό, δεν ξέρω αν στην πραγματικότητα ήταν υποχρεωμένη ή αν δεν έχει καμία διαφορά γι' αυτούς, αλλά με τα δεδομένα που είχα περιμένα ότι δεν θα κέρδιζα κάτι αλλά τελικά με εξυπηρέτησαν απόλυτα. Να τα λέμε και τα καλά. Τώρα μπορώ να ευχαριστηθώ το tablet, το οποίο και είναι υπέροχο.

 

Εφ'οσον είχες εντός διημέρου ελαττωματική συσκευή ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να σου αλλάξει το προϊόν εντός 7ημερών. Πόσο μάλλον σε "DOA" συσκευή. (Εγώ έτσι θα τη χαρακτήριζα).

Apple Addict&Collector: iPhone 2G, iPhone 4,iPhone 6s, iPod nano 3rd gen, iPod nano 5th gen, iPod shuffle 3rd gen

iPhone 11, MacBook Air(2012) MacMini(2012)

Xiaomi Redmi Note 2 16GB

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημέρα!

εχω ενα κινητο sony xperia z2 σχετικώς καινούριο τον Νοεμβριο το πήρα. Λογω ατυχήματος παιζοντας τεννις το πατησα ευτυχως η οθονη την γλιτωσε εσπασε όμως το πισω καπακι. Το κιντό δειχνει ενταξει λειτουργουν τα παντα μπαταρια καμερα ραδιοφωνο μικροφωνο... Ηθελα να ρωτησω λοιπον πσο περιπου κανει η επισκευη αυτης της ζημιας και που θα επρεπε να απευθυνθώ. Ευχαριστώ πολυ προκαταβολικά

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

το ποσταρα και εδώ http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=6013714#post6013714 αλλα μαλλον εδω ειναι το πιο κατάλληλο θέμα... Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει; Δεν έχω ξανασχοληθεί με εγγύηση και δεν θέλω να με πιάσουν κότσο ή να μη μου φτιάξουν το κινητό....

 

γεια σας, το κινητό μου έβγαλε σήμερα το πρωι που το ξεκλείδωσα τεράστιο πρόβλημα software υποθετω μου βγαζει συνέχεια σφάλματα οτι κλεινουν διαφορες εφαρμογές...

 

προσπάθησα να το κανω hard reset τιποτα, προσπάθησα να το κανω reset μεσω pc companion παλι τιποτα ακομα και μετα απο συζητηση στο φορουμ της sony.

 

θα το παω στο service της σονυ στην Θεσσαλονικη, http://www.servicesony.gr/ σύμφωνα με αυτήν την σελίδα το σερβις της ειναι στην παπαναστασίου...

 

Να το πάω εκεί ή κάπου αλλου πρεπει;

 

 

edit: επισης το κινητό είναι μεταχειρισμένο και η απόδειξη δεν ειναι στο ονομα μου, εχει καμία σημασία;

Edited by anastas95
That is Mahogany!
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Παιδιά έχω το πρόβλημα που περιγράφεται εδώ:

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5015953#post5015953

 

ξέρεις κανείς πως λύνεται/αν λύνεται χωρίς επίσκεψη σε service;

αν δεν το γλιτώνω, ποιος κάνει sony service; Να το δώσω σε κανένα Γερμανό;

Leeco Cool1 4/64 Gold
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
μετά από αλλαγή τής ταινίας στην οθόνης μου βγάζει άγνωστος φορτιστής αλά το τηλέφωνο φορτίζει κανονικά αν γνωρίζει κάποιος το γιατί ας με ενειμερωση
Link to comment
Share on other sites

Από ότι καταλαβαίνω δεν δημιουργείται κάποιο πρόβλημα πέρα από το μήνυμα οπότε μην ασχολείσαι.
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/ZXRFlame.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εχω ενα τηλεφωνο lg flex 2 στο σερβις της procordia με προβληματικη οθονη.

Δυστυχως (οπως μου λενε) εχουν δοκιμασει αλλες οθονες και ειναι και αυτες προβληματικες.

 

Μου εχουν πει εδω και μια εβδομαδα οτι περιμενουν επισημη απαντηση απο την lg για το θεμα αυτο. Σημερα θα στειλω mail στην lg να μου δωσουν και γραπτος την (ιδια) απαντηση.

 

Το τηλεφωνο απο τη μερα που το αγορασα το εχω στειλει τρεις φορες στην procordia και το περισσοτερο διαστημα το εχουν αυτοι εκει, τωρα ειναι τρεις εβδομαδες συνεχομενα εκει.

 

Υπαρχει καποιος νομος που να οριζει το μεγιστο επιτρεπτο χρονικο διαστημα παραμονης/αναμονης προιοντος σε σερβις χωρις επισκευη ή αδυναμια επισκευης ?

 

Ευχαριστω για την οποια απαντηση.

 

edit τωρα ειδα οτι ειναι τοπικ sony αλλα πιστευω να παρω καποια απαντηση - κατευθυνση

Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος.

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love:

Link to comment
Share on other sites

Θανάση δεν υπάρχει μέγιστος χρόνος απλά μετά τις 14 εργάσιμες δικαιούσαι συσκευή προσωρινής αντικατάστασης.

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Θανάση δεν υπάρχει μέγιστος χρόνος απλά μετά τις 14 εργάσιμες δικαιούσαι συσκευή προσωρινής αντικατάστασης.

Εννοεις οτι δινουν καποια αλλη συσκευη μεχρι να επισκευαστει και να επιστραφει η δικη μου ?

Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος.

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love:

Link to comment
Share on other sites

edit τωρα ειδα οτι ειναι τοπικ sony αλλα πιστευω να παρω καποια απαντηση - κατευθυνση

 

Στα 200 μηνυματα του thread είναι ζήτημα αν υπαρχουν πανω απο 5 που να αφορουν τη sony. Ειχα ζητησει στο παρελθον απο mod να μεταφερθει σε πιο γενικη κατηγορια (ωστε να συμμετεχουν και αλλοι) αλλα η απαντηση που ελαβα ειναι οτι αφορα τη sony. Απο εκει και μετα τι να πω;

Link to comment
Share on other sites

Εννοεις οτι δινουν καποια αλλη συσκευη μεχρι να επισκευαστει και να επιστραφει η δικη μου ?

Όπως ακριβώς το γράφεις.

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Στα 200 μηνυματα του thread είναι ζήτημα αν υπαρχουν πανω απο 5 που να αφορουν τη sony. Ειχα ζητησει στο παρελθον απο mod να μεταφερθει σε πιο γενικη κατηγορια (ωστε να συμμετεχουν και αλλοι) αλλα η απαντηση που ελαβα ειναι οτι αφορα τη sony. Απο εκει και μετα τι να πω;

Και εξακολουθεί να αφορά τη Sony. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες σχετικά με το ιστορικό του συγκεκριμένου tοpic μιας και είναι ήδη γνωστές.

 

Για την ιστορία ωστόσο να πω ότι ήδη υπάρχει σχετικό θέμα οπότε be my guest! :)

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=284332

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/ZXRFlame.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Παιδιά όποιος μπορεί ας με βοηθήσει γιατί μου φαίνεται ότι η Sony με δουλεύει.Πριν από ακριβώς ένα χρόνο αγόρασα ένα Sony Xperia z3combact, το κινητό ήταν τέλειο. Πριν από 1μιση μήνα περίπου και μετά από αναβάθμιση σε τελευταίο λογισμικό Android σταμάτησε να συνδέεται σε wi fi και Bluetooth.. Λέω εντάξει θα το στείλω για επισκευή με την πρώτη ευκαιρία.μετά από λίγες μέρες τελειώνει η μπαταρία στο κινητό και όση φόρτιση και αν έκανα δεν ξανά άνοιξε πότε.το στέλνω γ επισκευή στον Γερμανό και μετά από 1μιση εβδομάδα μου το βγάζουν εκτός εγγύησης,παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι έγινε λόγω ενός μικρού ραγισματος στο πίσω γυαλί του κινητού.παίρνω τηλέφωνο στα κεντρικά στη Sony και μου λένε επειδή θα πρέπει να αλλάξει η πλακέτα του κινητού και θα γίνει αντικατασταση το κόστος είναι 220 ευρώ!!!!!τους λέω πως δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσω για ένα κινητό που αγόρασα πριν ένα χρόνο 400 ευρώ κ απλά έκλεισε και δεν ξανάανοιξε και πως θα τους καταγγείλω. Μου λένε ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο και να κινηθώ όπως νομίζω.μπορεί κάποιος να με συμβουλέψει τι να κάνω σε αυτή την περίπτωση?
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Sony Ericsson Service / Εγγύηση / Επισκευές

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...