Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Άντε πάλι με την ιδιοκτησία του παρόχου.

Ακόμα και σε αυτό που παρέθεσες παραπάνω εάν το διάβασες γράφει:

"Κατ’ εξαίρεση ο Συνδρομητής δικαιούται να διατηρήσει τα δικαιώματά του επί του αριθμού κλήσης σύμφωνα με την Νομοθεσία περί Φορητότητας Αριθμών Κινητής Τηλεφωνίας"

 

Γι αυτό το δικαιώμα μιλάμε.

Καταγγέλλω την σύμβαση είτε με διακοπή και κατάργηση είτε με φορητότητα, είναι δικό μου θέμα δεν το καθορίζει η εταιρία.

Οι περιπτώσεις που απορρίπτεται η φορητότητα είναι συγκεκριμένες.

Δεν μπορεί δηλαδή η εταιρία να πει δεν σε μεταφέρω σε τρίτο πάροχο γιατί ο αριθμός είναι ιδιοκτησία μου.

Επίσης αναφέρεται:

"Ειδικά για την καρτοκινητή τηλεφωνία, ο πάροχος οφείλει, εντός 30 ημερών και κατόπιν αίτησης του συνδρομητή, να επιστρέψει το εναπομείναν χρηματικό υπόλοιπο. "

Καμία αναφορά για υποχρέωση κατάργησης του αριθμού.

 

Άρα για ποιες πίτες μιλάς;

Τέλος αντιφάσκεις, μιας και εσύ ο ίδιος ανέφερες ότι κάποιος θα μπορούσε να επανενεργοποίησει τον αριθμό του σε διάστημα 6 μηνών.

Και εκεί είναι "καλυμμένοι" οι πάροχοι;

Όπως σου απάντησαν η wind αρνήθηκε να κάνει ακόμα και αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν περιορίζεται η φορητότητα. Η καταγγελία της σύμβασης φέρνει τον αριθμό σε τέτοια κατάσταση (διακοπή), που δεν μπορεί να πάει πουθενά με φορητότητα, και περιέρχεται ξανά στην ιδιοκτησία του παρόχου. Όλοι θα θέλαμε και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο σε πολλά πράγματα στη ζωή, αλλά δυστυχώς δεν είναι εφικτό.

 

Sent from my Mi A3

Έτσι είναι και παραθέτω και φωτογραφίες από τους όρους σύνδεσης στα πακέτα που πουλάει η Q.

Ο αριθμός ανήκει στην εταιρεία αριθμοδότησης και παραχωρείται η χρήση του στους συνδρομητές.

Όταν ο συνδρομητής σταματάει να πληρώνει που δίδεται μία περίοδος Χάριτος και μετά βέβαια ο αριθμός επιστρέφει στην εταιρεία.

Το πλήθος των αριθμών δεν είναι απεριόριστο και στην Αμερική εάν δεν βάλεις λεφτά πάνω στο μήνα χάνεις και τον αριθμό.

 

Εδώ επιτρέπουν να κρατήσει κάποιος τον αριθμό για πάνω από ένα χρόνο.7619317696f8284d3bdefec0b0a16cdc.jpgf77d856a4d4d9fa63b451de3eb49eabf.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ο αριθμός ανήκει στην Ε.Ε.Τ.Τ.

Από αυτήν εκχωρείται προτογενώς στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας οι οποίες πληρώνουν τέλη για την εκχώρηση.

Στην συνέχεια ο αριθμός εκχωρείται δευτερογενώς στον συνδρομητή.

Στην περίπτωση κατάργησης του αριθμού , ο συνδρομητής δικαιούτε να ζητήσει νέα σύνδεση με χρήση αυτου του αριθμού εντός 6 μηνών.

Αυτά λέει η νομοθεσία .

Για όποια εταιρεία δεν συμορφώνεται με την νομοθεσία υπάρχει ο δρόμος της καταγγελίας στην Ε.Ε.Τ.Τ.

Το θέμα είναι αν αντέχει κανείς να τον χάσει για να τον πάρει πίσω μετά από καιρό.

Η WIND απαιτεί την κατάργηση του αριθμού για να δώσει χρήματα τα οποία τα δίνει μετά αππό πίεση. Όπως ενδιαφέρεται μπορεί να δοκιμάσει να τα πάρει με καταγγελία χωρις να χάσει τον αριθμό , αν και δεν κατανοώ τι έχει να κερδίσει κανείς αν δεν έχει ένα τεράστιο υπόλοιπο.

 

http://dide.flo.sch.gr/Plinet/Nomothesia-Internet/EETT-207-6.pdf

Άρθρο 2

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Όπως ενδιαφέρεται μπορεί να δοκιμάσει να τα πάρει με καταγγελία χωρις να χάσει τον αριθμό , αν και δεν κατανοώ τι έχει να κερδίσει κανείς αν δεν έχει ένα τεράστιο υπόλοιπο.

Κατ αρχας, το μέγεθος του υπολοιπου ειναι σχετικο για τον καθένα. Εδω εγινε τοσος ντορος για τα μικροχαρατσια των 0,30ε και 1,7ε.

 

Άλλωστε ειναι θεμα ηθικης ταξης: οταν πληρώνεις σε ενα καταστημα ο υπαλληλος ειναι αυτονοητο να σου δωσει τα ρεστα στο χερι είτε ειναι 1 λεπτο ειτε ειναι 1 ευρω ειτε παραπανω. Αν αρχισει να μη το κανει ενας και μετα ακολουθησουν και αλλοι ετσι "χαλάει η πιατσα". Με τη λογικη της υποτιμησης κινησεων που δε μας αφορούν αφεθηκε γονιμο εδαφος να αναπτυχθει η νοοτροπια του "αρπα-κολλα".

Edited by gpapas640
Link to comment
Share on other sites

Άντε πάλι με την ιδιοκτησία του παρόχου.

Ακόμα και σε αυτό που παρέθεσες παραπάνω εάν το διάβασες γράφει:

"Κατ’ εξαίρεση ο Συνδρομητής δικαιούται να διατηρήσει τα δικαιώματά του επί του αριθμού κλήσης σύμφωνα με την Νομοθεσία περί Φορητότητας Αριθμών Κινητής Τηλεφωνίας"

 

Γι αυτό το δικαιώμα μιλάμε.

Καταγγέλλω την σύμβαση είτε με διακοπή και κατάργηση είτε με φορητότητα, είναι δικό μου θέμα δεν το καθορίζει η εταιρία.

Οι περιπτώσεις που απορρίπτεται η φορητότητα είναι συγκεκριμένες.

Δεν μπορεί δηλαδή η εταιρία να πει δεν σε μεταφέρω σε τρίτο πάροχο γιατί ο αριθμός είναι ιδιοκτησία μου.

Επίσης αναφέρεται:

"Ειδικά για την καρτοκινητή τηλεφωνία, ο πάροχος οφείλει, εντός 30 ημερών και κατόπιν αίτησης του συνδρομητή, να επιστρέψει το εναπομείναν χρηματικό υπόλοιπο. "

Καμία αναφορά για υποχρέωση κατάργησης του αριθμού.

 

Άρα για ποιες πίτες μιλάς;

Τέλος αντιφάσκεις, μιας και εσύ ο ίδιος ανέφερες ότι κάποιος θα μπορούσε να επανενεργοποίησει τον αριθμό του σε διάστημα 6 μηνών.

Και εκεί είναι "καλυμμένοι" οι πάροχοι;

Όπως σου απάντησαν η wind αρνήθηκε να κάνει ακόμα και αυτό.

Δεν φασκώ και αντιφάσκω. Απλά δεν σου αρέσει που υπάρχει άποψη διαφορετική από τη δική σου.

Πάμε πάλι;

Κάνεις καταγγελία σύμβασης για να πάρεις το υπόλοιπο πίσω, λόγω του ότι έγιναν αυξήσεις. Από εκείνη τη στιγμή ξεκινάει μια διαδικασία, που όσο και να πάρει αφού στην καθυστερεί όπως λένε τα παιδιά που το δοκίμασαν, στο τέλος θα έχει ως αποτέλεσμα την διακοπή της σύνδεσης.

Προφανώς μετά από αυτό δεν μπορείς να κάνεις φορητότητα μιας και έχει χάσει τον αριθμό(είπαμε σαν συνδρομητής έχεις αποδεχτεί στους όρους πως με την καταγγελία της σύμβασης τον χάνεις), και πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία το λογικό είναι είναι να μην σου εγκρίνει την φορητότητα εφόσον είναι σε εκρεμότητα το παραπάνω. Φυσικά και ΔΕΝ είναι δικό σου θέμα, καθώς με καταγγελία σύμβασης μόνο μία κατάληξη μπορεί να έχει.

 

Είπαμε, θέλεις τον σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη, πράγμα που δεν γίνεται.

Το μόνο ενδεχόμενο που αξίζει τον κόπο να ερευνηθεί, είναι αν μπορείς να πάρεις ξανά τον αριθμό στον ίδιο πάροχο εντός 6 μηνών. Μπορεί να γίνεται, μπορεί και όχι, και να αφορά μόνο περιπτώσεις που έχει παρέλθει το 13μηνο. Μόνο αν το δοκιμάσει κανείς μπορούμε να μάθουμε. Αλλά μιλάμε για περιπτώσεις πολύ σπάνιες.

Link to comment
Share on other sites

Καλά οκ ότι πεις.

Ξαναδιάβασε τι γράφω αν και δεν έχω καμία ελπίδα.

Εδώ δεν καταλαβαίνεις ούτε αυτά που γράφεις ο ίδιος.

 

Το ότι με την "αζημίως καταγγελία της σύμβασης" είναι και υποχρεωτική η κατάργηση του αριθμού και αποκλείεται η δυνατότητα φορητότητας είναι δική σου ερμηνεία και δεν προκύπτει από πουθενά.

Σίγουρα ο κανονισμός της ΕΕΤΤ δεν αναφέρει κάτι τέτοιο και το "μα αυτό κάνουν οι εταιρίες" δεν είναι επιχείρημα.

 

Όσο για τις "διαφορετικές" απόψεις και τις ολόκληρες πίτες έχουμε καταλάβει όλοι τι ρόλο βαράνε μερικοί.

Οπότε πάμε παρακάτω.

Εδώ ο κανονισμός για όποιον θέλει να ενημερωθεί.

Όποιος γνωρίζει εάν έχει τροποποιηθεί πρόσφατα ως προς το κομμάτι φορητότητας ας ενημερώσει.

Link to comment
Share on other sites

Μας είπες κάτι καινούριο με τον κανονισμό...

Το μόνο που λέει είναι αυτό :

 

Ειδικά για την καρτοκινητή τηλεφωνία, εφόσον τα τιμολόγια τροποποιηθούν σε διάστημα μικρότερο των τριών μηνών από την ημερομηνία ενημέρωσης του συνδρομητή, ο πάροχος οφείλει, εντός 30 ημερών και κατόπιν αίτησης του συνδρομητή, να επιστρέψει το εναπομείναν χρηματικό υπόλοιπο.

Δεν αναφέρει τίποτα παραπάνω πιο σχετικό με την διαδικασία.

Ο πάροχος λοιπόν όταν κάνει τροποποιήσεις, σου αναφέρει πως αν δεν συμφωνείς μπορείς να προχωρήσεις σε καταγγελία της σύμβασης. Εμένα με το φτωχό μου το μυαλό, μου φαίνεται πως σου περιγράφει την διαδικασία πρέπει να ακολουθήσεις εφόσον δεν επιθυμείς να έχεις άλλο τις υπηρεσίες που προσφέρει και να πάρεις πίσω τον χρόνο ομιλίας που έχεις προαγοράσει, κάτι που όπως είπαμε δεν περιγράφεται καν από την ΕΕΤΤ.

 

Αν ΔΕΝ ισχύει αυτό, τότε απλά μας κοροϊδεύουν ΕΕΤΤ και πάροχοι και απλά ζητάς και παίρνεις πίσω τα λεφτά σου χωρίς καν να καταργήσεις τον αριθμό.

Εαν όμως κάνεις καταγγελία σύμβασης, βάσει των όρων που έχεις αποδεχτεί χάνεις τον αριθμό.

Δεν σου αρέσει; Δικαίωμά σου.

Οι χαρακτηρισμοί επί προσωπικού είναι συνηθισμένη τακτική όταν δεν υπάρχουν επιχειρήματα που μπορούν να στηριχτούν.

Σιγά τον πολυέλαιο....

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ ότι τσάμπα αναλωνεστε στο τι ειναι ή όχι νόμιμο. Η ΕΕΤΤ δεν κάνει σωστά τη δουλειά της, αλλιώς δε θα τολμούσαν να κάνουν εξυπνάδες και τσαμπουκάδες οι εταιρίες. Συνεχίζουμε τη ζωή μας, κοιτώντας το συμφέρον μας. Εαν η κιου άφηνε το sharing, δε θα ειχε κανεις πρόβλημα.
Link to comment
Share on other sites

Η wind με έχει στο περίμενε για 60 περίπου ευρώ και δεν μου τα επιστρέφει μετά από αίτημά μου για διακοπή και επιστροφή υπολοίπου λόγω αλλαγής τιμολογιακής πολιτικής (καρτοκινητό) και αναγκάστηκα και έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Εδώ και ένα μήνα περιμένω να επικοινωνήσει κάποιος αρμόδιος μαζί μου. Γεν παίζονται.
Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλημερα. Να ρωτησω κατι. Στη δουλεια μου το σημα ειναι πολυ ασθενες μεχρι καποιες στιγμες ανυπαρκτο ωστε οταν με καλει καποιος να δειχνει οτι ειμαι εκτος δικτυου. Η μπαρα σηματος εχει απο μια παυλα εως καμμια. Εκεινο που θελω να σας ρωτησω ειναι τα κεφαλαια γραμματα HR και GR που εμφανιζονται, η χανονται τελειως καποιες στιγμες, τι σημαινουν? Μπορω να κανω κατι για να βελτιωθει το σημα εστω και λιγο?

Ευχαριστω

Edited by guideman

ΓΙΩΡΓΟΣ:clap:

Link to comment
Share on other sites

Άρε Windαρα με τα ωραία σου. Πλέον και τα προνομιακά Q κάτω από 30 ημέρες διάρκεια.

 

Τα 12 ευρώ ανανέωση είναι το ελάχιστο από παντού έχοντας και το χαράτσι των 30 λεπτών ανά ανανέωση.

 

myq-packet.jpg

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

4 εβδομάδες ήταν το προνομιακό εδώ και καιρό. Προς τα πάνω άλλαξε το κόστος.
Link to comment
Share on other sites

Δεν κατάλαβα το 1.70 γιατί το χρεώνουν;

 

Στάλθηκε από το EVR-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by Vasileios

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

Για τα δωρεάν λεπτά προς q που δίνουν σαν bonus στην πρώτη ανανέωση του μήνα

Edit:προς το παρόν μόνο για ανανεώσεις των 12€ και πάνω (?)

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Edited by akalos
Link to comment
Share on other sites

Όσο έχει κόσμο που νομίζει οτι τον συμφέρει, θα ανεβάζει τις χρεώσεις. Έτσι και αλλιώς παλι προς πώληση είναι η εταιρία.
Link to comment
Share on other sites

Αν την συμφέρε δεν θα πήγαινε για πώληση,κινήσεις πανικού σε άδεια ταμεία είναι αυτές

Φεύγει και η victus...σύντομα και μεις

Το Countdown πόσο να αντέξει πια...lol

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Edited by akalos
Link to comment
Share on other sites

Εννοω οτι ο κόσμος νομίζει οτι έχει συμφέρον. Ολοι λενε για την 6ευρη ανανεωση και το καουνταουν και ξεχνούν τα χαρατσια της εταιρίας και τις λιγότερες υπηρεσίες. Εαν διαβασει καποιος τα τοπικς των 2 αλλων εταιριών και δει τι δίνουν, θα χτυπάει το κεφάλι του.
Link to comment
Share on other sites

Το συμφέρει είναι σχετικό για όλους μας

Η q όπως είναι τώρα ούτε συμφέρει ούτε φθηνή είναι πλέον για όλους γενικά

 

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Για τα δωρεάν λεπτά προς q που δίνουν σαν bonus στην πρώτη ανανέωση του μήνα

Edit:προς το παρόν μόνο για ανανεώσεις των 12€ και πάνω (?)

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Είναι ακόμα από 10 €. Δεν καταλαβαίνω γιατί συνεχώς παραπληροφορειτε εδώ στο νήμα.

Εκτός αν άλλαξε κάτι σήμερα.b4def56b1d18b7e77271f1c6e2c16a6e.jpg

Link to comment
Share on other sites

το μπονους δινεται απο 10 ευρω και πανω. Απο τα 12 και πανω ομως χρεωνεται το εξαμηνιαιο τελος. Εχει γραφτει αρκετες φορες εδω. Απο εκει και περα το φτηνοτερο/ακριβοτερο ειναι παντα σχετικο. Εμένα π.χ.τα 120' που μου δινει σε συνδυασμο με το σταθερο σε συναρτηση με την μικρη/μετρια χρηση μου και την 6ευρη επι countdown με καλυπτουν απολυτα ως τωρα. Προφανως σε αυξημενες αναγκες για καποιους θα ειναι ασυμφορο. Γι'αυτο υπάρχει και η φορητότητα...
Link to comment
Share on other sites

Πλάκα κάνεις προφανώς

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Τι εννοείς? Χτες έβαλα 10ρικο και πήρα κανονικά τα δώρα όπως έχουν αναφέρει φίλοι συμφορουμίτες εδώ μέσα χωρίς τα εξτρα τέλη.

Πως λες ότι χρειάζεται 12 ελάχιστο?

Έβαλες τώρα 10ευρο και δεν πήρες τα δώρα?

Αν είναι έτσι έχεις δίκιο.

 

 

 

το μπονους δινεται απο 10 ευρω και πανω. Απο τα 12 και πανω ομως χρεωνεται το εξαμηνιαιο τελος. Εχει γραφτει αρκετες φορες εδω. Απο εκει και περα το φτηνοτερο/ακριβοτερο ειναι παντα σχετικο. Εμένα π.χ.τα 120' που μου δινει σε συνδυασμο με το σταθερο σε συναρτηση με την μικρη/μετρια χρηση μου και την 6ευρη επι countdown με καλυπτουν απολυτα ως τωρα. Προφανως σε αυξημενες αναγκες για καποιους θα ειναι ασυμφορο. Γι'αυτο υπάρχει και η φορητότητα...

 

Και για αυξημένες ανάγκες λειτουργεί μία χαρά, αν βέβαια αγοράσεις περισσότερα πακέτα.

Με 10 ευρώ το μήνα και την αγορά πολλαπλών countdown έχεις περισσότερες παροχές από τους άλλους.

Edited by pavlitakis1
Link to comment
Share on other sites

  • This topic was unpinned, featured and pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...