Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  Gm87 said:
Ανθρακες ο θησαυρός. Μετά από "σπρώξιμο", μου απάντησαν στο live chat, ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα καταγγελίας της σύμβασης σε καρτοκινητό. Το μόνο που μπορεί να γίνει, είναι κατάργηση του αριθμού, ύστερα από 13 μήνες χωρίς ανανέωση του χρόνου ομιλίας. Εννοείται ότι δεν πιστώνεται το ήδη υπάρχον υπόλοιπο.

Μα καλα, τι περιμενες? λογικο ειναι αυτο, σε καρτοκινητο εσυ αποφασιζεις ποτε και ποσα θα πληρωσεις, αν εσυ βαλεις αυριο 5000 ευρω φταιει η εταιρεια? ουτε καν συμβολαιο δεν υπαρχει, παρα μονο οροι χρησεις , που αλλαζουν κατα το δοκουν....

Link to comment
Share on other sites

  alfa said:
Μα καλα, τι περιμενες? λογικο ειναι αυτο, σε καρτοκινητο εσυ αποφασιζεις ποτε και ποσα θα πληρωσεις, αν εσυ βαλεις αυριο 5000 ευρω φταιει η εταιρεια? ουτε καν συμβολαιο δεν υπαρχει, παρα μονο οροι χρησεις , που αλλαζουν κατα το δοκουν....

Μα αυτό ακριβώς είναι το λάθος. Το ότι οι όροι χρήσης αλλά ζουν κατά το δοκούν. Από τη στιγμή που η ανακοίνωση της ίδιας της εταιρείας, η οποία ενημερώνει για τιμολογιακές αλλαγές που αφορούν μόνο την καρτοκινητή, αναφέρει ότι οι συνδρομητές που δε συναινούν με τις αλλαγές, έχουν το δικαίωμα να καταγγείλουν αζημίως τη σύμβασή τους, θα πρέπει αυτό το "δικαίωμα" να έχει κάποιο νόημα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω που κολλάς, σου λέει να καταγγείλεις αζημιως, δεν σου λέει ότι θα σε πληρώσει κιόλας, εκτός αυτού το αζημιως στα καρτοκινητά είναι βλακεία, δλδ αν θέλω να το κόψω ή να το κάνω φορητοτητα, τι θα μου κάνουν; έχω συμβόλαιο; έχω υπογράψει κάτι που με δεσμεύει;

Τώρα αν εσύ ή όποιος άλλος φόρτωσε ένα κάρο λεφτά, δεν ευθύνεται η εταιρεία, ειδικά όταν αυτό έγινε σε περίοδο προσφορών.

Εννοείται ότι είμαι μαζί σου και σε καταλαβαίνω που την πάτησες, αλλά αν το δούμε με βάση την λογική δεν σου φταίει σε τίποτα η εταιρεία.

Είναι διαφορετικά Όταν έχεις συμβόλαιο και σου αλλάζει τους όρους.

Link to comment
Share on other sites

  alfa said:
Δεν μπορώ να καταλάβω που κολλάς, σου λέει να καταγγείλεις αζημιως, δεν σου λέει ότι θα σε πληρώσει κιόλας, εκτός αυτού το αζημιως στα καρτοκινητά είναι βλακεία, δλδ αν θέλω να το κόψω ή να το κάνω φορητοτητα, τι θα μου κάνουν; έχω συμβόλαιο; έχω υπογράψει κάτι που με δεσμεύει;

Τώρα αν εσύ ή όποιος άλλος φόρτωσε ένα κάρο λεφτά, δεν ευθύνεται η εταιρεία, ειδικά όταν αυτό έγινε σε περίοδο προσφορών.

Εννοείται ότι είμαι μαζί σου και σε καταλαβαίνω που την πάτησες, αλλά αν το δούμε με βάση την λογική δεν σου φταίει σε τίποτα η εταιρεία.

Είναι διαφορετικά Όταν έχεις συμβόλαιο και σου αλλάζει τους όρους.

 

Σε αυτο το οποιο λεει και τον καταλαβαινω ειναι οτι σου γραφουν οτι μπορεις να καταγγειλεις αζημιως αλλα αυτο δεν υφισταται στην πραξη στην περιπτωση του καρτοκινητου. Δεν τους ζηταει να τον πληρωσουν. Τα χρηματα του, τα οποια εχει προπληρωσει, ζηταει πισω. Στο συμβολαιο οντως ειναι διαφορετικο γιατι το καταγγελεις και σταματας να πληρωνεις ενω στο καρτοκινητο χανεις τα χρηματα σου, οσα και να ειναι αυτα. Μην σκεφτεσαι το ακρο οτι ο αλλος το εχει γεμισει με πολλα χρηματα (λογω προσφορων) και οτι φταει αυτος επειδη την πατησε. Ακομα και 1€ να εχει μεσα (τροπος του λεγειν) δεν μπορεις να το παρεις. Σου κανουν αυξησεις και για οσα χρηματα εχεις, αναγκαζεσαι να τις επωμιστεις ενω στο συμβολαιο οχι. Αρα ναι ειναι αδικο και θα επρεπε να επεμβει η ΕΕΤΤ. Προσωπικα θα προτεινα να κανετε καταγγελιες στην ΕΕΤΤ. Ισως οταν ειναι λιγες να μην μας λαμβανουν υποψη αλλα θελω να πιστευω οτι στην περιπτωση που ειναι ειναι πολλες θα σταματησουν να τις "αγνοουν".

Edited by runner70
Link to comment
Share on other sites

  runner70 said:
Σε αυτο το οποιο λεει και τον καταλαβαινω ειναι οτι σου γραφουν οτι μπορεις να καταγγειλεις αζημιως αλλα αυτο δεν υφισταται στην πραξη στην περιπτωση του καρτοκινητου. Δεν τους ζηταει να τον πληρωσουν. Τα χρηματα του, τα οποια εχει προπληρωσει, ζηταει πισω. Στο συμβολαιο οντως ειναι διαφορετικο γιατι το καταγγελεις και σταματας να πληρωνεις ενω στο καρτοκινητο χανεις τα χρηματα σου, οσα και να ειναι αυτα. Μην σκεφτεσαι το ακρο οτι ο αλλος το εχει γεμισει με πολλα χρηματα (λογω προσφορων) και οτι φταει αυτος επειδη την πατησε. Ακομα και 1€ να εχει μεσα (τροπος του λεγειν) δεν μπορεις να το παρεις. Σου κανουν αυξησεις και για οσα χρηματα εχεις, αναγκαζεσαι να τις επωμιστεις ενω στο συμβολαιο οχι. Αρα ναι ειναι αδικο και θα επρεπε να επεμβει η ΕΕΤΤ. Προσωπικα θα προτεινα να κανετε καταγγελιες στην ΕΕΤΤ. Ισως οταν ειναι λιγες να μην μας λαμβανουν υποψη αλλα θελω να πιστευω οτι στην περιπτωση που ειναι ειναι πολλες θα σταματησουν να τις "αγνοουν".

 

Συμφωνώ. Επίσης έχω διαβάσει εδώ μέσα παλιά, ότι στο εξωτερικό σου δίνουν πίσω τα λεφτά σου, ακόμα και αν πας σε άλλη εταιρεία με φορητότητα...

Link to comment
Share on other sites

  LG1 said:
Συμφωνώ. Επίσης έχω διαβάσει εδώ μέσα παλιά, ότι στο εξωτερικό σου δίνουν πίσω τα λεφτά σου, ακόμα και αν πας σε άλλη εταιρεία με φορητότητα...

απο την δική μου εμπειρία γνωρίζω ότι αυτο δεν συμβαίνει σίγουρα στην Αγγλία και τις ΗΠΑ....

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Το βλέπω τραβηγμένο, όχι ότι δεν θα ήταν για όλους μας καλό να σου επιστρέφουν τα χρήματα που έβαλες αλλά από την άλλη δεν σε ανάγκασε κάνεις να τα βάλεις... Το καλύτερο που ειπώθηκε και παραπάνω Είναι τουλάχιστον στην περίπτωση φορητότητα να σου μεταφέρουν και το κεφάλαιο που έχεις μέσα, αυτό είναι και λογικό αλλά και δίκαιο.
Link to comment
Share on other sites

Γεια σε όλους. Μου ήρθε το παρακάτω μήνυμα σήμερα, 7 η ώρα το πρωί (μάλλον με είδαν στον ύπνο τους, δεδομένου ότι έχω 5 μήνες ν'αγοράσω πακέτο σ'αυτό το νούμερο!): "200 λεπτά προς όλους και 1 GB για ένα μήνα μόνο με 3 ευρώ! Στείλε SMS τον αριθμό 21 στο 12410 έως 31/8". Προσοχή! Οπως μ'ενημέρωσαν από το live chat, τα λεπτά καταναλώνονται με τρίλεπτη ελάχιστη χρέωση. Εννοείται ότι δεν πρόκειται να το ενεργοποιήσω.

 

----- προσθήκη μηνύματος 10 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Ενημερωτικά, επισυνάπτω την επίσημη απάντηση της Wind στο θέμα της καταγγελίας σύμβασης, την οποία μου έστειλε (καθυστερημένα) με e-mail, μόλις πριν από λίγα λεπτά, ως απάντηση στο από 7/8 αίτημά μου στη φόρμα επικοινωνίας:

 

Αξιότιμε κύριε X,

 

Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας με κωδικό 37-3007287742, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η καταγγελία στην καρτοκινητή λαμβάνει χώρα με την παύση της χρήσης του αριθμού.

Επιστροφή αερόχρονου, ακόμη και στην περίπτωση της καταγγελίας λόγω αλλαγής τιμολογίων, δεν είναι δυνατή.

Σε περίπτωση που το επιθυμείτε, εφόσον καταναλώσετε τον αερόχρονο έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε άλλο οικονομικό πακέτο ή να κάνετε φορητότητα του αριθμού σας.

Ωστόσο, θα πρέπει να επισημάνουμε ότι οποιαδήποτε χρήση θα γίνεται βάσει του νέου τιμολογίου.

 

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση,

 

Με εκτίμηση,

 

 

Μαρία Πολύζου

WIND Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Link to comment
Share on other sites

λεβεντες μιας και σημερα ενεργοποιηθηκε μια γραμμη μου σε Q εχω δυο αποριες : 1ον που παίρνω τηλεφωνο για να μαθω το υπολοιπο μου; 2ον επειδη δε θα το χρησιμοποιησω και πολυ απλα το κρατησα προσωρινος για να μη χασω το νουμερο, καθε ποτε πρεπει να βαζω καρτα και τι ποσό για να μη χαθει η συνδεση; ευχαριστω εκ των προτερων .
Link to comment
Share on other sites

να σου κανω εγω μια ερωτηση:

απο ποιο δικτυο εκανες φορητοτητα; πληρωσες για την φορητοτητα; σου μπηκε καποιο υπολοιπο;

Link to comment
Share on other sites

  Bayern4 said:
να σου κανω εγω μια ερωτηση:

απο ποιο δικτυο εκανες φορητοτητα; πληρωσες για την φορητοτητα; σου μπηκε καποιο υπολοιπο;

 

απο εταιρικο wind το εκανα Q , πληρωσα την καρτα 10 ευρω τα οποια μου ειχαν πει θα μπουνε στην καρτα, δε ξερω αν μπηκαν γι αυτο και ρωτησα που να καλεσω

Link to comment
Share on other sites

  Bayern4 said:
1225

 

,,,,,,

 

οκ ευχαριστω, γνωριζεις μηπως και καθε ποτε να βαζω καρτα για να μη χασω το νουμερο?

Link to comment
Share on other sites

  dimtz said:
οκ ευχαριστω, γνωριζεις μηπως και καθε ποτε να βαζω καρτα για να μη χασω το νουμερο?

 

Για να μην χασεις το νουμερο ανανεωση μια φορα καθε δωδεκα μηνες

Edited by pexths
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  pexths said:
Για να μην χασεις το νουμερο ανανεωση νια φορα καθε δωδεκα μηνες

 

ωραιος , ευχαριστω φιλε .

Link to comment
Share on other sites

  Stelth_16 said:
Για την ώρα πρεπε να κανεις ανανεωση κάθε εξι μήνες,άλλα από Σεπτέμβρη πάει κάθε τρίμηνο.

 

αυτο ισχυει για να μη χασω το νουμερο η το υπολοιπο χρηματων στην καρτα?

Link to comment
Share on other sites

  Stelth_16 said:
Για την ώρα πρεπε να κανεις ανανεωση κάθε εξι μήνες,άλλα από Σεπτέμβρη πάει κάθε τρίμηνο.

Κακή εξέλιξη.. Στο τρίμηνο θα χάνεται ο χρόνος ανανέωσης που έχεις μέσα όχι ο αριθμός νομίζω (όπως γίνεται σε cosmote). Δυστυχώς στην q δεν μπορείς και να μεταφέρεις υπόλοιπο οπότε υπάρχει θέμα. To λέω για αυτούς που έχουν κινητά q για περιστασιακή χρήση πχ για γονείς και παππούδες που δεν τα χρησιμοποιούν πολύ πχ μόνο το καλοκαίρι. Συμφέρει να χάνεις ότι υπόλοιπα έχεις και να βάζεις μόνο το καλοκαίρι 5€ αλλιώς θα ξοδεύεις παραπάνω χωρίς να τα χρησιμοποιείς.

από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith
Link to comment
Share on other sites

Έχω έναν αριθμό Q και σήμερα πριν λίγες ώρες είχα ένα καταιγισμό αναπάντητων από χώρες του εξωτερικού.

Ρουμανία, Νιγηρία, Ταϋλάνδη, Bhuta...

Τι είναι αυτό;;;

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

αυτο ξερεις οτι ειναι σπαμ,

οι αναπαντητες απο ελληνικο νουμερο ειναι το σπασιμο(που εννοειται οτι ΠΟΤΕ δε προκειται να χρεωθω για να μαθω ποιος ειναι)

Link to comment
Share on other sites

  elephant said:
Έχω έναν αριθμό Q και σήμερα πριν λίγες ώρες είχα ένα καταιγισμό αναπάντητων από χώρες του εξωτερικού.

Ρουμανία, Νιγηρία, Ταϋλάνδη, Bhuta...

Τι είναι αυτό;;;

 

Επειδή κάτι υποψιάζομαι... Τον αριθμό πώς τον έχεις αποκτήσει; Από το "δρόμο" και ήταν ήδη ενεργοποιημένος;

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

  elephant said:
Τον έχω πολλά χρόνια.

 

Άλλο ρώτησα.. Μήπως τον είχες αγοράσει από το δρόμο και ήταν ενεργοποιημένος στο όνομα κάποιου αλλοδαπού. Αν τον έχεις αποκτήσει από κατάστημα, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι εφαρμογές τύπου viber.

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

  • This topic was unpinned, featured and pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...