Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

43 minutes ago, kmpatra said:

Όχι δεν γίνεται πάτα τους όρους πάνω δεξιά και θα το διαβάσεις το γράφει

ευχαριστώ για την απάντηση! .. τους ψάχνω αυτούς τους όρους αλλά δεν τους βρίσκω .. που είναι; αλλά και πάλι βλέπω την desktop έκδοση και μάλλον τους ξέχασαν εκεί.

firefox_qsezcHRg9n.png

Edited by dstdst
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Pppe said:

Πιθανον θα εφαρμοστει οντως για οσους εχουν κανει ανανεωση/καρτα μετα την 1/7 (αν δεν βαλουν αλλη καρτα στο 4μηνο, εννοειται), συμφωνα με τους νεους ορους χρησης καρτοκινητης με την παραπανω ημερομηνια εναρξης τους.

Οσοι εχουν βαλει τελευταια καρτα πριν την 30/6 θα μπορουν να εχουν εισερχομενες κλησεις ως το 12 μηνο τους απο την τελευταια καρτα.

Αλλα οσα γραφω μενει να επαληθευτουν, γιατι ειτε μπορει να μην τα εφαρμοσει (δλδ φραγη εισερχομενων στο 4μηνο απο τελευταια καρτα), ειτε και να τα εφαρμοσει για ολους ειτε εχουν τελευταια καρτα πριν την 1/7 ειτε οχι.

Αν οντως τα εφαρμοσει, με το καλοκαιρι 2023 (1/8/2023) θα ισχυουν για ολους οσους παραμενουν συνδρομητες καρτοκινητης Wind, αν οχι πιο πριν.

Πιο πιθανον βλεπω αυτο που ανεφερα στην αρχη.

Aν τα εφαρμοσει ολοι (η οι περισοτεροι), θα την κανουν για frog, υπαρχει κοσμος που μιλαει ελαχιστα και που εκβιαστηκε να παρει ελληνικο νουμερο, για να λαμβανει sms απο διαφορες κρατικες υπηρεσιες.

Αν λοιπον το εφαρμοσουν δεν υπαρχει καποιος λογος να καθεσε σε αυτους, οταν το frog ειναι ασυναγωνιστο και πιο φερεγγυο (τουλαχιστον μεχρι τωρα) στις ανανεωσεις, με μονη διαφορα το μπλοκ στους 3 μηνες

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, dstdst said:

ευχαριστώ για την απάντηση! .. τους ψάχνω αυτούς τους όρους αλλά δεν τους βρίσκω .. που είναι; αλλά και πάλι βλέπω την desktop έκδοση και μάλλον τους ξέχασαν εκεί.

firefox_qsezcHRg9n.png

 

Screenshot_2022-09-14-16-23-07-65_136a048fd343db936134efdb03d766fc.jpg

Link to comment
Share on other sites

Έληγε σήμερα 14/09, το πακέτο ΚΑΙ το χρηματικό υπόλοιπο.

Μηδένισαν τα λεπτά ομιλίας και τα ΜΒ, αλλά παρέμεινε το χρηματικό υπόλοιπο.

Θα το δω και το πρωί.

Link to comment
Share on other sites

Στο f2g τα λεφτά έληγαν στις 2 με 3 το βράδυ, υποψιάζομαι ότι το είχαν ορίσει σε ώρα UTC και όχι τοπική. Αν όντως σου λήξουν στις 3 μάλλον το ίδιο παίζει και εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά με έχουν ταλαιπωρήσει σε κατάστημα της WIND για να αντικαταστήσω 2 κάρτες sim Q με καινούργιες.

Την πρώτη φορά που πήγα άλλαξαν την δική μου αμέσως, οκ. Της γυναίκας μου, που είχα την ταυτότητα της μαζί, μου είπαν ότι θα πάρουν τηλέφωνο τα κεντρικά, για να πάρουν έγκριση να με εξυπηρετήσουν (και καλά). Με το τηλεφώνημα έφαγα άκυρο και μου ζήτησαν να έχω μαζί μου και υπεύθυνη δήλωση-εξουσιοδότηση και ταυτότητα.

Το θεώρησα λογικό και την επόμενη μέρα πήγα με εξουσιοδότηση της γυναίκας απο το gov gr και την  ταυτότητα της. Έγινε πάλι το απαραίτητο σουξουμου μεταξύ τους και το τηλεφώνημα στα κεντρικά "για να μας εξυπηρετήσουν". Τελικά αποφάσισαν ότι δεν γίνεται η διαδικασία όπως μου είχαν ζητήσει, αλλά πρέπει να γίνει δήλωση από τη γυναίκα μου στην φόρμα επικοινωνίας της WIND και όταν εγκριθεί, να πάει η ίδια αυτοπροσώπως στο κατάστημα για να γίνει η αντικατάσταση.

Όλες τις φορές ήταν φανερή η διάθεση τους, να το κάνουν κάθε φορά και πιο δύσκολο.

Edited by Green_Dragon
Link to comment
Share on other sites

Και στις 3 εταιρίες χρειάζεται εξουσιοδότηση. Η αλήθεια είναι ότι με το χαρτί μέσω gov μπορεί να ύπαρξει απάτη. Αφού σου έκαναν αντικατάσταση τη δική σου σιμ, δεν φαίνεται να μην θέλουν να σε εξυπηρετήσουν. Και εγώ στη θέση τους θα καλούσα την εταιρία και εάν μου έλεγαν όχι, θα τους άκουγα. 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

H νέα διαδικασία αντικατάστασης sim (όχι απώλειας) απαιτεί να τους πεις κωδικό που θα έρθει με SMS στο τηλέφωνο. Επίσης παίζει μπλοκάρισμα των śms για κάποιες ώρες μετά την αντικατάσταση για λόγους ασφαλείας.

Οπότε αν είσαι απατεώνας και έχεις πρόσβαση στο τηλέφωνο για να διαβάσεις το sms δεν χρειάζεται καν να κάνεις sim swap ούτε εξουσιοδότηση. Θα πάρεις το OTP που ζητάς και θα εξαφανιστείς. Στο κατάστημα απλά είναι ευθυνόφοβοι, η εξουσιοδότηση είναι ένα ισχυρό νομικό έγγραφο, πόσο μάλλον όταν έχεις και την ταυτότητα της γυναίκας σου μαζί (που δεν χρειάζεται όταν έχεις εξουσιοδότηση). Με αυτή τη λογική αν οι εξουσιοδοτήσεις πλαστογραφούνται (που χρειάζονται και OTP από το gov για να εκδοθούν), το ίδιο και χειρότερο κάνουν και οι ταυτότητες, αλλά δε ζητάνε να στείλεις στη φόρμα πρώτα.

Εγώ αυτό που θα έκανα θα ήταν να πάω πάλι εκεί λέγοντας ότι είναι υποχρεωμένοι να δεχθούν την εξουσιοδότηση και αν δεν το κάνουν θέλω γραπτώς το λόγο για να κάνει καταγγελία στον συνήγορο του πολίτη ο δικηγόρος μου.

Edited by spiliot
Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, Mobileras said:

Και στις 3 εταιρίες χρειάζεται εξουσιοδότηση. Η αλήθεια είναι ότι με το χαρτί μέσω gov μπορεί να ύπαρξει απάτη. Αφού σου έκαναν αντικατάσταση τη δική σου σιμ, δεν φαίνεται να μην θέλουν να σε εξυπηρετήσουν. Και εγώ στη θέση τους θα καλούσα την εταιρία και εάν μου έλεγαν όχι, θα τους άκουγα. 

Απάτη, με την εξουσιοδότηση της, την ταυτότητα της και την αποστολή κωδικού επιβεβαίωσης στο κινητό της που επικοινωνούν αμέσως οι ίδιοι για να τους δώσει τον κωδικό.....λίγο υπερβολικό δεν είναι για απλή αντικατάσταση κάρτας;;;

Επιπλέον εγώ που πήγα αυτοπροσώπως μου άλλαξαν την κάρτα, χωρίς να μου ζητήσουν να έχω υποβάλει δήλωση στη φόρμα επικοινωνίας της WIND. Για να πάει η γυναίκα μου αυτοπροσώπως, ζητάνε να έχει προηγηθεί δήλωση στη φόρμα επικοινωνίας με επισύναψη φωτοτυπίας της ταυτότητας της. .......και μετά να πάει η ίδια στο κατάστημα με την ταυτότητα της. Δεν βγάζω νόημα. Η εγώ δεν καταλαβαίνω ή δεν έχουν οδηγίες.

Υ.Γ. Η "επικοινωνία" που είχαν με το κεντρικό ήταν ένα τηλεφώνημα στο 13800 (εξυπηρέτηση πελατών), όπου απάντησε ο πρώτος διαθέσιμος εκπρόσωπος. Και αυτοί μετά είπαν "α....οκει, δεν γίνεται". Φαρσοκωμωδία.

Edited by Green_Dragon
Link to comment
Share on other sites

Με εξουσιοδότηση και γνήσιο υπογραφής από τα ΚΕΠ και ταυτότητα της γυναίκας σου πιστεύω ότι δεν θα έχεις πρόβλημα. Για να μην τρέχεις τσάμπα όμως, στείλε τους 1 email και πες τους ότι δεν έχουν λόγο να μη δεχτούν το χαρτί από τα κεπ.

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπέρα.εβαλα την καρτα σιμ της κιου εγινε και η ενεργοποίηση της αλλα μολις βαζω το 3g-4g δεν μου τα ανοιγει..ουτε πανω δεξια στο κονητο βγαζει την ενδειξη..πρεπει να κανω καποια διαδικασια??

Link to comment
Share on other sites

Άσχετο αλλά μην κουβαλάτε ταυτότητα άλλου πουθενά και για κανένα λόγο, η ταυτότητα έχει αξία μόνο στα χέρια του κατόχου της και δεν είναι και σωστό να τη στερουμε στιγμή από αυτόν. Η εξουσιοδότηση κάνει για κάποια πράγματα αν είναι πολύ πρόσφατη ιδανικά ημέρας και για μια ενέργεια και για όλα τα άλλα είναι τα πληρεξούσια. 

3 ώρες πριν, DjPreD said:

Παιδια καλησπέρα.εβαλα την καρτα σιμ της κιου εγινε και η ενεργοποίηση της αλλα μολις βαζω το 3g-4g δεν μου τα ανοιγει..ουτε πανω δεξια στο κονητο βγαζει την ενδειξη..πρεπει να κανω καποια διαδικασια??

Πάρε τηλέφωνο στις βλάβες για να τη βγάλεις τζάμπα 

Link to comment
Share on other sites

Έχει ακούσει κάποιος κάτι για υποστήρικη eSIM;

http://www.miui.gr Τα πάντα για τις MIUI ROMs αλλά και ελληνική μετάφραση!

 

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, aektzhs 1 said:

Νομίζω στην Q Telecom δεν υποστηρίζεται 

Ούτε στην Q, ούτε στο F2G, ούτε γενικά στη WIND υποστηρίζεται προς το παρόν esim. 

Powered by POCO X5 Pro 5G / NOVA 5G

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 16/9/2022 at 2:52 ΜΜ, Mobileras said:

Η αλήθεια είναι ότι με το χαρτί μέσω gov μπορεί να ύπαρξει απάτη.

Από πού κι ως που; Για αυτό το λόγο υπάρχει το qr code επανω στο έγγραφο, ώστε να μπορεί να ελεγχθεί η γνησιότητα του με ένα μόνο σκαναρισμα του. Είναι γελοίο το ότι όλες οι εταιρίες ζητούν από το κράτος να εκσυγχρονιστεί και, όταν το κάνει, να εμμένουν σε γραφειοκρατικές αγκυλώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Tα κακά της Q.

Παρατήρησα οτι στον λογαριασμο της κόρης ξοδεύτηκαν τα €€.

Δεδομενα είχε (αφου μολις εκανα ανανεωση, ενω είχε και σχεδον 2 λεπτα ομιλίας προς ολους, τα οποία δεν ξοδευτηκαν).

Πρωτη σκέψη οτι τα εφαγε με sms (την παταει γιατι στελενει πολλά imessage κι αν καποιος δεν εχει σύνδεση  ιντερνετ ενεργή, το πληρωνει σαν κανονικό sms). Kοιταξα τα μνμ, δεν ειχε στειλει κανενα.

Μπαινω στο τσατ της Q και ρωταω. Μου απαντάνε αφου το εψαξαν, οτι καταναλώθηκαν τα χρήματα σε ομιλια, γιατι το πακετο τςη ειχε βημα τα 3'. Μα λεω ειναι q star, εχει βήμα χρέωσης ανα 1".

Οοοοχι μου λενε, ειναι το Q star Data το οποίο δινει 200' χρονο ομιλιας με βημα τα 3'.

Οκ, καθησα το εψαξα, το συγκεκριμενο πακετο δεν αναφερει καταναλωση ανα δευτερόλεπτο, αλλά δεν λέει πουθενα και για τρίλεπτο.

Ξαναμπαινω στο τσατ, αλλος υπάλληλος, ψαχνει, μου λεει τα χρήματα καταναλωθηκαν για daily internet γιατι δεν ειχε δεδομένα. "Μα ειχα κανει ανανεωση και ειχε 2 ΓΙΓΑ" και τη στιγμη που μιλουσαμε ειχε ακομα αρκετα.

Τελος παντων, επικρατει ενα αλλαλουμ απ'οτι βλέπω. Ειναι δυνατον να μην μορουν να που απαντησουν που ξοδευτηκαν τα χρήματα την ιδια μερα; (δε ρωτησα για πριν εβδομάδες).
Αν δεν βαρεθω θα στειλω μια καταγγελια στην ΕΕΤ ή στον συνήγορο του καταναλωτη.

Καλή καλή, φτηνη φτηνή, αλλά ωρες ωρες ειναι για τα μπάζα η εξυπηρετηση του πελατη...🤐 

Edited by bebes
Link to comment
Share on other sites

Τα παιδια εκει με ο,τι ξερουν απο ενοραση απαντανε για 3 και 60. Τι περιμενετε;

Θα το ξαναπω: Ο,τι και να συμβει, ακομα και 30Ε καρτα να σας φαει, μη καλειτε την εξυπηρετηση Wind. Ο,τι εγινε εγινε, αφου επιλεγετε Wind. Μονο χειροτερα μπλεγμενοι μπορει να βρεθειτε αν καλεσετε την εξυπηρετηση Wind. Εννοειται δεν υποχρεωνω κανεναν. Οποιος δε θελει, μπορει να καλει οσπου να μαθει. Και για την επιλογη εταιριας.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Pppe said:

Θα το ξαναπω: Ο,τι και να συμβει, ακομα και 30Ε καρτα να σας φαει, μη καλειτε την εξυπηρετηση Wind. Ο,τι εγινε εγινε, αφου επιλεγετε Wind. Μονο χειροτερα μπλεγμενοι μπορει να βρεθειτε αν καλεσετε την εξυπηρετηση Wind. Εννοειται δεν υποχρεωνω κανεναν. Οποιος δε θελει, μπορει να καλει οσπου να μαθει. Και για την επιλογη εταιριας.

Νομίζω πως αυτή είναι η χειρότερη συμβουλή έβερ!
Επιλέγουμε πάντα την φθηνότερη εταιρία και όταν οι υπηρεσίες που παρέχει, γι αυτά που πληρώνουμε, όχι μονον δεν είναι αυτές που διαφημίζουν αλλά μας εμπαίζουν, τότε ευγενικά βαράμε στο ψαχνό.

Αυτός ο ωχαδερφισμός διαιωνίζει την μετριότητα που επικρατεί στην Ελλάδα.

[ f i l i p p o s ] - [ lokalize.gr ]

Link to comment
Share on other sites

Οι εργαζόμενοι στην εξυπηρέτηση πελατών είναι ιδιαιτέρως εξυπηρετικοί και ευγενικότατοι.

Εννοείται ότι σε τέτοιες περιπτώσεις πάντοτε απευθυνόμαστε στην εξυπηρέτηση, για να διευθετηθεί το πρόβλημα.

 

Powered by POCO X5 Pro 5G / NOVA 5G

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Pppe said:

Καλη τυχη, λοιπον, αν ποτε λυθει κανενα προβλημα ετσι.

σε καμία εταιρία δεν λειτουργεί τέλεια η εξυπηρέτηση πελατών.
Κι εγώ όσες φορές έχω απευθυνθεί στην εξυπηρέτηση βρίσκαμε λύση, και παραδόξως μέσα απο το chat στο facebook γινόταν πιο γρήγορα.

Ναι, είναι "ξενέρωμα" να συμβαίνουν τέτοιες λαμογιές γιατί χάνεις χρόνο με την εξ.πελ. αλλά σε ένα βαθμό συμβαίνουν σε όλες τις εταιρίες παροχής υπηρεσιών αυτά.

[ f i l i p p o s ] - [ lokalize.gr ]

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω κι εγώ, ότι μέσω chat προχωράει πιο γρήγορα. 

Powered by POCO X5 Pro 5G / NOVA 5G

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...