pavlitakis1 Δημ. November 20, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2021 Πάντως την καταγγελία θα την φάνε στο τέλος Θα τους πούμε... Βάζω λεφτά και μου τα τρώς και θέλεις 0.25 για να μη μου τα φάς Οχι ρε φίλε... βάλε ένα tab στο app να πατήσω το κουμπάκι. Ακου να σε παρω τηλεφωνο.... Μπορείς να στείλεις στο τσατ υποθέτω ή στην φόρμα στην ιστοσελίδα της γουιντ.Τώρα επί της ουσίας, αφού είσαι ενημερωμένος γιατί συγχιζεσαι? Βάζεις κάθε μήνα πάνω από 11€ και σε χαλάει το μπόνους? Που τα χαλάς τόσα λεφτά? Εκτός αν θέλεις να βάλεις 50€ ώστε να αποφεύγεις το 0,30€ της ανανέωσης. Αν είναι έτσι συμφωνώ. Θα το κάνω κι εγώ αν συνεχιστεί και του χρόνου. Για την ώρα τα δώρα είναι καλοδεχούμενα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sapore Δημ. November 20, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2021 Ακριβώς: "Επιπλέον από 17 Δεκεμβρίου 2021 το bonus ανανέωσης που χαρίζει..... με τέλος διατήρησης bonus ανανέωσης αξίας 1,7€,..... Οι συνδρομητές έχουν δυνατότητα αίτησης απενεργοποίησης του Bonus, κατόπιν σχετικού αιτήματος καλώντας στο 13800 - τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (χρέωση 0,25€/κλήση)." Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manosn2 Δημ. November 20, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2021 Καλησπέρα παιδιά, μεσο φιμπι μπήκα και γω στη διαδικασία να ζητήσω την κατάργηση του 1,70. Για να μης σας κουράζω αφού ελεξε το ζήτημα μου, μου απάντησε αυτό: Η χρέωση του 1,70€ αφορά το τέλος διατήρησης των bonus σου κατά την ανανέωση, το οποίο σας προσφέρει 1500’ προς Q. Η προσφορά αυτή εφαρμόζεται για όλους τους συνδρομητές Q και παρέχει τη διατήρηση του bonus ανανέωσης. Το ΚΙΟΥ ΦΙ αφαιρείται στις ανανεώσεις από 12€ κ άνω. Εάν δεν επιθυμείτε να χρεώνεστε το ΚΙΟΥ ΦΙ, έχετε τη δυνατότητα να μεταβείτε στο MyQ app ή MyQ.gr ώστε να πραγματοποιήσετε ανανέωση 10€ με χρήση της κάρτας σου ή με χρήση PayPal. Δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης του πακέτου και προκειμένου να σας γίνει πίστωση στα πλαίσια εξυπηρέτησης του συγκεκριμένου ποσού . Εφόσον το επιθυμείτε στα πλαίσια καλής συνεργασίας μπορούμε για αυτή τη φορα να σας πιστώσουμε το 1,70 ευρώ . Παράθεση ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CoyoteD Δημ. November 20, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2021 Πόσα είπαμε μένουν από τα 11 ευρώ καθαρά; Παράθεση ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
neutral Δημ. November 20, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2021 11 minutes ago, manosn2 said: Καλησπέρα παιδιά, μεσο φιμπι μπήκα και γω στη διαδικασία να ζητήσω την κατάργηση του 1,70. Για να μης σας κουράζω αφού ελεξε το ζήτημα μου, μου απάντησε αυτό: Η χρέωση του 1,70€ αφορά το τέλος διατήρησης των bonus σου κατά την ανανέωση, το οποίο σας προσφέρει 1500’ προς Q. Η προσφορά αυτή εφαρμόζεται για όλους τους συνδρομητές Q και παρέχει τη διατήρηση του bonus ανανέωσης. Το ΚΙΟΥ ΦΙ αφαιρείται στις ανανεώσεις από 12€ κ άνω. Εάν δεν επιθυμείτε να χρεώνεστε το ΚΙΟΥ ΦΙ, έχετε τη δυνατότητα να μεταβείτε στο MyQ app ή MyQ.gr ώστε να πραγματοποιήσετε ανανέωση 10€ με χρήση της κάρτας σου ή με χρήση PayPal. Δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης του πακέτου και προκειμένου να σας γίνει πίστωση στα πλαίσια εξυπηρέτησης του συγκεκριμένου ποσού . Εφόσον το επιθυμείτε στα πλαίσια καλής συνεργασίας μπορούμε για αυτή τη φορα να σας πιστώσουμε το 1,70 ευρώ . Η Wind στην επίσημη ανακοίνωση γράφει αυτολεξεί "επιπλέον από 17 Δεκεμβρίου (....) Οι συνδρομητές έχουν δυνατότητα αίτησης απενεργοποίησης του Bonus, κατόπιν σχετικού αιτήματος καλώντας στο 13800 - τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (χρέωση 0,25€/κλήση)." Ήμουν τόσο σίγουρη πως στην εξυπηρέτηση πελατών θα μας λένε αντί άλλων. Αν τώρα δεν μπορούμε να το απενεργοποιήσουμε ( που αμφιβάλλω) ,θα μπορούμε από 17 Δεκεμβρίου. Αυτό γιατί δεν στο ανέφερε; Παράθεση http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg Androidoθαυμάστρια. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manosn2 Δημ. November 20, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2021 (edited) 8 minutes ago, neutral said: Η Wind στην επίσημη ανακοίνωση γράφει αυτολεξεί "επιπλέον από 17 Δεκεμβρίου (....) Οι συνδρομητές έχουν δυνατότητα αίτησης απενεργοποίησης του Bonus, κατόπιν σχετικού αιτήματος καλώντας στο 13800 - τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (χρέωση 0,25€/κλήση)." Ήμουν τόσο σίγουρη πως στην εξυπηρέτηση πελατών θα μας λένε αντί άλλων. Αν τώρα δεν μπορούμε να το απενεργοποιήσουμε ( που αμφιβάλλω) ,θα μπορούμε από 17 Δεκεμβρίου. Αυτό γιατί δεν στο ανέφερε; Εμενα δεν ειναι ο βασικος μου αριθμος, απλα τον κραταω γιατι τον εχω απ το 2002. Βαζω κανενα 6ευρακι που και που. Αλλα δε με χαλαει να βαλω πανω απο 10 αρκει να μη μου τρωει τζαμπα σε κατι που δε χρησιμοποιησω το 1,70. Edited November 20, 2021 by manosn2 Παράθεση ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sapore Δημ. November 20, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2021 25 minutes ago, manosn2 said: Εφόσον το επιθυμείτε στα πλαίσια καλής συνεργασίας μπορούμε για αυτή τη φορα να σας πιστώσουμε το 1,70 ευρώ . Είμαι σίγουρος ότι δεν έχεις χρεωθεί πρόσφατα κανένα 1,7€. Αυτό κατάλαβαν!!! Botιά σου "απάντησε"; Ή Botάνθρωποι; Απερίγραπτη Wind "Η βάρδια να βγει. Δε χρειάζεται να είμαστε ενημερωμένοι για τίποτα". Αλίμονο στα 300€ μηνιάτικο των υπαλλήλων: Κι αυτό συνεχίζεται και με τη νέα διοίκηση, προς όσους περίμεναν "κάποια αλλαγή"... 1 1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manosn2 Δημ. November 20, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2021 22 minutes ago, sapore said: Είμαι σίγουρος ότι δεν έχεις χρεωθεί πρόσφατα κανένα 1,7€. Αυτό κατάλαβαν!!! Botιά σου "απάντησε"; Ή Botάνθρωποι; Απερίγραπτη Wind "Η βάρδια να βγει. Δε χρειάζεται να είμαστε ενημερωμένοι για τίποτα". Αλίμονο στα 300€ μηνιάτικο των υπαλλήλων: Κι αυτό συνεχίζεται και με τη νέα διοίκηση, προς όσους περίμεναν "κάποια αλλαγή"... Εγω παντως την βαθμολογησα με αριστα την κοπελα στην αξιολογηση μετα. 1 Παράθεση ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CoyoteD Δημ. November 20, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2021 4 ώρες πριν, pavlitakis1 said: Μπορείς να στείλεις στο τσατ υποθέτω ή στην φόρμα στην ιστοσελίδα της γουιντ. Τώρα επί της ουσίας, αφού είσαι ενημερωμένος γιατί συγχιζεσαι? Βάζεις κάθε μήνα πάνω από 11€ και σε χαλάει το μπόνους? Που τα χαλάς τόσα λεφτά? Εκτός αν θέλεις να βάλεις 50€ ώστε να αποφεύγεις το 0,30€ της ανανέωσης. Αν είναι έτσι συμφωνώ. Θα το κάνω κι εγώ αν συνεχιστεί και του χρόνου. Για την ώρα τα δώρα είναι καλοδεχούμενα. Έχω 4 κινητά άλλων που τα τροφοδοτω εγώ. Γι'αυτό κοιτάω να ενημερωνομαι 1 Παράθεση ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. November 20, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2021 Εγω παντως την βαθμολογησα με αριστα την κοπελα στην αξιολογηση μετα. Σου είπε το μυστικό που ξέρουμε όλοι. Πόσα είπαμε μένουν από τα 11 ευρώ καθαρά;Γύρω στα 9,54. Αν θέλεις να βάλεις παραπάνω 2Χ11€ για να έχεις και κάβα για την επόμενη ανανέωση. Είμαι σίγουρος ότι δεν έχεις χρεωθεί πρόσφατα κανένα 1,7€. Αυτό κατάλαβαν!!! Botιά σου "απάντησε"; Ή Botάνθρωποι; Απερίγραπτη Wind "Η βάρδια να βγει. Δε χρειάζεται να είμαστε ενημερωμένοι για τίποτα". Αλίμονο στα 300€ μηνιάτικο των υπαλλήλων: Κι αυτό συνεχίζεται και με τη νέα διοίκηση, προς όσους περίμεναν "κάποια αλλαγή"...Δεν νομίζω τέτοια σχόλια να βοηθάνε οποιονδήποτε. Μια χαρά είναι η εξυπηρέτηση πελατών. Εγώ στις ελάχιστες φορές που επικοινώνησα ήταν άψογη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. November 21, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2021 (edited) Από την στιγμή που στον lyricmyth το απενεργοποίησαν ενώ στον manosm2 δεν το απενεργοποίησαν , εγώ δεν θα χαρακτήριζα την εξυπηρέτηση "μια χαρά είναι " Edited November 21, 2021 by Vasileios 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. November 21, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2021 Δεν μπορείς να κρίνεις από ένα περιστατικό, γιατί στον manos2 έδωσαν και οδηγίες αποφυγής του. Επομένως δεν φαίνεται πρόθεση μη εξυπηρέτησης αλλά μάλλον αδυναμία λογισμικού ίσως. Το ότι ένας υπάλληλος δεν γνωρίζει τα πάντα, συμβαίνει συχνά και σε όλες τις περιπτώσεις γενικά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lyricmyth Δημ. November 21, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2021 Εγώ έστειλα στην φόρμα, στο μεσεντζερ ούτε εγώ βρήκα άκρη, ούτε όταν τους πήρα τηλέφωνο. Έστειλα στην φόρμα και επέλεξα ΘΕΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. https://www.wind.gr/gr/epikoinonia/forma-epikoinonias/ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aero Δημ. November 21, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2021 Σχετικά με το q fee. 1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bizbiki Δημ. November 21, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2021 εγω το έκανα μεσω του τσατ. στην αρχη μ ειπε οτι μπορω να το αποφυγω αν κανω ονλαιν ανανεωση μεχρι 12€, εστειλα την ανακοίνωση της γουιντ κ μ ειπε οτι μεσα σε 2 εργασιμες μερες θα εχει απενεργοποιηθει, όπως κ έγινε κ μ ηρθε κ μνμ στο κντ 1 Παράθεση unlock your soul unlock your wifi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CoyoteD Δημ. November 21, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2021 16 ώρες πριν, pavlitakis1 said: Μπορείς να στείλεις στο τσατ υποθέτω ή στην φόρμα στην ιστοσελίδα της γουιντ. Τώρα επί της ουσίας, αφού είσαι ενημερωμένος γιατί συγχιζεσαι? Βάζεις κάθε μήνα πάνω από 11€ και σε χαλάει το μπόνους? Που τα χαλάς τόσα λεφτά? Εκτός αν θέλεις να βάλεις 50€ ώστε να αποφεύγεις το 0,30€ της ανανέωσης. Αν είναι έτσι συμφωνώ. Θα το κάνω κι εγώ αν συνεχιστεί και του χρόνου. Για την ώρα τα δώρα είναι καλοδεχούμενα. Θα περιμένω κάνα μήνα για να δω πώς θα εξελιχθεί Παράθεση ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manosn2 Δημ. November 21, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2021 Δοκίμασα ξανά πριν λίγο. Όλα οκ. 1 1 Παράθεση ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. November 21, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2021 (edited) ο καθενας μπορει να μιλαει περι της εξυπηρετησης με βαση την εμπειρια του. Υπάρχουν υπαλληλοι αψογοι, υπαρχουν υπάλληλοι ανενημέρωτοι, υπάρχει κι ένα σπασμένο τηλέφωνο στις συννενοήσεις τους. Είναι που θα πέσεις. Εχω μια βδομάδα που προσπαθώ να βγάλω άκρη για ενα κονέ. Δεν ολοκληρωνόταν αυτόματα, παρενέβη η εξυπηρέτηση και πήρε ο συμφορουμίτης τα γίγα του, εγώ το μόνο που πήρα είναι ένα sms ότι μου έβαλαν 12 γιγα, τα οποία είναι άφαντα. Επειδή σχεδόν πριν από ένα μήνα είχα πάρει και άλλα 12, μάλλον κάπου μπερδεύονται. Ο τελευταίος χτες μου είπε οτι μου το βάζουν σε δόσεις, έχοντας μπερδευτεί από ένα γίγα που πήρα από ανανέωση... για το Q FEE μου ζητησε screenshot της ανακοίνωσης και μου ειπε να τους ξαναενοχλήσω μετά την 1η Δεκέμβρη.... 10 συνεχόμενα χρόνια έχω το κινητό στην q, και ειχα κι αλλα 9 χρόνια το σταθερό. Με τα καλά και τα στραβά τους τόσα χρόνια να τα έχω συνηθίσει, έχω την εντύπωση ότι φέτος έχει χαθεί τελείως η μπάλα...έχουμε και το νέο μότο που το υπενθυμίζουν κάθε φορά " Μην ανησυχείτε - το προωθούμε" (δηλ. σας συνδέουμε με Κάιρο) Edited November 21, 2021 by kmpatra Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GREGORYMO Δημ. November 21, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2021 (edited) Τι είναι το Q fee ? Edited November 21, 2021 by GREGORYMO Λαθος Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sapore Δημ. November 21, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2021 Κιου φι. Παρακαλώ να μιλάμε σωστά ελληνικά!!! 2 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. November 21, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2021 (edited) 20 ώρες πριν, kmpatra said: ο καθενας μπορει να μιλαει περι της εξυπηρετησης με βαση την εμπειρια του. Όταν όμως 4 μιλάνε για σωστή εξυπηρέτηση και ένας μόνο για καθυστέρηση σε κάτι που θα εφαρμοστεί μετά από έναν μήνα, είναι άδικο να τσουβαλιαζουμε. 20 ώρες πριν, kmpatra said: Εχω μια βδομάδα που προσπαθώ να βγάλω άκρη για ενα κονέ. Δεν ολοκληρωνόταν αυτόματα, παρενέβη η εξυπηρέτηση και πήρε ο συμφορουμίτης τα γίγα του Όσο για το κονέ έχω κι εγώ μία κακή εμπειρία σαν την δική σου σε σύνολο 24 κονέ σε 3 χρόνια. Προφανώς κακό λογισμικό και όχι κακή εξυπηρέτηση. Τώρα ψειριζουμε την μαϊμού, αγνοώντας τα πακέτα και προσπαθούμε να βρούμε κάτι να πούμε. Ανεβάζω τα καουντνταουν τους τελευταίους 2 μήνες να δούμε τι γίνεται στην ουσία. Edited November 22, 2021 by XP130TD αφαίρεση χαρακτηρισμών 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. November 21, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2021 μιλησα καθαρα για την δικη μου εμπειρια όσον αφορα την εξυπηρετηση μου τους τελευταιους μηνες. Δεν ξερω αν τσουβαλιασα κανεναν. Ειπα οτι υπαρχουν απ'ολα, ενημερωμενοι, ανενημερωτοι, και λαθος συννενοησεις. Δεν θυμαμαι να εχω γραψει εδω πολλες φορες τα τελευταια χρονια παραπονα για την εξυπηρετηση. Λεω απλά οτι εχω χαλαστει προσωπικα τελευταια. Αυτο δεν σημαινει οτι δεν εξυπηρετουνται αλλοι καλυτερα απο μενα. Τα πακετα και τα καουντνταουν δεν κολλανε με αυτο που εγραψα. Αλλο πραγμα η τιμολογηση της q και αλλο η εξυπηρετηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. November 21, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2021 Προσπαθώ να καταλάβω που χρειάζεται η εξυπηρέτηση ώστε να καταφύγει κάποιος στην εξυπηρέτηση. Έχουμε μιλήσει εδώ σε λαμογιές των καταστημάτων αλλά με παράπονο στην σελίδα λύθηκαν τα προβλήματα. Τώρα με το κιούφι μία χαρά εξυπηρετούνται όλοι, από ότι βλέπω και εκτός τηλεφώνου και χρέωσης. Αναφέρω τα πακέτα για να ξεφύγουμε από την χωρίς νόημα γκρίνια. Μην τσιμπάμε.😆😁😆 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makap Δημ. November 22, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2021 (edited) 16 ώρες πριν, pavlitakis1 said: Προσπάθησα να βρω μια σειρά επανάληψης των ίδιων προσφορών σ' αυτό το διάστημα και το μόνο συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι μερικές προσφορές του ΣΕΠ επαναλαμβάνονται το ΝΟΕ, αλλά όχι με την ίδια σειρά. Βγάζεις εσύ άλλο συμπέρασμα από αυτό ή άλλο μεγαλύτερο δείγμα που, ενδεχομένως, έχεις; ΥΓ Και συμπληρώνω ότι και το σημερινό είναι ίδιο με του ΣΕΠ, αλλά όχι στην ίδια σειρά. Δηλαδή επαναλαμβάνονται οι ίδιες προσφορές μετά από 2 μήνες, αλλά όχι με ην ίδια σειρά. Edited November 22, 2021 by makap Παράθεση :thanks: Αγορές από το εξωτερικό Οδηγός ανανέωσης συμβολαίου και φορητότητας αριθμών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gpapas640 Δημ. November 22, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2021 (edited) Δεν υπάρχει μοτίβο επανάληψης, ούτε στο είδος των παροχών κάθε countdown, ούτε στο χρόνο απόδοσης και τη διάρκεια ισχύος της ενεργοποίησης, αλλά ούτε και στο κόστος του πακέτου. Δε μπορείς να βασιστείς σε παρατηρήσεις προηγούμενων μηνών, εν ολίγοις, για να προγραμματίσεις τι και πώς. Η διαπίστωση που κάνεις αφορά ένα μήνα, δε σημαίνει ότι θα συνεχίσει να ισχύει. Κάποτε έδινε Τρίτη (data) Πέμπτη (λεπτά προς όλους) πχ για ένα διάστημα αλλά το συγκεκριμένο μοτίβο άλλαξε. Δεδομένης και της αύξησης της τιμής του φθηνότερου πακέτου με τη νέα ανακοίνωση (υπερδιπλάσια από το κόστος του μεσου countdown), η μόνη οικονομική λύση (για να μη βρεθείς ποτέ "κρεμασμένος") είναι η ενεργοποίηση νέου πακέτου πριν λήξει το προηγούμενο . Βέβαια, αυτό συνεπάγεται μια de facto μείωση της διάρκειας του κάθε πακέτου. Edited November 22, 2021 by gpapas640 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.