Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εμένα μου αρέσει που γράφει "με καθε ανανεωση". Δηλαδή πόσες ανανεώσεις θα κάνεις μέσα σε 2 μερες;

 

Πάντως δωρεάν είναι, εάν εξαιρέσεις το 1,70€ που θέλουν να "τσιμπήσουν"...

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου αρέσει που γράφει "με καθε ανανεωση". Δηλαδή πόσες ανανεώσεις θα κάνεις μέσα σε 2 μερες;

 

 

 

Πάντως δωρεάν είναι, εάν εξαιρέσεις το 1,70€ που θέλουν να "τσιμπήσουν"...

2€ θα πάρουν συνολικά μείον τέλος κινητής

θα μείνει 8.93€ στο τέλος ,πολύ εξυπνάδα έχει πέσει εκεί στην wind,νομίζουν ότι απ'εθυνονται σε χαζούς,αυτό είναι που με ενοχλεί πάνω από όλα

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου αρέσει που γράφει "με καθε ανανεωση". Δηλαδή πόσες ανανεώσεις θα κάνεις μέσα σε 2 μερες;

 

 

 

Πάντως δωρεάν είναι, εάν εξαιρέσεις το 1,70€ που θέλουν να "τσιμπήσουν"...

Τα παίρνεις και με 10ρικο. Και αν βάλεις 2 δεκάρικα παίρνεις κάτι παραπάνω αν τα χρειάζεσαι και τα λεφτά μένουν.

Τώρα με την παράταση τα τρως με την ησυχία σου.

Εντάξει δεν είναι και σημαντική προσφορά.

Link to comment
Share on other sites

Έγραψα στην αρχική μου ανάρτηση:

 

"Ας μην ξεχνάμε και στις προσωπικές προσφορές που είναι ενεργές για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα".

 

αν θυμάμαι καλά προσωπική προσφορά είναι αυτή που σε εξυπηρετεί και αγοράζεις

όχι ότιδηποτε βλακεία σου στείλουν

και σε αυτές τις προσωπικές προσφορές η Q είναι το απόλυτο μηδέν όλο το 2020

άρα εμείς δεν τις ξεχνάμε αλλά η εταιρεία μας ξέχασε

η ψαλίδα της Q με άλλες εταιρείες έχει κλείσει με υπεροχη των αλλων πλέον

αν αφαιρέσουμε τα countdown έχει χάσει τον τίτλο της πιο φτηνής καρτοκινητης εδώ και αρκετό καιρό

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

 

Εννοείται πώς αγοράζεις μόνο ότι σε συμφέρει. Δε νομίζω ότι κάποιος μπορεί να έχει συνολική εικόνα των συγκεκριμένων προσφορών από την στιγμή που είναι εξατομικευμένες. Ακόμα κι αυτές που θεωρείς ως "απόλυτο μηδέν" για κάποιους είναι χρήσιμες/συμφέρουσες.:!:

 

το κάνεις επίτηδες ότι και καλά δεν καταλαβαίνεις ?

όταν λέμε προσωπικές είναι προσωπικές

δεν μίλησα για όλους που κάποιοι βολεύονται και άλλοι όχι

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

 

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω την αιτία της επίθεσης σου akalos.

Σχολίασα την ανάρτηση του user_one κι όχι κάποια δική σου.

Επισημαίνω ξανά: "Εννοείται πώς αγοράζεις μόνο ότι σε συμφέρει. Δε νομίζω ότι κάποιος μπορεί να έχει συνολική εικόνα των συγκεκριμένων προσφορών από την στιγμή που είναι εξατομικευμένες. Ακόμα κι αυτές που θεωρείς ως "απόλυτο μηδέν" για κάποιους είναι χρήσιμες/συμφέρουσες".

 

Καλή χρονιά!:)

Link to comment
Share on other sites

Οκ ;) Έχεις πέσει κι εσύ θύμα ή έχεις δικό σου κατάστημα και θέλεις να χρεώνεις κι εσύ 20 ευρώ? :D

 

:D :D :D Την απάντηση την θέλω για να τους την πω εάν πάνε να μου χρεώσουν οποιοδήποτε πόσο.

.
Link to comment
Share on other sites

:D :D :D Την απάντηση την θέλω για να τους την πω εάν πάνε να μου χρεώσουν οποιοδήποτε πόσο.
καλα τωρα μεταξύ μας ο φίλος που πλήρωσε 20€ δεν υποψιαστηκε κάτι όταν του ζητήθηκε αυτό το ποσό η τόσο καμένος ήταν από συμβόλαιο που του φάνηκαν λίγα?

από τους μαγαζατορες που λειτουργούν που δεν είναι της wind απλά υπογράφουν μια συνεργασία και χρεώνουν ότι θέλουν μεχρι την ίδια την εταιρία είναι άστα να πάνε

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

:D :D :D Την απάντηση την θέλω για να τους την πω εάν πάνε να μου χρεώσουν οποιοδήποτε πόσο.
Αν επιστραφούν τα χρήματα ανοίγει ο δρόμος και γίνεται πιο εύκολη η φορητότητα.

Αντί να λογομαχείς με τον υπάλληλο, πληρώνεις κατευθείαν, κάνεις παράπονο και σου επιστρέφονται τα χρήματα και ασ τους να τα βρουν μεταξύ τους, αφού εσύ δεν χάνεις χρόνο.

Περίμενε να δούμε τι θα γίνει με τον φίλο.

Link to comment
Share on other sites

Αντί να λογομαχείς με τον υπάλληλο, πληρώνεις κατευθείαν, κάνεις παράπονο και σου επιστρέφονται τα χρήματα και ασ τους να τα βρουν μεταξύ τους, αφού εσύ δεν χάνεις χρόνο.

Περίμενε να δούμε τι θα γίνει με τον φίλο.

 

Αυτό ακριβώς. Δεν ασχολεισαι με τον υπαλληλο, αφου δεν καταλαβαινει.

Δυστυχώς οι υπάλληλοι κινητής είναι πλέον στην κορυφή της ανειδίκευτης εργασίας. Οσο λιγότερη μόρφωση, τοσο το καλύτερο (ωστε να παιρνουν τον ελάχιστο part time μισθό. Ακούνε οτι τους λέει ο κουτοπόνηρος εργοδότης, βάζουν και δικές τους ιδέες (ειδικά τα κλεφτρόνια) και το μόνο που καταφέρνουν είναι να διώχνουν πελάτες. Μηδαμινή εκπαίδευση, ειδικά στην wind και κοσμοτε. Απλά στην κοσμοτε ειναι η πλειοψηφία βυζματα και κάνουν τα απολύτως απαραίτητα. Μονο στη βονταφον υπάρχει νοοτροπία μεγάλης εταιρίας και περισσότερη γνωση και σοβαρότητα απο ενα μεγαλο ποσοστο τουλάχιστον.

Link to comment
Share on other sites

Όλοι ίδιοι είναι. Δεν επιλέγουν το προσωπικό οι εταιρείες αλλά οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων και οι εταιρείες δίνουν ποσοστά.

Οι επιπλέον χρεώσεις πηγαίνουν στην τσέπη τους και ο υπάλληλος παίρνει μία μικρή προμήθεια, αν παίρνει.

Όλοι το κέρδος σκέφτονται.

Εμείς αν γίνεται να έχουμε απεριόριστο ίντερνετ και ομιλία δωρεάν και αυτοί να μας παίρνουν τα λεφτά χωρίς να δίνουν τίποτα.

Στο τέλος όλοι βγαίνουμε χαμένοι.

Αυτοί μας δίνουν κάτι και εμείς πληρώνουμε κάτι.:lol::lol:

Όσο για την βονταφον άστα να πάνε, επειδή έχω προσωπική εμπειρία πριν κάνω φορητότητα.

Link to comment
Share on other sites

Πιο παλιά ήταν αλλιώς τα πραγματα. Οι εταιρίες επέβλεπαν πιο σφιχτά την ποιοτητα και εικόνα τους στα καταστήματα. Γύρω στο 2010 και μετά, πηραν την κάτω βόλτα. Μόνο οι κόκκινοι συνεχίζουν να φροντίζουν για την εικόνα της εταιρίας προς τα έξω. Η γουιντ είναι η πλεον αδιάφορη και οι πρασινοι είναι νοοτροπία δημοσίου.
Link to comment
Share on other sites

Πιο παλιά ήταν αλλιώς τα πραγματα. Οι εταιρίες επέβλεπαν πιο σφιχτά την ποιοτητα και εικόνα τους στα καταστήματα. Γύρω στο 2010 και μετά, πηραν την κάτω βόλτα. Μόνο οι κόκκινοι συνεχίζουν να φροντίζουν για την εικόνα της εταιρίας προς τα έξω. Η γουιντ είναι η πλεον αδιάφορη και οι πρασινοι είναι νοοτροπία δημοσίου.
Ο τελευταίος φίλος που ήλθε εδώ ήλθε από βονταφον λόγω καραμπινάτης κοροϊδίας με ψεύτικες χρεώσεις.

Μόνο παράπονα ακούμε για την κόκκινη.

Βγαίνουμε εκτός θέματος, ας το σταματήσουμε εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Ο τελευταίος φίλος που ήλθε εδώ ήλθε από βονταφον λόγω καραμπινάτης κοροϊδίας με ψεύτικες χρεώσεις.

Μόνο παράπονα ακούμε για την κόκκινη.

Βγαίνουμε εκτός θέματος, ας το σταματήσουμε εδώ.

 

Γειά σου Τάκη φιρφιρη, εγώ πάντως βολευομαι με την κόκκινη όταν έχω έλλειψη από Γκίκα, διότι και εκεί έχω το φοιτητικό.

Πάθος Αξιοπρέπεια Σεβασμός από το 1 9 6 6

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ο τελευταίος φίλος που ήλθε εδώ ήλθε από βονταφον λόγω καραμπινάτης κοροϊδίας με ψεύτικες χρεώσεις.

Μόνο παράπονα ακούμε για την κόκκινη.

Βγαίνουμε εκτός θέματος, ας το σταματήσουμε εδώ.

 

Παντού υπάρχουν δυσαρεστημένοι. Εγώ αναφέρομαι στην γενική εικόνα στα καταστήματα.

Link to comment
Share on other sites

Παντού υπάρχουν δυσαρεστημένοι. Εγώ αναφέρομαι στην γενική εικόνα στα καταστήματα.

Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό. Εξαρτάται σε ποιο κατάστημα θα πέσεις ( ανεξάρτητα εταιρίας ).

Εγώ π.χ. είχα εξαιρετική αντιμετώπιση στο κατάστημα της Vodafone στο Χολαργό, οπότε χρειάστηκα.

Και απαράδεκτη στη Vodafone της Αγ. Παρασκευής. Εκεί πήγα με εξουσιοδότηση από το gov.gr και την ταυτότητα της γυναίκας μου για δική της υπόθεση. Αυτοί μου έλεγαν ότι δεν έχουν ξαναδεί τέτοιο χαρτί, δεν έχει ισχύ και οτι θέλουν από ΚΕΠ.

Φυσικά ο Χολαργός έχει 5 αστέρια στις αξιολογήσεις ( και από μένα ) ενώ η Αγ. Παρασκευή 1ή 2 επειδή δεν υπάρχει 0.

Έχουμε και εμείς τρόπους να τους κάνουμε καλύτερους.

Link to comment
Share on other sites

Τα καταστήματα είναι ρουλέτα

 

Μου έχει τύχει να πάω σε κατάστημα και να εξυπηρετηθω με το παραπάνω

 

Και να πάω στο ίδιο κατάστημα μετά από μερικές εβδομάδες άλλος υπάλληλος άσχετος και με ύφαKI, πάω σε άλλο κατάστημα και όλα μια χαρά

 

Για wind μιλαω

 

αν και στο παρελθόν έχω ίδια περιστατικά από τις άλλες δυο σε κεντρικά κατάστημα των Αθηνών

 

Sent from my Redmi 7 using Tapatalk

Edited by HEO

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σου Τάκη φιρφιρη, εγώ πάντως βολευομαι με την κόκκινη όταν έχω έλλειψη από Γκίκα, διότι και εκεί έχω το φοιτητικό.
Γειά σου Άλεξ.

Κι εγώ έχω "ον δε σποτ" όταν χρειάζεται.

Το συμφέρον μου κοιτάω.

Δεν έχουμε παντρευτεί καμμία εταιρεία.:lol:

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, με το κονέ έχω χάσει τη μπάλα. Μας τα εξηγείτε εσείς, αλλά εμείς που είμαστε ακόμη με τη νοοτροπία συμβολαίου, δεν....

 

Λοιπόν πριν από μια εβδομάδα πήρα από κονέ, χρησιμοποιώντας ένα link που βρήκα στο community της Q, 12gb για ένα χρόνο. Ευτυχώς τα πήρε και το παλληκάρι.

 

Χτες ένας φίλος χρησιμοποίησε το δικό μου link που του έστειλα, δούλεψε κανονικά και πήρε τα 12gb. Εγώ δεν πήρα τίποτα ακόμη. Πρεπει να πάρω +12:ακόμη;

Έκανα ερώτηση στο 13800 και μου είπε - αφού ρώτησε και αυτή κάποιον άλλο - ότι θα τα πάρω όταν κάνω ανανέωση.

Ισχύει; Τι ανανέωση; Δεν μπορούσε να μου πει. Με 12ευρώ, με 10ευρω, με 6.90; Με οτιδήποτε;

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, με το κονέ έχω χάσει τη μπάλα. Μας τα εξηγείτε εσείς, αλλά εμείς που είμαστε ακόμη με τη νοοτροπία συμβολαίου, δεν....

 

Λοιπόν πριν από μια εβδομάδα πήρα από κονέ, χρησιμοποιώντας ένα link που βρήκα στο community της Q, 12gb για ένα χρόνο. Ευτυχώς τα πήρε και το παλληκάρι.

 

Χτες ένας φίλος χρησιμοποίησε το δικό μου link που του έστειλα, δούλεψε κανονικά και πήρε τα 12gb. Εγώ δεν πήρα τίποτα ακόμη. Πρεπει να πάρω +12:ακόμη;

Έκανα ερώτηση στο 13800 και μου είπε - αφού ρώτησε και αυτή κάποιον άλλο - ότι θα τα πάρω όταν κάνω ανανέωση.

Ισχύει; Τι ανανέωση; Δεν μπορούσε να μου πει. Με 12ευρώ, με 10ευρω, με 6.90; Με οτιδήποτε;

Ευτυχώς που τα πήρε γιατί σαν καλεσμένος μόνο μία φορά τα παίρνεις.

Αν ήταν το ίδιο λινκ με την πρώτη φορά, δεν έπρεπε να τα πάρει ούτε ο φίλος σου.

Αν ήταν άλλου το πρώτο λινκ τότε θα τα πάρεις κι εσύ.

Μπορείς να στείλεις στο φβ να στα βάλουν.

Έχουν μικροπροβλήματα γενικά σε τέτοια.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως κάποια περίοδο το έπαιρναν και οι δυο πλευρές όσες φορές και να δοκιμαζαν, αλλά wind είναι αυτή, ότι θέλει γίνεται.
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, με το κονέ έχω χάσει τη μπάλα. Μας τα εξηγείτε εσείς, αλλά εμείς που είμαστε ακόμη με τη νοοτροπία συμβολαίου, δεν....

 

Λοιπόν πριν από μια εβδομάδα πήρα από κονέ, χρησιμοποιώντας ένα link που βρήκα στο community της Q, 12gb για ένα χρόνο. Ευτυχώς τα πήρε και το παλληκάρι.

 

Χτες ένας φίλος χρησιμοποίησε το δικό μου link που του έστειλα, δούλεψε κανονικά και πήρε τα 12gb. Εγώ δεν πήρα τίποτα ακόμη. Πρεπει να πάρω +12:ακόμη;

Έκανα ερώτηση στο 13800 και μου είπε - αφού ρώτησε και αυτή κάποιον άλλο - ότι θα τα πάρω όταν κάνω ανανέωση.

Ισχύει; Τι ανανέωση; Δεν μπορούσε να μου πει. Με 12ευρώ, με 10ευρω, με 6.90; Με οτιδήποτε;

 

Πρέπει να είσαι παραπάνω από έναν μήνα για να δουλέψει το δικό σου κονε .

Link to comment
Share on other sites

Είδα στο φβ να πουλάνε τέτοια πακέτα. Είναι τίποτα ειδική προσφορά ή προσθέτουν διαφορά μπόνους και βγαίνουν αυτά τα νούμερα? Δεν έχω δει να κυκλοφορεί τίποτα τέτοιο εδώ μέσα γι αυτό ρώτησα.

20210102-222922.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δεν γίνεται φορητότητα, άχρηστο είναι. Και ζητάνε και λεφτά.

Δίνουν με 5€ 10 γβ άλλοι.

Edited by pavlitakis1
Link to comment
Share on other sites

Είδα στο φβ να πουλάνε τέτοια πακέτα. Είναι τίποτα ειδική προσφορά ή προσθέτουν διαφορά μπόνους και βγαίνουν αυτά τα νούμερα? Δεν έχω δει να κυκλοφορεί τίποτα τέτοιο εδώ μέσα γι αυτό ρώτησα.

 

20210102-222922.jpg

Αντί όλες οι εταιρίες να έχουν σωστα πακέτα από προεπιλογή βγάζουν ευκαιρίακα πακέτα από το πουθενά λες και θα τρέχει ο άλλος κάθε φορά να αλλάζει νούμερο για να έχει την εκάστοτε προσφορά

 

 

Τι να πω ρε φίλε την μα@.... Στην Ελλάδα την έχουν πάει σε άλλο επίπεδο οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας

 

 

Άλλο ένα αεριτζιδικο πακέτο που σκάει από το πουθενά

 

 

Που φυσικά οποίος έχει q δεν μπορεί να το έχει γιατί αυτόν τον έχουνε πιασμένο αχχχχχχχ

 

Μεθαύριο θα σκάσει κάτι άλλο στο f2g που ούτε εκεί θα μπορούν να το έχουν όσα άτομα είναι συνδρομητές

 

Μπακαληδες κανονικά

 

 

Edited by oxxy

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, με το κονέ έχω χάσει τη μπάλα. Μας τα εξηγείτε εσείς, αλλά εμείς που είμαστε ακόμη με τη νοοτροπία συμβολαίου, δεν....

 

Λοιπόν πριν από μια εβδομάδα πήρα από κονέ, χρησιμοποιώντας ένα link που βρήκα στο community της Q, 12gb για ένα χρόνο. Ευτυχώς τα πήρε και το παλληκάρι.

 

Χτες ένας φίλος χρησιμοποίησε το δικό μου link που του έστειλα, δούλεψε κανονικά και πήρε τα 12gb. Εγώ δεν πήρα τίποτα ακόμη. Πρεπει να πάρω +12:ακόμη;

Έκανα ερώτηση στο 13800 και μου είπε - αφού ρώτησε και αυτή κάποιον άλλο - ότι θα τα πάρω όταν κάνω ανανέωση.

Ισχύει; Τι ανανέωση; Δεν μπορούσε να μου πει. Με 12ευρώ, με 10ευρω, με 6.90; Με οτιδήποτε;

Στειλε στη φορμα και ζητα να αποδοθουν και τα δικα σου 12.Αν χρειαζοταν ανανεωση απο σενα δεν θα προχωρουσε καθολου. Η μονη περιπτωση να κολλήσει είναι επειδή είσαι στην q λιγότερο από μήνα αλλά αφου δούλεψε για τον άλλον λογικά πρέπει να τα πάρεις. Γράψε τους και τον αριθμό ή έστω το email που χρησιμοποίησε ο φίλος σου.Είχα πάθει το ίδιο και λύθηκε γρήγορα μέσω της φόρμας. Με τη διαφορά οτι είμαι παλιός συνδρομητής.

Link to comment
Share on other sites

Οκ. Στην απάντησή τους θα πεις ότι φίλοι σου που έκαναν φορητότητα μέσω internet ή τηλεφώνου δεν χρεώθηκαν για την φορητότητά και όσα χρήματα πλήρωσαν πιστώθηκαν στο λογαριασμό τους.

Επίσης πουθενά δεν γράφουν ότι υπάρχει προμήθεια για φορητότητα.

Επίσης θα τους τονίσεις ότι η πρακτική των καταστημάτων με αυτές τις απάτες μειώνουν την αξιοπιστία της εταιρείας.

Όλα θα πάνε καλά.

 

Σε ευχαριστώ και καλή χρονιά ;)

 

Όσον αφορά το κατάστημα, επειδή με έχουν κουράσει τα ψέματα που έχω ακούσει κατά καιρούς, γι'αυτό και καταφεύγω σε εσάς εδώ να δω τί παίζει. Δεν βασίζομαι σε όσα μάς λένε στα καταστήματα, νομίζω δεν έχουν το μεράκι να τα μάθουν. Απλά το μεροκάματο να βγαίνει.

Εδώ στο κατάστημα δεν ήξεραν ότι είναι roaming στο δίκτυο της Wind και να μού λέει ότι "εμείς δεν κάναμε κάτι, δεν ξέρουμε" χα χα χα χα δηλαδή τόσο καιρό εξυπηρετούν και Q και δεν ξέρουν ότι είναι roaming και ότι για τα data χρειάζεται να ενεργοποιηθεί το roaming??? lol

 

Επίσης, εάν κάποιος μπορεί να μού πει πώς στέλνουμε για φορητότα στο ιντερνετ γιατί θα πάω και την μητέρα μου τέλη Φεβρουαρίου.

Edit: το βρήκα -> https://www.myq.gr/gr/ela-stin-q/online-paraggelia/

Edited by nickolasemp
Φορητότητα μέσω ιντερνετικής φόρμας
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...