Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δοκίμασε επανεγκατάσταση της εφαρμογής

Αριθμός δωρεάν εξυπηρέτησης Wind: 13700

Καταγγελία σύμβασης κι επιστροφή εναπομείναντος υπολοίπου καρτοκινητού: https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/about_Regulation.html

Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικά θα έπρεπε από τις 9 να εμφανίζεται το νέο countdown. Το μόνο που φαίνεται είναι το μηδενισμένο χρονόμετρο, χωρίς πακέτο. Παράλληλα, η ανανέωση των 6ε είναι διαθέσιμη. Συστήματα για ξήλωμα!
Link to comment
Share on other sites

Τώρα ναι,μέχρι πριν λιγα λεπτά δεν είχε τίποτα, όπως λέει ο φίλος πιο πάνω. Απλά άργησαν. 250' προς όλους & 500mb με 4€.

 

----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Αυτο θα ήταν η επόμενη ερώτηση μου γιατί και σε μένα το ίδιο απαντάει. Στο συγκεκριμένο νούμερο από το οποίο το στέλνω είχε έρθει η προσφορά μέσα στην εφαρμογή. Την ενεργοποίησα μία φορά και μετά εξαφανίστηκε από την εφαρμογή. Μετά όμως εδώ μέσα βρήκα το 3 στο 12410 που αντιστοιχεί στη συγκεκριμένη προσφορά. Και με άφησε τουλάχιστον έως την ημερομηνία που έγραφε μέσα στην εφαρμογή (αν θυμάμαι καλά 21/6) να το ενεργοποιήσω και παραπάνω από μία φορές. Νομίζω 5 συνολικά το έκανα, ίσως θα με άφηνε και παραπάνω. Το ερώτημά μου λοιπόν είναι αν θα μπορούσε σε αυτή τη φάση και πάλι να με αφήσει να την ενεργοποιήσω. Υπολογίζω ότι θα βάλω κάρτα την άλλη εβδομάδα (επι countdown) και θα το δοκιμάσω.

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Σε άλλο νούμερο που δεν είχε πάρει ποτέ την προσφορά η απάντηση είναι ότι η προσφορά δεν είναι διαθέσιμη. Το λέω για να μην προσπαθεί κανείς άδικα.

Σε αυτο το θέμα έχουμε ευτυχή κατάληξη.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασε επανεγκατάσταση της εφαρμογής

 

To εκανα συνεχως αλλα μετα απο 2-3 μερες λειτουργιας ξανακρασαρει. Υπαρχει θεμα και στην Q πετανε αετό...

Link to comment
Share on other sites

1) Έχουμε κανένα νέο εάν τελικά θα ισχύσει το χαράτσι €1,75 ανά 6μηνο από 1/1/20;

 

2) εάν βάλω 6 ευρώ, πόσο υπόλοιπο μπαίνει; Εαν δεν κάνω λάθος, υπάρχει χαρατσι €0,30

 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Link to comment
Share on other sites

1) η ανακοινωση συνεχιζει να ισχυει,δεν εχει αναιρεθει κατι

2) 5,35 μετα την αφαιρεση του φορου και τελικα μετα και απο το χαρατσι μενουν καθαρα 5,05.

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση προς διαβασμένους: Έχω στον αριθμό μου το πακέτο 1500' προς όλους και 1,5 giga με 8,57ε. Σκέφτομαι να κάνω αίτημα επιστροφής των χρημάτων της κάρτας μου και ακύρωση του αριθμού λόγω των τιμολογιακών αλλαγών με την ανακοίνωση της 09/08/2019, γιατί εχω μαζέψει κοντά ενα 50αρι στην κάρτα. Αν μετά κάνω εκ νέου ενεργοποίηση του αριθμού, θα είναι διαθέσιμο και πάλι το συγκεκριμένο πακέτο;
Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν θα είναι.

Ο αριθμός θα ακυρωθεί και αν επανασυνδεθεί θα είναι στο απλό πακέτο.

Link to comment
Share on other sites

1) η ανακοινωση συνεχιζει να ισχυει,δεν εχει αναιρεθει κατι

2) 5,35 μετα την αφαιρεση του φορου και τελικα μετα και απο το χαρατσι μενουν καθαρα 5,05.

Απ' ότι θυμάμαι η ανακοίνωση έλεγε ότι η είσπραξη του χαρατσιού θα γίνεται στην αρχή κάθε εξαμήνου εφάπαξ και όχι «αναλογικά» σε κάθε ανανέωση.

 

----- προσθήκη μηνύματος 10 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Είναι δε τόσο γελοίος ο τρόπος και η αιτιολόγηση επιβολής του που εμένα προσωπικά με έπεισαν να μεταφέρω 6 κάρτες Q (δικιά μου και οικείων μου) σε άλλο δίκτυο, εν καιρώ.

 

Συνολικά πιο ακριβή λύση; Ναι και όχι.. 3 από αυτές είναι μόνο ομιλία και μάλιστα συνήθως μικρότερης διάρκειας από 10' το μήνα. Όπου χρειάζονται data προς το παρόν με τα countdowns είναι φθηνότερη η Q (χάθηκε και η προσφορά 8€/8G/8m) αλλά με τα λεφτά μας ψηφίζουμε και για το πως θέλουμε να μας φέρονται.. Πάρτε ψωμόλυσσες countdown; Όχι, ευχαριστώ :mad:

Link to comment
Share on other sites

Φορητότητα από f2g σε q μόνο σε κατάστημα wind, ενώ από τις άλλες μπορείς και online; Κι αν το μοναδικό κατάστημα της περιοχής σου λέει ότι δεν εχει κάρτες και σε παραπέμπει στις καλένδες, wtf;
Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι θυμάμαι η ανακοίνωση έλεγε ότι η είσπραξη του χαρατσιού θα γίνεται στην αρχή κάθε εξαμήνου εφάπαξ και όχι «αναλογικά» σε κάθε ανανέωση.

 

----- προσθήκη μηνύματος 10 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Είναι δε τόσο γελοίος ο τρόπος και η αιτιολόγηση επιβολής του που εμένα προσωπικά με έπεισαν να μεταφέρω 6 κάρτες Q (δικιά μου και οικείων μου) σε άλλο δίκτυο, εν καιρώ.

 

Συνολικά πιο ακριβή λύση; Ναι και όχι.. 3 από αυτές είναι μόνο ομιλία και μάλιστα συνήθως μικρότερης διάρκειας από 10' το μήνα. Όπου χρειάζονται data προς το παρόν με τα countdowns είναι φθηνότερη η Q (χάθηκε και η προσφορά 8€/8G/8m) αλλά με τα λεφτά μας ψηφίζουμε και για το πως θέλουμε να μας φέρονται.. Πάρτε ψωμόλυσσες countdown; Όχι, ευχαριστώ :mad:

 

Φιλαράκι, κατά τη γνώμη μου το βλέπεις λίγο μονόπλευρα. Αν το φιλοσοφήσεις λίγο, όλοι κρεμομαστε απο τις "προσφορές" των εταιριών, ανεξαρτήτως δικτύου. Θεωρητικά, αύριο μπορεί να καταργηθούν τα πακέτα από τα καρτοκινητά, με το σκεπτικό ότι "αν θες στανταρ παροχές κανε συμβόλαιο" (ακραίο παράδειγμα, αλλά καταλαβαίνεις ελπίζω το νόημα).

 

Καλώς ή κακώς, για όσους μιλάνε λίγο (Ένας από αυτούς είμαι και γω) η Q είναι ιδανική προς το παρόν. Η μόνη με 6ευρη ανανέωση και φθηνά πακέτα countdown με λεπτά προς όλους και MB (προς το παρόν και πάλι). Οπουδήποτε αλλού, για τις ελάχιστες παροχές με λεπτά προς όλους συν MB δε θα βρεις πακέτο κάτω από 8-8,5ε.

 

Συνεπώς, ναι μεν "ψηφίζουμε με τα λεφτά μας" όμως από την άλλη παίζουν δύο σημαντικοί παράγοντες. Ο ένας λέγεται μηνιαίο κόστος ανά αριθμό (αυτό που προανέφερα) και ο δεύτερος λέγεται καρτελ μεταξύ των 3 παρόχων.

 

Με λίγα λόγια, θα πας σε έναν άλλο πάροχο που θα σου κοστίζει περισσότερα για να "τιμωρήσεις" την Q... και μετά ο νέος σου πάροχος θα κάνει κι αυτός αυξήσεις! Δηλαδή και κερατάς και δαρμένος (αν μου επιτρέπετε την έκφραση)

 

Συγγνώμη για την πολυλογία, αλλά θεωρώ ότι όταν κάνεις μια πράξη, πρέπει να λαμβάνεις υπ οψιν τη γενική κατάσταση, ώστε να δεις κατά πόσο θα έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

 

----- προσθήκη μηνύματος 49 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Όχι δεν θα είναι.

Ο αριθμός θα ακυρωθεί και αν επανασυνδεθεί θα είναι στο απλό πακέτο.

 

Δε μπορώ ότι εκπλήσσομαι. Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση!

Edited by gpapas640
Link to comment
Share on other sites

Με λίγα λόγια, θα πας σε έναν άλλο πάροχο που θα σου κοστίζει περισσότερα για να "τιμωρήσεις" την Q... και μετά ο νέος σου πάροχος θα κάνει κι αυτός αυξήσεις! Δηλαδή και κερατάς και δαρμένος (αν μου επιτρέπετε την έκφραση)

Νομίζω το έγραψα ξεκάθαρα για τον «τρόπο και την αιτιολόγηση επιβολής του χαρατσιού των 1,75€» και όχι για τις αυξήσεις γενικά (που ούτως ή άλλως είναι υπερβολικές τα τελευταία 1-2 χρόνια). Δεν έχω σχέσεις πάθους με τις εταιρεία κινητής για να «τιμωρώ»..

 

Χαράτσι με εφάπαξ καταβολή ανά εξάμηνο επειδή αύξησε το "Bonus" που δίνει από 1000' σε 1500' για κλήσεις προς Q για ανανεώσεις άνω των 10/12€; Κι εσύ μου μιλάς για 1-2€ διαφορά τον μήνα;

 

Δηλαδή θα το δεχόσουν να σου κάνει έκπτωση 1€ αλλά να περνάς μια φορά το μήνα από ένα κατάστημα Wind να σου ρίχνουν μία καρπαζιά; :lol:

 

Σε αυτά που αναφέρεις περί καρτέλ και σύμπλευση των πολιτικών των υποτίθεται «ανταγωνιστικών» εταιρειών συμφωνούμε. Αλλά υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο «σου κάνω αύξηση και αν δε σου αρέσει φύγε, ούτως ή άλλως που θα πας»; και στο «θα σε χρεώσω δεδομένα ακόμα και αν τα έχεις κλειστά και τρέχα μετά στο facebook και στο τηλέφωνο να με παρακαλέσεις να σου τα γυρίσω». Αυτού του είδους τη νοοτροπία γενικότερα που έχουν στη Wind και την Q.

 

Και πότε θα χρεώνονται αυτά τα 1,75€; Απολογιστικά στο τέλος του προηγούμενου εξαμήνου ή προκαταβολικά με την έναρξη του επόμενου; Και σε ποιες περιπτώσεις; Αν κάνεις έστω και μία ανανέωση των 10/12€ ή αν τις κάνεις όλες; Και αν το εισπράττουν προκαταβολικά σε περίπτωση που κάνεις ανανεώσεις μόνο των 6€ (όσο κρατήσουν) θα σου τα γυρίζουν πίσω; Καταλαβαίνεις ότι μόνο με το ύψος των αυξήσεων και το συνολικό κόστος χρήσης δεν έχει να κάνει η διαμαρτυρία μου..

Edited by ckoul
Link to comment
Share on other sites

1/1/20 θα έρθει μήνυμα οτι χρεωθηκαμε €1,75 ή θα γίνει στη ζούλα και όποιος το πήρε χαμπάρι; Μαλωμένη με τη σοβαρότητα η WIND/Κιού...
Link to comment
Share on other sites

Η χρέωση έρχεται με την πρώτη ανανέωση του εξαμήνου (ανω των 10 λογικα). Δεν αφαιρείται απο το υπόλοιπο.
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή κάθε αριθμός θα έχει ξεχωριστό 6μηνο; Εαν εγω π.χ. βαζω μόνο 6αρες (καουνταουν) και π.χ. 15 Μαρτίου βάλω 10αρα (ονλαιν) θα χρεωθω €1,75 που θα ισχυει εως 15 Σεπτ;
Link to comment
Share on other sites

Τα 6μηνα θα ειναι στανταρ οπως λεει η ανακοίνωση. Η χρέωση θα γίνεται στην πρωτη ανανέωση που θα κανεις εσύ, όποτε κι αν την κάνεις μεσα στο κάθε 6μηνο.
Link to comment
Share on other sites

Τα 6μηνα θα ειναι στανταρ οπως λεει η ανακοίνωση. Η χρέωση θα γίνεται στην πρωτη ανανέωση που θα κανεις εσύ, όποτε κι αν την κάνεις μεσα στο κάθε 6μηνο.

Αρα εαν κάποιος βάλει πρωτη φορά 10αρα 15 Μαιου, θα χρεωθει €1,75 για 15 μερες και εαν βαλει παλι μετά απο 15 μερες, θα ξαναχρεωθει €1,75

Link to comment
Share on other sites

Όχι βέβαια δεν θα ξανα-χρεωθεί πριν την πρώτη Ιουλίου.
Link to comment
Share on other sites

Όχι βέβαια δεν θα ξανα-χρεωθεί πριν την πρώτη Ιουλίου.

 

Έχεις δίκιο, μπερδεύτηκα. Εννοούσα 15 Ιουνιου και 2 Ιουλίου. Και στις 2 ημερομηνίες θα υπάρξει χρέωση. Σωστή κίνηση, θα εισπράξουν από κατοίκους εξωτερικού που θα έρθουν για διακοπές.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα είναι ότι θα εισπράξουν 1,75 ευρώ από την πρώτη ανανέωση και μετά ίσως δεν επαρκεί το υπόλοιπο για αγορά πακέτων.

Οπότε θα χρειαστεί να γίνει και δεύτερη ανανέωση.

Κατά τα άλλα αν υπάρχει υπόλοιπο στο λογαριασμό δεν είναι μεγάλο το ποσό που κρατάει, Αλλά επειδή κάποιοι δεν τα θέλουν τα λεπτά προς Q επειδή τους αρκούν τα λεπτά προς όλους, θα πρέπει να προβλέψουν διαδικασία ώστε να μην χρεώνεσαι και να μην τα παίρνεις.

Αλλιώς καταντάει υποχρεωτική συνδρομή σε καρτοκινητό...

Link to comment
Share on other sites

Εγω φοβάμαι ότι 1/1/20 και 1/7/20 (ή όποτε θα υπάρχει διαθέσιμο υπόλοιπο) θα γίνεται σε όλους τους αριθμούς αυτόματη αφαίρεση από €1,75
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θεωρώ ότι η χρέωση των 1,75€ θα γίνεται με την αφαίρεση του ποσού από την ανανέωση των 10€ και άνω...Αν κάνεις 6€ ανανεώσεις δεν μπορεί να σου αφαιρέσει κάτι γιατί δεν σου προσφέρει και ανάλογα κάτι...Πιθανολογώ όμως ότι για να το εισπράττει ούτως ή άλλως θα καταργήσει τις 6€ ανανεώσεις μέσω των countdown!
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θεωρώ ότι η χρέωση των 1,75€ θα γίνεται με την αφαίρεση του ποσού από την ανανέωση των 10€ και άνω...Αν κάνεις 6€ ανανεώσεις δεν μπορεί να σου αφαιρέσει κάτι γιατί δεν σου προσφέρει και ανάλογα κάτι...Πιθανολογώ όμως ότι για να το εισπράττει ούτως ή άλλως θα καταργήσει τις 6€ ανανεώσεις μέσω των countdown!

Καλά το τι θεωρούμε εμείς με τις αποφάσεις των ... δεν έχει καμία σχέση.

Edited by Vasileios
Προσωπικός χαρακτηρισμός αφαιρέθηκε.
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω το έγραψα ξεκάθαρα για τον «τρόπο και την αιτιολόγηση επιβολής του χαρατσιού των 1,75€» και όχι για τις αυξήσεις γενικά (που ούτως ή άλλως είναι υπερβολικές τα τελευταία 1-2 χρόνια). Δεν έχω σχέσεις πάθους με τις εταιρεία κινητής για να «τιμωρώ»..

 

Χαράτσι με εφάπαξ καταβολή ανά εξάμηνο επειδή αύξησε το "Bonus" που δίνει από 1000' σε 1500' για κλήσεις προς Q για ανανεώσεις άνω των 10/12€; Κι εσύ μου μιλάς για 1-2€ διαφορά τον μήνα;

 

Δηλαδή θα το δεχόσουν να σου κάνει έκπτωση 1€ αλλά να περνάς μια φορά το μήνα από ένα κατάστημα Wind να σου ρίχνουν μία καρπαζιά; :lol:

 

Σε αυτά που αναφέρεις περί καρτέλ και σύμπλευση των πολιτικών των υποτίθεται «ανταγωνιστικών» εταιρειών συμφωνούμε. Αλλά υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο «σου κάνω αύξηση και αν δε σου αρέσει φύγε, ούτως ή άλλως που θα πας»; και στο «θα σε χρεώσω δεδομένα ακόμα και αν τα έχεις κλειστά και τρέχα μετά στο facebook και στο τηλέφωνο να με παρακαλέσεις να σου τα γυρίσω». Αυτού του είδους τη νοοτροπία γενικότερα που έχουν στη Wind και την Q.

 

Και πότε θα χρεώνονται αυτά τα 1,75€; Απολογιστικά στο τέλος του προηγούμενου εξαμήνου ή προκαταβολικά με την έναρξη του επόμενου; Και σε ποιες περιπτώσεις; Αν κάνεις έστω και μία ανανέωση των 10/12€ ή αν τις κάνεις όλες; Και αν το εισπράττουν προκαταβολικά σε περίπτωση που κάνεις ανανεώσεις μόνο των 6€ (όσο κρατήσουν) θα σου τα γυρίζουν πίσω; Καταλαβαίνεις ότι μόνο με το ύψος των αυξήσεων και το συνολικό κόστος χρήσης δεν έχει να κάνει η διαμαρτυρία μου..

 

Δηλαδή μου λες ότι δε σε πείραξε τόσο η αύξηση αλλά το πώς την "έντυσαν"; Με το συμπάθιο, αλλά αυτό μου φαίνεται εντελώς παράλογο.

 

Ο καθένας επιλέγει δίκτυο με βάση τα δικά του στάνταρ. Εγώ προσωπικά (και δε ντρέπομαι να το πω, άλλωστε δεν είμαι ο μόνος) επιλέγω το πιο οικονομικό δίκτυο γιατί ακόμη και τα 1-2 ε το μήνα παραπάνω (που δεν είναι μόνο τόσα) δε μου περισσεύουν. Γιατί οι άλλοι θέλουν 10ε ανανέωση κ η Q έχει 6ε. Με τις νέες αυξήσεις η επιβάρυνση είναι 3,5ε το χρόνο. Δε μου αρέσει, αλλά η μεταφορά σε ένα αλλο δίκτυο θα μου κοστίσει περισσότερο αν πρέπει να δαπανω 8,5ε το μήνα για ένα πακέτο.

 

Ναι, η WIND εχει τη χειρότερη εξυπηρέτηση. Ναι, σου τρώει 1,2ε αν δεν έχεις ενεργό πακέτο ίντερνετ. Όμως μπορείς να παίρνεις ένα τηλέφωνο στο 13700 την ημέρα που λήγουν τα δεδομένα σου και να τα απενεργοποιείς. Ναι, συχνά η εφαρμογή κρασάρει και δε μπορείς να κάνεις ανανέωση online. Ναι, τρώμε φάπες καθημερινά.

 

Αυτά όμως υπήρχαν από την αρχή. Ενώ οι αυξήσεις ήρθαν και συνεχίζουν και έρχονται. Για αυτό μου φαίνεται παράλογο να λες οτι αλλάζεις δίκτυο γιατί η δικαιολογία για τις αυξησεις ήταν ξεδιάντροπη και όχι μια ακόμη αύξηση.

 

Κατά τη γνώμη μου, πιο γελοίο είναι και οτι η ελάχιστη ανανέωση από κατάστημα είναι 12ε ενώ online 10ε. Πιο γελοίο είναι που τα πακέτα θα διαρκούν 28 ημέρες. Πιο γελοίο είναι το χαράτσι 0,30ε ανά κάρτα. Πιο γελοίο ειναι που η τιμή του Economy Talk αυξήθηκε σχεδόν 70% μέσα σε 2 χρόνια (από 3,5ε σε 5,9ε). Πιο γελοίο ειναι που το κόστος συντήρησης καρτοκινητού εχει 12διπλασιαστεί μέσα σε 2-3 χρόνια.

 

Για να μην πολυλογούμε (που εγώ το κάνω ήδη), το ζήτημα κατ εμέ είναι να σταματήσουν οι αυξήσεις και όχι να μας αρέσει η δικαιολόγηση τους από τις εταιρίες.

 

Αν τώρα εσύ "μπουχτισες" απο την κακη εξυπηρέτηση της Q και θέλεις να αλλάξεις δίκτυο που μπορείς να το υποστηρίξεις οικονομικά, αυτο ειναι σεβαστό, αλλά είναι διαφορετικό ζήτημα από αυτό που έθεσες.

 

Φιλικα παντα!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...