Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ναι και σε μένα ήρθε και στους 3 αριθμούς που συνδυάζονται με 3 σταθερά, ελπίζω να είναι μόνιμο, τουλάχιστον να επιβραβεύονται αυτοί που έχουν μείνει στην νέα εταιρεία και στο σταθερό και στο κινητό... Θα δείξει τον άλλο μήνα 

Link to comment
Share on other sites

Η μάνα μου έχει κινητό και σταθερό-internet nova, αλλά δεν ήρθε τίποτα ακόμη.
Αυτά τα 120 λεπτά που λέτε, πως τα πήρατε, μήπως δεν τα δίνουν στα φτηνά συμβόλαια σταθερής;
A, βλέπω ότι το σταθερό τελικά είναι στο όνομα του πατέρα μου, γι’ αυτό δεν ήρθε μήνυμα για τα 1000.

Link to comment
Share on other sites

Η μάνα μου έχει κινητό και σταθερό-internet nova, αλλά δεν ήρθε τίποτα ακόμη. Αυτά τα 120 λεπτά που λέτε, πως τα πήρατε, μήπως δεν τα δίνουν στα φτηνά συμβόλαια σταθερής;
A, βλέπω ότι το σταθερό είναι στο όνομα του πατέρα μου, γι’ αυτό.
Είναι παλιό δώρο που έδινε η Wind σε καινούργιες συνδέσεις. Πλέον έχει καταργηθεί. Απλά το έχουν κρατήσει για όσους το είχαν πάρει από παλιά και δεν το έχουν καταργήσει ακόμα

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, johnny_htc said:

Είναι παλιό δώρο που έδινε η Wind σε καινούργιες συνδέσεις. Πλέον έχει καταργηθεί. Απλά το έχουν κρατήσει για όσους το είχαν πάρει από παλιά και δεν το έχουν καταργήσει ακόμα

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Ακριβώς και μου είπαν ότι αν γίνει αλλαγή στοιχείων στο καρτοκινητό, χάνεται η προσφορά. 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Frpix said:
12 ώρες πριν, Mobileras said:
150'+100sms με 3.5ε για 30 μερες

Παράταση λήξης του χρηματικού υπολοίπου δίνει άραγε ή πια έχουν κοπεί αυτά;

Στης πεθεράς μου το νουμερο που διαχειρίζομαι παντα έχει παραταση, είτε βάλω καουνταουν είτε βάλω προσωπικη προσφορα. 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πριν, Frpix said:
On 2/5/2023 at 11:58 ΠΜ, Mobileras said:
150'+100sms με 3.5ε για 30 μερες

Παράταση λήξης του χρηματικού υπολοίπου δίνει άραγε ή πια έχουν κοπεί αυτά;

Σε άλλα δίνει σε άλλα όχι. Όλα στην πράξη κρίνονται πλέον...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, gpapas640 said:

Σε άλλα δίνει σε άλλα όχι. Όλα στην πράξη κρίνονται πλέον...

Απ' όσο μπορώ να θυμηθώ δεν έχει πει κανένας άλλος ότι δεν του έδωσε παράταση εκτός από εσένα μία φορά, οπότε μπορεί και να κάνεις λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Μονο εγω το εχω γραψει 4 φορες την τελευταια εβδομαδα οτι το εχω ξαναγραψει παλαιοτερα πως εχει τυχει να μην δωσει πακετο παραταση ,ενω θυμαμαι να το διαβαζω και απο αλλους

Link to comment
Share on other sites

Παραταση παίρνεις μόνο όταν το πακέτο λήγει πιο μετά απο το χρηματικό υπόλοιπο 

2 minutes ago, nikotsal said:

Μου έχει τύχει μία φορά, όταν ενεργοποίησα προσφορά για unlimited data. Σε όλα τα άλλα πακέτα, μου δίνει παράταση κανονικά. 

δηλαδή σου ειχε ληξη χρημάτων πριν από τη λήξη του πακέτου;

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Mobileras said:

Παραταση παίρνεις μόνο όταν το πακέτο λήγει πιο μετά απο το χρηματικό υπόλοιπο 

δηλαδή σου ειχε ληξη χρημάτων πριν από τη λήξη του πακέτου;

Ναι, έληγε το υπόλοιπο πχ στις 7 μέρες, ενεργοποίησα το unlimited και δεν έδωσε παράταση. Νομίζω τότε είχαν βγει και κάποια άλλα μέλη και το έκανε μόνο στο unlimited. Διαχειρίζομαι 3 νούμερα, μόνο αυτή τη φορά το είχα προσέξει αυτό. Έχει πάνω από χρόνο βέβαια. 

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Don_VitoCorleone said:

Μονο εγω το εχω γραψει 4 φορες την τελευταια εβδομαδα οτι το εχω ξαναγραψει παλαιοτερα πως εχει τυχει να μην δωσει πακετο παραταση ,ενω θυμαμαι να το διαβαζω και απο αλλους

Βρε παιδιά ώρες ώρες δε συνεννοούμαστε. Το έχω ξαναγράψει, δε μιλάω για το τι γινόταν ένα και δύο χρόνια πριν.

Εδώ και πολύ, πολύ, πολύ καιρό δεν έχει υπάρξει κανένας που να μην έχει πάρει παράταση. Μόνο ένας, ο gpapas το είπε πρόσφατα και αυτό χωρίς να επιβεβαιώσει ότι το το υπόλοιπό του έληγε νωρίτερα. Αν δεν επαναληφθεί και σε άλλους θα έλεγα ότι μάλλον έκανε λάθος.

Τώρα για το "έχω γράψει 4 φορές την προηγούμενη εβδομάδα" τι να πω. Είτε σου αρέσουν οι υπερβολές είτε έχεις μπερδέψει τα forum. Την τελευταία βδομάδα δεν έχεις γράψει τίποτα για το θέμα και πριν δύο εβδομάδες έχεις κάνει δύο αναφορές σε παρελθοντικά περιστατικά.

Edited by spiliot
Link to comment
Share on other sites

Δεν είχα χρόνο να μετρήσω με ακρίβεια τις αναφορές, αλλά αυτή η μανία τελευταία ότι πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι κάθε πακέτο δίνει παράταση δεν είναι απαραίτητη. Προτιμώ να είμαι συγκρατημένα απαισιόδοξος για να μην παίρνει ελπίδα ο καθένας για κάτι που δεν μας έδωσε γραμμένο η εταιρία, λες κι αν ήταν γραμμένο θα ίσχυε και για πάντα. Όσο και όταν ισχύει μας βολεύει, μέχρι εκεί. 

Link to comment
Share on other sites

On 3/5/2023 at 3:42 ΜΜ, spiliot said:

Εδώ και πολύ, πολύ, πολύ καιρό δεν έχει υπάρξει κανένας που να μην έχει πάρει παράταση. Μόνο ένας, ο gpapas το είπε πρόσφατα και αυτό χωρίς να επιβεβαιώσει ότι το το υπόλοιπό του έληγε νωρίτερα. Αν δεν επαναληφθεί και σε άλλους θα έλεγα ότι μάλλον έκανε λάθος.

Καλό είναι να ψάχνετε μερικές δημοσιεύσεις νωρίτερα πριν βγάλετε τα συμπεράσματά σας...

On 27/4/2023 at 8:59 ΜΜ, gpapas640 said:

Όχι. Αν δεις στις προηγούμενες σελίδες του νήματος, είχα ποστάρει ότι είχα ενεργοποιήσει το πακέτο Q huge data star και το countdown 4,5GB με 4,5€ και ΔΕΝ είχε επεκταθεί η λήξη του υπόλοιπου.

Η κάρτα μου έληγε σήμερα 27/4. Το σημερινό countdown με έσωσε (το υπόλοιπο πήρε παράταση έως 27/5) γιατί διαφορετικά θα έπρεπε να κάνω ανανεωση.

Η κάρτα μου έληγε 27/4 και δοκίμασα να ενεργοποιήσω τα εν λόγω πακέτα στις 19/4 και στις 25/4. Η διάρκεια της κάρτας μου ΔΕΝ πήρε παράταση. Αντίθετα (και ευτυχώς) με την ενεργοποίηση του countdown της 27/4 ΠΗΡΕ τελικά παράταση. 

Το μοναδικό λογικό συμπέρασμα που βγαίνει από τα παραπάνω είναι ότι η παράταση του υπόλοιπου από ενεργοποίηση πακέτου δεν ισχύει καθολικά πλέον.

12 ώρες πριν, Don_VitoCorleone said:

Δεν είχα χρόνο να μετρήσω με ακρίβεια τις αναφορές, αλλά αυτή η μανία τελευταία ότι πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι κάθε πακέτο δίνει παράταση δεν είναι απαραίτητη. Προτιμώ να είμαι συγκρατημένα απαισιόδοξος για να μην παίρνει ελπίδα ο καθένας για κάτι που δεν μας έδωσε γραμμένο η εταιρία, λες κι αν ήταν γραμμένο θα ίσχυε και για πάντα. Όσο και όταν ισχύει μας βολεύει, μέχρι εκεί. 

Οκ φίλε, έχουμε εμπεδώσει την άποψη σου. "Η παράταση του υπόλοιπου μέσω ενεργοποίησης πακέτου δεν είναι θεσμοθετημένη". Το να την επαναλαμβάνεις κάθε λίγο και λιγάκι δεν προσφέρει κάτι, αντιθέτως κουράζει.

Το ζήτημα είναι να ξεκαθαρίσουμε τι ισχύει επί του παρόντος και τι όχι, από όσους μας ενδιαφέρει το θέμα. Εγώ δε βλέπω πουθενά μανία λοιπόν.

Edited by gpapas640
Link to comment
Share on other sites

Mία απο την ομαδα του Faceboοk εχει Q και ελαβέ αυτο το μηνημα μετα απο online ανανέωση στο myQ app 10€ και 15€. The end is near

 

344974809_1903793776647522_6923530426021535110_n.jpg

(Credit Elena M)

Edited by eridion25
Link to comment
Share on other sites

Κανένα "end is near" :

1) Κλασικό να "μπλέκουν τα μπούτια τους".

2) Άραγε αυτοί που το λάβανε , "πού" θα "πάνε" να ενεργοποιήσουν το Tap&GetIt στα Q τους; Ας μας το πουν: Δε θα το βρουν πουθενά, λόγω 1) παραπάνω.

3) "Η ζωή συνεχίζεται" στο λαγό........ Και "όποιος κατανοεί, κατανοεί", οι υπόλοιποι ας συνεχίσουν όσπου να "πάθουν μπας και ΤΟΝ μάθουν", αλλά και πάλι παίζει εάν θα καταλάβουν τίποτα (% μας).

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, eridion25 said:

Mία απο την ομαδα του Faceboοk εχει Q και ελαβέ αυτο το μηνημα μετα απο online ανανέωση στο myQ app 10€ και 15€. The end is near

 

344974809_1903793776647522_6923530426021535110_n.jpg

(Credit Elena M)

Συστημικό λάθος το οποίο έχει αναφερθεί και εδώ κάποια στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, gpapas640 said:

Η κάρτα μου έληγε 27/4 και δοκίμασα να ενεργοποιήσω τα εν λόγω πακέτα στις 19/4 και στις 25/4. Η διάρκεια της κάρτας μου ΔΕΝ πήρε παράταση. Αντίθετα (και ευτυχώς) με την ενεργοποίηση του countdown της 27/4 ΠΗΡΕ τελικά παράταση.

Έχει συμβεί (σπάνια) σε εμένα και σε άλλους, μετά από αγορά πακέτου ή ενεργοποίηση countdown, να πάρει ως και 2-3 μέρες μέχρι να φανεί στο Q app η ανανέωση του χρόνου λήξης υπολοίπου. Αυτό μοιάζει με ένα ακόμη συστημικό λάθος της Q από τα πολλά που έχουμε δει όλα αυτά τα χρόνια. Δεν φαίνεται να υπάρχει πρόθεση από το σύστημα να μην δώσει την ανανέωση. Γράφετε ότι αγοράσατε πακέτο στις 19/4 και η κάρτα έληγε 27/4. Το αφήσατε το πακέτο 2-3 μέρες ή το ακυρώσατε την πρώτη ώρα παίρνοντας τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών; Ρωτάω γιατί από τότε που ξεκίνησε τα τελευταία χρόνια από την Q η πρακτική της επέκτασης του χρόνου λήξης του χρηματικού υπολοίπου με την αγορά πακέτου ή countdown έως την ημερομηνία λήξης του πακέτου, δεν ξέρω ούτε μια περίπτωση που τελικά να μην έγινε αυτή η χρονική επέκταση.

Link to comment
Share on other sites

Η "Wind" (γενικά) ξεκίνησε την επέκταση της διάρκειας υπολοίπου των ευρώ έως και την λήξη πακέτων που ενεργοποιούνται, καθώς πιο πριν όταν έβαζε πακέτο κάποιος πελάτης της καρτοκινητής της αυτό μηδενιζόταν εάν έληγε η διάρκεια υπολοίπου του. 

Πιο πριν πχ εάν το υπόλοιπο ευρώ έληγε 10/5 και ενεργοποιούνταν μηνιαίο πακέτο την 5/5, τότε μηδένιζαν όλα την 11/5 και αντί για 30 μέρες διάρκειας του πακέτου, όποιος το αγόραζε με υπάρχοντα credits στο υπόλοιπό του την 5/5 μόλις 5 μέρες μπορούσε να το χρησιμοποιήσει. Σε καμιά από τις υπόλοιπες εταιρίες καρτοκινητής στη χώρα μας δε συνέβαινε ΠΟΤΕ αυτό, όπως και τώρα 2023: Δηλαδή ακόμα και να λήξει η διάρκεια ισχύος υπολοίπου των ευρώ στις άλλες εταιρίες, το πακέτο που ενεργοποιήθηκε πχ την τελευταία μέρα ισχύος του υπόλοιπου ευρώ μπορούσε να χρησιμοποιηθεί κανονικότατα (είτε ομιλία είτε data) έως την αγορασμένη λήξη του πακέτου.

Η "πατέντα" που επινόησε η "Wind" εξυπηρετούσε την αποφυγή μηδενισμού του αγορασμένου πακέτου πριν την αγορασμένη λήξη του, αλλά με τον ιδιότυπο τρόπο που ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ: Δηλαδή τον "άλλα ντ'αλλα" τρόπο στον οποίο ειδικεύεται ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΤΑ για διάφορους λόγους από την μεριά μας (πχ ίδιον του "πάμε κι όπου βγει", "αφού εδώ βρεθήκαμε" Ιδιότητα των πολιτών αυτής της χώρας >80% μας).

"Άλλα ντ'αλλα" "ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ" στον "άλλα ντ'αλλα" τρόπο της "Wind" και κάποιο από μας (%), ενώ κάποιοι ακόμα εμμένουν στο "ΔΕ ΜΑΣ ΤΟ ΧΡΩΣΤΟΥΣΕ Η WIND ΚΑΙ ΟΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΟΒΕΙ", αναδεικνύοντας την ΕΞ'ΟΡΙΣΜΟΥ ιδιοτυπία στην Ισορροπία ανάμεσα σε επιχειρήσεις και πολιτών (ίδιοι κι όμοιοι) αυτής της χώρας.

ΑΣ ΤΟ ΚΟΨΕΙ: ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΞΕΡΟΥΜΕ "ΠΩΣ" ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ: ΑΛΛΑ ΝΤΑ'ΑΛΛΩΝ όπως κι "αυτή"._

 Κάποιοι που για διάφορους λόγους "τροφοδοτούνται" από τη συγκεκριμένη εταιρία (πχ συναισθηματικά ή οικονομικά ή ιδεολογικά κλπ) ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ να εμμένουν Ο,ΤΙ και να "κάνει" η ΑΛΛΑ ΝΤ'ΑΛΛΑ εταιρία. Κάποιους δε τους "πιάνει" τίποτα σ'αυτή τη χώρα (ίδιον των πολιτών της), αποδεοκνύοντας ότι στις επιλογές μας (%) δεν επικρατεί η λογική της αιτιοκρατίας (p=>q) στεγνά (όπως σε άλλες χώρες) αλλά η "χαρμολύπη" του "ΔΩΣΕ ΠΟΝΟ" όπου εκτός από τις "στεγνές" προτάσεις p,q στις επιλογές μας , επικρατούν σε τεράστιο ποσοστό (% μας) οι ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΡΟΤΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ (συνδυασμένα με τη στεγνή λογική p=>q) ως "συμπαραμαρτούντα" ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΥ.

Πείτε (ή dislikάρετε) ό,τι: https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/24230 Ο παραλογισμός (της "Wind") και η Ισορροπία του ("πιάααανεεειιιι").

Αιτιότητα, πιθανότητα και αποτροπή: προς μια νέα οπτική της σχέσης αιτίας-αποτελέσματος
 
Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, opmgls said:

Έχει συμβεί (σπάνια) σε εμένα και σε άλλους, μετά από αγορά πακέτου ή ενεργοποίηση countdown, να πάρει ως και 2-3 μέρες μέχρι να φανεί στο Q app η ανανέωση του χρόνου λήξης υπολοίπου. Αυτό μοιάζει με ένα ακόμη συστημικό λάθος της Q από τα πολλά που έχουμε δει όλα αυτά τα χρόνια. Δεν φαίνεται να υπάρχει πρόθεση από το σύστημα να μην δώσει την ανανέωση. Γράφετε ότι αγοράσατε πακέτο στις 19/4 και η κάρτα έληγε 27/4. Το αφήσατε το πακέτο 2-3 μέρες ή το ακυρώσατε την πρώτη ώρα παίρνοντας τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών; Ρωτάω γιατί από τότε που ξεκίνησε τα τελευταία χρόνια από την Q η πρακτική της επέκτασης του χρόνου λήξης του χρηματικού υπολοίπου με την αγορά πακέτου ή countdown έως την ημερομηνία λήξης του πακέτου, δεν ξέρω ούτε μια περίπτωση που τελικά να μην έγινε αυτή η χρονική επέκταση.

Προφανώς και το ακύρωσα κατευθείαν. Αφ' ενός διότι δε γνώριζα ότι η παράταση του υπόλοιπου μπορεί να γίνει μετά από 2-3 μέρες (παραλογισμός όμως για την τέως Wind μιλάμε...), αφετέρου γιατί (στην περίπτωση που δεν γίνει η επέκταση) δεν είναι λογικό 2-3 μέρες μετά να ζητήσεις την ακύρωση του πακέτου (η οποία παρεμπιπτόντως σπανίως εκτελείται αμέσως, εκτός αν πέσεις σε καλό υπάλληλο).

Άλλωστε αναφέρθηκε από ορισμένους ότι, έπειτα από την ενεργοποίηση ορισμένων πακέτων, ουδέποτε πήρε παράταση το υπόλοιπο της κάρτας τους.

Στην τελική, δε μπορώ να κάνω πειραματισμούς περιμένοντας 2-3 μέρες να δω αν θα πάρει παράταση το υπόλοιπο μου σε κάθε πακέτο που ενεργοποιώ.

Υ.Γ.: Γράφετε ότι δεν φαίνεται να υπάρχει πρόθεση από το σύστημα να μη δώσει την ανανέωση. Από ένα σύστημα μπάχαλο θα σας συμβουλευα να μην περιμένετε καλές ή κακές προθέσεις.

11 ώρες πριν, Pppe said:

Η "Wind" (γενικά) ξεκίνησε την επέκταση της διάρκειας υπολοίπου των ευρώ έως και την λήξη πακέτων που ενεργοποιούνται, καθώς πιο πριν όταν έβαζε πακέτο κάποιος πελάτης της καρτοκινητής της αυτό μηδενιζόταν εάν έληγε η διάρκεια υπολοίπου του. 

Πιο πριν πχ εάν το υπόλοιπο ευρώ έληγε 10/5 και ενεργοποιούνταν μηνιαίο πακέτο την 5/5, τότε μηδένιζαν όλα την 11/5 και αντί για 30 μέρες διάρκειας του πακέτου, όποιος το αγόραζε με υπάρχοντα credits στο υπόλοιπό του την 5/5 μόλις 5 μέρες μπορούσε να το χρησιμοποιήσει. Σε καμιά από τις υπόλοιπες εταιρίες καρτοκινητής στη χώρα μας δε συνέβαινε ΠΟΤΕ αυτό, όπως και τώρα 2023: Δηλαδή ακόμα και να λήξει η διάρκεια ισχύος υπολοίπου των ευρώ στις άλλες εταιρίες, το πακέτο που ενεργοποιήθηκε πχ την τελευταία μέρα ισχύος του υπόλοιπου ευρώ μπορούσε να χρησιμοποιηθεί κανονικότατα (είτε ομιλία είτε data) έως την αγορασμένη λήξη του πακέτου.

Η "πατέντα" που επινόησε η "Wind" εξυπηρετούσε την αποφυγή μηδενισμού του αγορασμένου πακέτου πριν την αγορασμένη λήξη του, αλλά με τον ιδιότυπο τρόπο που ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ: Δηλαδή τον "άλλα ντ'αλλα" τρόπο στον οποίο ειδικεύεται ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΤΑ για διάφορους λόγους από την μεριά μας (πχ ίδιον του "πάμε κι όπου βγει", "αφού εδώ βρεθήκαμε" Ιδιότητα των πολιτών αυτής της χώρας >80% μας).

"Άλλα ντ'αλλα" "ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ" στον "άλλα ντ'αλλα" τρόπο της "Wind" και κάποιο από μας (%), ενώ κάποιοι ακόμα εμμένουν στο "ΔΕ ΜΑΣ ΤΟ ΧΡΩΣΤΟΥΣΕ Η WIND ΚΑΙ ΟΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΟΒΕΙ", αναδεικνύοντας την ΕΞ'ΟΡΙΣΜΟΥ ιδιοτυπία στην Ισορροπία ανάμεσα σε επιχειρήσεις και πολιτών (ίδιοι κι όμοιοι) αυτής της χώρας.

ΑΣ ΤΟ ΚΟΨΕΙ: ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΞΕΡΟΥΜΕ "ΠΩΣ" ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ: ΑΛΛΑ ΝΤΑ'ΑΛΛΩΝ όπως κι "αυτή"._

 Κάποιοι που για διάφορους λόγους "τροφοδοτούνται" από τη συγκεκριμένη εταιρία (πχ συναισθηματικά ή οικονομικά ή ιδεολογικά κλπ) ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ να εμμένουν Ο,ΤΙ και να "κάνει" η ΑΛΛΑ ΝΤ'ΑΛΛΑ εταιρία. Κάποιους δε τους "πιάνει" τίποτα σ'αυτή τη χώρα (ίδιον των πολιτών της), αποδεοκνύοντας ότι στις επιλογές μας (%) δεν επικρατεί η λογική της αιτιοκρατίας (p=>q) στεγνά (όπως σε άλλες χώρες) αλλά η "χαρμολύπη" του "ΔΩΣΕ ΠΟΝΟ" όπου εκτός από τις "στεγνές" προτάσεις p,q στις επιλογές μας , επικρατούν σε τεράστιο ποσοστό (% μας) οι ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΡΟΤΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ (συνδυασμένα με τη στεγνή λογική p=>q) ως "συμπαραμαρτούντα" ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΥ.

Πείτε (ή dislikάρετε) ό,τι: https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/24230 Ο παραλογισμός (της "Wind") και η Ισορροπία του ("πιάααανεεειιιι").

Αιτιότητα, πιθανότητα και αποτροπή: προς μια νέα οπτική της σχέσης αιτίας-αποτελέσματος
 

Αγαπητέ Ζουράρι του my phone forum,

(με αγάπη το λέω, τεκμήριο ότι πάτησα καρδούλα στη δημοσίευση)

Δυστυχώς στην Ελλάδα ο μόνος τρόπος αντίδρασης του καταναλωτή είναι με τα χρήματα του (οι καταναλωτικές ενώσεις κοιμούνται ορθιες). Η (τέως) Wind είναι μια εταιρία που ανέκαθεν ήταν φθηνότερη από τις άλλες 2, είχε όμως άλλα κουσουρια, και κυρίως "πονηρές" χρεώσεις (daily Internet, q fee, χαράτσι 0,30 κλπ.) και υποδεέστερο σήμα.

Κατά τη γνώμη μου, όσοι ψάχνονται λίγο παραπάνω και ξέρουν να "διαβάζουν" τις κινήσεις της, παραμένουν συνδρομητές και τη βγάζουν φθηνότερα (εφόσον βέβαια οι παροχές καλύπτουν τις ανάγκες τους). Countdown πακετα και προσωπικές προσφορές δε θα βρεις άλλου πιο φθηνά.

Ωστόσο, εκ των πραγμάτων, η αβεβαιότητα των κινήσεων της την καθιστά ακατάλληλη για κύριο νούμερο. Με τα τελευταία της καμώματα, έχω προσωπικά έχω ανοίξει το συρτάρι και βρίσκομαι εν αναμονή της κατάθεσης της κάρτας.

Όποιος θεωρεί κουραστική ή άσκοπη την ανωτέρω διαδικασία μπορεί να κάνει ένα συμβόλαιο πληρώνοντας τα δεκαπλάσια και ησυχαζοντας μια και καλή.

 

Edited by gpapas640
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, gpapas640 said:

Αγαπητέ Ζουράρι του my phone forum,

(με αγάπη το λέω, τεκμήριο ότι πάτησα καρδούλα στη δημοσίευση)

Δυστυχώς στην Ελλάδα ο μόνος τρόπος αντίδρασης του καταναλωτή είναι με τα χρήματα του (οι καταναλωτικές ενώσεις κοιμούνται ορθιες). Η (τέως) Wind είναι μια εταιρία που ανέκαθεν ήταν φθηνότερη από τις άλλες 2, είχε όμως άλλα κουσουρια, και κυρίως "πονηρές" χρεώσεις (daily Internet, q fee, χαράτσι 0,30 κλπ.) και υποδεέστερο σήμα.

Κατά τη γνώμη μου, όσοι ψάχνονται λίγο παραπάνω και ξέρουν να "διαβάζουν" τις κινήσεις της, παραμένουν συνδρομητές και τη βγάζουν φθηνότερα (εφόσον βέβαια οι παροχές καλύπτουν τις ανάγκες τους). Countdown πακετα και προσωπικές προσφορές δε θα βρεις άλλου πιο φθηνά.

Ωστόσο, εκ των πραγμάτων, η αβεβαιότητα των κινήσεων της την καθιστά ακατάλληλη για κύριο νούμερο. Με τα τελευταία της καμώματα, έχω προσωπικά έχω ανοίξει το συρτάρι και βρίσκομαι εν αναμονή της κατάθεσης της κάρτας.

Όποιος θεωρεί κουραστική ή άσκοπη την ανωτέρω διαδικασία μπορεί να κάνει ένα συμβόλαιο πληρώνοντας τα δεκαπλάσια και ησυχαζοντας μια και καλή.

 

Αγαπητε gpapa, την ακριβως παραπανω απο την απαντηση μου αυτη εννοω στο "αλλα ντ'αλλα" (της Παρασκευης το γαλα, μιας και η μερα τοιουτη), και "η Ισορροπια που ταιριαζει στις Ιδιοτητες των πολιτων αυτης της χωρας" (>80%).

Προφανως κατεω κι εγω δεοντως να ΤΗΣ "απαντω", Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΜΝΕΙ. Ποσοι % δυνανται, ομως; Βλεπεις την απαντηση ακριβως πανω απο την δικια μου και Πετσοκαναλα γεμισαμε πριν τις "εκλογες": Τοσα καταλαβαινει το >80% μας._

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά λίγα για τα συστήματα της nova. Φυσάνε. Για να καταλάβετε φύγαμε από την Q (με φορητότητα) αλλά σήμερα ήρθε sms από την Q προσφορά "ανανέωσε μέχρι τότε για να πάρεις χ και ψ" στο νούμερο που είναι ήδη... vodafone...

Λέτε να τους τρολάρω στο τσατ ότι έκανα ανανέωση στη vodafone και δεν πήρα τα λεπτά και gb από την Q;

Edited by spiliot
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Mobileras said:

Ε οχι και δεκαπλάσια, με 15 ευρώ παγιο ένας συνδρομητής Q έχει πολυ περισσοτερα στη Νοβα. 

Αν αναφέρεσαι στα συμβόλαια της Nova, το φθηνότερο των 15€ δίνει (από data) 2GB. Το Q star big auto δίνει πολύ περισσότερα με μικρότερο κόστος. Όσον αφορά το δεκαπλάσιο που αμφισβητησες, επί μισό χρόνο την έβγαλα με  πακέτο προσωπικής προσφοράς (απεριόριστα data +1000' προς όλους) με 5€. Θα μου πεις: ούτε για πάντα διαρκεί, ούτε σε όλους είναι διαθέσιμο. Σύμφωνοι, όμως πλήρωσα σε 1 6μηνο όσα θα πλήρωνε ένα συμβόλαιο με αντίστοιχες παροχές σε 1 μήνα. Δηλαδή μετρισιμη εξοικονόμηση.

Σε κάθε περίπτωση αυτό που ήθελα να πω είναι ότι όποιος δε θέλει να σπάσει το κεφάλι του ψάχνοντας προσφορές μπορεί να περάσει στο συμβόλαιο με το ανάλογο κόστος 

Edited by gpapas640
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...