Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Να πω ότι ήταν έκπληξη; Κάθε αντικατάσταση ή ενεργοποίηση και διαφορετική ιστορία. Σε κάποιον ξεχνάνε τα δεδομένα, σε άλλον το 4G, σε άλλον την είσοδο στο myQ, παίζει αντί να γίνεται αυτόματα να κάθεται ένας κακομοίρης να αλλάζει επιλογές με το χέρι, όλο και κάτι θα ξεχάσει.

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πριν, spiliot said:

Να πω ότι ήταν έκπληξη; Κάθε αντικατάσταση ή ενεργοποίηση και διαφορετική ιστορία. Σε κάποιον ξεχνάνε τα δεδομένα, σε άλλον το 4G, σε άλλον την είσοδο στο myQ, παίζει αντί να γίνεται αυτόματα να κάθεται ένας κακομοίρης να αλλάζει επιλογές με το χέρι, όλο και κάτι θα ξεχάσει.

Σε μένα ξέχασαν να κάνουν την αλλαγή sim λόγω παλαιότητας και 3 μέρες μετά δεν ήξεραν ούτε οι ίδιοι γιατί δουλεύει ακόμη η παλιά. Με την πιο ανόητη δήθεν λύση να κάνω κλήση από τη νέα sim που δεν είχε σήμα να δω αν καλεί (το κινητό πιο έξυπνο έλεγε χωρίς σήμα κλήση δε γίνεται). 6 τηλέφωνα μετά κάτι έκαναν που δεν έμαθα κι έφτιαξε η αλλαγή sim σε δευτερόλεπτα. Αλλιώς θα περίμενα ως την αιωνιότητα 

Edited by Don_VitoCorleone
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, GREGORYMO said:

Για 7 ημέρες!!!!!!!

Μην την πατήσετε!

Καουντάουν απεριόριστο ίντερνετ με 5,50€ (ενεργοποιηση μεχρι σημερα 17:00).

Αντε και στο επομενο καουνταουν 48 ώρες!

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

Πάντα κοντά σε γιορτές και σχόλες τέτοιες μπούρδες κάνει... Τουλάχιστον διαρκεί μόνο για σήμερα που σημαίνει ότι υπάρχει ελπίδα για ένα ή και περισσότερα countdown αυτή την εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, spiliot said:

Πάντα κοντά σε γιορτές και σχόλες τέτοιες μπούρδες κάνει... Τουλάχιστον διαρκεί μόνο για σήμερα που σημαίνει ότι υπάρχει ελπίδα για ένα ή και περισσότερα countdown αυτή την εβδομάδα.

ή το επόμενο (λογικό κάποιο καλό κόμπο) να έχει διάρκεια από Τετάρτη ως Παρασκευή λόγω εορταστικών ημερών. 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, GREGORYMO said:

3' συνεχόμενο countdown μόνο data, η δεν θυμάμαι καλά?

Δευτερο συνεχομενο. Στις 17 Οκτ ειχε και ομιλία. Από οτι φαίνεται κάνουν τα παντα για να μην μπορει καποιος να εξυπηρετείται απο καουνταουν μόνο. Θα τους γυρισει μπούμερανγκ. Εκτός εαν σκοπευουν να σταματησουν το κιού. 

@Pedro_G το 👎 που βάζεις στα ποστ δειχνει "not helpful/misleading", ενω φανταζομαι οτι θελεις να δειξεις τη δυσφορία σου προς την εταιρια.

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, Mobileras said:

 

@Pedro_G το 👎 που βάζεις στα ποστ δειχνει "not helpful/misleading", ενω φανταζομαι οτι θελεις να δειξεις τη δυσφορία σου προς την εταιρια.

Αυτό....και μόνο 

Link to comment
Share on other sites

Εν όψει της επικείμενης κατάργησης του δικτύου 3G, λαμβάνω μηνύματα από τη Q, ότι πρέπει να περάσω από ένα κατάστημα WIND, για να αντικαταστήσω την υφιστάμενη κάρτα, η οποία είναι σχετικά νέα (περίπου ενός έτους). Θέλω να ρωτήσω εάν όντως υφίσταται τέτοιο θέμα ή ότι απλά στέλνουν generic μηνύματα σε όλους τους συνδρομητές.

Το τελευταίο πράγμα που θέλω, είναι να πάω σε ένα κατάστημα WIND, χωρίς να υφίσταται λόγος και να πέσω σε πιεστικό εργαζόμενο, ο οποίος θα αρχίσει να μου λέει ότι οι κάρτες των €12 θα καταργηθούν και ότι καλύτερα θα είναι να κάνω συμβόλαιο για να μπλα μπλα μπλα...

Link to comment
Share on other sites

Ενός έτους η κάρτα είναι νέα και δεν χρειάζεται αλλαγή.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

17 ώρες πριν, p_k said:

Ενός έτους η κάρτα είναι νέα και δεν χρειάζεται αλλαγή.

Αν δουλεύει με roaming θέλει αλλαγή, ανεξάρτητα του πότε πήρε το πακέτο καθώς μπορεί η κάρτα να ήταν στο ράφι για πχ άλλα 2 χρόνια πριν.

Αν δεν δουλεύει με roaming τότε μάλλον δεν χρειάζεται άμεση αλλαγή. Αν δει πρόβλημα σε ενεργοποίηση volte/vowifi, 5G σε συμβατή συσκευή, όποτε την αποκτήσει, την αλλάζει.

 

17 ώρες πριν, Mobileras said:

Η δικη μου σιμ ειναι 7+ ετων και δεν μου εχει έρθει μήνυμα για νεα σιμ 

Αν περάσεις ποτέ από κατάστημα θα έλεγα πήγαινε μόνος σου και ζήτα αλλαγή για να γλιτώσεις από την βλακεία του roaming. Πια δεν φαίνεται να κοιτάζουν αν σου έχει έρθει το μήνυμα γιατί φαντάζομαι έχει έρθει σε πολλούς οπότε ξέρουν και θέλουν να ξεμπερδεύουν.

Edited by spiliot
Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, castrato said:

Εν όψει της επικείμενης κατάργησης του δικτύου 3G, λαμβάνω μηνύματα από τη Q, ότι πρέπει να περάσω από ένα κατάστημα WIND, για να αντικαταστήσω την υφιστάμενη κάρτα, η οποία είναι σχετικά νέα (περίπου ενός έτους). Θέλω να ρωτήσω εάν όντως υφίσταται τέτοιο θέμα ή ότι απλά στέλνουν generic μηνύματα σε όλους τους συνδρομητές.

Το τελευταίο πράγμα που θέλω, είναι να πάω σε ένα κατάστημα WIND, χωρίς να υφίσταται λόγος και να πέσω σε πιεστικό εργαζόμενο, ο οποίος θα αρχίσει να μου λέει ότι οι κάρτες των €12 θα καταργηθούν και ότι καλύτερα θα είναι να κάνω συμβόλαιο για να μπλα μπλα μπλα...

Όσοι πήραμε το μήνυμα πήγαμε σε κατάστημα και αλλάξαμε κάρτα δωρεάν, αν και σε κάποιους ζήτησαν 5€ ή και παραπάνω μερικά καταστήματα franchise.

Link to comment
Share on other sites

Ξέχασαν να βάλουν πότε είναι το επόμενο καουνταουν, ή απλά δεν ξέρουν πότε θα το βάλουν. Μιλάμε οργάνωση, όχι παίζουμε! Βασικά χάρη θα μου κάνουν να μη βάλουν μεχρι την Παρασκευή, να αναγκαστει η πεθερά μου να βάλει ακριβό πακέτο, μήπως και πεισθεί να την αλλάξω εταιρία!

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Mobileras said:

Ξέχασαν να βάλουν πότε είναι το επόμενο καουνταουν, ή απλά δεν ξέρουν πότε θα το βάλουν. Μιλάμε οργάνωση, όχι παίζουμε! Βασικά χάρη θα μου κάνουν να μη βάλουν μεχρι την Παρασκευή, να αναγκαστει η πεθερά μου να βάλει ακριβό πακέτο, μήπως και πεισθεί να την αλλάξω εταιρία!

Για παρασκευή, είναι σίγουρο.

Για νωρίτερα, θα δούμε 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, castrato said:

Εν όψει της επικείμενης κατάργησης του δικτύου 3G, λαμβάνω μηνύματα από τη Q, ότι πρέπει να περάσω από ένα κατάστημα WIND, για να αντικαταστήσω την υφιστάμενη κάρτα, η οποία είναι σχετικά νέα (περίπου ενός έτους). Θέλω να ρωτήσω εάν όντως υφίσταται τέτοιο θέμα ή ότι απλά στέλνουν generic μηνύματα σε όλους τους συνδρομητές.

Το τελευταίο πράγμα που θέλω, είναι να πάω σε ένα κατάστημα WIND, χωρίς να υφίσταται λόγος και να πέσω σε πιεστικό εργαζόμενο, ο οποίος θα αρχίσει να μου λέει ότι οι κάρτες των €12 θα καταργηθούν και ότι καλύτερα θα είναι να κάνω συμβόλαιο για να μπλα μπλα μπλα...

Πρέπει να πας δυστυχώς.. η νέα κάρτα δίνει πρόσβαση στο 5G και σταματάς να είσαι μέσω roaming. Αυτό που δεν ξέρουμε είναι ΕΑΝ δεν σε ενδιαφέρουν αυτά, μπορείς άραγε να μην αντικαταστήσεις τη sim ποτέ;;

Ιδού η απορία!!

Link to comment
Share on other sites

Ε, δεν σε φωνάζουν με το ζόρι για αλλαγή. Αν είσαι οκ με το να έχεις μόνο 4G στο μέλλον και για ομιλία μόνο 2G, της wind της φτάνει και περισσεύει.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως που έχω συμβόλαιο w unlimited από το 2020 (όταν έκανα και την αλλαγή από το καρτοκινητό) και twin sim δεν χρειάστηκε να την αλλάξω ποτέ, γιατί υποστηρίζει κανονικά 5g.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Άλλο η Q και άλλο η Wind συμβόλαιο , F2G κτλ. Εδώ τόσα χρόνια έβγαινε σαν MVNO. Αυτό είναι το κυριότερο πρόβλημα και για αυτό αλλάζουν οι κάρτες SIM τώρα τελευταία

Poco X3 Pro via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως η wind/q ειναι μια εταιρια καταδικασμένη να τα κάνει όλα με τον δύσκολο τρόπο, αφου κανενας ιδιοκτητης δεν ενδιαφερθηκε σοβαρα για αυτην την εταιρια. Τωρα φτανει στον 4ο διαφορετικό ιδιοκτητη και εάν πάρεις τηλ σε 3 διαφορετικά άτομα στην εξυπηρέτηση πελατων ή πας σε 3 διαφορετικά καταστήματα για μία εξυπηρέτηση, θα ειναι απιστευτα δυσκολο να βγάλεις άκρη. Σχεδον κανενας δεν ακολουθει την εταιρικη πολιτικη. Εδω δεν μπορουν να συννενοηθουν στα καουνταουν μεταξυ τους και βαζουν άλλα καουνταουν, μετά τα αλλάζουν, μετά δεν ξέρουν πότε θα ξαναβαλουν κλπ. Στο μπονους ανανεωσης (με χρεωση 1,70) καποιοι χρεώνονταν, κάποιοι οχι, στο cc δεν ηξεραν τι ισχυει, αλλανταλα δηλαδη! 

Στο f2g αφησαν για λιγες μερες να εννοηθει οτι ειχαν μόνιμο πακέτο απεριοριστου ιντερνετ και μετα του εβαλαν ημερομηνία λήξης. Καμία συννενοηση και οργανωση μεταξυ τους.

Επισης μεγαλο φαουλ που δεν υπαρχει προστασια απο χρεωση ιντερνετ χωρις πακετο, οπως εχουν οι αλλες 2 εταιριες. Οπως και η αστεια χρεωση 0,30€ με καθε ανανεωση.

Προφανως η nova σκοπεύει να απολυσει κοσμο και της κανουν καψονια. Αλλά εκτός αυτού, ποτέ δεν εδειχνε οτι ειναι συμπαγης εταιρια. Πολλες συχνες απροβλεπτες καταστασεις και τρεξιματα. 

Ξεκινησε με την απεριοριστη ομιλια και αρχισε να δειχνει balls, αλλά μετά στο ιντερνετ ξεφούσκωσαν...

 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

Δε πρόκειται να πειστεί κανένας από όσους ήδη έχουν την "άποψή" τους. Ούτε εάν και 3 "αιώνες" παθαίνουν δε θα μάθουν.

Συνεπώς δεν πρόκειται ΚΑΙ να αλλάξει η Ιδιότητα (άρα και οι τακτικές) της εταιρίας.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, georgeavl3 said:

Άλλο η Q και άλλο η Wind συμβόλαιο , F2G κτλ. Εδώ τόσα χρόνια έβγαινε σαν MVNO. Αυτό είναι το κυριότερο πρόβλημα και για αυτό αλλάζουν οι κάρτες SIM τώρα τελευταία

Poco X3 Pro via Tapatalk
 

Το λεγόμενο national roaming.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Mobileras said:

Δυστυχως η wind/q ειναι μια εταιρια καταδικασμένη να τα κάνει όλα με τον δύσκολο τρόπο, αφου κανενας ιδιοκτητης δεν ενδιαφερθηκε σοβαρα για αυτην την εταιρια. Τωρα φτανει στον 4ο διαφορετικό ιδιοκτητη και εάν πάρεις τηλ σε 3 διαφορετικά άτομα στην εξυπηρέτηση πελατων ή πας σε 3 διαφορετικά καταστήματα για μία εξυπηρέτηση, θα ειναι απιστευτα δυσκολο να βγάλεις άκρη. Σχεδον κανενας δεν ακολουθει την εταιρικη πολιτικη. Εδω δεν μπορουν να συννενοηθουν στα καουνταουν μεταξυ τους και βαζουν άλλα καουνταουν, μετά τα αλλάζουν, μετά δεν ξέρουν πότε θα ξαναβαλουν κλπ. Στο μπονους ανανεωσης (με χρεωση 1,70) καποιοι χρεώνονταν, κάποιοι οχι, στο cc δεν ηξεραν τι ισχυει, αλλανταλα δηλαδη! 

Στο f2g αφησαν για λιγες μερες να εννοηθει οτι ειχαν μόνιμο πακέτο απεριοριστου ιντερνετ και μετα του εβαλαν ημερομηνία λήξης. Καμία συννενοηση και οργανωση μεταξυ τους.

Επισης μεγαλο φαουλ που δεν υπαρχει προστασια απο χρεωση ιντερνετ χωρις πακετο, οπως εχουν οι αλλες 2 εταιριες. Οπως και η αστεια χρεωση 0,30€ με καθε ανανεωση.

Προφανως η nova σκοπεύει να απολυσει κοσμο και της κανουν καψονια. Αλλά εκτός αυτού, ποτέ δεν εδειχνε οτι ειναι συμπαγης εταιρια. Πολλες συχνες απροβλεπτες καταστασεις και τρεξιματα. 

Ξεκινησε με την απεριοριστη ομιλια και αρχισε να δειχνει balls, αλλά μετά στο ιντερνετ ξεφούσκωσαν...

 

Θα τα δούμε όλα αυτά με την ολοκλήρωση της συγχώνευσης. Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο εκτός του να περιμένουμε...!

Link to comment
Share on other sites

Σε όλες τις εταιρείες συμβαίνουν τέτοια πράγματα, ας μην είμαστε υπερβολικοί. 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was unpinned, featured and pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...