Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

22 ώρες πριν, pavlitakis1 said:



 

 


Τα συστήματα μας ενδιαφέρουν ή η τσέπη μας??? Τώρα αν έχεις κλειστά δεδομένα δεν σε χρεώνει γιατί επιτρέπει μία ελάχιστη κίνηση στο τηλέφωνο κάθε μέρα που είναι απαραίτητη για την λειτουργία του.



Εγώ δεν έχω χάσει ποτέ τίποτα. 2 φορές χρεώθηκα σε παραμεθόριο αλλά αμέσως μου τα επέστρεψαν.
Το κέρδος από τα πακέτα μας κάνουν να ξεχνάμε την χασούρα.emoji38.pngemoji38.png

 

Χάνω πχ από κλήσεις .....στα Βαλκάνια, κλείνω το τηλ όταν με καλεί, κι όμως μου παίρνει ένα ευρώ. 

Το κάνει συχνά

 

 

 

 

 

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ
Link to comment
Share on other sites

23 ώρες πριν, pavlitakis1 said:



 



Τα συστήματα μας ενδιαφέρουν ή η τσέπη μας??? Τώρα αν έχεις κλειστά δεδομένα δεν σε χρεώνει γιατί επιτρέπει μία ελάχιστη κίνηση στο τηλέφωνο κάθε μέρα που είναι απαραίτητη για την λειτουργία του.


 

Μα τα συστήματα τους ειναι που κλέβουν την τσέπη μας! Οι άλλες δυο εταιρίες έχουν ρύθμιση που κόβει την πρόσβαση σε δεδομένα όταν δεν έχεις ενεργοποιημένο πακέτο.

 

Το ότι δεν έχει τύχει σε σένα να σε χρεώσει όταν έχεις κλειστά δεδομένα μας λέει ότι είσαι τυχερός. Σε μένα όπως και σε γνωστούς μου τύχαινε κατά κόρον να χρεώνει daily Internet 2-3 μέρες συνεχόμενα ενώ είχαμε κλειστά δεδομένα, με αποτέλεσμα να μας τρώει την κάρτα σε χρόνο dt. Αυτός ήταν από τους κύριους λόγους που εγκαταλείψαμε την Q ως βασικό νούμερο.

Το φθηνό μπορεί να γίνει ακριβό υπό προϋποθέσεις.

23 ώρες πριν, pavlitakis1 said:

 

 

Edited by gpapas640
Link to comment
Share on other sites






 Σε μένα όπως και σε γνωστούς μου τύχαινε κατά κόρον να χρεώνει daily Internet 2-3 μέρες συνεχόμενα ενώ είχαμε κλειστά δεδομένα, με αποτέλεσμα να μας τρώει την κάρτα σε χρόνο dt. Αυτός ήταν από τους κύριους λόγους που εγκαταλείψαμε την Q ως βασικό νούμερο.
Το φθηνό μπορεί να γίνει ακριβό υπό προϋποθέσεις.


Παλιά χρέωνε το ημερήσιο. Τώρα έχει δώσει λίγα δεδομένα δωρεάν για να μπορεί να κάνει βασικές ρυθμίσεις το κινητό. Μόνο αν περάσεις αυτό το όριο θα αρχίσει να σε χρεώνει γιατί τότε γίνεται κανονική περιήγηση. Τα υπόλοιπα παραμένουν ίδια. Δεν κάθεται κανένας με το ζόρι πουθενά.
Το φθηνό παραμένει φθηνό.
Αν δεν είσαι Q δεν το καταλαβαίνεις.


Χάνω πχ από κλήσεις .....στα Βαλκάνια, κλείνω το τηλ όταν με καλεί, κι όμως μου παίρνει ένα ευρώ. 
Το κάνει συχνά


Τα Βαλκάνια δεν είναι χώρα. Η περιαγωγή είναι δωρεάν στην ζώνη 1.
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, gpapas640 said:

Μα τα συστήματα τους ειναι που κλέβουν την τσέπη μας! Οι άλλες δυο εταιρίες έχουν ρύθμιση που κόβει την πρόσβαση σε δεδομένα όταν δεν έχεις ενεργοποιημένο πακέτο.

Το ότι οι άλλες εταιρίες κόβουν την πρόσβαση, δεν σημαίνει ότι αυτή η εταιρία κλέβει την τσέπη μας. Το πρώτο είναι βολικό, το άλλο απλά λογικό και νόμιμο βάσει τιμοκαταλόγου που κάθε σοβαρός άνθρωπος πρέπει να διαβάζει, για να κάνει το κουμάντο του.

Όπως αν σου τελειώσει το πακέτο ομιλίας ή το πακέτο SMS δεν σου κόβει την πρόσβαση σε ομιλία και SMS κανείς αυτόματα, αλλά σε χρεώνει "βάσει τιμοκαταλόγου" από το υπόλοιπό σου σε €, έτσι λογικό και νόμιμο να συμβαίνει με τα δεδομένα. Το ότι οι άλλοι προσφέρουν σαν φιλικό προς τον πελάτη τους που ξέχασε ότι του τελείωσε το πακέτο ή δεν ξέρει να χρησιμοποιεί τη συσκευή του κλπ τον αυτόματo κόφτη, το βρίσκω κι εγώ καλύτερο.

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, tetartos said:

Το ότι οι άλλοι προσφέρουν σαν φιλικό προς τον πελάτη τους που ξέχασε ότι του τελείωσε το πακέτο ή δεν ξέρει να χρησιμοποιεί τη συσκευή του κλπ τον αυτόματo κόφτη, το βρίσκω κι εγώ καλύτερο.

Ναι αλλά φαντάσου να σου έχουν τελειώσει τα δεδομένα και να είναι ανάγκη να στείλεις ένα mail ή μία φωτογραφία ή έστω τη θέση σου από το GPS και να μη λειτουργεί γιατί υπάρχει κόφτης. Κατά τη γνώμη μου κανένας δεν θα έπρεπε να κόβει τα δεδομένα, απλώς να στα αφαιρεί από το επόμενο πακέτο που θα αγοράσεις.

Τουλάχιστον το "πάρε καβατζα" είναι απαραίτητο να μπει σε όλες τις εταιρείες.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, tetartos said:

Το ότι οι άλλες εταιρίες κόβουν την πρόσβαση, δεν σημαίνει ότι αυτή η εταιρία κλέβει την τσέπη μας. Το πρώτο είναι βολικό, το άλλο απλά λογικό και νόμιμο βάσει τιμοκαταλόγου που κάθε σοβαρός άνθρωπος πρέπει να διαβάζει, για να κάνει το κουμάντο του.

Όπως αν σου τελειώσει το πακέτο ομιλίας ή το πακέτο SMS δεν σου κόβει την πρόσβαση σε ομιλία και SMS κανείς αυτόματα, αλλά σε χρεώνει "βάσει τιμοκαταλόγου" από το υπόλοιπό σου σε €, έτσι λογικό και νόμιμο να συμβαίνει με τα δεδομένα. Το ότι οι άλλοι προσφέρουν σαν φιλικό προς τον πελάτη τους που ξέχασε ότι του τελείωσε το πακέτο ή δεν ξέρει να χρησιμοποιεί τη συσκευή του κλπ τον αυτόματo κόφτη, το βρίσκω κι εγώ καλύτερο.

Πρώτα από όλα, όλοι πάροχοι σε ενημερώνουν όταν οι παροχές ενός πακέτου φθάνουν το 80% και το 100%, καθώς και όταν αυτές λήξουν. Επίσης, π.χ. εάν έχεις λεπτά ομιλίας και ενώ τα χρησιμοποιείς τελειώσουν, η κλήση τερματίζεται αυτόματα. Ακομα, η πράσινη, εάν πας να πάρεις ένα τηλέφωνο χωρίς ενεργοποιημένο πακέτο και έχεις χαμηλό υπόλοιπο, σου πετάει ηχογραφημένο μήνυμα που λέει πόσα λεπτά μπορείς να μιλήσεις, πριν δρομολογηθεί η κλήση. Ολα αυτά έχουν σκοπό την ενημέρωση του συνδρομητή για να αξιοποιήσει πιο σωστά τα χρηματά του. Δε λέμε ο άλλος να κάνει ο,τι του καπνίσει και να απαιτούμε ο πάροχος να τον ξελασπώνει.

Η βασική διαφορά των δεδομένων είναι ότι ελέγχεις πιο δύσκολα πότε η συσκευή σου "τραβάει" διότι (σε αντίθεση με την κλήση και το SMS) αυτό γίνεται πολλές φορές αυτόματα, όποτε θα έπρεπε οι πάροχοι να προσφέρουν καλύτερους τρόπους ελέγχου της κατανάλωσης των δεδομένων σου. Η Wind δε το κάνει, και από αυτή την "τρύπα" τσιμπάει 2ευρα από τον καθένα. Και φυσικά η συσκευή δε χρειάζεται καμία "μικροποσότητα" δεδομένων για να λειτουργήσει ομαλά, αυτά είναι ανόητες δικαιολογίες. Απόδειξη: εάν έχεις ενεργοποιήσει τη φραγή δεδομένων ή έχεις μηδενικό υπόλοιπο, η συσκευή λειτουργεί κανονικότατα.

1 hour ago, pavlitakis1 said:

Ναι αλλά φαντάσου να σου έχουν τελειώσει τα δεδομένα και να είναι ανάγκη να στείλεις ένα mail ή μία φωτογραφία ή έστω τη θέση σου από το GPS και να μη λειτουργεί γιατί υπάρχει κόφτης. Κατά τη γνώμη μου κανένας δεν θα έπρεπε να κόβει τα δεδομένα, απλώς να στα αφαιρεί από το επόμενο πακέτο που θα αγοράσεις.

Τουλάχιστον το "πάρε καβατζα" είναι απαραίτητο να μπει σε όλες τις εταιρείες.

Αυτό που λες είναι σωστό για το λόγο αυτό o κόφτης ενεργοποιείται και απενεργοποιείται στιγμιαία, με ένα απλό SMS.

Edited by gpapas640
Link to comment
Share on other sites

Το ότι τραβάει μια αμελητέα ποσότητα δεδομένων, είναι γεγονός. Είναι κάτι σαν φυσικό επακόλουθο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις(εκκίνηση της συσκευής κυρίως), εάν βρει δυνατότητα για δεδομένα (και κλειστά να είναι δηλαδή, εφόσον υπάρχει σωστά ρυθμισμένο apn). Με την καμία όμως, δεν πρόκειται για κάτι απαραίτητο για την λειτουργία της συσκευής. Για αυτό και δουλεύει κανονικά το τηλέφωνο όταν δεν έχεις δεδομένα και δεν έχεις και υπόλοιπο για να σου πάρει.
Το κατακριτέο για την συγκεκριμένη εταιρεία είναι (τουλάχιστον στο παρελθόν, δεν έχω άποψη για το αν το έχει διορθώσει γιατί δεν την χρησιμοποιώ μόνιμα), πως έχει τύχει να χρεώσει ακόμη και σε απλό μη-smart τηλέφωνο που εκ κατασκευής δεν είχε καμία δυνατότητα να συνδεθεί με internet ούτε καν με GPRS (Nokia 130 αν θυμάμαι καλά). Και το κερασάκι στην τούρτα, στο καπάκι έρχεται μήνυμα πως μπορεί να έχασες 1€ ( τότε) αλλά εμείς στο επιστρέφουμε (αυτόματα, χωρίς να κάνω κάποιο αίτημα). Λεπτομέρεια ήταν πως αυτό το 1€ μπορούσε να χρησιμοποιηθεί μόνο για να το φας μιλώντας ή στέλνοντας SMS, και όχι για αγορά πακέτου. Φοβερό...

Sent from my Galaxy S10e



Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Mark_K said:

Το κατακριτέο για την συγκεκριμένη εταιρεία είναι (τουλάχιστον στο παρελθόν, δεν έχω άποψη για το αν το έχει διορθώσει γιατί δεν την χρησιμοποιώ μόνιμα), πως έχει τύχει να χρεώσει ακόμη και σε απλό μη-smart τηλέφωνο που εκ κατασκευής δεν είχε καμία δυνατότητα να συνδεθεί με internet ούτε καν με GPRS (Nokia 130 αν θυμάμαι καλά). Και το κερασάκι στην τούρτα, στο καπάκι έρχεται μήνυμα πως μπορεί να έχασες 1€ ( τότε) αλλά εμείς στο επιστρέφουμε (αυτόματα, χωρίς να κάνω κάποιο αίτημα).

Σφάλμα υλικολογισμικό δηλαδή που ανιχνεύθηκε αυτόματα, επιστράφηκε με τον κακό ή καλό τρόπο που επιστράφηκε και είναι κατακριτέο. Φαντάζομαι, όταν μένεις χωρίς τηλέφωνο και δεδομένα για ώρες από επίσης υλικολογισμικό σφάλμα είναι το ίδιο κατακριτέο. Και ευχαριστείς για την εκτίμηση, ότι η "ψυχική οδύνη" και τα "διαφυγόντα κέρδη" (υπερβολή, ποιος ξέρει) αντιστοιχούν σε x GB για x μέρες. Άρα όλοι για κατάκριση είναι κι εμείς διαλέγουμε ποιον, πόσο, πότε θα κατακρίνουμε.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό κατάλαβες; Ότι πρόκειται για σφάλμα; Εμένα μου φαίνεται σκόπιμο, τότε που έγινε. Δεν μπορεί να υφίσταται σφάλμα τέτοιο που να χρεώσει κίνηση δεδομένων σε συσκευή που δεν έχει καν τέτοια δυνατότητα. Απεναντίας το να σου πάρει ένα ποσό που επιστρέφοντάς το, δεν μπορείτε να αγοράσεις πακέτο, άρα θα χρειαστείς ανανέωση που πιθανώς δεν θα ήταν απαραίτητη πριν γίνει αυτό, είναι άλλη μια ένδειξη του ότι έχει λόγο να γίνει σκόπιμα. Ελπίζω να το καταλαβαίνεις τώρα.

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

Εχω 3 νουμερα που διαχειριζομαι, οταν τελειωσουν τα δωρεαν 40-50GB σε ενα χρονο που εχω προσθεσει με τα ΚΟΝΕ θα ενημερωσω αν μου φαει 1-2ευρω.

Edited by n70-spec
Link to comment
Share on other sites

On 13/11/2021 at 5:12 ΜΜ, pavlitakis1 said:

 


Τα Βαλκάνια δεν είναι χώρα. Η περιαγωγή είναι δωρεάν στην ζώνη 1.

 

Δε σε καταλαβαίνω;

 

Νομίζω ότι ήμουνα κατανοητός όποιος ξέρει από κανόνες περιαγωγής καταλαβαίνει τι είναι τα Βαλκάνια προφανώς δεν αναφέρομαι στη Βουλγαρία

 

Σε αυτές τις χώρες σου τρώει λεφτά χωρίς να το καταλάβεις και χωρίς ποτέ να σου πει γιατί στα τρώει

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ
Link to comment
Share on other sites

On 12/11/2021 at 11:56 ΠΜ, gpapas640 said:

Είναι κλασικά εικονογραφημένα της Wind. Είτε θα πρέπει να έχεις διαθέσιμα MB, είτε θα πρέπει να ζητήσεις φραγή των δεδομένων στη γραμμή σου από την εξυπηρέτηση (δωρεάν στο 13700). Διαφορετικά, υπάρχει πιθανότητα να σου ξανασυμβεί ακόμη και αν έχεις κλειστά τα δεδομένα της συσκευής σου.

Άλλη μια απόδειξη όι τα συστήματα της Wind είναι για κλάματα... Ή μάλλον τζόκερ. "Κι αν σου κάτσει;" 😜

Όπως τα λέει ο φίλος είναι, και με κλειστά δεδομένα μπορεί να χρεώσει κανονικά. Παλιά γνωστή κομπίνα της wind που συζητιέται εδώ μέσα χρόνια.  Η μόνη λύση που δουλεύει σ' εμένα (κι αυτή εδώ μέσα την είχα διαβάσει), είναι λιγο πριν τη λήξη των δεδομένων σου, νσ πηγαίνεις στις ρυθμίσεις internet και να αλλάζεις το apn.  Εγώ κάνω το "myq" σκέτο  "my" και δεν μπορεί να συνδεθεί και να με χρεώσει.  Μόλις αγοράσω data ξανά προσθέτω το q κι ούτε γάτα ούτε ζημιά! 

Link to comment
Share on other sites



Όπως τα λέει ο φίλος είναι, και με κλειστά δεδομένα μπορεί να χρεώσει κανονικά. Παλιά γνωστή κομπίνα της wind που συζητιέται εδώ μέσα χρόνια.  Η μόνη λύση που δουλεύει σ' εμένα (κι αυτή εδώ μέσα την είχα διαβάσει), είναι λιγο πριν τη λήξη των δεδομένων σου, νσ πηγαίνεις στις ρυθμίσεις internet και να αλλάζεις το apn.  Εγώ κάνω το "myq" σκέτο  "my" και δεν μπορεί να συνδεθεί και να με χρεώσει.  Μόλις αγοράσω data ξανά προσθέτω το q κι ούτε γάτα ούτε ζημιά! 


Από το καλοκαίρι έχει αλλάξει αυτό. Δίνει κάποια λίγα δεδομένα την ημέρα και μετά αν αρχίσει κατανάλωση χρεώνει ημερήσιο.
Καλό αυτό το κόλπο αλλά δεν χρειάζεται πλέον.
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποια ανακοίνωση για αυτό; Ή έστω ξέρουμε πόσα περίπου είναι τα "λίγα" δεδομένα που δίνει;

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Mark_K said:

Υπάρχει κάποια ανακοίνωση για αυτό; Ή έστω ξέρουμε πόσα περίπου είναι τα "λίγα" δεδομένα που δίνει;

Sent from my Galaxy S10e
 

Μη τα ψάχνεις... Και καλύτερα μη μπλέξεις με την εξυπηρέτηση, θα ακονίσεις τα νεύρα σου χωρίς λόγο. Απλά φρόντισε να έχεις πάντα ενεργοποιημένο κάποιο πακέτο με MB.

Link to comment
Share on other sites

Βρε εγώ το ξέρω. Αλλά όταν σου λέει κάποιος ότι "δίνει κάποια δεδομένα πλέον", ακούγεται λίγο υπερβολικό. Χωρίς παρεξήγηση, και χωρίς να θέλω να υποστηρίξω ότι δεν ισχύει μιας και δεν έχουμε αποδείξεις. Αλλά έστω ότι έχουν ρυθμίσει να αφήνει κάποια ελάχιστη κίνηση πριν χρεώσει, μιλάμε για κάποια kilobyte. Η έκφραση δίνει κάποια δεδομένα, μπορεί πολύ εύκολα να δώσει σε κάποιον την εντύπωση ότι μπορεί ελεύθερα να μην προσέχει ως οφείλει, και πολύ εύκολα να χρεωθεί.

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι αφήνει ελάχιστα δεδομένα , από αυτά που κάνει το κινητό όταν συνδέετε , έτσι ώστε να μην υπάρχουν ανεπιθύμητες χρεώσεις. 

Το να σε αφήνει να κάνεις και ελάχιστο browsing αποκλείετε. Προφανώς θα χρεωθείς. Και δεν θα μπορείς να πεις και τίποτα. 

Μιάζει δηλαδή σαν ένα μπάλωμα στην όλη κατάστση για να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις. 

Το σίγουρο είναι ότι οι διαμαρτυρίες είναι λιγότερες πλέον.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites








Απλά φρόντισε να έχεις πάντα ενεργοποιημένο κάποιο πακέτο με MB.


Αυτό ισχύει σε όλους. Καμμία εταιρεία δεν σε αφήνει να σερφάρεις δωρεάν αν δεν έχεις πακέτο σε απλή σύνδεση.
Από τον τιμοκατάλογο του καλοκαιριού έχει ξεκαθαρίσει το θέμα του ημερήσιου.


Mobile Internet Daily
Πλοήγηση WEB / WAP (2€/ 1GB) 2 € (ανά ημέρα χρήσης)
Χρέωση μετά τα προσφερόμενα ΜΒ (δεν ισχύει κατά την Περιαγωγή) 2 € / 1GB
* Ισχύει για χρήση άνω των 100kb, ενώ σε περίπτωση μη επαρκούς διαθέσιμου χρηματικού υπολοίπου για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Mobile Internet Daily, εφαρμόζεται χρέωση €0,10/ΜΒ

100kb =12,5 KB που είναι αρκετά για να ρυθμίσει τα APN το ρολόι και το GPS.

Μετά από αυτό δεν έχει παρατηρηθεί κάποιο πρόβλημα.

Και επειδή μιλάω με στοιχεία, ο ανταγωνισμός είναι γελοίος στα ημερήσια, παρόλα αυτά μόνο εδώ γίνεται επίθεση. Αν είναι δυνατόν 60μβ ημερήσιο και να θεωρείται πλεονέκτημα. Δοκιμάσατε να μπείτε να σερφάρετε χωρίς δεδομένα και χωρίς να έχετε κλείσει το internet, να δείτε τι θα πάθετε στην πράσινη?
Ακόμα και 1bit να ζητήσετε, 1,30€ θα πληρώσετε.
Η Q έκανε κάτι πιο τίμιο και συμφέρον αλλά ............
.31594bbacb2c7855532f15beb8f0fc60.jpgc9596b63aebb573c1fbc40f4d96478d4.jpg



Link to comment
Share on other sites

Εχω υπολοιπο 0.00€

Μπορεί κάποιος να μου πει με σιγουριά τον συνδυασμό ανανεώσεων που θα πρέπει να κανω για να εχω καθαρο υπολοιπο

Α) 10,50€

Β) 11.60€

και να μην χρειαστεί να πληρώσω τα διάφορα χαράτσια της εταιριας; 

Ευχαριστώ προκαταβολικά! 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites



Εχω υπολοιπο 0.00€
Μπορεί κάποιος να μου πει με σιγουριά τον συνδυασμό ανανεώσεων που θα πρέπει να κανω για να εχω καθαρο υπολοιπο
Α) 10,50€
Β) 11.60€
και να μην χρειαστεί να πληρώσω τα διάφορα χαράτσια της εταιριας; 
Ευχαριστώ προκαταβολικά! 


2 φορές 11€. Η καλύτερη ανανέωση στην Q είναι 11€. Αποφεύγεις το 1,70 το κόστος του μπόνους χωρίς να χάνεις το μπόνους.
Μετά 11€+6€ που έχει και καουντνταουν και θα μείνουν μερικά € ώστε την επόμενη φορά να βάλεις μόνο 11€
Link to comment
Share on other sites














Αυτό ισχύει σε όλους. Καμμία εταιρεία δεν σε αφήνει να σερφάρεις δωρεάν αν δεν έχεις πακέτο σε απλή σύνδεση.
Από τον τιμοκατάλογο του καλοκαιριού έχει ξεκαθαρίσει το θέμα του ημερήσιου.


Mobile Internet Daily
Πλοήγηση WEB / WAP (2€/ 1GB) 2 € (ανά ημέρα χρήσης)
Χρέωση μετά τα προσφερόμενα ΜΒ (δεν ισχύει κατά την Περιαγωγή) 2 € / 1GB
* Ισχύει για χρήση άνω των 100kb, ενώ σε περίπτωση μη επαρκούς διαθέσιμου χρηματικού υπολοίπου για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Mobile Internet Daily, εφαρμόζεται χρέωση €0,10/ΜΒ

100kb =12,5 KB που είναι αρκετά για να ρυθμίσει τα APN το ρολόι και το GPS.

Μετά από αυτό δεν έχει παρατηρηθεί κάποιο πρόβλημα.

Και επειδή μιλάω με στοιχεία, ο ανταγωνισμός είναι γελοίος στα ημερήσια, παρόλα αυτά μόνο εδώ γίνεται επίθεση. Αν είναι δυνατόν 60μβ ημερήσιο και να θεωρείται πλεονέκτημα. Δοκιμάσατε να μπείτε να σερφάρετε χωρίς δεδομένα και χωρίς να έχετε κλείσει το internet, να δείτε τι θα πάθετε στην πράσινη?
Ακόμα και 1bit να ζητήσετε, 1,30€ θα πληρώσετε.
Η Q έκανε κάτι πιο τίμιο και συμφέρον αλλά ............
.31594bbacb2c7855532f15beb8f0fc60.jpgc9596b63aebb573c1fbc40f4d96478d4.jpg







Είναι λίγο μπέρδεμα έτσι όπως το γράφει. Γράφει 100 kb. Εσύ το ερμηνεύεις ως kilobits. Νομίζω θα έπρεπε να το γράφει Kb αν ήταν έτσι. Ακόμα και 100kilobytes να είναι ωστόσο, διαφωνώ πλήρως με το σκεπτικό σου. Δηλαδή σε καμία περίπτωση δεν είναι να ανοίγεις δεδομένα για τη χρήση που λες, γιατί δεν μπορείς να εξασφαλίσεις ότι η συσκευή σου τα τραβήξει μόνο αυτά για την χρήση που θες, και είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα χρεωθείς. Το μόνο που βοηθάει αν ισχύει όντως αυτό είναι να είσαι λίγο πιο ήσυχος ώστε να μην χρειάζεται να αλλάζεις το apn και απλά να κλείνεις τα δεδομένα όταν δεν έχεις πακέτο.

Από εκεί και πέρα, το ημερήσιο internet δεν είναι λύση για πλοήγηση, και η σύγκριση με τα αντίστοιχα των άλλων, προσωπικά δεν μου φαίνεται πως είναι κάτι φοβερό υπέρ της q. Στην άλλη εταιρεία σου δίνουν δυνατότητα να κόβεται το internet όταν σου λήξει το πακέτο και να έχεις ενημέρωση. Έτσι αν ξεχαστείς και σου λήξει το πακέτο σου, δεν θα χρεωθείς τίποτα, και θα καταλάβεις ότι πρέπει να αγοράσεις νέο. Στην περίπτωση που το ΔΕΝ το θες αυτό και το απενεργοποιήσεις (νομίζω πρακτικά κανείς δεν το κάνει αυτό), τότε θα έχει το πακέτο που λες. Που και πάλι, θα σε χρεώσει 1€. Στην Q αντίστοιχα δεν έχεις τη δυνατότητα για υπηρεσία τύπου my internet και έτσι και ξεχαστείς χωρίς επιλογή θα χρεωθείς τουλάχιστον 2€ και αν δεν το πάρεις χαμπάρι θα σε χρεώνει 2€ ανά gb. Στα ίδια ερχόμαστε λοιπόν...

Sent from my Galaxy S10e



Link to comment
Share on other sites

Τι γινεται τωρα ξεφυγαμε απο το θεμα ποια ειναι η φτηνοτερη και παμε να δουμε ποια ειναι η εταιρια που μας δινει τα περισσοτερα με 0ευρω υπολοιπο;;

Δεν γινεται κινητο νεας γενιας να το εχεις χωρις MB/GB στα δεδομενα σε οποιονδηποτε παροχο, με τον εναν η τον αλλον τροπο θα βρεθεις προ-εκπληξεως. ( εκτος αν ειναι μονιμα σπιτι με wifi και χωρις καρτα σιμ )

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, n70-spec said:

Τι γινεται τωρα ξεφυγαμε απο το θεμα ποια ειναι η φτηνοτερη και παμε να δουμε ποια ειναι η εταιρια που μας δινει τα περισσοτερα με 0ευρω υπολοιπο;;

Δεν γινεται κινητο νεας γενιας να το εχεις χωρις MB/GB στα δεδομενα σε οποιονδηποτε παροχο, με τον εναν η τον αλλον τροπο θα βρεθεις προ-εκπληξεως. ( εκτος αν ειναι μονιμα σπιτι με wifi και χωρις καρτα σιμ )

Η σωστότερη τοποθέτηση. 

 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Τι γινεται τωρα ξεφυγαμε απο το θεμα ποια ειναι η φτηνοτερη και παμε να δουμε ποια ειναι η εταιρια που μας δινει τα περισσοτερα με 0ευρω υπολοιπο;;
Δεν γινεται κινητο νεας γενιας να το εχεις χωρις MB/GB στα δεδομενα σε οποιονδηποτε παροχο, με τον εναν η τον αλλον τροπο θα βρεθεις προ-εκπληξεως. ( εκτος αν ειναι μονιμα σπιτι με wifi και χωρις καρτα σιμ )
κάνεις μεγάλος λάθος φυσικά και μπορείς και μάλιστα με ασφάλεια μη χρέωσης και με ανοικτά δεδομένα 24/7 και μάλιστα έχουν και πακέτα με 0€ αν θέλεις,αρκεί να μην έχεις Q εννοείται


Link to comment
Share on other sites

Έως τις 23:59 απόψε, τα πακέτα Κιου Σταρ Μπιγκ και Χιουτζ, με online ενεργοποίηση, προσφέρουν διπλάσιες παροχές, σε τιμές ελαφρώς μειωμένες από τις αρχικές. Η συγκεκριμένη προσφορά, η οποία τρέχει από τις αρχές Οκτωβρίου, δεν πήρε παράταση και εκπνέει σε λιγότερο από πέντε ώρες. Εγώ θα αγοράσω το Χιουτζ απόψε, παρόλο που το υπάρχον πακέτο μου λήγει στις δύο Δεκεμβρίου. Ούτως ή άλλως, όλες οι εναπομείνασες παροχές των πακέτων Κιου Σταρ, μεταφέρονται στον επόμενο μήνα (rollover). Όποιος άλλος ενδιαφέρεται, ας το ενεργοποιήσει. Ήταν ωραία προσφορά, κρίμα που δεν την άφησαν και για την περίοδο των εορτών.

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was unpinned, featured and pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...