Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τελικα πριν λιγο εβγαλα ακρη..Να ειναι καλα η κοπελιτσα που ειχε ορεξη να κανει την δουλεια της.Οι αλλοι δυο που μιλησα χθες ηθελαν να με ξεφορτωθουν.Τεσπα,σε δυο εργασιμες ειπε,μου εδωσε τους κωδικους,ηρθε και το μηνυμα οτι ανελαβε το τεχνικο τμημα.Οποτε μαλλον ξεμπερδευω.

Only a nation that dare not speak its name

Nor can ever shed its pain

Just give me one thing to live or die for..

Link to comment
Share on other sites

τι κανουμε για να μη ξερει αυτος που μας καλει οτι θα ειδοποιηθουμε με sms?
Όλη η ζωή είναι μπροστά μου αλλά εγώ εξακολουθώ να κοιτάω πίσω.
Link to comment
Share on other sites

τι κανουμε για να μη ξερει αυτος που μας καλει οτι θα ειδοποιηθουμε με sms?

Δυστυχώς δεν έχεις την επιλογή να μην ακούγεται στο μήνυμα που ακούει αυτός που σε καλεί, όπως συμβαίνει στη vodafone.

Εγώ την απενεργοποίησα τελείως την υπηρεσία για 2 πολύ απλούς λόγους:

1. Αυτός που θέλει να με βρει, αν είναι ανάγκη, θα με καλεί μέχρι να με βρει.

2. Έχω έτοιμη την δικαιολογία ότι δεν έχω ενεργοποιημένη την υπηρεσία

κι έτσι δεν ξέρω ποιος με κάλεσε ή όχι κι έτσι δεν μου ζητούν τα ρέστα.

 

Ρε παιδιά, με την ευκαιρία, θέλω να μοιραστώ κάτι άσχετο.

Σήμερα ενεργοποιήθηκε ο αριθμός μου στην Q από φορητότητα που είχα κάνει από Frog.

Πριν ακόμα έρθω στην Q, γνώριζα πως στους νέους συνδρομητές προσφέρεται αρχικός χρόνος ομιλίας 3€.

Από περιέργεια και μόνο κάλεσα το 1265 για να το εξακριβώσω, όταν ανακάλυψα ότι το υπόλοιπό μου είναι 33€!!!

Δεν τίθεται θέμα λάθους του συστήματος, αφού όταν ενεργοποίησα την υπηρεσία 1500 κλπ κλπ, μου έπεσε στα 32!

Δεν τόλμησα να καλέσω το τμήμα εξυπηρέτησης από φόβο μήπως το διορθώσουν (Ελληνάρας ε;)...

Συνέβη και σε κανέναν άλλο αυτό;

Είναι καμιά προσφορά που τρέχει και δεν το γνωρίζουμε;

Edited by othon
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν έχεις την επιλογή να μην ακούγεται στο μήνυμα που ακούει αυτός που σε καλεί, όπως συμβαίνει στη vodafone.

Εγώ την απενεργοποίησα τελείως την υπηρεσία για 2 πολύ απλούς λόγους:

1. Αυτός που θέλει να με βρει, αν είναι ανάγκη, θα με καλεί μέχρι να με βρει.

2. Έχω έτοιμη την δικαιολογία ότι δεν έχω ενεργοποιημένη την υπηρεσία

κι έτσι δεν ξέρω ποιος με κάλεσε ή όχι κι έτσι δεν μου ζητούν τα ρέστα.

 

Ρε παιδιά, με την ευκαιρία, θέλω να μοιραστώ κάτι άσχετο.

Σήμερα ενεργοποιήθηκε ο αριθμός μου στην Q από φορητότητα που είχα κάνει από Frog.

Πριν ακόμα έρθω στην Q, γνώριζα πως στους νέους συνδρομητές προσφέρεται αρχικός χρόνος ομιλίας 3€.

Από περιέργεια και μόνο κάλεσα το 1265 για να το εξακριβώσω, όταν ανακάλυψα ότι το υπόλοιπό μου είναι 33€!!!

Δεν τίθεται θέμα λάθους του συστήματος, αφού όταν ενεργοποίησα την υπηρεσία 1500 κλπ κλπ, μου έπεσε στα 32!

Δεν τόλμησα να καλέσω το τμήμα εξυπηρέτησης από φόβο μήπως το διορθώσουν (Ελληνάρας ε;)...

Συνέβη και σε κανέναν άλλο αυτό;

Είναι καμιά προσφορά που τρέχει και δεν το γνωρίζουμε;

 

στο συμβολαιο το εχει αυτο,στελνεις 'κρυφα ναι' και δεν ξερει ο αλλοσ πως θα ειδοποιηθεις. σιγουρα δεν υπαρχει? μαλλον εχει προβλημα η σιμ. προσπαθω να αντιγραψω τις επαφες απ το κινητο στη σιμ και λεει οτι αντιγραφηκαν αλλα τιποτα

Edited by RAVEN_
Όλη η ζωή είναι μπροστά μου αλλά εγώ εξακολουθώ να κοιτάω πίσω.
Link to comment
Share on other sites

Η q είναι η φθηνότερη καρτοκινητή σε βασικές χρεώσεις?

 

Ναι. Είναι η μόνη πρώτα απ'όλα που έχει χρέωση πραγματικά ανά δευτερόλεπτο. Για τις προσφορές της δεν το συζητώ.. τα σπάνε. Εγώ βάζω 15ευρώ και μου δίνει +50% δώρο και με 1 ευρώ 1500 λεπτά 1500 μηνύματα προς ΌΛΗ την wind + Q και 100mb internet.

Σκέψου ότι το free2go της Wind έχει κάτι αντίστοιχο (δεν θυμάμαι πόσα ευρώ) που έχεις 1000+ λεπτά + μηνύματα μόνο προς free2go!! Ενώ με Q έχεις προς όλη την WIND

Link to comment
Share on other sites

Guest hermos
Υπαρχει και το frog.

 

@jastonas πως σου βαζουν +50%?

 

Ναι αλλά αυτή δεν έκανε κάποιες αυξήσεις στις χρεώσεις τώρα τελευταία? Και έχει τα bonus της q?

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά αυτή δεν έκανε κάποιες αυξήσεις στις χρεώσεις τώρα τελευταία? Και έχει τα bonus της q?

 

Νομίζω αυξήσεις έκανε μόνο η wind. Η Q ή παραμένει σταθερή ή έκανε μια μικρή αύξηση σε κάτι. Δεν θυμάμαι πολύ καλά.

 

Υπαρχει και το frog.

 

@jastonas πως σου βαζουν +50%?

 

Υπήρχε παλιά η επιλογή να ανανεώσεις μέσα από ίντερνετ και όσα έβαζες σου έκανα δώρο το 50%. Πλέον ισχύει για όποιον ανανεώνει με 15ευρη κάρτα (όχι 5+5+5) και ισχύει μόνο για αυτούς που είχαν κάνει έστω μια φορά ανανέωση από ίντερνετ.

Για τους άλλους.. υπάρχει η επιλογή ανανέωσης από κατάστημα wind 20Ε και κερδίζεις το ΦΠΑ.

Link to comment
Share on other sites

Guest hermos
Νομίζω αυξήσεις έκανε μόνο η wind. Η Q ή παραμένει σταθερή ή έκανε μια μικρή αύξηση σε κάτι. Δεν θυμάμαι πολύ καλά.

 

Δεν έλεγα για την q. Μιλούσα για την frog. Πάντως μάλλον θα βάλω q γιατί όσοι από τους φίλους μου που ξέρω τι καρτοκινητό έχουν, έχουν what's up και cu. Με συμφέρει η q και πάλι?

Link to comment
Share on other sites

Δεν έλεγα για την q. Μιλούσα για την frog. Πάντως μάλλον θα βάλω q γιατί όσοι από τους φίλους μου που ξέρω τι καρτοκινητό έχουν, έχουν what's up και cu. Με συμφέρει η q και πάλι?

 

Τι να σου πω.. αν βάλεις watch up σίγουρα θα μιλάς με τους φίλους σου watch up τσάμπα αλλά για κάποιο λόγο θα μένεις με 0 ευρώ συνεχώς και δεν θα έχεις ούτε για αναπ... :Ρ

Μηνύματα,τηλ προς όλες τις άλλες είναι πολύ ακριβά. Και δεν έχει και δώρο ίντερνετ ;)

 

2010 και δεν θα έχεις στο κινητό ίντερνετ;;;

qqqqqqqqqqqqqqqqqq

Link to comment
Share on other sites

Δεν έλεγα για την q. Μιλούσα για την frog. Πάντως μάλλον θα βάλω q γιατί όσοι από τους φίλους μου που ξέρω τι καρτοκινητό έχουν, έχουν what's up και cu. Με συμφέρει η q και πάλι?

 

Εξαρτάται το πόσο μιλάς μαζί τους. Αν μιλάς αρκετά, σε συμφέρει να πας σε ένα από τα δύο (ή καλύτερα να έχεις 2 αριθμούς) για έχεις δωρεάν επικοινωνία με κάθε ανανέωση. Η q συμφέρει όσουν κάνουν μία πιο λογική χρήση και με άτομα από όλα τα δίκτυα.

Link to comment
Share on other sites

Guest hermos
Τι να σου πω.. αν βάλεις watch up σίγουρα θα μιλάς με τους φίλους σου watch up τσάμπα αλλά για κάποιο λόγο θα μένεις με 0 ευρώ συνεχώς και δεν θα έχεις ούτε για αναπ... :Ρ

Μηνύματα,τηλ προς όλες τις άλλες είναι πολύ ακριβά. Και δεν έχει και δώρο ίντερνετ ;)

 

2010 και δεν θα έχεις στο κινητό ίντερνετ;;;

qqqqqqqqqqqqqqqqqq

 

Τι γνώμη έχεις για την cu? Προς το παρόν έχω cu, αλλά έχει αυτό το σπαστικό "ελάχιστος χρόνος ομιλίας 3 λεπτά" που μου τα παίρνει χοντρά.:mad: Το ίντερνετ στο κινητό δεν το χρειάζομαι, μόνο σε κανένα μεγάλο ταξίδι θα το χρειαζόμουν, αλλά μπορώ να πάρω μαζί μου κάποιο βιβλίο.

 

Εξαρτάται το πόσο μιλάς μαζί τους. Αν μιλάς αρκετά, σε συμφέρει να πας σε ένα από τα δύο (ή καλύτερα να έχεις 2 αριθμούς) για έχεις δωρεάν επικοινωνία με κάθε ανανέωση. Η q συμφέρει όσουν κάνουν μία πιο λογική χρήση και με άτομα από όλα τα δίκτυα.

 

Όχι δεν μιλάω πολύ. Δεν μιλάω σχεδόν καθόλου. Αλλά υπάρχει περίπτωση να μιλάμε περισσότερο στο κοντινό μέλλον μέσω κινητού.

Edited by hermos
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων. Χρησιμοποίησε την Πολλαπλή Παράθεση!
Link to comment
Share on other sites

Τι γνώμη έχεις για την cu? Προς το παρόν έχω cu, αλλά έχει αυτό το σπαστικό "ελάχιστος χρόνος ομιλίας 3 λεπτά" που μου τα παίρνει χοντρά.:mad: Το ίντερνετ στο κινητό δεν το χρειάζομαι, μόνο σε κανένα μεγάλο ταξίδι θα το χρειαζόμουν, αλλά μπορώ να πάρω μαζί μου κάποιο βιβλίο.

 

Όχι δεν μιλάω πολύ. Δεν μιλάω σχεδόν καθόλου. Αλλά υπάρχει περίπτωση να μιλάμε περισσότερο στο κοντινό μέλλον μέσω κινητού.

 

Πώσ γίνεται από τη μία να λές ότι μιλάς σχεδόν καθόλου, αλλά από την άλλη να μη σου αρέσει η ελάχιστη χρέωση των 3'???

Link to comment
Share on other sites

Guest hermos
Πώσ γίνεται από τη μία να λές ότι μιλάς σχεδόν καθόλου, αλλά από την άλλη να μη σου αρέσει η ελάχιστη χρέωση των 3'???

 

Κάποιες φορές μιλάω είτε πολύ είτε πιο λίγο. Όταν έλεγα ότι μιλάω σχεδόν καθόλου, το έλεγα πιο γενικά. Θέλω να πω χρόνια πολλά σε κάποιους συγγενείς μου που γιορτάζουν και δεν μιλάμε για πολύ ώρα ή άλλες φορές έχω πάρει τηλέφωνο για να ρωτήσω κάτι. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν με συμφέρει καθόλου που υπάρχει η ελάχιστη χρέωση των 3 λεπτών.

Link to comment
Share on other sites

Τότε προφανώς μπερδεψες κάτι. Η ελάχιστη χρέωση 3 λεπτών ισχύει στα πακέτα των 1500 μόνο (στο cu και wu που αναφέρεσαι). Οι κανονικές κλήσεις εκτός πακέτων έχουν ελάχιστη χρέωση 45''.
Link to comment
Share on other sites

Παρακαλώ να μην συνεχιστούν οι συγκρίσεις μεταξύ καρτοκινητών. Για αυτή τη συζήτηση υπάρχει σχετικό θέμα:

[ΣΥΓΚΡΙΣΗ] Ποιο είναι το καλύτερο καρτοκινητό;

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Τελικά όλο σε μένα τυχαίνουν τα απίστευτα...

Πριν από λίγο με κάλεσαν από τη Wind και μ' ενημέρωσαν για ένα παλιό ανεξόφλητο ποσό από έναν πανάρχαιο αριθμό που είχα από συμβόλαιο και πως αν δεν εξοφληθεί, θα μου μπει φραγή στο...καρτοκινητό!!!!!!

Το ακούσαμε και αυτό ρε παιδιά!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά όλο σε μένα τυχαίνουν τα απίστευτα...

Πριν από λίγο με κάλεσαν από τη Wind και μ' ενημέρωσαν για ένα παλιό ανεξόφλητο ποσό από έναν πανάρχαιο αριθμό που είχα από συμβόλαιο και πως αν δεν εξοφληθεί, θα μου μπει φραγή στο...καρτοκινητό!!!!!!

Το ακούσαμε και αυτό ρε παιδιά!

Αυτό το ανεξόφλητο είναι όντως ανεξόφλητο;

Link to comment
Share on other sites

Τελικά όλο σε μένα τυχαίνουν τα απίστευτα...

Πριν από λίγο με κάλεσαν από τη Wind και μ' ενημέρωσαν για ένα παλιό ανεξόφλητο ποσό από έναν πανάρχαιο αριθμό που είχα από συμβόλαιο και πως αν δεν εξοφληθεί, θα μου μπει φραγή στο...καρτοκινητό!!!!!!

Το ακούσαμε και αυτό ρε παιδιά!

 

Πιστεύω θα υπάρξουν πολλές τέτοιες περιπτώσεις τώρα με την ταυτοποίηση των καρτοκινητών.

 

Οι εταιρίες είχαν φάει μεγάλο φέσι!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το ανεξόφλητο είναι όντως ανεξόφλητο;

Επί εποχής Telestet!

Αυτό που μου κάνει μεγαλύτερη εντύπωση δεν είναι το ότι μου είπαν κάτι τέτοιο, αλλά το γεγονός ότι πέρισυ το καλοκαίρι είχα κάνει 2 νέες συνδέσεις για οικογενειακά μου πρόσωπα και τότε δεν μου είχε πει κανείς τίποτα και είχαν εγκριθεί και οι 2 συνδέσεις κανονικά.

Τώρα βέβαια, μου δημιουργούνται κάποιες εύλογες απορίες:

1) Έχει το δικαίωμα η Wind να μου βάλει φραγή στο καρτοκινητό λόγω ανεξόφλητου λογαριασμού;

Αν ναι, γιατί δεν επέλεξε τα 5 F2G που έχω και μάλιστα με ενεργοποιημένη προσφορά 1.5gb internet και ακόμα 1 Q που χρησιμοποιούσα μέχρι να ολοκληρωθεί η φορητότητα του συγκεκριμένου αριθμού και μου το κάνει εδώ;

 

2) Εφόσον υπήρχε ανεξόφλητος λογαριασμός, γιατί μου ενέκριναν τη φορητότητα στο δίκτυό τους;

Στην Cosmote που εις γνώση μου έχω αφήσει 14€ σε λογαριασμό από συμβόλαιο που έληξε πρόσφατα, γιατί μου εγκρίθηκε χωρίς πρόβλημα η αλλαγή δικτύου;

 

3) Από πότε εν πάση περιπτώσει συνδυάζονται συμβόλαια και καρτοκινητά

σε περιπτώσεις ανεξόφλητων λογαριασμών;

Αν είναι έτσι, τότε το 80% των Ελλήνων δεν θα είχαν καν κινητό!

 

Τι να πω...

Link to comment
Share on other sites

Επί εποχής Telestet!

Αυτό που μου κάνει μεγαλύτερη εντύπωση δεν είναι το ότι μου είπαν κάτι τέτοιο, αλλά το γεγονός ότι πέρισυ το καλοκαίρι είχα κάνει 2 νέες συνδέσεις για οικογενειακά μου πρόσωπα και τότε δεν μου είχε πει κανείς τίποτα και είχαν εγκριθεί και οι 2 συνδέσεις κανονικά.

Τώρα βέβαια, μου δημιουργούνται κάποιες εύλογες απορίες:

1) Έχει το δικαίωμα η Wind να μου βάλει φραγή στο καρτοκινητό λόγω ανεξόφλητου λογαριασμού;

Αν ναι, γιατί δεν επέλεξε τα 5 F2G που έχω και μάλιστα με ενεργοποιημένη προσφορά 1.5gb internet και ακόμα 1 Q που χρησιμοποιούσα μέχρι να ολοκληρωθεί η φορητότητα του συγκεκριμένου αριθμού και μου το κάνει εδώ;

 

2) Εφόσον υπήρχε ανεξόφλητος λογαριασμός, γιατί μου ενέκριναν τη φορητότητα στο δίκτυό τους;

 

3) Από πότε εν πάση περιπτώσει συνδυάζονται συμβόλαια και καρτοκινητά

σε περιπτώσεις ανεξόφλητων λογαριασμών;

Αν είναι έτσι, τότε το 80% των Ελλήνων δεν θα είχαν καν κινητό!

Αντιγράφω από τους όρους του συμβολαίου που υπογράφεις αν θέλεις να κάνεις σύνδεση Wind σήμερα (οι ίδιοι ήταν και επί Telestet πάνω-κάτω):

 

Σε περίπτωση που συντρέχουν οι λόγοι του άρθρου 11, παρ.1, και κατόπιν εγγράφου ειδοποίησης της Εταιρίας προς τον Συνδροµητή, η Εταιρία δικαιούται, εάν η ειδοποίηση δεν φέρει κανένα αποτέλεσµα, να προβεί σε µόνιµη διακοπή των Υπηρεσιών προς τον Συνδροµητή µετά την πάροδο των εξήντα (60) ηµερών, από την προσωρινή διακοπή των Υπηρεσιών. Για Συνδροµητές που διατηρούν περισσότερες της µίας συνδέσεις, η Εταιρία διατηρεί το δικαίωµα να εφαρµόσει τα παραπάνω σε κάθε σύνδεση του Συνδροµητή, όταν έστω και για µία από τις συνδέσεις αυτές υπάρχει καθυστέρηση πληρωµής, ή µη ολική εξόφληση λογαριασµού ή και υπέρβαση ορίου συνδιαλέξεων.

 

Δυστυχώς όμως λίγοι διαβάζουν τους όρους των συμβολαίων που υπογράφουν...

Εφ' όσον έχεις απλήρωτο λογαριασμό (όσο παλιός και να είναι) δικαιούνται να σου κόψουν οποιαδήποτε άλλη σύνδεση (συμβόλαιο ή καρτοκινητό) διατηρείς στο όνομά σου στην ίδια εταιρεία.

 

Και για μένα είναι και λογικό. Αλλιώς κανένας δε θα πλήρωνε λογαριασμούς, όλοι θα κάνανε νέες συνδέσεις.

Link to comment
Share on other sites

Εφ' όσον έχεις απλήρωτο λογαριασμό (όσο παλιός και να είναι) δικαιούνται να σου κόψουν οποιαδήποτε άλλη σύνδεση (συμβόλαιο ή καρτοκινητό) διατηρείς στο όνομά σου στην ίδια εταιρεία.

 

Και για μένα είναι και λογικό. Αλλιώς κανένας δε θα πλήρωνε λογαριασμούς, όλοι θα κάνανε νέες συνδέσεις.

 

Ως σύνδεση δεν νοείται το καρτοκινητό, αλλά μόνο το συμβόλαιο. Η διάταξη που παρατίθεται δεν αφορά σε προσωρινή φραγή εξερχόμενης επικοινωνίας, αλλά σε οριστική (μόνιμη) διακοπή της γραμμής. Η διακοπή καρτοκινητής σύνδεσης για οφειλή σε συμβόλαιο δεν επιτρέπεται από το νόμο. Επίσης η εταιρεία δεν έχει δικαίωμα να προβεί σε συμψηφισμό των παροχών (δηλ. υπολοίπου καρτοκινητής σύνδεσης με τυχόν ανεξόφλητο λογαριασμό συμβολαίου).

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εφ' όσον έχεις απλήρωτο λογαριασμό (όσο παλιός και να είναι) δικαιούνται να σου κόψουν οποιαδήποτε άλλη σύνδεση (συμβόλαιο ή καρτοκινητό) διατηρείς στο όνομά σου στην ίδια εταιρεία.

 

Και για μένα είναι και λογικό. Αλλιώς κανένας δε θα πλήρωνε λογαριασμούς, όλοι θα κάνανε νέες συνδέσεις.

Eπειδή τυχαίνει σπάνια να πετάω έγγραφα τα οποία έχω υπογράψει, σ' ενημερώνω ότι γνωρίζω τη συγκεκριμένη παράγραφο.

Ξαναρωτάω όμως, γιατί το συγκεκριμένο νούμερο και όχι όλα;

Τα 2 από τα 5 F2G που ανέφερα πιο πάνω είναι ενεργά σε παλιότερες συσκευές μου τις οποίες χρησιμοποιώ μεν σπάνια, αλλά πάντοτε μένουν ανοιχτές, μα ποτέ δεν με κάλεσαν σ' εκείνα, που στο κάτω κάτω τα έχω εδώ και πόσους μήνες.

Επίσης, δεν μου ανέφεραν καν τις 2 άλλες συνδέσεις οι οποίες επίσης είναι στο όνομά μου.

Κανονικά δεν θα έπρεπε να με καλέσουν σε κάποιο από τα 2 συμβόλαια;

Στην τηλεφωνική μας επικοινωνία, έγινε αναφορά μόνο σε 1 νούμερο, σ' αυτό που μόλις ήρθα από φορητότητα.

Τι συμβαίνει, πραγματικά δεν μπορώ να το καταλάβω.

 

Ως σύνδεση δεν νοείται το καρτοκινητό, αλλά μόνο το συμβόλαιο. Η διάταξη που παρατίθεται δεν αφορά σε προσωρινή φραγή εξερχόμενης επικοινωνίας, αλλά σε οριστική (μόνιμη) διακοπή της γραμμής. Η διακοπή καρτοκινητής σύνδεσης για οφειλή σε συμβόλαιο δεν επιτρέπεται από το νόμο. Επίσης η εταιρεία δεν έχει δικαίωμα να προβεί σε συμψηφισμό των παροχών (δηλ. υπολοίπου καρτοκινητής σύνδεσης με τυχόν ανεξόφλητο λογαριασμό συμβολαίου).

Έχεις απόλυτο δίκιο.

Με αυτή τη λογική, πρέπει να μου απαγορεύσουν όλες οι εταιρίες να χρησιμοποιώ κινητό!

Καλά, δε χρωστάω κι ένα κάρο λεφτά, αλλά στο παρελθόν λίγο πολύ, όλοι έχουμε αφήσει μικροποσά ανεξόφλητα.

Link to comment
Share on other sites

Ως σύνδεση δεν νοείται το καρτοκινητό, αλλά μόνο το συμβόλαιο. Η διάταξη που παρατίθεται δεν αφορά σε προσωρινή φραγή εξερχόμενης επικοινωνίας, αλλά σε οριστική (μόνιμη) διακοπή της γραμμής. Η διακοπή καρτοκινητής σύνδεσης για οφειλή σε συμβόλαιο δεν επιτρέπεται από το νόμο. Επίσης η εταιρεία δεν έχει δικαίωμα να προβεί σε συμψηφισμό των παροχών (δηλ. υπολοίπου καρτοκινητής σύνδεσης με τυχόν ανεξόφλητο λογαριασμό συμβολαίου).

Αυτό είναι κλασικό λάθος που γίνεται. Σύνδεση είναι το συμβόλαιο, σύνδεση είναι και η καρτοκινητή (χωρίς συμβόλαιο).

Παραθέτω από το site της Wind:

"Πακέτο σύνδεσης καρτοκινητής" http://www.wind.com.gr/LeftMenu/kinhth/for_individual/kartokinhth/nea-kartokinhth-wind/paketo-sundeshs-kai-odhgies.aspx

"Πλέον κάθε συνδρομητής κινητής τηλεφωνίας μέχρι 30/7/2010 είναι υποχρεωμένος με βάση τη νέα νομοθεσία (Νόμος ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 3783) να δηλώσει τα προσωπικά του στοιχεία, σε διαφορετική περίπτωση θα διακοπεί η σύνδεσή του." http://www.wind.com.gr/LeftMenu/kinhth/for_individual/kartokinhth/onomastikopoihsh-kartokinhtwn.asp

 

Όσον αφορά το προσωρινό και το μόνιμο που λες, η παράγραφος 11.1 στην οποία αναφέρεται το προηγούμενο quote είναι αυτή:

Σε περίπτωση µη τήρησης των συµβατικών υποχρεώσεων των Συνδροµητών, όπως η µη έγκαιρη εξόφληση του λογαριασµού εντός της αναγραφόµενης σε αυτόν ηµεροµηνία λήξης, η Εταιρία δικαιούται να προβεί µονοµερώς σε προσωρινή διακοπή των Υπηρεσιών µετά την πάροδο δεκαπέντε (15) ηµερών από την ηµεροµηνία κοινοποίησης σε αυτόν σχετικής έγγραφης ειδοποίησης διαµέσου του λογαριασµού του. Για Συνδροµητές που διατηρούν περισσότερες της µίας συνδέσεις, η Εταιρία διατηρεί το δικαίωµα να εφαρµόσει τα παραπάνω σε κάθε σύνδεση του Συνδροµητή, όταν έστω και για µία από τις συνδέσεις αυτές υπάρχει καθυστέρηση πληρωµής ή µη ολική εξόφληση λογαριασµού ή και υπέρβαση ορίου συνδιαλέξεων.

 

 

 

Eπειδή τυχαίνει σπάνια να πετάω έγγραφα τα οποία έχω υπογράψει, σ' ενημερώνω ότι γνωρίζω τη συγκεκριμένη παράγραφο.

Ξαναρωτάω όμως, γιατί το συγκεκριμένο νούμερο και όχι όλα;

Τα 2 από τα 5 F2G που ανέφερα πιο πάνω είναι ενεργά σε παλιότερες συσκευές μου τις οποίες χρησιμοποιώ μεν σπάνια, αλλά πάντοτε μένουν ανοιχτές, μα ποτέ δεν με κάλεσαν σ' εκείνα, που στο κάτω κάτω τα έχω εδώ και πόσους μήνες.

Επίσης, δεν μου ανέφεραν καν τις 2 άλλες συνδέσεις οι οποίες επίσης είναι στο όνομά μου.

Κανονικά δεν θα έπρεπε να με καλέσουν σε κάποιο από τα 2 συμβόλαια;

Στην τηλεφωνική μας επικοινωνία, έγινε αναφορά μόνο σε 1 νούμερο, σ' αυτό που μόλις ήρθα από φορητότητα.

Τι συμβαίνει, πραγματικά δεν μπορώ να το καταλάβω.

Δεν μπορώ να σου απαντήσω τι συμβαίνει, αλλά είναι δικαίωμα της εταιρείας, όπως προκύπτει από τους όρους του συμβολαίου, να διακόψει την παροχή σε οποιαδήποτε σύνδεσή σου, με άλλα λόγια διαλέγει όποια ή όποιες θέλει.

 

Έχεις απόλυτο δίκιο.

Με αυτή τη λογική, πρέπει να μου απαγορεύσουν όλες οι εταιρίες να χρησιμοποιώ κινητό!

Καλά, δε χρωστάω κι ένα κάρο λεφτά, αλλά στο παρελθόν λίγο πολύ, όλοι έχουμε αφήσει μικροποσά ανεξόφλητα.

Το ίδιο δε συμβαίνει με τις τράπεζες; Δεν ενημερώνει η μία την άλλη αν είσαι καλοπληρωτής; Το ίδιο κάνουν και οι εταιρίες κινητής να σε ενημερώσω. Και το ίδιο θα έκανες κι εσύ αν ήσουν για παράδειγμα επιχηρηματίας και κάποιος σου έδινε μια επιταγή από κακοπληρωτή.

 

Και εν πάσει περιπτώσει αν το ποσό είναι μικρό όπως λες έπρεπε να το είχες εξοφλήσει όλα αυτά τα χρόνια να τελειώνει.

 

Εκτός βέβαια κι αν πιστεύεις ότι οι ωραίοι έχουν χρέη :p :D

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was unpinned, featured and pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...