Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service LG


psilelos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

παιδες να σας ρωτησω εσας με το που τηλεφωνησατε σας προτειναν οι ιδιοι την παραλαβη του κινητου μεσω κουριερ?φοβαμαι μην γινω ρεζιλι αμα τηλεφωνησω αυριο και ουσιαστικα τους το πω εγω....για αυτο σας ρωταω

Γιατί να γίνεις ρεζίλι;Θα τους αναφέρεις ότι σου έχουν πει πάρα πολλοί ότι στέλνουν κούριερ και μάλιστα αυτό σχολιάζεται πολύ θετικά.Και ισχύει, δεν είναι ψέματα.

Η εγγύηση είναι 24 μήνες ΒΑΣΕΙ ΝΟΜΟΥ , όπως ανέφερε πιο πάνω ο ddr2.

Ace of Hearts..
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 476
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

σας ευχαριστω πολυ παιδες θα τηλ αυριο κ θα σας ενημερωσω για την εξελιξη των πραγματων.να αναφερω οτι το κινητο μου οταν παω να το ανοιξω κολλαει και δεν μου ζηταει το πιν ουτε κανει κατι αλλο μονο δειχνει το σχεδιακι που δειχνει καθε φορα που το ανοιγω.τι περιπου θα εχει?αμα ξερετε.....παντως χιλια ευχαριστω παιδες να στε καλα
Link to comment
Share on other sites

Αύριο θα έρθει ο κούριερ να παραλάβει το κινητό μου για να μου το κάνουν αναβάθμιση σε μια νέα έκδοση που δεν είναι διαθέσιμη στο pc suite. Ελπίζω να μην αργήσει το κινητό!

 

Δηλαδή? Τι έκδοση είναι αυτή?:blink:

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή? Τι έκδοση είναι αυτή?:blink:

Είναι η νέα C. Αυτή έβαλαν και στον gr_rocker. Έχει playlists και λίγες ακόμη βελτιώσεις. Μου είπανε οτι δεν υπάρχει στο lg update γιατί έψαξα και δεν τη βρήκα πουθενά. Το Σεπτέμβριο αναμένεται η νέα φουρνιά firmware. Άντε να δούμε τι βελτιώσεις θα έχει (Υποψιάζομαι οτι θα ενσωματώσουν το appstore, για να λέγεται Major).

Link to comment
Share on other sites

τηλ και σημερα κ μου ειπανε οτι επειδη μενω σχετικα κοντα να το παω μονη μου.ξερετε μηπως πως μπορω να παω με μμμ στην σινωπης 16 που ειναι το σερβις?
Link to comment
Share on other sites

Είναι η νέα C. Αυτή έβαλαν και στον gr_rocker. Έχει playlists και λίγες ακόμη βελτιώσεις. Μου είπανε οτι δεν υπάρχει στο lg update γιατί έψαξα και δεν τη βρήκα πουθενά. Το Σεπτέμβριο αναμένεται η νέα φουρνιά firmware. Άντε να δούμε τι βελτιώσεις θα έχει (Υποψιάζομαι οτι θα ενσωματώσουν το appstore, για να λέγεται Major).

 

 

Καλοοοοο!! Δηλαδή την κρατάνε κρυφή?:lol:

 

Τώρα για τις άλλες εκδόσεις...... Τα bug να διορθώσουν τουλάχιστον!! :mad:

 

Εννοείται χωρίς να χαλάσουν κάτι άλλο!! :!:

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Καλησπέρα, είμαι κάτοχος ενός Lg Shine εδώ και 1 χρόνο και 8-9 μήνες...

 

Προχθές σταμάτησαν να δουλεύουν 2 πλήκτρα και το πήγα για σέρβις. Η απάντηση που πήρα ήταν ότι είχε υγρά. Φυσικά ζήτησα να το δω εγώ ο ίδιος. Μου έφεραν μία ανοιγμένη οθόνη όπου είχε κάτι ελάχιστα σημάδια από υγρά. Οπότε το έβγαλαν εκτός εγγύησης.

 

Αργότερα όμως που ξανασκεφτόμουν το σκηνικό, το κινητό δεν το άνοιξαν μπροστά μου αλλά στο υπόγειο του καταστήματος και εκεί το ξαναέκλεισαν. Όλα αυτά ενώ υπάρχει χώρος εργασίας στο ισόγειο του καταστήματος. Ο υπάλληλος που με εξυπηρέτησε αργότερα καθόταν στον πάγκο του ισογείου, ενώ για το δικό μου κινητό πήγε στο υπόγειο.

 

Αυτό το σκηνικό, όπως και το ότι στην αρχική μου επίσκεψη δεν ζήτησαν απόδειξη αγοράς αλλά ούτε και αργότερα, με έκανε να σκεφτώ πως μάλλον εκ των προτέρων θα το έβγαζαν εκτός εγγύησης.

 

Μίλησα και με το τηλέφωνο 800 11 200 300 και εκεί είπαν πως το κινητό γράφτηκε στην καρτέλα του ότι έχει υγρά.

 

Θα ήθελα να μου προτείνει κάποιος τι μπορώ να κάνω ή να μου δώσει κάποιος ένα email ή τηλέφωνο από LG Ευρώπης για να βγάλω άκρη.

 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα περάσει έτσι.

 

Επίσης δεν θα ήταν λογικό οι βίδες του κινητού να έχουν κάποια έστω και ελάχιστη φθορά? Γιατί στο δικό μου μου φαίνονται τελειώς άθικτες.

 

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω πάρει αρκετές φορές στο 80011200300 για εξυπηρέτηση πολλών πελατών , αυτό που ζητάνε είναι η αποδείξη , το ΙΜΕΙ της συσκευής , ύστερα τους λες το πρόβλημα που παρουσιάζει το κινητό & μετά στέλνουν κάποιον το παίρνει και το πάει στα κεντρικά της LG. Πάντως δεν έχω ακούσει δυσαρεστημένους πελάτες να μου λένε ότι δεν έκαναν κάτι απο τα κεντρικά για το κινητό τους.
Link to comment
Share on other sites

Τότε μάλλον είμαι ο πρώτος :)

 

Πάντως γενικά μέχρι τώρα τους έχω πάει 3-4 LG που είχα και σε κανένα δεν είχα πρόβλημα... Το θέμα είναι ότι το συγκεκριμένο κινητό δεν έχει βγεί ποτέ από το σπίτι μιας και χρησιμοποιείται το τελευταίο 4μηνο σαν σταθερό περίπου... Πιο πριν απλά ήταν πακεταρισμένο και άνοιγε μιά φορά το μήνα όταν δεν είχε μπαταρία κάποιος στο σπίτι και χρειαζόταν κινητό...

 

Επίσης αυτό αποδεικνύεται γιατί το κινητό είναι σχεδόν 2 χρόνων και δεν έχει την παραμικρή ελάχιστη γρατσουνιά ή έστω σημαδάκι...

 

Τέλοσπαντων, το ένα καλό είναι ότι μια φίλη είχε κάνει παραγγελία το lg mini και ευτυχώς σήμερα την απέτρεψα... Οπότε τα λεφτά που θα χάσω εγώ, στο μικρό μου μυαλό νιώθω ότι τα πήρα πίσω...

 

Βαρέθηκα με τις δικαιολογίες του service...

 

Θα το ανοίξω κάποια φάση μόνος μου ακόμη κι αν ξέρω ότι θα χάσω την εγγύηση και αν δεν βρω νερό θα γίνει χαμός...

 

Ευχαριστώ για την απάντηση vakon_!

Link to comment
Share on other sites

πριν λιγο καιρο που αγορασα ενα lg...και ειχε προβλημα στις πρωτες 10 μερες αγορας του...

 

το πηγα στο service και μετα απο 2-3 μερες μου το εφτιαξαν...

 

αντικατασταση ουτε καν στο service...απλα το επεισκευασαν..εμεινα και χωρις κινητο

 

δεν ζητησαν αποδειξη...

 

βγαζω συμπερασμα πως στα ολοκαινουργια κινητα δουλευει αριστα το service εντος εγγυησης (πχ 10 μερες αγορα το δικο μου)

 

σε παλιοτερα μοντελα ισως προσπαθουν τα το βγαλουν εκτος εγγυησης..μου εχει τυχει και με αλλη συσκευη αλλης εταιρειας

 

οσο για το e-mail που ψαχνεις προσπαθησε να βρεις καποια mails σε αγγλικα/ευρωπαικα sites της lg...η ακομα και στην κορεα...και γραψε εκει οτι θες

Edited by Asdf_7
P30 AURORA
Link to comment
Share on other sites

απο όσο γνωρίζω, πάνω στις πλακέτες των κινητών ή και στις μπαταρίες υπάρχει κρυμμένος ένας δείχτης υγρασίας. αν κοκκινήσει ... μαλλον το είχες στην τσέπη σου πολλές ώρες κ μάζευε υγρασία/υδρατμους.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Υπάρχει εξουσιοδοτημένο κατάστημα για σερβις που λέγεται Procordia στην οδό Σινώπης 16 στον Πύργο Αθηνών.τηλ 2107777076
:D
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Παιδια θελω λιγο την βοηθεια σας εαν γνωριζει καποιος.

 

Στις 07/03/2009 αγορασα ενα KC550 απο τον Γερμανο. Περιπου τον Δεκεμβριο του ιδιου ετους ειχα προβλημα στο κινητο και το πηγα στον Γερμανο για σερβις. Μου το εφεραν κανονικα στις 19/01/2010 γραφωντας πανω για Επισκευη Λογικου Κυκλωματος. Το κινητο μετα απο την επισκευη το εβαλα αμεσως στην ακρη, αφου ειχα παρει καινουργιο, και μετα απο 4 μηνες το εδωσα στον αδερφο μου.

 

Ο αδερφος μου μετα απο χρηση περιπου 4 μηνων! εχει προβλημα με την οθονη τωρα γιατι εσβησε και το εστειλε για σερβις. Ο Γερμανος το εστειλε στην LG και η LG θελει 125 ευρω! :lol: για να το φτιαξει επειδη λεει ειδε μεσα στραπατσαρισμενη καλωδιοταινια, λειπουν βιδες και το κινητο εχει πλακετα που εχει τσακακωθει καπως ετσι :rolleyes: Το θεμα ειναι οτι το κινητο δεν του βαλαμε ΧΕΡΙ γιατι εχουμε και εγγυηση και το προσεχουμε σαν τα ματια μας! Ξερει κανεις τι συμβαινει εαν ειναι προβλημα του LG η του Γερμανου?

 

Αν μπορει καποιος να βοηθησει γιατι θα τρελαθουμε στο τελος!

Edited by sakiss
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλησπέρα! σήμερα το πρωί παρέλαβα απο το ebay μια θήκη για το κινητό η οποία είχε και δώρο κάτι προστατευτικές ζελατίνες...

έτσι όπως πήγα να βάλω τη ζελατίνα,μπήκε και είχε στην άκρη ένα αυτοκόλλητο που ήταν για να μπορώ να αφαιρέσω την ζελατίνα όποτε θέλω,και επειδή δέν μου άρεσε εμφανισιακά,πήγα να το τραβήξω..μετα,έτσι όπως το τράβηξα άφησε σημάδια (άσπρα) με αποτέλεσμα να ναι ακόμα πιο χάλια το αποτέλεσμα,, με τα χίλια ζόρια το έβγαλα νομίζοντας ότι είναι προβληματικό,έβαλα τη δεύτερη ζελατίνα,και είχε ''τσαλακώματα'' τα οπία πίεσα για να φύγουν αλλα πήγαν σε αλο μέρος της οθόνης.με την προστασία έγεινε το ίδιο..ε την έβγαλα λοιπον και αυτή.και άφησε κάτι σημάδια σαν στίγματα να το πώ; έρειξα λίγο νερό σε ένα πανάκι καθαρισμού οθόνης κινητών το σκούπισα το ξανασκουπησα το εκανα 3 φορες τίποτα...και ρωτώ λοιπόν,πως μπορώ να επαναφέρω την οθόνη στην αρχική κατασταση της; :/

 

 

Edit:

να και μια εικόνα,ελπίζω να ναι ορατό..

http://img80.imageshack.us/img80/2755/dsc00165d.jpg

Edited by sakiss
Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι εξωτερικο το προβλημα , τοτε λιγο οινοπνευμα σε ενα βαμβακακι και τριψημο ισως εξαφανισει τους λεκεδες...
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας, εχω ενα προβλημα με το κινητο μου κ για οποιαδήποτε βοήθεια η πληροφορια θα ειμαι πραγματικα υποχρεη !

Εχω το LGKM900 εναμιση χρονο κ απο χθες , τελιως ξαφνικα κατι επαθε,

και ειναι αδυνατον πια να το ανοιξω

Αυτό που συμβαίνει είναι ότι φτανω κανονικα μεχρι την οθόνη του pin, οπου σε αυτο το στάδιο τα πλήκτρα αφής με τους αριθμους φαίνεται να λειτουργούν, γιατί μου επιτρεπει να θέσω τον κωδικό PIN κανονικα κ ως συνήθως,

αλλά μόλις βαζω το τελευταίο ,τέταρτο αριθμό του PIN ,

τοτε ΑΜΕΣΩΣ το "ΟΚ" button μετατρεπεται σε γκρίζο, ολόκληρη η οθόνη γινεται γκρίζα, (ενω μεχρι τοτε οι λειτουργιες ηταν πορτοκαλί ως συνήθως ) και στη συνέχεια, ολο η οθονη παγώνει κ τιποτα δε λειτουργει !

Τοτε σταματάω τα πάντα και δε μπορω να προχωρήσετε ή να κάνω τίποτα αλλο .

Αν καποιος ξερει ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ , ΓΙΑΤΙ ΣΙΜΒΑΙΝΕΙ Κ ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ????

..Εσπασε, χαλασε , τελος, αυτο ητανε , δε σωζεται ?

Δεν ειναι τοσο το κινητο που με ενδιαφερει οσο το να χασω τισ επαφες , ολα μου τα αρχεια , ηχογραφησεις κτλ, αν τα χασω , χαθηκααααααα..!!

Υπαρχει ΚΑΠΟΙΟΣ τροπος να επανελθει στη ζωη, μια φορα να ανοιξει, να τα περασω κ ας χαλασει ..

φοβερο κινητο, υπεροχη μνημη κ αλλα , αλλα πολυ συχνα κολλουσε οπου ναναι,

δε ανοιγε στις κλησεις, τα κουμπια δε λειτουργουσαν , πολυ εκνευριστικο..

Μια φορα να ανοιξει ακομη και ααας...

Παιδια , υπαρχει ελπιδα ????

 

Σας ευχαριστώ παρα πολύ εκ των προτέρων, για οποιαδήποτε σχετικη πληροφορια, τι μπορω να κανω?

 

Μαιρη :)

Edited by sakiss
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω...λες ? το αγορασα στις 3 Δεκεμβριου 2009..

δηλαδη η εγγυηση τι περιλαμβανει, κ αυτο πρεπει να το κανω μεσα απτη Γουιντ που το πηρα, φανταζομαι ,σωστα?

Η απορια μου ειναι αν παει για επισκευη, τα δεδομενα που ναι μεσα θα χαθουνε ,θα τα σβησουνε,για να το επισκευασουνε ????

Αυτα ειναι που δε θελω να χασω,

κ για αυτο αναρωτιεμαι αν υπαρχει κατι αλλο που να μπορει να γινει ..

Το κινητο να το χασω δε με νοιαζει, αλλα αυτα που εχει μεσα αν σωζωνται!!!

Ευχαριστω παρα πολυ παντως ,

Μαιρη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Καθώς βλέπω αρκετά κινητά να παρουσιάζουν πρόβλημα και κάποιοι φίλοι (και εγώ) έχουμε αποτανθεί στο service, καλό θα ήταν να καταγράφονται σε ξεχωριστό θέμα οι εντυπώσεις μας για να μην χάνονται στο κύριο θέμα.

 

Προσωπικά πήρα τηλέφωνο το 801... και η τηλεφωνική εξυπηρέτηση ήταν άμεση και άψογη.

Μου πρότεινε να πάω στο εξουσιοδοτημένο service στο κέντρο (κοντά στον πύργο Αθηνών) ή να στείλει κούριερ να το παραλάβει. Στην δεύτερη περίπτωση θα αργούσε η διαδικασία κάποιες μέρες (~5)

Αυτή τη στιγμή μετά και από επικοινωνία μου εχθές είμαι ακόμα σε αναμονή. Τα τελικά συμπεράσματα σε λίγο καιρό. :confused:

Αλέξανδρος,

Galaxy S20+, Galaxy Tab S7 LTE, (Galaxy S9 plus)

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ τα καλύτερα έχω να πω για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση.

 

Παρόλα αυτά, το κινητό το έστειλα για να ελέγξουν την μπαταρία, το screen bleeding και επεστράφη απλά με μια απόδειξη που έλεγε hard reset/αναβάθμιση λογισμικού και είχα την v10a!

Επειδή τους το είχα πάει ήδη με factory reset, αναρωτιέμαι αν κάνανε κάτι γιατί όπως το πήγα έτσι ήρθε (π.χ. το μόνο που είχα περάσει, τον κωδικό του wifi στο σπίτι τον είχε αποθηκευμένο).

Link to comment
Share on other sites

Οσο καλοι και ευγενικοι και ας ειναι στο service, εχω αμφιβολιες οσον αφορα την τεχνογνωσια τους.

Σε τετοιες περιπτωσεις η καλυτερη δυνατη λυση ειναι η αντικατασταση.

Οντως τσεκαρε τη μπαταρια σου με παρομοια χρηση με πριν μπας και σου αλλαξαν τη μπαταρια τουλαχιστον!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...