Jump to content

KAMMENO

Members
  • Δημοσιεύσεις

    11
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About KAMMENO

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 18

KAMMENO's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Δεν πιστευω οτι θα στελνονται Ιταλια. Ακομα και αυτο να γινεται θα ειναι σιγουρα πιο γρηγορα απο τους 3 μηνες αναμονης του Ελληνικου service της lg :lol: Αλλαγη στο management θα ειναι πιθανοτατα δηλαδη των διευθυντικων θεσεων πρωτα και μετα αξιολογηση του προσωπικου και αντικατασταση του εαν δεν αλλαξουν την Ελληνικη τους νοοτροπια και εξυπηρετηση. Ισως και επαναξιολογηση της procordia, ποιος ξερει?. Παντως ειναι θετικη εξελιξη που σε 1η φαση δειχνει ενδιαφερον απο την LG για αλλαγη. Εαν θα ειναι πραγματικες αλλαγες θα φανει. Προσωπικα παντως ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ LG μετα απο αυτα που τραβηξα με το κινητο. Προσφατα μαλιστα αγορασα τηλεοραση ανταγωνιστη τους 650 ευρω που με τα ιδια χαρακτηριστικα ηταν 50 ευρω φθηνοτερη η lg και το προσωπικο του καταστηματος προωθουσε σαν τρελο. Δεν μπορουσαν να καταλαβουν για ποιο λογο δεν αγοραζα την lg και φυσικα αφου τους εξηγησα δεν γνωριζαν τιποτα χαχαχαχαχα. Μετα αρχισαν τα "αλλο τα κινητα αλλο η τηλεοραση" και μετα εφυγα:lol::lol:
  2. Mε ιδιαιτερη χαρα γνωστοποιηθηκε οτι οι Κορεατες αφαιρεσαν τη διευθυνση και την διαχειρηση των κινητων τους απο την ελληνικη lg και την ανεθεσαν στην ιταλικη lg. Αφιερωμένο εξαιρετικα στους εγκαθετους και στους "αντικειμενικους" που εμπαιναν εδω μεσα και χλευαζαν τα δικαια παραπονα μας με αστειες δικαιολογιες Το κακο ειναι πως χανονται ελληνικες θεσεις εργασιας, αλλα δεν μας ακουγαν οταν τα λεγαμε απο αυτο το forum και απο αλλα επισης. Δυστυχως μαζι με τα ξερα καιγονται και τα χλωρα ....... Η ΑΓΟΡΑ ΤΙΜΩΡΕΙ ΚΥΡΙΟΙ.
  3. Να προσθέσω στους παραπάνω ότι η SAMSUNG βραβεύτηκε την προηγούμενη εβδομάδα στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Tίποτα δεν είναι τυχαίο τελικά. Πριν 3 χρόνια κάηκε μια τηλεόραση SAMSUNG που είχα μόλις σύνδεσα το ps3. Την επόμενη μέρα (ναι την επόμενη) μου έστειλαν καινούρια τηλεόραση 1 μοντέλο νεότερο με καλύτερα χαρακτηριστικά, μέσω του τοπικού αντιπροσώπου στην πόλη που μένω. Χωρίς μα μου σου του και χωρίς καν προηγουμένως να την ελέγξουν :superman: Ποτέ ξανά LG
  4. Κουράγιο παιδιά, και όμως μόνο με παράπονα και ρίξιμο μαύρου αλλάζουν τα πράγματα. Πριν από λίγα χρόνια η LG HELLAS ούτε καν επισκεύαζε τα τηλέφωνα που δεν είχε εισαγάγει η ίδια. Αυτό το πέτυχαν εκείνοι οι δύστυχοι πελάτες της LG με διαμαρτυρίες ΚΑΙ ΜΑΎΡΟ στα προϊόντα τους.
  5. Συμφωνώ μαζί σου Antretng, Και η LG Ελλάς εισαγωγή τα κάνει, δεν υπάρχει ελληνικό LG απλά ΑΠΟΦΑΣΊΖΕΙ να κάνει κακό service στα τηλέφωνα που δεν έχει εισαγάγει η ΊΔΙΑ. Το γνωρίζουν όμως αυτό στην LG KOREA? Η αγορά είναι παγκόσμια πλέον και έχουν δυσαρεστημένους πελάτες εξαιτίας των πολιτικών της LG Ελλάς Όποιος θέλει να απευθύνει τα παράπονα του στην LG KOREA μπορεί να το κάνει εδώ : http://ethics.lg.co.kr/realName/en/insertDetailForm.do#none Kαι για καλύτερα αποτελέσματα και στο προσωπικό e-mail του CEO της LG ELECTRONICS INC εδώ: JunHo.Cho@lge.com
  6. Καλησπέρα φίλε μου, phil_kaz Το θέμα είναι ότι εμείς αγοράσαμε LG . Το εάν θα αναθέσουν το service σε εξωτερικό συνεργάτη (procordia) και ποια είναι η συμφωνία μεταξύ τους είναι πολιτική της LG. Προφανώς και η LG δεν έχει κανένα πρόβλημα με τις καθυστερήσεις του συνεργάτη τους, αφού δεν παρεμβαίνει καθόλου. Είναι και μια πολύ καλή δικαιολογία και αποποίησης ευθυνών από πλευράς LG του τύπου εμείς το στείλαμε στο service και δεν ξέρουμε τίποτα κλπ. Λες και επιλέξαμε εμείς την procordia... Είναι πιο οικονομικό βλέπεις να μαζεύεις χαλασμένα τηλέφωνα κάνα 2μηνο και να παραγγέλνεις ανταλλακτικά μια και καλή, παρά να έχεις stock ανταλλακτικών:innocent: Αν ταλαιπωρείται ο κόσμος είναι άλλη υπόθεση ......
  7. Εγώ καταλαβαίνω και πολύ καλά μάλιστα. Συνεχίζεις μα απρεπείς έμμεσους προσωπικούς χαρακτηρισμούς (καμμένος). Προηγουμένως ήμουν ανίδεος, έκτος πραγματικότητας και δεν καταλάβαινα . Είναι προφανές ότι προσπαθείς να αποπροσανατολίσεις. Για ποιο λόγο ? γιατί τόσο μένος εναντίον μου ? Εγώ είμαι ένας δυσαρεστημένος πελάτης του service της LG στο ανάλογο θέμα του forum. Εσένα ποια είναι η δουλεία σου και μου επιτίθεσαι μανιωδώς επειδή είχα την ιδέα να απευθυνθούμε στην μαμά εταιρεία στην Κορέα και στον CEO ?. Άσε σε καταλάβαμε . Δηλαδή αποφάσισες ένα κυριακάτικο πρωινό να μπεις σε ένα θέμα που δεν σε ενδιαφέρει και να επιτεθείς σε κάποιον που πρότεινε να κάνουμε παράπονα στην LG KOREA. Προφανώς αυτό σε καίει έτσι? Αφού είσαι τόσο ευχαριστημένος από το service της LG θα μπορούσες απλά να καταθέσεις την θετική σου άποψη και όχι να επιτίθεσαι σε εμένα που έχω αρνητική με στοιχεία και ισχυρά επιχειρήματα και όχι λόγια του αέρα όπως εσύ. ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΩ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΣΩΣΤΑ? Πως είναι δυνατόν εσύ να γνωρίζεις πως απεύθυνα τα ερωτήματά μου στην LG? ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΞΙΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ LG? Άστο είναι ρητορικό το ερώτημα γιατί για να γνωρίζεις προφανώς και εργάζεσαι για την LG. Αποκαλύφθηκες μόνος σου. Αφού λοιπόν προσπαθείς να αποπροσανατολίσεις κάνοντας το θέμα προσωπικό ,(που δεν είναι), το συγκεκριμένο θέμα του forum είναι : ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ/SERVICE LG Και όποιος θέλει να απευθύνει τα παράπονα του στην LG KOREA μπορεί να το κάνει εδώ : http://ethics.lg.co.kr/realName/en/insertDetailForm.do#none Kαι για καλύτερα αποτελέσματα και στο προσωπικό e-mail του CEO της LG ELECTRONICS INC εδώ: JunHo.Cho@lge.com Eυχαριστώ
  8. Έχω απευθύνει τα παράπονα μου σωστά στις LG HELLAS και ΚΟΡΕΑ. Πως γνωρίζεις ότι δεν τα έχω απευθύνει σωστά? εγώ αναφέρθηκα σε παράπονα στη μαμά εταιρεία στην ΚΟΡΕΑ και για το κόστος της δυσφήμισης που θα έχουν μακροπρόθεσμα λόγω του κακού after sales service δεν μίλησα για καμία μήνυση(λογιστικές και νομικές αξιώσεις) που επιμένεις και χρησιμοποιεις. Δεν είναι λογιστική αξίωση όταν αναμένεις το κινητό σου σε 8-10 μέρες όπως σου δήλωσαν και το παίρνεις σε 3 μήνες
  9. PETRAN δεν ανέφερα πουθενά ότι ο CEO δεν γνωρίζει ούτε ότι έχω λογιστικές ή νομικές απαιτήσεις από την LG HELLAS. Μάλλον δεν κατάλαβες το νόημα των γραφόμενών μου. Αυτά είναι δικά σου αυθαίρετα συμπεράσματα. Όταν κάνεις παράπονα τα κάνεις για να ασκήσεις κάποια πίεση που είναι καλύτερο από το να μην κάνεις τίποτα. Παρακαλώ να λείπουν οι χαρακτηρισμοί
  10. Φίλε μου ran tan plan εάν υπάρχει μεγάλη έλλειψη ανταλλακτικών είναι ένας ακόμα σοβαρός λόγος να περιγράψει κανείς τα προβλήματα που αντιμετωπίζει στην μαμά εταιρεία στην Κορέα. Ίσως εάν δουν αρκετά μηνύματα από Ελλάδα να μας στείλουν κάποια παραπάνω lol όμως όταν η LG HELLAS σου λέει ότι σε 8-10 μέρες θα το έχεις πίσω γνωρίζοντας την έλλειψη ανταλλακτικών (υποτιθέμενη) και στο επιστρέφει σε 3 μήνες ποιος φταίει? Και εφόσον γνωρίζει για την υποτιθέμενη έλλειψη γιατί δεν φροντίζει τουλάχιστον σε προσωρινή αντικατάσταση? Γιατί εφευρίσκει δικαιολογίες του τύπου δεν το εισαγάγαμε εμείς ? Για ποιο λόγο κρύβονται και όταν τους παίρνεις 20 τηλέφωνα σου απαντάνε ότι το τηλέφωνο είναι στο service και θα το πάρεις όποτε είναι έτοιμο αόριστα χωρίς περαιτέρω πληροφορίες? Γιατί απαντούν στα e-mail μετά από 20 μέρες? Γιατί προτιμούν να σε αφήσουν χωρίς τηλέφωνο για 3 μήνες αντί να προχωρήσουν σε αντικατάσταση (καινούριο). Και ναι δεν επιθυμώ να αγοράσω και ένα άλλο εφεδρικό τηλέφωνο Τα περισσότερα από τα παραπάνω φίλε μου είναι πολιτικές της LG HELLAS και εφόσον γνωρίζουν για αυτές τις ελλείψεις θα μπορούσαν να προβούν σε κάποια/ες από τις παραπάνω λύσεις και όχι να κοροϊδεύουν τον κόσμο. Η τουλάχιστον να προχωρήσουν σε κάποιες δηλώσεις σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Ψιλά γράμματα θα μου πεις ..... Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου εάν τα παραπάνω μπορεί να κοστίζουν. Το κόστος όμως της δυσφήμισης εξαιτίας των πολιτικών τους, μακροπρόθεσμα θα είναι μεγαλύτερο
  11. καλησπέρα παιδιά, επειδή βλέπω η συντριπτική πλειοψηφία έχει αρκετά προβλήματα με το customer service προτείνω να κάνετε τα παράπονα σας στη μαμά lg korea επώνυμα εδώ : http://ethics.lg.co.kr/realName/en/insertDetailForm.do#none και απευθείας e-mail στον CEO of mobile communications Jun-Ho Cho εδώ : JunHo.Cho@lge.com Το δεύτερο είναι e-mail adress και όχι σύνδεσμος έτσι? Ελπίζω εάν τα παράπονα είναι αρκετά, να βελτιωθούν κάπως τα πράγματα
×
×
  • Create New...