Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service LG


psilelos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

χθες το τριαρι μου λογο αφηρημαδας μου το ξέχασα στον ουρανο του αυτοκινητου οταν γυρισα απο θάλασσα το πηρε μετα ο αδερφος μου και εφαγε μια καλη πτώση ευτυχως το πήρε πρέφα ο αδερφος μου(οταν επεσε είχε ανοιχτο το παράθυρο) το πάτησαν δυο αμάξια το αποτέλεσμα τζαμακι εννοειται διαλειμένο και την ακουσε ασχημα η οθόνη(καμία γρατζουνιά εξωτερική το προστατεψε το τζαμακι και η θηκη) το touch ειναι μια χαρά και δουλεύει!ηχεια κτλπ δουλευουν μια χαρά!να ρωτήσω ποσο θα μου στοιχίσει?

 

Αν το φτιάξεις επίσημα στο σερβις υπολόγισε κανένα 130€ περίπου καθώς αλλάζει όλη η οθόνη και όχι μόνο το εξωτερικό τζαμάκι.

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 476
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Και που λετε οπως ολοι οι ανθρωποι -αν οχι ολοι αρκετοι- ετσι και εγω θελησα να μπω με το κινητο μου το lg g3 στο internet.Ολα καλα ως εδω λεω εντάξει smartphone ειναι θα ανοιξο το wifi και θα συνδεθω στο δικτυο μου ,το οικιακο.Περνω στα χερια το κινιτο μου και καθως πιέζω το κουμπι με το σημα του wifi βλεπω να γεμιζει με χρωμα οπα λεω ανοιξε αυτο ηταν.Τελικα το κινητο αρχησε τα δικα του, δηλαδη ξεκινισε τις επανεκκινήσεις επ αοριστου.Αυτο ηταν ελπιζω να σας αρεσε,εβαλα αρκετη λεπτομέρεια.

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ?

δευτερη φορα service ΞΑΝΑ.Την πρωτη φορα εγινε ΑΚΒΙΒΩΣ το ιδιο δηλαδη με το που ανοιξα το wifi ξεκίνησε τις επαακοινησεις.Ειχε γινει αλλαγη πλακετας(αμφιβάλω) και παλι τα ιδια.

Link to comment
Share on other sites

Να το ξερουταρεις, μέσα από το super su. Και σβήσε το μετά καλύτερα

Learn Colemak, the better keyboard layout! :happy:

 

Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.

Link to comment
Share on other sites

Να το ξερουταρεις, μέσα από το super su. Και σβήσε το μετά καλύτερα

 

Το εκανα ηδη....αλλα εμ ελα που εμεινε το TWRP σαν recovery....:worry:

Link to comment
Share on other sites

Και που λετε οπως ολοι οι ανθρωποι -αν οχι ολοι αρκετοι- ετσι και εγω θελησα να μπω με το κινητο μου το lg g3 στο internet.Ολα καλα ως εδω λεω εντάξει smartphone ειναι θα ανοιξο το wifi και θα συνδεθω στο δικτυο μου ,το οικιακο.Περνω στα χερια το κινιτο μου και καθως πιέζω το κουμπι με το σημα του wifi βλεπω να γεμιζει με χρωμα οπα λεω ανοιξε αυτο ηταν.Τελικα το κινητο αρχησε τα δικα του, δηλαδη ξεκινισε τις επανεκκινήσεις επ αοριστου.Αυτο ηταν ελπιζω να σας αρεσε,εβαλα αρκετη λεπτομέρεια.

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ?

δευτερη φορα service ΞΑΝΑ.Την πρωτη φορα εγινε ΑΚΒΙΒΩΣ το ιδιο δηλαδη με το που ανοιξα το wifi ξεκίνησε τις επαακοινησεις.Ειχε γινει αλλαγη πλακετας(αμφιβάλω) και παλι τα ιδια.

 

και εμενα 2-3 φορες που ξεκινησε (σε ασχετους χρονους κ με διαστημα αναμεσα στα προβληματα 1-1 1/2 μηνα) το έκανε όταν πηγα να συνδεθω σε καποιο wifi...To προβλημα λυθηκε με hard reset με τα πισω κουμπια και στησιμο της σθσκευης απτο μηδεν.

 

Αυτα όλα αυτα συμβαίνουν μόνο στην 6.0 και ποτέ με την 5

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Το εκανα ηδη....αλλα εμ ελα που εμεινε το TWRP σαν recovery....:worry:

 

Συνδεσέ το με το pc και με ανοιξε το lg pc suite ,πηγαινε στην επιλογη πανω κινητη συσκευη και επέλεξε αποκατάσταση σφαλμάτων αναβάθμισης.Θα σου κατεβάσει και ξαναπεράσει την rom ξανα με το μαμα recovery ή αλλιώς φλασαρέ του ξανα την εργοστασιακή ρομ (αυτήν με την οποία έρχετε το κινητό και όχι καποια άλλη αν τυχον έχεις περάσει προηγουμένως) αν την έχεις ήδη με το lg up ή με το lg flash tool

Edited by hs2000corolla
...Παναγιώτης[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα χτες με το που άνοιξα το wifi μπήκε σε boot loop. Hard reset και στήσιμο από την αρχή..

ASUS(ZE551ML,ZS551KL)ERICSSON(GA628,T39)ETEN(X500,X800)HTC(UULTRA)HUAWEI(P10 lite,P40 PRO)LEECO (X820)LG(P990,P880,G3,V10,V20,V30,G8s,G8x)MICROSOFT (LUMIA 950, LUMIA 950XL)MOTOROLA (DPC-550,STARTAC,MPX220)NOKIA(5110,8210,7110,3310,6310i,6280)SAMSUNG (I800,note10+)SHARP (S2)SIEMENS (SX1)SONY ERICSSON (T610,XPERIA X1)XIAOMI (Redmi Note 5,Redmi Note 6 PRO,Redmi Note 8 PRO,Redmi Note 9 PRO,MI MAX 2,MI MAX 3,Poco F1,Mi A3,Mi 9 lite,Mi 11 lite,Mi 10T PRO,Mi 10 pro)

Link to comment
Share on other sites

Είναι γενικό το κακό με την 6.0 και note 4 φίλου μου έπεσε σε bootloop χτες, Hard reset κτλ και όλα οκ

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά και εμένα πριν κανένα μήνα το G3 μου παρουσίασε πρόβλημα με το wifi με το που το ενεργοποιούσα έκανε restart ξανά και ξανά. Είχα πάρει τηλέφωνο και μου έιπαν για hard reset και στήσιμο από την αρχή και μετά όλα οκ, δηλαδή όχι μόνο οκ αλλά σούπερ. Το θέμα είναι όμως ότι χτες ξαφνικά κόλλησε, έσβηνε άνοιγε και ξανακόλλαγε, του έβγαλα μπαταρία και δεν ξαναάνοιξε ποτέ, έμενε στη φάση που είναι το σήμα της lg και κάνει μια λάμψη πάνω στο G η οποία λάμψη πήγαινε αργά πολύ αργά και ενώ έκανε αυτό πέταγε και κάτι μπλε οθόνες από του πουθενά. Να σημειώσω ότι πριν μου κολλήσει χωρίς να κάνω τίποτα βαρύ το κινητό μπορούσε να χρησιμοποιηθεί άνετα για ψήσιμο μπριζόλας. Το έχω από τον Δεκέμβρη του 14 και όλα τα προβλήματα παρουσιάστηκαν μετά την 6. Αυτά, αύριο θα περάσουν να το παραλάβουν και μου έιπαν θα πάρει 7-8 εργάσιμες. Να του ευχηθώ καλή ψυχή λέτε?? Να αρχίσω να κοιτάω για κάτι καινούριο??
Vivere senza paura
Link to comment
Share on other sites

Μάπα το στραγάλι της 6. Τα έκανε μαντάρα σε πολλές συσκευές ιδιαίτερα στην lg τόσο με το g4 όσο και στην περίπτωση του g3 μετά την αναβάθμιση σε ΜΜ .
Konakis.
Link to comment
Share on other sites

Μάπα το στραγάλι της 6. Τα έκανε μαντάρα σε πολλές συσκευές ιδιαίτερα στην lg τόσο με το g4 όσο και στην περίπτωση του g3 μετά την αναβάθμιση σε ΜΜ .

Και σε Note 4 φίλου μου τα ίδια

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα και πάλι παιδιά.

 

Δυστυχώς αναγκάζομαι να ξαναγράψω στο topic που είχα ξεκινήσει πριν μερικούς μήνες διότι παρόλο που αλλάχθηκε μητρική απο την LG λόγω του bootloop προβλήματος (πριν κάνα 3μηνο),παρόλο που μαζί με την μητρική αλλάχθηκε και η οθόνη λόγω κιτρινίλας,ερχόμαστε πάλι στο σήμερα όπου και η οθόνη ξανακιτρίνησε και το κινητό άρχισε πάλι τα restarts.

Να προσθέσω οτι τότε παρόλο που αλλάχθηκε η πλακέτα το πρόβλημα παρέμενε,οπότε αναγκάστηκα και αγόρασα καινούργια γνήσια μπαταρία απο τους ίδιους.Μου είχαν κάνει και update σε 6.0 και όλα καλά για χρονικό διάστημα 2-3 μηνών.............ΜΕΧΡΙ ΧΘΕΣ!

 

Πάλι αυτό το μαμήδι άρχισε τα απανωτά του restart,δεν το διαβάζει εννοείται το pc suite,το μόνο που πιάνει είναι το power button + volume down για να κάνει hard reset που δεν θέλω.

 

Πείτε μου ρε παιδιά σας παρακαλώ,πως μπορώ(αν μπορώ) να τραβήξω ότι data έχω μέσα;Είναι έγγραφα και φωτογραφίες που δεν είχα τραβήξει backup γιατί το κινητό δούλευε μια χαρά και που να φανταστώ οτι στα καλά καθούμενα θα μου το ξανακάνει;

 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες απαντήσεις και με συγχωρείτε για το μακροσκελές του post αλλά πραγματικά είμαι ενα κλικ πλέον απο το να το πετάξω

www.lancisti.gr/forum
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους!

 

Ζητάω συγγνώμη για το μακροσκελές ποστ, αλλά πρέπει να σας εξηγήσω την κατάσταση.

 

Αγόρασα ένα LG Nexux 5X από το phonegallery στις 19/07/2016 ως δώρο για την γιορτή του πατέρα μου. Το κινητό ανοίχτηκε στην γιορτή του 27/07 λειτούργησε 1 ώρα και μετά τέλος, νεκρό, ούτε που φόρτιζε.

Το κατάστημα δεν μπορούσε να κάνει κάτι καθώς είχαν περάσει οι 7 ημέρες που ορίζει και με παρέπεμψε στο service της LG. Αφήνω λοιπόν το κινητό στην Procordia (επίσημο εξουσιοδοτημένο σέρβις LG) στις 28/07/2016 προς έλεγχο και επισκευή. Περάσανε 9 εργάσιμες μέρες χωρίς κανένα νέος του, καλώ το τηλεφωνικό τους κέντρο τεράστια αναμονή χωρίς απάντηση, στέλνω mail και μου απαντάνε μετά από 1 μέρα ότι το κινητό έχει πρόβλημα στην πλακέτα με ΑΓΝΩΣΤΟ διάστημα που θα παραλάβουν ανταλλακτικό καθώς δεν υπάρχει. Μετά από κάποιες ώρες με καλεί ένα κινητό, δεν μου δίνει όνομα και μου προτείνουν αντί να περιμένω επισκευή να μου δώσουν ένα LG K500 (αρκετά κατώτερο κινητό), προφανώς δεν το δέχτηκα και η απάντηση ήταν ότι εφόσον δεν δέχεστε την προσφορά μας (είναι για γέλια) θα περιμένετε μέχρι να έρθει το ανταλλακτικό.

Πάω την επόμενη από εκεί όπου με ιδιαίτερο ειρωνικό υφάκι ρίχνουν το βάρος στην LG, λέγοντας πως αυτοί είναι απλά τεχνικοί/σέρβις και τίποτα παραπέρα. Με στέλνουν λοιπόν στα κεντρικά της LG στο Π.Φάληρο. Εκεί με "εξυπηρέτησε" ο υπεύθυνος της αποθήκης λέγοντας την ίδια ιστορία και ότι αν θέλουμε να μας δώσουν το άλλο κινητό αλλιώς αναμονή μέχρι όποτε.... Χωρίς κανένα χρονικό σημείο. Επίσης ξεχώρισε την θέση της LG Hellas, λέγοντας πως αν το κινητό ήταν αγορασμένο από εκεί θα το αλλάζανε άμεσα ή θα πιστώνανε τα χρήματα. Πράγμα που δεν κάνουν τώρα γιατί είναι από Ευρωπαϊκή εισαγωγή και όχι δικό τους. Δηλαδη είναι άλλη η LG Hellas, άλλη η LG Italy και πάει λέγοντας, δεν είναι ένα ενιαίος όμιλος LG. Αυτός λοιπόν με έστειλε πίσω στο phonegaller, όπου προφανώς ο πωλητής του phonegallery με έστειλε πίσω στην LG.

 

Περιμένω από το phonegallery να μου στείλει πλήρη στοιχεία προέλευσης του κινητού για να στείλω mail στην LG Corp ως μαμά εταιρία, αν και φοβάμαι άκρη δεν θα βγει.

 

Έχετε να προτείνετε κάτι? Κάποιος με αντίστοιχη περίπτωση?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ φυσικά και θα κυνηγούσα την LG Hellas, αλλά ας μην ξεχνάμε και το κατάστημα από το οποίο αγόρασες το κινητό, δεν ειναι άμοιρο ευθυνών, διαφημίζει την παροχή εγγύησης μέσω ελληνικής αντιπροσωπείας.

Βέβαια, στον τομέα της πώλησης, το phonegallery ειναι εξαιρετικό, τώρα θα δείξει τι μπορεί να κάνει και στο after sales!

Πάντως, περίεργο να μην υπάρχει πλακέτα ανταλλακτικό για ένα κινητό που πούλησε πολύ (εκτός Ελλάδας βέβαια).

Καθαρός ουρανός, αστραπές δε φοβάται!
Link to comment
Share on other sites

Το ότι μπορεί να λέει (και κυρίως να κάνει) ό,τι θέλει η LG Hellas σε σχέση με τα κεντρικά της LG στην Κορέα ισχύει δυστυχώς. Είναι γελοίο, αλλά ισχύει. Το έμαθα κι εγώ ρωτώντας επίσημα την LG Hellas όταν το GPad στην Κορέα πήρε Lollipop επίσημα και στην Ελλάδα δεν το έδιναν. Δηλ ένα γραφείο στο αστείο αυτό που έχουμε για κράτος, αποφασίζει να μην υποστηρίξει μια συσκευή, ενώ το λογισμικό από την μαμά LG είναι στην ουσία έτοιμο! (μια μετάφραση τα widgets μόνο χρειαζόταν, το android από την Google έχει όλες τις γλώσσες).
Link to comment
Share on other sites

εγω αν παρω τηλεφωνο και ζητησω να μου στειλουν μπαταρια θα το κανουν γινεται? ειμαι στην δυσαρεστη θεση να αλλαξω δευτερη φορα μπαταρια γιατι ξαφνικα φουσκωσε. το μαγαι που την πηρα την ανεφερε ως original μπορει να ηταν δεν θελω αλλα φουσκωσε μεσα σε 6 μηνες αυτη την φορα θελω να ειμαι σιγουρος και γι αυτο θελω την procordia
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

Εγώ παιδιά μπορεί να είμαι απογοητευμενος από LG G3 και G4 αλλά από την procordia είμαι ευχαριστημένος. Αλλαγή οθόνης σε G3 και G4 εντός εγγύησης, και μια μπαταρία 19 Ευρώ για Nexus 4 έκανε το κινητό καινούργιο.
Link to comment
Share on other sites

Τεράστια θέματα τελικά με αυτά τα LG. Και σε εμένα είχε φουσκωσει μπαταρία σε l9ii πάνω στο δίμηνο και έκαψε την μητρική και δεν ανέλαβαν στην procordia την επισκευή και ζητούσαν 150 ευρώ. Όσο φθηνά και να είναι τελικά αυτά τα LG πάντα θα σου βγάλουν την πίστη σε πολλά θέματα. Μακριά. Ο φίλος παραπάνω που έχει πάλι θέμα ας δοκιμάσει να μπει σε recovery και να συνδέσει το usb απο εκεί κάνοντας mount την εσωτερική Rom μήπως και μπορέσει να πάρει τα δεδομένα του.

 

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τις απανσεις! Γνωριζει κανεις mail απο τα κεντρικα της lg ευρωπης και κορεας? στο site εχει μονο φορμα επικοινωνιας.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Link to comment
Share on other sites

Έχει δίκιο η LG. Εφόσον δεν έχει εισαχθεί επίσημα από την ελληνική αντιπροσωπεία, μόνο σέρβις δικαιούσαι. Όχι αντικατάσταση. Δε μπορεί το ελληνικό παράρτημα της LG να σου αντικαταστήσει ένα τηλέφωνο που προορίζεται για άλλη χώρα, με ένα ελληνικό (γιατί μόνο ελληνικά έχει).

Τώρα όσον αφορά το ανταλλακτικό και τον χρόνο παράδοσής, κάτσε και περίμενε.

 

Θεωρώ αυτονόητο ότι όταν αγοράζεις συσκευή παραεισαγωγής είσαι γνωστής της κατάστασης (έδειξες να μην είσαι) αλλά αναλαμβάνεις και το ανάλογο ρίσκο που έχει να κάνει με το θέμα της αντικατάστασης.

 

"V" for V10

"Greek LG V10 community" FB forum

Edited by MeddlingMageGR
Link to comment
Share on other sites

Πάντως υπεύθυνο για το σέρβις είναι το κατάστημα και όχι η αντιπροσωπεία

 

Να το πας εκεί και ας το φτιάξουν όπου θέλουν αυτοί

Learn Colemak, the better keyboard layout! :happy:

 

Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.

Link to comment
Share on other sites

Σε περιπτωση ικανοτητας της LG να επισκευασει το κινητο, προφανως και δεν θα υπηρχε θεμα. Οταν ομως η εταιρια δεν εχει κανενα χρονοδιαγραμμα του ποτε θα εχει ανταλλακτικο και ηδη εχει περασει σχεδον 1 μηνας, θεωρω αυτονοητο να βρεθει αλλη λυση.

 

Επειτα δεν ειμαι υποχρεωμενος να γνωριζω το εκαστοτε καταστημα απο που εχει προμηθευτει τα προιοντα του. Εγω αγορασω νομιμα ενα κινητο απο ελληνικο νομιμο καταστημα.

 

Εφοσον η "μαμα" lg εχει διοχετευσει στην αγορα ελλατωματικο κινητο, εγω απευθυνομαι στο σεβις της, στην ιδια κτλ ωστε να βρουν λυση.

Το κατσε και περιμενε (αγνωστο το ποσο), ειναι το λιγοτερο αστειο για μια εταιρια τετοιου μεγεθους

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Link to comment
Share on other sites

Πάντως υπεύθυνο για το σέρβις είναι το κατάστημα και όχι η αντιπροσωπεία

 

Να το πας εκεί και ας το φτιάξουν όπου θέλουν αυτοί

Υπεύθυνο για το σέρβις δεν είναι το κατάστημα. Μάλλον θα εννοείς να πάει το κατάστημα το κινητό στο σέρβις. Αλλά σέρβις δεν κάνει το κατάστημα, κάνει το επίσημο επισκευαστικό κέντρο. Ως εκ τούτου για να μη γίνεται μπαλάκι ο πελάτης, καλύτερα να το πάει μόνος του στο σέρβις για να έχει και την απευθείας επαφή.

 

"V" for V10

"Greek LG V10 community" FB forum

Link to comment
Share on other sites

Τεράστια θέματα τελικά με αυτά τα LG. Και σε εμένα είχε φουσκωσει μπαταρία σε l9ii πάνω στο δίμηνο και έκαψε την μητρική και δεν ανέλαβαν στην procordia την επισκευή και ζητούσαν 150 ευρώ. Όσο φθηνά και να είναι τελικά αυτά τα LG πάντα θα σου βγάλουν την πίστη σε πολλά θέματα. Μακριά. Ο φίλος παραπάνω που έχει πάλι θέμα ας δοκιμάσει να μπει σε recovery και να συνδέσει το usb απο εκεί κάνοντας mount την εσωτερική Rom μήπως και μπορέσει να πάρει τα δεδομένα του.

 

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Σχετικά είναι όλα... Εμένα g2, g3, g4 και v10 δεν μου έχουν βγάλει το παραμικρό με μοναδική εξαίρεση το g2 που είχε βγάλει κιτρινιλα στην οθόνη. Με s3 και note 3 είχα επισκεφτεί σύνολο 4 φορές την smartec. Μην σου τύχει είναι τελικά

 

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...