Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service LG


psilelos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Απαντήσεις 476
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Έχω εδώ και 8 μήνες ένα blue tooth της lg, το hbm-240.

Έχει μερικές μέρες τώρα που δεν ακούω τίποτα από το ακουστικό,

εκτός κι αν κρατήσω σε κάποια θέση το καλωδιάκι. Λογικά κάτι θα έχει

κοπεί από μέσα και δεν κάνει καλή επαφή. Το συγκεκριμένο προϊόν το πήρα

από το πλαίσιο και ανέφερε 6 μήνες εγγύηση αντιπροσωπείας. Αν δεν κάνω λάθος

υπάρχει κοινοτική οδηγία που υποχρεώνει τα καταστήματα για εγγύηση 1 ή 2 έτη

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/eu/Dir-EK-1999-44.pdf. Να απευθυνθώ στην LG ή στο πλαίσιο ή θα χάσω το χρόνο μου?

Ευχαριστώ!

Ξέρω τι έκανες στο σεισμό του '99.....Έβλεπες Baywatch! :lol:
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καλημέρα.

 

Σκέφτομαι μήπως αξίζει τον κόπο να περάσω από την αντιπροσωπεία της LG στην Αθήνα για να ζητήσω αλλαγή μπαταρίας στο Optimus One μου.

Εδώ και 3-4 μήνες η μπαταρία τα έχει κυριολεκτικά παίξει. Αν το πιάσω στα χέρια μου για να κάνω λίγο web μπορεί να χάσει και 5% σε 2-3 λεπτά....

Πέρασα και το επίσημο Gingerbread χωρίς να δω βελτίωση.

Του πέρασα και custom ROM πριν από μια εβδομάδα, του έκανα και battery calibration, αλλά τίποτα.

 

Πιστεύετε ότι υπάρχει περίπτωση να μου αλλάξουν μπαταρία δωρεάν;

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

 

Σκέφτομαι μήπως αξίζει τον κόπο να περάσω από την αντιπροσωπεία της LG στην Αθήνα για να ζητήσω αλλαγή μπαταρίας στο Optimus One μου.

Εδώ και 3-4 μήνες η μπαταρία τα έχει κυριολεκτικά παίξει. Αν το πιάσω στα χέρια μου για να κάνω λίγο web μπορεί να χάσει και 5% σε 2-3 λεπτά....

Πέρασα και το επίσημο Gingerbread χωρίς να δω βελτίωση.

Του πέρασα και custom ROM πριν από μια εβδομάδα, του έκανα και battery calibration, αλλά τίποτα.

 

Πιστεύετε ότι υπάρχει περίπτωση να μου αλλάξουν μπαταρία δωρεάν;

Εννοειται έχεις 2ετή εγγύηση αν και μπορείς να το πας και στο κατάστημα απ όπου το αγόρασες.Πριν τους το πας φρόντισε να το γυρίσεις σε stock rom ;)

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει service center στη θεσσαλονικη???

Παίρνεις στα κεντρικά (801 11 200 900) και σε συνδέουν αυτοί.

 

Η Διεύθυνση πρέπει να είναι : Θ. Χαρίση 78 και Κ.Καραμανλή

Link to comment
Share on other sites

η LG ποιας χωρας ειναι???? προσφατα απεκτησα το Α190 dual sim απλη συσκευη και γραφει made in china,ρωταω επειδη τα κινεζικα γενικως δεν θεωρουνται τα πιο αξιοπιστα αν και η συσκευη μεχρι στιγμης ειναι καλη...
Link to comment
Share on other sites

η LG ποιας χωρας ειναι???? προσφατα απεκτησα το Α190 dual sim απλη συσκευη και γραφει made in china,ρωταω επειδη τα κινεζικα γενικως δεν θεωρουνται τα πιο αξιοπιστα αν και η συσκευη μεχρι στιγμης ειναι καλη...

 

Κορέα

http://www.lg.com/gr/about-lg/corporate-info/at-a-glance/history.jsp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Στην Θεσσαλονικη υπαρχει επισημο service κινητων αυτη τη στιγμη ?

 

Αν ναι που ?

My third beast Xiaomi Mi 9

My second mini Sony Z3 Compact : stock

Μy first android phone LG Optimus 2x Rom : CM10.1 - tonyp - T-Build 05 with kk M1

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Καλημερα .Εχω ενα κινητο lg και του εχω κανει 2φορες αλλαγη οθονης αφης γιατι δεν ειχε ανταποκριση!Τωρα χαλασε και 3η φορα!!!Ελεος δηλαδη.Χωρις να πεφτει κατω κλπ.Η εγγυση εχει ληξει τον Μαιο ομως η τελευταια αντικατασταση ηταν τον Μαιο,ουτε χρονος δεν περασε.Κανονικα αν χαλασει το ιδιο μηχανικο μερος δεν πρεπει να μου το αλλαξουν;Ξερουμε τι λεει ο νομος γιατι εκει στην lg σιγουρα μου λενε οτι δεν ισχυει...
Link to comment
Share on other sites

Επειδη το βρηκα θα το γραψω κιολας να το δει κανενας μεσω google αν στο μελλον ψαχνει οπως και γω.

 

Νόμος 3043/2002

Άρθρο 3

Παραγραφος 4

 

"Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια για το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό"

 

http://www.efpolis.g....=fileinfo&id=5

Link to comment
Share on other sites

To link δεν δουλευει . Φτιαξτο αν θες

 

Ενημερωσε αν θα το δεχτει η LG και αν σου ξανααλλαξουν οθονη ...

My third beast Xiaomi Mi 9

My second mini Sony Z3 Compact : stock

Μy first android phone LG Optimus 2x Rom : CM10.1 - tonyp - T-Build 05 with kk M1

Link to comment
Share on other sites

To link δεν δουλευει . Φτιαξτο αν θες

 

Ενημερωσε αν θα το δεχτει η LG και αν σου ξανααλλαξουν οθονη ...

 

 

οκ Θα ενημερωσω οταν εχω νεοτερα.Δε ξερω γιατι μου βγαζει ετσι το link.Κοβει μερικα γραμματα

Edited by jason1984
Link to comment
Share on other sites

Παίρνεις στα κεντρικά (801 11 200 900) και σε συνδέουν αυτοί.

Η Διεύθυνση πρέπει να είναι : Θ. Χαρίση 78 και Κ.Καραμανλή

Στην Θεσσαλονικη υπαρχει επισημο service κινητων αυτη τη στιγμη ?

Αν ναι που ?

 

αν και το τηλέφωνο των "κεντρικών" ισχύει, (αλλά δεν σε "συνδέουν", καλείς μόνος σου αν χρειάζεται),φυσικά εκεί είναι η εξυπηρέτηση πελατών,(=τηλεφωνικό κέντρο), θα μπορούσε να είναι και στην Ζιμπάμπουε, το σερβις της Θεσσαλονίκης έχει καταργηθεί. Υπάρχει μόνο το κεντρικό στην Αθήνα που εξυπηρετεί αυτή την περίοδο. ΠΡΟΚΟΡΝΤΙΑ, τηλ 210 7777 076

Link to comment
Share on other sites

Toυς εκανα καταγγελια και θα το τραβηξω οσο γινεται.Υπαρχουν νομοι και πρεπει να εφαρμοστουν.Λενε οτι ισχυει 3μηνη επεκταση( ;;; )

 

Μαλλον εφαρμοζουν οποιον νομο γουσταρουν.Κριμα και ειχα καλη αποψη για το service της LG και εχω αγορασει 5-6 οθονες και 2 κινητα.Ειναι το τελευταιο προιον LG που αγοραζω.Εχασαν εναν πελατη που θα τους κανει κακη διαφημιση σε ολους τους γνωστους του.Το προτιμουν απο το να πραξουν τα αυτονοητα.Κριμα.

Link to comment
Share on other sites

Έχετε ιδέα πόσο μπορεί να μου ζητήσει η LG Ελλάδας για να αλλάξω το τζαμάκι (digitizer) σε Optimus 2X αγορασμένο στη Γαλλία (με απόδειξη αγοράς);

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

lewton δε το ξερω καθολου!Μη σου πω ψεματα...

 

Εδω εκανα και καταγγελια στο tromaktiko.Ριξτε μια ματια αν θελετε.Απο οτι φαινεται κανει spam καποιος συνεχως και λεει οτι ισχυει 3μηνη επεκταση.Δε ξερω αν ειναι υπαλληλος lg...

 

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/01/lg.html

Edited by jason1984
Link to comment
Share on other sites

Έχετε ιδέα πόσο μπορεί να μου ζητήσει η LG Ελλάδας για να αλλάξω το τζαμάκι (digitizer) σε Optimus 2X αγορασμένο στη Γαλλία (με απόδειξη αγοράς);

 

γιατί αναφέρεις "να σου ζητήσουν" ; εννοείς ότι έπαθε κάτι λόγω κακής χρήσης; γιατι έτσι κι αλλιως σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστεί να πληρώσεις το ανταλλακτικό και την εργασία στο επίσημο σερβις τους.Διαφορετικά πολύ πιθανόν να καλυφθείς εντός εγγύησης.

κάνε ένα τηλέφωνο όπως έχω γράψει παραπάνω (210 77 77 076) για να μάθεις.

(να μας πεις και εμας....:O )

Link to comment
Share on other sites

γιατί αναφέρεις "να σου ζητήσουν" ; εννοείς ότι έπαθε κάτι λόγω κακής χρήσης; γιατι έτσι κι αλλιως σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστεί να πληρώσεις το ανταλλακτικό και την εργασία στο επίσημο σερβις τους.Διαφορετικά πολύ πιθανόν να καλυφθείς εντός εγγύησης.

κάνε ένα τηλέφωνο όπως έχω γράψει παραπάνω (210 77 77 076) για να μάθεις.

(να μας πεις και εμας....:O )

 

δεν ειναι απο χρηση.Ουτε πεφτει κατω κλπ.Αν ηταν απο δικη μου χρηση εννοειται οτι δεν θα ζητουσα κατι.Ειχα 3 touch.Αυτο ειναι το μοναδικο που αλλαξα οθονη αφης,στα αλλα ουτε προβλημα.Και η κοπελα απο το σερβις μου χε πει οτι εχουν μεγαλο προβλημα τα συγκεκριμενα lg renoir...

Δεν αναγνωριζουν την εγγυηση γι αυτο εκανα καταγγελια σε ΙΝΚα .Θεωρουν οτι αν κατι χαλασει 50 φορες στα 2 χρονια και η 51η ειναι μετα απο 2χρονια και 4μηνες ειναι εκτος εγγυησης.Δινουν 3μηνες επεκταση συμφωνα με την "πολιτικη" της εταιρειας.Με την ιδια λογικη και η δικη μας πολιτικη ως πελατες ειναι 10χρονια!!Δεν παει ετσι ομως.Γι αυτο υπαρχουν οι νομοι.Για να μην κανει οτι θελει καμια μερια.

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο πολυ πιεση τελικα μου ειπανε οτι το ανταλλακτικο θα το παρω δωρεαν αλλα θα πληρωσω την εργασια!!!

Τις 2 προηγουμενες φορες που μου αλλαξανε οθονη αφης δεν πληρωσα τιποτα...

Σε καμια αλλη ηλεκτρονικη συσκευη που ειχα εντος εγγυησης δεν ειχα πληρωσει τιποτα.Μαλλον με κοροιδευουν και με εμπαιζουν με σκοπο να φανει οτι αναγνωριζουν την εγγυηση αλλα στην τελικη να πληρωσω εργασια+ανταλλακτικο!Τραγικοι.

Edited by jason1984
Link to comment
Share on other sites

Μετα απο πολυ πιεση τελικα μου ειπανε οτι το ανταλλακτικο θα το παρω δωρεαν αλλα θα πληρωσω την εργασια!!!... αλλα στην τελικη να πληρωσω εργασια+ανταλλακτικο!Τραγικοι.

 

τελικά έμαθες κάποιο κόστος; ή είχες απάντηση από το ΙΝΚΑ;

Link to comment
Share on other sites

Περιμενω γραπτως την απαντηση της lg.Γιατι απο την μια μου λενε οτι εχει εγγυηση για το ανταλλακτικο και απο την αλλη η εργασια πλεον δεν ειναι μεσα στην εγγυηση.Δυο πραγματα αντικρουομενα...

 

Δηλαδη αν ειχα ενα cd-rom της lg των 20 euro θα επρεπε να δωσω 30 euro για την εργασια του;Δεν νομιζω να ειναι το σωστο.Ελπιζω να βρω ακρη.Το εχω δει εγωιστικα.Πρεπει καποια μερα ολοι να παρουμε μετρα και να μη μας κοροιδευουν οι εκατομμυριουχοι.Mολις εχω κατι νεοτερο θα ενημερωσω για να εχουν μια εικονα οι επομενοι παθοντες.

Edited by jason1984
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλημερα.Τελικα μετα απο πιεση και αφου ζητησα γραπτη απαντηση,εγινε κανονικα αυτο που προβλεπεται απο το νομο.Εργασια και επισκευη δωρεαν.Κριμα που τα αυτονοητα θελουν πιεση.Τουλαχιστον εχω ηθικη ικανοποιηση.

 

 

Υγ Για να μη ξεχνιομαστε.Ολοι Συνταγμα μαγκες με την πρωτη ευκαιρια.Αφηστε για λιγο τους καναπεδες.:angry:

Link to comment
Share on other sites

γιατί αναφέρεις "να σου ζητήσουν" ; εννοείς ότι έπαθε κάτι λόγω κακής χρήσης; γιατι έτσι κι αλλιως σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστεί να πληρώσεις το ανταλλακτικό και την εργασία στο επίσημο σερβις τους.Διαφορετικά πολύ πιθανόν να καλυφθείς εντός εγγύησης.

κάνε ένα τηλέφωνο όπως έχω γράψει παραπάνω (210 77 77 076) για να μάθεις.

(να μας πεις και εμας....:O )

Ευχαριστώ για την απάντηση (μετά από τόσο καιρό, τώρα το είδα :lol: ).

Μου έπεσε σε πεζοδρόμιο με πολύ μυτερές πέτρες και έγινε θρύψαλα. Άρα δεν παίζει εγγύηση. :(

 

Το έχω ήδη 2 μήνες με την οθόνη ραγισμένη. Έχω βρει το ανταλλακτικό στο eBay και διστάζω να το παραγγείλω γιατί θα πρέπει να το βάλω μόνος μου.

Δεν είμαι Ελλάδα, και στην Ελβετία η υποστήριξη της LG είναι τραγική. Πρέπει να πληρώσω 70 φράγκα για να πάει το κινητό στην LG, και μετά θα μου πουν πόσο θα κοστίσει και θα επιλέξω αν θα τα πληρώσω ή όχι. Τα 70 όμως δεν τα παίρνω πίσω.

Οπότε θέλω να δω πόσο κοστίζει στην Ελλάδα, γιατί ίσως πεταχτώ Αθήνα το Μάρτη.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...