Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service LG


psilelos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Επειδη με ενδιαφερει να παρω ενα μεταχειρισμενο LG 2x και αυτος που το πουλαει εχει "χασει" την αποδειξη υπαρχει καποιος τροπος (Μεσω ΙΜΕΙ ξερω γω...) να δω τι υπολοιπο εγγυησης εχει αν εχει και αν ειναι αγορασμενο απο Ελλαδα και οχι κανα κλεμμενο?
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 476
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ευχαριστώ για την απάντηση (μετά από τόσο καιρό, τώρα το είδα :lol: ).

Μου έπεσε σε πεζοδρόμιο με πολύ μυτερές πέτρες και έγινε θρύψαλα. Άρα δεν παίζει εγγύηση. :(

 

Το έχω ήδη 2 μήνες με την οθόνη ραγισμένη. Έχω βρει το ανταλλακτικό στο eBay και διστάζω να το παραγγείλω γιατί θα πρέπει να το βάλω μόνος μου.

Δεν είμαι Ελλάδα, και στην Ελβετία η υποστήριξη της LG είναι τραγική. Πρέπει να πληρώσω 70 φράγκα για να πάει το κινητό στην LG, και μετά θα μου πουν πόσο θα κοστίσει και θα επιλέξω αν θα τα πληρώσω ή όχι. Τα 70 όμως δεν τα παίρνω πίσω.

Οπότε θέλω να δω πόσο κοστίζει στην Ελλάδα, γιατί ίσως πεταχτώ Αθήνα το Μάρτη.

 

οπότε κάνεις ένα τηλέφωνο στο κέντρο service της LG που σου είπα και μαθαίνεις κόστος ανταλλακτικού κ εργατικά κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη με ενδιαφερει να παρω ενα μεταχειρισμενο LG 2x και αυτος που το πουλαει εχει "χασει" την αποδειξη υπαρχει καποιος τροπος (Μεσω ΙΜΕΙ ξερω γω...) να δω τι υπολοιπο εγγυησης εχει αν εχει και αν ειναι αγορασμενο απο Ελλαδα και οχι κανα κλεμμενο?

 

αν σου λεει την εχει "χασει" μαλλον κάτι παίζει. Πρέπει να γνωρίζουμε όλοι ότι μπορούμε να ζητάμε αντίγραφο (το δικαιούμαστε δηλαδή) από το κατάστημα αγοράς. Πάντως όσοι αγόρασαν απο ιντερνετικά καταστήματα , αρκετά πιο φθηνά, τότε σίγουρα έχει να κάνει με παραεισαγωγή. Δεν έχω μάθει τί γίνεται ακριβώς. Φαντάζομαι εφοσον κυκλοφορεί και στην Ελλάδα αν χαλάσει θα σε εξυπηρετήσουν.

Οπότε αν χαλάσει κάλεσέ τους κανονικά και άσε την διαδικασία να κυλήσει. Αν χρειαστούν απόδειξη κλπ θα στο ζητήσουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
και εμενα ενα u8210 που ειχα το ειχα στελει τουλαχιστον 3 φορες με κουριερ δικο τους.απο τα καλα της εταιριας αλλο που πολλοι κολανε σε καποιες ΜΑΡΚΕΣ λεγε με νοκια εικσον κ.α και ας εχω τωρα νοκια

και εγω τους πηρα τηλεφωνο στο σερβισ απο δραμα και την αλλη ημερα μου εστειλα DHL να παρει το τηλεφωνο.Στην αρχη νομιζα φαρσα ειναι:lol:

 

Επειδη με ενδιαφερει να παρω ενα μεταχειρισμενο LG 2x και αυτος που το πουλαει εχει "χασει" την αποδειξη υπαρχει καποιος τροπος (Μεσω ΙΜΕΙ ξερω γω...) να δω τι υπολοιπο εγγυησης εχει αν εχει και αν ειναι αγορασμενο απο Ελλαδα και οχι κανα κλεμμενο?

 

πατας στο κινητο αν δεν κανω λαθος *#6# σου βγαζει το ιμει της συσκευης και τους περνις τηλεφωνο για να σου πουν αω εχει εγγυηση

 

εχω το P880 4X και εχει παρει σκονη μεσα στην οθονη.Γινεται ρε παιδια σε ενα κινητο τετοιας αξιας τετοιο προβλημα?

Τους πηρα τηλεφωνο και μου στειλαν Κουριερ να το παρει.Ο τυπος που μου μιλησε στο τηλεφωνο ηταν αψογος και μου ειπε οτι θελει μονο την συσκευη και μια αποδειξη αγορας.θα εχει ειδικο κουτι της LG η κουριερ που θα μπε εκει.

Την αλλη ημερα ερχεται οΕΛΛΗΝΑΣ κουριρερ με λεει εχω ενα κινητο να παρω απο εδω.Το βγαζω το κινητο του το δινω παει να φυγει.του λεω δεν σου εδωσε το σερβισ ενα ειδικο κουτακι?

Απαντηση ναι αλλα το ξεχασα στο γραφειο.

μολις φτασω θα το βαλω

Και εκει παει το μυαλο μου στο στραβο γιατι ειμαι και λιγο ψειρας

και αν το χτυπησει το κινητο στην διαδρομη ποιον θα πιστεψει το σερβις εμενα η τον κουριερ.

Βλεπεις οτι μια εταιρεια σε πληρωνει να κανεις καλα την δουλεια σου γιατι παλευεις μεσα σου να την κανεις χαλια.

 

:!: Από Ομάδα Διαχείρισης

Θα σε παρακαλούσα να αποφεύγεις τα συνεχόμενα μηνύματα. Χρησιμοποίησε την Τροποποίηση Μηνύματος όταν θέλεις να προσθέσεις κάτι στο μήνυμα σου ή την Πολλαπλή Παράθεση όταν θέλεις να απαντήσεις ταυτόχρονα σε περισσότερα του ενός μηνύματος.

Edited by Superuser
Συνένωση Μηνυμάτων
Link to comment
Share on other sites

εχω το P880 4X και εχει παρει σκονη μεσα στην οθονη.Γινεται ρε παιδια σε ενα κινητο τετοιας αξιας τετοιο προβλημα?

Τους πηρα τηλεφωνο και μου στειλαν Κουριερ να το παρει.Ο τυπος που μου μιλησε στο τηλεφωνο ηταν αψογος και μου ειπε οτι θελει μονο την συσκευη και μια αποδειξη αγορας.θα εχει ειδικο κουτι της LG η κουριερ που θα μπε εκει.

Την αλλη ημερα ερχεται οΕΛΛΗΝΑΣ κουριρερ με λεει εχω ενα κινητο να παρω απο εδω.Το βγαζω το κινητο του το δινω παει να φυγει.του λεω δεν σου εδωσε το σερβισ ενα ειδικο κουτακι?

Απαντηση ναι αλλα το ξεχασα στο γραφειο.

μολις φτασω θα το βαλω

Και εκει παει το μυαλο μου στο στραβο γιατι ειμαι και λιγο ψειρας

και αν το χτυπησει το κινητο στην διαδρομη ποιον θα πιστεψει το σερβις εμενα η τον κουριερ.

Βλεπεις οτι μια εταιρεια σε πληρωνει να κανεις καλα την δουλεια σου γιατι παλευεις μεσα σου να την κανεις χαλια.

 

προσωπικά εγώ δεν θα το έδινα.θα τον έστελνα να πάει πίσω να φέρει το κουτί και να το σφράγιζε μετά και μπροστά μου να είμαι σίγουρος!!!

Link to comment
Share on other sites

προσωπικά εγώ δεν θα το έδινα.θα τον έστελνα να πάει πίσω να φέρει το κουτί και να το σφράγιζε μετά και μπροστά μου να είμαι σίγουρος!!!

Αλλα αν γινει η στραβη που λενε φιλε μου.εχω και εγω λυση.

Η παραλαβη εγινε μεσα απο το μαγαζι μου το οποιο εχει καμερες ασφαλειας θα κοψω το κοματι της παραλλαβης και θα τους το στειλω και μετα θα τους πω βρειτε τα αναμεταξυ σας.Παντως θα τους παρω τηλεφωνο να τους το αναφερω αυτο και να τους ρωτησω αν εφτασε σε καλη κατασταση το κινητο.

Edited by grdimis
Link to comment
Share on other sites

Αλλα αν γινει η στραβη που λενε φιλε μου.εχω και εγω λυση.

Η παραλαβη εγινε μεσα απο το μαγαζι μου το οποιο εχει καμερες ασφαλειας θα κοψω το κοματι της παραλλαβης και θα τους το στειλω και μετα θα τους πω βρειτε τα αναμεταξυ σας.Παντως θα τους παρω τηλεφωνο να τους το αναφερω αυτο και να τους ρωτησω αν εφτασε σε καλη κατασταση το κινητο.

 

Τελικά τι έγινε;

 

Πάντως αυτό το περιστατικό δείχνει την γενική αντίληψη περί επαγγελματισμού σε αυτήν τη χώρα.

مفاجأة
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Τελικά τι έγινε;

 

Πάντως αυτό το περιστατικό δείχνει την γενική αντίληψη περί επαγγελματισμού σε αυτήν τη χώρα.

Καλημερα και σορυ που αργησα να απαντησω

Τελικα μετα απο 2 μερες με πηρε τηλεφωνο το σερβις της ΛΓ και μου ειπε οτι τελικα θα αλλαξουν ολη την οθονη γιατι εχουν τον φοβο μηπως και ξαναπαρει σκονη.Μαζι με την οθονη αλλαξαν και ενα εξαρτημα της κεντρικης πλακετας.

Μου ειπαν οτι θα αργησει 2 εβδομαδες.Τελικα στην Ωρα τους μετα απο 2 εβδομαδες ηρθε η DHL και μου εδωσε το πακετο με το τηλεφωνο αψογα συσκευασμενο.Το ανοιξα με χαρα και ειδα οτι ηταν καινουργιο.Το εβαλα μπρος αμεσως και δεν δουλευε το μικροφωνο οποτε παλι η ιδια διαδικασια αλλα αυτην την φορα σε 3 μερες το παρελαβα πισω.

 

Το σερβις της ΛΓ ειναι υποδειγμα.Συγχαρητηρια

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Kαλησπερα. Ειμαι νεα εδω. Εχω το LG Optimus L7 P700 εδω και 5 μηνες και αναρωτιεμαι αν κ ποτε θα γινει η αναβαθμιση σε jelly bean. Μηπως πρεπει να το παω στην αντιπροσωπεια? Ευχαριστω προαιρετικα!:)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα σε ολους.

Θα χρειαστεί να παω το Nexus 4 στο service μιας κια μιας φορτιζει μια οχι οταν συνδεεται το καλώδιο. Ειμαι με ξεκλειδωτο bootloader, root και φοραω αλλη Rom. Θα έχω καποιο θεμα εγγυησης? Ακομα και αν επαναφέρω το κινητό στην εργοστασιακη του κατασταση, μπορει αν διαπιστωσουν οτι εχει πειραχτεί?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Να πω και εγώ το μακρύ μου & το κοντό μου για την εξυπηρέτηση της LG.

Πριν ένα μήνα πήρα το G Pad. μου έβγαλε αμέσως την κλασσική μπλε γραμμή, αλλά επειδή την έβγαζε σε όλους, δεν μπήκα στην διαδικασία του DOA, μιας και όσοι το δοκιμάσανε δεν άλλαξε κάτι.

 

Πέρασε λοιπόν η εβδομάδα του DOA, και άρχισαν να εμφανίζονται και άλλα προβλήματα στην οθόνη, κυρίως με bleeding effects. Αποφάσισα λοιπόν να το πάω για service μετά από υπόδειξη της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (φάνηκε πως γνώριζαν για το πρόβλημα, μάλλον τους είχαν ενοχλήσει και άλλοι).

 

Το πάω για service, και εντός του προκαθορισμένου χρονικού περιθωρίου, με καλούν και μου λένε πως είναι έτοιμο και να πάω να το παραλάβω. Το παίρνω, επιστρέφω σπίτι χωρίς να το ελέγξω εκεί, και όταν το άνοιξα είδα ότι η οθόνη είχε γίνει πολύ χειρότερη. Θαμπή, σκοτεινή, με χάλια χρώμα και ένα σωρό άλλα.

 

Το επιστρέφω όπως είναι, τους εξηγώ πως έχει η κατάσταση από την αρχή, και ζήτησα ευγενικά αν είναι εύκολο να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση, το δέχτηκαν πίσω για επανέλεγχο και είπαν πως θα με ειδοποιήσουν.

 

Μετά από 3 μέρες, με κάλεσαν σήμερα και μου είπαν προς έκπληξή μου, ότι μπορώ να το επιστρέψω στο κατάστημα από όπου το πήρα και να πάρω οτιδήποτε άλλο θέλω, επιστροφή χρημάτων στην ουσία, και όχι απλή αντικατάσταση.

 

Ενώ απογοητεύτηκα αρχικά από το service, η πολιτική της εξυπηρέτησης ήταν άψογη. Ένα μεγάλο μπράβο και από μένα στην LG. Αν μη τι άλλο, δείχνει μεγάλο σεβασμό στον καταναλωτή.

 

Με το tablet δεν έχω κανένα παράπονο, απλά οι πρώτες παρτίδες ήταν όλες ελαττωματικές, και το δέχτηκαν προφανώς. Τα επόμενα δείχνουν να μην έχουν θέμα. Και επειδή δεν υπάρχει 2ο στον ανταγωνισμό, θα ξαναπάρω πάλι το ίδιο, μιας και πλέον ξέρω ότι θα έχω σωστή εξυπηρέτηση. Και πάλι μπράβο.

Edited by Stavros_595
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν ξέρω για μεγάλα προβλήματα αλλα εγω θεωρώ την εταιρεία που εχει αναλάβει το service της LG ψιλοάσχετους.

 

Έστειλα για έλεγχο την συσκευή γιατι θεωρώ οτι εχει πολυ χαμηλή λήψη 3G σήματος και μου την έστειλαν πίσω με μοναδικό έλεγχο που εγινε να βάλουν μια δική τους SIM και να δουν οπτικά το πόσο σήμα έδειχνε οτι είχε. Καμία συσκευή ελέγχου. Αυτό το μπακαλίστικο τροπο ελέγχου τον εκανα και εγω σπίτι με διαφορετικά αποτελέσματα. Δεν χρειαζόταν να το στείλω σε αυτούς και να μην έχω τηλεφωνο για μια βδομάδα.

 

Ζήτησα απο την LG να μου δώσει τροπο επικοινωνίας με τα κεντρικά της Ευρώπης για διαμαρτυρία καιου είπαν άνοιξε το Internet και βρες το.

 

Τα ίδια σκατα ειναι ολοι. Καμία εξαίρεση

 

Εχει καποιος κάποιο σχετικό email της Lg που να μην ειναι προς Ελλάδα?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Παραθέτω και γώ την εμπειρία μου απο το service

 

Καταρχάς είναι θετικό οτι οντως σε μια μέρα έρχονται σπίτι σου και παραλμβάνουν το κινητο και σε μια εβδομάδα στο επιστρέφουν. ΑΛΛΑ οπως ανέφεραν και κάποιοι άλλοι αυτοι που έχουν αναλάβει το service της LG είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Αγόρασα το lg l9 II και είχε παράσιτα το ακουστικό άκουγα το σήμα της κεραίας όταν μιλούσα, αφου λοιπον το έδωσα σε καμια 10αρια άτομα να το ακουσουν και το ακουγαν όλοι και δοκίμασα και άλλες sim αποφάσισα να το στείλω.

Μετά απο μια εβδομάδα μου ήρθε με αναφορά οτι έγινε αλλαγή ακουστικού, το κινητό είχε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα!!! παίρνω την lg ζητάω κάποιον προιστάμενο, όμως ποτε δε μου δόθηκε κάποιος ή καποιο τηλέφωνο για να κάνω παραπονα. Ξαναστέλνω το κινητό στους κύριους που μου το "διόρθωσαν" την πρώτη φορά και μου το στέλνουν πίσω χθες γράφοντας στην αναφορά οτι δεν έχει τίποτα!!!!

Ξαναδίνω το κινητο σε 2 άτομα να ακούσουν και αυτοι και όντως το πρόβλημα υπήρχε ακόμα, επικοινώνησα παλι με την lg για επιστροφή χρημάτων όμως μάταια, μου είπαν να το στείλω πάλι στο service.

 

Πιστεύω οτι φταίει το service και όχι η lg γιατί μου είπαν απο την Lg οτι αμα πουν απο το service οτι δεν γίνεται το κινητό θα δούμε πως θα σας εξυπηρετήσουμε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Γνωρίζει κάποιος για επισκευή nexus 5 χωρις εγγυηση λόγω πτώσης (σπασμένο γιαλακι πίσω καμερας) στην Αθήνα που είναι το σερβίς της lg?
OnePlus 5t
Link to comment
Share on other sites

Οι τύποι στο service ειναι απλα ΓΕΛΙΟΙ και το service ειναι σε επίπεδο συνοικιακού εργαστηρίου.

Ναι οι τυποι δεν υπαρχουν. Πολλα παραπονα και εγω απο το service. Εχω ενα LG P900 optimus black

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Έχει πολλά; την procordia ξέρω μόνο

Learn Colemak, the better keyboard layout! :happy:

 

Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πρόσφατα έστειλα ένα LG L1 II στο service γιατί δεν ανταποκρινόταν η οθόνη αφής, ούτε το pin δεν μπορούσα να βάλω. Το κινητό δεν είχε πέσει σε νερό, ήταν το μεγαλύτερο διάστημα σε πλαστική θήκη, είχε πέσει από τα χέρια όπως όλα στη συνήθη χρήση 10 μηνών.

 

Στα θετικά η 24ωρη τηλεφωνική εξυπηρέτηση, η αποστολή courier για παραλαβή και η σχετικά γρήγορη (εντός εβδομάδας) απάντηση για τη βλάβη.

 

Στα αρνητικά η επίκληση οξείδωσης για να μην ισχύει η εγγύηση, το κόστος επισκευής που ξεπερνάει την τρέχουσα αξία της καινούριας συσκευής στο εμπόριο.

Γράφουμε όσα ζούμε: www.pella24.gr
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά.εχω το nexus 4 και έχει πρόβλημα με το τζαμακι αφης(δεν πατάει σε μερικά σημεία).επηδει το κινητό το πήρα από μαγαζι στο skroutz και δεν θυμάμαι από ποιο εχω χάσει κ την αποδηξει πήρα τηλ στην lg και μου ζητήσανε το imei και το s/k.μου είπαν ότι εγγύηση έχει εώς τον Αύγουστο του 2015 και ότι καλύπτεται.μετα με ρωτήσαμε από που το αγόρασα για να δουν εάν ειναι ελληνικό η από εξωτερικό και τους είπα δεν θυμαμαι(τρελάθηκε λίγο ο τύπος εκεί αλλά δεν βαριέσαι η δουλειά του ειναι:-p).εαν ειναι από εξωτερικό θα εχω πρόβλημα λέτε;
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

πήγα για θέμα μου στην procordia ήμουν μάρτυρας σε 2 περιπτώσεις που τους έλεγαν για υγρασία και δεν τους κάλυψαν!

απλά το αναφέρω δεν παίρνω θέση.

 

από προσωπική εμπειρία είναι τραγικοι για 2 λόγους:

1) το να σου λένε το "παραμύθι" σχετικά με υγρασίες rootαρισμα κτλ...ότι δεν θα σε καλύψει η εγγύηση. και

2) σχεδόν ποτέ δεν σου απαντούν επί της ουσίας...ειδικά σε έγγραφα αιτήματα. (Είχα θέμα με το pc suite και μετά από 6 μήνες ακόμη να πάρω μια ουσιαστική απάντηση - βοήθεια - λύση στο θέμα μου)

 

 

Μακάρι να φτιάξει το θέμα του support ειδάλλως το G2 θα είναι το τελευταίο LG μου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
επειδή το κινητό μου είναι στην procordia για service πέρα από εγγυήσεις και λοιπές διαδικασίες, σαν service είναι καλοί, θα την κάνουν σωστά τη δουλειά τους κι ας πληρώσω;
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Πρόσφατα έστειλα ένα LG L1 II στο service γιατί δεν ανταποκρινόταν η οθόνη αφής, ούτε το pin δεν μπορούσα να βάλω. Το κινητό δεν είχε πέσει σε νερό, ήταν το μεγαλύτερο διάστημα σε πλαστική θήκη, είχε πέσει από τα χέρια όπως όλα στη συνήθη χρήση 10 μηνών.

 

Στα θετικά η 24ωρη τηλεφωνική εξυπηρέτηση, η αποστολή courier για παραλαβή και η σχετικά γρήγορη (εντός εβδομάδας) απάντηση για τη βλάβη.

 

Στα αρνητικά η επίκληση οξείδωσης για να μην ισχύει η εγγύηση, το κόστος επισκευής που ξεπερνάει την τρέχουσα αξία της καινούριας συσκευής στο εμπόριο.

 

Μολις σημερα μου ετυχε και εμενα σε ενα L1 II, αγορασμενο τον αυγουστο απο σκρουτζ. Ειναι ιταλικο με λογοτυπο στην εναρξη της ιταλικης wind. Υπάρξει πρόβλημα στο θέμα εγγύησης επειδή είναι ευρωπαϊκής αντιπροσωπείας?

OnePlus 5t
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...