Jump to content

Πιστωτικές κάρτες/Τράπεζες


CptBill
 Κοινοποίηση

Έχεις Πιστωτική Κάρτα;  

1.716 members have voted

  1. 1. Έχεις Πιστωτική Κάρτα;

    • Έχω Visa
      927
    • Έχω MasterCard
      447
    • Έχω Amex [aka American Express]
      143
    • Έχω Cash Card [Maestro κλπ.]
      276
    • Έχω Άλλη [Euroline κλπ.]
      59
    • Τις Έχω Όλες [Είμαι Credit Card Addicted!!!]
      88
    • Έχω Diners
      78
    • Δεν Έχω
      452


Recommended Posts

Δεν μετράνε στο αφορολόγητο. Δεν είναι τραπεζική κάρτα εξάλλου.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ευχαριστώ. Πάντως πρέπει να είναι τραπεζική κάρτα γιατί στο πίσω μέρος έχει το σήμα της MasterCard και τη δέχονται μηχανάκια pos.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μια ερώτηση. Έκανα μια online αγορά από μεγάλη αλυσίδα ρούχων που έχει παράρτημα και στην Ελλάδα. Το πρόβλημα είναι ότι ενώ προχωρούσε κανονικά η διαδικασία της αγοράς, στο checkout μόλις πάτησα πληρωμή δεν εμφανίστηκε κανένα μήνυμα στο site ότι ήταν επιτυχής η παραγγελία ή η πληρωμή, σαν να με πέταξε έξω το site και εμφανίστηκε η αρχική σελίδα. Ούτε ήρθε μήνυμα για verification της συναλλαγής, ούτε αριθμός παραγγελίας, ούτε εστάλη κάποιο μήνυμα στο email.

Με απλά λόγια, σαν να μην έγινε ποτέ η παραγγελία. Το πρόβλημα είναι όμως ότι η κάρτα χρεώθηκε το κόστος της παραγγελίας. Η επικοινωνία με το support στην Ελλάδα δεν είναι εφικτή λόγω του lockdown. Τι κάνω στην περίπτωση αυτή? Μπορώ να κάνω αμφισβήτηση της συναλλαγής στην τράπεζα? Με τι αιτιολογία?

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μια ερώτηση. Έκανα μια online αγορά από μεγάλη αλυσίδα ρούχων που έχει παράρτημα και στην Ελλάδα. Το πρόβλημα είναι ότι ενώ προχωρούσε κανονικά η διαδικασία της αγοράς, στο checkout μόλις πάτησα πληρωμή δεν εμφανίστηκε κανένα μήνυμα στο site ότι ήταν επιτυχής η παραγγελία ή η πληρωμή, σαν να με πέταξε έξω το site και εμφανίστηκε η αρχική σελίδα. Ούτε ήρθε μήνυμα για verification της συναλλαγής, ούτε αριθμός παραγγελίας, ούτε εστάλη κάποιο μήνυμα στο email.

Με απλά λόγια, σαν να μην έγινε ποτέ η παραγγελία. Το πρόβλημα είναι όμως ότι η κάρτα χρεώθηκε το κόστος της παραγγελίας. Η επικοινωνία με το support στην Ελλάδα δεν είναι εφικτή λόγω του lockdown. Τι κάνω στην περίπτωση αυτή? Μπορώ να κάνω αμφισβήτηση της συναλλαγής στην τράπεζα? Με τι αιτιολογία?

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

 

 

Με ποιας τράπεζας κάρτα ;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μια ερώτηση. Έκανα μια online αγορά από μεγάλη αλυσίδα ρούχων που έχει παράρτημα και στην Ελλάδα. Το πρόβλημα είναι ότι ενώ προχωρούσε κανονικά η διαδικασία της αγοράς, στο checkout μόλις πάτησα πληρωμή δεν εμφανίστηκε κανένα μήνυμα στο site ότι ήταν επιτυχής η παραγγελία ή η πληρωμή, σαν να με πέταξε έξω το site και εμφανίστηκε η αρχική σελίδα. Ούτε ήρθε μήνυμα για verification της συναλλαγής, ούτε αριθμός παραγγελίας, ούτε εστάλη κάποιο μήνυμα στο email.

Με απλά λόγια, σαν να μην έγινε ποτέ η παραγγελία. Το πρόβλημα είναι όμως ότι η κάρτα χρεώθηκε το κόστος της παραγγελίας. Η επικοινωνία με το support στην Ελλάδα δεν είναι εφικτή λόγω του lockdown. Τι κάνω στην περίπτωση αυτή? Μπορώ να κάνω αμφισβήτηση της συναλλαγής στην τράπεζα? Με τι αιτιολογία?

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

Κοίτα στα ανεπιθύμητα email αν ήρθε κάτι
Link to comment
Share on other sites

Με ποιας τράπεζας κάρτα ;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Alphabank
Κοίτα στα ανεπιθύμητα email αν ήρθε κάτι
Έχω κοιτάξει, δεν έχει έρθει και έχουν περάσει ημέρες. Συνήθως αυτά έρχονται αμέσως.

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση λόγω μη ενημέρωσης παραγγελίας αλλά και αδυναμία επικοινωνίας μαζί τους, πρέπει να πας όμως από το κατάστημα
Link to comment
Share on other sites

παιδια γεια χαρα....θελω να ρωτησω αν καποιος φιλος εχει θεμα με τo i'bank alert της εθνικης.....δεν ερχονται ειδοποησεις στο κινητο...εχεις καποιος αλλος θεμα?....ευχαριστω..

 

Αν εννοεις τα notifications που σου ερχονται στο κινητό, που ενεργοποιείς απο το nbg mobile banking, δοκιμασε επανεγκατασταση της εφαρμογής. Εμενα ετσι διορθώθηκε

Link to comment
Share on other sites

Αν εννοεις τα notifications που σου ερχονται στο κινητό, που ενεργοποιείς απο το nbg mobile banking, δοκιμασε επανεγκατασταση της εφαρμογής. Εμενα ετσι διορθώθηκε

 

φιλε μου εννοω τα sms που ερχονται μετα απο συναλαγες ....ειτε απο την κινηση λογαριασμου ειτε απο την καρτα.....

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα που έκανα συναλλαγή άργησε να μου έρθει το SMS , τις προηγούμενες φορές ερχόταν μέσα σε 5 λεπτά, περίμενε λίγο φίλε ή κοίτα και στα ανεπιθύμητα
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μια ερώτηση. Έκανα μια online αγορά από μεγάλη αλυσίδα ρούχων που έχει παράρτημα και στην Ελλάδα. Το πρόβλημα είναι ότι ενώ προχωρούσε κανονικά η διαδικασία της αγοράς, στο checkout μόλις πάτησα πληρωμή δεν εμφανίστηκε κανένα μήνυμα στο site ότι ήταν επιτυχής η παραγγελία ή η πληρωμή, σαν να με πέταξε έξω το site και εμφανίστηκε η αρχική σελίδα. Ούτε ήρθε μήνυμα για verification της συναλλαγής, ούτε αριθμός παραγγελίας, ούτε εστάλη κάποιο μήνυμα στο email.

Με απλά λόγια, σαν να μην έγινε ποτέ η παραγγελία. Το πρόβλημα είναι όμως ότι η κάρτα χρεώθηκε το κόστος της παραγγελίας. Η επικοινωνία με το support στην Ελλάδα δεν είναι εφικτή λόγω του lockdown. Τι κάνω στην περίπτωση αυτή? Μπορώ να κάνω αμφισβήτηση της συναλλαγής στην τράπεζα? Με τι αιτιολογία?

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

Καλησπέρα φίλε μου και εγώ έχω πάθει από h&m το ίδιο καμιά ενημέρωση ούτε email ούτε τίποτα μόνο στον τραπεζικό λογαριασμό μου φαίνεται αν βρήκες καμιά άκρη γράψε εδώ

 

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Γιωργος

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 Pixels και 16,3 KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Έχει αναφερθεί διαδικασία για την αναστολή πληρωμής δόσεων δανείων επιχειρήσεων που η λειτουργία τους ανεστάλη ;

 

Στην Alpha σε κατάστημα τηλεφωνικώς δεν γνώριζαν, στο web banking δεν υπάρχει κάποια επιλογή και το call center είχε 20 λεπτά αναμονή..

Link to comment
Share on other sites

για οσους δεν εχουνε πληρωσει το εφκα που βγηκε η προθεσμια ειναι εως 10/4/2020 προσοχη μην το πληρωσετε την τελευταια ημερα 10/4/2020 λογω αργιας πασχα καθολικων και θα φανει η κινηση 14/02/2020 οπως αναγραφει η παρακατω ενημερωση και θα φανει ληξιπροθεσμο.

 

Πάσχα Καθολικών

Σας ενημερώνουμε ότι η Παρασκευή 10 και η Δευτέρα 13 Απριλίου 2020 ορίζονται, σύμφωνα με νομοθετική ρύθμιση (άρθρο 11 του Νόμου 3336/2005), ως μέρες ειδικής αργίας για όλα τα πιστωτικά ιδρύματα, λόγω αργίας του Διευρωπαϊκού Αυτοματοποιημένου Συστήματος Πληρωμών (σύστημα TARGET2). Οι ημερομηνίες αυτές θα είναι εργάσιμες για το Προσωπικό της Τράπεζας και οι συναλλαγές που θα διενεργούνται, θα φέρουν ημερομηνία αξίας (valeur) την Τρίτη 14/04/2020.

 

Το Χρηματιστήριο Αθηνών θα παραμείνει κλειστό την Παρασκευή 10/4/2020 και τη Δευτέρα 13/4/2020

Link to comment
Share on other sites

Εδώ είσαι λάθος. Έχω φίλο που εργάζεται στην τεχνική υποστήριξη της vodafone, στη σταθερή τηλεφωνία, σε παρόμοιο δηλαδή αντικείμενο και οι αναμονές ύστερα από την εμφάνιση της πανδημίας έχουν εκτοξευθεί. Παρόλο που κάνει και υπερωρίες.

 

 

Τι σχεση εχει μια ιδιωτική εταιρεία με μια τραπεζα ;

Συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια.

Σε καθε περιπτωση η ευθύνη για αυτη την κατασταση δεν βαρύνει τον καθε εργαζόμενο.

 

Μια και το αναφέρεις ομως, μονο στην Ελλάδα συμβαινει το μαγικό, όλοι οι εργαζόμενοι υπερβάλλουν των δυνάμεων τους αλλα παιδεία, υγεια, τράπεζες, δημόσιες υπηρεσίες, κτλ λειτουργουν με τεράστιες ελλείψεις προς τους πολίτες.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε μου και εγώ έχω πάθει από h&m το ίδιο καμιά ενημέρωση ούτε email ούτε τίποτα μόνο στον τραπεζικό λογαριασμό μου φαίνεται αν βρήκες καμιά άκρη γράψε εδώ

 

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Και εγώ από το ίδιο μαγαζί. Έμαθα τυχαία σήμερα ότι συνέβη και σε άλλο γνωστό μου πριν την απαγόρευση και του έδωσαν πίσω τα χρήματα, αλλά είχαν αργήσει να επικοινωνήσουν μαζί του. Εγώ έστειλα ένα email αλλά δεν ξέρω αν το δει κάποιος γιατί αναφέρει το Support Ελλάδα δεν λειτουργεί. Θα περιμένω λίγες ημέρες και θα μιλήσω με την τράπεζα μήπως βγει καμία άκρη. Πάντως απαράδεκτο που υπάρχει αυτό το πρόβλημα τόσο καιρό και συνεχίζουν να δέχονται παραγγελίες.
Μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση λόγω μη ενημέρωσης παραγγελίας αλλά και αδυναμία επικοινωνίας μαζί τους, πρέπει να πας όμως από το κατάστημα
Ωχ, ας ελπίσουμε ότι λόγο της παρούσας κατάστασης θα δέχονται και εξ αποστάσεως να γίνει αμφισβήτηση γιατί αλλιώς την κάτσαμε την βάρκα.

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

για οσους δεν εχουνε πληρωσει το εφκα που βγηκε η προθεσμια ειναι εως 10/4/2020 προσοχη μην το πληρωσετε την τελευταια ημερα 10/4/2020 λογω αργιας πασχα καθολικων και θα φανει η κινηση 14/02/2020 οπως αναγραφει η παρακατω ενημερωση και θα φανει ληξιπροθεσμο.

 

Πάσχα Καθολικών

Σας ενημερώνουμε ότι η Παρασκευή 10 και η Δευτέρα 13 Απριλίου 2020 ορίζονται, σύμφωνα με νομοθετική ρύθμιση (άρθρο 11 του Νόμου 3336/2005), ως μέρες ειδικής αργίας για όλα τα πιστωτικά ιδρύματα, λόγω αργίας του Διευρωπαϊκού Αυτοματοποιημένου Συστήματος Πληρωμών (σύστημα TARGET2). Οι ημερομηνίες αυτές θα είναι εργάσιμες για το Προσωπικό της Τράπεζας και οι συναλλαγές που θα διενεργούνται, θα φέρουν ημερομηνία αξίας (valeur) την Τρίτη 14/04/2020.

 

Το Χρηματιστήριο Αθηνών θα παραμείνει κλειστό την Παρασκευή 10/4/2020 και τη Δευτέρα 13/4/2020

 

 

Μπραβο !!!

Παρα πολυ σημαντική παρατήρηση και ενημερωση.

Δυστυχως θα την πατήσει πολύς κόσμος απο την χρονική συγκυρία.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

πλήρωσε ο αδερφός μου μέσω ebanking τη δόση μιας ρυθμίσεις που έχει στην εφορία. πήγε στη κατηγορία βεβαιομενες οφειλές σου κ πλήρωσε με την ταυτότητα οφειλής. η πληρωμή στο gsis μετά από 1 εβδομάδα δεν έχει φανει. μήπως επειδή ε οι ναι ρύθμιση δεν έπρεπε να το πληρώσει στο βεβαιωμένες οφειλες.;
adok13
Link to comment
Share on other sites

Σημερα έλαβα μαιλ απο την Eurobank για χρέωση 30€ σαν ετήσια συνδρομή για την yes visa που εχω περιπου 10 χρονια με δωρεάν συνδρομή για παντα.

Στο τηλεφωνικό κέντρο κλασσικά μετα την ταυτοποίηση η γραμμή κλείνει αμεσα.

Σε κατάστημα δεν θελω να παω λογω των συνθηκών.

Ωραια εποχή βρήκαν να κάνουν τέτοιες δουλειές.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Μονο αν πας στην τραπεζα πιστευω θα βγαλεις ακρη ,αν εχεις μισθοδοσια εκει δεν νομιζω να εχει αλλαξει κατι εως τωρα
Link to comment
Share on other sites

πλήρωσε ο αδερφός μου μέσω ebanking τη δόση μιας ρυθμίσεις που έχει στην εφορία. πήγε στη κατηγορία βεβαιομενες οφειλές σου κ πλήρωσε με την ταυτότητα οφειλής. η πληρωμή στο gsis μετά από 1 εβδομάδα δεν έχει φανει. μήπως επειδή ε οι ναι ρύθμιση δεν έπρεπε να το πληρώσει στο βεβαιωμένες οφειλες.;

 

Αν θυμάμαι καλά η πληρωμή στο GSIS φαίνεται μετά τη λήξη της προθεσμίας πληρωμής. Δες μήπως δεν έχει λήξει ακόμη και φυσικά δες αν έχετε χρησιμοποιήσει σωστό κωδικό πληρωμής (μήπως ξέφυγε κάποιο ψηφίο).

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

Εμφανίζεται κανονικά απλά παίρνει 2-5 εργάσιμες μέρες για να εμφανιστεί.

Δες μήπως έχει πιστωθεί στο ΑΦΜ άλλα δεν έχει μπει στην Ρύθμιση το ποσό ( Συμβαίνει )

 

Πήγαινε στοιχεία πληρωμών-> Κλίκαρε το Τ.Ρ.Ο. και πάτα αναζήτηση .

Link to comment
Share on other sites

Εμφανίζεται κανονικά απλά παίρνει 2-5 εργάσιμες μέρες για να εμφανιστεί.

Δες μήπως έχει πιστωθεί στο ΑΦΜ άλλα δεν έχει μπει στην Ρύθμιση το ποσό ( Συμβαίνει )

 

Πήγαινε στοιχεία πληρωμών-> Κλίκαρε το Τ.Ρ.Ο. και πάτα αναζήτηση .

 

αυτο εχει συμβει φιλε μου. ειναι φυσιολογικο να περιμενω , θα περαστει στη ρυθμιση , η πρεπει να μιλήσω με την εφορια για να περαστει;

adok13
Link to comment
Share on other sites

Χθες έκανα μη εξάμηνη συνδρομή σε μια υπηρεσια.. Κόστος 1.12 δολάρια... Έξοδα μετατροπής συναλλαγματος 1 ευρώ... Πειραιώς... 0

 

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

αυτο εχει συμβει φιλε μου. ειναι φυσιολογικο να περιμενω , θα περαστει στη ρυθμιση , η πρεπει να μιλήσω με την εφορια για να περαστει;

 

Η στέλνεις μήνυμα μεσώ του taxisnet λογαριασμού ερώτημα προς την ΑΑΔΕ για να περάσουν την πληρωμή στην Ρύθμιση.

Η μιλάς με το τμήμα εσόδων της ΔΟΥ που ανήκει μέσω τηλεφώνου για να περάσουν αυτοί χειροκίνητα το ποσό στην ρύθμιση.

Link to comment
Share on other sites

Μονο αν πας στην τραπεζα πιστευω θα βγαλεις ακρη ,αν εχεις μισθοδοσια εκει δεν νομιζω να εχει αλλαξει κατι εως τωρα

 

 

Δεν εχω σκοπό υπό τις σημερινές συνθήκες να παω σε καταστημα και να αντιδίκων επι ωρα με υπαλληλο.

Τους εστειλα ενα μαιλ στα παράπονα και θα δουμε.

Εναλλακτικά σκεφτομαι να ακυρώσω την αυτόματη εξόφληση και να αφήσω την συνδρομη ανεξόφλητη.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...