Jump to content

Πιστωτικές κάρτες/Τράπεζες


CptBill
 Κοινοποίηση

Έχεις Πιστωτική Κάρτα;  

1.716 members have voted

  1. 1. Έχεις Πιστωτική Κάρτα;

    • Έχω Visa
      927
    • Έχω MasterCard
      447
    • Έχω Amex [aka American Express]
      143
    • Έχω Cash Card [Maestro κλπ.]
      276
    • Έχω Άλλη [Euroline κλπ.]
      59
    • Τις Έχω Όλες [Είμαι Credit Card Addicted!!!]
      88
    • Έχω Diners
      78
    • Δεν Έχω
      452


Recommended Posts

Και τώρα παραγίνεται και θα εξακολουθήσει να παραγίνεται :lol: .Όταν όλα λειτουργούν βάσει νοοτροπίας,εκφοβισμού,γνωριμιών κλπ δεν πρόκειται να αλλάξει απολύτως τίποτα.
Link to comment
Share on other sites

Για να σου εκδωσει καρτα μια τραπεζα μπαινει στον τειρεσια καταρχην και κοιταει το ιστορικο σου ως πελατη σε ολα τα πιστωτικα ιδρυματα. Δεν εχει σημασια αν τωρα δεν χρωστας τιποτα. Αν πχ πριν 3 χρονια χρωστουσες αυτο φαινεται καί επιδρα αρνητικα στο προφιλ σου μιας και βλεπουν οτι παλαιοτερα αντιμετωπισες προβλημα αρα πολυ πιθανον να αντιμετωπισεις και τωρα ειδικα λογω κρισης. Ενα αλλο θεμα ειναι το οριο που εχει η καρτα σου. Το οτι δεν την εχεις χρεωμενη δεν παιζει κανενα ρολο. Η τραπεζα θεωρει οτι εχεις δυνατοτητα για ανοιγμα 4000€, ασχετως αν δεν το εχεις κανει. Οποτε και αυτο επιδρα αρνητικα στην εκδοση νεας καρτας. Φανταζεσαι ο καθενας να μπορουσε να εχει 10 πιστωτικες καρτες, χωρις χρεωση, με 4000€ οριο η καθεμια; Εν δυναμει θα μπορουσες να τις χρεωσεις ολες και βασει του μηνιαιου εισοδηματος να μην τις ξεπληρωσεις ποτε. Και κλεινοντας υπαρχει ενας δεικτης δανειακης επιβαρυνσης στον οποιο μετρα και το ανοιγμα που εχεις δυνατοτητα να κανεις με την καρτα που ηδη εχεις. Ο ΔΔΕ δεν μπορει να ξεπερνα το 35% του εισοδηματος σου, οποτε αμεσως βγαινεις off με τα 4000€ που εχεις στη καρτα σου. Αρα βλεπεις οτι δεν ειναι απλο το θεμα εκδοσης μιας καρτας, ασε που πλεον με αυτη τη κριση μπορει να παιρνουν και αλλα μετρα για τα οποια δεν ειμαι ενημερος μιας και δεν ειμαι πλεον στο χωρο.

 

Από όλα αυτα, στη περίπτωση μου το μόνο που ισχύει είναι ότι το 4000 της υπάρχουσας κάρτας όντως αθροιστικά με το πιστωτικό όριο μιας νέας κάρτας φτάνει σχετικά ψηλά συγκριτικά με το περσινό μου εισόδημα. Τώρα βέβαια δεν έχω καταλάβει αν κοιτάνε μόνο αυτό ή και τα εισοδήματα προηγούμενων χρόνων (αυτό που λέγεται και ανάλωση κεφαλαίου στην εφορία), η ακόμα και τις καταθέσεις σου στην υπάρχουσα τράπεζα. Κατά τα άλλα ως πελάτης δανείων, καρτών κτλ δεν έχω αφήσει ποτέ να τοκιστεί ούτε μία δόση, άρα θέμα αρνητικού προφιλ και τειρεσία από το παρελθόν δεν έχω.

 

Anyway θα κάνω μια αίτηση με αρκετά μικρό όριο και ότι γίνει έγινε. Αν δεν μου την δώσουν (πρακτικά και μέχρι 31/12 που έχει δωρεάν συνδρομή) δεν έγινε και κάτι ... κρατάω αυτή που έχω για αγορές με δόσεις και δεν την κόβω όπως σκόπευα . Μια χαρά βολεύομαι και με την visa debit της alpha.

Edited by gthe
One Plus 5T 6gb/64gb Stock Stable Oreo
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά έχω Citibank και έκανα αγορά από Multirama ένα προϊόν. Διάλεξα δόσεις και τελικά αποφάσισα μετά από μερικές μέρες να ακυρώσω την παραγγελία γιατί είναι λίγο τρόμπες στα Multirama. Όπως και να'χει, μου είπε η κοπέλα που μου ακύρωσε την παραγγελία ότι η αποδέσμευση του ποσού θα γίνει σε 10 μέρες. Έχει περάσει σχεδόν μία εβδομάδα και τίποτα. Πήρα την Citibank και μου είπε ότι δεν περνάει από το χέρι τους και ότι πρέπει να αποδεσμεύσει τα λεφτά η τράπεζα που συνεργάζεται το Multirama.

Η ερώτησή μου είναι η εξής. Από,τι βλέπω νωρίτερα από τις 10 μέρες δεν με κόβω να αποδεσμεύονται. Αν αργήσει παραπάνω, ποιες είναι οι κινήσεις που πρέπει να κάνω;; Όχι τίποτα άλλο αλλά έχω χαμηλό πιστωτικό όριο και πλέον δεν μπορώ να κάνω αγορά κάποιο προιόν γιατί έχω μείνει με 70 ευρώ διαθέσιμα!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Από όλα αυτα, στη περίπτωση μου το μόνο που ισχύει είναι ότι το 4000 της υπάρχουσας κάρτας όντως αθροιστικά με το πιστωτικό όριο μιας νέας κάρτας φτάνει σχετικά ψηλά συγκριτικά με το περσινό μου εισόδημα. Τώρα βέβαια δεν έχω καταλάβει αν κοιτάνε μόνο αυτό ή και τα εισοδήματα προηγούμενων χρόνων (αυτό που λέγεται και ανάλωση κεφαλαίου στην εφορία), η ακόμα και τις καταθέσεις σου στην υπάρχουσα τράπεζα. Κατά τα άλλα ως πελάτης δανείων, καρτών κτλ δεν έχω αφήσει ποτέ να τοκιστεί ούτε μία δόση, άρα θέμα αρνητικού προφιλ και τειρεσία από το παρελθόν δεν έχω.

 

Anyway θα κάνω μια αίτηση με αρκετά μικρό όριο και ότι γίνει έγινε. Αν δεν μου την δώσουν (πρακτικά και μέχρι 31/12 που έχει δωρεάν συνδρομή) δεν έγινε και κάτι ... κρατάω αυτή που έχω για αγορές με δόσεις και δεν την κόβω όπως σκόπευα . Μια χαρά βολεύομαι και με την visa debit της alpha.

 

Σωστά,μπορείς να συζητήσεις με τον/την υπάλληλο για το όριο που θα επιλέξει στην αίτηση ή να ρωτήσεις ποιό είναι το ελάχιστο όριο για να έχει όλες τις πιθανότητες να εγκριθεί.Όλα είναι σχετικά,πολύ πρόσφατα ενημερώθηκα για περίπτωση όπου αίτημα για πιστωτική κάρτα με όριο 1.500€ απορρίφθηκε απο τη μια τράπεζα και απο άλλη,εγκρίθηκε με το διπλάσιο όριο

 

Η δωρεάν συνδρομή όπως δείχνει κατά διάστημα στο site της alpha,παίρνει παράταση,αν και δεν γνωρίζω κάτα πόσο ισχύει,χωρίς να αναφέρομαι σ'αυτη την Τράπεζα & χωρίς να θεωρώ ότι στην Alpha θα μπορούσε να συμβεί κάτι παρόμοιο,γνωρίζω περίπτωση όπου μετά απο συγχώνευση Τραπεζών,χρεώθηκαν αναδρομικά οι συνδρομές ετών σε πιστωτικές..

 

Καλη επιτυχία :D

 

Ρε παιδιά έχω Citibank και έκανα αγορά από Multirama ένα προϊόν. Διάλεξα δόσεις και τελικά αποφάσισα μετά από μερικές μέρες να ακυρώσω την παραγγελία γιατί είναι λίγο τρόμπες στα Multirama. Όπως και να'χει, μου είπε η κοπέλα που μου ακύρωσε την παραγγελία ότι η αποδέσμευση του ποσού θα γίνει σε 10 μέρες. Έχει περάσει σχεδόν μία εβδομάδα και τίποτα. Πήρα την Citibank και μου είπε ότι δεν περνάει από το χέρι τους και ότι πρέπει να αποδεσμεύσει τα λεφτά η τράπεζα που συνεργάζεται το Multirama.

Η ερώτησή μου είναι η εξής. Από,τι βλέπω νωρίτερα από τις 10 μέρες δεν με κόβω να αποδεσμεύονται. Αν αργήσει παραπάνω, ποιες είναι οι κινήσεις που πρέπει να κάνω;; Όχι τίποτα άλλο αλλά έχω χαμηλό πιστωτικό όριο και πλέον δεν μπορώ να κάνω αγορά κάποιο προιόν γιατί έχω μείνει με 70 ευρώ διαθέσιμα!

 

Υπομονή! Απ'οσο γνωρίζω αφορά κλασσική περίπτωση που χρειάζεται 15 μέρες,αν η παραγγελία έχει ακυρωθεί και έχει ολοκληρωθεί οποιαδήποτε εκκρεμότητα και απλά έχει μείνει η δέσμευση στο σύστημα της τράπεζας,σε εκείνο το στάδιο φυσικά μπορούν να επισπεύσουν την διαδικασία αποδέσμευσης,ωστε να μην ταλαιπωρηθείς 5-7 μέρες έξτρα...

Edited by impreza_sti
Συνεχόμενα μηνύματα
Link to comment
Share on other sites

Υπομονή! Απ'οσο γνωρίζω αφορά κλασσική περίπτωση που χρειάζεται 15 μέρες,αν η παραγγελία έχει ακυρωθεί και έχει ολοκληρωθεί οποιαδήποτε εκκρεμότητα και απλά έχει μείνει η δέσμευση στο σύστημα της τράπεζας,σε εκείνο το στάδιο φυσικά μπορούν να επισπεύσουν την διαδικασία αποδέσμευσης,ωστε να μην ταλαιπωρηθείς 5-7 μέρες έξτρα...

 

Ναι φίλτατε η παραγγελία γράφει "άκυρη" εκεί που έγραφε "υπό επεξεργασία" όσο περίμενα. Οπότε φαντάζομαι η εντολή έχει δοθεί για ακύρωση την ίδια στιγμή που έκανα το τηλεφώνημα. (Μου το επιβεβαίωσε και η κοπέλα.)

Πώς γίνεται αυτή η επίσπευση αγαπητέ μου; Τι μπορώ να κάνω; Άρα για νωρίτερα δεν παίζει ε; 10-15 μέρες;

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

γνωρίζω περίπτωση όπου μετά απο συγχώνευση Τραπεζών,χρεώθηκαν αναδρομικά οι συνδρομές ετών σε πιστωτικές..

 

Αλήθεια; Μήπως θα μπορούσες να μας πεις σε ποιά τράπεζα έγινε για να είμαστε προετοιμασμένοι καλού-κακού;

:elephant:
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά έχω Citibank και έκανα αγορά από Multirama ένα προϊόν. Διάλεξα δόσεις και τελικά αποφάσισα μετά από μερικές μέρες να ακυρώσω την παραγγελία γιατί είναι λίγο τρόμπες στα Multirama. Όπως και να'χει, μου είπε η κοπέλα που μου ακύρωσε την παραγγελία ότι η αποδέσμευση του ποσού θα γίνει σε 10 μέρες. Έχει περάσει σχεδόν μία εβδομάδα και τίποτα. Πήρα την Citibank και μου είπε ότι δεν περνάει από το χέρι τους και ότι πρέπει να αποδεσμεύσει τα λεφτά η τράπεζα που συνεργάζεται το Multirama.

Η ερώτησή μου είναι η εξής. Από,τι βλέπω νωρίτερα από τις 10 μέρες δεν με κόβω να αποδεσμεύονται. Αν αργήσει παραπάνω, ποιες είναι οι κινήσεις που πρέπει να κάνω;; Όχι τίποτα άλλο αλλά έχω χαμηλό πιστωτικό όριο και πλέον δεν μπορώ να κάνω αγορά κάποιο προιόν γιατί έχω μείνει με 70 ευρώ διαθέσιμα!

 

1 μήνα κρατάει το ποσό δεσμευμένο η Citibank αν δεν γίνει κίνηση για χρέωση του ποσού από τον έμπορο.

 

Αν θέλεις να γίνει νωρίτερα, πρέπει να πιέσεις τα multirama να στείλουν εντολή ακύρωσης από την τράπεζά τους κατευθείαν στην citibank. Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να γίνει και τηλεφωνικά αλλά συνήθως ζητάνε fax.. Η αποδέσμευση γίνεται την ίδια ώρα.

Link to comment
Share on other sites

1 μήνα κρατάει το ποσό δεσμευμένο η Citibank αν δεν γίνει κίνηση για χρέωση του ποσού από τον έμπορο.

 

Αν θέλεις να γίνει νωρίτερα, πρέπει να πιέσεις τα multirama να στείλουν εντολή ακύρωσης από την τράπεζά τους κατευθείαν στην citibank. Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να γίνει και τηλεφωνικά αλλά συνήθως ζητάνε fax.. Η αποδέσμευση γίνεται την ίδια ώρα.

 

1 μηνα;;; Τοτε τι μου λενε 10 μερες οι ατιμοι;;

Πως ακριβως γινεται αυτη η διαδικασια; Παιρνω τηλεφωνο τα multirama και τους λεω στειλτε ακυρωση στη citibank;; Σε ποιο τμημα πρεπει να απευθυνθω;

Και γιατι στο τηλεφωνο η citibank εκανε την παπια;; Μηπως να παρω τη citi να ζητησω να επικοινωνησουν με multirama για την ακυρωση;; (Πολλα ερωτηματα..)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

1 μηνα;;; Τοτε τι μου λενε 10 μερες οι ατιμοι;;

Πως ακριβως γινεται αυτη η διαδικασια; Παιρνω τηλεφωνο τα multirama και τους λεω στειλτε ακυρωση στη citibank;; Σε ποιο τμημα πρεπει να απευθυνθω;

Και γιατι στο τηλεφωνο η citibank εκανε την παπια;; Μηπως να παρω τη citi να ζητησω να επικοινωνησουν με multirama για την ακυρωση;; (Πολλα ερωτηματα..)

 

Μου έχει γίνει και εμένα πολλές φορές κάτι παρόμοιο γι αυτό στο είπα..

Αν η αγορά έγινε και από το κατάστημα υπήρχε και η λύση να στην ακυρώσει κατευθείαν και από το τερματικό αλλά δεν ξέρω αν γίνεται όταν περάσει η μέρα..

Πάντως το γενικό που ισχύει στην citibank είναι αυτό.. Αν η συναλλαγή που έκανες δεν χρεωθεί στην κάρτα, η αποδέσμευση γίνεται σε 1 μήνα. Αυτό σε κάθε τράπεζα είναι διαφορετικό. Σε άλλες πχ είναι 15 μέρες. Να ζητήσεις από τη citi να επικοινωνήσει με τα multirama δεν γίνεται. Το μόνο που μπορείς να πιέσεις και είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν, είναι το να απαιτήσεις από την τράπεζα του καταστήματος να στείλει με fax ένα έγγραφο στη citibank ότι ακυρώθηκε η συναλλαγή και να αποδεσμευτεί άμεσα το ποσό.

 

Αυτή από τα multirama που σου είπε σε 10 μέρες.. μήπως εννοούσε ότι θα στείλουν τότε εντολή ακύρωσης στην τράπεζά σου?

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει να ανοιξω εναν λογαριασμο στην τραπεζα (Πειραιαως), ξερει κανεις τι χαρτια πρεπει να εχω μαζι μου για να μην πηγαινοερχομαι?

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποιο Live chat ή mail support για την Alpha Bank ή μόνο τα τηλέφωνα που βρίσκω? Τηλέφωνο δεν βολεύει γιατί είμαι εξωτερικό..
Shit Happens!!!
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποιο Live chat ή mail support για την Alpha Bank ή μόνο τα τηλέφωνα που βρίσκω? Τηλέφωνο δεν βολεύει γιατί είμαι εξωτερικό..

Κάνε κλικ σε ένα από τα δύο πάνω πάνω.

 

http://www.alpha.gr/page/default.asp?la=1&id=299

Link to comment
Share on other sites

Κάνε κλικ σε ένα από τα δύο πάνω πάνω.

 

http://www.alpha.gr/page/default.asp?la=1&id=299

 

Ευχαριστώ! Τα είχα δει και αυτά αλλά δεν τα εμπιστεύομαι - ήθελα κάτι πιο άμεσο - και ειδικά Ελλάδα κανείς δεν ασχολείται με τις φόρμες επικοινωνίας. Θα το δοκιμάσω όμως, δεν έχω τίποτα να χάσω..

Shit Happens!!!
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ! Τα είχα δει και αυτά αλλά δεν τα εμπιστεύομαι - ήθελα κάτι πιο άμεσο - και ειδικά Ελλάδα κανείς δεν ασχολείται με τις φόρμες επικοινωνίας. Θα το δοκιμάσω όμως, δεν έχω τίποτα να χάσω..

 

Κάνεις λάθος. Πιο πολύ ασχολούνται με τις φόρμες επικοινωνίας πάρα με το τηλεφωνικό κέντρο όπου θα πρέπει να πετύχεις τον κατάλληλο. ;)

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα κάτι από το e-shop.gr με παραλαβή (και πληρωμή) από φυσικό κατάστημα. Η πληρωμή έγινε με χρεωστική κάρτα (που ζητάει pin) αλλά παρόλα αυτά η συναλλαγή ολοκληρώθηκε χωρίς να το ζητήσει. Ο υπάλληλος είχε πάρει την κάρτα και απλά καταχώρησε τα στοιχεία της σε μια φόρμα του e-shop (προφανώς τον αριθμό και τον τριψήφιο αριθμό ασφαλείας), αφού δεν είχε POS για να περαστεί η κάρτα. Η αλήθεια είναι ότι αν το ήξερα θα είχα προτιμήσει να πληρώσω με μετρητά.

 

Επειδή σε δεκάδες συναλλαγές που έχω κάνει είναι η πρώτη φορά που δεν χρειαστηκε το pin, ήθελα να ρωτήσω πόσο ασφαλής είναι μια τέτοια συναλλαγή, κατά την οποία κάποιος τρίτος έχει στην κατοχή του τον αριθμό της κάρτας και τον κωδικό ασφαλείας. Σύμφωνα με τον υπάλληλο, η φόρμα με τα στοιχεία αποστέλλεται στο λογιστήριο και αφού ολοκληρωθεί η πληρωμή τα στοιχεία διαγράφονται από το σύστημα. Φυσικά δεν υποννοώ κάτι, απλά μου φάνηκε παράξενος (και εντελώς επισφαλής) αυτός ο τρόπος χρήσης της κάρτας...

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

Πρεπει να ανοιξω εναν λογαριασμο στην τραπεζα (Πειραιαως), ξερει κανεις τι χαρτια πρεπει να εχω μαζι μου για να μην πηγαινοερχομαι?

 

Τα δικαιολογητικά που ζητάει η κάθε τράπεζα είναι κοινά και αναφέρονται στην ελληνική ένωση τραπεζών http://hba.gr/5Ekdosis/enimerotika/Sistithikate-Gr-forPreview.pdf

Link to comment
Share on other sites

Μου έχει γίνει και εμένα πολλές φορές κάτι παρόμοιο γι αυτό στο είπα..

Αν η αγορά έγινε και από το κατάστημα υπήρχε και η λύση να στην ακυρώσει κατευθείαν και από το τερματικό αλλά δεν ξέρω αν γίνεται όταν περάσει η μέρα..

Πάντως το γενικό που ισχύει στην citibank είναι αυτό.. Αν η συναλλαγή που έκανες δεν χρεωθεί στην κάρτα, η αποδέσμευση γίνεται σε 1 μήνα. Αυτό σε κάθε τράπεζα είναι διαφορετικό. Σε άλλες πχ είναι 15 μέρες. Να ζητήσεις από τη citi να επικοινωνήσει με τα multirama δεν γίνεται. Το μόνο που μπορείς να πιέσεις και είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν, είναι το να απαιτήσεις από την τράπεζα του καταστήματος να στείλει με fax ένα έγγραφο στη citibank ότι ακυρώθηκε η συναλλαγή και να αποδεσμευτεί άμεσα το ποσό.

 

Αυτή από τα multirama που σου είπε σε 10 μέρες.. μήπως εννοούσε ότι θα στείλουν τότε εντολή ακύρωσης στην τράπεζά σου?

 

Φιλε Alex θα παρω τηλεφωνο τη δευτερα στα multi γιατι σημερα και να θελω ειναι κλειστες οι τραπεζες. θα περιγραψω την κατασταση. Ελπιζω να βρω το δικιο μου.

Μου ειπε οτι η αποδεσμευση θα γινει σε 10 μερες. Πιθανοτατα να μην εχουν ιδεα ή να τους εχουν ππει να λενε ετσι.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα κάτι από το e-shop.gr με παραλαβή (και πληρωμή) από φυσικό κατάστημα. Η πληρωμή έγινε με χρεωστική κάρτα (που ζητάει pin) αλλά παρόλα αυτά η συναλλαγή ολοκληρώθηκε χωρίς να το ζητήσει. Ο υπάλληλος είχε πάρει την κάρτα και απλά καταχώρησε τα στοιχεία της σε μια φόρμα του e-shop (προφανώς τον αριθμό και τον τριψήφιο αριθμό ασφαλείας), αφού δεν είχε POS για να περαστεί η κάρτα. Η αλήθεια είναι ότι αν το ήξερα θα είχα προτιμήσει να πληρώσω με μετρητά.

 

Επειδή σε δεκάδες συναλλαγές που έχω κάνει είναι η πρώτη φορά που δεν χρειαστηκε το pin, ήθελα να ρωτήσω πόσο ασφαλής είναι μια τέτοια συναλλαγή, κατά την οποία κάποιος τρίτος έχει στην κατοχή του τον αριθμό της κάρτας και τον κωδικό ασφαλείας. Σύμφωνα με τον υπάλληλο, η φόρμα με τα στοιχεία αποστέλλεται στο λογιστήριο και αφού ολοκληρωθεί η πληρωμή τα στοιχεία διαγράφονται από το σύστημα. Φυσικά δεν υποννοώ κάτι, απλά μου φάνηκε παράξενος (και εντελώς επισφαλής) αυτός ο τρόπος χρήσης της κάρτας...

 

Αυτό είναι μία ιδιοτροπία του συγκεκριμένου καταστήματος που έχει αποτρέψει πολλούς από το να το προτιμήσουν 'η να κάνουν τις αγορές τους με κάρτα.

Σε όλα τα αλλα καταστήματα, μόλις επιλεγεις πληρωμή με κάρτα, μεταφέρεσαι σε ασφαλές περιβάλλον κάποιας τράπεζας για να βάλεις τα στοιχεία της κάρτας (αριθμό κάρτας + 3 ψηφία. Όχι pin) και μόλις η συναλλαγή ολοκληρωθεί μεταφέρεσαι αυτόματα πίσω στο κατάστημα, χωρίς αυτό ποτέ να γνωρίζει τα στοιχεία της κάρτας σου...

 

Στο eshop ζητάνε να τους στείλεις φωτοτυπία της κάρτας και της ταυτότητας σου για να δουν ότι όντως είσαι εσύ. Αλλά ποιος ξέρει ποια μάτια βλέπουν αυτά τα χαρτιά, πού αποθηκεύονται, 'η αν καταστρέφονται σωστά...

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

Πρεπει να ανοιξω εναν λογαριασμο στην τραπεζα (Πειραιαως), ξερει κανεις τι χαρτια πρεπει να εχω μαζι μου για να μην πηγαινοερχομαι?

 

Ταυτότητα, εκκαθαριστικό και έναν λογαριασμό ΔΕΗ/ΟΤΕ/whatever που αναγράφει την διεύθυνση κατοικίας σου.

 

Αν είναι μισθοδοσίας ο λογαριασμός, χρειάζεται και το χαρτί πρόσληψης που σου είχε δώσει ο εργοδότης σου

και έχει πάνω τα στοιχεία του.

Link to comment
Share on other sites

Ταυτότητα, εκκαθαριστικό και έναν λογαριασμό ΔΕΗ/ΟΤΕ/whatever που αναγράφει την διεύθυνση κατοικίας σου.

 

 

 

Αν είναι μισθοδοσίας ο λογαριασμός, χρειάζεται και το χαρτί πρόσληψης που σου είχε δώσει ο εργοδότης σου

 

και έχει πάνω τα στοιχεία του.

 

 

Στη eurobank προσφατα που ανοιξα ταμιευτηριου εκτος απο τα δικαιολογητικα που πολυ σωστα αναφερεις μου ζητησαν και βεβαιωση εργοδοτη.επειδη ειμαι ελευθερος επαγγελματιας τους εδωσα την εναρξη ελευθερου.

δως μοι πα στω και ταν γαν κινασω

:ninja:

αν δεν κοιτας εκει που θες να πας,θα πας εκει που κοιτας...

Link to comment
Share on other sites

Ταυτότητα, εκκαθαριστικό και έναν λογαριασμό ΔΕΗ/ΟΤΕ/whatever που αναγράφει την διεύθυνση κατοικίας σου.

 

Αν είναι μισθοδοσίας ο λογαριασμός, χρειάζεται και το χαρτί πρόσληψης που σου είχε δώσει ο εργοδότης σου

και έχει πάνω τα στοιχεία του.

 

Α γεια σου για μισθοδοσια το θελω, δυστυχως, το τρεναρω οσο μπορουσα αλλα δεν γινεται να μη δε βγαλω! :P Αρα θελω και απο τη δουλεια χαρτια. Πολυ γραφειοκρατια....πολυ!

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι μία ιδιοτροπία του συγκεκριμένου καταστήματος που έχει αποτρέψει πολλούς από το να το προτιμήσουν 'η να κάνουν τις αγορές τους με κάρτα.

Σε όλα τα αλλα καταστήματα, μόλις επιλεγεις πληρωμή με κάρτα, μεταφέρεσαι σε ασφαλές περιβάλλον κάποιας τράπεζας για να βάλεις τα στοιχεία της κάρτας (αριθμό κάρτας + 3 ψηφία. Όχι pin) και μόλις η συναλλαγή ολοκληρωθεί μεταφέρεσαι αυτόματα πίσω στο κατάστημα, χωρίς αυτό ποτέ να γνωρίζει τα στοιχεία της κάρτας σου...

 

Στο eshop ζητάνε να τους στείλεις φωτοτυπία της κάρτας και της ταυτότητας σου για να δουν ότι όντως είσαι εσύ. Αλλά ποιος ξέρει ποια μάτια βλέπουν αυτά τα χαρτιά, πού αποθηκεύονται, 'η αν καταστρέφονται σωστά...

 

Αυτό το γνώριζα εκ των προτέρων, για αυτό και όσες φορές ζήτησα παράδοση στο χώρο μου επέλεξα αντικαταβολή (που ευτυχώς είναι δωρεάν, αλλιώς θα αγόραζα από αλλού) και όχι πληρωμή με κάρτα. Αλλά περίμενα ότι σε συναλλαγή σε φυσικό κατάστημα η διαδικασία θα ήταν διαφορετική και πιο ασφαλής. Ελπίζω στην τελική να μη δω παράξενες χρεώσεις στον αναλυτικό λογαριασμό της κάρτας... όπως λες κι εσύ, δεν ξέρεις στην τελική ποιος θα δει αυτά τα στοιχεία. :X

 

Την επόμενη φορά μόνο μετρητά λοιπόν.

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά έχω Citibank και έκανα αγορά από Multirama ένα προϊόν. Διάλεξα δόσεις και τελικά αποφάσισα μετά από μερικές μέρες να ακυρώσω την παραγγελία γιατί είναι λίγο τρόμπες στα Multirama. Όπως και να'χει, μου είπε η κοπέλα που μου ακύρωσε την παραγγελία ότι η αποδέσμευση του ποσού θα γίνει σε 10 μέρες. Έχει περάσει σχεδόν μία εβδομάδα και τίποτα. Πήρα την Citibank και μου είπε ότι δεν περνάει από το χέρι τους και ότι πρέπει να αποδεσμεύσει τα λεφτά η τράπεζα που συνεργάζεται το Multirama.

Η ερώτησή μου είναι η εξής. Από,τι βλέπω νωρίτερα από τις 10 μέρες δεν με κόβω να αποδεσμεύονται. Αν αργήσει παραπάνω, ποιες είναι οι κινήσεις που πρέπει να κάνω;; Όχι τίποτα άλλο αλλά έχω χαμηλό πιστωτικό όριο και πλέον δεν μπορώ να κάνω αγορά κάποιο προιόν γιατί έχω μείνει με 70 ευρώ διαθέσιμα!

 

Επανέρχομαι λίγο με το θέμα μου. Θα πάρω τηλέφωνο αύριο να δω τι παίζει. Απλά ήθελα να ρωτήσω τους γνώστες για μία ιδέα που μου ήρθε.

 

Μιας και έχει γίνει ακύρωση της παραγγελίας αλλά τα λεφτά είναι ήδη δεσμευμένα, θα μπορούσα να κανονίσω (τηλεφωνικά λογικά) με τα multirama να αγοράσω κάτι άλλο που θέλω από κει με το ήδη υπάρχον δεσμευμένο ποσό;; Παρόλο που το προϊόν που θα πάρω κοστίζει γύρω στα 20 ευρώ παραπάνω, κάπως να το συνδυάσω ώστε να αφαιρεθεί το ποσό αυτό πάλι από την κάρτα και αυτό που έχει δεσμευθεί να πάει στο νέο προϊόν μπας και γλιτώσω την ταλαιπωρία. Επιστημονική φαντασία ε;:lol:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Οταν ληγουν οι προπληρωμενες και υπαρχει καποιο υπολοιπο μεσα στην καρτα τι γινεται?
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...