Jump to content

eBay: Χρήση και Γενικές Ερωτήσεις


Silmur
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα.

Επειδή έγραψα και στο νήμα του PayPal, θα γράψω και εδώ το πρόβλημα που αντιμετωπίζω, μήπως και έχει να κάνει με το ebay...

Σήμερα το μεσημέρι προσπάθησα να κάνω από Η/Υ πληρωμή μέσω PayPal αντικειμένου αξίας 25€ περίπου. Επισημαίνω ότι στο balance έχω 16,50€, ενώ στο account μου είναι συνδεδεμένη εδώ και χρόνια μία ενεργή χρεωστική κάρτα.

Όταν, όμως, πάτησα το " Confirm and pay", μου άνοιξε παράθυρο του PayPal που μου ζήτησε να συνδέσω κάρτα με το account μου, διότι δεν υπάρχει κάποια συνδεδεμένη.

Επισημαίνω ότι η κάρτα δεν έχει λήξει, έχει επαρκές υπόλοιπο και στην εφαρμογή Winbank της Τράπεζας Πειραιώς φαίνεται ενεργή, ενώ η πλέον πρόσφατη αγορά που έκανα με αυτή ήταν πριν ένα μήνα περίπου (και τότε από Ebay).

Άλλαξε κάτι μέσα σε έναν μήνα;;;

Αυτό που μου ζητά το PayPal έχει να κάνει με κάποια επιπρόσθετη ρύθμιση ασφαλείας;;;

Συμβαίνει κάτι άλλο;;;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Καλησπέρα.

Επειδή έγραψα και στο νήμα του PayPal, θα γράψω και εδώ το πρόβλημα που αντιμετωπίζω, μήπως και έχει να κάνει με το ebay...

Σήμερα το μεσημέρι προσπάθησα να κάνω από Η/Υ πληρωμή μέσω PayPal αντικειμένου αξίας 25€ περίπου. Επισημαίνω ότι στο balance έχω 16,50€, ενώ στο account μου είναι συνδεδεμένη εδώ και χρόνια μία ενεργή χρεωστική κάρτα.

Όταν, όμως, πάτησα το " Confirm and pay", μου άνοιξε παράθυρο του PayPal που μου ζήτησε να συνδέσω κάρτα με το account μου, διότι δεν υπάρχει κάποια συνδεδεμένη.

Επισημαίνω ότι η κάρτα δεν έχει λήξει, έχει επαρκές υπόλοιπο και στην εφαρμογή Winbank της Τράπεζας Πειραιώς φαίνεται ενεργή, ενώ η πλέον πρόσφατη αγορά που έκανα με αυτή ήταν πριν ένα μήνα περίπου (και τότε από Ebay).

Άλλαξε κάτι μέσα σε έναν μήνα;;;

Αυτό που μου ζητά το PayPal έχει να κάνει με κάποια επιπρόσθετη ρύθμιση ασφαλείας;;;

Συμβαίνει κάτι άλλο;;;

Τι ειναι αυτό που θέλεις να αγοράσει; Μπορεί να ειναι στην λίστα των cc.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

 

Αγόρασα από έναν Κινέζο πωλητή του ebay μια καινούργια μπαταρία για ένα τάμπλετ η οποία δεν λειτουργεί. Έκανα αίτημα επιστροφής και μου ήρθε email από το ebay που γράφει τα παρακάτω:

 

The seller accepted your return
Wait to receive a return shipping label

Hi,
battery-sales-1 accepted a return for New Genuine AA-PBZN2TP battery for samsung XE500T1C 905s3g XE303 ATIV BOOK 9LITE. You should receive a return shipping label by Oct 05, 2017. Just print the label and send the item back to the seller.

Don't receive a label by then? You can ask us to step in and help.

See return details: [url]https://www.ebay.com/rtn/Return/ReturnsDetail?returnId=5065853820[/url]

 

Μετά από λίγη ώρα μου ήρθε 2ο email από το ebay και γράφει τα παρακάτω:

 

The seller can't send a return shipping label
Contact the seller

Hi,
battery-sales-1 let us know that they can't buy a return shipping label for you to use for New Genuine AA-PBZN2TP battery for samsung XE500T1C 905s3g XE303 ATIV BOOK 9LITE.

The seller is still responsible for return shipping costs, so contact them to arrange return shipping.

See return details: [url]https://www.ebay.com/rtn/Return/ReturnsDetail?returnId=5065853820[/url]

 

Και μετά από λίγη ώρα μου ήρθε email από τον πωλητή μέσα από το ebay και μου γράφει:

 

Dear Sir,

I am not sure why my battery can not be used on your machine, as you know, i am a seller, 
if i sent a defective goods to seller, ebay will protect all buyer's requirement, 
you can open case, you can open return, that means, the money will be still return back to buyer, 
then, do you think it makes any sense for me?? nobody will do like that, 
of course we 100% test the battery function before we sent out, we have TI EV2300 PROFESSIONAL machine here, 
this machine can test battery charge, discharge, cycle count, design capacity, remain capacity, 
full charge capacity, manufactured date, fuel level and every details, 
we always tested it and 100% sure it's in good condition before we sent to all seller, 
but if buyer can not be used, that concerns to many points, firstly, please double check every details, 
if the part number is exactly 100% same, secondly, please make sure your ac power adapter is good or not, thirdly, 
please double check your machine if it's ok,

 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι η μπαταρία που αγόρασα είναι νεκρή και δεν φορτίζει (Επιβεβαιωμένο από ηλεκτρονικό που πήγα και την μέτρησε). Αυτό το έγραψα και στη φόρμα επιστροφής που έκανα (στο πεδίο αιτιολογίας) και μαζί έβαλα και βίντεο της μπαταρίας που είναι τοποθετημένη και δείχνει ότι δεν φορτίζει.

 

Εγώ σαν να κατάλαβα από το 2ο email του ebay ότι δεν μπορεί ο πωλητής να μου στείλει ετικέτα επιστροφής ή κάνω λάθος? Μήπως πρέπει να πάω εγώ στα ΕΛΤΑ να ρωτήσω πόσο κοστίζει για την διεύθυνση του στην κίνα συστημένο και μετά να του στείλω μήνυμα με το κόστος?

 

Επειδή δεν τα πάω καλά με τα αγγλικά και καθώς πέρα από το άγχος και την ταλαιπωρία δεν μου έτυχε ποτέ να κάνω κάποια επιστροφή, θα παρακαλούσα κάποιον που γνωρίζει να μου πει τι ακριβώς θα πρέπει να κάνω τώρα και τα όποια βήματα θα πρέπει να κάνω στη συνέχεια.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια.

Edited by Katsaras_John

Android: Xiaomi PocoPhone F1 (6/128) Xiaomi Redmi Note 8 Pro (6/128) ✔ Xiaomi Mi Smart Band 6 NFC

iOSiPhone X (3/256) ✔ Microsoft LUMIA 950 XL & 950 XL Dual Sim (Black & White) Microsoft BAND

✔ Other: Display Dock HD-500 Continuum/Qi DT-904/Screen Sharing HD-10/Wireless Display Adapter V3

Link to comment
Share on other sites

Ζήτησε του το ακριβές ποσό για τα έξοδα αποστολής πίσω στη Κίνα κι ας τον να λέει για τα test που κάνουν μην ασχολήσε.

Αν δε τα δώσει επικοινώνησε με το ebay, αν τα δώσει το πακετάρεις και το στέλνεις. Ύστερα βάζεις το tracking number στο case σας και περιμένεις να παραλάβει για να πάρεις refund.

Link to comment
Share on other sites

Ζήτησε του το ακριβές ποσό για τα έξοδα αποστολής πίσω στη Κίνα κι ας τον να λέει για τα test που κάνουν μην ασχολήσε.

Αν δε τα δώσει επικοινώνησε με το ebay, αν τα δώσει το πακετάρεις και το στέλνεις. Ύστερα βάζεις το tracking number στο case σας και περιμένεις να παραλάβει για να πάρεις refund.

 

Εγώ σαν να κατάλαβα από το 2ο email του ebay ότι δεν μπορεί ο πωλητής να μου στείλει ετικέτα επιστροφής ή κάνω λάθος? Μήπως πρέπει να πάω εγώ στα ΕΛΤΑ να ρωτήσω πόσο κοστίζει για την διεύθυνση του στην κίνα συστημένο και μετά να του στείλω μήνυμα με το κόστος?

Android: Xiaomi PocoPhone F1 (6/128) Xiaomi Redmi Note 8 Pro (6/128) ✔ Xiaomi Mi Smart Band 6 NFC

iOSiPhone X (3/256) ✔ Microsoft LUMIA 950 XL & 950 XL Dual Sim (Black & White) Microsoft BAND

✔ Other: Display Dock HD-500 Continuum/Qi DT-904/Screen Sharing HD-10/Wireless Display Adapter V3

Link to comment
Share on other sites

πως επικοινωνουμε με το ebay; εχει καποιο email/φόρμα;
Φυσικά.

Και από την εφαρμογή και από την σελίδα

 

Unleashed by ONEPLUS 3T rooted

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Εγώ σαν να κατάλαβα από το 2ο email του ebay ότι δεν μπορεί ο πωλητής να μου στείλει ετικέτα επιστροφής ή κάνω λάθος? Μήπως πρέπει να πάω εγώ στα ΕΛΤΑ να ρωτήσω πόσο κοστίζει για την διεύθυνση του στην κίνα συστημένο και μετά να του στείλω μήνυμα με το κόστος?

 

To ebay συνεργάζεται με μεταφορικές και έχει δικές του ετικέτες αποστολής που τις αγοράζει ο πωλητής μέσω του ebay τις εκτυπώνει( ή αυτός όταν το στέλνει ή ο αγοραστής του αν είναι για επιστροφή ) και δεν υπάρχουν περαιτέρω έξοδα με τους κουριερ. Αυτό όμως τελευταία φορά που έψαξα γίνεται μόνο στην Αμερική, οι υπόλοιποι πωλητές απλά πληρώνουν τα έξοδα αποστολής του αγοραστή τους μιας και δεν υπάρχει η δυνατότητα. Το ebay πρώτα ζητάει το label αυτόματα κι αν αυτό δε γίνεται τότε όπως σου έγραψε κι όλας πρέπει ο πωλητής να στείλει τα έξοδα αποστολής.

Υπάρχει η δυνατότητα να δεις το κόστος και στο site των ΕΛΤΑ, δες πόσο κοστίζει ακριβώς και πες του το. Αν δε στα στέλνει επικοινώνησε με το ebay όπως είπα.

 

πως επικοινωνουμε με το ebay; εχει καποιο email/φόρμα;

 

Όπως είπε και ο junglist εννοείται έχει φορμα για επικοινωνία. Από pc, πάνω αριστερά πάτησε το Help & Contact.

Edited by adversus
Link to comment
Share on other sites

οκ, το ειδα, αλλα θα προτιμουσα να εχει ενα απλο email παρα αυτα τα αυτοματοποιημενα τυπου "συμπληρωστε τα κουτακια" για να σας εξυπηρετησουμε καλυτερα
Link to comment
Share on other sites

οκ, το ειδα, αλλα θα προτιμουσα να εχει ενα απλο email παρα αυτα τα αυτοματοποιημενα τυπου "συμπληρωστε τα κουτακια" για να σας εξυπηρετησουμε καλυτερα

 

Tα ''κουτάκια'' που λες διευκολύνουν αλλά οκ.

Αν δε θες ντε και καλά, δοκίμασε το customerhelp@ebay.com

Link to comment
Share on other sites

Tα ''κουτάκια'' που λες διευκολύνουν αλλά οκ.

Αν δε θες ντε και καλά, δοκίμασε το customerhelp@ebay.com

 

Λειτουργει οντως αυτο το email? Εννοω, αν στειλεις, απαντουν;

Καλο θα ηταν να το ξερουμε ως εναλλακτικη επιλογη.

Link to comment
Share on other sites

ωραιος (αν δουλευει..) το αποθηκευσα να υπαρχει,

αν το εχει δοκιμασει κανεις ας μας πει

Link to comment
Share on other sites

Λειτουργει οντως αυτο το email? Εννοω, αν στειλεις, απαντουν;

Καλο θα ηταν να το ξερουμε ως εναλλακτικη επιλογη.

 

Είναι το mail που σου απαντάνε όταν ακολουθείς τα ''κουτάκια'' άρα λογικά πρέπει να δουλεύει και άμεσα.

Link to comment
Share on other sites

Ζήτησε του το ακριβές ποσό για τα έξοδα αποστολής πίσω στη Κίνα κι ας τον να λέει για τα test που κάνουν μην ασχολήσε.

Αν δε τα δώσει επικοινώνησε με το ebay, αν τα δώσει το πακετάρεις και το στέλνεις. Ύστερα βάζεις το tracking number στο case σας και περιμένεις να παραλάβει για να πάρεις refund.

 

To ebay συνεργάζεται με μεταφορικές και έχει δικές του ετικέτες αποστολής που τις αγοράζει ο πωλητής μέσω του ebay τις εκτυπώνει( ή αυτός όταν το στέλνει ή ο αγοραστής του αν είναι για επιστροφή ) και δεν υπάρχουν περαιτέρω έξοδα με τους κουριερ. Αυτό όμως τελευταία φορά που έψαξα γίνεται μόνο στην Αμερική, οι υπόλοιποι πωλητές απλά πληρώνουν τα έξοδα αποστολής του αγοραστή τους μιας και δεν υπάρχει η δυνατότητα. Το ebay πρώτα ζητάει το label αυτόματα κι αν αυτό δε γίνεται τότε όπως σου έγραψε κι όλας πρέπει ο πωλητής να στείλει τα έξοδα αποστολής.

Υπάρχει η δυνατότητα να δεις το κόστος και στο site των ΕΛΤΑ, δες πόσο κοστίζει ακριβώς και πες του το. Αν δε στα στέλνει επικοινώνησε με το ebay όπως είπα.

 

@adversus

Είχα χαθεί στη μετάφραση. Ν'άσαι καλά φίλε μου και σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τις διευκρινηστικές απαντήσεις που μου έδωσες. :)

Android: Xiaomi PocoPhone F1 (6/128) Xiaomi Redmi Note 8 Pro (6/128) ✔ Xiaomi Mi Smart Band 6 NFC

iOSiPhone X (3/256) ✔ Microsoft LUMIA 950 XL & 950 XL Dual Sim (Black & White) Microsoft BAND

✔ Other: Display Dock HD-500 Continuum/Qi DT-904/Screen Sharing HD-10/Wireless Display Adapter V3

Link to comment
Share on other sites

@adversus

Είχα χαθεί στη μετάφραση. Ν'άσαι καλά φίλε μου και σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τις διευκρινηστικές απαντήσεις που μου έδωσες. :)

 

Δε κάνει τίποτα, καλά ξεμπερδέματα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλημέρα.

Πριν λίγες ημέρες παρέλαβα αντικείμενο, η παραγγελία του οποίου είχε γίνει 62 ημέρες πριν. Ως γνωστόν, η παραγγελία ειχε με τακινηθεί στο my ebay/purchase history από τις παραγγελίες "the last 60 days" στις "2017". Εκεί, όμως, δεν υπήρχε πεδίο αξιολόγησης του πωλητή.

Έτσι γινόταν πάντα ή άλλαξε πρόσφατα αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Πριν λίγες ημέρες παρέλαβα αντικείμενο, η παραγγελία του οποίου είχε γίνει 62 ημέρες πριν. Ως γνωστόν, η παραγγελία ειχε με τακινηθεί στο my ebay/purchase history από τις παραγγελίες "the last 60 days" στις "2017". Εκεί, όμως, δεν υπήρχε πεδίο αξιολόγησης του πωλητή.

Έτσι γινόταν πάντα ή άλλαξε πρόσφατα αυτό;

 

 

Το χρονικό όριο για αξιολόγηση είναι 60 ημερολογιακές μέρες

Link to comment
Share on other sites

Το χρονικό όριο για αξιολόγηση είναι 60 ημερολογιακές μέρες

Ευχαριστώ.

Αυτό το χρονικό όριο ίσχυε πάντα;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Πριν λίγες ημέρες παρέλαβα αντικείμενο, η παραγγελία του οποίου είχε γίνει 62 ημέρες πριν. Ως γνωστόν, η παραγγελία ειχε με τακινηθεί στο my ebay/purchase history από τις παραγγελίες "the last 60 days" στις "2017". Εκεί, όμως, δεν υπήρχε πεδίο αξιολόγησης του πωλητή.

Έτσι γινόταν πάντα ή άλλαξε πρόσφατα αυτό;

 

Πάντα, δε μπορείς να αφήσεις αξιολόγηση μετά τον 2ο μήνα.

Edited by adversus
Link to comment
Share on other sites

Ίσχυε από πολύ καιρό. Παλαιότερα μα πολύ παλαιότερα ήταν 90 ημέρες.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

καλησπερα αγορασα κατι λαμπες 8 ευρω 4 οκτωμβριου ακομα δεν εχω παραλαβει τιποτα οπως και αρκετες παραγγελιες απο αλι το περιεργο ειναι οτι δεν με αφηνει να επικοινωνησω με τον πωλητη αλλα ουτε να ανοιξω υποθεσει

 

τι γινετε ??

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα αγορασα κατι λαμπες 8 ευρω 4 οκτωμβριου ακομα δεν εχω παραλαβει τιποτα οπως και αρκετες παραγγελιες απο αλι το περιεργο ειναι οτι δεν με αφηνει να επικοινωνησω με τον πωλητη αλλα ουτε να ανοιξω υποθεσει

 

τι γινετε ??

Εμείς που περιμένουμε απο αρχές Σεπτέμβρη τι να πουμε, ενας ενας με την σειρα, εσυ απο το νεο έτος.

Link to comment
Share on other sites

Εμείς που περιμένουμε απο αρχές Σεπτέμβρη τι να πουμε, ενας ενας με την σειρα, εσυ απο το νεο έτος.

 

χαχαχαχαχαα:lol::lol:

εχω και εγω απο μεσα σεπτεμβριου στο αλιμπαμπα αλλα εδω ρωταω γιατι δεν με αφηνει να ανοιξω υποθεσει ? :)

Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχαχαα:lol::lol:

εχω και εγω απο μεσα σεπτεμβριου στο αλιμπαμπα αλλα εδω ρωταω γιατι δεν με αφηνει να ανοιξω υποθεσει ? :)

 

Ποιος σε κρατάει δηλαδη, και δεν σε αφήνει?

Link to comment
Share on other sites

Να γιατί καθυστερούν τα προϊόντα από το εξωτερικό!

Αποκαλυπτικές φωτογραφίες του Parakritika.gr από το «Ελ. Βενιζέλος»!

 

Πάνω από δύο μήνες καθυστερούν πλέον να φτάσουν στα χέρια των παραληπτών τους τα προϊόντα που έχουν γίνει παραγγελία από χώρες του εξωτερικού, ακόμη και εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

Το Parakritika.gr αποκαλύπτει με αποκλειστικές φωτογραφίες το τι συμβαίνει στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», όπου τα προϊόντα αυτά στιβάζονται και παραμένουν εκτεθειμένα σε εξωτερικούς χώρους, περιμένοντας να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι εκτελωνισμού για την είσοδό τους στη χώρα.

 

Αποτέλεσμα; Κάποια από αυτά να φτάνουν άχρηστα στον τελικό τους παραλήπτη και να χρειάζεται να ακολουθηθεί η αντίστροφη διαδικασία να σταλούν και πάλι στο εξωτερικό και να σταλούν τα νέα αντικατεστημένα… Αφάνταστη και πολύμηνη δηλαδή ταλαιπωρία!!!

 

Η έλλειψη προσωπικού στις αρμόδιες υπηρεσίες του αεροδρομίου της Αθήνας είναι επιεικώς τραγική, τόσο στο τελωνείο, όσο και στο κέντρο διανομής των ΕΛ.ΤΑ.

 

Αυτός είναι και ο βασικός λόγος της μεγάλης αναμονής στην παραλαβή των δεμάτων από το εξωτερικό!

 

Δείτε τις σχετικές φωτογραφίες:

 

proio1.jpg?w=1400

 

proio6.jpg?resize=768%2C576

 

proio7.jpg?resize=768%2C576

 

proio8.jpg?resize=768%2C576

 

proio9.jpg?resize=768%2C576

 

proio10.jpg?resize=768%2C576

 

proio2.jpg?resize=768%2C576

 

proio3.jpg?resize=768%2C576

 

proio4.jpg?resize=768%2C576

 

proio5.jpg?resize=768%2C576

 

Πηγή: http://parakritika.gr/?p=21369

Android: Xiaomi PocoPhone F1 (6/128) Xiaomi Redmi Note 8 Pro (6/128) ✔ Xiaomi Mi Smart Band 6 NFC

iOSiPhone X (3/256) ✔ Microsoft LUMIA 950 XL & 950 XL Dual Sim (Black & White) Microsoft BAND

✔ Other: Display Dock HD-500 Continuum/Qi DT-904/Screen Sharing HD-10/Wireless Display Adapter V3

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...