Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

26 minutes ago, hercoulis said:

Αυτή, τι λέτε να είναι κοσμοτε?

IMG_0015.jpeg

Αυτη η προσφορά νομίζω τρέχει από F2G αυτό τον καιρό (τα ανεπίσημα πάντα) 

Link to comment
Share on other sites

Και η Cosmote έχει την ίδια σε What's Up επίσημα με 13€ ανά μήνα με το πακέτο των 8,5€ εώς21/4 

Link to comment
Share on other sites

Σωστά με την διαφορά ότι είναι για 9 μήνες και χωρίς sms..αλλα είναι πιο φθηνό. 

Link to comment
Share on other sites

Λες και εν έτη 2025 ποιος χρησιμοποιεί τα sms .. (εκτός από εταιρίες). 

Σχεδόν όλοι έχουμε δεδομένα στέλνουμε μήνυμα viber άμα θέλουμε ένα σωρό εφαρμογές υπάρχουν μακάρι να δινόταν εποχή για extra data αντί για sms.

Link to comment
Share on other sites

Είναι καθαρά θέμα νοσταλγίας... Κάποτε μιλούσαμε ώρες ατελείωτες με sms..αλλα ναι δύσκολα στέλνεις πλέον. 

Link to comment
Share on other sites

20 ώρες πριν, elkons said:

Λες και εν έτη 2025 ποιος χρησιμοποιεί τα sms .. (εκτός από εταιρίες). .

Τα gps tracker μου 😀

Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, opmgls said:

Εντάξει, αλλά πόσα μηνύματα το μήνα σου στέλνει;

Η "μεταξύ" μας συνομιλία ειναι γύρω στα 15 σμσ. Αν τελειώνει η μπαταρία τους (ειναι αυτόνομα κ οχι συνδεδεμένα στην μπαταρία της μηχανής) αλλά 5 περίπου (ειδοποίηση χαμίλ μπατάρ) μέχρι να την αλλάξω. 

Τα πολλά φεύγουν όταν το σετάρεις γιατί στρλνεις σμσ ρύθμισης και στέλνει κ σμσ επιβεβαίωσης οτι πήρε τη ρύθμιση που έβαλες. 

Οπότε, σμσ έχω κ στο πρόγραμμα τηλεφώνου μου αλλά κ στη σιμ του τράκερ

Edited by coulis

Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλο πρόβλημα μου δημιούργησε η Nova.

Από καιρό ψαχνόμουν για μια λύsη στο σταθερό με το ίντερνετ (50 vdsl). Πλήρωνα 23,29 που λήγει 15/4 και αναζητούσα φτηνότερη τιμή από όλους τους υπαλλήλους της που μου τηλεφωνούσαν για ανανέωση με αυξημένη τιμή κατά 1€. Τελικά, στις αρχές ΜΑΡ  με πήρε ένας και πρότεινε νέο συμβόλαιο με 21€ και 4 δωρεάν πάγια και το έγραψα εδώ. Δεν με ξαναπήρε, όπως είχαμε συνεννοηθεί, προσπάθησα με το κινητό που με πήρε και δεν απαντούσε και τον αναζήτησα μέσω του 5100200, μιλήσαμε και επανέλαβε την προσφορά και συμφώνησα.

Πήρε και άλλος, από τις διαμαρτυρίες μου, είπα ότι έχω μιλήσει με τον κ. τάδε και δεν συνεχίσαμε, αλλά μετά τις εξελίξεις αμφιβάλλω αν έκανε αυτός την πατάτα.

Στις αρχές ΑΠΡ έλαβα μήνυμα με το νέο συμβόλαιο, γενικούς και ειδικούς όρους και τιμή 26/μήνα!!!

Άρχισα να παίρνω και να ζητώ να ακούσουν την ηχογραφημένη συνομιλία και ενώ μου έλεγαν ότι σε 2 μέρες θα έχω απάντηση, ούτε την ΤΕ αλλά ούτε και σήμερα είχα απάντηση.

Και όταν τους είπα ότι το συμβόλαιο λήγει 15/4 και θα κάνω φορητότητα, αν δεν απαντήσουν άμεσα, είπαν ότι έχω κάνει ανανέωση και δεσμεύομαι για 2 χρόνια ακόμη!!!

Απαράδεκτοι και δεν ξέρω πως να αντιμετωπίσω το θέμα που δημιουργήθηκε από τους ίδιους..

Edited by makap
Link to comment
Share on other sites

Πολλές φορές στα συμβόλαια αναγράφονται άλλες τιμές από αυτές που έκλεισες..αυτό δεν σημαίνει ότι θα στις χρεώσουν.

Πρόσφατα έκανα φορητότητα σταθερού και κινητού από Nova σε Cosmote και στο συμβόλαιο κινητής έγραφε 30.79 ευρώ ενώ εγώ το έκλεισα στα 21,5.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, makap said:

Μεγάλο πρόβλημα μου δημιούργησε η Nova.

Από καιρό ψαχνόμουν για μια λύsη στο σταθερό με το ίντερνετ (50 vdsl). Πλήρωνα 23,29 που λήγει 15/4 και αναζητούσα φτηνότερη τιμή από όλους τους υπαλλήλους της που μου τηλεφωνούσαν για ανανέωση με αυξημένη τιμή κατά 1€. Τελικά, στις αρχές ΜΑΡ  με πήρε έναε και πρότεινε ν'εο συμβόλαιο με 21€ και 4 δωρεάν πάγια και το έγραψα εδώ. Δεν με ξαναπήρε, όπως είχαμε συνεννοηθεί, προσπάθησα με το κινητό που με πήρε και δεν απαντούσε και τον αναζήτησα μέσω του 5100200, μιλήσαμε και επανέλαβε την προσφορά και συμφώνησα.

Πήρε και άλλος, από τις διαμαρτυρίες μου, είπα ότι έχω μιλήσει με τον κ. τάδε και δεν συνεχίσαμε, αλλά μετά τις εξελίξεις αμφιβάλλω αν έκανε αυτός την πατάτα.

Στις αρχές ΑΠΡ έλαβα μήνυμα με το νέο συμβόλαιο, γενικούς και ειδικούς όρους και τιμή 26/μήνα!!!

Άρχισα να παίρνω και να ζητώ να ακούσουν την ηχογραφημένη συνομιλία και ενώ μου έλεγαν ότι σε 2 μέρες θα έχω απάντηση, ούτε την ΤΕ αλλά ούτε και σήμερα είχα απάντηση.

Και όταν τους είπα ότι το συμβόλαιο λήγει 15/4 και θα κάνω φορητότητα, αν δεν απαντήσουν άμεσα, είπαν ότι έχω κάνει ανανέωση και δεσμεύομαι για 2 χρόνια ακόμη!!!

Απαράδεκτοι και δεν ξέρω πως να αντιμετωπίσω το θέμα που δημιουργήθηκε από τους ίδιους..

Πω πω μεγάλο μπλέξιμο και τώρα έπεσες και στην περίοδο(Μεγάλη Εβδομάδα)που είναι λιγο φλου όλα τα πράγματα. Γνώμη μου είναι ακόμα και σήμερα να στείλεις μέσω της φόρμα επικοινωνίας ένα ευγενικό αλλά ταυτόχρονα αιχμηρό μήνυμα για να αναγκαστούν να απαντήσουν επίσημα και γραπτά στο οποίο θα περιγράψεις ότι είχε γίνει δηλαδή τις συνομιλίες με τον υπάλληλο που κλείσατε το συμβόλαιο(αν μπορείς να παραθέσεις και ημερομηνίες)και με τον άλλο και θα γράψεις ένα συμπέρασμα ότι περιμένεις την άμεση διόρθωση του προβλήματος,αλλιώς θα κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Επίσης εφόσον πλήρωσες 26 ευρώ σαν πρώτο λογαριασμό από ότι κατάλαβα θα τους ζητήσεις πίστωση αυτά τα επιπλέον 5 ευρώ στο επόμενο πάγιο 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, aektzhs 1 said:

Πω πω μεγάλο μπλέξιμο και τώρα έπεσες και στην περίοδο(Μεγάλη Εβδομάδα)που είναι λιγο φλου όλα τα πράγματα. Γνώμη μου είναι ακόμα και σήμερα να στείλεις μέσω της φόρμα επικοινωνίας ένα ευγενικό αλλά ταυτόχρονα αιχμηρό μήνυμα για να αναγκαστούν να απαντήσουν επίσημα και γραπτά στο οποίο θα περιγράψεις ότι είχε γίνει δηλαδή τις συνομιλίες με τον υπάλληλο που κλείσατε το συμβόλαιο(αν μπορείς να παραθέσεις και ημερομηνίες)και με τον άλλο και θα γράψεις ένα συμπέρασμα ότι περιμένεις την άμεση διόρθωση του προβλήματος,αλλιώς θα κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Επίσης εφόσον πλήρωσες 26 ευρώ σαν πρώτο λογαριασμό από ότι κατάλαβα θα τους ζητήσεις πίστωση αυτά τα επιπλέον 5 ευρώ στο επόμενο πάγιο 

Δεν βγήκε λογαριασμός ακόμη για τα 26€. Έστειλαν το νέο συμβόλαιο και τους όρους, όπως έγραψα, και είδα το νέο ποσό!!!

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, makap said:

Μεγάλο πρόβλημα μου δημιούργησε η Nova.

Από καιρό ψαχνόμουν για μια λύsη στο σταθερό με το ίντερνετ (50 vdsl). Πλήρωνα 23,29 που λήγει 15/4 και αναζητούσα φτηνότερη τιμή από όλους τους υπαλλήλους της που μου τηλεφωνούσαν για ανανέωση με αυξημένη τιμή κατά 1€. Τελικά, στις αρχές ΜΑΡ  με πήρε έναε και πρότεινε ν'εο συμβόλαιο με 21€ και 4 δωρεάν πάγια και το έγραψα εδώ. Δεν με ξαναπήρε, όπως είχαμε συνεννοηθεί, προσπάθησα με το κινητό που με πήρε και δεν απαντούσε και τον αναζήτησα μέσω του 5100200, μιλήσαμε και επανέλαβε την προσφορά και συμφώνησα.

Πήρε και άλλος, από τις διαμαρτυρίες μου, είπα ότι έχω μιλήσει με τον κ. τάδε και δεν συνεχίσαμε, αλλά μετά τις εξελίξεις αμφιβάλλω αν έκανε αυτός την πατάτα.

Στις αρχές ΑΠΡ έλαβα μήνυμα με το νέο συμβόλαιο, γενικούς και ειδικούς όρους και τιμή 26/μήνα!!!

Άρχισα να παίρνω και να ζητώ να ακούσουν την ηχογραφημένη συνομιλία και ενώ μου έλεγαν ότι σε 2 μέρες θα έχω απάντηση, ούτε την ΤΕ αλλά ούτε και σήμερα είχα απάντηση.

Και όταν τους είπα ότι το συμβόλαιο λήγει 15/4 και θα κάνω φορητότητα, αν δεν απαντήσουν άμεσα, είπαν ότι έχω κάνει ανανέωση και δεσμεύομαι για 2 χρόνια ακόμη!!!

Απαράδεκτοι και δεν ξέρω πως να αντιμετωπίσω το θέμα που δημιουργήθηκε από τους ίδιους..

Αφού έχεις μιλήσει η κλήση είναι ηχογραφημένη περίμενε τον 1ο λογαριασμό εάν έρθει λάθος φύγε με συνοπτικές διαδικασίες. Πολλές φορές άλλο συμφωνείς άλλο λέει το χαρτί αλλά πληρώνεις αυτό που έχεις συμφωνήσει, η κλήση είναι ηχογραφημένη οπότε εάν κάνουν κάποια βλακεία είσαι καλυμμένος.

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, makap said:

Μεγάλο πρόβλημα μου δημιούργησε η Nova.

Από καιρό ψαχνόμουν για μια λύsη στο σταθερό με το ίντερνετ (50 vdsl). Πλήρωνα 23,29 που λήγει 15/4 και αναζητούσα φτηνότερη τιμή από όλους τους υπαλλήλους της που μου τηλεφωνούσαν για ανανέωση με αυξημένη τιμή κατά 1€. Τελικά, στις αρχές ΜΑΡ  με πήρε έναε και πρότεινε ν'εο συμβόλαιο με 21€ και 4 δωρεάν πάγια και το έγραψα εδώ. Δεν με ξαναπήρε, όπως είχαμε συνεννοηθεί, προσπάθησα με το κινητό που με πήρε και δεν απαντούσε και τον αναζήτησα μέσω του 5100200, μιλήσαμε και επανέλαβε την προσφορά και συμφώνησα.

Πήρε και άλλος, από τις διαμαρτυρίες μου, είπα ότι έχω μιλήσει με τον κ. τάδε και δεν συνεχίσαμε, αλλά μετά τις εξελίξεις αμφιβάλλω αν έκανε αυτός την πατάτα.

Στις αρχές ΑΠΡ έλαβα μήνυμα με το νέο συμβόλαιο, γενικούς και ειδικούς όρους και τιμή 26/μήνα!!!

Άρχισα να παίρνω και να ζητώ να ακούσουν την ηχογραφημένη συνομιλία και ενώ μου έλεγαν ότι σε 2 μέρες θα έχω απάντηση, ούτε την ΤΕ αλλά ούτε και σήμερα είχα απάντηση.

Και όταν τους είπα ότι το συμβόλαιο λήγει 15/4 και θα κάνω φορητότητα, αν δεν απαντήσουν άμεσα, είπαν ότι έχω κάνει ανανέωση και δεσμεύομαι για 2 χρόνια ακόμη!!!

Απαράδεκτοι και δεν ξέρω πως να αντιμετωπίσω το θέμα που δημιουργήθηκε από τους ίδιους..

Περίμενε τον πρώτο λογαριασμό και μετά πράττεις αναλόγως.. Επειδή η Nova έχει την Wind μέσα της,είναι μεγάλο μπέρδεμα και ελάχιστες οι εξαιρέσεις όσων δεν είχαν ποτέ θέμα γιατί κάθε φορά σε κάθε υπάλληλο που πετυχαίνεις λέει τα δικά του... Αν είσαι τυχερός και στην περιοχή σου έχεις κατάστημα Nova που ξέρεις τα παιδιά ή έχουν διάθεση να σε βοηθήσουν θα το κάνουν ακόμα και αν δεν έκανες κάτι με αυτούς,πρώτα περιμένεις και πάντα σε όλους τους παροχους (και κατά κύριο λόγο στη Nova που υπάλληλοι εκ των έσω δεν γνωρίζουν ούτε αριθμούς εξυπηρέτησης που ανήκουν στην εταιρία) να ζητάτε γραπτώς την κάθε προσφορά σε ένα email.Ελπιζω απλά να εκδοθεί ο λογαριασμός και να είναι όλα εντάξει και να μη χρειαστεί να κάνεις κάτι. 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, makap said:

Δεν βγήκε λογαριασμός ακόμη για τα 26€. Έστειλαν το νέο συμβόλαιο και τους όρους, όπως έγραψα, και είδα το νέο ποσό!!!

Για να ισχύει το νέο συμβόλαιο ή πρέπει να το έχεις υπογράψει ή να έχουν ηχογραφημένη συνομιλία που συναινείς. Προφανως αυτοί λαμβάνουν ως συναινεση αυτό που είπες στο τηλέφωνο (τώρα δεν κατάλαβα αν συμφώνησες την 1η ή την 2η φορά τον Απρίλιο). Αν σε χρεώσουν παραπάνω στον λογαριασμό τότε ζήτησε να σου δώσουν ολόκληρη την ηχογραφημένεη συνομιλία. Έχεις αυτό ο δικαίωμα. Επίσης τον 1ο μήνα μπορείς να φύγεις χωρίς μεγάλες συνέπειες. Όπως προειπαν και άλλοι κι εγώ το έχω δει με τα μάτια μου άλλη τιμή να λέει το συμβόλαιο και αλλη τιμή μικρότερη να καλείσαι να πληρώσεις στον λογαριασμό. Αυτό το έχω δει σε Vodafone και Cosmote. Ελπίζω το ίδιο να συμβαίνει και στην NOVA.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, opmgls said:

Για να ισχύει το νέο συμβόλαιο ή πρέπει να το έχεις υπογράψει ή να έχουν ηχογραφημένη συνομιλία που συναινείς. Προφανως αυτοί λαμβάνουν ως συναινεση αυτό που είπες στο τηλέφωνο (τώρα δεν κατάλαβα αν συμφώνησες την 1η ή την 2η φορά τον Απρίλιο). Αν σε χρεώσουν παραπάνω στον λογαριασμό τότε ζήτησε να σου δώσουν ολόκληρη την ηχογραφημένεη συνομιλία. Έχεις αυτό ο δικαίωμα. Επίσης τον 1ο μήνα μπορείς να φύγεις χωρίς μεγάλες συνέπειες. Όπως προειπαν και άλλοι κι εγώ το έχω δει με τα μάτια μου άλλη τιμή να λέει το συμβόλαιο και αλλη τιμή μικρότερη να καλείσαι να πληρώσεις στον λογαριασμό. Αυτό το έχω δει σε Vodafone και Cosmote. Ελπίζω το ίδιο να συμβαίνει και στην NOVA.

Όπωε έγραψα, την 1η φορά είπα ότι θα το σκεφτώ και στη 2η επικοινωνία που έγινε με δική μου πρωτοβουλία, συμφώνησα.

Έστειλα και αναλυτικό κείμενο στη φόρμα επικοινωνίας με όλες τις λεπτομέρειες (ημερομηνίες. ονόματα κλπ) και περιμένω.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, makap said:

Όπωε έγραψα, την 1η φορά είπα ότι θα το σκεφτώ και στη 2η επικοινωνία που έγινε με δική μου πρωτοβουλία, συμφώνησα.

Έστειλα και αναλυτικό κείμενο στη φόρμα επικοινωνίας με όλες τις λεπτομέρειες (ημερομηνίες. ονόματα κλπ) και περιμένω.

Καλού κακού να οπλιστείτε (εσύ και ο στενός σου κύκλος) με πολύ υπομονή σου εύχομαι να είναι αχρείαστη. 

Με αυτούς είναι, να μην μπλέξεις. Αν μπλέξεις... 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Συνδρομητής συμβολαίου unlimited all που πρόκειται να ταξιδέψει στην Τουρκία τι δυνατότητες έχει για χρήση δεδομένων και με τι κόστος;

Το roaming pass λέει ότι με 14,19€ ημερήσια χρέωση έχεις τις παροχές του προγράμματός σου, παρακάτω όμως λέει κάτι για 500 mb και 500 λεπτά ομιλίας...

Γνωρίζει κάποιος τι ακριβώς ισχύει;

Edited by p_k

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

@Gv2008 Μήπως γνωρίζεις εσύ μιας και έχεις πάει ;

Η καλύτερη λύση πάντως @p_k θεωρώ πως είναι eSIM ή τοπική σιμ. Είχα πάρει παλιά από το αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης μια Turkcell βέβαια είναι η πιο ακριβή και αεροδρόμιο κατάλαβες..

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, elkons said:

@Gv2008 Μήπως γνωρίζεις εσύ μιας και έχεις πάει ;

Η καλύτερη λύση πάντως @p_k θεωρώ πως είναι eSIM ή τοπική σιμ. Είχα πάρει παλιά από το αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης μια Turkcell βέβαια είναι η πιο ακριβή και αεροδρόμιο κατάλαβες..

Η λύση της τοπικής σιμ αποκλείεται, οπότε θα ήθελα όποιος γνωρίζει να μου πει τι ακριβώς συμβαίνει με τις παροχές του συμβολαίου. 

Ευχαριστώ 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, p_k said:

Συνδρομητής συμβολαίου unlimited all που πρόκειται να ταξιδέψει στην Τουρκία τι δυνατότητες έχει για χρήση δεδομένων και με τι κόστος;

Το roaming pass λέει ότι με 14,19€ ημερήσια χρέωση έχεις τις παροχές του προγράμματός σου, παρακάτω όμως λέει κάτι για 500 mb και 500 λεπτά ομιλίας...

Γνωρίζει κάποιος τι ακριβώς ισχύει;

Καλύτερα να επικοινωνήσει με την εταιρία, ώστε να πάρει μία επίσημη απάντηση. 

Link to comment
Share on other sites

On 11/4/2025 at 2:53 ΜΜ, makap said:

Μεγάλο πρόβλημα μου δημιούργησε η Nova.

Από καιρό ψαχνόμουν για μια λύsη στο σταθερό με το ίντερνετ (50 vdsl). Πλήρωνα 23,29 που λήγει 15/4 και αναζητούσα φτηνότερη τιμή από όλους τους υπαλλήλους της που μου τηλεφωνούσαν για ανανέωση με αυξημένη τιμή κατά 1€. Τελικά, στις αρχές ΜΑΡ  με πήρε ένας και πρότεινε νέο συμβόλαιο με 21€ και 4 δωρεάν πάγια και το έγραψα εδώ. Δεν με ξαναπήρε, όπως είχαμε συνεννοηθεί, προσπάθησα με το κινητό που με πήρε και δεν απαντούσε και τον αναζήτησα μέσω του 5100200, μιλήσαμε και επανέλαβε την προσφορά και συμφώνησα.

Πήρε και άλλος, από τις διαμαρτυρίες μου, είπα ότι έχω μιλήσει με τον κ. τάδε και δεν συνεχίσαμε, αλλά μετά τις εξελίξεις αμφιβάλλω αν έκανε αυτός την πατάτα.

Στις αρχές ΑΠΡ έλαβα μήνυμα με το νέο συμβόλαιο, γενικούς και ειδικούς όρους και τιμή 26/μήνα!!!

Άρχισα να παίρνω και να ζητώ να ακούσουν την ηχογραφημένη συνομιλία και ενώ μου έλεγαν ότι σε 2 μέρες θα έχω απάντηση, ούτε την ΤΕ αλλά ούτε και σήμερα είχα απάντηση.

Και όταν τους είπα ότι το συμβόλαιο λήγει 15/4 και θα κάνω φορητότητα, αν δεν απαντήσουν άμεσα, είπαν ότι έχω κάνει ανανέωση και δεσμεύομαι για 2 χρόνια ακόμη!!!

Απαράδεκτοι και δεν ξέρω πως να αντιμετωπίσω το θέμα που δημιουργήθηκε από τους ίδιους..

Συνεχίζω την εξέλιξη αυτής της απαράδεκτης ενέργειας της Nova.

Το απόγευμα της ΠΑ 11/4/25 έλαβα μήνυμα (sms) από τη Nova με το οποίο απαντούσε ότι δεν βρήκε λάθος χρέωση στην υπόθεση αυτή!

Στη συνέχεια έγραψα στη φόρμα επικοινωνίας όλο το ιστορικό της υπόθεσης που είχα καταγράψει (όνομα, ημέρες κλπ που μίλησα με τον κ. Χ), όπως πρότεινε ο aektzis 1, την έστειλα και πήρα τον αριθμό της υπόθεσης.

Τη ΔΕ 14/4 το μεσημέρι με κάλεσε ο κ. Χ (!), ζήτησε συγγνώμη για το μπέρδεμα, είπε ότι ισχύουν ήδη τα 4 δωρεάν πάγια και δεν θα πάρω λογαριασμό για 4 μήνες (!) και πρότεινε διάφορες λύσεις για το θέμα του προγράμματος, δηλαδή είτε να να ζητήσω ακύρωση του νέου συμβολαίου (Fiber 50 με 26€ που δεν είχα συζητήσει ποτέ στο παρελθόν) είτε άλλο πρόγραμμα, όπως Fiber 100 ή 300 (με voucher το 2o), δεδομένου ότι το πρόγραμμα που είχα και εξακολουθώ να έχω (vdsl 50) δεν ισχύει πλέον (!).. Συζητήσαμε αρκετά το θέμα και, επειδή η τιμή του 300 ήταν στα ίδια χρήματα που πλήρωνα μέχρι τώρα, καταλήξαμε να με πάρει την ΤΕ 23/4 για να προχωρήσουμε μαζί την έκδοση voucher (!).

Χθες (ΜεγΤΕ 16/4) το μεσημέρι έλαβα μήνυμα στο mail μου από τη Nova (απάντηση στο αριθμό της υπόθεσης της ΠΑ 11/4), με το ακόλουθο περιεχόμενο:

Αγαπητέ κύριε ΤΑΔΕ,
Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας. Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας με κωδικό ΧΧ-ΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨ και μετά από διερεύνηση των στοιχείων σχετικά με την τηλεφωνική σύνδεση 2101234567, σας ενημερώνουμε ότι προχωρήσαμε στην απόδοση του παγίου στα 21,00 ευρώ και στην καταχώρηση 4 δωρεάν παγιών.
(παγιών, όχι παγίων!!!)

  Nova ... το μεγαλείο σου ...

ΥΓ

Ευχαριστώ και πάλι τον aektzis 1 

Scripta manent verba volant ...

 

image.gif

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, makap said:

Συνεχίζω την εξέλιξη αυτής της απαράδεκτης ενέργειας της Nova.

Το απόγευμα της ΠΑ 11/4/25 έλαβα μήνυμα (sms) από τη Nova με το οποίο απαντούσε ότι δεν βρήκε λάθος χρέωση στην υπόθεση αυτή!

Στη συνέχεια έγραψα στη φόρμα επικοινωνίας όλο το ιστορικό της υπόθεσης που είχα καταγράψει (όνομα, ημέρες κλπ που μίλησα με τον κ. Χ), όπως πρότεινε ο aektzis 1, την έστειλα και πήρα τον αριθμό της υπόθεσης.

Τη ΔΕ 14/4 το μεσημέρι με κάλεσε ο κ. Χ (!), ζήτησε συγγνώμη για το μπέρδεμα, είπε ότι ισχύουν ήδη τα 4 δωρεάν πάγια και δεν θα πάρω λογαριασμό για 4 μήνες (!) και πρότεινε διάφορες λύσεις για το θέμα του προγράμματος, δηλαδή είτε να να ζητήσω ακύρωση του νέου συμβολαίου (Fiber 50 με 26€ που δεν είχα συζητήσει ποτέ στο παρελθόν) είτε άλλο πρόγραμμα, όπως Fiber 100 ή 300 (με voucher το 2o), δεδομένου ότι το πρόγραμμα που είχα και εξακολουθώ να έχω (vdsl 50) δεν ισχύει πλέον (!).. Συζητήσαμε αρκετά το θέμα και, επειδή η τιμή του 300 ήταν στα ίδια χρήματα που πλήρωνα μέχρι τώρα, καταλήξαμε να με πάρει την ΤΕ 23/4 για να προχωρήσουμε μαζί την έκδοση voucher (!).

Χθες (ΜεγΤΕ 16/4) το μεσημέρι έλαβα μήνυμα στο mail μου από τη Nova (απάντηση στο αριθμό της υπόθεσης της ΠΑ 11/4), με το ακόλουθο περιεχόμενο:

Αγαπητέ κύριε ΤΑΔΕ,
Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας. Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας με κωδικό ΧΧ-ΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨΨ και μετά από διερεύνηση των στοιχείων σχετικά με την τηλεφωνική σύνδεση 2101234567, σας ενημερώνουμε ότι προχωρήσαμε στην απόδοση του παγίου στα 21,00 ευρώ και στην καταχώρηση 4 δωρεάν παγιών.
(παγιών, όχι παγίων!!!)

  Nova ... το μεγαλείο σου ...

ΥΓ
Ευχαριστώ και πάλι τον aektzis 1 
Scripta manent verba volant ...


Δηλαδή, σύμφωνα με το email που σου έστειλε η Nova στις 16/4 σου ανανεωσε το παλιό σου συμβόλαιο (vdsl 50) με 21€/μηνα και 4 παγιά δώρο. 
Οπότε δεν θα πας σε αναβάθμιση σύνδεσης (Vdsl 300) με voucher στα 23€ όπως συμφώνησατε με τον εκπρόσωπο της εταιρείας στις 14/4.

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, elkons said:

@Gv2008 Μήπως γνωρίζεις εσύ μιας και έχεις πάει ;

Η καλύτερη λύση πάντως @p_k θεωρώ πως είναι eSIM ή τοπική σιμ. Είχα πάρει παλιά από το αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης μια Turkcell βέβαια είναι η πιο ακριβή και αεροδρόμιο κατάλαβες..

Δεν αξίζει σε καμία περοπτωση χρήση ελληνικού κινητού. Εγώ εκεί χρησιμοποιώ το πρόγραμμα μου με 7 ευρώ τη μέρα και έχω απεριόριστα δεδομένα, ωστόσο η nova δεν το παρέχει αυτό. Για εμένα η καλύτερη περίπτωση είναι τοπική sim, αλλά εκτός αεροδρομίου.

 

10 ώρες πριν, p_k said:

Η λύση της τοπικής σιμ αποκλείεται, οπότε θα ήθελα όποιος γνωρίζει να μου πει τι ακριβώς συμβαίνει με τις παροχές του συμβολαίου. 

Ευχαριστώ 

Αν επιτρέπεται, γιατί αποκλείουμε την τοπική sim? Να τονίσω ότι εφόσον το κινητό σου δεν έχει eSIM, είτε θα δίνεις 14 ευρώ την ημέρα στη nova που δεν αξίζει, είτε θα πάρεις τοπική. Εγώ που θα πάω τη Δευτέρα Κωνσταντινούπολη θα πάρω τοπική 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...