haris_led Δημ. November 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2012 παιδιά δεν ξερω τι να κάνω.. ακύρωση καρτοσυμβολαίου wind που έχω και καπάκι να πάρω νεο free2go ή αλλαγή πακέτου από καρτοσυμβόλαιο σε free2go και να περιμένω έναν αναθεματισμένο μήνα? (δεν με νοιάζει να αλλάξω αριθμό) φορητότητα σε voda/cosmote και μετά καπάκι φορητότητα σε f2g :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sodoma Δημ. November 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2012 φορητότητα σε voda/cosmote και μετά καπάκι φορητότητα σε f2g :) ώπα αυτό δεν το είχα σκεφτεί! μπορείς να με βοηθήσεις περισσότερο με πιο πολλές λεπτομέρειες? δηλαδή, κάνω αίτηση φορητότητας π.χ. σε Vodafone, πόσο καιρό θα πάρει? μετά κάνω αίτηση φορητότητας σε free2go, πόσο καιρό θα πάρει? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. November 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2012 Καλείς το 1342 και κάνεις αλλαγή στο νέο F2G χάνοντας την χαμηλή χρέωση του F2G2 , αλλά πιστεύω δεν έχει καμμία αξία πλέον οποιαδήποτε χρέωση έξω από πακέτα. Το να αφήσεις το f2g2 είναι τρέλα!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
reddevils.gr Δημ. November 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2012 και η διαφημιση πολυ καλα , ΑΝ !!!!.... ΔΕ ΤΗ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΕΔΩ !!! , αλλα ενταξει μωρε ποιος να εχει δει αυτο , ασε που εμεις (wind) βαλαμε το σχιζοφρενη δολοφονο , με τη μασκα του Jason απο το Παρασκευη και 13 !! ψιλα γραμματα !!! Παράθεση [85]IPHONE(6)3G-3GS-4-5-5s-6plus[NOKIA(42)1100 6110 6150 6210 6310i 3210 3310 3330 8210 8310 8810 8850 7650 3510 3100 5100 5140 3200 6610 6600 7200 2650 7260 6101 6230 6670 3230 6111 N71 5300 6290 6300 N76 1650 5220 6303i c2-03 202 206 301 515 225] [ERICSSON z200 v800 w800i T280i 337 388 768 788 t20 t20s t28][sHARP G400 G30i G25 G703 GX29 GX770] [PANASONIC (3)] [sAMSUNG 5522 7722 8262 9060][XIAOMI RN2-3-4-5A-5 MIMAX1-2-3 MI MIX][POCO F2-X3] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thespecialist Δημ. November 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2012 Το να αφήσεις το f2g2 είναι τρέλα!! το f2g2 εχει 0,12/λεπτο. Εχει κατι άλλο που αξιζει να παραμεινεις εκει; Προσωπική μου γνωμη, ουτε πια το 0,12 ειναι τοσο ουάου, αφου με τα νεα πακετα, βαζοντας 10ε παιρνεις τσαμπα 300' προς ολους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
myphone-fan Δημ. November 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2012 το f2g2 εχει 0,12/λεπτο. Εχει κατι άλλο που αξιζει να παραμεινεις εκει; Προσωπική μου γνωμη, ουτε πια το 0,12 ειναι τοσο ουάου, αφου με τα νεα πακετα, βαζοντας 10ε παιρνεις τσαμπα 300' προς ολους. Για πόσο όμως θα ισχύουν τα πακέτα? Η Wind μπορεί να τα τροποποιήσει ακόμα και σε λίγες εβδομάδες...:blink: Μήπως γνωρίζει κάποιος τον τρόπο κατανάλωσης του χρόνου ομιλίας στα νέα πακέτα του Free 2 Go? ; Έχει ελάχιστη χρέωση? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chemeng Δημ. November 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2012 (edited) Ξέρει κανείς ένα σταθερό τηλέφωνο για το Custome Care της Wind (για κλήση από εξωτερικό);;; Γνωρίζω για το +30 6935601260, αλλά αν είναι να καλέσω κινητό από το εξωτερικό για να λύσω ένα θέμα που λογικά θα πάρει πολυυύ κουβέντα, καλύτερα να χάσω το υπόλοιπο που έληξε. Βασικά ήμουν στο εξωτερικό, και έληξαν οι μονάδες (λόγω 1 έτους από την προηγούμενη ανανέωση). Αλλά δε μου ήρθε κανένα μνμ προειδοποίησης (ίσως επειδή ήμουν μέσω roaming;;) με αποτέλεσμα να μην ενημερώσω κανένα για να μου ανανεώσει από Ελλάδα (υπάρχει η δυνατότητα online επέκτασης μονάδων με κάρτα;;; Θυμάμαι μέχρι 2-3 χρόνια πριν όχι. Δεν ξέρω τι ισχύει από τότε που δημιούργησαν το online portal F2G) To πήρα χαμπάρι την επόμενη που έληξαν οι μονάδες (αφού λόγω roaming, δεν μπορούσα να λάβω κλήσεις και σαφώς ούτε να κάνω) και έστειλα email διευκρινηστικό με προσωπικά στοιχεία στο CRM@wind.com.gr, έλαβα άμεσα το αυτοματοποιημένο mail ''... Αξιότιμε Συνδρομητή / Συνδρομήτρια, Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το αίτημά σας είναι σε εξέλιξη και θα ενημερωθείτε το συντομότερο δυνατόν...'', αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω. Άραγε τα διαβάζει κανείς;;; Περιμένω μια βδομάδα, ξαναστέλνω email σε συνέχεια πρότερης επικοινωνίας κλπ κλπ, ομοίως καμμία απάντηση (πέρα από την άμεση αυτοματοποιημένη). Φοβάμαι πλέον μη χαθεί και ο αριθμός. Υπάρχει κάποιος που έχει πετύχει απανα-ενεργοποίηση ληγμένων μονάδων;;; Πόσο χρόνο μετά τη λήξη των μονάδων ακυρώνεται ο αριθμός;;; Υ.Γ.: Sorry που σας χαλάω τον ειρμό για τα νέα πακέτα και για αυτό επανέρχομαι. Όσοι έχουν το F2G2 πρέπει να μεταβούν στο generic F2G για να πάρουν τα 300' χ.ο. με 10ευρ ανανέωση;;; Edited November 30, 2012 by chemeng Παράθεση Samsung S500 -> Siemens S65 -> Nokia E51 -> HTC Diamond2 -> Samsung Omnia7 -> Huawei P1 LTE -> ZTE Blade S6 -> Huawei P8 -> Apple iPhone SE -> LeEco Le Max2 -> Honor View20 -> Xiaomi Mi MIX3 5G -> Motorola Edge20 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. November 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2012 (edited) το f2g2 εχει 0,12/λεπτο. Εχει κατι άλλο που αξιζει να παραμεινεις εκει; Προσωπική μου γνωμη, ουτε πια το 0,12 ειναι τοσο ουάου, αφου με τα νεα πακετα, βαζοντας 10ε παιρνεις τσαμπα 300' προς ολους. To f2g2 είναι πρόγραμμα τα 300 λεπτά/1,5gb είναι προσφορά. @chemeng Όχι! Όσοι έχουν f2g2 μπορούν να πάρουν τα 300 λεπτά του free2talk δε μπορούν όμως να αλλάξουν σε free2surf. Edited November 30, 2012 by Nrg Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chemeng Δημ. November 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2012 @chemeng Όχι! Όσοι έχουν f2g2 μπορούν να πάρουν τα 300 λεπτά του free2talk δε μπορούν όμως να αλλάξουν σε free2surf. Τhx για τη γρήγορη απάντηση. Καλά τα MB, αλλά το F2G2 δεν το θυσιάζω. Όπότε παίρνω τα 300λ.ο. και λέω και ευχαριστώ. Παράθεση Samsung S500 -> Siemens S65 -> Nokia E51 -> HTC Diamond2 -> Samsung Omnia7 -> Huawei P1 LTE -> ZTE Blade S6 -> Huawei P8 -> Apple iPhone SE -> LeEco Le Max2 -> Honor View20 -> Xiaomi Mi MIX3 5G -> Motorola Edge20 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. November 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2012 Ξέρει κανείς ένα σταθερό τηλέφωνο για το Custome Care της Wind (για κλήση από εξωτερικό);;; 210 5100100 Πόσο χρόνο μετά τη λήξη των μονάδων ακυρώνεται ο αριθμός;;; πανω απο 180 ημερες, αλλα το προγραμμα (f2g2) ακυρωνεται σε ενα μηνα ... μετα τον μηνα θελει να τους γκριναξεις πολυ για στο επαναφερουν το προγραμμα.... Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chemeng Δημ. November 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2012 210 5100100 πανω απο 180 ημερες, αλλα το προγραμμα (f2g2) ακυρωνεται σε ενα μηνα ... μετα τον μηνα θελει να τους γκριναξεις πολυ για στο επαναφερουν το προγραμμα.... Άψογος!!!! Παράθεση Samsung S500 -> Siemens S65 -> Nokia E51 -> HTC Diamond2 -> Samsung Omnia7 -> Huawei P1 LTE -> ZTE Blade S6 -> Huawei P8 -> Apple iPhone SE -> LeEco Le Max2 -> Honor View20 -> Xiaomi Mi MIX3 5G -> Motorola Edge20 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sodoma Δημ. November 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2012 ώπα αυτό δεν το είχα σκεφτεί! μπορείς να με βοηθήσεις περισσότερο με πιο πολλές λεπτομέρειες? δηλαδή, κάνω αίτηση φορητότητας π.χ. σε Vodafone, πόσο καιρό θα πάρει? μετά κάνω αίτηση φορητότητας σε free2go, πόσο καιρό θα πάρει? καμία βοήθεια? :( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thespecialist Δημ. November 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2012 καμία βοήθεια? :( λογικά 3 εργασιμες για καθε φορητοτητα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JOHNMEGARYTHMOS Δημ. November 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2012 καμία βοήθεια? :( γιατι να το κανεις αυτο; . παρε ενα νουμερο απο αλλη εταιρεια και καντω κατευεθειαν wind free to go . εμενα μου ειχανε πει οτι πρεπει να μεινεις ενα μηνα στην βονταφον και μετα να κανεις αλλη αλλαγη αλλιως δεν γινεται παντως αλλοι γραψανε οτι δεν ισχυει αυτο , τι να πω δεν ξερω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Billys_RR Δημ. November 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2012 Πλεον με ανανεωση 10 ευρω απο το καταστημα, δινει κατι επιπλεον απο το να γινει μεσω καρτας? Παντα εβαζα 20 ευρω απο καταστημα, οταν ειχα και μηνυμα για διπλασιασμο, και με τις αλλαγες των προσφορων εχω μπερδευτει λιγο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stefanos1999 Δημ. November 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2012 Πλεον με ανανεωση 10 ευρω απο το καταστημα, δινει κατι επιπλεον απο το να γινει μεσω καρτας? Παντα εβαζα 20 ευρω απο καταστημα, οταν ειχα και μηνυμα για διπλασιασμο, και με τις αλλαγες των προσφορων εχω μπερδευτει λιγο. http://www.wind.com.gr/gr/wind/katastimata-wind/prosfores-katastimaton/prosfores-kartokinitis/bonus-ananeosis-hronou-omilias/ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sigmamee Δημ. November 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2012 Καλείς το 1342 και κάνεις αλλαγή στο νέο F2G χάνοντας την χαμηλή χρέωση του F2G2 , αλλά πιστεύω δεν έχει καμμία αξία πλέον οποιαδήποτε χρέωση έξω από πακέτα. Αν και δεν πολυκαταλαβα το τελευταιο σκελος της απαντησης σου, ουτε ως αστειο δεν θα εκανα αλλαγη πακετου σε απλο f2g για 1.5 giga. Ευχαριστω παντως για την απαντηση σου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bluenavy Δημ. November 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2012 Υπάρχει δυνατότητα αναλυτικής κατάστασης(κλήσεις.sms,mb) απο τα καρτοτηλέφωνα;Αν ναι με ποιο τρόπο; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gerstavros2 Δημ. November 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2012 Υπάρχει δυνατότητα αναλυτικής κατάστασης(κλήσεις.sms,mb) απο τα καρτοτηλέφωνα;Αν ναι με ποιο τρόπο;με μια αιτηση σε κατάστημα ή στο 2105100100 Παράθεση Email επισκευών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DonJuan Δημ. November 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2012 καμία βοήθεια? :( Η φορητότητα χρειάζεται πλέον μόνο 3 εργάσιμες ημέρες για να υλοποιηθεί, οπότε μπορείς να πας σε όποιο δίκτυο θες (Vodafone, Cosmote) και μόλις ενεργοποιηθείς, ξανακάνεις μια νέα αίτηση φορητότητας προς το WIND F2G. Υπάρχει περίπτωση η άλλη εταιρεία να σου ακυρώσει το αίτημα φορητότητας επειδή θα είσαι συνδρομητής της για μικρό χρονικό διάστημα με διάφορες δικαιολογίες (π.χ λάνθασμένα στοιχεία, ενώ είναι σωστά κτλ), κάτι που μπορείς να λύσεις με απειλές τύπου "θα γίνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ αν δεν μου επιτρέψετε να φύγω" κ.ο.κ. Πάντως, να ξέρεις πως λόγω του ότι ακυρώνεις συμβόλαιο, θα πληρώσεις κανονικά ένα τελευταίο λογαριασμό (και κάποια επιπλέον χρήματα ως πέναλτυ αν φεύγεις πριν τη λήξη του συμβολαίου κι αν έχεις χρησιμοποιήσει την επιδότηση για αγορά συσκευής). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
haris_led Δημ. November 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2012 ώπα αυτό δεν το είχα σκεφτεί! μπορείς να με βοηθήσεις περισσότερο με πιο πολλές λεπτομέρειες? δηλαδή, κάνω αίτηση φορητότητας π.χ. σε Vodafone, πόσο καιρό θα πάρει? μετά κάνω αίτηση φορητότητας σε free2go, πόσο καιρό θα πάρει? Όπως έγραψαν και οι υπόλοιποι, κάθε φορητότητα θα πρέπει να πάρει 3 εργάσιμες μέρες, άντε βάλε 4 να είσαι σίγουρος. Αν είναι κάνε φορητότητα για cosmote αφού λένε ότι η voda κάνει νερά όταν θες να της φύγεις :p Στον τελευταίο λογαριασμό από την wind θα σε χρεώσουν αναλογικά μέχρι την μέρα που έφυγες και νομίζω θα σου επιστρέψουν και ένα πάγιο που έδωσες μπροστά στον πρώτο λογαριασμό της σύνδεσης. (αν όντως είσαι λιγότερο από ένα χρόνο και έχεις επιδοτηθεί μάλλον θα χρεωθείς πρόστιμο πρόωρης διακοπής) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eatmydust Δημ. November 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2012 Αυτό που κατάλαβα είναι ότι καταργήθηκαν τα bonus που έπαιρνες με κάθε ανανέωση 5, 10, 20€ και αντικαταστάθηκαν όλα με το 300' προς όλους. Εάν κάνω λάθος, διορθώστε με! Το online bonus των 100' προς όλους με την ενεργοποίηση του πακέτου 100' προς όλους με 5€ γίνεται κάθε φόρα ή μόνο την πρώτη; Παράθεση Siemens C10, Nokia 3210, Sony Ericsson T68i, Nokia 6600 Original Black, Nokia N70 Music Edition, Nokia 6300 Original White, Apple iPhone 3GS White, Apple iPhone 4S, Apple iPhone 4, Nokia 6700 Slide Petrol Blue Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
haris_led Δημ. November 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2012 Αυτό που κατάλαβα είναι ότι καταργήθηκαν τα bonus που έπαιρνες με κάθε ανανέωση 5, 10, 20€ και αντικαταστάθηκαν όλα με το 300' προς όλους. Εάν κάνω λάθος, διορθώστε με! Το online bonus των 100' προς όλους με την ενεργοποίηση του πακέτου 100' προς όλους με 5€ γίνεται κάθε φόρα ή μόνο την πρώτη; Φαντάζομαι όπως και τα υπόλοιπα online bonus, κάθε φορά :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panosntok Δημ. November 30, 2012 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2012 Ξέρει κανείς ένα σταθερό τηλέφωνο για το Custome Care της Wind (για κλήση από εξωτερικό);;; Γνωρίζω για το +30 6935601260, αλλά αν είναι να καλέσω κινητό από το εξωτερικό για να λύσω ένα θέμα που λογικά θα πάρει πολυυύ κουβέντα, καλύτερα να χάσω το υπόλοιπο που έληξε. Βασικά ήμουν στο εξωτερικό, και έληξαν οι μονάδες (λόγω 1 έτους από την προηγούμενη ανανέωση). Αλλά δε μου ήρθε κανένα μνμ προειδοποίησης (ίσως επειδή ήμουν μέσω roaming;;) με αποτέλεσμα να μην ενημερώσω κανένα για να μου ανανεώσει από Ελλάδα (υπάρχει η δυνατότητα online επέκτασης μονάδων με κάρτα;;; Θυμάμαι μέχρι 2-3 χρόνια πριν όχι. Δεν ξέρω τι ισχύει από τότε που δημιούργησαν το online portal F2G) To πήρα χαμπάρι την επόμενη που έληξαν οι μονάδες (αφού λόγω roaming, δεν μπορούσα να λάβω κλήσεις και σαφώς ούτε να κάνω) και έστειλα email διευκρινηστικό με προσωπικά στοιχεία στο CRM@wind.com.gr, έλαβα άμεσα το αυτοματοποιημένο mail ''... Αξιότιμε Συνδρομητή / Συνδρομήτρια, Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το αίτημά σας είναι σε εξέλιξη και θα ενημερωθείτε το συντομότερο δυνατόν...'', αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω. Άραγε τα διαβάζει κανείς;;; Περιμένω μια βδομάδα, ξαναστέλνω email σε συνέχεια πρότερης επικοινωνίας κλπ κλπ, ομοίως καμμία απάντηση (πέρα από την άμεση αυτοματοποιημένη). Φοβάμαι πλέον μη χαθεί και ο αριθμός. Υπάρχει κάποιος που έχει πετύχει απανα-ενεργοποίηση ληγμένων μονάδων;;; Πόσο χρόνο μετά τη λήξη των μονάδων ακυρώνεται ο αριθμός;;; Υ.Γ.: Sorry που σας χαλάω τον ειρμό για τα νέα πακέτα και για αυτό επανέρχομαι. Όσοι έχουν το F2G2 πρέπει να μεταβούν στο generic F2G για να πάρουν τα 300' χ.ο. με 10ευρ ανανέωση;;; +302105100100 Οχι δεν χρειάζεται να φύγεις απο το f2g2 για τα 300΄ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gerstavros2 Δημ. December 1, 2012 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2012 Πάντως η Cosmote είναι πολύ εντάξει στη φορητότητα. Ο πατέρας μου τουλάχιστον όταν έφυγε απ τη κοσμοτε, η φορητότητά του έγινε σε 4 μέρες, χωρίς κανένα πρόβλημα, και ο επόμενος λογαριασμός απ τη κοσμοτέ ήταν 0€ Παράθεση Email επισκευών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.